Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:10
Kalis schreef op donderdag 22 september 2022 @ 20:32:
2RF6H-RK3C9-K27G9-C942V-FH7WZ snel zijn ik heb hem zojuist gekregen
Helaas al weg. Blijft wel jammer dat sommige mensen alleen willen hebben en dan te beroerd zijn om even door te geven dat ze de code al geclaimed hebben ;(

• Lil Tjappo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18:32
Nol_NL schreef op donderdag 22 september 2022 @ 21:06:
[...]

Helaas al weg. Blijft wel jammer dat sommige mensen alleen willen hebben en dan te beroerd zijn om even door te geven dat ze de code al geclaimed hebben ;(
Ja ik had precies hetzelfde |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-10 23:00

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Weet nog niet wat ik er van moet denken.
Footstep audio moet echt behoorlijk naar beneden, iedereen stampt alsof ze Marc van der Linden voor de operatie zijn.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vind ik persoonlijk echt de slechtste map.
Chelseamarre123 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 21:48:
[...]

Vind ik persoonlijk echt de slechtste map.
In domination gewoon b proberen te domineren
De gun op level 23 een marksman rifle lockwood of zoiets das echt niet normaal. Je kan er wel geen attachments op zetten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 13:46
Lijkt erop dat het dezelfde maps zijn als vorige week, toch?

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:34
Sommige lopen al met levels en wapens rond waarvan je denkt hoe dan, die zijn echt hard gegaan met de beta!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op donderdag 22 september 2022 @ 22:27:
Sommige lopen al met levels en wapens rond waarvan je denkt hoe dan, die zijn echt hard gegaan met de beta!
Yup lol
Steven030 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 22:23:
Lijkt erop dat het dezelfde maps zijn als vorige week, toch?
Gaan ook niet alles prijsgeven in de beta e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:27

mulder

ik spuug op het trottoir

Jeej, m'n kill record verbeterd +1, staat nu dus op 16 :') Kom ook nog niet verder dan een 4 kill killstreak. Maar goed er is progressie, trouwens ik weet nu waar de sfeer van de game aan moet denken: Tenet! Vooral de muziek en hoe je dan zo'n gebouw binnenstormt.

oogjes open, snaveltjes dicht

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:44
Lekkere game, maar ik hoor die hitmarker sounds op de pc maar minimaal. Dit was bij mw2019 veel beter qua geluid.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:32
Toetsenbord en muis ondersteuning werkt nog steeds matig in het spel. In het spel zelf werkt het prima maar de menu's werkt het niet echt lekker op de Xbox Series X.

Voor de rest, dikke prima! Lijkt ook op dat de game echt rekening houd om kbm spelers en controller spelers uit elkaar te houden. Vind ik wel fair voor de controller spelers. Maar ook gemerkt dat het niet hard wordt gescheiden, heb ook eens gemixte lobby's meegemaakt.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:34
En toen was het al bijna de volgende dag :D
Teken dat het fijn speelt zullen we maar zeggen. Momenteel onderweg voor de mp5, is een iets andere route volgens mij dan vorig weekend, daar kon je via overkill er snel aan komen, maar dat mag de pret niet drukken.

Vanavond begonnen en nu lvl 17, bijna 18.
Morgen maar eens de .50 sniper proberen die je op lvl 20 krijgt :D

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Nou, Battlehardened doet ook geen ene fuck tegen flashbangs :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:01
Gisteren enkele poorten laten forwarden via mijn router met een static ip op mijn ps5. Vandaag wilde ik deze game spelen en zat voortdurend met lagspikes. Daarna heb de static ip verwijderd en dus ook de port forwarding en plots draait dit spel wel soepel zonder lagspikes…

Iemand die daar een verklaring voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimitri77
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-09 20:27
Ik kan helaas nog niet eens bij mijn spel. Ik had hem vrij vroeg gepreordered via battle.net maar ik krijg nu alleen de melding "This game cannot be played yet", zelfs na meerdere malen in te loggen, te herstarten, etc. Hopelijk doet hij het morgen wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:13
dimitri77 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 00:17:
Ik kan helaas nog niet eens bij mijn spel. Ik had hem vrij vroeg gepreordered via battle.net maar ik krijg nu alleen de melding "This game cannot be played yet", zelfs na meerdere malen in te loggen, te herstarten, etc. Hopelijk doet hij het morgen wel 8)7
Ik denk dat je de beta moet downloaden (op de xbox wel in ieder geval, dat is een andere game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 08:35
dimitri77 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 00:17:
Neem aan dat je deze optie selecteerd?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/320xMmR.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimitri77
akatar schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 00:27:
[...]

Ik denk dat je de beta moet downloaden (op de xbox wel in ieder geval, dat is een andere game)
Dat heb ik al gedaan. Ik kan de beta wel downloaden maar niet afspelen helaas. Ook als ik de regio op "public test region" zet kom ik er niet door. Ik zie op de call of duty discord meerdere mensen met dit probleem, dus ik hoop dat het snel verholpen kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dimitri77
Titu schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 00:28:
[...]

Neem aan dat je deze optie selecteerd?

[Afbeelding]
Ziet er bij mij dus net anders uit. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f-VH9lB33xaRPrNBEkPcDBX-3TM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hhfx0zOUSRStxORev8YScRqb.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-10 06:38
pina schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 00:03:
Gisteren enkele poorten laten forwarden via mijn router met een static ip op mijn ps5. Vandaag wilde ik deze game spelen en zat voortdurend met lagspikes. Daarna heb de static ip verwijderd en dus ook de port forwarding en plots draait dit spel wel soepel zonder lagspikes…

Iemand die daar een verklaring voor heeft?
Static IP in je PS5 of in je router met een binding? Heb wel eens gelezen dat dat eerste niet helemaal lekker kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:30
Heeft iemand al met de Lachmann kunnen spelen op de PS5?

Giserenavond tussen 19.30 - 20.15 niet meer kunnen spelen...... kon geen matches vinden. Jullie ook problemen hiermee ondervonden?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
veel crashes op pc.. net weer update pats direct crash.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:12
Buddha_ schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 06:43:
Heeft iemand al met de Lachmann kunnen spelen op de PS5?

Giserenavond tussen 19.30 - 20.15 niet meer kunnen spelen...... kon geen matches vinden. Jullie ook problemen hiermee ondervonden?
Ik had gisteravond op de Series X totaal geen problemen. Kon probleemloos verder met alle loadouts die ik afgelopen weekend op de PS5 heb vrijgespeeld. Inclusief de Lachmann SUB (MP5).

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
Met een slaperig hoofd voor werk aan nog even een potje gespeeld :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3HKJsm8WiGqHloJLpVgNgkkBUwA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kzc2Bgxgt2QJuxJNJpIiItLY.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 23-09-2022 08:04 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:02:

[Afbeelding]
Lekkaahhh!!!

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
Rivanov schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 07:56:
[...]

Ik had gisteravond op de Series X totaal geen problemen. Kon probleemloos verder met alle loadouts die ik afgelopen weekend op de PS5 heb vrijgespeeld. Inclusief de Lachmann SUB (MP5).
De glitch voor de Lachmann lijkt gefixed..... de handleidingen op internet bieden geen soelaas om met de Lachmann te spelen.

Zoals shotgun selecteren, overkill en dan zou de lachmann te selecteren zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Net als bij Doom had ik gisterenavond ook last van 'wagenziekte' na een paar potjes van de beta.. Ik ben dus al om 21.45 uur m'n nest ingedoken..

Ik heb de meeste effecten (dof, beweging etc.) uitgezet maar toch bleef ik het houden dus later vandaag nog maar eens kijken wat ik nog meer kan doen want het speelt wel gewoon erg lekker en dat meer 'grounded' gevoel dat ik al op Youtube zag klopt ook wel in mijn beleving en bevalt zeker d:)b

Ook nog even kijken of ik met Dolby Vision of HDR ga spelen (LG oled). Al met al zo'n twee en half uur lol gehad maar moet nog wel even kijken hoe dit op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:21:
Net als bij Doom had ik gisterenavond ook last van 'wagenziekte' na een paar potjes van de beta.. Ik ben dus al om 21.45 uur m'n nest ingedoken..

Ik heb de meeste effecten (dof, beweging etc.) uitgezet maar toch bleef ik het houden dus later vandaag nog maar eens kijken wat ik nog meer kan doen want het speelt wel gewoon erg lekker en dat meer 'grounded' gevoel dat ik al op Youtube zag klopt ook wel in mijn beleving en bevalt zeker d:)b

Ook nog even kijken of ik met Dolby Vision of HDR ga spelen (LG oled). Al met al zo'n twee en half uur lol gehad maar moet nog wel even kijken hoe dit op te lossen.
Hmmmm ja het ziet er niet uit maar gamen doe je toch vaak thuis dus is dit dan geen oplossing? https://www.amazon.nl/Ala...d=pla-1260091491521&psc=1

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:02:

[Afbeelding]
Sterk. Heb nog maar twee keer 30kills gehad. De rest meestal rond de 20 of minder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:38

amahusu

taking over the world!

D-Ed schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:21:

hier ook voor het eerst last gekregen van misselijkheid bij een FPS. Speel al ruim 20 jaar FPS games, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, hopelijk is het een kwestie van gewenning want ik word ook een dagje ouder ;)

Kan je nog ergens je ping zien? Want ik heb wel echt het idee dat er flink lagspikes zijn, vaak word ik nu afgeknald terwijl de tegenstander in mijn scherm nog maar amper om de hoek is gekomen

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Buddha_ schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:19:
[...]

De glitch voor de Lachmann lijkt gefixed..... de handleidingen op internet bieden geen soelaas om met de Lachmann te spelen.

Zoals shotgun selecteren, overkill en dan zou de lachmann te selecteren zijn.....
Klopt die glitch werkt niet meer, deze methode schijnt wel te werken (ben nog met de 556 bezig).

To unlock and get the MP5 in the Modern Warfare 2 beta, all you need to do is the following:

Level up the Lachmann-762 to rank 13 to unlock the Lachmann-556 in the Receiver slot.

From there level up the Lachmann-556 to rank 12 to unlock the Lachmann Sub in the Receiver slot.

Use the Lachmann Sub or the MP5 from there

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ipv bugs te fixen gaan ze Guns aanpassen
First weapon patch / update is live in the #ModernWarfare2    beta!

Nerfs 👇
• FTAC Recon
• FSS Hurricane
• Lachmann-556
• M4
• M16
• AK74u
• MP5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
AlwaysNick schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:31:
[...]

Hmmmm ja het ziet er niet uit maar gamen doe je toch vaak thuis dus is dit dan geen oplossing? https://www.amazon.nl/Ala...d=pla-1260091491521&psc=1
Dank voor de tip maar daar wacht ik wel mee tot ik in het verpleegtehuis zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
amahusu schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:38:
[...]

hier ook voor het eerst last gekregen van misselijkheid bij een FPS. Speel al ruim 20 jaar FPS games, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt, hopelijk is het een kwestie van gewenning want ik word ook een dagje ouder ;)

Kan je nog ergens je ping zien? Want ik heb wel echt het idee dat er flink lagspikes zijn, vaak word ik nu afgeknald terwijl de tegenstander in mijn scherm nog maar amper om de hoek is gekomen
Ja, ik had het dus ook bij Doom (daar was het nog erger). Ik ga vanavond eens met de snelheid van m'n X en Y as spelen want alle effecten staan al uit.. En hopelijk heeft het niets met de leeftijd te maken want dan moet ik m'n Xbox Oldies Discord vaarwel gaan zeggen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 19:48
Ik had gister de beta gedownload maar helaas nog geen tijd gehad om te spelen. Nu start ik zojuist steam op en begint ie vrolijk opnieuw aan een 17gb download??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:43:
[...]

Dank voor de tip maar daar wacht ik wel mee tot ik in het verpleegtehuis zit :+
Hahaha hopelijk duurt dat nog even :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
AlwaysNick schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:53:
[...]

Hahaha hopelijk duurt dat nog even :D
Gelukkig wel! Maar het is natuurlijk wel een perfecte locatie voor LAN party's d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Buddha_ schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:19:
[...]

Die bug was afgelopen weekend al gefixt. Maar ik was net op tijd om het trucje vóór de fix uit te voeren. Dus ik had gewoon de MP5 vrijgespeeld waarmee ik nu ook gewoon verder kan. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
DutchCrownNL schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:39:
[...]

Klopt die glitch werkt niet meer, deze methode schijnt wel te werken (ben nog met de 556 bezig).

To unlock and get the MP5 in the Modern Warfare 2 beta, all you need to do is the following:

Level up the Lachmann-762 to rank 13 to unlock the Lachmann-556 in the Receiver slot.

From there level up the Lachmann-556 to rank 12 to unlock the Lachmann Sub in the Receiver slot.

Zal vanavond checken voor de 762.... dacht dat deze nog gelocked was..... alle wapens tot nu toe max level :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Speelt lekker weg, ben nu level 22, maar vind de gunsmith tot nu toe meh.
Ik mag bijv. de AK spelen, maar ik kan er niets voor unlocken? Geld voor meerdere weaps. Onderdeel van de beta?
amahusu schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:38:
[...]

Ik dacht dat het aan mij lag, nog nooit last van gehad maar ging met een 'dronken' gevoel mn bed in :?

[ Voor 55% gewijzigd door Uzuhl op 23-09-2022 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Uzuhl schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:26:
Ik mag bijv. de AK spelen, maar ik kan er niets voor unlocken? Geld voor meerdere weaps. Onderdeel van de beta?

[...]

Ik dacht dat het aan mij lag, nog nooit last van gehad maar ging met een 'dronken' gevoel mn bed in :?
Nee, je moet via de Progression Tree bekijken via welke gun je bepaalde attachments unlocked.
Om bijvoorbeeld een specifieke Optic vrij te spelen, moet je dat via een andere gun in de Progression Tree doen. Op dat moment wordt die Optic ook beschikbaar voor iedere gun die daarvoor geschikt is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Rivanov schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:31:
[...]

Nee, je moet via de Progression Tree bekijken via welke gun je bepaalde attachments unlocked.
Om bijvoorbeeld een specifieke Optic vrij te spelen, moet je dat via een andere gun in de Progression Tree doen. Op dat moment wordt die Optic ook beschikbaar voor iedere gun die daarvoor geschikt is.
Dat is het probleem, de AK74u heeft geen progression tree, dat is allemaal greyed out. Ik mag er enkel een sticker op plakken :+

Hij staat ook vast op 1/1 ipv bijvoorbeeld 1/20. Ik denk dat je alleen de base AK74u mag spelen tijdens beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:02
Ben benieuwd naar de eerste campaign beelden.
De bèta multiplayer beelden op youtube nog niet van onder de indruk.

Niet dat ik mp ga spelen, maar voor een nieuwe game nog niks beters dan de huidige games.

Word volgens mij geen gebruik gemaakt van de ue5 engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:15
Uzuhl schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:26:

[...]

Ja, ik snap de logica ook niet helemaal. Hiermee dwingen ze je om meerdere wapens te gebruiken?

Ik vind het menu ook niet per se een vooruitgang. Het voelt alsof ik teveel moet klikken om eens in de gunsmith te komen.

Ik ben ook nog niet volledig overtuigd. Gisteren aantal uur op de series X gespeeld op een 1440P monitor op 120FPS.

- Draait soepel, maar de Graphics hebben wel een downgrade in die mode zeg.
- TTK is weer zo snel. Het is echt weer wie wie het eerst ziet die het duel in 9 van de 10 gevallen wint.
- Veel verticale opties in de mappen waar veel gasten op klimmen. Ik word echt vaak vanaf boven gekilled. Dat zal wel minder worden naarmate ik de mappen leer kennen.
- nieuwe perksysteem ben ik geen fan van. Ghost is alleen beschikbaar later in het potje als een soort beloning? Dit met de vele UAV's in de lucht en de luiderere voetstappen en ze zien je in feite al van grote afstand aankomen. Dit werkt echt in het voordeel van een defensieve/camp stijl.

+ Geluid. het klinkt weer goed en de betere plaatsing van voetstappen zorgt dat je beter kan anticiperen. Misschien wel te goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12:39
Ik probeer via hun eigen pagina de gratis beta key te krijgen, maar als je op submit klikt refresht hij de pagina alleen en gebeurt er niks. Meer mensen die hier last van hebben?

https://profile.callofduty.com/promotions/redeemCode/beta-ffa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl

Uzuhl

Mick3112 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:15:
[...]

Ja, ik snap de logica ook niet helemaal. Hiermee dwingen ze je om meerdere wapens te gebruiken?

Ik vind het menu ook niet per se een vooruitgang. Het voelt alsof ik teveel moet klikken om eens in de gunsmith te komen.

Ik ben ook nog niet volledig overtuigd. Gisteren aantal uur op de series X gespeeld op een 1440P monitor op 120FPS.

- Draait soepel, maar de Graphics hebben wel een downgrade in die mode zeg.
- TTK is weer zo snel. Het is echt weer wie wie het eerst ziet die het duel in 9 van de 10 gevallen wint.
- Veel verticale opties in de mappen waar veel gasten op klimmen. Ik word echt vaak vanaf boven gekilled. Dat zal wel minder worden naarmate ik de mappen leer kennen.
- nieuwe perksysteem ben ik geen fan van. Ghost is alleen beschikbaar later in het potje als een soort beloning? Dit met de vele UAV's in de lucht en de luiderere voetstappen en ze zien je in feite al van grote afstand aankomen. Dit werkt echt in het voordeel van een defensieve/camp stijl.

+ Geluid. het klinkt weer goed en de betere plaatsing van voetstappen zorgt dat je beter kan anticiperen. Misschien wel te goed.
Ja precies, het zal een leuke zoektocht worden iedere keer om te vinden wat je nu moet doen om X te unlocken.
Menu op dit moment vind ik oprecht garbage, voelt aan als een store page waarbij ik moet zoeken naar de play knop.

Speel zelf op PC met 3440x1440 op max FPS, draait idd spoepel, graphics zijn prima maar waarschijnlijk heeft dat te maken met beta.
Ik vind de TTK op dit moment okayish, maar ik speel dan ook altijd HC modi dus mijn mening telt hier niet :+
Maps ben ik zelf ook nog geen fan van, dus het is weer wachten op een shoothouse map :P
Perks ben ik het met je eens, aan de andere kant kost bijvoorbeeld sleight of hand nu geen weapon slot, maar goed dat is waarschijnlijk gewenning, en dan vinden we het allemaal weer prima.
Geluid is ook beta, grote kans dat weaps, movement ect heel anders klinken op release.

Klein ergernis puntje is dat PS spelers toegang hebben tot meerdere weaps door oa de bekende glitch en PC beta spelers dit niet hebben.

Al met al vermaak ik me er prima mee, maar ze hebben nog wel wat te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:14

On_E

Housemusic

G.Scholtens schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 09:48:
Ben benieuwd naar de eerste campaign beelden.
De bèta multiplayer beelden op youtube nog niet van onder de indruk.

Niet dat ik mp ga spelen, maar voor een nieuwe game nog niks beters dan de huidige games.

Word volgens mij geen gebruik gemaakt van de ue5 engine
Klopt, nog steeds dezelfde engine als Modern Warfare 2019.

Pas als de vorige generatie consoles wordt losgelaten kun je wat meer grafische vooruitgang verwachten.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snipen op invasion lekker.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
DutchCrownNL schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:39:
[...]

Deze methode werkt, ik heb zojuist de MP5 vrijgespeeld *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:18
Ik kan de Beta wel alvast downloaden voor PC. Maakt het uit of je hem via Steam of Battlenet download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het wel jammer dat je in de kill cam niet kan zien met welk wapen je gedood bent... je ziet wel het wapen maar een naam zie ik niet. Of kijk ik erover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeluZzz
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-03-2023
Gelukkig is het nog maar een beta, gaat nog een hoop veranderen...

Ik ben namelijk nog niet overtuigd. Maps zijn in de Quick Play veel te groot, voor een 8v8 of 10v10 zijn ze veel geschikter. Op een enkele map na dan.
Wie het eerst iemand ziet heeft bijna 100% zeker een kill. Hoge killstreaks zijn in deze beta bijna niet te doen. Heel veel hoekjes waar de meesten zich verstoppen, je kunt bijna overal opklimmen dus dat is ook even wennen. Dan heb ik het nog maar niet over hoe luid de voetstappen zijn. Pfieuw.. voor iemand die er van houdt om lekker veel rond te rennen op jacht naar veel kills is dat echt bijna niet te doen.. In combinatie met de vele UAV's en geen standaard ghost perk wordt het meer een mid/long range game.

Maaarrr zoals ik al zei, het is een beta. Kan alleen maar beter worden (hopelijk).

[ Voor 32% gewijzigd door NeluZzz op 23-09-2022 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:02
On_E schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:51:
[...]

Klopt, nog steeds dezelfde engine als Modern Warfare 2019.

Pas als de vorige generatie consoles wordt losgelaten kun je wat meer grafische vooruitgang verwachten.
Jammer, had gehoopt op een Next gen versie. Zal hem vast halen voor de campaign, maar wacht reviews en aanbiedingen wel af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
G.Scholtens schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:57:
[...]

Jammer, had gehoopt op een Next gen versie. Zal hem vast halen voor de campaign, maar wacht reviews en aanbiedingen wel af
het ziet er op de pc superstrak uit.. heb hem ook op ps5 gespeeld maar is toch echt stukken minder.
Ik denk dat de volgende generatie consoles weer meer kunnen maar op 120fps is dit de max denk ik op ps5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
G.Scholtens schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:57:
[...]

hij is wel geupgrade.. bijna alle games draaien op bestaande maar geupgrade engines. FOV slider zit er wel in

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over FOV slider gesproken, waar hebben jullie die op staan? Ik had 'm eerst op maximaal. Echter heb ik het idee dat ik dan dingen minder goed kan zien die verderop zijn. Nu staat ie op 103 en dat gaat iets beter. Hoewel ik om de één of andere reden nu weer het gevoel heb dat ik minder snel loop.

Wel fijn is dat het beeld niet/nauwelijks wordt "gewarpt". Dat had ik met Cold War wel, dan was alles in je periferiezicht een beetje uitgerekt.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shakespeare
115 ik

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yXjmhNvqxI309cwQdaGxZ7IZbMs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gAGrupEjzjHdfD8yUBoLVhnu.jpg?f=fotoalbum_large

Just putting it here.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:15:
Over FOV slider gesproken, waar hebben jullie die op staan? Ik had 'm eerst op maximaal. Echter heb ik het idee dat ik dan dingen minder goed kan zien die verderop zijn. Nu staat ie op 103 en dat gaat iets beter. Hoewel ik om de één of andere reden nu weer het gevoel heb dat ik minder snel loop.

Wel fijn is dat het beeld niet/nauwelijks wordt "gewarpt". Dat had ik met Cold War wel, dan was alles in je periferiezicht een beetje uitgerekt.
105 ikke

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben in dit plaatje en ik vind dit oké 8)

ik heb een 27" FHD monitor waar mijn pauper OG PS4 op is aangesloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik had gelezen in het Xbox topic dat de beta pas morgen om 19:00 te downloaden zal zijn. Maar iemand zei ook weer dat de optie om te downloaden wel al in Warzone staat. Ik heb Warzone zelf niet geïnstalleerd staan, maar voor degene die dat wel heeft, is de bèta inderdaad nu echt te downloaden? Is wel fijn om die drukte van morgen voor te wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
devilsnight schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:56:
Ik had gelezen in het Xbox topic dat de beta pas morgen om 19:00 te downloaden zal zijn. Maar iemand zei ook weer dat de optie om te downloaden wel al in Warzone staat. Ik heb Warzone zelf niet geïnstalleerd staan, maar voor degene die dat wel heeft, is de bèta inderdaad nu echt te downloaden? Is wel fijn om die drukte van morgen voor te wezen.
Ik heb hem gisterenavond al op m'n Series X gespeeld. Vanavond weer (maar dan wat minder 'dronken' ervan worden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
D-Ed schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:58:
[...]

Ik heb hem gisterenavond al op m'n Series X gespeeld. Vanavond weer (maar dan wat minder 'dronken' ervan worden ;) )
Hij doelt op de non-preorders. Dus downloaden zonder beta code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:01:
[...]

Ah, sorry!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Rivanov schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:01:
[...]

Inderdaad, vergeten erbij te vermelden, My bad. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Maar vorig weekend op PlayStation konden die ook pas op zaterdag om 19:00 downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:18
19:00 is wel echt een verschrikkelijke tijd. Met een beetje geluk kan je 22:00 een potje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
hotymoty schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:06:
19:00 is wel echt een verschrikkelijke tijd. Met een beetje geluk kan je 22:00 een potje doen.
Tsja. Nadeel van het feit dat ze 10AM PT aanhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dimitri77
Inmiddels doet de game het wel voor mij. Naar mijn mening is het nu al een veel beter spel dan vanguard ooit was. Het valt me op dat de nadruk deze keer veel meer op aim dan op movement ligt. Dat komt voor mij wel goed uit. Ik kan nu makkelijk slide-spammers en dergelijke uitschakelen, mede ook door de veel lagere time-to-kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:15:

95.... lijkt wel laag in vergelijking met haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was om 18:00 al online en niks geen matchmaking probs eigenlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:27:
[...]

Ik ben in dit plaatje en ik vind dit oké 8)

ik heb een 27" FHD monitor waar mijn pauper OG PS4 op is aangesloten :P
Niks mis met de OG PS4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:58:
[...]

Ohh je bent gewoon aan de zuip ipv motionsickness :P :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Niet verder getest, ben zelf al voorzien, maar dacht handig om te delen :)
If you're looking for a #MWII Beta code, the link Call of Duty shared is still working: https://profile.callofdut...WRKY-XCMER&fromLogin=true
https://twitter.com/charl...&t=VictQxGsEAG7f-Pz1jaSbA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:09
Valt mee. Kon afgelopen zondag om 19.05 eindelijk met de download beginnen en de toen 27,5 GB had ik in ruim een half uur binnen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wapen op level 30. Toch ook wel best sterk hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:55
NeluZzz schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:48:

Ik ben namelijk nog niet overtuigd. Maps zijn in de Quick Play veel te groot, voor een 8v8 of 10v10 zijn ze veel geschikter. Op een enkele map na dan.
Wie het eerst iemand ziet heeft bijna 100% zeker een kill. Hoge killstreaks zijn in deze beta bijna niet te doen. Heel veel hoekjes waar de meesten zich verstoppen, je kunt bijna overal opklimmen dus dat is ook even wennen. Dan heb ik het nog maar niet over hoe luid de voetstappen zijn. Pfieuw.. voor iemand die er van houdt om lekker veel rond te rennen op jacht naar veel kills is dat echt bijna niet te doen.. In combinatie met de vele UAV's en geen standaard ghost perk wordt het meer een mid/long range game.

Maaarrr zoals ik al zei, het is een beta. Kan alleen maar beter worden (hopelijk).
Wat hoop je dat IW nog gaat veranderen dan? Want ik verwacht dat de door jouw aangegeven punten niet snel meer gaan veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poulske schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:57:
[...]

Wat hoop je dat IW nog gaat veranderen dan? Want ik verwacht dat de door jouw aangegeven punten niet snel meer gaan veranderen.
Voetstappen minder luid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:55
Ik heb de tweede beta nog niet gespeeld, maar merk je enige verandering tegenover vorige week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poulske schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:07:
[...]

Ik heb de tweede beta nog niet gespeeld, maar merk je enige verandering tegenover vorige week?
Niet echt. Speel met deze silence nu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
AlwaysNick schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:24:
[...]

Ohh je bent gewoon aan de zuip ipv motionsickness :P :$
Vanavond pas een drankje :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Noob vraag: Moet je perks tijdens de game activeren of komen die vrij naarmate de game vordert.. ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik hoop vanavond of morgenavond de MP5 wel te unlocken, wil daar dit weekend nog wel even uitgebreid mee kunnen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D-Ed schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:18:
Noob vraag: Moet je perks tijdens de game activeren of komen die vrij naarmate de game vordert.. ?
Komen vanzelf :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:45:
Ik hoop vanavond of morgenavond de MP5 wel te unlocken, wil daar dit weekend nog wel even uitgebreid mee kunnen spelen.
Speelt erg fijn. Ik had 'm net vrijgespeeld en is inderdaad erg prettig met recoil. Ben level 26 op dit moment, maar dat gaat al snel als je ook die challenges meepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJF771
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 14:54
Iemand nog een beta code over? Ik word toch wel nieuwsgierig na het lezen van de reacties. Hopen dat MW2 beter is dan Vanguard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

JJF771 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:00:
Iemand nog een beta code over? Ik word toch wel nieuwsgierig na het lezen van de reacties. Hopen dat MW2 beter is dan Vanguard
Je hebt geen beta code meer nodig. Het is een open beta. Ik heb het net gespeeld op mijn PS5 zonder dat ik de game gepre-orderd heb.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJF771
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 14:54
Mog schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:04:
[...]

Je hebt geen beta code meer nodig. Het is een open beta. Ik heb het net gespeeld op mijn PS5 zonder dat ik de game gepre-orderd heb.
Kijk dat is goed nieuws. Ga ik het zo ook even proberen. Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:04:
[...]

Da's alleen voor het Playstation platform, overige platformen hebben vanaf morgen pas toegang. Als ze geen reservering gedan hebben tenminste, dan mogen ze sinds gisteravond al :)

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 23-09-2022 15:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Vrijdag schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:07:
[...]

Da's alleen voor het Playstation platform, overige platformen hebben vanaf morgen pas toegang. Als ze geen reservering gedan hebben tenminste :)
Goede toevoeging. De dagen en tijden waarop de beta te spelen is is werkelijk waar niet te begrijpen. Elk platform en closed/beta heeft zijn eigen tijdstip.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jfgnt-dJZfgNEKg-ezEXzZLTFSc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SJj76T2eewrOzTXXGJBXH3gU.jpg?f=fotoalbum_large

;)

En dan heb je ook nog eens dat via Steam het niet zo heel duidelijk was/er een typo stond :P

[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 23-09-2022 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-10 19:48
NeluZzz schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 11:48:

Vandaag ook mijn eerste potjes gespeeld en ik ben vooral positief. Ik vind het juist een verademing dat de game wat minder epileptisch is dan sommige eerdere delen, en dat ook een wat meer stealthy/tactische gameplay werkt. Bij Vanguard, maar vooral de meest recente Black Ops, was het een en al springen, sliden en duiken.

Deze game lijkt erg op MW2019 (logisch) en ik hoop dat Warzone 2.0 eenzelfde 'look and feel' hanteert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En dit is dus waarom Crossplay uit de game gegooid moet worden! Game is nu al ten dode op geschreven

https://twitter.com/intelCDL/status/1573254111482753024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:03

Oxigeon

En zo is dat!

AlwaysNick schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:56:
En dit is dus waarom Crossplay uit de game gegooid moet worden! Game is nu al ten dode op geschreven

Ik ga er toch van uit dat ik die gewoon kan uitzetten op mijn ps5.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
AlwaysNick schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:56:

|:( Bij iedereen waar een hack/mod word gevonden een ban voor het leven geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:58:
[...]

Ik ga er toch van uit dat ik die gewoon kan uitzetten op mijn ps5.
Ja is uit te zetten maar ik wil gewoon crossplay met XBOX users niet met PC types die hacken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:03

Oxigeon

En zo is dat!

AlwaysNick schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:01:
[...]

Ja is uit te zetten maar ik wil gewoon crossplay met XBOX users niet met PC types die hacken...
Daar zou ik ook geen moeite mee hebben. Consoles onderling is inderdaad beter.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Pagina: 1 ... 12 ... 85 Laatste