Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymaenhout
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-08 15:31
Heb continu error code 0xc0000005(0) N op pc.

drivers allemaal up-to-date.Warzone en MW2019 draait als een zonnetje.

Snap er niks van -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymaenhout schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:08:
Heb continu error code 0xc0000005(0) N op pc.

drivers allemaal up-to-date.Warzone en MW2019 draait als een zonnetje.

Snap er niks van -.-'
Iedereen op pc blijkbaar. Vorige week ik op ps5 ook ene crash na de andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:12
Wolverine9000 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:22:
[...]

Iedereen op pc blijkbaar. Vorige week ik op ps5 ook ene crash na de andere
Serieus? Ik heb vorig weekend van donderdag t/m maandag gespeeld op de PS5 en één enkele crash gehad toen ik in de lobby zat te wachten. Verder helemaal geen enkele.

Gisteravond en vanochtend op de Series X ook probleemloos.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:13
Ik vind hem op pc ook gewoon niet helemaal lekker draaien. Voelt een beetje off. En dat op 1440p/120hz. Al veel settings geprobeerd. PS5 4k/60hz draait hier een stuk stabieler en haarscherp. Oh en een stuk minder sweaty spelers dan op pc, ook wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:25:
[...]

Serieus? Ik heb vorig weekend van donderdag t/m maandag gespeeld op de PS5 en één enkele crash gehad toen ik in de lobby zat te wachten. Verder helemaal geen enkele.

Gisteravond en vanochtend op de Series X ook probleemloos.
Gisteren en vandaag ook niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:10
AlwaysNick schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:01:
[...]

Ja is uit te zetten maar ik wil gewoon crossplay met XBOX users niet met PC types die hacken...
Kan je crossplay ook uitzetten op de Xbox ? Weet dat je crossplay via de settings van de Xbox zelf kan uitschakelen, maar dan vond ie geen potjes meer of het duurde 30 minuten, hierdoor wordt je dus verplicht om met pc spelers te gamen. Mede veroorzaakt door de vele hackers is dat voor mij een no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:34
Nol_NL schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:44:
[...]

Kan je crossplay ook uitzetten op de Xbox ? Weet dat je crossplay via de settings van de Xbox zelf kan uitschakelen, maar dan vond ie geen potjes meer of het duurde 30 minuten, hierdoor wordt je dus verplicht om met pc spelers te gamen. Mede veroorzaakt door de vele hackers is dat voor mij een no go.
Ja kan op de xbox ook worden uitgezet (ingame, via het menu waar je ook je controller settings enzo doet).
Maar uit = xbox only (of psn bij een PS4/PS5), aan = alles (dus PSN, Xbox en PC)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:48
Oxigeon schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:58:
[...]

Ik ga er toch van uit dat ik die gewoon kan uitzetten op mijn ps5.
Het probleem is alleen wie die optie uit gaan zetten. Want de gemiddelde speler gaat daar de moeite niet voor nemen, waardoor je alleen bij mensen komt die de crossplay bewust uitschakelen. En dat is voor iemand als ik gewoon heel jammer. Bij Battlefield merk je precies hetzelfde. Ja je kunt hem uitzetten, maar je vind dan amper servers en wie er wel in zitten zijn mensen die goed genoeg zijn om te merken wie wel of niet cheaten (of op zijn minst in de buurt komen).

De matchmaking moet gewoon beter zijn best doen om mensen te matchen. Liefst ook wat meer mensen die wat onder je niveau zitten zodat je na een potje te winnen niet meteen keihard wordt afgemaakt. Ik dacht na de eerste paar potjes dat ik deze game wel leuker zou vinden dan de vorige, maar ik vind hem nog steeds erg snel matchen met tryhards. En dan is er voor mij gewoon weinig meer aan. Zeker als je crossplay probeert uit te zetten. Wat op Playstation wel iets makkelijker is, maar ik zou liever zien dat het default uit staat, zodat de matchmaking er sowieso geen pc spelers bij zet, tenzij je dat echt wilt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nol_NL schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 16:44:
[...]

Bij PlayStation zit dat onder het menu bij netwerk. Geen idee waar en of dat ook bij de Xbox is.

Ik merk geen verschil bij vinden van een potje trouwens. Ook niet met invasion.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
Martinspire schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 17:13:
[...]

Het probleem is alleen wie die optie uit gaan zetten. Want de gemiddelde speler gaat daar de moeite niet voor nemen, waardoor je alleen bij mensen komt die de crossplay bewust uitschakelen. En dat is voor iemand als ik gewoon heel jammer. Bij Battlefield merk je precies hetzelfde. Ja je kunt hem uitzetten, maar je vind dan amper servers en wie er wel in zitten zijn mensen die goed genoeg zijn om te merken wie wel of niet cheaten (of op zijn minst in de buurt komen).

De matchmaking moet gewoon beter zijn best doen om mensen te matchen. Liefst ook wat meer mensen die wat onder je niveau zitten zodat je na een potje te winnen niet meteen keihard wordt afgemaakt. Ik dacht na de eerste paar potjes dat ik deze game wel leuker zou vinden dan de vorige, maar ik vind hem nog steeds erg snel matchen met tryhards. En dan is er voor mij gewoon weinig meer aan. Zeker als je crossplay probeert uit te zetten. Wat op Playstation wel iets makkelijker is, maar ik zou liever zien dat het default uit staat, zodat de matchmaking er sowieso geen pc spelers bij zet, tenzij je dat echt wilt.
Dit dus. En op de PS is er met crossplay uit eigenlijk direct een match gevonden. Op de Xbox blijft hij maar zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:54
Invasion is echt 👌🏻👌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
hotymoty schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 13:06:
19:00 is wel echt een verschrikkelijke tijd. Met een beetje geluk kan je 22:00 een potje doen.
Ik kon via de Xbox App op mijn telefoon de download wel alvast starten. Op de console zelf was het niet mogelijk.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[quote]AlwaysNick schreef op maandag 23 mei 2022 @ 07:25:
sad :( maarja ook wel weer goed want dan krijg je niet gelijk een gesplitte community https://charlieintel.com/...-arrive-at-launch/177700/

[ Voor 9% gewijzigd door Wolverine9000 op 23-09-2022 18:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Sbmm werkt gewoon super hard al in de beta. Een potje gaat envoudig, daarna 2 kutpotten. Daarna voel je gewoon dat je tegen mindere spelers speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje over de perks. Als je ze alle vier hebt en je gaat dood. Moet je die laatste twee dan opnieuw halen of niet. Nog niet echt op gelet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

PS4: Dynamic 1920x1080p/60fps (common 1344x1080p)
PS4 Pro: Dynamic 2688x1512p/60fps (common 2176x1512p)

PS5
2160p/60fps with reconstruction rendering
1440p/120fps with reconstruction rendering

Xbox Series X

Xbox Series S
1440p/60fps with reconstruction rendering
1080p/120fps with reconstruction rendering

PC
2160p | Max. settings | RTX 3080

[ Voor 103% gewijzigd door Rivanov op 23-09-2022 19:30 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 19:26:
[Twitter]
[YouTube: Call of Duty: Modern Warfare 2 | PS5 - Xbox Series S|X - PC | Graphics Comparison Beta]

PS4: Dynamic 1920x1080p/60fps (common 1344x1080p)
PS4 Pro: Dynamic 2688x1512p/60fps (common 2176x1512p)

PS5

Xbox Series X

Xbox Series S
1440p/60fps with reconstruction rendering
1080p/120fps with reconstruction rendering

PC
2160p | Max. settings | RTX 3080
Ah, ga de 4K 60/fps eens proberen. Kan alleen via de Xbox settings?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
D-Ed schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 19:39:
[...]

Ah, ga de 4K 60/fps eens proberen. Kan alleen via de Xbox settings?
Ja, dan moet je de Xbox geforceerd op 60Hz zetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
IW heeft in 2 weekenden de game al vermoord naja we blijven spelen:https://twitter.com/charlieINTEL/status/1573358105504661505

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heeft iedereen ineens last van kikkerritus ofzo jezus wat een gekikker jump bah

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 19:49:
[...]

Ja, dan moet je de Xbox geforceerd op 60Hz zetten.
Ziet er stukje strakker uit naar mijn idee. Met HDR

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.I.P. Modern Warfare 2 born 16-9-2022 died 22-9-2022

Acties:
  • +3 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:21:
Uw mening natuurlijk. Ik vermaak me heerlijk lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste hacker al tegen gekomen wauwwww

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:26:
Eerste hacker al tegen gekomen wauwwww
Ik ook ene

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:24:
[...]

Uw mening natuurlijk. Ik vermaak me heerlijk lol
Ja leuk lekker campen en dan gereward worden is super heerlijk. |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:27:
[...]

Ja leuk lekker campen en dan gereward worden is super heerlijk. |:( 8)7
Campers terug pakken e. Die gaan er altijd zijn hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:30:
[...]

Campers terug pakken e. Die gaan er altijd zijn hoor
ja hoe dan? geen red dot. Footsteps ziekelijk luid. hoe moet ik ze dan terug pakken zonder Dead silence als perk. Sinds XBOX en vooral PC met mouse and keyboard erbij is gekomen is de game weer verziekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:33:
[...]

ja hoe dan? geen red dot. Footsteps ziekelijk luid. hoe moet ik ze dan terug pakken zonder Dead silence als perk. Sinds XBOX en vooral PC met mouse and keyboard erbij is gekomen is de game weer verziekt.
Ik smijt granaten of omlopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja als ze in elk hoekje van de map zitten? Volgens mij snappen de meesten niet waarom mensen bang zijn dat dit 2 jaar lang zo word en mensen weg gaan bij CoD

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alexknl
AlwaysNick schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 15:56:
Game is nu al ten dode op geschreven
AlwaysNick schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 19:58:
IW heeft in 2 weekenden de game al vermoord naja we blijven spelen
AlwaysNick schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:21:
[...]
Sinds XBOX en vooral PC met mouse and keyboard erbij is gekomen is de game weer verziekt.
Overdrijven is ook een vak. Het blijft een beta eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En het is echt niet dat de game vanuit zijn core ziek bagger is. Nee het is goed nieuwe perk system moet nog gefinetuned worden. Zelfde als weapon balance etc. Maar daar is de beta voor. Maar ze stoppen de beste maps in de beta. Nou ik houd mijn hart vast als dat zo is. En luister naar de community. Breng Dead silence terug. Breng de normale mini map terug en doe niet zo stug en zorg dat we een fighting change hebben tegen campers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alexknl schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:39:
[...]

[...]

[...]

[...]

Overdrijven is ook een vak. Het blijft een beta eh ;)
Beta laat echt wel zien wat de game word

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kon je ook zien bij BF2042 dat was toch ook een beta? Die game begint nu net een beetje vorm te krijgen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
D-Ed schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 20:07:
[...]

Ziet er stukje strakker uit naar mijn idee. Met HDR
1440p vs. 4K he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4k is 2160p toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ja. 3840 x 2160 t.o.v. 2560 x 1440.

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 23-09-2022 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Ja, maar speelt (voor mij tenminste) net zo smooth.. Dus ff geen 120fps

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:39
Zo. Twee potjes gespeeld. Ik heb nul last van gebrek aan rode puntjes op de radar. Met enige ervaring in CoD wist ik wel waar tegenstanders vandaan zouden komen en rende ik niet als een blinde vink over de map.
Eerste potje ging stroef. Na de tip van @D-Ed om de Xbox op 60fps ipv 120 te zetten ging het stukken beter. Ze zouden de killstreaks wel wat beter in beeld mogen zetten als je ze haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik speel normaal gesproken altijd hardcore. Dan heb je niet eens een map :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Misschien een domme vraag, maar ik ben nu bijna level 16 en heb nog steeds geen submachine guns vrijgespeeld en hoop toch nog voor Zondag met die MP5 te kunnen spelen. Hebben jullie tips?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
G_Dragon schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 22:17:
Misschien een domme vraag, maar ik ben nu bijna level 16 en heb nog steeds geen submachine guns vrijgespeeld en hoop toch nog voor Zondag met die MP5 te kunnen spelen. Hebben jullie tips?
https://www.givemesport.c...e-2-how-to-unlock-the-mp5
Het artikel eindigt met 'its that simple'. Ik vind het niet zo simpel. Unlocks zijn echt rete verwarrend in deze versie. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Exactor it op 23-09-2022 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Exactor it schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 22:20:
[...]

https://www.givemesport.c...e-2-how-to-unlock-the-mp5
Het artikel eindigt met 'its that simple'. Ik vind het niet zo simpel. Unlocks zijn echt rete verwarrend in deze versie. :)
Ik kan die assault rifle nog niet selecteren -O-

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 22:21:
[...]

Ik heb alle wapens lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
G_Dragon schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 22:21:
[...]

Ik kon het ook niet. Die guide klopt niet. Excuses.
____
Ervaringen na zes potjes: (KD 1,5, 1 verloren, 5 gewonnen)
De framerate is echt slecht. De graphics zijn muf. Hij schiet niet zo zuiver als de MW serie altijd deed. En peekers advantage zit er nog altijd in. Morgen nog een poging maar de kans dat mijn pre-order niet geannuleerd gaat worden is vrij klein. Wel jammer want ik vond MW 2019 best leuk in de eerste maanden en had wel zin in een vervolg na de teleurstellende Cold War en Vanguard (laatste niet eens gespeeld na het kijken van twee filmpjes, en blij ook :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
Hoedan? Dat is snel... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb al paar dagen extra gehad en heel veel gespeeld. Nog paar dagen en beta is gone. Eerst campaign en dan release 28 oktober. Zal er rap zijn denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
G_Dragon schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 22:17:
Zie mijn post eerder :)

DutchCrownNL in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare II"
DutchCrownNL schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 08:39:
[...]

Klopt die glitch werkt niet meer, deze methode schijnt wel te werken (ben nog met de 556 bezig).

To unlock and get the MP5 in the Modern Warfare 2 beta, all you need to do is the following:

Level up the Lachmann-762 to rank 13 to unlock the Lachmann-556 in the Receiver slot.

From there level up the Lachmann-556 to rank 12 to unlock the Lachmann Sub in the Receiver slot.

Use the Lachmann Sub or the MP5 from there
Die Lachmann-762 unlock je op lvl 16 of 17 uit mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach,ik zie dat er zelfs al mensen level 65 zijn :P

Vrijdag schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 23:54:
Ach,ik zie dat er zelfs al mensen level 65 zijn :P
Haha, hoe doen ze dat?
Cap is toch 30

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:54
[...]

Drama queen 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zet dan cross play uit e. En als de beta u niet bevalt stop er gewoon mee, zoals ik zei respecteer ik ieder zen mening. Ben al blij dat ik van vanguard vanaf ben. Dat was pas trash.... maar 1 seizoen gespeeld.
Voor de mensen op ps5 is 60 fps beter om te spelen dan op 120 fps? Gewoon een vraagje

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En mensen die willen samenspelen . Stuur mij een persoonlijk bericht hier.. pc xbox en ps5. Allen welkom. Speel liefst domination. Klein minpuntje de micro doet het niet. Oude headset....
Wolverine9000 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 00:07:
[...]

Haha, hoe doen ze dat?
Cap is toch 30
Ja geen idee. Maar als ik kijk bij recente spelers zie ik dat er gewoon een aantal al hoger dan 50 zijn :P

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heb nu al 2 dagen de beta gespeeld, als ik dit moet vergelijken met MW2019, dan voelt MW2019 voor mij veel prettiger aan qua movement. Ik voel me echt langzaam bewegen in de beta. Wellicht ben ik hier in de enige, want de beta wordt online wel goed ontvangen.

Het is ook zeker niet slecht, het ziet er goed uit, maar ja goed..

hi!

• Nol_NL
Als je CoD te langzaam vindt is misschien een echte Arcade shooter, zoals Destiny 2 of Halo meer op zijn plaats. Of iets met wall running, de meer fantasy achtige shooters.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kun je de open beta niet dowoaden zonder preorder (Xbox)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
shoombak schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 07:09:
Kun je de open beta niet dowoaden zonder preorder (Xbox)?
Vanaf 19:00 vandaag.
En anders via de Xbox app op je mobiel even opzoeken. Mogelijk kun je ‘m vanuit daar alvast downloaden.

[ Voor 21% gewijzigd door Rivanov op 24-09-2022 07:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:03

Oxigeon

En zo is dat!

Vanmorgen voor de Kids wakker werden mijn eerste potje kunnen spelen. 1 potje is natuurlijk niet meteen iets om een oordeel te kunnen vellen. Maar heb het idee dat deze me veel beter bevalt dan de vorige cod die ik eens heb gespeeld in een free multiplayer weekend.

Potje in de middenmoot geëindigd en uiteindelijk naar level 2 gegaan. De maps lijken me iets meer doolhoven dan de vorige cod waar je naar mijn idee meer 3 gangen had waar je elkaar tegen kwam.

Eerste (korte) sessie vond ik prima.

Is er al meer bekend over een zombie modus? Is trouwens doe invasion modus een soort van Ground War alleen met bots? Heb als eerste potje gewoon TDM gepakt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:58
MysticX schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 00:37:
Heb nu al 2 dagen de beta gespeeld, als ik dit moet vergelijken met MW2019, dan voelt MW2019 voor mij veel prettiger aan qua movement. Ik voel me echt langzaam bewegen in de beta. Wellicht ben ik hier in de enige, want de beta wordt online wel goed ontvangen.

Het is ook zeker niet slecht, het ziet er goed uit, maar ja goed..
Heb wel het idee dat het ietwat langzamer is dan eerdere COD’s. Niet perse slechter, maar wel anders :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online
DutchCrownNL schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 23:39:
[...]

Zie mijn post eerder :)

DutchCrownNL in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare II"
[...]

Die Lachmann-762 unlock je op lvl 16 of 17 uit mijn hoofd.
Oke dank je! Ik heb zojuist de Lachmann-556 unlocked dus nu snel die even levelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MitchellHearth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 08:29
crimby schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 08:47:
[...]

Heb wel het idee dat het ietwat langzamer is dan eerdere COD’s. Niet perse slechter, maar wel anders :-)
Dat vind ik dus juist heerlijk. Ipv alleen maar als een malle rondrennen juist een beetje tactisch spelen. Misschien word ik oud...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:58
MitchellHearth schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 10:33:
[...]

Dat vind ik dus juist heerlijk. Ipv alleen maar als een malle rondrennen juist een beetje tactisch spelen. Misschien word ik oud...
Hier ook wel eigenlijk… speel voornamelijk S&D.. alleen even TDM om de wapens ietwat te levelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
Merk dat Invasion ook echt te veel chaos is om er een beetje in te komen als newbie. Ben echt kanonnenvoer :+

[ Voor 22% gewijzigd door Katseviool op 24-09-2022 11:35 ]

Oxigeon schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 08:32:

Is er al meer bekend over een zombie modus? Is trouwens doe invasion modus een soort van Ground War alleen met bots? Heb als eerste potje gewoon TDM gepakt.
Is er een zombiemodus dan aangekondigd? Dacht dat deze studio nooit zombies had? MW19 had dit ook niet.
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 11:37:
[...]

Is er een zombiemodus dan aangekondigd? Dacht dat deze studio nooit zombies had? MW19 had dit ook niet.
Geen zombies

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:37
Vind hem best vermakelijk om te spelen ware het niet dat ik gewoon slecht ben ;-(
Maps zijn mooi, veel detail ook op ps4 pro en het geluid dik in orde.
Maar het blijft moeilijk te verteren dat je de ene keer echt 2x moet herladen om iemand te raken, dwz de auto-aim is weg oorzaak lag terwijl de tegenparty je met de eerste bullet al neermaai, echt al zo vaak dat ik ze in de rug schiet, ze zich omdraaien wegduiken en ook nog mij met 1 bullet afknallen., das echt waardeloos.
Maar goed zo zit het cod systeem nu eenmaal in elkaar en zal nooit veranderen.
Grootste gebrek in deze game is een fatsoenlijke menu structuur, dwz het level systeem is ronduit belachelijk en zwaar onduidelijk hoe het nu werkt.
Wat is er mis met het gewone? ik moet nu 10 x bekijken hoe het nu zit en ik wil gewoon spelen ipv steeds maar weer in het menu graven, kost veel te veel tijd.
Eenvoud siert dus wat mijn betref mogen ze veel van die opsmuk eruit smijten, gewoon de game zoals hij is.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

• G_Dragon
  • Nu online
Hoe kan een maat van mij de open beta op Xbox downloaden zonder pre-order? Hij krijgt steeds niet beschikbaar te zien... Terwijl het de 24ste is? :P wat missen we

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 12:41:
Hoe kan een maat van mij de open beta op Xbox downloaden zonder pre-order? Hij krijgt steeds niet beschikbaar te zien... Terwijl het de 24ste is? :P wat missen we
19 uur deze avond kan ie downloade´ juist gelijk op ps

• his.dudeness
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-10 20:56

his.dudeness

The Dude Abides.

G_Dragon schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 12:41:
zie:
Rivanov schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 07:37:
[...]

Vanaf 19:00 vandaag.
En anders via de Xbox app op je mobiel even opzoeken. Mogelijk kun je ‘m vanuit daar alvast downloaden.
ps. op pc kan je hem van tevoren downloaden (via battlenet)

[ Voor 5% gewijzigd door his.dudeness op 24-09-2022 12:43 ]

merlin1201 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 12:29:

Grootste gebrek in deze game is een fatsoenlijke menu structuur, dwz het level systeem is ronduit belachelijk en zwaar onduidelijk hoe het nu werkt.
Wat is er mis met het gewone? ik moet nu 10 x bekijken hoe het nu zit en ik wil gewoon spelen ipv steeds maar weer in het menu graven, kost veel te veel tijd.
Eenvoud siert dus wat mijn betref mogen ze veel van die opsmuk eruit smijten, gewoon de game zoals hij is.
Dit, zeer onduidelijk hoe alles werkt en totaal niet soepel.
Ook je rank progression zit helemaal verstopt.
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 12:54:
[...]

Hebben al gezegd dat ze dit gingen aanpassen bij release
. We zullen het binnen een goede maand weten e

• ymaenhout
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-08 15:31
Ik kom op pc (via battle.net) er nog steeds niet in.

Blijf dezelfde foutmelding krijgen. Soms start ie op en komt het 1e intro filmpje van activision in beeld, slaat dan vast en dan komt de foutmelding.

Diverse keren geeft ie aan dat ie update (nog geen seconde) en dat ie dan klaar is om te spelen.

Al diverse malen opnieuw gedownload/geïnstalleerd op verschillende folders.
Drivers allemaal up to date.

5600X
X570 Aorus Master
32 Gb G.skill 3200mHz C14 ram
6800XT

Niks werkt helaas :@

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
ymaenhout schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 13:23:
Ik kom op pc (via battle.net) er nog steeds niet in.

Blijf dezelfde foutmelding krijgen. Soms start ie op en komt het 1e intro filmpje van activision in beeld, slaat dan vast en dan komt de foutmelding.

Diverse keren geeft ie aan dat ie update (nog geen seconde) en dat ie dan klaar is om te spelen.

Al diverse malen opnieuw gedownload/geïnstalleerd op verschillende folders.
Drivers allemaal up to date.

5600X
X570 Aorus Master
32 Gb G.skill 3200mHz C14 ram
6800XT

Niks werkt helaas :@
ik zie alleen maar "this game cannot be played yet" bij mouse over op de play knop. Heb geen pre-order dus gok dat het daaraan ligt. (wel de beta geselecteerd uiteraard).

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Mensen die willen samen spelen. Activision account is Woolverine79 #4334716
Wel alleen maar domination en deathmatch aub´ geen mic aanwezig door oude headset
Het is nog geen 19:00 hè ;)

Alleen iedereen op PlayStation en Xbox reserveringen kunnen nu al spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 24-09-2022 13:56 ]

Vrijdag schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 13:56:
Het is nog geen 19:00 hè ;)

Alleen iedereen op PlayStation en Xbox reserveringen kunnen nu al spelen.
Kweet het. Is voor in het algemeen bedoeld e

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 13:56:
[...]

Kweet het. Is voor in het algemeen bedoeld e
Was ook meer voor de pc spelers die nu radeloos en met een toetsenbord nat van tranen van teleurstelling vertwijfeld kijken naar hun Steam of Battlenet launcher omdat ze nog niet kunnen spelen :*

gwapjewiedewapje ;)

• merlin1201
Wolverine9000 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 13:03:
[...]

Hebben al gezegd dat ze dit gingen aanpassen bij release
. We zullen het binnen een goede maand weten e
Ok die had ik gemist. nou gelukkig want dit is klote.

merlin1201 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:09:
[...]

Ok die had ik gemist. nou gelukkig want dit is klote.
Voor de match negentig zie je de twee teams. Daar staat af en toe de daily challenges tussen. Overlapt elkaar soms

• merlin1201
Wolverine9000 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:10:
[...]

Voor de match negentig zie je de twee teams. Daar staat af en toe de daily challenges tussen. Overlapt elkaar soms
euh? wat bedoel je precies

Als je een match start e zie je twee teams staan in de lobby . Links de uwe en rechts de tegenstand. De daily challenges overlapt het linkse team

• merlin1201
Ik denk dat dit alleen bij de pc is, hier niets

merlin1201 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:24:
Ik denk dat dit alleen bij de pc is, hier niets
Af en toe niet altijd e. Zit op ps5

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:24
Als ik de digitale versie koop, kan ik die wellicht op zowel mijn PS5 als PS4 downloaden veronderstel ik.

Kan ik dan ook op beide consoles gelijk spelen? Mijn zoon boven en ik beneden bvb?
Drossie schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 14:43:
Als ik de digitale versie koop, kan ik die wellicht op zowel mijn PS5 als PS4 downloaden veronderstel ik.

Kan ik dan ook op beide consoles gelijk spelen? Mijn zoon boven en ik beneden bvb?
Goh goede vraag. Geen idee eigenljk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Correct :) sterker nog, ik koop eenmalig de digitale versie en m’n vrouw en ik op beide een eigen ps5 kunnen hem tegelijkertijd spelen.

[ Voor 16% gewijzigd door Imperium op 24-09-2022 14:45 ]

Thanks. Ik kom van de comp scene af en zie waar dit allemaal mis gaat. Misschien keer lezen waar de meeste pro players het over hebben?

Volgens mij is het bij de PS4 zo dat als jij daar als hoofdaccount de game op hebt gedownload dat je dan op een ander account kan spelen
This is because a license for a game is granted when you buy it. No license means no game in order to prevent theft. To play the same game across multiple accounts, even if any of the accounts didnt actually buy it, you have to log in with the account you bought the game with, and set the PS4 you’re using as your Primary PS4. This way the account's games, PS Plus, and DLC will be shared across all accounts on the PS4. Hope this helped.

Meer mensen die de lachman op single shot moeten zetten om hem in Full Auto te schieten? Of ben ik de enige met die bug?

• Drossie
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 12:54:
[...]

Vind ik ook het grootste minpunt aan het spel. Er zijn wat mij betreft teveel uitbreidingen enz. mogelijk.

• Drossie
AlwaysNick schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 15:28:
[...]

Volgens mij is het bij de PS4 zo dat als jij daar als hoofdaccount de game op hebt gedownload dat je dan op een ander account kan spelen

[...]
Ok, bedankt! Een reden meer om nog eens een COD te kopen na enkele jaren pauze :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:17
Nog een paar potjes gespeeld, maar deze game gaat zonder veranderingen niet gekocht worden. Ik ben veel Apex Legends gewend, waar agressief samenspel in veel gevallen wordt beloond. Dat is hier niet het geval. Het spel stimuleert juist het tegenovergestelde. Dat zal sommige mensen heel goed liggen (en dat mag natuurlijk :)). Aan mij is het echter niet besteed.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
AlwaysNick schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 15:29:
Meer mensen die de lachman op single shot moeten zetten om hem in Full Auto te schieten? Of ben ik de enige met die bug?
Dat moet ik bij ieder wapen doen volgens mij die kan wisselen tussen single en auto.
Maar is inderdaad een bug.

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:14
Speel nu op de pc maar de graphics zijn tja hoe zal ik het zeggen, niet echt lekker hoop glitches en de fps is bedroevend tov bijv Vanguard Ook de snelheid van handelen is echt erg laag maar dat zal wel wennen denk ik

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexknl
oldsmelly schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 16:29:
Speel nu op de pc maar de graphics zijn tja hoe zal ik het zeggen, niet echt lekker hoop glitches en de fps is bedroevend tov bijv Vanguard Ook de snelheid van handelen is echt erg laag maar dat zal wel wennen denk ik
Deze video heeft wel wat geholpen voor mij. Zowel console als pc.

Hopelijk om 19.00 ground war om te testen en hardpoint

• Rivanov
HDR settings voor Series X en PS5.

https://www.patreon.com/posts/72412641

Pagina: 1 ... 13 ... 85 Laatste