Ik ben een beetje de weg kwijt hoe je precies wapens unlockt. Waar kan ik vinden wanneer ik wat unlock?
Gunsmith en dan Progression tabblad.EnterToets schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:11:
Ik ben een beetje de weg kwijt hoe je precies wapens unlockt. Waar kan ik vinden wanneer ik wat unlock?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De voetstappen mogen iets minder vind ik ook
Dead silence moeten ze echt patchen naar een perk. Er zitten alweer redelijk veel campers in het spel, mag niet beloond worden vind ik.Wolverine9000 schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:33:
De voetstappen mogen iets minder vind ik ook
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Ziet er toch best verrassend uit moet ik zeggen.G_Dragon schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:05:
@Hoianddoei Ik kon het toch niet laten en heb deze video gekeken:
[YouTube: Modern Warfare 2 Gameplay is VERY impressive...]
Nu weet ik dat jij ook fan bent van een splitscreen optie in COD, dat ben ik ook. Mijn partner en ik houden van couch co-op en zijn groot COD fan. MW2019 was na een tijdje bijna niet meer te spelen met twee spelers (door al die dev errors). Vanguard heeft het gelukkig altijd wel gedaan, op wat schoonheidsfoutjes na dan. Cold War was echt waardeloos, maar dat spel viel in het algemeen erg tegen. Ik hoop dan ook dat MWII weer deze optie heeft. In de PS Store zag ik dat het spel geschikt is voor 1-2 spelers, dus ik verwacht van wel.
Achja, ik koop dit spel sowieso wel
@G_Dragon en @Hoianddoei volgens mij is spec ops ook iets voor jullie dan. In de tijd van MW2009 kon je die splitscreen spelen.
Niet mee eens. Dan gaat iedereen met die perk lopen, nu kan je dead silence af en toe "tactisch" gebruiken tot de tijd op is.Davidas schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:42:
[...]
Dead silence moeten ze echt patchen naar een perk. Er zitten alweer redelijk veel campers in het spel, mag niet beloond worden vind ik.
Vind het juist heerlijk dat je voetstappen zo duidelijk hoort. Campers kun je altijd outplayen als je wat skills hebt.
Is er al iets bekend hoe Ghost werkt en UAV? In Vanguard was dit wel goed dat als je stilzat je gewoon zo zichtbaar bent op de map.
Mee eens dat het in MW2019 soms bijna onspeelbaar was en dat we de game meerdere malen van de Xbox hebben verwijderd omdat de frustraties erg hoog opliepen. Gelukkig werkt het bij Vanguard allemaal een stuk stabieler en ik hoop ook dat ze dit in Modern Warfare 2 gaan doorzetten, want anders zal de game weer snel verwijderd worden als na elke update split-screen wel of niet werkt.Hoianddoei schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:09:
[...]
Ziet er toch best verrassend uit moet ik zeggen.
Nu weet ik dat jij ook fan bent van een splitscreen optie in COD, dat ben ik ook. Mijn partner en ik houden van couch co-op en zijn groot COD fan. MW2019 was na een tijdje bijna niet meer te spelen met twee spelers (door al die dev errors). Vanguard heeft het gelukkig altijd wel gedaan, op wat schoonheidsfoutjes na dan. Cold War was echt waardeloos, maar dat spel viel in het algemeen erg tegen. Ik hoop dan ook dat MWII weer deze optie heeft. In de PS Store zag ik dat het spel geschikt is voor 1-2 spelers, dus ik verwacht van wel.
Achja, ik koop dit spel sowieso wel![]()
geen idee of mijn vriendin dit leuk vind om te spelen, we hebben het in MW2009 namelijk ook nooit gespeeld.Nietdatikweet schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:13:
@G_Dragon en @Hoianddoei volgens mij is spec ops ook iets voor jullie dan. In de tijd van MW2009 kon je die splitscreen spelen.
[ Voor 61% gewijzigd door G_Dragon op 19-09-2022 11:20 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als het net zo goed is als mw2 dan denk ik dat jullie m wel zullen spelen. Check maar eens youtube videos. Maarja eerst maar eensch even afwachten of je spec ops in de komende MW in splitscreen kan spelen.G_Dragon schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:18:
[...]
geen idee of mijn vriendin dit leuk vind om te spelen, we hebben het in MW2009 namelijk ook nooit gespeeld.
@Nietdatikweet zat spec ops ook niet in MW2019? Dat vond ik een beetje een vage bedoeling, maar zo te lezen zitten er wat verbeteringen aan te komen voor deze editie.
Volgens mij had Black Ops 3 ook een aantal splitscreen campaign levels. Dat vond ik best vet gedaan, maar ik denk dat de spelersgroep die ze hiermee aantrekken te klein is om dit nog een keer te doen, naast dat dit wellicht niet eens grafisch haalbaar is.
Achja, we wachten het af. Deze week kan ik in ieder geval alvast een beetje aanvoelen of het spel lekker speelt.
Volgens mij had Black Ops 3 ook een aantal splitscreen campaign levels. Dat vond ik best vet gedaan, maar ik denk dat de spelersgroep die ze hiermee aantrekken te klein is om dit nog een keer te doen, naast dat dit wellicht niet eens grafisch haalbaar is.
Achja, we wachten het af. Deze week kan ik in ieder geval alvast een beetje aanvoelen of het spel lekker speelt.
Er is sowieso een kleine groep mensen die nog split screen spelen. Denk dat het echt iets van ''vroeger'' isHoianddoei schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:28:
@Nietdatikweet zat spec ops ook niet in MW2019? Dat vond ik een beetje een vage bedoeling, maar zo te lezen zitten er wat verbeteringen aan te komen voor deze editie.
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Herkenbaar: verwijderen en hardop uitspreken dat je het spel nooit meer gaat spelen, maar een week later weer opnieuw installerenG_Dragon schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:18:
[...]
Mee eens dat het in MW2019 soms bijna onspeelbaar was en dat we de game meerdere malen van de Xbox hebben verwijderd omdat de frustraties erg hoog opliepen. Gelukkig werkt het bij Vanguard allemaal een stuk stabieler en ik hoop ook dat ze dit in Modern Warfare 2 gaan doorzetten, want anders zal de game weer snel verwijderd worden als na elke update split-screen wel of niet werkt.

Ja, klopt inderdaad. De meeste spellen speel ik ook alleen of online met vrienden, maar COD is iets waar mijn partner ook geen genoeg van kan krijgen. Ze kan zelfs fanatieker zijn dan ik, haha. We hebben nog een tweede Series S staan die we eventueel beneden neer kunnen zetten, om zo het couch co-op gevoel te krijgen, maar toch is het leuker om samen op de bank naar hetzelfde scherm te kijken.AlwaysNick schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:29:
[...]
Er is sowieso een kleine groep mensen die nog split screen spelen. Denk dat het echt iets van ''vroeger'' is
[ Voor 32% gewijzigd door Hoianddoei op 19-09-2022 11:32 ]
Ja maar Spec Ops kwam wel maanden later pas naar Xbox toch?Hoianddoei schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:28:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is dat zo? Zo weinig had het dus blijkbaar mijn interesseG_Dragon schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:33:
[...]
Ja maar Spec Ops kwam wel maanden later pas naar Xbox toch?
Volgens mij wel ja maar speelde die niet echtHoianddoei schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:28:
Volgens mij wel:Hoianddoei schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:37:
[...]
Is dat zo? Zo weinig had het dus blijkbaar mijn interesse
Special Ops returns in Call of Duty: Modern Warfare as an extension of the game's single player campaign. Survival Mode is also attached as an additional mode of Spec Ops, exclusively for the PlayStation 4 platform until October 1, 2020.
Ik weet niet, denk dat het er meer zijn dan wij denkenAlwaysNick schreef op maandag 19 september 2022 @ 11:29:
[...]
Er is sowieso een kleine groep mensen die nog split screen spelen. Denk dat het echt iets van ''vroeger'' is
volledig mee eens,Stylze schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:36:
[...]
Ja idd nu is het alsnog steeds first person, enige verschil is dat je makkelijker over hoekjes heen kan kijken voordat je gaat schieten. Maar ga of all the way third person voor zon mode of niet, nu gaat dit waarschijnlijk alleen even geprobeerd worden door wat mensen, maar daarna snel een nutteloze mode worden na launch.
het is op zich best ok dat third person, maar dat inzoomen verpest die hele mode voor mij.
Ik vind het overigens een top game, dit wordt weer 1 van de betere cod's als deze lijn wordt voortgezet in de map designs. Wel moeten ze iets doen aan de campers, dat legt het spel behoorlijk dood namelijk. Gisteravond het ene na het andere potje waarin hele teams niet meer rondliepen maar stil in een hoekje met hun shotgun zaten te wachten
[ Voor 40% gewijzigd door robinez op 19-09-2022 14:18 ]
Ik begin me al mateloos te irriteren het camp gedrag en dat word nog eens versterkt door de voetstappen die heel luid zijn. Ze moeten Dead Silince een perk maken anders word het een groot camp festijn. En gaan er vele controllers sneuvelen.robinez schreef op maandag 19 september 2022 @ 14:16:
Ik vind het overigens een top game, dit wordt weer 1 van de betere cod's als deze lijn wordt voortgezet in de map designs. Wel moeten ze iets doen aan de campers, dat legt het spel behoorlijk dood namelijk. Gisteravond het ene na het andere potje waarin hele teams niet meer rondliepen maar stil in een hoekje met hun shotgun zaten te wachten
Daarbij zijn van de 4 maps in de beta er gewoon 3 ruk. Dat hotel is veeeeeeeelste groot. Zelfde geld voor dat museum. En farm 18 is een grote headglitch map. Alleen die mexicaanse map is leuk maar ook daarin weer veel gebouwen met onnodig veel raampjes.....
Ik heb me zeker wel vermaakt maar merk nu het "gewone" publiek er bij is gekomen dat het alleen maar irritanter en irritanter word...
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Eerste maal een COD voor mij. Ik krijg dus slaag langs alle kanten. Wat gaat dat snel! Ik heb die adaptieve triggers na een tijdje spelen uitgezet. Wel leuk, maar mijn handen schieten ervan in een kramp. 😁
Verwijderd
Haha ja ik krijg ze ook van alle kanten. En als ik er 1 neer krijg ontvang ik een kogel in mijn rug omdat ik 2 seconde niet achterom kon kijken. Nergens veilig.Antigo schreef op maandag 19 september 2022 @ 18:07:
Eerste maal een COD voor mij. Ik krijg dus slaag langs alle kanten. Wat gaat dat snel! Ik heb die adaptieve triggers na een tijdje spelen uitgezet. Wel leuk, maar mijn handen schieten ervan in een kramp. 😁
Klopt het dat je momenteeel geen xp meer krijgt na een ronde? (Zowel playerlevel, als voor de weapons)
Psn: Pteradon-
Ik wil zooooo graag spelen na het zien van deze video
, hopelijk patchen ze die MP5 manier niet want wat is dat een fijn wapen!
Dat hebben ze al gedaan geloof ik.G_Dragon schreef op maandag 19 september 2022 @ 19:06:
Ik wil zooooo graag spelen na het zien van deze video![]()
, hopelijk patchen ze die MP5 manier niet want wat is dat een fijn wapen!
[YouTube: Modern Warfare 2 keeps blowing me away...]
Neeee

Ik heb geen klachten over de grootte van de maps, maar dat komt vooral doordat ik een voorkeur heb voor grotere maps. Al kan ik maps als Shipment en vooral Nuketown zeer waarderen.
Levelen van de wapens mag inderdaad wat minder snel, het gaat nu veel te snel. Hopelijk kunnen we nog onze mening doorgeven na de beta.
Levelen van de wapens mag inderdaad wat minder snel, het gaat nu veel te snel. Hopelijk kunnen we nog onze mening doorgeven na de beta.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
nee is nog steeds mogelijk om hem te krijgen
ja, je hebt er inderdaad soms potjes bij dat je meerdere keren even in de score lijst moet kijken of er wel tegenstanders in zitten. Komt denk ik ook doordat het 6 tegen 6 is, daar zijn die levels eigenlijk iets te groot voor. Net ook weer een potje gehad (domination), eindscore: 200 - 18 , dat zegt genoeg over de speelstijl van de tegenstander natuurlijk.AlwaysNick schreef op maandag 19 september 2022 @ 17:28:
[...]
Ik begin me al mateloos te irriteren het camp gedrag en dat word nog eens versterkt door de voetstappen die heel luid zijn. Ze moeten Dead Silince een perk maken anders word het een groot camp festijn. En gaan er vele controllers sneuvelen.
Ik heb misschien 20 schoten gehoord in die game, het was meer verstoppertje spelen dan een shooter spelen. Ik heb de muziek op een gegeven moment hier maar aan gezet, zo stil was het in de game.
Maar goed, dat hoort ook wel een beetje bij cod, daar werd altijd al veel gecampt. Straks bij de full release met wat meer mensen in zo'n map dan zal het wel loslopen.
En laten we inderdaad hopen dat die dead silence een perk wordt, en natuurlijk die scanner die je in de videos ziet, die wordt standaard in mijn loadout
Met of zonder surpressor. Wat verkiezen jullie
met de huidige staat van de game zou ik lekker zonder supressor spelenWolverine9000 schreef op maandag 19 september 2022 @ 22:29:
Met of zonder surpressor. Wat verkiezen jullie

Dat denk ik ook. Moest de red doos op de map komen zet ik een surpressor erop hoor. Er loopt al een petitie om deze terug te krijgen....AlwaysNick schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 07:18:
[...]
met de huidige staat van de game zou ik lekker zonder supressor spelen![]()
Ik ben een proud camper. Camping is immers realistisch.AlwaysNick schreef op maandag 19 september 2022 @ 17:28:
Ik begin me al mateloos te irriteren het camp gedrag en dat word nog eens versterkt door de voetstappen die heel luid zijn. Ze moeten Dead Silince een perk maken anders word het een groot camp festijn. En gaan er vele controllers sneuvelen.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Voor de mensen met pc en xbox die een pre order gedaan hebben. Je kan de beta downloaden vanaf 19 uur deze avond
Denk dat iedereen af en toe wel eens campt. Zeker als ik bijne een hoge streak heb ga ik niet rond hollen gelijk een zot. Maar voor de rest loop ik lekker rond op alle mappenMog schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 07:35:
[...]
Ik ben een proud camper. Camping is immers realistisch.
oke laat maarAlwaysNick schreef op maandag 19 september 2022 @ 19:48:
nee is nog steeds mogelijk om hem te krijgen

[ Voor 20% gewijzigd door zaander op 20-09-2022 07:56 . Reden: verder kijken dan mijn neus lang is ]
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Moet ik straks via het menu van Vanguard de early acces beta opstarten of komt er iets van een pre-load beschikbaar op Xbox?
Als je de Beta code hebt kun je die redeemen en de game downloaden.G_Dragon schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:11:
Moet ik straks via het menu van Vanguard de early acces beta opstarten of komt er iets van een pre-load beschikbaar op Xbox?

Heb je geen Beta code, dan kun je pas zaterdag spelen en is de game pas vanaf zaterdag te downloaden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb de game digitaal gekocht en nog geen code ontvangen in mijn hotmail account. Vanavond om 7 uur dus zie ik, denk dat ik hier vanmorgen met mijn slaperige kop overheen heb gelezenRivanov schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:23:
[...]
Als je de Beta code hebt kun je die redeemen en de game downloaden.
[Afbeelding]
Heb je geen Beta code, dan kun je pas zaterdag spelen en is de game pas vanaf zaterdag te downloaden.
[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 20-09-2022 08:25 ]
Digitaal heb je geen code nodig gewoon in de store van xbox eG_Dragon schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:24:
[...]
Ik heb de game digitaal gekocht en nog geen code ontvangen in mijn hotmail account. Vanavond om 7 uur dus zie ik, denk dat ik hier vanmorgen met mijn slaperige kop overheen heb gelezenThanks!
Ook spelen vanavond of alleen pre-loaden?G_Dragon schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:24:
[...]
Ik heb de game digitaal gekocht en nog geen code ontvangen in mijn hotmail account. Vanavond om 7 uur dus zie ik, denk dat ik hier vanmorgen met mijn slaperige kop overheen heb gelezenThanks!
Nee pas Donderdagavond vanaf 19:00

Ja, en je hebt campen en campen. Stil zitten om het hoekje met een shotgun in de hoek is triest. Maar een (klein) gebied proberen te beheersen en voorzichtig te spelen is voor mij een valide manier om CoD te spelen. Er zijn genoeg manieren om deze speelstijl te counteren.Wolverine9000 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 07:37:
[...]
Denk dat iedereen af en toe wel eens campt. Zeker als ik bijne een hoge streak heb ga ik niet rond hollen gelijk een zot. Maar voor de rest loop ik lekker rond op alle mappen
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
We ruilen de Xbox Oldies Halo custom donderdagavond sessies (tijdelijk) in voor de Modern Warfare for oldies

En onthou: het is niet campen, het is 'tactical waiting'.D-Ed schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:04:
[...]
We ruilen de Xbox Oldies Halo custom donderdagavond sessies (tijdelijk) in voor de Modern Warfare for oldies
D-Ed schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:04:
[...]

Als de beta geen split-screen heeft, zal ik zeker even kijken of ik mee kan doen!
[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 20-09-2022 10:03 ]
Kan ik nou niet echt campen noemen, meer gewoon wat defensiever spelen. En wel zo handig als je DOM speeltMog schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:00:
[...]
Ja, en je hebt campen en campen. Stil zitten om het hoekje met een shotgun in de hoek is triest. Maar een (klein) gebied proberen te beheersen en voorzichtig te spelen is voor mij een valide manier om CoD te spelen. Er zijn genoeg manieren om deze speelstijl te counteren.
Ik ben zo'n kneus die gewoon overal inrent, drie keer voor zijn pan wordt geschoten en het dan pas anders doet
Heb de demo gisteravond eindelijk eens kunnen spelen. Er zitten nog wel wat dingetjes in die hopelijk wel worden opgelost (vage progressiebug, af en toe framerate dip) en ik moet nog wel wennen aan die perks.
Verder voelt beweging wel goed aan. Veel minder vloeiend dan Cold War, meer "grounded". Bij gebrek aan een beter woord.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Mijn beta deel 1 zit erop. Op naar donderdag. Heb mij aardig vermaakt. Soms goede potjes soms potjes dat ik slecht ben. Maar kan ik mee leven. Dat maar rap donderdag 19.00 is....
Game lijkt meer realistische kant op te gaan, voor mij een dikke plus. COD is een lekkere shooter maar dat continu geslide en gejump in Warzone irriteert me enorm, en een game als Escape From Tarkov (Sim) is mij weer veel te diepgaand.
Zag wel dat er ook wat gejump was in deze, maar dat sliden is in ieder geval weg, dus ik ben in positieve zin benieuwd.
Zag wel dat er ook wat gejump was in deze, maar dat sliden is in ieder geval weg, dus ik ben in positieve zin benieuwd.
Niemand die hier een antwoord op heeft?Pterad0n schreef op maandag 19 september 2022 @ 18:21:
Klopt het dat je momenteeel geen xp meer krijgt na een ronde? (Zowel playerlevel, als voor de weapons)
Dat de max level voor player momenteel 15 is, dat weet ik. Maar xp voor weapon-unlocks die horen toch wel door te gaan?
Psn: Pteradon-
Is level 16 niet de max? Dat ben ik ook (niet ingame op het scoreboard te zien, hoewel ik wel andere spelers als lvl16 zag rondlopen) en je kan het bij progressie ook zien.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Nee die zijn ook gelocked tot een bepaald level. Zoals dat in elke beta is/wasPterad0n schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 15:38:
[...]
Niemand die hier een antwoord op heeft?
Dat de max level voor player momenteel 15 is, dat weet ik. Maar xp voor weapon-unlocks die horen toch wel door te gaan?
15 is de max, denk dat dat laatste meer een bug is.Vrijdag schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 16:02:
Is level 16 niet de max? Dat ben ik ook (niet ingame op het scoreboard te zien, hoewel ik wel andere spelers als lvl16 zag rondlopen) en je kan het bij progressie ook zien.
Dat is een bug. "The confusing thing about the level cap is that your progression in the upper right corner of the home screen will say you’re at the correct level. However, when you go into the progression screen, it’ll tell you that you’re level 16. This makes it look like you haven’t received your rewards for that level, including the Lachman-556 assault rifle.''Vrijdag schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 16:02:
Source: https://www.gamerevolutio...20beta%20periods%20start.
Ha bedankt, dan is me dat ook weer duidelijk
Als het zo goed gaat als vanmiddag op de playstation, ben ik er wel weer bij. Ik had zowaar nog elke pot een positieve k/d dus dat was al een stuk beter. Maar nu gaat iedereen oefenen en worden ze natuurlijk een stuk beter en ga ik het weer afleggen aan de "new kids"D-Ed schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:04:
[...]
Zodra de mannen in de Xbox groene pakjes het slagveld betreden zal het snel afgelopen zijn met je positieve k/d Martin, dus ik zou zeggen.. Geniet nog even van je onoverwinnelijkheid en tot donderdagMartinspire schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 16:20:
[...]
Als het zo goed gaat als vanmiddag op de playstation, ben ik er wel weer bij. Ik had zowaar nog elke pot een positieve k/d dus dat was al een stuk beter. Maar nu gaat iedereen oefenen en worden ze natuurlijk een stuk beter en ga ik het weer afleggen aan de "new kids"

Die kan je toch gewoon weren door crossplay te deactiveren ? Helaas nemen Xbox spelers ook PC gamers met zich mee, wat vorig jaar in de 2e beta van Vanguard direct resulteerde in wallhacks en andere cheat systemen.D-Ed schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 16:36:
[...]
Zodra de mannen in de Xbox groene pakjes het slagveld betreden zal het snel afgelopen zijn met je positieve k/d Martin, dus ik zou zeggen.. Geniet nog even van je onoverwinnelijkheid en tot donderdag![]()
![]()
Was maar een grapje hè.. Ik ben zo’n Xbox groen mannetjeNol_NL schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 17:59:
[...]
Die kan je toch gewoon weren door crossplay te deactiveren ? Helaas nemen Xbox spelers ook PC gamers met zich mee, wat vorig jaar in de 2e beta van Vanguard direct resulteerde in wallhacks en andere cheat systemen.

Ik wens niet geassocieerd te worden met die cheaters aub, #XboxOneLove

De groene mannetjes zijn ook meer dan welkom, maar hoop dat er dan wel een optie is, dat ze de grijze muizen thuis latenD-Ed schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 18:18:
[...]
Was maar een grapje hè.. Ik ben zo’n Xbox groen mannetje![]()
Ik wens niet geassocieerd te worden met die cheaters aub, #XboxOneLove
#XboxPSLoveNol_NL schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 18:24:
[...]
De groene mannetjes zijn ook meer dan welkom, maar hoop dat er dan wel een optie is, dat ze de grijze muizen thuis laten
Ik ben niet grijs, ik ben leeftijdsgebonden blond
Gaat niet zo lekker hier. "Not currently available" staat er terwijl ik wel in de Xbox store een pre-order heb.Wolverine9000 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 07:36:
Voor de mensen met pc en xbox die een pre order gedaan hebben. Je kan de beta downloaden vanaf 19 uur deze avond
Die melding kreeg ik eerst ook, nu niet meer.polopolo150 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:24:
[...]
Gaat niet zo lekker hier. "Not currently available" staat er terwijl ik wel in de Xbox store een pre-order heb.
Uurtje langer knallen op PlayStation
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Preload is hier al bijna binnen op de Series X, hij is 36,05GB groot
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Waar is die download te vinden? Ik heb enkel 300MB van de Vault Edition kunnen installeren maar kom op zowel mijn dashboard als in de store de download van de beta niet tegen. Zowel zoeken op Modern Warfare 2 beta als op Call of Duty beta levert niets op.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hier helaas geen updates of een pre-load, de game is nog 373,5MB.DutchCrownNL schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:30:
Preload is hier al bijna binnen op de Series X, hij is 36,05GB groot
Oh je bedoeld de open beta, die is inderdaad 36,05GB.
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 20-09-2022 19:42 ]
Nee ik gelukkig ook niet meer!Xgar schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:26:
[...]
Die melding kreeg ik eerst ook, nu niet meer.
Het is een losse download die je in de store moet zoeken.G_Dragon schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:41:
[...]
Hier helaas geen updates of een pre-load, de game is nog 373,5MB.
Ja klopt, maar bij pre-load moest ik denken aan de main gamepolopolo150 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:42:
[...]
Het is een losse download die je in de store moet zoeken.
Ik had een code en nadat ik die had verzilverd begon hij automatisch met downloaden.Lekker Ventje schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:40:
Waar is die download te vinden? Ik heb enkel 300MB van de Vault Edition kunnen installeren maar kom op zowel mijn dashboard als in de store de download van de beta niet tegen. Zowel zoeken op Modern Warfare 2 beta als op Call of Duty beta levert niets op.
Maar ik verwacht dat hij gewoon in de store komt te staan zodat je hem kan downloaden.
Ah my bad, de volledige game heb ik nog niet in preorder staan, wilde eerst even de beta spelen om te zien of het bevaltG_Dragon schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:42:
[...]
Ja klopt, maar bij pre-load moest ik denken aan de main game
[ Voor 22% gewijzigd door DutchCrownNL op 20-09-2022 19:46 ]
En dat had Sony vele malen beter voor elkaar. Als je de store opende keek je recht op de download van de beta. Microsoft heeft de download vreselijk goed verstopt. Ik krijg 800 verschillende CoD opties bij het zoeken behalve de beta. Wél de preload van de game zelf.polopolo150 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:42:
[...]
Het is een losse download die je in de store moet zoeken.
Ik kan de game openen maar niet inloggen op de servers.
Was het proberen waard.
Was het proberen waard.
Heb het gevonden. achteraan alle verschillende CoD versies. Helaas nog niet beschikbaar.
Edit; Nadat ik op de beta geklikt had werd ik terug naar de beginpagina van de store gestuurd. Ik drukte per abuis op de B en toen kwam ik opeens op de pagina van de beta en nu is ie aan het installeren.
Ik heb gezocht op Call of Duty beta en daarna de verschillende CoD versies doorgescrolled waarna ik bij de beta uitkwam.
Edit; Nadat ik op de beta geklikt had werd ik terug naar de beginpagina van de store gestuurd. Ik drukte per abuis op de B en toen kwam ik opeens op de pagina van de beta en nu is ie aan het installeren.
Ik heb gezocht op Call of Duty beta en daarna de verschillende CoD versies doorgescrolled waarna ik bij de beta uitkwam.
[ Voor 65% gewijzigd door Lekker Ventje op 20-09-2022 19:59 ]
Klopt servers zijn nog offline.polopolo150 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:49:
Ik kan de game openen maar niet inloggen op de servers.
Was het proberen waard.
Wat je wel kunt doen is wachten tot je die error krijgt en ervoor kiezen om offline te spelen.
Dan kun je een local multiplayer game aanmaken (met bots) en zo alvast de maps verkennen
Ik kan gewoon spelen op de Xbox Series X, alleen dan local offline
:strip_exif()/f/image/AYZ3VtfyM6kUtfxIUYxvhPuE.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas krijg ik bij split-screen een error, anders konden mijn vriendin en ik samen alvast local tegen bots gaan verkennen.
:strip_exif()/f/image/AYZ3VtfyM6kUtfxIUYxvhPuE.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas krijg ik bij split-screen een error, anders konden mijn vriendin en ik samen alvast local tegen bots gaan verkennen.
[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 20-09-2022 20:06 ]
Dit is nog erger https://twitter.com/charlieINTEL/status/1572284454160453635G_Dragon schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 20:03:
Ik kan gewoon spelen op de Xbox Series X, alleen dan local offline![]()
![]()
[Afbeelding]
Thanks voor het laten weten!
Beetje buggy ervaring in de menu's en toetsenbord en muis ondersteuning werkt niet lekker (op PS5 werkte het wel goed zag ik) maar kan me ermee vermaken! Is me gelukt om bots in mijn game toe te voegen dus ik ga wel wat potjes doen!
Dingen die me opvallen:
1. Kwaliteit van geluid is wisselvallig. Het reloaden klinkt echt geweldig maar het schieten vind ik matig.
2. Af en toe een pop in als ik een kamer inloop.
Maar ik merk aan alles dat dit niet echt nog de bedoeling is dus wie weet wordt het beter als de servers online gaan!
Beetje buggy ervaring in de menu's en toetsenbord en muis ondersteuning werkt niet lekker (op PS5 werkte het wel goed zag ik) maar kan me ermee vermaken! Is me gelukt om bots in mijn game toe te voegen dus ik ga wel wat potjes doen!
Dingen die me opvallen:
1. Kwaliteit van geluid is wisselvallig. Het reloaden klinkt echt geweldig maar het schieten vind ik matig.
2. Af en toe een pop in als ik een kamer inloop.
Maar ik merk aan alles dat dit niet echt nog de bedoeling is dus wie weet wordt het beter als de servers online gaan!
Eindelijk is Xbox nu aan de beurtcrimby schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 20:17:
Ooooh dat was het dan! Over een paar dagen 2e beta weekend toch? Verwachten we nog nieuwe content?
En ook Steam en Battle.net. laatste twee dagen is het echt voor iedereem open.crimby schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 20:34:
[...]
Aankomende periode is voor alle spelers toch? Early voor xbox en open voor ps?
Oh ja sorry was even twee dingen tegelijk aan het doencrimby schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 20:34:
[...]
Aankomende periode is voor alle spelers toch? Early voor xbox en open voor ps?
Op ps5 was het 27 gbG_Dragon schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 19:41:
[...]
Hier helaas geen updates of een pre-load, de game is nog 373,5MB.
Oh je bedoeld de open beta, die is inderdaad 36,05GB.
Ik hoop hardpoint of kill confirmed erbij. Mss een nieuwe map en mss grond war. We zullen het donderdag wetencrimby schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 20:17:
Ooooh dat was het dan! Over een paar dagen 2e beta weekend toch? Verwachten we nog nieuwe content?
Ga ‘m komend weekend voornamelijk op de Series X spelen i.v.m. Elite Controller. Die miste ik afgelopen weekend nogal op de PS5. 
Heb mij uitstekend vermaakt afgelopen weekend. Hoop wel op nieuwe maps en hopelijk Kill Confirmed.
Heb mij uitstekend vermaakt afgelopen weekend. Hoop wel op nieuwe maps en hopelijk Kill Confirmed.
Heb je ze voor beide versies straks of alleen de beta?Rivanov schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 21:59:
Ga ‘m komend weekend voornamelijk op de Series X spelen i.v.m. Elite Controller. Die miste ik afgelopen weekend nogal op de PS5.
Ik denk dat ik uiteindelijk voor de Series X versie ga i.v.m. Elite Controller. Mis gewoon de pedals en hairtriggers enorm op de PS5.D-Ed schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 22:06:
[...]
Heb je ze voor beide versies straks of alleen de beta?
Maar voor de Beta had ik beide versies gepreorderd bij Bol.com
Hier alle feedback en updates die er mogelijk aan zitten te komen aanstaand weekend.
Deze game word weer campers heaven. Gadverdamme. https://www.infinityward....kend-one-community-update
Waarom word dead silence geen perk. Of als je de voetstappen wil horen doe maar iets van sit rep. De minimap dots uitzetten zodat je gaat zoeken naar de schoten is iemand gewoon de val inlokken voor een camper.........
Waarom word dead silence geen perk. Of als je de voetstappen wil horen doe maar iets van sit rep. De minimap dots uitzetten zodat je gaat zoeken naar de schoten is iemand gewoon de val inlokken voor een camper.........
Feedback waar ze 0 mee doen. Want de 3 belangrijkste punten word gewoon 0 mee gedaan....Davidas schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 22:42:
Hier alle feedback en updates die er mogelijk aan zitten te komen aanstaand weekend.

Ik snap werkelijk niet dat ze zoiets hebben van goh. Laten we terug gaan naar MW2 2009 makkelijkheid of MW3. Daar kon je kiezen. Dead silence en Sit Rep allebei op perk 3 slot. Wil je beide dan moet je met specialist spelen en moest je "agressief" spelen.
Ik snap werkelijk waar niet waarom er 0 geluisterd word naar de spelers en vooral de Pro's. Ik ga het dit weekend weer spelen maar waarom word het gewoon onmogelijk gemaakt om lekker te rushen....
Ik snap werkelijk waar niet waarom er 0 geluisterd word naar de spelers en vooral de Pro's. Ik ga het dit weekend weer spelen maar waarom word het gewoon onmogelijk gemaakt om lekker te rushen....
Is het nou zo , dat we vanaf vrijdag , het weekend , maar ook de rest vd week nog kunnen spelen ?
https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/