• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:12
Mijn maat kan hem nog steeds niet pre-loaden op Xbox, zal dus echt pas om 19:00 live gaan. Wel balen als je maar 3 dagen te spelen hebt dat ze je dan pas laten installeren..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 18:55:
Mijn maat kan hem nog steeds niet pre-loaden op Xbox, zal dus echt pas om 19:00 live gaan. Wel balen als je maar 3 dagen te spelen hebt dat ze je dan pas laten installeren..
Nadeel van niet pre orderen e....

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:12
G_Dragon schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 18:55:
Je kunt 'm toch gewoon via de mobiele Xbox app zoeken en vanaf daar installeren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jIFBw1UCevr0B0dPd0AuGsARORU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/s2UB0RUFsLB23RTR6LKEheGJ.jpg?f=user_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Ground war en hardpoint zijn toegevoegd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Één potje ground war. Zoals een vermoeden das niets voor mij

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Wolverine9000 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:05:
Ground war en hardpoint zijn toegevoegd
Ik dacht dat Invasion de "Ground War" is?

/edit: Ah, Hardpoint is 32 vs. 32 t.o.v. Invasion 20 vs. 20.

[ Voor 25% gewijzigd door Rivanov op 24-09-2022 19:13 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• T-024
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:48
Rivanov schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:12:
[...]

[Twitter]
En Ground War zonder AI hopelijk?

• Rivanov
T-024 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:14:
[...]

En Ground War zonder AI hopelijk?
Ahja, dat is natuurlijk ook nog in Invasion. De AI Hostiles.

Rivanov schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:12:
[...]

[Twitter]
Invasion is met bots´ ground war niet
Als GW goed uitpakt kan Dice zijn spullen pakken :)

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:17:
[...]

Dat verklaard een hele boel waarom ik al dacht speel ik nu tegen bots XD

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik had de open beta geïnstalleerd via de Xbox android app eerder vandaag, maar die geeft dus een error "do you own this game or app.". Dus leuk dat je shizzle eerder kan downloaden op die manier, maar het werkt niet.

Ik download hem nu vanuit de store.

• Rivanov
devilsnight schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:27:
Ik had de open beta geïnstalleerd via de Xbox android app eerder vandaag, maar die geeft dus een error "do you own this game or app.". Dus leuk dat je shizzle eerder kan downloaden op die manier, maar het werkt niet.

Ik download hem nu vanuit de store.
Heb je niet per ongeluk de game gedownload i.p.v. de Open Beta. Want die staat er ook tussen namelijk.

• devilsnight
Rivanov schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:28:
[...]

Heb je niet per ongeluk de game gedownload i.p.v. de Open Beta. Want die staat er ook tussen namelijk.
Nope, was de open beta. Erg apart.
Blijkbaar een nieuwe map voor ground war. Santa serita of zoiets

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die nuke ziet er goed uit!

• devilsnight
Ik laat de HDR settings maar voor wat het is, want er kloppen dingen niet. Ik wilde bij een van die settings het balkje naar rechts doen en dan kun je gelijk ook niet meer naar links. Weird.

Maar YouTuber Gaming Tech zei al dat er issues zijn met HDR op Xbox.

[ Voor 15% gewijzigd door devilsnight op 24-09-2022 19:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• degriek
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 16:59
Wolverine9000 schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:17:
[...]

Ik dacht al hoe kan ik zo goed zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:19:
Als GW goed uitpakt kan Dice zijn spullen pakken :)
Nou daar hebben ze zelf voor gezorgd. :)

• dimitri77
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-09 20:27
Ik krijg alleen progressie wat betreft attachments, etc voor de m4 en Lachmann platformen. Klopt dat of doe ik iets verkeerd?

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:14
Begint een beetje te wennen.. settings nu zo dat ik rond de 100fps zit op de pc... Niet super maar goed met een 2080ti 11GB op 4K is het wel te doen.

Alleen 1 ding snap ik niet, iedereen lijkt mij van 100M afstand al aan te horen komen (hoor ik ook als ik de killcam terug kijk) maar ik hoor echt maar heel zelden de tegenstander aankomen.
Speel met een Hifi Koptelefoon (senheizer HD660s) en de headphone setting bij het geluid ..zou dat het zijn ?

MuziekLiefhebbert

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 15:44
devilsnight schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:57:
Ik laat de HDR settings maar voor wat het is, want er kloppen dingen niet. Ik wilde bij een van die settings het balkje naar rechts doen en dan kun je gelijk ook niet meer naar links. Weird.

Bij de ps5 krijg ik het setup scherm niet eens te zie. Dus ik geloof het wel even.

Overigens valt het mij wat tegen hoeveel pop-up ik nog zie in verschillende maps.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-10 23:00

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ground War is best goed moet ik zeggen. Volgens mij is het hele spel gebaseerd op Ground War/Invasion en Warzone, 6v6 vind ik dit spel echt verschrikkelijk slecht maar deze mechanics werken weer goed in Ground War.
oldsmelly schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 20:09:
Begint een beetje te wennen.. settings nu zo dat ik rond de 100fps zit op de pc... Niet super maar goed met een 2080ti 11GB op 4K is het wel te doen.

Alleen 1 ding snap ik niet, iedereen lijkt mij van 100M afstand al aan te horen komen (hoor ik ook als ik de killcam terug kijk) maar ik hoor echt maar heel zelden de tegenstander aankomen.
Speel met een Hifi Koptelefoon (senheizer HD660s) en de headphone setting bij het geluid ..zou dat het zijn ?
Surround sound op je PC en headset uitzetten en in game home-theater aanzetten. Hoor je iedereen over heel de map stampen.

[ Voor 64% gewijzigd door BroWohsEdis op 24-09-2022 20:34 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• dimitri77
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-09 20:27
oldsmelly schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 20:09:

Vreemd. Met mijn vergelijkbare koptelefoon (hd58X) hoor ik wel erg goed vergeleken met eerdere cod games. Bij mij staat de instelling ook op koptelefoon (geen bass boost)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Wauw. Die details!

• Rivanov
devilsnight schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 19:57:

Settings zijn bugged. Want je kunt enkel de HDR aanpassen wanneer je de game voor het eerst start. Daarna niet meer. Maar het neemt in ieder geval de settings over van de Xbox Calibration app.

If you have an LG OLED and:

> you're using Dynamic Tone Mapping or Dynamic Contrast:

Set HDR Black Point slider to: 0.00 (nits);
Set the other two HDR White Point sliders to: 0.90 (which is around 4.000 nits in-game)
> you're using HGIG:

Set the other two HDR White Point sliders to: 0.73 (which is around 800 nits in-game)

If you don't have an LG OLED and:

> you don't have an HGIG option:

Set the other two HDR White Point sliders to: 0.76 (which is around 1.000 nits in-game)
> you're using HGIG:

Set the other two HDR White Point sliders to one of those values and the corresponding real Peak HDR Luminance of your TV in "nits":

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:13
Poehhh de TAC-56 Frontal Impact (beta blueprint) is ook wel heel lekker hoor.

• devilsnight
In welke mode is die map met water en boten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:41
Zoals verwacht vind ik dit weer een lekkere CoD :D de vorige 2 bevielen mij niet en Modern Warfare deed dat weer wel.

Speelt erg lekker weg die multiplayer :)

Deze ga ik wel weer spelen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• devilsnight
Waarom staat world motion blur standaard aan? Wie wil nou zo spelen?
devilsnight schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 21:38:
Waarom staat world motion blur standaard aan? Wie wil nou zo spelen?
Gewoon afzetten e´ doe da ook altijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-10 10:54
AlwaysNick schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 15:26:
[...]

Thanks. Ik kom van de comp scene af en zie waar dit allemaal mis gaat. Misschien keer lezen waar de meeste pro players het over hebben?
Tuurlijk 😂 Sorry Pro hahaha

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:39
AlwaysNick schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 15:26:
[...]

Thanks. Ik kom van de comp scene af en zie waar dit allemaal mis gaat. Misschien keer lezen waar de meeste pro players het over hebben?
Oh wat cool. Voor welk team heb je gespeeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wat is die Sentinel 50. cal toch tering vet qua geluid enzo :) heel satisfying

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:23

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wat een slecht spel. Mijn pre order maar geannuleerd. Erg jammer want ik keek wel uit naar een nieuwe CoD. Wellicht is de stap van een cleane arena shooter (Halo Infinite) naar een allegaartje als CoD te groot. :) De beta ook maar geuninstalled.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilsnight
Helaas doet het me nog niet heel veel. Gewoon weer een CoD, maar om een of andere reden hoopte ik dat het me echt zou pakken weer zoals vanouds. Zeker helemaal omdat ik na Black Ops 1 nooit echt meer de MP's heb gespeeld, laat staan de games heb gekocht.

Met vanouds bedoel ik dan echt de jaren van de originele MW, wat een tijden waren dat. Misschien ben ik er gewoon overheen. Morgen maar weer proberen. Ik zat er ook niet echt lekker in vandaag.

Nieuwe wapens speel je vrij door gewoon kills te maken in team DM en de objectives te halen in de andere modes?

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-10 15:34
devilsnight schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 22:05:
Helaas doet het me nog niet heel veel. Gewoon weer een CoD, maar om een of andere reden hoopte ik dat het me echt zou pakken weer zoals vanouds. Zeker helemaal omdat ik na Black Ops 1 nooit echt meer de MP's heb gespeeld, laat staan de games heb gekocht.

Met vanouds bedoel ik dan echt de jaren van de originele MW, wat een tijden waren dat. Misschien ben ik er gewoon overheen. Morgen maar weer proberen. Ik zat er ook niet echt lekker in vandaag.

Nieuwe wapens speel je vrij door gewoon kills te maken in team DM en de objectives te halen in de andere modes?
Ja de meeste speel je vrij door gewoon te levelen.
Maar om bijvoorbeeld de MP5 vrij te spelen (kan pas vanaf lvl 16) moet je eerst met een ander wapen schieten.

De M4 die je standaard al hebt is overigens een prima wapen :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
De laatste dagen veel gespeeld met @Wolverine9000 d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 24-09-2022 22:42 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
2 uur invasion gespeeld. Vermakelijk!

Eerste keer COD, daarvoor wel battlefield en ken zeker de controls nog niet allemaal :X
Ben dus ook nog echt geen pro ;)

3080 doet het prima,. 3700k processor loopt continue op 100%.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ene potje ging al wat beter dan het andere. Worden beter en beter lol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:39
Na twee dagen beta kan ik als review geven dat het echt een matig spel lijkt te worden.

De spawns slaan nergens op. In Mw2019 had je al dat respawnende teamgenoten op je spawnen maar dat is bij deze nog veel meer. Een stukkie flanken gaat zo totaal niet. En belangrijker, de spawns flippen elke twintig seconden. In tdm in elk geval. In domination valt het wel meer mee.

De voetstappen staan echt idioot hard. Elke keer dat ik dacht, tijd voor een killstreak, ging ik ergens staan met max 2 uitgangen. En hoppa, tien kills zonder moeite. Je hoort exact waar ze vandaan komen. Tot op de meter.

De guns waarmee ik speelde waren heel saai. De M4 is prima enzo maar hij schiet losjes. De lmgs zijn lachwekkend slecht en snipers zoomen enorm traag in. Er was 1 SMG die ik wel ok vond maar eigenlijk was de M4 beter. Die SMG kende ik al vanuit blops1.

Deze post is echt te lang. Cod is al jaren een matig spel helaas. 2019 was een prima oprisping maar de laatste echt goede was blops 2 (3 was stiekem ook ok). MW2 2022 is echt een bagger spel.

Het meest gênant vind ik dat dit nog steeds bestaat: YouTube: MW3 Splitscreen lag test Xbox360 bedenk dit bij al die deaths waarbij je denkt dat er lag in het spel is. De engine van Cod is echt te brak voor woorden.

[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 24-09-2022 23:59 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ricmaniac
Lol ik snap al die reacties niet hoor. ik vind dit oprecht weer een fijne CoD.
attachments maken wapens echt merkbaar anders en beter.

Die voetstappen die hard staan is overduidelijk als iemand sprint. hierdoor kan je andere spelers makkelijk outplayen. Als je ADS gebruikt hoor je het bijna niet en met crouchen helemaal niet. Probleem kan gaan zijn dat je straks alleen meer campers of allemaal crouchers gaat krijgen waardoor de game te traag kan voelen. Maar voor 2 dagen beta vind ik het tot nu toe totaal niet storend en juist wel fijn. Al kan boven en onder wat beter gedaan worden imo.

Grafisch geen hoogstand maargoed daar kopen we CoD ook niet voor en erger me er niet aan.
audio is prima verder qua guns en explosies.

Verschillende game modes gedaan zowel de grote als kleine modes spelen prima weg. Het speelt in ieder geval 10x soepeler dan Vanguard en Cold war.

Elke keer dat ik Vanguard speelde in de free weekends wist ik weer waarom ik die niet gekocht had. Speelde gewoon niet zo goed.

Vind het leuk dat ze nu iets anders proberen mbt die perks in matches.

Weapon balance kunnen ze wel wat aan doen denk ik. Die lachmann SMG is echt veeels te OP momenteel. verder voornamelijk assault rifles gebruikt en met attachments maakt het zoals ik zei echt een verschil en zijn er genoeg sterke wapens.

Laat me pre-order zeker staan en veel plezier mee beleven denk ik :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 25-09-2022 00:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Grafisch doet het mij niet veel meer dan 2019 op de Xbox One X (ik speel nu op eens Series X, op een LG OLED 120/fps en af en toe op een 1440P 60FPS monitor).

Ik ben maar een n00b dus trek je van mijn mening niets aan aub maar het spel speelt gewoon hetzelfde als in 2019, er zijn wat parameters aangepast en thats it (in mijn optiek). Ik ga m'n pre-order ook cancelen en geloof het wel.

Jammer genoeg laten de meeste AAA shooter sinds de release van de Series X mij in de steek vwb verwachting.. Ik zou willen dat ze onderhand de 'old gen' eens los laten. Of in ieder geval niet in hun marketing net doen of dat het een revolutionaire game is (Battlefield, COD, Halo.. Ze laten allemaal teveel steken vallen om de verwende 'next gen gamers' van de sokken te blazen).

Deze verwende 'Dad gamer' met een 4K OLED HDMI 2.1 120fps mogelijkheid (Dolby Atmos surround/head set) voelt zich nog steeds bekocht eigenlijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39
hearbeat sensor werkt niet bij mij, detecteert niemand. Nog iemand voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
pina schreef op zondag 25 september 2022 @ 00:43:
Die moet ik nog unlocken :X
Ik level hard in anderhalf dag maar ben nog niet zover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-10 11:58
pina schreef op zondag 25 september 2022 @ 00:43:
Same!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:36
Wat is dat menu een bende zeg. Alles zit verstopt achter 5 knoppen op de meest onlogische plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 15:14

On_E

Housemusic

D-Ed schreef op zondag 25 september 2022 @ 00:32:
Grafisch doet het mij niet veel meer dan 2019 op de Xbox One X (ik speel op een LG OLED 120/fps en af en toe op een 1440P 60FPS monitor).

Ik ben maar een n00b dus trek je van mijn mening niets aan aub maar het spel speelt gewoon hetzelfde als in 2019, er zijn wat parameters aangepast en thats it (in mijn optiek). Ik ga m'n pre-order ook cancelen en geloof het wel.

Jammer genoeg laten de meeste AAA shooter sinds de release van de Series X mij in de steek vwb verwachting.. Ik zou willen dat ze onderhand de 'old gen' eens los laten. Of in ieder geval niet in hun marketing net doen of dat het een revolutionaire game is (Battlefield, COD, Halo.. Ze laten allemaal teveel steken vallen om de verwende 'next gen gamers' van de sokken te blazen).

Deze verwende 'Dad gamer' met een 4K OLED HDMI 2.1 120fps mogelijkheid (Dolby Atmos surround/head set) voelt zich nog steeds bekocht eigenlijk..
Zou m gewoon op 60 FPS zetten, de graphics zijn met 120 FPS beduidend minder.

Verder is het idd een soort Modern Warfare 2019+

Maar dat had ik ook verwacht, dus ik vermaak me uitstekend. Is ook weer de eerste CoD die ik speel sinds de vorige MW en dat zal ook schelen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:05

HaterFrame

Well... Poo came out!

Hmmm invasion maps begint wel echt een campfest te worden. Jammer.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:15
uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 21:59:
Wat een slecht spel. Mijn pre order maar geannuleerd. Erg jammer want ik keek wel uit naar een nieuwe CoD. Wellicht is de stap van een cleane arena shooter (Halo Infinite) naar een allegaartje als CoD te groot. :) De beta ook maar geuninstalled.
Hier ook geannuleerd. Na mijn gemixde eerste ervaring op de donderdag met frisse moed vrijdag na het werk weer opgestart.
Wat een frustratie. Het niet kunnen hebben van de Ghost perk is echt nadelig, helemaal als je in het team zit wat aan het begin achter komt te staan en meteen UAV's tegen krijgt. Als je dan een beetje richting de vijand manouvreert staan ze je al ruimschoots op te wachten ingezoomd en wel. Je maakt geen schijn van kans als je dan de hoek om komt.

Dit is niet meer de ervaring die ik zoek in een COD.

in de 120FPS mode is de visuele downgrade ook wel te groot naar mijn mening. Die textures van de gebouwen in dat Museum... Vanguard ziet er beter uit en dat draait toch op dezelfde engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymaenhout
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-08 15:31
Nog mensen op pc die steeds foutmelding krijgen bij het opstarten?

Al diverse malen opnieuw gedownload en in verschillende folders geïinstalleerd.
Blijf dezelfde foutmelding krijgen.

Alle drivers up to date.
Met of zoner antivirus aan, maakt niet uit.
5600X
X570 Aorus Master
32 Gb G.skill 3200 mhz c14 ram
6800XT
W11 laatste update

Alle andere games draaien als een zonnetje
Man man man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Als ik de game start kom ik bij What’s Hot.. met 3 modi. Open ik een optie en ga ik dan terug krijg ik alle modi te zien… kan ik ook direct naar alle modi?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
crimby schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:30:
Als ik de game start kom ik bij What’s Hot.. met 3 modi. Open ik een optie en ga ik dan terug krijg ik alle modi te zien… kan ik ook direct naar alle modi?
Ja naar onder scrollen en klikken op beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Heb nu part 2 unlocked voor die M5 sub :) die wil ik deze beta nog even proberen. die even naar 12 levelen en dan kan ik die M5 gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ricmaniac schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:34:
Heb nu part 2 unlocked voor die M5 sub :) die wil ik deze beta nog even proberen. die even naar 12 levelen en dan kan ik die M5 gebruiken
Bedoel je de lachmann sub? Wat is part 2? Of bedoel je het 2e wapen voordat de sub unlocked is?

Ik ben inmiddels level 30 en volgens mij alle wapens naar max level 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
crimby schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:42:
[...]

Bedoel je de lachmann sub? Wat is part 2? Of bedoel je het 2e wapen voordat de sub unlocked is?

Ik ben inmiddels level 30 en volgens mij alle wapens naar max level 8)7
dat lijkt me sterk ik ben level 26 en heb nog geen 1 max XD?

Bedoelde idd dat 2e wapen voor die lachmann

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ricmaniac schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:44:
[...]

dat lijkt me sterk ik ben level 26 en heb nog geen 1 max XD?

Bedoelde idd dat 2e wapen voor die lachmann
Waarom lijkt je dat sterk dan? Ik ben max level (30) en early betas van de PS5…
Nog ff gecheckt… alleen de M16 niet max level maar die vind ik ook echt niks…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:46

Bever!

3

Leuk spel, tijd geen cod gedaan maar vind deze lekker..! Hele spel ook besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
crimby schreef op zondag 25 september 2022 @ 11:53:
[...]

Waarom lijkt je dat sterk dan? Ik ben max level (30) en early betas van de PS5…
Nog ff gecheckt… alleen de M16 niet max level maar die vind ik ook echt niks…
Oh sorry ik wist niet dat max level 30 was. dus dacht idd als je alles max had dat je hoger dan 30 zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ricmaniac schreef op zondag 25 september 2022 @ 12:07:
[...]

Oh sorry ik wist niet dat max level 30 was. dus dacht idd als je alles max had dat je hoger dan 30 zou zijn.
Jup 30 is max nu.. in de eerste beta was de max 15 geloof ik. Mja toen ben ik wel door gaan spelen om de wapens te levelen…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik wil sowieso proberen om level 30 te worden voordat de beta eindigd, ben volgens mij nu ergens rond de 26? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Dit begrijp ik niet.

Gisteravond kon ik eindelijk loadouts wijzigen. Nu ga ik weer spelen, team DM en ik kan geen wapens wijzigen. Zo te zien ben ik level 8. Of verschilt het per mode?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sommige random team maten pakken zelfs de home vlag niet. Prutsers....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-10 12:33
Prima spel, verademing na die 2 vorige pruts edities. Moet nog wel wat getweaked worden maar de basis is echt meer dan prima.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:49

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ook maar even mijn mening geven:

Het blijft net zoals MW19 een Jekyll and Hyde game. Aan de ene kant speelt het best ok weg, maar aan de andere kant zit er ook zoveel frustrerende dingen in waardoor ik het uiteindelijk niet ga kopen.

- Audiovisuele feedback van wapens blijft top. Geluid is qua beleving sowieso mooi omdat het positionele gedeelte goed gedaan is. Explosies en wapengekletter klinkt echt realistisch anders als je je verschuilt op de wc of buiten rondrent. Dus het ge...

*CLUNK CLUNK*

*Gundogan schreeuwt naar de anderen in de lobby dat ze niet moeten zo rondrennen als ie rustig een stukje wil typen*

... de voetstappen zijn veels te luid. Normaal vind ik dat wel prima (zeker in games zonder minimap/UAV hunting), maar hier hoor je alles over de hele map heen. Dat mag wel wat minder. De graphics zijn ok. Wapens en karakters zijn weer erg gedetailleerd, maar omgevingen en vooral de effecten weer een stuk minder. Niks bijzonders dus voor een CoD.

- Bunnyhoppen in plaats van slide cancel doet mijn boomer hartje sneller kloppen.

- 6v6 multiplayer lijkt wat beter te zijn. De beschikbare mappen spelen beter in domination dan de mappen in MW19. Maar verder kan je er nog niet veel over zeggen zonder alle maps tot je beschikking te hebben. TDM is een rommel vanwege de slechte spawns. Alles en iedereen spawnt weer te dicht bij elkaar waardoor het chaos is. Maar verder maakt elke mening over 6v6 ook niks uit want het blijft onspeelbaar door EOMM.

- Gunsmith is op papier heel tof en zo zou ik het ook gedaan hebben. In plaats van wapen classes, wapen platformen waar je verschillende onderdelen opplakt om je wapen te maken. Echter vonden ze die stap misschien te eng en hebben ze alsnog wapen classes zoals assault rifles, smgs ect in de menu's. Waardoor het weer onduidelijk wordt wanneer je wat unlockt. Sowieso zijn de menu's onduidelijk met veel heen en weer geklik met alles op andere plaatsen.

- Invasion is denk ik een tool om de AI bots te testen voor de DMZ mode en wellicht ook Warzone in de toekomst. Verder een mode die je kan overslaan. Kan je beter Titanfall attrition spelen.

- Ground war lijkt ook een stukje interessanter te zijn. Meer verschillende voertuigen en de maps zijn in ieder geval in de beta geen open gebied met alle vlaggen in één lijn waardoor het alleen leuk is voor snipers. Hoewel je ook net zoals met MW19 ground war je kunt afvragen waarom je niet Battlefield 2042 4 aan het spelen bent.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:14
Ben al online in FPS land sinds doom en Quake (jaja zo oud alweer) en heb echt zo'n beetje alle fps'en die er zijn geweest wel gespeeld maar ik twijfel echt aan deze cod.

De graphics zijn , op sommige mappen echt slecht.. dat level met die vierkante blokken als gebouwen lijkt wel 10 jaar terug in de tijd. Ik speel op een pc op 4K dus het zou redelijk strak moeten zijn. Al zijn andere lvl's wel weer wat beter, wapens en spelers zelf zien er wel weer strak uit.
Qua lvl's heb ik er wel paar gespeeld die echt wel goed waren maar ze promoten wel heel erg het campen,
ook krijg ik met de grote ground war mappen wel een BF gevoel , soms moet je echt hele stukken lopen voordat de actie begint.
Verder valt me op dat ik het na 1 dagje gespeeld te hebben het al een beetje zat begint te worden, ik hoop dat dit komt doordat je steeds dezelfde paar mappen speelt. Ik ga dit zeker wel spelen maar ik betwijfel of het evenveel speeltijd gaat krijgen als de vorige cod's.

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassbounce
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-10 22:29
Ik kan fsr niet inschakelen, ik heb een 6700 xt met de nieuwste drivers.
Die functie in het menu is inactief.

[ Voor 20% gewijzigd door Bassbounce op 25-09-2022 13:51 ]

Huidige Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-10 23:00

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik vind dit spel echt niet te spelen met de huidige footstep audio, ik word gewoon ge-preaimed door gebouwen heen omdat ze je horen rennen echt belachelijk.
Het spawnen in domination hebben ze ook flink verziekt.

[ Voor 15% gewijzigd door BroWohsEdis op 25-09-2022 14:58 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
oldsmelly schreef op zondag 25 september 2022 @ 13:38:
Ben al online in FPS land sinds doom en Quake (jaja zo oud alweer) en heb echt zo'n beetje alle fps'en die er zijn geweest wel gespeeld maar ik twijfel echt aan deze cod.

Verder valt me op dat ik het na 1 dagje gespeeld te hebben het al een beetje zat begint te worden, ik hoop dat dit komt doordat je steeds dezelfde paar mappen speelt. Ik ga dit zeker wel spelen maar ik betwijfel of het evenveel speeltijd gaat krijgen als de vorige cod's.
Same & same! Haha al kan ik me geen Doom herinneren….

Maar dat laatste ook. Al speel ik stiekem toch wel redelijk wat. Ik hoop zeker dat het door de beschikbaarheid komt van de maps en wapens en dat er oktober veel meer beschikbaar komt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Call of Duty: Modern Warfare 2 en Warzone 2.0 zullen afzonderlijke downloads zijn
“You should be able to download them separately. Still, the integration will be seamless again, so you don’t have to exit the game to switch from Warzone 2 to multiplayer, and vice versa. So this is very quick and easy, but you can still determine the installation yourself.”
“Yes, we’ve been working very hard on these systems since Modern Warfare 2019. It was a very hotly debated topic – the storage space and the back and forth between the title menus. We hope things are going better now.”

[ Voor 77% gewijzigd door G_Dragon op 25-09-2022 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-10 12:33
crimby schreef op zondag 25 september 2022 @ 15:29:
[...]

Same & same! Haha al kan ik me geen Doom herinneren….
Kom zelfs van de Duke Nukem tijd, toen konden ze nog geen fps maken 😂.

Vanavond nog ff naar level 30 knallen en dan maar wachten op release. Ben vooral benieuwd naar Warzone 2.0 jammer dat daar geen beta voor komt. Wat betreft de graphic, ik vind dat echt reuze meevallen eigenlijk. Lees veel negatieve reacties maar die deel ik niet. Speel 1440P met een rtx 2080ti alles makkelijk op ultra en vind het er prima uit zien.

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-09 13:11
Voelt niet meer aan als cod

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Kan me niet herinneren dat COD ooit hetzelfde aanvoelde… zeker de laatste jaren niet met infinite warfarce, Cold War en Vanguard.

Cod en Cod United Offensive voelde wel redelijk hetzelfde aan ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 25 september 2022 @ 15:59:
Call of Duty: Modern Warfare 2 en Warzone 2.0 zullen afzonderlijke downloads zijn

[...]

[...]
Gelukkig moet ik warzone niet downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

crimby schreef op zondag 25 september 2022 @ 16:23:
[...]

Kan me niet herinneren dat COD ooit hetzelfde aanvoelde… zeker de laatste jaren niet met infinite warfarce, Cold War en Vanguard.

Cod en Cod United Offensive voelde wel redelijk hetzelfde aan ;-)
Had UO niet sprinten en het cooken van nades ten opzichte van CoD1? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Gundogan schreef op zondag 25 september 2022 @ 16:49:
[...]

Had UO niet sprinten en het cooken van nades ten opzichte van CoD1? O-)
Ehhhhhhhhhhh……. Ik meen me te herinneren dat het aardig hetzelfde voelde.. meer een addon dan een totaal nieuwe game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:03
BroWohsEdis schreef op zondag 25 september 2022 @ 14:55:
Ik vind dit spel echt niet te spelen met de huidige footstep audio, ik word gewoon ge-preaimed door gebouwen heen omdat ze je horen rennen echt belachelijk.
Het spawnen in domination hebben ze ook flink verziekt.
Dit vereist een andere speelstijl: niet rennen. Ik vind het juist heerlijk. De vorige games waren véél te snel en doordat voetstappen zo hard zijn als je rent wordt je geforceerd trager te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

crimby schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:06:
[...]

Ehhhhhhhhhhh……. Ik meen me te herinneren dat het aardig hetzelfde voelde.. meer een addon dan een totaal nieuwe game
Was ook een addon, maar wel met behoorlijk wat toevoegingen. :P CoD2 was dan weer redelijk voortbouwend op 1. 3 was weer behoorlijk anders en console only. Om met 4 de cyclus te beginnen voor moderne CoD games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Perk 3 en perk 4 krijg je nu heel snel in de game. Hebben het aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10 10:59
Ground war is wel erg lekker als battlefield fan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik ben vandaag max level geworden _/-\o_
Wel jammer dat je de fennec niet kan levelen, wat een fijn wapen is dat zeg... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:50:
Wel jammer dat je de fennec niet kan levelen, wat een fijn wapen is dat zeg... :D
Ak 74 u en de sniper kan je ook niet levelen. Maakt niet uit´ in full game kan je alle wapens levelen tot level 70 waarschijnlijk lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:50:
Ik ben al level 30 van vrijdag 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Wolverine9000 schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:58:
[...]

Ik ben al level 30 van vrijdag 😉
Ja maar jij heb net zoals vele andere Playstation gebruikers voorrang gehad op de rest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wolverine9000 schreef op zondag 25 september 2022 @ 18:44:
Perk 3 en perk 4 krijg je nu heel snel in de game. Hebben het aangepast
Jup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag voor het eerst last van packet burst op ps5... beeld dat blijft hangen. Nog geen enkele keer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hebben sommige dat ook als je een bericht krijgt op het belletje naast de instellingen dat er gewoon zwart scherm is. Maar je wel degelijk een bericht hebt van iemand

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op zondag 25 september 2022 @ 19:00:
[...]

Ja maar jij heb net zoals vele andere Playstation gebruikers voorrang gehad op de rest :+
Das ook waar. 28 oktober ga ik ook pas in de middag kunnen starten met de full game. Moet nog gewerkt worden ook e. Terwijl de meeste al van donderdag op vrijdag klokslag 12 uur gaan spelen:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
oldsmelly schreef op zondag 25 september 2022 @ 13:38:

De graphics zijn , op sommige mappen echt slecht.. dat level met die vierkante blokken als gebouwen lijkt wel 10 jaar terug in de tijd. Ik speel op een pc op 4K dus het zou redelijk strak moeten zijn. Al zijn andere lvl's wel weer wat beter, wapens en spelers zelf zien er wel weer strak uit.
Qua lvl's heb ik er wel paar gespeeld die echt wel goed waren maar ze promoten wel heel erg het campen,
ook krijg ik met de grote ground war mappen wel een BF gevoel , soms moet je echt hele stukken lopen voordat de actie begint.
Zelf ook veel Doom, maar vooral Counter Strike gespeeld. Helemaal verkocht aan cs_assault en de_dust.

Ik krijg eerlijk gezegd die oude vibes wel weer terug met een paar potjes Knock out in Breenbergh Hotel. Vooral samenwerken met een team is echt goud. Met die kleine teams is het lekker overzichtelijk en de rondes gaan ook lekker snel.

Daarnaast begin ik steeds beter die map te begrijpen dus mijn strategie en tactiek ben ik steeds meer aan het verfijnen. Ik hou mijn preorder dus nog wel even aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Dit moet toch fake zijn lijkt me? _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NK1T3G3z3AasanVnwuMOKYoZWgY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q7Tj69qGAdHiH6lnCUP4rpVT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat is een oude foto. Ben die vorig jaar ook ergens tegen gekomen en idd fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 25 september 2022 @ 19:12:
[...]

Das ook waar. 28 oktober ga ik ook pas in de middag kunnen starten met de full game. Moet nog gewerkt worden ook e. Terwijl de meeste al van donderdag op vrijdag klokslag 12 uur gaan spelen:-)
Vrij nemen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is een meme van MW 2019 want toen campten ze ook al zo erg XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat niet die dag. Dan ist maar vrijdag middag rond twee uur e

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 25 september 2022 @ 20:35:
[...]

Gaat niet die dag. Dan ist maar vrijdag middag rond twee uur e
Gewoon je op woensdag al ziek melden. Kan je donderdag en vrijdag betaald gamen 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zondag 25 september 2022 @ 20:36:
[...]

Gewoon je op woensdag al ziek melden. Kan je donderdag en vrijdag betaald gamen 8)
En de week erna zijn we maandag en dinsdag ook thuis in belgie. Feestdag en overbruggingsdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op zondag 25 september 2022 @ 20:36:
[...]

Heb om 13 uur al gedaa´ de vrijdag dus valt nog mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
Morgen is de beta ook nog te spelen.. gewoon tot 12 u? Ik kan me voorstellen dat hier Amerikaanse tijd wordt aangehouden?
Pagina: 1 ... 14 ... 85 Laatste