Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op maandag 26 september 2022 @ 23:29:
Is het al bekend hoeveel maps er in totaal zullen zijn en voor elke mode?

En geen zombies dit keer zeker hé?
Denk 6v6/9v9 een map of 12 en dan 4 GW maps

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 07:19:
[...]

Ja en ook dat je verplicht werd om met bepaalde (kut) attachments te spelen.
En dat die dan weer niet meetelde aan je kills voor die camo... Dat systeem was bugged as f**k 8)7 :+

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[b]G_Dragon schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:07:
• Campen mogen ze nog wel iets meer tegen doen, anders de afk tijd nog korter zetten.
[/list]
Campen heeft niks met een afk timer te maken ;) Want de inactivity tijd staat alleen aan in het begin en als je gekilled word. en daarna een minuut ofzo niks doet. Kleine imputs heffen deze timer al op... De enige manier om campers aan te pakken is:

• Red dots op de minimap bij unsilenced weapons
• Ghost alleen actief als je beweegt
• Voetstappen minder luid en Dead Silence een perk maken of als field upgrade het zelfde als MW 2019
• Het onmogelijke maar zorgen dat ze na 30 seconden gereveald worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was een drama systeem haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Prima spel, zeker een vooruitgang maar ik ergerde me echt aan het vrijspelen van de wapens.
Wat mij betreft gewoon weer ouderwets unlocken bij het behalen van bepaalde levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 15:48
Luukwa schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:14:
Paar potjes gespeeld en ging super lekker, direct eerste potje 20 kills en iets van 12x dood (voor mij relatief goed).
Daarop volgende potjes ook lekkere score waarbij ik soms tegen de 30 aan zat en er ook echt balans in de games zat.
Daarna; drama. Werd ingedeeld als level 6 met luitjes van level 25-30 en we werd dus compleet gekontstompd.
Geen reet meer aan en heb naar 5 van zulke potjes de handdoek in de riem gegooid en 't spel gedeinstalleerd.
Laten ze eerste maar met een goede ranked en unranked playlist komen waarbij de unranked playlist geen SBMM heeft, net zoals vroeger.
Mja dat is ook wel mijn ervaring. De eerste dag was het nog best leuk om te spelen. Daarna werd het al minder en de laatste 2 dagen was het vooral een serie van 5 of wat games die gewoon echt ruk gaan, 1 die goed gaat en vervolgens weer 5 ruk. De SBMM zet je nog steeds in een veel te zweterige server waardoor er gewoon niks meer aan is voor de middenmoot. Telkens als de game denkt "oh dan is ie toch niet zo goed" zet ie je na 1 middelmatige pot weer gewoon bij de tryhards.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:57:
[...]

Mja dat is ook wel mijn ervaring. De eerste dag was het nog best leuk om te spelen. Daarna werd het al minder en de laatste 2 dagen was het vooral een serie van 5 of wat games die gewoon echt ruk gaan, 1 die goed gaat en vervolgens weer 5 ruk. De SBMM zet je nog steeds in een veel te zweterige server waardoor er gewoon niks meer aan is voor de middenmoot. Telkens als de game denkt "oh dan is ie toch niet zo goed" zet ie je na 1 middelmatige pot weer gewoon bij de tryhards.
Dit is jammer genoeg sinds MW 2019 extreem aanwezig. En het lullige is. Als ik met iemand speel die net speelt en net 2 kills per potje haalt en 20 deaths en hij speelt met mij die gemiddeld een 2 k/d per potje haalt hij mee speelt op mijn SBMM |:( 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
AlwaysNick schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:58:
[...]

• Het onmogelijke maar zorgen dat ze na 30 seconden gereveald worden
Ooit, jaren geleden tijdens de CoD: UO dagen speelde ik vaak op een server waar ze een hele goede anti-camp methode hadden:

Zodra je een X periode niet of nauwelijks bewoog, kreeg iedereen de boodschap (met geluid!) "HEEEY, THERE'S A CAMPER OVER HERE!" en werd er boven je letterlijk een lamp geplaatst zodat iedereen je kon zien zitten.

Dat was echt briljant :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:46

beany

Meeheheheheh

Soms is campen geen campen, maar verdedigen.

Ik speel graag objectives, en een vlag of zone behouden doe ik veel. En dat betekend vaak op 1 plek zitten.

Dat is toch wat anders dan in een hoekje zitten en te wachten tot er iemand voorbij komt om overhoop te knallen...

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beany schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 12:10:
Soms is campen geen campen, maar verdedigen.

Ik speel graag objectives, en een vlag of zone behouden doe ik veel. En dat betekend vaak op 1 plek zitten.

Dat is toch wat anders dan in een hoekje zitten en te wachten tot er iemand voorbij komt om overhoop te knallen...
Je zit in een hoekje niks te doen. Dat is pittig hard campen imo. Maar als dat jou speelstyle is dan moet je dat zeker blijven doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 11:45:
[...]

Ooit, jaren geleden tijdens de CoD: UO dagen speelde ik vaak op een server waar ze een hele goede anti-camp methode hadden:

Zodra je een X periode niet of nauwelijks bewoog, kreeg iedereen de boodschap (met geluid!) "HEEEY, THERE'S A CAMPER OVER HERE!" en werd er boven je letterlijk een lamp geplaatst zodat iedereen je kon zien zitten.

Dat was echt briljant :+
Dat mogen ze best van mij toevoegen ngl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

AlwaysNick schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 12:15:
[...]

Je zit in een hoekje niks te doen. Dat is pittig hard campen imo. Maar als dat jou speelstyle is dan moet je dat zeker blijven doen :)
Maar als ik weg loop pakken ze het punt (vlag of zone)... En mij gaat het niet om de kills, maar om het potje winnen. Sterker nog, ik heb vaak het minst aantal kills omdat ik vol voor objective ga terwijl teamgenoten rondrennen en veel kills maken.

Ergens stilletjes in het zelfde hoekje blijven zitten en niet objective spelen, dat is pas campen.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik heb CoD al jaren niet meer gekocht, maar ik had begrepen dat sinds Xbox Series en PS5 de optie wordt geboden om alleen MP te installeren of alleen campaign zodat je SSD niet meteen vol zit. Ik neem aan dat deze dat ook zal bieden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maar als ik weg loop pakken ze het punt (vlag of zone)... En mij gaat het niet om de kills, maar om het potje winnen. Sterker nog, ik heb vaak het minst aantal kills omdat ik vol voor objective ga terwijl teamgenoten rondrennen en veel kills maken.
Ik vind dat juist het leukste. Ik speel ook voor de objective en ren best veel. En veroveren ze hem pak ik hem terug. Dan kun je de objective spelers zien en de campers/kill raggers.
Ergens stilletjes in het zelfde hoekje blijven zitten en niet objective spelen, dat is pas campen.
dat klopt :)

[ Voor 8% gewijzigd door AlwaysNick op 27-09-2022 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
devilsnight schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 12:23:
Ik heb CoD al jaren niet meer gekocht, maar ik had begrepen dat sinds Xbox Series en PS5 de optie wordt geboden om alleen MP te installeren of alleen campaign zodat je SSD niet meteen vol zit. Ik neem aan dat deze dat ook zal bieden?
Poeee goede vraag. Idk tbh ik speel beide (SP en MP). Dus ik download de hele package :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

LMFAOOO. Dat verklaart een boel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Dus wat we afgelopen weekend hebben gespeeld is dan een hele oude build :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

beany schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 12:42:
[...]

Dus wat we afgelopen weekend hebben gespeeld is dan een hele oude build :?
Sowieso moet je er niet vanuit gaan dat deze beta een hele recente build is, zodra de scope van de beta is bepaald zullen ze een aparte branch voor de beta hebben gemaakt en tegelijk verder hebben gewerkt aan de "final" release build.

Wat natuurlijk ook kan is dat er gewoon een bug in geslopen is die over het hoofd is gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SD5k schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 13:09:
[...]

Sowieso moet je er niet vanuit gaan dat deze beta een hele recente build is, zodra de scope van de beta is bepaald zullen ze een aparte branch voor de beta hebben gemaakt en tegelijk verder hebben gewerkt aan de "final" release build.

Wat natuurlijk ook kan is dat er gewoon een bug in geslopen is die over het hoofd is gezien.
Waarschijnlijk is dit net de build die na de alpha is gekomen. Maarja als je dit er al in laat zitten is het wel ernsitg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://charlieintel.com/...y-needs-to-change/200542/

YT'ers/profs klagen veel over de spawns. Ik merkte zelf wel dat ze soms niet heel zuiver waren maar zo slecht waren ze ook niet imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeluZzz
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-03-2023
Chopper gunner was sowieso een vrij nutteloze streak in mijn ogen. Tenminste, ik pakte vrij weinig kills ermee. Veel gebouwen waar je niet doorheen kan schieten. En dus die bug haha.

Moet zeggen, na de eerste dag/twee dagen was ik redelijk negatief. Maar de laatste 2/3 dagen toch wel de meta ontdekt.

Overkill, scavenger, quick fix en ghost als perks.

M4 + Lachman Sub als wapens icm deadsilence.

UAV, Counter UAV + AUAV. Structureel 30/40+ kills

In het begin zal iedereen het lastig krijgen door het nieuwe gunsmith / unlock systeem. Verwacht niet dat ze het gaan aanpassen aangezien ze het al hebben aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb de beta even gespeeld op de PS5 en speelt inderdaad zoals elke MW game van CoD.
Hoewel ik CoD fan was en sinds MW alle MWs heb gespeeld (Black Ops had nooit mijn voorkeur, want die games speelde heel anders) ben ik nog niet zo overtuigd dat ik meteen deze game wil kopen.

Aantal uren de beta gespeeld en mij zeer vermaakt, maar ik vond het daarna ook wel weer even prima. Niet meteen het gevoel dat ik de avond er na door zou willen. Het is misschien een beetje teveel hetzelfde dan de vorige games.

Daarnaast ben ik wel battle pass BS moe. Doe even een gewone game waarbij ik zut kan unlocken. “I am getting too old for this shit” .. waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
AlwaysNick schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 12:29:
[...]

Poeee goede vraag. Idk tbh ik speel beide (SP en MP). Dus ik download de hele package :)
Same here, de story speel ik door en dan gaat ie eraf. :) want dat vreet veel te veel SSD space anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

AlwaysNick schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 13:16:
[...]

Waarschijnlijk is dit net de build die na de alpha is gekomen. Maarja als je dit er al in laat zitten is het wel ernsitg :/
Vind je? Het is een beta toch, lijkt me ook een easy fix.
Hann1BaL schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 13:25:
Daarnaast ben ik wel battle pass BS moe. Doe even een gewone game waarbij ik zut kan unlocken. “I am getting too old for this shit” .. waarschijnlijk.
Je kan "zut" unlocken in de game zonder Battle Pass toch? Die BP levert je alleen maar extra visuele opsmuk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 09:54

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

SD5k schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 13:39:
[...]

Vind je? Het is een beta toch, lijkt me ook een easy fix.

[...]

Je kan "zut" unlocken in de game zonder Battle Pass toch? Die BP levert je alleen maar extra visuele opsmuk op.
Dat klopt wel, maar het zit de game ervaring in de weg in het menu etc.. Daar kan ik nog wel mee leven als de game verder gewoon geweldig is en ik kan de game eigenlijk op basis van de beta niet betrappen op grote problemen, maar misschien begint de CoD moeheid gewoon toe te slaan. Het is wel weer leuk voor even een uurtje, maar ik betwijfel of ik zo verknocht raak aan deze game vs de eerste MW2 game waar ruim 400 uur in heeft gezeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hann1BaL schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 13:53:
[...]

Dat klopt wel, maar het zit de game ervaring in de weg in het menu etc.. Daar kan ik nog wel mee leven als de game verder gewoon geweldig is en ik kan de game eigenlijk op basis van de beta niet betrappen op grote problemen, maar misschien begint de CoD moeheid gewoon toe te slaan. Het is wel weer leuk voor even een uurtje, maar ik betwijfel of ik zo verknocht raak aan deze game vs de eerste MW2 game waar ruim 400 uur in heeft gezeten.
Denk dat menig CoD speler best wel CoD moe is. Zeker als je vanaf 2010 ofzo al speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 08:40
Heb er lekker van kunnen genieten de beta, al een paar nieuwe maten gemaakt om mee te knallen wat ook erg tof is. Een duitser en iemand uit London. Voelde weer echt als vroeger. Kan niet wachten tot 28 Oktober :-)

Voor nu maar MW2019 geinstalleerd. Tot mijn verbazing had ik deze in de kast staan, maar na installatie was ik pas level 6 in de multiplayer. Kan ik me toch mooi een maandje vermaken.

Mocht er iemand samen willen spelen of mij willen toevoegen, stuur even een pbtje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vlaanderen1 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 14:41:
Heb er lekker van kunnen genieten de beta, al een paar nieuwe maten gemaakt om mee te knallen wat ook erg tof is. Een duitser en iemand uit London. Voelde weer echt als vroeger. Kan niet wachten tot 28 Oktober :-)

Voor nu maar MW2019 geinstalleerd. Tot mijn verbazing had ik deze in de kast staan, maar na installatie was ik pas level 6 in de multiplayer. Kan ik me toch mooi een maandje vermaken.

Mocht er iemand samen willen spelen of mij willen toevoegen, stuur even een pbtje :)
Ga nu the last of us 2 spen tot 20 oktober. Dan komt de campagne van modern warfare 2 uit. Week later multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

AlwaysNick schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 14:05:
[...]

Denk dat menig CoD speler best wel CoD moe is. Zeker als je vanaf 2010 ofzo al speelt :)
Daar kan ik wel inkomen, de laatste CoD die ik heb gekocht is MW3. Maar na de laatste jaren Warzone te hebben gespeeld ga ik me weer eens aan een CoD game wagen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:36
Martinspire schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:57:
[...]

Als jij het goed doet in de middenmoot, ben je dan eigenlijk zelf ook niet een sweaty tryhard in hun perspectief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 20:15:
[...]

Shipment uiteraard. Map der mappen 8)
Die map sla ik over
Daar is niets leuk aan....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Wolverine9000 Beetje offtopic maar wist je dat je ook screens kan maken zonder die volumebar in beeld >:)
Eerst de aanuitknop en dan snel de volume omlaag knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 20:38:
@Wolverine9000 Beetje offtopic maar wist je dat je ook screens kan maken zonder die volumebar in beeld >:)
Haha ja wist ik gewoon niet op gelet

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:27

Oxigeon

En zo is dat!

Ben toch ook wel een beetje benieuwd naar de nieuwe gamemode "dmz". We lezen er eigenlijk nog niks over en weten ook nog niet of die bij de release erbij zit.

Verder door tijdgebrek maar 1 pot kunnen spelen in de bèta. Echter komt er volgend jaar geen nieuwe cod meen ik. Dus deze kan ik gewoon direct op de release kopen.

Aanbiedingen doen ze niet echt aan bij cod. En de gameplay vond ik in dir 1e pot al zoveel beter dan cold war en vanguard dat ik deze wel moet hebben.

Nu alleen nog even kijken of ik het de 15 euro waard vind om een weekje eerder te spelen. Anders bestel ik hem wel ergens online met eventueel recht om ooit nog door te verkopen. Maar als ik dese net zoveel uren speel als mw uit 2019 dan kost me dit spel vrijwel niks als ik hem omreken naar € per uur.

[ Voor 24% gewijzigd door Oxigeon op 28-09-2022 07:15 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:12
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 20:38:
@Wolverine9000 Of de tweets in een embed posten :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• donvalentino

donvalentino

Wolverine9000 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 20:20:
[...]

Die map sla ik over
Daar is niets leuk aan....
Klopt maar wel heerlijk om wapens / levels te grinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dan moet je wel weten hoe dat moet hahaha

Hier alles in een duidelijke post van CharlieIntel zelfhttps://charlieintel.com/...od-player-records/200829/

Dit is wel positief:

Modern Warfare 2 disbanding lobbies solution
SBMM and disbanding lobbies were another major talking point among players who tested the Modern Warfare 2 beta. Players are crying out for traditional Call of Duty lobbies that stick together after each match, as opposed to disbanding.

While the devs addressed this in their previous community update, they feel “this is an important feature and are actively looking for potential solutions for launch.”

Of course, there was no mention of SBMM, but we’ll have to wait and see if they decide to scrap disbanding lobbies in Modern Warfare 2.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:49

Gundogan

Rip and tear, until it is done

AlwaysNick schreef op woensdag 28 september 2022 @ 13:27:

SBMM and disbanding lobbies were another major talking point among players who tested the Modern Warfare 2 beta. Players are crying out for traditional Call of Duty lobbies that stick together after each match, as opposed to disbanding.

While the devs addressed this in their previous community update, they feel “this is an important feature and are actively looking for potential solutions for launch.”

Of course, there was no mention of SBMM, but we’ll have to wait and see if they decide to scrap disbanding lobbies in Modern Warfare 2.
Ondertussen op het Activision hoofdkwartier:

IW: hey we willen EOMM wat minder doen, men begint door te krijgen dat het kut is.
Activision: wil je hier nog blijven werken?
IW: oh. -O-

Later:
IW: we hebben wat aanpassingen gedaan om de lobbies iets vaker bij elkaar te houden (not really want money money money)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Gundogan schreef op woensdag 28 september 2022 @ 13:47:
[...]

IW: hey we willen EOMM wat minder doen, men begint door te krijgen dat het kut is.
Dit is wel wat er gebeurd. Want waarom denk je dat bij het origineel heel IW weg ging omdat ze niet wouden wat Activision wou hahaha 8)7

AlwaysNick schreef op woensdag 28 september 2022 @ 13:27:
Dit is wel positief:

Fingers crossed.
Riot shield geen last van dat gebruik ik nooit
1 maand tot launch by the way 😉
Gundogan schreef op woensdag 28 september 2022 @ 13:47:
[...]

Later:
IW: we hebben wat aanpassingen gedaan om de lobbies iets vaker bij elkaar te houden (not really want money money money)
Wat is eomm dan? Is iets anders als sbmm

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 07-10 12:33

Stay hungry, stay foolish!

Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:57:
[...]

Denk een typfoutje :)

Wolverine9000 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:06:
[...]

Riot shield geen last van dat gebruik ik nooit
Als je voor de mastery camo gaat moet je wel haha

AlwaysNick schreef op woensdag 28 september 2022 @ 15:01:
[...]

Als je voor de mastery camo gaat moet je wel haha
.daar ga ik niet voor denk ik. Zeg nooit nooit e
Wolverine9000 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 15:02:
[...]

.daar ga ik niet voor denk ik. Zeg nooit nooit e
Ik heb alleen dark matter in BO3 dat is meer dan genoeg XD

AlwaysNick schreef op woensdag 28 september 2022 @ 15:14:
[...]

Ik heb alleen dark matter in BO3 dat is meer dan genoeg XD
Denk alle assault en smg goud en mss lmg ook nog en dat zal her zijn. Mss nog shotgunss en marksman rifle. Maar de snipers blijft een pain in the ass lol

• donvalentino

donvalentino

Wolverine9000 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 15:22:
[...]

Denk alle assault en smg goud en mss lmg ook nog en dat zal her zijn. Mss nog shotgunss en marksman rifle. Maar de snipers blijft een pain in the ass lol
Het is altijd wel te doen, het kost alleen soms veel tijd, afhankelijk hoe goed je bent.
Sinds bo2 alles mastery cammo gehaald.
donvalentino schreef op woensdag 28 september 2022 @ 15:25:
[...]

Het is altijd wel te doen, het kost alleen soms veel tijd, afhankelijk hoe goed je bent.
Sinds bo2 alles mastery cammo gehaald.
De shield en de handguns en de knife lijken mij het moeilijkste samen met de sniper

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:49

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:57:
[...]

Geen typefoutje, het zijn werkelijk twee verschillende systemen.

Skill Based Match Making zou in principe alleen naar skill (en ping, maar dat doet elk systeem wel) moeten kijken voor het matchen van spelers. Iedere speler heeft een (verborgen) skilllevel en wordt met anderen van een vergelijkbaar level gematchd. Als dat het enige was, dan zou dat niet zo erg zijn in CoD, tenzij je een content creator bent en alleen maar tegen noobs wil spelen. Onnodig voor een meer casual game als CoD, maar niet onoverkomelijk.

Engagement Optimized Match Making kijkt naar veel meer zaken dan alleen skill. Het kan in principe naar alles kijken zoals speeltijd, winst of verlies streaks, maar ook hoeveel geld je al hebt uitgegeven. Als je EOMM als iets positiefs ziet dan zou je nog kunnen stellen dat het met meer variabelen een betere ervaring zou kunnen opleveren voor de speler, maar ik en anderen zijn meer sceptisch en verdenken Activision (en vele andere ontwikkelaars en uitgevers die match making implementeren + microtransacties) ervan dit systeem te gebruiken om zo veel mogelijk geld uit spelers te trekken. Dit door precies een juiste hoeveelheid goede en slechte potjes en ervaringen voor te schotelen zodat op de juiste momenten je meer geneigd bent meer te spelen en daarmee hopelijk ook meer geld uit gaat geven.

"Bewijs" voor EOMM is lastig te onderzoeken omdat er zoals gezegd, veel variabelen zijn die dit systeem kunnen beïnvloeden maar sinds MW19 hebben we:

- Activision die een aantal jaar voor de launch patenten voor EOMM heeft aangevraagd.
- Lobby's die niet meer bij elkaar blijven. Want het systeem moet met elk potje weer op zoek naar de juiste combinatie van spelers voor de juiste uitkomsten. Als het bij elkaar blijft, heb je wellicht dezelfde uitkomst.
- Het wegvallen van de potentiele grote melkkoe van gokelementen met lootboxes en het wegvallen van de meer zekere inkomsten van DLC mappacks die minder en minder populair werden.
- Langere match making tijden en volgens mij ook vaker dat in gebieden met hogere pings naar jou toe gekeken wordt. Klopt ook wel, want de player pool voor jouw ideale match wordt steeds kleiner met meer zoekvariabelen.

Dus je kan enigszins voorzichtig stellen dat in CoD sinds MW19 wel een vorm van EOMM aanwezig is die de spelervaring negatief beïnvloedt. Ikzelf zie het voornamelijk ook terug bij het laatste punt wat zorgt voor enorme fluctuaties in connecties. Ene potje lijkt het alsof de tegenstander je al neerschiet terwijl die nog niet eens de hoek om is terwijl in het andere potje ze dronken lijken met een responstijd van enkele seconden. Niet dat dit in andere CoD games gebeurde voor MW19, maar de fluctuatie hierin is nu vele malen merkbaarder en lijkt soms wel op de horror van player hosting van inmiddels lang geleden.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Gundogan schreef op woensdag 28 september 2022 @ 16:05:
[...]

[...]

Skill Based Match Making zou in principe alleen naar skill (en ping, maar dat doet elk systeem wel) moeten kijken voor het matchen van spelers. Iedere speler heeft een (verborgen) skilllevel en wordt met anderen van een vergelijkbaar level gematchd. Als dat het enige was, dan zou dat niet zo erg zijn in CoD, tenzij je een content creator bent en alleen maar tegen noobs wil spelen. Onnodig voor een meer casual game als CoD, maar niet onoverkomelijk.

Engagement Optimized Match Making kijkt naar veel meer zaken dan alleen skill. Het kan in principe naar alles kijken zoals speeltijd, winst of verlies streaks, maar ook hoeveel geld je al hebt uitgegeven. Als je EOMM als iets positiefs ziet dan zou je nog kunnen stellen dat het met meer variabelen een betere ervaring zou kunnen opleveren voor de speler, maar ik en anderen zijn meer sceptisch en verdenken Activision (en vele andere ontwikkelaars en uitgevers die match making implementeren + microtransacties) ervan dit systeem te gebruiken om zo veel mogelijk geld uit spelers te trekken. Dit door precies een juiste hoeveelheid goede en slechte potjes en ervaringen voor te schotelen zodat op de juiste momenten je meer geneigd bent meer te spelen en daarmee hopelijk ook meer geld uit gaat geven.

"Bewijs" voor EOMM is lastig te onderzoeken omdat er zoals gezegd, veel variabelen zijn die dit systeem kunnen beïnvloeden maar sinds MW19 hebben we:

- Activision die een aantal jaar voor de launch patenten voor EOMM heeft aangevraagd.
- Lobby's die niet meer bij elkaar blijven. Want het systeem moet met elk potje weer op zoek naar de juiste combinatie van spelers voor de juiste uitkomsten. Als het bij elkaar blijft, heb je wellicht dezelfde uitkomst.
- Het wegvallen van de potentiele grote melkkoe van gokelementen met lootboxes en het wegvallen van de meer zekere inkomsten van DLC mappacks die minder en minder populair werden.
- Langere match making tijden en volgens mij ook vaker dat in gebieden met hogere pings naar jou toe gekeken wordt. Klopt ook wel, want de player pool voor jouw ideale match wordt steeds kleiner met meer zoekvariabelen.

Dus je kan enigszins voorzichtig stellen dat in CoD sinds MW19 wel een vorm van EOMM aanwezig is die de spelervaring negatief beïnvloedt. Ikzelf zie het voornamelijk ook terug bij het laatste punt wat zorgt voor enorme fluctuaties in connecties. Ene potje lijkt het alsof de tegenstander je al neerschiet terwijl die nog niet eens de hoek om is terwijl in het andere potje ze dronken lijken met een responstijd van enkele seconden. Niet dat dit in andere CoD games gebeurde voor MW19, maar de fluctuatie hierin is nu vele malen merkbaarder en lijkt soms wel op de horror van player hosting van inmiddels lang geleden.
Damn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dimitri77
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-09 20:27
Geforceerde SBMM kan vervelend zijn en zorgt voor mij voor lange wachttijden en slechte ping in vanguard. Voor ranked is natuurlijk het hele punt dat je tegen min of meer gelijke tegenstanders op ga, maar bij quick match wil ik vooral dat ik snel een potje kan spelen.
dimitri77 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 23:49:
Geforceerde SBMM kan vervelend zijn en zorgt voor mij voor lange wachttijden en slechte ping in vanguard. Voor ranked is natuurlijk het hele punt dat je tegen min of meer gelijke tegenstanders op ga, maar bij quick match wil ik vooral dat ik snel een potje kan spelen.
Ik zit gemiddeld op 43ms ping. Is nog te doen. Maar als ze zo graag SBMM willen moeten ze toch echt naar een Apex Legends. 1 casual en 1 ranked mode en 1 LP. En dan ranked niet met CDL regels. Maar gewoon normale CoD met een ranking system. Dan kunnen mensen zelf kiezen wat ze graag willen.

en die tweet eronder hahahahaa

*sigh*

IW doet wel zijn best om te luisteren 8)7 |:(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• karsb23
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08:41
Voor mij is de SBMM echt een dealbreaker helaas. Een aantal uur de beta gespeeld. Zoals de meesten van ons de eerste potjes gewoon goede scores en leuk om te spelen. Daarna is het account goed geanalyseerd en de MMR is bepaald. Vervolgens veranderd iedere lobby in een sweaty tryhard lobby waarbij 'lekker ontspannen wegschieten' er absoluut niet bij is.

De beta is voor mij echt nuttig geweest; wij hebben als vriendengroep besloten om voor het eerst sinds CoD4 de nieuwe game NIET te kopen en dus op dag van release geen LAN party te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
karsb23 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 08:39:
Voor mij is de SBMM echt een dealbreaker helaas. Een aantal uur de beta gespeeld. Zoals de meesten van ons de eerste potjes gewoon goede scores en leuk om te spelen. Daarna is het account goed geanalyseerd en de MMR is bepaald. Vervolgens veranderd iedere lobby in een sweaty tryhard lobby waarbij 'lekker ontspannen wegschieten' er absoluut niet bij is.

De beta is voor mij echt nuttig geweest; wij hebben als vriendengroep besloten om voor het eerst sinds CoD4 de nieuwe game NIET te kopen en dus op dag van release geen LAN party te doen.
Jammer he..... Mijn maat koopt hem voor de eerste keer in 6 jaar wel. Maar meer om aan te kloten want hij geeft geen f**k om zijn K/D maar voor mij word het gewoon zweten elk potje dat ik speel....

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik speel altijd wel lekker ontspannen hoor. Als ik wil pubstompen en mijn apex dominantie wil laten zien ga ik wel naar een chatroom van Habbo Hotel 8)

Vrijdag schreef op donderdag 29 september 2022 @ 08:52:
Ik speel altijd wel lekker ontspannen hoor. Als ik wil pubstompen en mijn apex dominantie wil laten zien ga ik wel naar een chatroom van Habbo Hotel 8)
XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Wat is een sweat lobby?
Mensen die qua niveau gewoon gelijk/beter zijn waardoor je niet altijd 20-1 komt?

Dan is de 'ontspannenheid' er vanaf? :P

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:25
Famous schreef op donderdag 29 september 2022 @ 09:17:
[...]

Wat is een sweat lobby?
Mensen die qua niveau gewoon gelijk/beter zijn waardoor je niet altijd 20-1 komt?

Sweat Lobby bevat mensen die er alles aan doen om te winnen. Dus die serieus gaan zweten door hun inspanning. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Wat is een sweat lobby?

Nou het is denk ik meer dat mensen geen zin meer hebben om na een dag werken ook nog eens hard moeten gaan werken om een leuk potje te kunnen spelen. Games moeten ten alle tijden ontspannen werken imo en niet zoals SBMM het graag wil is dat continu op je maximale kunnen speelt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karsb23
[...]

Wat is een sweat lobby?

Een sweat lobby zie ik als een potje waar je in een actieve houding moet gaan zitten en in een soort hyperfocus terecht moet komen om een snellere en accuratere reactie te krijgen. Beetje gamen en ouwehoeren met je vrienden is er niet bij als je je best moet doen om ook maar 1 gunfight te winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Laten we zien wat we krijgen over 29 dagen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
karsb23 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 09:25:
[...]

Een sweat lobby zie ik als een potje waar je in een actieve houding moet gaan zitten en in een soort hyperfocus terecht moet komen om een snellere en accuratere reactie te krijgen. Beetje gamen en ouwehoeren met je vrienden is er niet bij als je je best moet doen om ook maar 1 gunfight te winnen.
En als je het doet heb je 1 leuk potje daarna want dan kicked SBMM weer in xD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NACrat
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 07-10 15:01
Maar wat ook al een paar pagina's geleden werd gezegd, als je dan in een lobby terecht komt waarin je 30-1 speelt qua kills dan is het toch voor die 'slechtere' spelers eenzelfde ervaring als jullie nu hebben in een lobby met spelers van jullie eigen niveau? Dan hebben die toch het idee in een sweat lobby te zitten?

Misschien moeten ze maar gewoon met niveau divisies oid gaan werken.
NACrat schreef op donderdag 29 september 2022 @ 10:02:
Maar wat ook al een paar pagina's geleden werd gezegd, als je dan in een lobby terecht komt waarin je 30-1 speelt qua kills dan is het toch voor die 'slechtere' spelers eenzelfde ervaring als jullie nu hebben in een lobby met spelers van jullie eigen niveau? Dan hebben die toch het idee in een sweat lobby te zitten?

Vroegahhh speelde je tegen mensen die twee linker handen hebben (no hate), de gemiddelde gamer (stuk of 5) die de mensen met 2 linker handen ook konden killen. En dan een man of 2/3 die wel degelijk mensen konden neerknallen. Zo leerden de slechtere spelers ook om beter te worden ipv nu alles zo noob friendly gemaakt moet worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:56
AlwaysNick schreef op donderdag 29 september 2022 @ 10:29:
[...]

Vroegahhh speelde je tegen mensen die twee linker handen hebben (no hate), de gemiddelde gamer (stuk of 5) die de mensen met 2 linker handen ook konden killen. En dan een man of 2/3 die wel degelijk mensen konden neerknallen. Zo leerden de slechtere spelers ook om beter te worden ipv nu alles zo noob friendly gemaakt moet worden
Ja dit idee heb ik ook.

Bijna elke game word aangepast naar die manier momenteel maar ik heb een maat waarmee ik eigenlijk altijd samen speel en of het nou LoL is of CoD of Apex het maakt niet uit hij is ten aller tijden altijd beter dan ik.

Maar door altijd met hem samen te spelen kom ik meestal in hogere MMR terecht dan dat ik zelf eigenlijk zou zitten. Hierdoor merk ik dat ik zelf juist ook beter word omdat je dan hoger leert spelen. Als ik dan solo potjes speel ga ik meestal een heeel stuk beter dan als ik met hem samen speel. Zo hebben de meeste van ons het vroeger denk ik geleerd toch :P spelen tegen betere mensen toen MMR nog niet bestond.

Denk aan CoD UO tijden enzo <3

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:12

Ja dit was bij Modern Warfare 2019 voor ons in split-screen ook echt een grote irritatie want ik speelde dan bijvoorbeeld een goed potje terwijl mijn vriendin een slecht potje had, maar door mijn hoge score kregen we daarna soms toch veel betere tegenstanders.

Maar vaak gewoon doorgaan, want na een slecht potje wisten we dat we vaak weer een makkelijk potje zouden krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 29-09-2022 10:59 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Ricmaniac schreef op donderdag 29 september 2022 @ 10:52:
[...]

Ja dit idee heb ik ook.

Bijna elke game word aangepast naar die manier momenteel maar ik heb een maat waarmee ik eigenlijk altijd samen speel en of het nou LoL is of CoD of Apex het maakt niet uit hij is ten aller tijden altijd beter dan ik.

Maar door altijd met hem samen te spelen kom ik meestal in hogere MMR terecht dan dat ik zelf eigenlijk zou zitten. Hierdoor merk ik dat ik zelf juist ook beter word omdat je dan hoger leert spelen. Als ik dan solo potjes speel ga ik meestal een heeel stuk beter dan als ik met hem samen speel. Zo hebben de meeste van ons het vroeger denk ik geleerd toch :P spelen tegen betere mensen toen MMR nog niet bestond.

Denk aan CoD UO tijden enzo <3
Tuurlijk dat heb ik ook. Maar ik neem dus mensen mee die een lagere MMR hebben. Denk aan een stuk of 2 a 3 man. Ja dan heb ik ook lekkere potjes. Maar voor de mindere spelers is dit dus echt niet tof. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karsb23
NACrat schreef op donderdag 29 september 2022 @ 10:02:

Het hoeft voor mij echt een pubstomp te worden. Ik zie gamen als vorm van ontspanning na bijvoorbeeld een lange dag ontspanning. Als sinds CoD4 was de franchise een uitlaatklep bij uitstek, al werd ik de laatste edities toch steeds sneller uitgekeken was. Nu ben ik tijdens de beta al haast uitgekeken.

Ik sla deze editie niet helemaal over, maar zeker wel de day1 hype.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Gundogan schreef op woensdag 28 september 2022 @ 16:05:
[...]

[...]

Daarom wordt er ook gesuggereerd dat wanneer je een aankoop doet (in warzone bv) je in makkelijke lobby's terecht komt wat de speelervaring vaak leuker maakt.

CHKYBSTRD schreef op donderdag 29 september 2022 @ 11:45:
[...]

Daarom wordt er ook gesuggereerd dat wanneer je een aankoop doet (in warzone bv) je in makkelijke lobby's terecht komt wat de speelervaring vaak leuker maakt.
Het zal me niks verbazen. Maar moet je dan voor 2/3 leuke potjes veel cosmetic meuk kopen? Dus als ik een game niet leuk vind moet ik er 20 euro tegen aan mikken om een paar leuke potjes te spelen. Ik kocht bijv die afterlife camo in BO2 omdat ik de game leuk vond. Zonder aparte camo's ofzo. Nooit beinvloed daar. Maar als de core gameplay al ruk is dan ga ik er niet nog meer geld tegen aan gooien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
AlwaysNick schreef op donderdag 29 september 2022 @ 11:47:
[...]

Het zal me niks verbazen. Maar moet je dan voor 2/3 leuke potjes veel cosmetic meuk kopen? Dus als ik een game niet leuk vind moet ik er 20 euro tegen aan mikken om een paar leuke potjes te spelen. Ik kocht bijv die afterlife camo in BO2 omdat ik de game leuk vond. Zonder aparte camo's ofzo. Nooit beinvloed daar. Maar als de core gameplay al ruk is dan ga ik er niet nog meer geld tegen aan gooien...
Er zijn genoeg mensen die dit niet weten en niet op forums zitten. Op die manier wordt je bewust gemanipuleerd, je koppelt onbewust de leuke speelervaring aan de aankoop. Heel sluw.

CHKYBSTRD schreef op donderdag 29 september 2022 @ 11:51:
[...]

Er zijn genoeg mensen die dit niet weten en niet op forums zitten. Op die manier wordt je bewust gemanipuleerd, je koppelt onbewust de leuke speelervaring aan de aankoop. Heel sluw.
Echt sneaky. Maarja doet FIFA dat ook niet met hun fifa punten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Twee weken na launch krijgen we ongetwijfeld schreeuwende joeptjoepers met "OMG WORLDS FIRST! UNLOCKED ALL CAMO'S! LIKE! SHARE! SUBSCRIBE! BUY ME A COFFE!"

:+

CHKYBSTRD schreef op donderdag 29 september 2022 @ 11:45:
[...]

Is dat zo? Ik heb daar echt nog nooit wat van gehoord. Maar ik speel dan ook geen Warzone. Zie wel heel veel van die bundels in de store staan, maar niet dat het dan makkelijker oid wordt :?

Vrijdag schreef op donderdag 29 september 2022 @ 12:23:
[...]

Twee weken na launch krijgen we ongetwijfeld schreeuwende joeptjoepers met "OMG WORLDS FIRST! UNLOCKED ALL CAMO'S! LIKE! SHARE! SUBSCRIBE! BUY ME A COFFE!"

:+
LMAAOOOOO of dat de DooM clan first to level zoveel of prestige zoveel doet zoals vroeger. Gewoon 24/7 streamen enzo.

Het gevoel dat ik met sbmm heb de laatste cods/warzone is dat je altijd hoger word ingeschaald dan je kd.

Als je een 1.0 kd hebt ga je altijd in lobbies van spelers van 1.1 tot 1.3 ingedeeld worden dan omgekeerd in lobbies van 0.9 tot 1.0.

• karsb23
Chelseamarre123 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 12:27:
Het gevoel dat ik met sbmm heb de laatste cods/warzone is dat je altijd hoger word ingeschaald dan je kd.

Als je een 1.0 kd hebt ga je altijd in lobbies van spelers van 1.1 tot 1.3 ingedeeld worden dan omgekeerd in lobbies van 0.9 tot 1.0.
Het probleem van SBMM is dat de K/D dus niets meer zegt over hoe 'goed' je bent. Achter de schermen is er blijkbaar een MMR (Matchmakingrating) die bepaald hoe goed je bent en tegen wie je komt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tGOPMfa4GxVlp0ieUkicke2jng4=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/pkQLJBUnq2BzNLAw9T7YaV5f.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FsTt54VLx2uGGnwY906J6SJWthA=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/cQL1SlNLKhGubydepJQmV5Yg.png?f=fotoalbum_tile

Dit is dus de reden dat ik gestopt ben met WZ. Ik kom niet aan wins omdat ik in de top 10% van de wereld word ingedeeld.... Ze letten ook echt alleen op je K/D.... Hopelijk is het niet zo aanwezig in MW2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karsb23
AlwaysNick schreef op donderdag 29 september 2022 @ 12:24:
[...]

LMAAOOOOO of dat de DooM clan first to level zoveel of prestige zoveel doet zoals vroeger. Gewoon 24/7 streamen enzo.
Ik weet nog wel dat je TheRace had op Twitch. Die gingen dan grinden om als eerste max prestige te zijn. Was een samenwerking tussen verschillende bekende streamers en YouTubers (volgens mij TmarTn, Goldglove, etc.)
karsb23 schreef op donderdag 29 september 2022 @ 12:32:
[...]

Ik weet nog wel dat je TheRace had op Twitch. Die gingen dan grinden om als eerste max prestige te zijn. Was een samenwerking tussen verschillende bekende streamers en YouTubers (volgens mij TmarTn, Goldglove, etc.)
Dat was ook super leuk en daarom moet het oldschool prestigen terug komen imo :)

AlwaysNick schreef op donderdag 29 september 2022 @ 12:31:
[Afbeelding][Afbeelding]

Dit is dus de reden dat ik gestopt ben met WZ. Ik kom niet aan wins omdat ik in de top 10% van de wereld word ingedeeld.... Ze letten ook echt alleen op je K/D.... Hopelijk is het niet zo aanwezig in MW2
Ik speel warzone met een vpn en dan is het een pak leuker. Zonder is helaas niet leuk voor mij
AlwaysNick schreef op donderdag 29 september 2022 @ 12:31:
[Afbeelding][Afbeelding]

En soms speel je met nog betere teammates en haal je af en toe een 0.5KD en dan heb je daarna een leuk potje...

Pagina: 1 ... 16 ... 85 Laatste