Logisch in domination, lekker met een shotgun in de hoek campen op Farm 18internaut schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:43:
[...]
Het zou pas vreemd zijn als je geen campers ziet in COD.
Zit er ook kill confirmed in dit spel?Wolverine9000 schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:02:
Wel al veel mensen tegen gekomen die in de hoekjes zitten lol
In deze modus kom je toch minder campers tegen omdat je toch nog ff snel die tags wilt pakken.
Steam/Epic: Deurstopper
Nee voorlopig geen kill confirmedDeurstopper schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:54:
[...]
Zit er ook kill confirmed in dit spel?
In deze modus kom je toch minder campers tegen omdat je toch nog ff snel die tags wilt pakken.
Hoe krijg je de lachmann sub unlocked?!
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
- nieuwe class aanmakenDavidas schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:06:
Hoe krijg je de lachmann sub unlocked?!
- zorgen dat je de Overkill perk niet hebt
- dan de Shotgun selecteren als main gun
- Overkill perk aanzetten
- Lachmann 556 als secondary instellen
- Met deze class spelen en via de secondary Lachmann 556 unlock je de SUB.
Die speelt echt heerlijk. Inmiddels alweer level 16 met de Sub.
[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 18-09-2022 11:11 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De snipers en rifles staan bij mij op “locked in primary” / “locked in secondary”… enig idee waarom? Veel andere guns die niet beschikbaar zijn staan op “locked”…
Kun je het al pre-loaden?Oxigeon schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:15:
[...]
Open bèta is dus voor iedereen. Early acces voor pre orders. Maw. Heb je geen pre order als playstation gebruiker kun je vanaf 19.00 vanavond spelen. Heb je geen pre order als xbox of pc gebruiker kun je vanaf 24 september 19.00 spelen.... neem de tijden met een korreltje zout. Want die weet ik ook niet 100%
[Afbeelding]
Want in de PS store staat nog dat het niet beschikbaar is
dat is nu gepatched... dus de MP5 is niet meer te unlockenRivanov schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:10:
[...]
- nieuwe class aanmaken
[YouTube: How to Unlock the BEST Gun & Dead Silence Early! (MWII Beta)]

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
• Fix bug where players could equip locked weaponsAlwaysNick schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:11:
[...]
dat is nu gepatched... dus de MP5 is niet meer te unlocken![]()
• Fix bug that affected in-game vs menu Gunsmith mechanics
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Nee kan helaas niet. Wachten tot 19:00 helaasgreatgonzo schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:04:
[...]
Kun je het al pre-loaden?
Want in de PS store staat nog dat het niet beschikbaar is
Ik heb het 5 min geleden nog in kunnen stellen.AlwaysNick schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:11:
[...]
dat is nu gepatched... dus de MP5 is niet meer te unlocken![]()
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Zou goed kunnen ik heb de MP5 al geunlocked dus heb die standaard aanDavidas schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:14:
[...]
Ik heb het 5 min geleden nog in kunnen stellen.
Ik zie toch wel enthousiaste reacties hier. Heel anders dan vorig jaar met Vanguard. Net als o.a. @G_Dragon moet ik ook nog even wachten tot komende week wanneer het spel beschikbaar komt op Xbox.
Hoe zit het met de operators? In Vanguard heb je een gemixed team van dezelfde skins/operators. In MW 2019 had je per team andere operators. Dit maakte het toch wel leuker tijdens het spelen, omdat je het gevoel krijgt dat het echt twee aparte teams zijn. Is dit nu ook weer zo in deze editie?
Hoe zit het met de operators? In Vanguard heb je een gemixed team van dezelfde skins/operators. In MW 2019 had je per team andere operators. Dit maakte het toch wel leuker tijdens het spelen, omdat je het gevoel krijgt dat het echt twee aparte teams zijn. Is dit nu ook weer zo in deze editie?
Per team verschillende opsHoianddoei schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:19:
Ik zie toch wel enthousiaste reacties hier. Heel anders dan vorig jaar met Vanguard. Net als o.a. @G_Dragon moet ik ook nog even wachten tot komende week wanneer het spel beschikbaar komt op Xbox.
- G_Dragon
- Registratie: April 2007
- Laatst online: 06-10 20:04
Whatever you do, do it well.
Topicstarter/u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community)
Ja dat is helaas het nadeel dat Playstation eerder is, ik probeer zelf geen bewegende beelden te zien van de game. Wil juist zelf de eerste indruk beleven, maar de verhalen hier op het forum zijn inderdaad uiterst positief waardoor ik steeds meer hyped wordHoianddoei schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:19:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Net eerste 2 potjes team deathmatch gespeeld en toch wel aangenaam verrast.
Ondanks dat ik niks van bakte..
Ben de Xbox elite v2 controller gewoon en dan is de dualsense toch even wennen…
Zal wel meer spelen als Xbox beta er ook is 😁
Ondanks dat ik niks van bakte..
Ben de Xbox elite v2 controller gewoon en dan is de dualsense toch even wennen…
Zal wel meer spelen als Xbox beta er ook is 😁
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Werkt nog steeds inderdaadRivanov schreef op zondag 18 september 2022 @ 11:10:
[...]
- nieuwe class aanmaken
[YouTube: How to Unlock the BEST Gun & Dead Silence Early! (MWII Beta)]
Ik heb afgelopen week wel de livestream bekeken. Was voornamelijk benieuwd hoe de grote streamers hierop zouden reageren, die waren over het algemeen wel enthousiast. Ik heb sinds de aankondiging van deze COD weer eens echt zin in een release en voel de hype ook wel. Kan natuurlijk ook gewoon goede marketing zijnG_Dragon schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:47:
[...]
Ja dat is helaas het nadeel dat Playstation eerder is, ik probeer zelf geen bewegende beelden te zien van de game. Wil juist zelf de eerste indruk beleven, maar de verhalen hier op het forum zijn inderdaad uiterst positief waardoor ik steeds meer hyped word
Achjaa, dit weekje is zo voorbij en dan mogen wij ook even een paar uurtjes knallen.
Wel beetje vreemd dat je geen enkele sub kan kiezen zonder die glitch. Kan toch de bedoeling niet zijn.
je moet de ftac recon upgraden voor de FSS HurricaneChelseamarre123 schreef op zondag 18 september 2022 @ 13:12:
Wel beetje vreemd dat je geen enkele sub kan kiezen zonder die glitch. Kan toch de bedoeling niet zijn.
Helaas nog wel veel last van package loss en lagspikes. Verder is mn connectie goed dus zal aan de servers liggen. Vrij irritant maar wordt vast opgelost met full release. Intussen ben in deze al meer aan t spelen dan afgelopen twee CoD's gecombineerd, heerlijk.
Misschien een gekke vraag, maar hoe kan het dat ik vast zit in level 16, en andere de sniper van level 20 hebben vrij gespeeld? Is er een manier voor om verder te komen dan level 16?
Bij de lobby voor de match staan de daily challlenges e. Die overlappen elkaar. Das ook geen zicht. Nog andere mensen last van
Hoe is je dit gelukt?SD5k schreef op donderdag 15 september 2022 @ 09:41:
[...]
En is inmiddels ook gelukt na 2FA van m'n Activision account te resetten. Had intussen al 3 mailtjes gehad dat er verdachte activiteit op m'n account was, zou een 'mooi' moment zijn om een geblokkeerde account te krijgen.
Standaard classes.spijkerhoofd schreef op zondag 18 september 2022 @ 15:45:
Misschien een gekke vraag, maar hoe kan het dat ik vast zit in level 16, en andere de sniper van level 20 hebben vrij gespeeld? Is er een manier voor om verder te komen dan level 16?
Gewoon standaard classes niet de custom classes espijkerhoofd schreef op zondag 18 september 2022 @ 16:20:
[...]
Hoe bedoel je dat? Wat voor standaard classes?
Om 19:00 waarschijnlijk alleen wat kleine bugfixes in de update en aanpassingen zodat ook de niet-preorder PS-gebruikers de Open Beta kunnen spelen.Wolverine9000 schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:39:
Welke update zouden straks krijgen om 19 uur. Mss een nieuwe map hopelijk museum hebben ze er al uit gedaan en die f1 map is helemaal nergens te bespeuren
Ik meen me te herinneren dat in vorige alpha's en beta's ook niet veel werd gepatched omdat het juist bedoeld is om al deze punten te verzamelen en vervolgens integraal te verbeteren in de komende anderhalve maand.
[ Voor 27% gewijzigd door karsb23 op 18-09-2022 17:48 ]
Hoop op een nieuwe map toch hoorkarsb23 schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:42:
[...]
Om 19:00 waarschijnlijk alleen wat kleine bugfixes in de update en aanpassingen zodat ook de niet-preorder PS-gebruikers de Open Beta kunnen spelen.
Ik meen me te herinneren dat in vorige alpha's en beta's ook niet veel werd gepatched omdat het juist bedoeld is om al deze punten te verzamelen en vervolgens integraal te verbeteren in de komende anderhalve maand.
Ik herinner me nog een groot spawn probleem in Vanguard beta. Tot op heden is dat nog niet gefixedkarsb23 schreef op zondag 18 september 2022 @ 17:42:
[...]
Om 19:00 waarschijnlijk alleen wat kleine bugfixes in de update en aanpassingen zodat ook de niet-preorder PS-gebruikers de Open Beta kunnen spelen.
Je spawnt meestal bij je team genoten. Niet meer op a en c in dominationChelseamarre123 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:19:
[...]
Ik herinner me nog een groot spawn probleem in Vanguard beta. Tot op heden is dat nog niet gefixed
Open beta ook pas 19:00 te downloaden?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Een van de oorzaken dat ik het spel niet meer speel. Hopelijk is MW 2 beterChelseamarre123 schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:19:
[...]
Ik herinner me nog een groot spawn probleem in Vanguard beta. Tot op heden is dat nog niet gefixed
Leuk spel! MW(2) gevoel weer. Jammer dat het allemaal te snel gaat bijna 40jr
Toch wordt deze wel aangeschaft voor de Xbox.

Toch wordt deze wel aangeschaft voor de Xbox.
Heb net mijn PS account ook maar gelinked aan mijn CoD account. Schijnbaar is de progress van dit weekend cross platform, dat scheelt dan weer volgende week.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
nog steeds niet te downloaden hier... Er staat nog steeds "Meer informatie" maar geen download button.RawChild schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:46:
Open beta ook pas 19:00 te downloaden?
Actual time: 19:03
Klopt. Hier ookkoffieboontje schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:03:
[...]
nog steeds niet te downloaden hier... Er staat nog steeds "Meer informatie" maar geen download button.
Actual time: 19:03
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
- G_Dragon
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En wat vond je er van?G_Dragon schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:05:
@Hoianddoei Ik kon het toch niet laten en heb deze video gekeken:
[YouTube: Modern Warfare 2 Gameplay is VERY impressive...]
Jup hier ook om 19.06Mege1965 schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:05:
Is nu te downloaden!
Prutsers. De open beta begint om 19.00 uur maar je kunt dan nog niet eens de beta downloaden. Hopelijk hebben ze deze keer dan wel snelle servers want normaal kan ik alle games op mijn maximale snelheid downloaden behalve CoD, dat gaat altijd erg traag.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hier nog steeds niet, ook niet na reboot PS5. Staat alleen nog steeds "Meer informatie" Of zoeken jullie in de playstore echt op de beta?
- G_Dragon
Ziet er zo ontzettend goed uit
Kan niet wachten tot Playstation zijn beurt heeft gehad en Xbox mag

Vanaf donderdag 19 uur e...G_Dragon schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:08:
[...]
Ziet er zo ontzettend goed uit![]()
Kan niet wachten tot Playstation zijn beurt heeft gehad en Xbox mag
Bij mij kon ik op "downloaden" drukken nadat ik mn ps5 had herstart.koffieboontje schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:08:
[...]
Hier nog steeds niet, ook niet na reboot PS5. Staat alleen nog steeds "Meer informatie" Of zoeken jullie in de playstore echt op de beta?
Volgens twitter is 3rd person nu ook beschikbaar... eens proberen seffes
- G_Dragon
Woensdag is toch early acces al?
Nvm zie het inderdaad de 22ste
[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 18-09-2022 19:14 ]
- G_Dragon
Vind alleen die tijden soms zo jammer, waarom pas vanaf 19:00
Hadden beter de download gisteren al late´ starten. Zoals de pre ordersG_Dragon schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:15:
[...]
- G_Dragon
Heb hier nog geen pre-load of beta kunnen downloaden, vanaf wanneer zou je dat kunnen doen dan voor Donderdag?Wolverine9000 schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:16:
[...]
Hadden beter de download gisteren al late´ starten. Zoals de pre orders
Omdat het in Amerika nu middag isG_Dragon schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:15:
[...]
Geen idee dinsdag of woensdag mssG_Dragon schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:23:
[...]
Heb hier nog geen pre-load of beta kunnen downloaden, vanaf wanneer zou je dat kunnen doen dan voor Donderdag?
Door een herstelcode te gebruiken die ik via e-mail had gekregen toen ik 2FA had geactiveerd.
[ Voor 4% gewijzigd door SD5k op 18-09-2022 19:33 ]
Ben blij dat ik ‘m vanochtend nog opgepikt heb. 
Happy Sunday!
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 18 september 2022
Overnight, Infinity Ward disabled the glitch that allowed you to use the MP5 early. The weapon is locked and will now unlock later on in the beta. #MWII
If you have the weapon saved in your class, it's still useable.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 18 september 2022
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Na wat stream te hebben gekeken afgelopen weekend ook maar de knoop doorgehakt, en hem op Battlenet gekocht.
Ik had gelezen dat de beta 22 september van start gaat. Ik kan de game nu nog niet downloaden. Gaat de beta downloadknop ook pas aan de 22e?
Ik had gelezen dat de beta 22 september van start gaat. Ik kan de game nu nog niet downloaden. Gaat de beta downloadknop ook pas aan de 22e?
[ Voor 4% gewijzigd door QempZoR op 18-09-2022 19:54 ]
Smarthome - HomeAssistant | Zigbee2MQTT | Homekit | Philips Hue | Synology | Unifi
Ik kan een magazijn leegschieten zonder de trigger aan te raken😀. En veel lag.
Heb niets van lag op ps5. Wacht tot je shotguns tegen komt. Die dingen zijn niet normaalLekker Ventje schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:53:
Ik kan een magazijn leegschieten zonder de trigger aan te raken😀. En veel lag.
Verwijderd
Eventjes de game gespeeld en wat is die hectiek weer wennen zeg. Lang geen cod gespeeld maar herken het ritme al te goed van kill, dood, kill, dood en repeat.
1 potje was met plekken veroveren dat voelde meteen al stukken beter. Morgen nog een paar potjes proberen om te kijken of cod nog wel iets is voor mij.
1 potje was met plekken veroveren dat voelde meteen al stukken beter. Morgen nog een paar potjes proberen om te kijken of cod nog wel iets is voor mij.
Kan je nou eigenlijk een andere mode kiezen dan tdm? Kan het niet vinden .
Ik vind hem heel vet so far! Mw2019 vond ik al top, en dit is dat maar met alles net even wat beter
Maps zijn ook gaaf!
Morgen ook maar eens aanschaffen!
Kan ik dan ook nog meedoen met de beta? Of was het alleeen dit weekend met de PS early access?
Kan ik dan ook nog meedoen met de beta? Of was het alleeen dit weekend met de PS early access?
Er loopt al een petitie op Twitter om de red dots op de mini map te zetten wanneer je een niet surpressed wapen gebruikt. Hopelijk komt het er door...
Beta is nu voor iedereen te spelen op PlayStation tot en met de 20e. Vanaf donderdag is de Beta voor alle PlayStation spelers beschikbaar incl. pre-orders op Xbox en PC. Vanaf zaterdag kan iederéén los.JeroenD92 schreef op zondag 18 september 2022 @ 21:42:
Morgen ook maar eens aanschaffen!
Quick Play is TDM en Domination.RozeDwergbanaan schreef op zondag 18 september 2022 @ 21:15:
Kan je nou eigenlijk een andere mode kiezen dan tdm? Kan het niet vinden .
Wanneer verloopt het “pre-order” termijn? 😅Rivanov schreef op zondag 18 september 2022 @ 22:02:
[...]
Beta is nu voor iedereen te spelen op PlayStation tot en met de 20e. Vanaf donderdag is de Beta voor alle PlayStation spelers beschikbaar incl. pre-orders op Xbox en PC. Vanaf zaterdag kan iederéén los.
Ik kan wel merken dat ik wat jaartjes ouder ben geworden sinds MW1&2. Goeie genade wat werd ik af en toe weg geknald zeg
Speelt op zich best lekker weg, maar weet nog niet of ik hem ga halen. Het blijft toch veel van hetzelfde. En da's nou juist een van de redenen dat ik de afgelopen 4 jaar geen CoD meer in huis heb gehaald.

Speelt op zich best lekker weg, maar weet nog niet of ik hem ga halen. Het blijft toch veel van hetzelfde. En da's nou juist een van de redenen dat ik de afgelopen 4 jaar geen CoD meer in huis heb gehaald.
PSN: xMaurice93
Na een half uur liep alles soepel en ben tot nu toe tevreden. Kleuren zijn prima en het schieten voelt heel erg lekker. De Icarus is een beest, benieuwd naar de andere LMG’s.
Farm 18 vind ik een hele toffe map. Niet te ingewikkeld maar je kunt iedereen overal wel vinden.
Het third person view gebeuren kan mij niet bekoren. Daar is de actie mij veel te snel voor.
Het third person view gebeuren kan mij niet bekoren. Daar is de actie mij veel te snel voor.
Ter land, ter zee en in de kroeg
De eerste drie maanden van een CoD zijn geweldig. Daarna voegen ze roze kogels, badeend wapen camo’s en clownspakken toe. Ik trap er al drie jaar niet meer in.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Vind die third person view echt leuk spelen. Verder heb ik af en toe crashes en moet ik het spel opnieuw starten, nog mensen last van?
3rd person vind ik maar niets, maar das ieder zen ding e. Ja de crashes heb ik ook af en toe op ps5. Niet zo veel eigenlijk. Gisteren één keerChelseamarre123 schreef op maandag 19 september 2022 @ 07:02:
Vind die third person view echt leuk spelen. Verder heb ik af en toe crashes en moet ik het spel opnieuw starten, nog mensen last van?
Heb sinds donderdag maar één enkele crash gehad, dat was toevallig gisteren. Maar was nog in de lobby voorafgaand aan een game.Wolverine9000 schreef op maandag 19 september 2022 @ 07:40:
[...]
3rd person vind ik maar niets, maar das ieder zen ding e. Ja de crashes heb ik ook af en toe op ps5. Niet zo veel eigenlijk. Gisteren één keer
3rd person is leuk maar ze moeten het wel 3rd person houden. En niet het aimen first person maken. Maar dat is mijn mening
De map hotel in Amsterdam is ook te groot vind ik. Mss gaan ze die gebruiken voor een grotere lobby. Geen idee dat gaan we op launch zien
Dat bedoel ik juist als je inzoomt is het geen 3rd person meerAlwaysNick schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:26:
3rd person is leuk maar ze moeten het wel 3rd person houden. En niet het aimen first person maken. Maar dat is mijn mening
Ja idd nu is het alsnog steeds first person, enige verschil is dat je makkelijker over hoekjes heen kan kijken voordat je gaat schieten. Maar ga of all the way third person voor zon mode of niet, nu gaat dit waarschijnlijk alleen even geprobeerd worden door wat mensen, maar daarna snel een nutteloze mode worden na launch.AlwaysNick schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:26:
Playstation 5
- G_Dragon
Ik heb even een overzicht in het hoofdtopic gezet voor de mensen die nog vragen hebben over wanneer ze de beta kunnen spelen.
Probleem is dat ik die dus ook niet meer heb 😕SD5k schreef op zondag 18 september 2022 @ 19:32:
[...]
Door een herstelcode te gebruiken die ik via e-mail had gekregen toen ik 2FA had geactiveerd.
stond er toch al? #dtvG_Dragon schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:37:
Ik heb even een overzicht in het hoofdtopic gezet voor de mensen die nog vragen hebben over wanneer ze de beta kunnen spelen.
Klopt.... Was in MW2 2009 ook zoStylze schreef op maandag 19 september 2022 @ 08:36:
[...]
Ja idd nu is het alsnog steeds first person, enige verschil is dat je makkelijker over hoekjes heen kan kijken voordat je gaat schieten. Maar ga of all the way third person voor zon mode of niet, nu gaat dit waarschijnlijk alleen even geprobeerd worden door wat mensen, maar daarna snel een nutteloze mode worden na launch.
- G_Dragon
Nee ik zie het niet staan, wel bovenaan over de early campain
Oh ik zie het inderdaad, verborgen in de tekst boven in
[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 19-09-2022 09:03 ]
hahahah maakt niet uitG_Dragon schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:02:
[...]
Nee ik zie het niet staan, wel bovenaan over de early campain
Oh ik zie het inderdaad, verborgen in de tekst boven in
- G_Dragon
Ik vond een overzichtje wel wat duidelijk
Dat is die zeker!
Ik speel met surpressor en zoveel mogelijk plus aim down sights
Thanks, hoewel ik hier helemaal niet naar had gekekenG_Dragon schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:04:
[...]
Ik vond een overzichtje wel wat duidelijk
Duidelijk, toch maar pre-orderen dan.
Eens met het bericht hierboven wat betreft third person. Vond het al raar dat als ik ging inzoomen hij toch first person ging... Opzich wel geinig verder met wat tweaks 
Gisteren met paar vrienden voornamelijk S&D gespeeld en dat was wel echt weer leuk. Misschien word ik een ouwe lul ofzo maar gamemodes als TDM en domination zijn zo chaotisch, haha. Voor tussendoor ff knallen wel lekker hoor maar kan dat niet (meer) een hele avond doen.
Bij S&D wel echt veel plezier gehad, kon ook wel echt beetje tactisch spelen, positie pakken enz. Smaakt wel naar meer
. Het is wel weer veel van hetzelfde dat is waar. Maar heb gewoon zin in weer een goede shooter (na het debacle van Battlefield...) dus ik vind het niet zo'n ramp dat het niet bijzonder vernieuwend is.
Gisteren met paar vrienden voornamelijk S&D gespeeld en dat was wel echt weer leuk. Misschien word ik een ouwe lul ofzo maar gamemodes als TDM en domination zijn zo chaotisch, haha. Voor tussendoor ff knallen wel lekker hoor maar kan dat niet (meer) een hele avond doen.
Bij S&D wel echt veel plezier gehad, kon ook wel echt beetje tactisch spelen, positie pakken enz. Smaakt wel naar meer
Ik heb ook vooral modi gespeeld als S&D, Shout Out en Prisonner Escape. Toch wat tactischer en meer orde. Vond het ook echt super vet.MitchellHearth schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:18:
Eens met het bericht hierboven wat betreft third person. Vond het al raar dat als ik ging inzoomen hij toch first person ging... Opzich wel geinig verder met wat tweaks
Bij S&D wel echt veel plezier gehad, kon ook wel echt beetje tactisch spelen, positie pakken enz. Smaakt wel naar meer. Het is wel weer veel van hetzelfde dat is waar. Maar heb gewoon zin in weer een goede shooter (na het debacle van Battlefield...) dus ik vind het niet zo'n ramp dat het niet bijzonder vernieuwend is.
Echter, na 3 dagen een paar uurtjes te spelen ben ik al wel weer even klaar met de beschikbare maps, loadouts etc. Kijk wel echt uit naar het volledige spel, als er wat meer variatie in zit :-D
PS. Overigens geen kritiek, want het is nou eenmaal een beta

Haha ja dat inzoomen is best bizar. Kreeg wel beetje motion sickness ofzo.
Speelde paar jaar terug veel Uncharted online en was ook 3rd person.
Speelde paar jaar terug veel Uncharted online en was ook 3rd person.
Vind wel dat de wapens heel snel levelen. Mss in full game iets trager enfin das mijn mening dus don't shoot me
Mee eens. Ik deel je hoop. Zou het niet zo kunnen zijn dat ze dat nu bewust doen zodat meer mensen in de gelegenheid zijn om de gunsmith 2.0 uit te testen? Het is immers een beta.Wolverine9000 schreef op maandag 19 september 2022 @ 09:57:
Vind wel dat de wapens heel snel levelen. Mss in full game iets trager enfin das mijn mening dus don't shoot me
Over hopen gesproken, ik hoop zelf dat ze TTK niet aanpassen ondanks dat veel mensen dat wel graag zouden willen zien, het zorgt toch voor een dynamischer spel imo.
Overigens is die MP5 zalig om mee te schieten, mijn favoriet tot nu toe.
[ Voor 22% gewijzigd door Imperium op 19-09-2022 10:03 ]
Dat denk ik ook dat het daarmee is voor de gunsmith te testen´ zal in de full game wel anders zijn . Ale hoop ik tochImperium schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:02:
[...]
Mee eens. Ik deel je hoop. Zou het niet zo kunnen zijn dat ze dat nu bewust doen zodat meer mensen in de gelegenheid zijn om de gunsmith 2.0 uit te testen? Het is immers een beta.