Acties:
  • +1 Henk 'm!
JeroenD92 schreef op zondag 25 september 2022 @ 21:41:
Morgen is de beta ook nog te spelen.. gewoon tot 12 u? Ik kan me voorstellen dat hier Amerikaanse tijd wordt aangehouden?
Tot morgen 19 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De range van de shotguns is toch ook niet normaal. Volgens mij zitten er in de beta alleen maa4 sterke wapens lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zondag 25 september 2022 @ 20:35:
[...]

Gaat niet die dag. Dan ist maar vrijdag middag rond twee uur e
De game komt toch op een vrijdag uit en niet donderdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op zondag 25 september 2022 @ 22:46:
[...]

De game komt toch op een vrijdag uit en niet donderdag?
Klopt maar donderdagavond ale nacht om twaalf wordt het vrijdag. 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als de vijanden een uav hebben en ik schiet met een surpressor dan kom ik toch niet op hun mini map e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:12
Dat is wel kort voor de mensen die gewoon werken overdag -O-

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Is het al bekend hoe laat je de game op vrijdag 28 oktober kan spelen? Ik meen te herrineren dat MW2019 om 03:00 s’nachts was en Cold War om 06:00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:25
Smit260 schreef op maandag 26 september 2022 @ 01:25:
Is het al bekend hoe laat je de game op vrijdag 28 oktober kan spelen? Ik meen te herrineren dat MW2019 om 03:00 s’nachts was en Cold War om 06:00.
Nog niet bekend. Maar als je pre-order hebt, dan kun je de campaign al vanaf de 22e spelen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 26 september 2022 @ 06:35:
[...]

Nog niet bekend. Maar als je pre-order hebt, dan kun je de campaign al vanaf de 22e spelen.
Alleen digitale pre-orders voor zover :/

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
AlwaysNick schreef op maandag 26 september 2022 @ 07:22:
[...]

Alleen digitale pre-orders voor zover :/
Sowieso. Want fysieke pre-orders krijg je ook pas op de daadwerkelijke releasedag binnen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Wolverine9000 schreef op zondag 25 september 2022 @ 23:04:
Als de vijanden een uav hebben en ik schiet met een surpressor dan kom ik toch niet op hun mini map e
Toch wel, alleen als je de Ghost perk hebt verschijn je niet op de UAV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op maandag 26 september 2022 @ 08:52:
[...]

Toch wel, alleen als je de Ghost perk hebt verschijn je niet op de UAV.
Dacht met een surpressor ook niet. Is toch altijd zo geweest e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Wolverine9000 schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:03:
[...]

Dacht met een surpressor ook niet. Is toch altijd zo geweest e
Je verschijnt in deze game sowieso niet op de mini-map wanneer je zonder suppressor schiet, dus met suppressor ook niet. Het enige voordeel is dat je minder hoorbaar bent.
Op zichtbaarheid wanneer er een UAV in de lucht is heeft het naar mijn weten nooit invloed gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:06:
[...]

Je verschijnt in deze game sowieso niet op de mini-map wanneer je zonder suppressor schiet, dus met suppressor ook niet. Het enige voordeel is dat je minder hoorbaar bent.
Op zichtbaarheid wanneer er een UAV in de lucht is heeft het naar mijn weten nooit invloed gehad.
Naar mijn weten wel altijd geweest met een surpressor kom je niet op de minimap. Of zou moeten veranderd zijn e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Klopt in deze game ook wel.
Dit weekend bij mijn zwager wat potjes gedaan maar ik irriteerde me direct aan de campers.

Afgelopen jaren eigenlijk alleen BR spellen gedaan dus misschien valt het mee maar het viel goed op in elk geval.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Wolverine9000 schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:26:
[...]

Naar mijn weten wel altijd geweest met een surpressor kom je niet op de minimap. Of zou moeten veranderd zijn e
Klopt, maar in deze game kom je met of zonder suppressor niet op de mini-map (net als in MW2019). Daarnaast zijn de mini-map en UAV 2 verschillende zaken he.

[ Voor 6% gewijzigd door SD5k op 26-09-2022 09:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:26:
[...]

Nee kom je ook niet. Nu kom je alleen zonder supressor op de graden map in het midden als klein red dotje

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SD5k schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:30:
[...]

Klopt, maar in deze game kom je met of zonder suppressor niet op de mini-map (net als in MW2019). Daarnaast zijn de mini-map en UAV 2 verschillende zaken he.
Je komt alleen op het kompas boven in als red dot te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 15:30
SD5k schreef op maandag 26 september 2022 @ 09:06:
[...]

Heeft een suppressor ook invloed op je tracers? Deze lijken minder aanwezig met suppressor in de killcam.

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Buddha_ schreef op maandag 26 september 2022 @ 11:37:
[...]

Heeft een suppressor ook invloed op je tracers? Deze lijken minder aanwezig met suppressor in de killcam.
Je bedoelt die gun smoke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Invasion is gaaf, is eens wat anders en nu voelt het ook wat "nieuwer" aan dan wanneer ik weer alleen team DM speel, logisch ook natuurlijk.

Hoe zit het met die dingen als UAV. Moet ik nog steeds een paar kills achter elkaar maken om die te krijgen? Tot nu toe heb ik die UAV nog niet gehad.

En die tactical cam, ik plaats ze met LB+RB. En vervolgens kun je ook kijken via die cams. Heb je er echter ook iets aan als je ze alleen plaatst en weer wegloopt?

En wat zijn die rode voetafdrukken soms?

[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 26-09-2022 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:22:
Invasion is gaaf, is eens wat anders en nu voelt het ook wat "nieuwer" aan dan wanneer ik weer alleen team DM speel, logisch ook natuurlijk.

Hoe zit het met die dingen als UAV. Moet ik nog steeds een paar kills achter elkaar maken om die te krijgen? Tot nu toe heb ik die UAV nog niet gehad.

En die tactical cam, ik plaats ze met LB+RB. En vervolgens kun je ook kijken via die cams. Heb je er echter ook iets aan als je ze alleen plaatst en weer wegloopt?

En wat zijn die rode voetafdrukken soms?
Je moet vier kills maken zonder zelf dood te gaan wil je die kunnen activeren..

Die rode voetafdrukken zie je via een 'perk' en geven de richting in van waar je tegenstander naartoe is gelopen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilsnight
D-Ed schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:29:
[...]

Je moet vier kills maken zonder zelf dood te gaan wil je die kunnen activeren..

Die rode voetafdrukken zie je via een 'perk' en geven de richting in van waar je tegenstander naartoe is gelopen ;)
Duidelijk. Ik vraag me alleen af welke perk dit is, heb zelf niets echt veranderd verder.

En bij graphics (Xbox) heb je een setting genaamd Fidelity CAS. Wat hebben jullie hiermee gedaan? Staat standaard uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Laatst online: 07-10 15:30
Bedoel met tracers de weg die de kogel aflegt, kop is vaak oranje gekleurd en grijs (smoke) er achteraan. Hierdoor kan je zien waarvandaan de afgevuurde kogels komen.

In die betaalde pakketten kan je gekleurde tracers kopen.

In mijn ervaring leken de tracers in MW2 Beta minder opvallend met suppressor dan zonder.

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-09 11:25
devilsnight schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:48:
[...]

Duidelijk. Ik vraag me alleen af welke perk dit is, heb zelf niets echt veranderd verder.

En bij graphics (Xbox) heb je een setting genaamd Fidelity CAS. Wat hebben jullie hiermee gedaan? Staat standaard uit.
Dat is de Tracker perk.
je kunt dit aanpassen in je loadoud en je kun ook eventueel je eigen selectie maken.

persoonlijk gebruik ik die cam niet, ik ben zelf fan van de "Inflatable Decoy"

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Da's de Tracker perk. In het perks menu heeft die ook een voetstappen icoontje :)

Klopt het trouwens dat de Battlehardened perk vrijwel helemaal niks doet bij flashbangs? Vaak genoeg dat ik met die perk alsnog enkele secondes niets kan zien, zelfs al had ik me op tijd omgedraaid.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-10 00:17

MetalPool

Boe!

Klopt het dat vandaag wapens etc niet meer te levelen zijn? Speel nu al een paar potjes met voor mij nieuwe wapens en niks unlocked.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
meeste wapen lvls gaan tot 20 ik verwacht dat dit na de beta wel hoger zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
Welke perks gebruiken jullie?

ik gebruik zelf deze:

Basis:
Overkill & Tracker

Bonus:
Resupply

Ultimate:
Ghost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Laatst online: 07-10 00:17

MetalPool

Boe!

zaander schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:19:
meeste wapen lvls gaan tot 20 ik verwacht dat dit na de beta wel hoger zal zijn
Nou mijn wapens blijven gewoon op lvl 1 staan. Geen exp niks.

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 23:08
Er gaan maar een paar wapens tot lvl 20. Rest blijft inderdaad op lvl 1 'hangen'. Kan je zien aan de level indicatie, daar staat 1/20 of 1/1 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 00:41
zaander schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:21:

ik gebruik zelf deze:

Basis:
Overkill & Tracker

Bonus:
Resupply

Ultimate:
Ghost
Ik gebruik Overkill & tracker
battlerage
Weet even niet meer wat die andere was. dacht quick recharge ofzoiets.

Vind battlerage echt sterk

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-06 17:48
Afgelopen weekend aardig wat kunnen spelen.
Het om de hoek springen is wat vervelend, wel vind ik de drill charge echt fantastisch!
Lijkt makkelijk door een meter beton te gaan en is ideaal om campers op te ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 07-10 12:35
Ricmaniac schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:37:
[...]

Ik gebruik Overkill & tracker
battlerage
Weet even niet meer wat die andere was. dacht quick recharge ofzoiets.

Vind battlerage echt sterk
Double time - Tracker
Quick Fix
Overclock

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HBx2000
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 00:36
[...]

Dat is een scherptefilter. Persoonlijk gebruik ik deze op de PS5. Want ik vind het beeld best wazig zonder, dacht eerst dat ik per ongeluk de PS4-versie speelde. Wat toch echt niet het geval was.

Op 100 procent staat het echt aan en is dan misschien wat te scherp, maar persoonlijk vond ik 75 procent erg prettig voor de ogen. Als zie je bij 50 procent ook wel dat het wat doet. Komt misschien omdat ik op PC (waar het kan) ook supersample.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JJF771
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 07-10 14:54
Ik vind het best een leuk spelletje. De gunsmith is een beetje raar met wapens levelen maar went wel. Maps zijn leuk alleen Museum spreekt me nog niet aan, rest van de maps spelen lekker. Hopen dat bij de release meer van zulke maps erbij komen. Enige puntjes die ik anders zou willen zien zijn de TTK. Dit mag van mij wel een tikkeltje hoger. Daarnaast vind ik de speel snelheid net niet helemaal lekker. Wanneer je rennend een hoekje omkomt ben je vaak te laat wanneer er een tegenstander staat. Misschien een perk waarmee je ADS sneller wordt. Dan wordt de speelstijl van het spel niet echt anders maar kan je toch kiezen voor een snellere speelstijl. Toch maar eens overwegen om hem aan te schaffen wanneer die uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
HBx2000 schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:49:
[...]

Dat is een scherptefilter. Persoonlijk gebruik ik deze op de PS5. Want ik vind het beeld best wazig zonder, dacht eerst dat ik per ongeluk de PS4-versie speelde. Wat toch echt niet het geval was.

Op 100 procent staat het echt aan en is dan misschien wat te scherp, maar persoonlijk vond ik 75 procent erg prettig voor de ogen. Als zie je bij 50 procent ook wel dat het wat doet. Komt misschien omdat ik op PC (waar het kan) ook supersample.
En het zorgt niet voor kartelrandjes? Dan ga ik die setting ook eens testen.

Zag ook nog wat texture streaming opties maar ik heb echt geen idee wat ik ermee moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
devilsnight schreef op maandag 26 september 2022 @ 14:17:
[...]

En het zorgt niet voor kartelrandjes? Dan ga ik die setting ook eens testen.

Zag ook nog wat texture streaming opties maar ik heb echt geen idee wat ik ermee moet.
FidelityFX CAS kun je gerust op 100 zetten. Dat zorgt voor extra sharpening, waar je normaalgesproken ver van weg moet blijven, behalve nu. :+

En de Texture Streaming Cache is puur wat de naam al zegt; het cached de textures lokaal op je console zodat het niet ingeladen hoeft te worden via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buddha_ schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:04:
[...]

Bedoel met tracers de weg die de kogel aflegt, kop is vaak oranje gekleurd en grijs (smoke) er achteraan. Hierdoor kan je zien waarvandaan de afgevuurde kogels komen.

In die betaalde pakketten kan je gekleurde tracers kopen.

In mijn ervaring leken de tracers in MW2 Beta minder opvallend met suppressor dan zonder.
Oh volgens mij moet dat niet veel uit maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zaander schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:21:

ik gebruik zelf deze:

Basis:
Overkill & Tracker

Bonus:
Resupply

Ultimate:
Ghost
Basis:

Tracker, Scavenger

Bonus:

Fast Hands

Ultimate:

Hardline/ Ghost depends echt of de enemies total noobs zijn of dat er continu UAV's in de lucht zitten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JJF771 schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:53:
Misschien een perk waarmee je ADS sneller wordt. Dan wordt de speelstijl van het spel niet echt anders maar kan je toch kiezen voor een snellere speelstijl.
Quickdraw zal denk ik niet terug komen. Dan zou je echt in de Gunsmith moeten gaan werken met de attachments :)

Misschien dat er later wel een proffinicy komt waardoor je dus sneller kan aimen. Maar ik denk echt dat je met de attachtments moet gaan spelen om zo de pro en cons van de attachments te perfectioneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MetalPool schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:33:
[...]

Nou mijn wapens blijven gewoon op lvl 1 staan. Geen exp niks.
de AK74U blijft op Level 1 en de vector ook. Anders ga je teveel van de game zien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op maandag 26 september 2022 @ 12:22:
Je zou in het killstreak menu ook de killstreaks aan kunnen passen naar ScoreStreaks. Dan telt alles mee. Caputures, Assists etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJF771
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 07-10 14:54
AlwaysNick schreef op maandag 26 september 2022 @ 14:30:
[...]

Quickdraw zal denk ik niet terug komen. Dan zou je echt in de Gunsmith moeten gaan werken met de attachments :)

Misschien dat er later wel een proffinicy komt waardoor je dus sneller kan aimen. Maar ik denk echt dat je met de attachtments moet gaan spelen om zo de pro en cons van de attachments te perfectioneren :)
Dat maakt het ook wel weer een uitdaging om een goed wapen te maken. De MP5 komt al aardig in de buurt qua mooie speel snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
Waar vind ik ergens de open beta op de xbox? Of ben ik te laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
ProfaNe schreef op maandag 26 september 2022 @ 15:16:
Waar vind ik ergens de open beta op de xbox? Of ben ik te laat?
Je kunt nog tot 19:00 spelen.
Staat gewoon in de Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 26 september 2022 @ 15:20:
[...]

Je kunt nog tot 19:00 spelen.
Staat gewoon in de Store.
Niet in mijn store :'( ik zoek op open beta, mw2 beta, call of duty enz.. niet te vinden. Moet ik nog iets linken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pariah86
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-06 17:06
ProfaNe schreef op maandag 26 september 2022 @ 15:23:
[...]

Niet in mijn store :'( ik zoek op open beta, mw2 beta, call of duty enz.. niet te vinden. Moet ik nog iets linken?
Ik vond hem ook niet. Dus heb ik via mijn smartphone gegoogled op mw2 beta en dan kon ik hem via de website van MS laten downloaden op de xbox console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
JJF771 schreef op maandag 26 september 2022 @ 13:53:
Ik vind het best een leuk spelletje. De gunsmith is een beetje raar met wapens levelen maar went wel. Maps zijn leuk alleen Museum spreekt me nog niet aan, rest van de maps spelen lekker. Hopen dat bij de release meer van zulke maps erbij komen. Enige puntjes die ik anders zou willen zien zijn de TTK. Dit mag van mij wel een tikkeltje hoger. Daarnaast vind ik de speel snelheid net niet helemaal lekker. Wanneer je rennend een hoekje omkomt ben je vaak te laat wanneer er een tegenstander staat. Misschien een perk waarmee je ADS sneller wordt. Dan wordt de speelstijl van het spel niet echt anders maar kan je toch kiezen voor een snellere speelstijl. Toch maar eens overwegen om hem aan te schaffen wanneer die uitkomt.
Ik vind de TTK zo prima :) Waar ik de TTK in Vanguard veeeeeelste laag vond is het hier wel lekker..
Maar goed.. meningen verschillen natuurlijk :)

Niet erg veel kunnen spelen (5 uurtjes ofzo), maar ik vind het tot nu toe wel leuk.
Ik ben benieuwd naar de release en hoelang ik het volhoud.. als het net als VG maar enkele weken is, dan wordt dit de laatste COD voor mij (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
JeroenD92 schreef op maandag 26 september 2022 @ 17:23:
[...]

Ik vind de TTK zo prima :) Waar ik de TTK in Vanguard veeeeeelste laag vond is het hier wel lekker..
Maar goed.. meningen verschillen natuurlijk :)

Niet erg veel kunnen spelen (5 uurtjes ofzo), maar ik vind het tot nu toe wel leuk.
Ik ben benieuwd naar de release en hoelang ik het volhoud.. als het net als VG maar enkele weken is, dan wordt dit de laatste COD voor mij (:
Voordeel is wel dat wanneer je de game op Xbox en/of PC speelt, hij waarschijnlijk vanaf volgend jaar in Game Pass zal zitten en je geen COD meer hoeft te kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Rivanov schreef op maandag 26 september 2022 @ 17:24:
[...]

Voordeel is wel dat wanneer je de game op Xbox en/of PC speelt, hij waarschijnlijk vanaf volgend jaar in Game Pass zal zitten en je geen COD meer hoeft te kopen. ;)
En deze game twee jaar mee zal gaan :P

Ik weet nog niet wat ik van Gamepass moet vinden, vooralsnog koop ik ze liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmmm de snelheid van de perks unlocken heeft nu wel bar weinig nut. binnen 1,5 minuut heb jij je bonus perk al...

Acties:
  • +4 Henk 'm!
2 uur verlengd de beta. Dus tot 9 uur knallen boys and Girls

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:35
Wolverine9000 schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:06:
Ah cool! Thx voor laten weten :) Mooie verassing zo na het eten.

[ Voor 6% gewijzigd door Katseviool op 26-09-2022 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05:34
Mensen in de afgelopen dagen toch nog even flink wat tijd gespendeerd met deze game..

Wat een dolphin diving bunnyhopping zooi is dit zeg.. vooral de console spelers doen echt niks anders dan bij elke hoek bunnyhoppen of dive valt echt op die worden echt super geholpen daar met hun aim assist... .

Toen ik pc-only speelde was het een heel stuk minder.

Kan me niet echt herinneren dat mij dit ooit zo erg op is gevallen het is in vanguard in ieder geval een heel stuk minder.

Mijn initiële gedachten zijn niet echt veranderd helaas, dit is echt, voor mij, de slechtste cod... sinds jaren ik heb hem nog wel in pre-order staan maar denk niet dat ik veel ga spelen .. we zullen zien

[ Voor 5% gewijzigd door oldsmelly op 26-09-2022 19:23 ]

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 09:36
Wolverine9000 schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:06:
Steam zegt van niet ;(Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pDm_BSWtGwiOOIfk5zn3YCbTzvU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/J4XlTFDffmIrSJRVIKxApjTt.png?f=user_large

[ Voor 31% gewijzigd door PakoeDIEP op 26-09-2022 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op ps5 staat het bij message of the day in de game zelf
Staat zelf op Twitter officieel dus ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

oldsmelly schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:23:
Mensen in de afgelopen dagen toch nog even flink wat tijd gespendeerd met deze game..

Wat een dolphin diving bunnyhopping zooi is dit zeg.. vooral de console spelers doen echt niks anders dan bij elke hoek bunnyhoppen of dive valt echt op die worden echt super geholpen daar met hun aim assist... .

Toen ik pc-only speelde was het een heel stuk minder.

Kan me niet echt herinneren dat mij dit ooit zo erg op is gevallen het is in vanguard in ieder geval een heel stuk minder.

Mijn initiële gedachten zijn niet echt veranderd helaas, dit is echt, voor mij, de slechtste cod... sinds jaren ik heb hem nog wel in pre-order staan maar denk niet dat ik veel ga spelen .. we zullen zien
Je kan crossplay uitzetten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 09:36
Wolverine9000 schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:30:
Op ps5 staat het bij message of the day in de game zelf
Staat zelf op Twitter officieel dus ja
Kan jij wel op ps5 spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja ben nog bezig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05:34
Kan maar helaas laten ze je dan in veel games niet toe

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oldsmelly schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:39:
[...]

Kan maar helaas laten ze je dan in veel games niet toe
In domination en deathmatch geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik moet zeggen na het gespeeld hebben van Invasion dat het toch wel echt fun is. Dit brengt iets nieuws voor CoD ipv alleen maar team DM waar je campers, bunny hoppers en shit hebt. Om een of andere reden moet Crossplay wel aan met Invasion, dus het risico van die shit cheaters is er wel.

Erg tof is het dat je vanaf een gebouw naar een ladder kan springen en je klimt gewoon omhoog dan. Of met parachute richting een open raam gaan en je klimt er zo in. Hopelijk heeft Invasion een leuk aantal maps straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Even getest, ik kan er ook niet in via Steam. Het zal wel PS (of console) only zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JeroenD92 schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:53:
[...]

Even getest, ik kan er ook niet in via Steam. Het zal wel PS (of console) only zijn ;)
Battlenet werkt ook gewoon :) speel met een maat van me en die speelt via battle.net

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

[ Voor 50% gewijzigd door G_Dragon op 26-09-2022 19:57 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
AlwaysNick schreef op maandag 26 september 2022 @ 19:57:
[...]

Battlenet werkt ook gewoon :) speel met een maat van me en die speelt via battle.net
Alles behalve Steam dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat ze het niet zo snel kunnen patchen ofzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Mijn beta zit erop. Heb me aardig vermaakt. Ik kijk uit naar de campaign en de release week erna. Nog een goede maand ongeveer. Sommige vinden het spel shit en anderen niet. Maar das niet erg. Iedereen zijn mening...

Deze punten mogen voor mij eventueel veranderen.
Klassieke minimap mag hoeft niet. Iedereen speelt toch met uav
De voetstappen mogen nog iets minder...

We hebben twee kleine mappen gehad en twee grote. In het begin heb ik gevloekt op museum en dat hotel, maar naarmate je de routes enz leert kennen. Werd het beter en beter. Ideaal om hier en daar te spelen met overkill en sniper. Zeker op museum...
De menu's in game mogen beter en duidelijker worden. Mss gaan ze het nog aanpassen...
0p de wapens heb ik niet veel op aan te merken. Ok is een nieuw systeem. Je moet dat wapen levelen om deze te krijgen. Gewoon beetje aanpassen enz...
Berichten krijg ik wel melding van maar kon het niet lezen. Gewoon een zwart vakje. Voor zelfde geld kreeg ik een bericht van de enemy omdat ze boos waren...voila da was het. Schiet mij niet dood, Is mijn mening. Kijk er naar uit naar de release. Als er nog mensen zijn die willen samen spelen op 28oktober en later. Stuur mij gewoon een bericht. Pc, xbox ps maakt niet uit, allen welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo dat was m. 20 uur in de game XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En ik denk dat ik wel een goede mening ga kunnen vormen. Van de 20 uur heb ik 15 leuke en 5 minder leuke. Die 5 minder leuke waren gewoon zaterdags overdag. Daar later meer over.

Wat is goed? Nou de core gameplay. Weapons voelen geweldig en klinken geweldig. Grafisch word ik wel heel vrolijk van deze game. Farm en Mexico en de nieuwste Ground War map zijn echt leuk. Ook heb ik weer lekker ouderwets genoten van S&D en die voice chat hahaha. Wat heb ik dat gemist. Iets wat je bij treyarch en SH games niet hebt. Ook de meest trollige weapons zoals de Javelin was weer even leuk. Het perk systeem is leuk bedacht. Alleen moeten ze dit wel tot in de perfectie uitwerken. En niet zoals beide weekenden. Van heel traag naar heel snel.

Echter ben ik wel bang dat deze game 2 lange jaren mee gaat maken. Want de devs luisteren dus echt 0 naar de community...

En als ze er naar luisteren zijn het de casuals die campen. Want camping terpstra is weer geopend hoor. Campers zijn te veel bevoordeeld. Footsteps die heel luid zijn, Geen red dot op de mini map, ghost (voor wat ik merk) die je volledig van de map haalt. Ja dan word je als rusher gewoon benadeeld... dat vind ik jammer. En dead silence moet echt een perk worden of dat machintje moet weg. Dat laat ik aan hun over.

Dan de gunsmith. Idee een 10! Uitvoering toch echt een matige 5. Waarom? Omdat het menu niet werkt. Het heel onduidelijk is hoe ik die MP5 of M16 moet unlocken. En het punt dat ik met een LMG moet spelen om een assault rifle te unlocken. Nee dank oe wel!

De game blijft op de pre order bij bol. Ik ben benieuwd naar de campaing en de MP. Al zullen ze echt wel naar de community moeten luisteren anders worden het 2 lange jaren.

Beta score: 7,5/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las later dat als je wou joinen de game gelocked was :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En voor de mensen die me willen toevoegen. Psn: AlwaysNick
Activision tag: AlwaysNick#3491772

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op maandag 26 september 2022 @ 20:48:
Mijn beta zit erop. Heb me aardig vermaakt. Ik kijk uit naar de campaign en de release week erna. Nog een goede maand ongeveer. Sommige vinden het spel shit en anderen niet. Maar das niet erg. Iedereen zijn mening...

Deze punten mogen voor mij eventueel veranderen.
Klassieke minimap mag hoeft niet. Iedereen speelt toch met uav
De voetstappen mogen nog iets minder...

We hebben twee kleine mappen gehad en twee grote. In het begin heb ik gevloekt op museum en dat hotel, maar naarmate je de routes enz leert kennen. Werd het beter en beter. Ideaal om hier en daar te spelen met overkill en sniper. Zeker op museum...
De menu's in game mogen beter en duidelijker worden. Mss gaan ze het nog aanpassen...
0p de wapens heb ik niet veel op aan te merken. Ok is een nieuw systeem. Je moet dat wapen levelen om deze te krijgen. Gewoon beetje aanpassen enz...
Berichten krijg ik wel melding van maar kon het niet lezen. Gewoon een zwart vakje. Voor zelfde geld kreeg ik een bericht van de enemy omdat ze boos waren...voila da was het. Schiet mij niet dood, Is mijn mening. Kijk er naar uit naar de release. Als er nog mensen zijn die willen samen spelen op 28oktober en later. Stuur mij gewoon een bericht. Pc, xbox ps maakt niet uit, allen welkom.
Had jij t ook dat als je een uav ofzo in callde dat je zo'n blok van dat schermpje continu in je scherm hield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Hoeveel dagen was beta open?...
[Streamable: 819OIjIhsZ3fcXbk]
If you're banned on WZ or Vanguard, you will get banned on Warzone 2/MW II
Call of Duty Security and Enforcement Policy.

[ Voor 27% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2022 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LadyVodka schreef op maandag 26 september 2022 @ 22:33:

[...]

Sinds zaterdag was die echt open voor iedereen. En sinds vorige week zondag 19:00 voor de PS spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35

[...]

wtf dat maakt het wel erg makkelijk... |:(
beetje jammer als je zo moet spelen

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Is het al bekend hoeveel maps er in totaal zullen zijn en voor elke mode?

En geen zombies dit keer zeker hé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HelloMeow
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:36

[...]

Ik ben redelijk veel cheaters tegengekomen. Ik denk dat meer dan een op de tien potjes wel zo'n cheater had. Ofwel in mijn team of in het andere team.

Ik roep niet snel dat er iemand cheat ofzo. Dit waren potjes waar je ineens een teammate 20 headshots in een minuut ziet maken, waarna meer dan de helft van de tegenpartij vertrekt. Of dat je inderdaad in de killcam iemand van hoofd naar hoofd ziet gaan, al dan niet door muren heen.

En dan heb ik meteen het gevoel dat er ook meer subtiele cheaters waren. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Erg spijtig om die cheat gameplay te zien.. hopelijk doen ze er dit keer wel echt iets aan, maar betwijfel het.

Overigens ben ik zelf geen cheaters tegengekomen tijdens de beta.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op maandag 26 september 2022 @ 21:37:
[...]

Had jij t ook dat als je een uav ofzo in callde dat je zo'n blok van dat schermpje continu in je scherm hield?
Geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HelloMeow schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 01:40:
[...]

Ik ben redelijk veel cheaters tegengekomen. Ik denk dat meer dan een op de tien potjes wel zo'n cheater had. Ofwel in mijn team of in het andere team.

Ik roep niet snel dat er iemand cheat ofzo. Dit waren potjes waar je ineens een teammate 20 headshots in een minuut ziet maken, waarna meer dan de helft van de tegenpartij vertrekt. Of dat je inderdaad in de killcam iemand van hoofd naar hoofd ziet gaan, al dan niet door muren heen.

En dan heb ik meteen het gevoel dat er ook meer subtiele cheaters waren. Erg jammer.
Er was dan ook in de beta geen anti cheat geactiveerd. Hebben ze ook toegegeven. By the way ben er ook een paar tegen gekomen hoor, daar niet van. Als ik sommige youtubers zie hoe die schieten en kills maken is 1 door reverse boosting en dan volgende potje kunnen ze veel kills maken door de sbmm. Of door te cheaten´ zo zijn er veel hoor naar mijn mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cZUzxXxAC1vNZ73hUJl4qeYOBmM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KVeOYXQx4tAIuKJhnOyJKxKx.jpg?f=fotoalbum_large
Of dit klopt geen idee heb het op Twitter gevonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-xKO0YSl2EFbPJH2zIQDqV-Ftrs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YnJyAVg0Rq1PW2D4fm8VPjOA.jpg?f=fotoalbum_large

Sorry dit is de juiste. Verkeerde afbeelding. Kan gebeuren. Is nog vroeg e

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 04:46:
[Afbeelding]

Rip mounted kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 04:46:
[Afbeelding]

Veel beter dan die cold war en Vanguard Camo challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 06:36:
[...]

Veel beter dan die cold war en Vanguard Camo challenges.
Vanguard was gebugged as f**k

Acties:
  • +1 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 07:15:
[...]

Ja en ook dat je verplicht werd om met bepaalde (kut) attachments te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 07:15:
[...]

Amai nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 07:19:
[...]

Ja en ook dat je verplicht werd om met bepaalde (kut) attachments te spelen.
Dat ook ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06-10 16:33
AlwaysNick schreef op maandag 26 september 2022 @ 21:21:
Dan de gunsmith. Idee een 10! Uitvoering toch echt een matige 5. Waarom? Omdat het menu niet werkt. Het heel onduidelijk is hoe ik die MP5 of M16 moet unlocken. En het punt dat ik met een LMG moet spelen om een assault rifle te unlocken. Nee dank oe wel!
Ik dacht eerlijk gezegd dat dat ook een heel vervelende manier van levelen/unlocken zou zijn, maar de LMG was eigenlijk te accuraat om hem te laten liggen. Zelfs de SMG's waren op redelijk lange afstand nog steeds erg accuraat.

Uiteindelijk liep ik meer met die LMG dan een AR omdat je bij het verdedigen in S&D beter suppressive fire kan leveren voor je team genoten.

Maar ik ben het wel met je eens qua 10 voor het idee en een 5 voor de uitvoering, het is inderdaad echt heel onduidelijk om te volgen wanneer je nou welk wapen waarmee unlocked. Je kunt voor zover ik weet namelijk alleen in de progressie kijken van een reeds unlocked wapen, dus dan weet je nog net niets... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoianddoei
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:16
Ik heb dit weekend helaas minder gespeeld dan ik had verwacht, maar ben toch aardig enthousiast geworden. Nog een maandje wachten tot we los kunnen met dit spel.

Echte toevoeging in multiplayer vind ik het pingen van enemies/plekken. Kan zorgen voor een veel tactischer spel in bepaalde matches. Ben benieuwd of andere spelers dit ook gaan gebruiken, want dat mis ik nu een beetje in de huidige vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
In het weekend een kleine 8 uur gespeeld en heb me goed vermaakt! Weet bijna zeker dat ik de game ga halen :)

Ik merkte echter dat ik met mijn i7 12700 en 1070 GTX soms las had van framedrops (vooral bij ground war). Als ik in de “verte” kijk.

Verschil tussen low en ultra maakte in dit geval bar weinig uit voor de FPS en ik vraag me daarom af of er nog wat wordt gedaan aan de performance of dat ik toch naar een andere videokaart moet kijken 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 00:41
Knamix schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 07:54:
In het weekend een kleine 8 uur gespeeld en heb me goed vermaakt! Weet bijna zeker dat ik de game ga halen :)

Ik merkte echter dat ik met mijn i7 12700 en 1070 GTX soms las had van framedrops (vooral bij ground war). Als ik in de “verte” kijk.

Verschil tussen low en ultra maakte in dit geval bar weinig uit voor de FPS en ik vraag me daarom af of er nog wat wordt gedaan aan de performance of dat ik toch naar een andere videokaart moet kijken 🤔
hmja het is natuurlijk een ruime 6 jaar oude kaart dus het is niet verkeerd om eens te updaten :P
Hij draait bij mij en mijn omgeving erg soepel dus verwacht niet dat ze iets aan die performance doen.

Je zit opzich niet heeel ver van het minimum af wat ze aanraden.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knamix schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 07:54:

Maat van mij heeft GTX 3090 en die en I9 en draait ook net op 120FPS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
De beta: 5 Dagen waren kort maar leuk..
Om in 5 dagen level 30 te worden was een hele uitdaging en dan hadden sommige mensen nog korter, dit mag van mij in de toekomst allemaal wel gelijk getrokken worden zodat iedereen hetzelfde aantal beta uren heeft. Je zag nu ook bij de early acces van Xbox dat je al tegen mensen moest spelen die level 20+ waren, waardoor je soms echt kansloos was..

Ik heb mij verder echt prima vermaakt met de beta en ben positief verrast door de gameplay ondanks ik alleen maar Domination heb gespeeld. Wat een verademing is dit spel na Vanguard, die natuurlijk ook goed was totdat ze lasers/godzilla gingen toevoegen. Ik weet niet meer precies hoeveel uren en potjes ik heb gespeeld, maar het waren vermakelijke potjes alleen of met @Wolverine9000 samen. Vaak stond ik tot mijn eigen verbazing bovenaan de lijst, terwijl ik het voor mijn gevoel helemaal niet zo goed deedt tijdens een potje. Ik denk dat mijn vriendin en ik ons hier prima mee gaan vermaken ALS Split-screen gewoon goed werkt zonder dat je de game meerdere malen (soms 10x mw 2019) opnieuw moet opstarten, want dit konden we helaas niet testen in de beta.

Grafisch: Is het een sterke game met realistische kleuren en geen felle/neppe kleuren zoals Cold War had, mijn voorkeur gaat persoonlijk ook uit naar realisme in games en dat doet de Modern Warfare series altijd heel goed. De wapens spelen geweldig en klinken ook geweldig, dit is een hele upgrade vergeleken bij Vanguard.

Ik heb zelf met de onderstaande wapens gespeeld:

Assault Rifle:
Lachmann-556(Alleen maar om de Lachmann Sub (MP5) te unlocken)
M4

Battle Rifle:
Lachmann-762 (Alleen maar om de Lachmann-556 te unlocken)

SMG:
Lachmann Sub ( Waarom niet gewoon MP5?)
Fennec 45

Marksman Rifle:
Lockwood MK2

Gunsmith: Het unlocken van wapens is heel onduidelijk en ik weet niet of dit een goed idee is geweest van de ontwikkelaars, hoop dat dit bij de final game nog wat aanpassingen krijgt zodat het voor iedereen wat makkelijker word. Want niet iedereen staat erop te wachten om met een Sniper Rifle te moeten spelen om je favoriete Assault Rifle/SMG vrij te spelen. Verder vond ik de gunsmith wel fijn werken bij het gedeelte waar je attachments op het wapen ging zetten, moest nog wel even wennen aan de nieuwe manier van groepen bij perks.

Aandachtspuntjes:
  • Ik hoop dat ze iets met die voetstappen gaan doen in de game, want die zijn echt te luidruchtig omdat je net klinkt als platvoet.
  • Gunsmith kan nog wel een update gebruiken voor de officiële release.
  • Campen mogen ze nog wel iets meer tegen doen, anders de afk tijd nog korter zetten.
  • Beter systeem tegen hackers, levenslange ban geven (Voorstander van een IP BAN)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-10 11:21

Luukwa

o/

Paar potjes gespeeld en ging super lekker, direct eerste potje 20 kills en iets van 12x dood (voor mij relatief goed).
Daarop volgende potjes ook lekkere score waarbij ik soms tegen de 30 aan zat en er ook echt balans in de games zat.
Daarna; drama. Werd ingedeeld als level 6 met luitjes van level 25-30 en we werd dus compleet gekontstompd.
Geen reet meer aan en heb naar 5 van zulke potjes de handdoek in de riem gegooid en 't spel gedeinstalleerd.
Laten ze eerste maar met een goede ranked en unranked playlist komen waarbij de unranked playlist geen SBMM heeft, net zoals vroeger.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-10 14:32
Ricmaniac schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 08:10:
[...]

hmja het is natuurlijk een ruime 6 jaar oude kaart dus het is niet verkeerd om eens te updaten :P
Hij draait bij mij en mijn omgeving erg soepel dus verwacht niet dat ze iets aan die performance doen.

Je zit opzich niet heeel ver van het minimum af wat ze aanraden.
Dacht dat er bij “recommended” een GTX 1060 staat? :p

Speel zelf op 1080p, maar ik wacht het gewoon even af.

Desnoods upgrade ik eind oktober naar een 3060ti (verwacht dat dit genoeg is voor 1080p gaming).

Dan zijn de prijzen wellicht ook iets omlaag gegaan vanwege de 4000 series
Pagina: 1 ... 15 ... 85 Laatste