Het levelen van de guns gaat echt redelijk rap. Mss dat dit in de full game nog gaat veranderen
En is idd maar tot level 20 dat ze gaan. Zal in de game ook wel veranderen tot 70. Ik heb de m16 gebruikt . Die is 3 round burst. Maar verdomd lekker om te gebruiken.... en dan nog maar om te zwijgen van de 74u variant. Ben bijna level 15 dan speel je dat andere wapen van de reward vrij e.... Al bij al naar mijn mening ttk iets te snel. Maar kan er wel mee leven. Ben allersinds content met deze game. Natuurlijk is dit iedereen zijn eigen mening e...
Enorm veel last van latency en packet loss. En ja speel wired en niet op wifi

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
snap niet dat ze PS eerder beta laten testen, ga nu even verder op ps5. volgende week pc speelt toch wel lekkerder na vorig jaar overgestapt te zijn.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-10 19:23
shakespeare schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 07:47:
snap niet dat ze PS eerder beta laten testen, ga nu even verder op ps5. volgende week pc speelt toch wel lekkerder na vorig jaar overgestapt te zijn.
Is gewoon een geldkwestie. Sony betaalt veel geld om dat mogelijk te maken. Schijnbaar verkoop je dan een paar consoles extra met dit soort voordelen.

Ik dacht de download voor de beta alvast aan te zetten zodat ik daar morgen geen tijd mee verlies als er veel meer mensen dat gaan doen, maar dat mag helaas nog niet. Moet je echt tot morgen wachten als je geen preorder hebt?

[ Voor 21% gewijzigd door Lekker Ventje op 17-09-2022 08:59 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-10 21:35
Hmm zag net iemand met rode camo op zn gun, maar ik heb geen optie tot camo… mn gun is nu level 19 dus dat zal het niet zijn?

Enig idee of die FTAC nog beter wordt? 10 rounds is helemaaaal niks haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:51
Gisteravond gespeeld, en het voelt zoals altijd weer anders aan. Misschien ben ik de enige hier maar heb daarnaast vooral weer een deja vu-gevoel. Ik dacht dat het een overhaul zou worden van de reeks, zoals destructable environments met een nieuwe engine maar dat is totaal niet zo. Na een avond spelen had ik geen wauw-gevoel het is echt veranderd zoals ik dat het met MW 2019. Ik blijf met gemengde gevoelens zitten. Slecht is het niet maar meer het “nieuwe wijn in oude zakken”-gevoel.
crimby schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 09:24:
Hmm zag net iemand met rode camo op zn gun, maar ik heb geen optie tot camo… mn gun is nu level 19 dus dat zal het niet zijn?

Enig idee of die FTAC nog beter wordt? 10 rounds is helemaaaal niks haha
Dat is de vault edition. Heb dat rode wapen ook hoor

• crimby
Wolverine9000 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 09:53:
[...]

Dat is de vault edition. Heb dat rode wapen ook hoor
Waar zit die? Of wanneer unlock je die?
Zoooo dat duurde lang voor ik er in kwam.... hoop niet dat dit volgend weekend ook zo is....

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:23
De optics zijn bugged? Heb nu de M4 en FTAC op level 19. Ze gaan maar niet naar leven 20. Maar unlock telkens maar één optic per gun.

Wanneer krijg je de Red Dot?

/edit: snap ‘m denk ik al. Je unlocked deze via verschillende guns middels de progression tree.

[ Voor 23% gewijzigd door Rivanov op 17-09-2022 10:10 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

crimby schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:02:
[...]

Waar zit die? Of wanneer unlock je die?
Das gewoon de duurdere versie als je pre order geplaatst hebt hoor...
AlwaysNick schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:05:
Zoooo dat duurde lang voor ik er in kwam.... hoop niet dat dit volgend weekend ook zo is....
Ga deze middag nog wat knallen

• crimby
Wolverine9000 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:11:
[...]

Das gewoon de duurdere versie als je pre order geplaatst hebt hoor...
Ooh de duurdere pre-order? Die heb ik niet nee.. heb gewoon de simpele haha
crimby schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:19:
[...]

Ooh de duurdere pre-order? Die heb ik niet nee.. heb gewoon de simpele haha
Camos toch niet belangrijk in de beta. Want bij de full game moet je alles opnieuw halen hoor..

• crimby
Wolverine9000 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:20:
[...]

Camos toch niet belangrijk in de beta. Want bij de full game moet je alles opnieuw halen hoor..
Nee zeker niet, maar viel me op dat anderen wel een rode camo hadden….
crimby schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:25:
[...]

Nee zeker niet, maar viel me op dat anderen wel een rode camo hadden….
Je kan de andere wapens ook rood maken met die ene camo. Vermaak mij best met deze beta. Hier en daar nog beetje fine Tuning....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Wolverine9000 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:29:
[...]

Je kan de andere wapens ook rood maken met die ene camo. Vermaak mij best met deze beta. Hier en daar nog beetje fine Tuning....
Ja maar wist niet dat die ene camo uit de speciale preorder kwam :-)

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Kan niet wachten tot Woensdag om de game zelf te spelen na alle verhalen

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Ik krijg nu ook Hotel erbij. Lekker. En de stealthbomber is ook weer ouderwets leuk!

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

crimby schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:30:
[...]

Ja maar wist niet dat die ene camo uit de speciale preorder kwam :-)
Geen probleem
AlwaysNick schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:31:
Ik krijg nu ook Hotel erbij. Lekker. En de stealthbomber is ook weer ouderwets leuk!
Denk dat ze museum eruit gedaan hebben gisteren.is die hotel map in Amsterdam. Best ook wel een grote map hoor....
Haha heerlijk weer een map in Amsterdam

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:33:
[...]

Denk dat ze museum eruit gedaan hebben gisteren.is die hotel map in Amsterdam. Best ook wel een grote map hoor....
Is zeker aan de grote kant ja

Ik snap nog niet waarom ik geen huricane enzo kan equippen

AlwaysNick schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:40:
Ik snap nog niet waarom ik geen huricane enzo kan equippen
Ik heb die unlocked nadat ik m4 level 20 behaald hebt dacht ik...

• crimby
Whoopwhoop! Na een tijdje shootout en prisoner escape gespeeld te hebben, eens terug gegaan naar de quickstart. Dat was fijn… halverwege de game gejoined en met 30 kills ruim bovenaan geëindigd. Fijn als het een keer lekker gaat!
Wolverine9000 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 10:52:
[...]

Ik heb die unlocked nadat ik m4 level 20 behaald hebt dacht ik...
kom niet verder als level 19....
Maar ook die FTac is gebugged.... Want als je hem op full auto zet is die single shot en als je hem op single shot zet is die full auto...

AlwaysNick schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 11:00:
[...]

kom niet verder als level 19....
Maar ook die FTac is gebugged.... Want als je hem op full auto zet is die single shot en als je hem op single shot zet is die full auto...
Mss inderdaad een bug bij sommigen
oh wauwwww ze hebben dus de museum map eruit gehaald omdat mensen in hostage rescue konden teleporteren...

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:12

mulder

ik spuug op het trottoir

Heb de beta gespeeld en voel me nu echt oud :') (mijn fps hoogtij dagen CS beta t/m 1.6 op pc) Heb sinds vorig jaar m'n eerste PS en ik heb Vanguard als eerste CoD en eerste FPS op een console met controller gespeeld en ik dacht dat ik nu wel een redelijke basis had maar ik ben nu helemaal nergens _O- Ik zie tegenstanders niet eens en als ik ze al zie: phew dood. Pffffffffff moet aan de bak. Maar die guns + dualsense is wel awesome!

oogjes open, snaveltjes dicht

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Zo de prijs om een code te kopen zijn ook behoorlijk gestegen sinds gister en eergister…. Dacht koop er dan maar 1. Na jah lekker Westworld kijken dan vandaag!

Iedereen have fun!

[ Voor 6% gewijzigd door GovertNL op 17-09-2022 11:37 ]

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 09:36
GovertNL schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 11:37:
Zo de prijs om een code te kopen zijn ook behoorlijk gestegen sinds gister en eergister…. Dacht koop er dan maar 1. Na jah lekker Westworld kijken dan vandaag!

Iedereen have fun!
Ik had precies hetzelfde :D. Ik wacht wel tot morgen.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 10:01
jullie ook last van dat hij steeds de wapen switch doet als je met muis en keyboard speelt? Komt door mijn scrol knop maar ik heb die niet ingesteld en toch blijft hij heel vaak switchen. Beetje irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
mulder schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 11:31:
Heb de beta gespeeld en voel me nu echt oud :') (mijn fps hoogtij dagen CS beta t/m 1.6 op pc) Heb sinds vorig jaar m'n eerste PS en ik heb Vanguard als eerste CoD en eerste FPS op een console met controller gespeeld en ik dacht dat ik nu wel een redelijke basis had maar ik ben nu helemaal nergens _O- Ik zie tegenstanders niet eens en als ik ze al zie: phew dood. Pffffffffff moet aan de bak. Maar die guns + dualsense is wel awesome!
Tip. Zet haptic triggers uit tijdens multiplayer. Dat werkt meer in je nadeel dan in je voordeel. Geeft meer immersie tijdens de single player campaign, maar werkt tegen je in de multiplayer.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Novamova
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 18-09-2022
Iemand die weet of coolblue een beta code verstuurt?

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-10 13:05
Rivanov schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 12:41:
[...]

Tip. Zet haptic triggers uit tijdens multiplayer. Dat werkt meer in je nadeel dan in je voordeel. Geeft meer immersie tijdens de single player campaign, maar werkt tegen je in de multiplayer.
Idd toffe ervaring, maar mijn controller ging zo te keer en tegendruk geven op de triggers dat m'n aim ook soms alle kanten opgingen.

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Novamova schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 12:43:
Iemand die weet of coolblue een beta code verstuurt?
Ik wacht nog op die van Bol..... Gister een pre order gedaan. Blijkbaar komt ie niet meer. Mocht iemand nog een code over hebben, alvast bedankt.

[ Voor 9% gewijzigd door Wasabi! op 17-09-2022 12:53 ]

• Novamova
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 18-09-2022
Wasabi! schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 12:52:
[...]

Ik wacht nog op die van Bol..... Gister een pre order gedaan. Blijkbaar komt ie niet meer. Mocht iemand nog een code over hebben, alvast bedankt.
Ja ik heb maanden geleden een bestelling geplaatst en niets ontvangen… Top weer van Coolblue, net zoals met hun switch scalping tijdens de lockdowns.

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

mulder schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 11:31:
Pro tip: campen met een shotgun of sniper. Heerlijk om die run & gun monkeys te counteren.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 13:02
Rivanov schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 12:41:
[...]

Nog een tip; flip L2/R2 met L1/R1. Als je er aan gewend bent wil je niet anders.

En nog een tip; schroef de sensitivity van de sticks geleidelijk omhoog. De horizontale axis staat bij mij nu op 9 en de verticale op 7. Ik vind het zelf dan wel fijn om het zo in te stellen dat het aimen tijdens ADS weer iets trager gaat. (Ik heb overigens wel extra ''opzet stukken'' op de sticks geklikt).

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:38

Oxigeon

En zo is dat!

Indien je geen bèta code hebt bemachtigd kun je ook nog niet preloaden voor morgen toch (ps5)?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Lekker Ventje
Oxigeon schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 13:07:
Indien je geen bèta code hebt bemachtigd kun je ook nog niet preloaden voor morgen toch (ps5)?
Nee, stom genoeg niet. Ze hebben liever dat iedereen tegelijk gaat morgen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Graft
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:45
Ivm goede deal vdg maar een pre-order gedaan bij een grote online retailer. Is echter wel fysieke game, istie dan te spelen zonder disc? Of moet die altijd in m’n Xbox zitten?
De m16 is zwak vind ik. De icarus lmg vind ik dan goed voor de hotel map

• fifanoob
wel vermakelijk tot nu toe maar de the hitboxes kloppen lang niet altijd. Of het komt door de delay. Maar zie vaak genoeg mensen naast schieten en toch hitten ze hard.

• HCassasin
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-09-2022
iemand nog een beta code? 🙏
De red dots moeten op de mini map terug komen. En niet alleen met uav. Het maakt het spelen veel gemakkelijker hoor.

• P3rf3ct1on
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:11
Wat is de max level nu eigenlijk?
Ik heb al spelers gezien van level 16 maar bij mij gaat het niet verder dan level 15
Komt nu ook niks meer bij….

Acties:
  • +1 Henk 'm!
P3rf3ct1on schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:15:
Wat is de max level nu eigenlijk?
Ik heb al spelers gezien van level 16 maar bij mij gaat het niet verder dan level 15
Komt nu ook niks meer bij….
15 bij mij. Mss deze avond omhoog

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:37
fifanoob schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 14:58:
wel vermakelijk tot nu toe maar de the hitboxes kloppen lang niet altijd. Of het komt door de delay. Maar zie vaak genoeg mensen naast schieten en toch hitten ze hard.
Volgensmij zit er soms een beste delay op, zal wel lag compensation zijn.

Soms hoor ik ook nog hits nadat ik al weg ben/dood ben :+

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
fifanoob schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 12:12:
jullie ook last van dat hij steeds de wapen switch doet als je met muis en keyboard speelt? Komt door mijn scrol knop maar ik heb die niet ingesteld en toch blijft hij heel vaak switchen. Beetje irritant.
ik vraag me al enige tijd af hoe het speelt met muis en toetsenbord op een PS5? Ik speel sinds jaar en dag op een PC en heb wel een PS gehad in het verleden.. maar een shooter met een controller is niet aan mij besteed.
Ik overweeg overigens om een PS5 aan te schaffen.

• fifanoob
JeroenD92 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 15:46:
[...]

ik vraag me al enige tijd af hoe het speelt met muis en toetsenbord op een PS5? Ik speel sinds jaar en dag op een PC en heb wel een PS gehad in het verleden.. maar een shooter met een controller is niet aan mij besteed.
Ik overweeg overigens om een PS5 aan te schaffen.
speelt hetzelfde als op de pc.

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Microsoft Is Growing Tired Of Sony’s ‘Call Of Duty’ Complaints [artikel]

• pina
Iemand die weet hoe je de hurricane kan unlocken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:37
Na 2 uurtjes te hebben gespeeld mijn eerste indruk:

- De TTK is perfect, enemies zijn geen bullet sponges meer zoals in Vanguard
- Maps zijn goed, niet meer van die kleine 3 lane maps van Treyarch.
- Het unlocken van attachments door met verschillende wapens in diezelfde groep te spelen is leuk bedacht. Zo zat ik bijvoorbeld met een battle rifle en LMG te spelen om een scope voor mijn assault rifle te unlocken. Hierdoor krijg je meer variatie in games.
- Geluid is goed, voetstappen zijn wel luid, maar heb nog geen Ninja perk gezien.

Wat dingen die mij tegenvielen:
- Spawn systeem is nog niet goed, te vaak spawn ik bij de enemy en ben ik al dood voordat ik kan reageren.
- Het levelen van de wapens mag wat mij betreft langzamer, heb na 2 uurtjes spelen de eerste groep wapens al max level.
- Wat visuele bugs in het menu, vooral in de progression tree van de attachments.

Al met al ben ik positief verrast, ik kijk uit naar de release.

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14:58

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

pina schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 16:29:
Iemand die weet hoe je de hurricane kan unlocken?
Bij de M4 kan je een andere receiver kiezen waaronder de hurricane. Kan je zien bij de je wapen en dan progression. Die lachmann sub schiet ook wel lekker vind ik.

fruitsla2800 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 16:52:
[...]

Bij de M4 kan je een andere receiver kiezen waaronder de hurricane. Kan je zien bij de je wapen en dan progression. Die lachmann sub schiet ook wel lekker vind ik.
Ben level 15 en die is nog locked bij mij. Ofwel ben Ik serieus blund bij de kill cam kan je niet zien welk wapen de enemy gebruikt of wel

• Talis
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-11-2022
Mocht er nog iemand een beta key op overschot hebben voor de PS5!
Much appriciated! :)

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
Ik vind de game zoals het nu is echt wel gaaf. De gunsmith vind ik een zeer goede verbetering al mag de voortgangssnelheid wel wat naar beneden. Ik vind de de mexicaanse map en het hotel de beste maps, het museum vind ik niet leuk. Al met al weer het goede gevoel van MW 2019 wat ik totaal miste bij Black Ops en Vanguard.

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Mijn eerste indruk is ook erg positief. Voelt erg lekker en vertrouwd aan. Wel een irritante bug met de adaptive triggers. Wapen schiet al voordat je door de weerstand kan drukken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1SG3p0JqSvfZjgYtUp9kdYwvz6k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Hc419KZ12NlBL6GLzOZk6JhP.jpg?f=fotoalbum_large

M4 platform is 100 procent. Alle wapens getest lol. Jammer dat er niet meer platforms zijn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Wolverine9000 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:06:
[...]

Ben level 15 en die is nog locked bij mij. Ofwel ben Ik serieus blund bij de kill cam kan je niet zien welk wapen de enemy gebruikt of wel
Ik ben ook level 15 maar op reddit stond er een glitch. Nieuwe class maken, shotgun als primary en overkill als perk en dan kan je de lachmann als secondary instellen en levelen naar de smg variant met de nodige attachments.Je unlockt zo ook de RAPP-H LMG.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TJT-BcQsPMtkBGnElh5JKvawWhI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Gpi9HZ1MqYhP0mZzqJ3lmb5r.jpg?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door fruitsla2800 op 17-09-2022 17:47 ]

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-10 21:19
Iemand al die oni operator gezien

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 16:30

Oulewappeur

OmNomNom

jarsiv schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:03:
Iemand al die oni operator gezien
Is volgens mij voor Launchday bedoeld.

Heb er ook een paar uurtjes in zitten en moet zeggen, voelt goed. Overall draait het spel ook redelijk soepel qua verbinding voor mijn gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-10 14:45
S&D nu ook beschikbaar in playlist! (Of ik zie het nu pas)

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-09 17:02
Zin om vanavond even een potje te knallen. Heeft het zin als ik nog een preorder plaats bij Bol of zijn de keys inmiddels vergeven :(

CardMapr.nl

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
UnitedJunk schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:18:
Zin om vanavond even een potje te knallen. Heeft het zin als ik nog een preorder plaats bij Bol of zijn de keys inmiddels vergeven :(
Geen zin, ik heb hem niet gekregen bij mijn bestelling van gisteren......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-09 17:02
Wasabi! schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 19:27:
[...]

Geen zin, ik heb hem niet gekregen bij mijn bestelling van gisteren......
Pff zuur man. Thanks voor de warning

CardMapr.nl

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
Weer wat streams aan het bekeken.. MW2 lijkt er wel een heel stuk beter uit te zien tov Vanguard..
Ik denk dat ik het toch zelf moet ervaren :D

• pina
Wolverine9000 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 17:06:
[...]

Ik snap het nu... Je moet eerst met de ftac levellen voor je tot aan de hurricane geraakt.
Is gelukt. Welke is de mp5 versie dan in de progression menu

• fruitsla2800

fruitsla2800

Wolverine9000 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:26:
[...]

Is gelukt. Welke is de mp5 versie dan in de progression menu
Lachmann Sub is de ‘mp5’.

Moet je dak de overkill perk blijve´ gebruiken

• fruitsla2800

fruitsla2800

Wolverine9000 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:37:
[...]

Moet je dak de overkill perk blijve´ gebruiken
Net even gecheckt en je kan gewoon een ander perk package gebruiken. Wapen schuift dan een vakje op naar primary.

fruitsla2800 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 20:44:
[...]

Net even gecheckt en je kan gewoon een ander perk package gebruiken. Wapen schuift dan een vakje op naar primary.
Is gelukt. Leuk wapentje de mp5

• HCassasin
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-09-2022
iemand nog een beta code voor ps4? 🙏
Welke perks en field upgrades gebruiken jullie allemaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Ik gebruik sensitiviteit 8 en 8. Mss is dit te veel.

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:05
Die maps zijj toch hetzelfde als dag 1..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 23:25:
[...]

Die maps zijj toch hetzelfde als dag 1..
Hotel is gekomen voor die museum map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Wanneer kun je de open beta downloaden? De PS Store geeft de open beta aan maar ik krijg weer een melding dat ik de beta niet kan downloaden omdat ik geen pre-order heb😳 Maar dan is het toch geen open beta? Of gaat de open beta pas vanavond van start?

Zie dat het er op lijkt dat de echte open beta vanavond om 19.00 pas begint. Erg jammer dat het pas zo laat is omdat er waarschijnlijk geen mogelijkheid is om te preloaden. Maar er zal vast wel heel goed over nagedacht zijn…

[ Voor 31% gewijzigd door Lekker Ventje op 18-09-2022 06:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zondag 18 september 2022 @ 06:23:
Wanneer kun je de open beta downloaden? De PS Store geeft de open beta aan maar ik krijg weer een melding dat ik de beta niet kan downloaden omdat ik geen pre-order heb😳 Maar dan is het toch geen open beta? Of gaat de open beta pas vanavond van start?
Ik dacht om 19 uur deze avond tot dinsdag 19 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Wolverine9000 schreef op zondag 18 september 2022 @ 06:30:
[...]

Ik dacht om 19 uur deze avond tot dinsdag 19 uur
Had het net gezien, had gisteren ergens gelezen dat het gewoon de hele zondag zou zijn maar dat is helaas niet zo. Zal er dan niet veel van zien dit weekend, hopelijk kan ik dan morgenavond spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:06
And it is gone :+

That's Day 2 of #ModernWarfare2 beta in the bag!

We've just deployed an update to:
• Fix map exploits in Mercado Las Almas
• Fix bug where players could equip locked weapons
• Fix bug that affected in-game vs menu Gunsmith mechanics

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op zondag 18 september 2022 @ 06:42:
And it is gone :+

That's Day 2 of #ModernWarfare2 beta in the bag!

We've just deployed an update to:
• Fix map exploits in Mercado Las Almas
• Fix bug where players could equip locked weapons
• Fix bug that affected in-game vs menu Gunsmith mechanics
Ik kan de mp 5 nog steeds gebruiken hoor. Mss kan je hem niet meer unlocken nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Gepreordered bij bol en nog steeds m'n beta code niet ontvangen. Ze zeggen dat de op zijn en dat er tussen 18 en 20 september nieuwe komen dan is de beta weer geëindigd toch?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Oekol schreef op zondag 18 september 2022 @ 07:13:
Gepreordered bij bol en nog steeds m'n beta code niet ontvangen. Ze zeggen dat de op zijn en dat er tussen 18 en 20 september nieuwe komen dan is de beta weer geëindigd toch?
Dit weekend en volgend weekend is de bèta. Indien je een playstation hebt kun je vanaf vanavond 19.00 sowieso aan de gang. Daar zit ik zelf ook op te wachten.

Volgende week hoef je voor de playstation ook geen pre order te hebben staan om te spelen. Dus vanavond en een playstation is gamen. Voor elke andere console moet je de pre order hebben staan geloof ik.

Of is volgende week alles open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Oxigeon schreef op zondag 18 september 2022 @ 08:18:
[...]

Dit weekend en volgend weekend is de bèta. Indien je een playstation hebt kun je vanaf vanavond 19.00 sowieso aan de gang. Daar zit ik zelf ook op te wachten.

Volgende week hoef je voor de playstation ook geen pre order te hebben staan om te spelen. Dus vanavond en een playstation is gamen. Voor elke andere console moet je de pre order hebben staan geloof ik.

Eerste twee dagen is closed beta voor Xbox en PC. Daarna open. PlayStation is alle dagen open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

Oekol

waka waka hey hey

Oxigeon schreef op zondag 18 september 2022 @ 08:18:
[...]

Heb een Xbox Series X. Dat is deze week ook toch? Oh ik merk dat ik er echt helemaal uit ben, moet echt wel de zin weer terug vinden. Hoop dat met deze cod te doen

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Oekol schreef op zondag 18 september 2022 @ 08:49:
[...]

Heb een Xbox Series X. Dat is deze week ook toch? Oh ik merk dat ik er echt helemaal uit ben, moet echt wel de zin weer terug vinden. Hoop dat met deze cod te doen
Open bèta is dus voor iedereen. Early acces voor pre orders. Maw. Heb je geen pre order als playstation gebruiker kun je vanaf 19.00 vanavond spelen. Heb je geen pre order als xbox of pc gebruiker kun je vanaf 24 september 19.00 spelen.... neem de tijden met een korreltje zout. Want die weet ik ook niet 100%
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jfgnt-dJZfgNEKg-ezEXzZLTFSc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SJj76T2eewrOzTXXGJBXH3gU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Oxigeon op 18-09-2022 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:25
Beta impressies zien er goed uit, vroeger veel Modern Warfare 1 en 2 gespeeld en de laatste was black ops 4, maar die vond ik maar matig.

Dat deze game op Steam komt is nog een extra voordeel, op de wishlist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:50

ScreamGT

joejoe

Je kan de open beta niet pre-loaden? In de Playstation store zegt hij bij open beta het volgende: Je hebt de volgende producten nodig voordat je deze aankoop kunt uitvoeren.

Ryzen 7800X3D - MSI 4070 Ti Super - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel al veel mensen tegen gekomen die in de hoekjes zitten lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Lachmann-Sub (MP5) unlocked. Lekkere gun! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:06
Wolverine9000 schreef op zondag 18 september 2022 @ 07:08:
[...]

Ik kan de mp 5 nog steeds gebruiken hoor. Mss kan je hem niet meer unlocken nu
Assault Rifle? Want MP5 unlock je wanneer je level 16 bent.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:07:
[...]

Assault Rifle? Want MP5 unlock je wanneer je level 16 bent.
Was een glitch zodat je die al hebt. Staat hier op forum ergens hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17:04
ScreamGT schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:41:
Je kan de open beta niet pre-loaden? In de Playstation store zegt hij bij open beta het volgende: Je hebt de volgende producten nodig voordat je deze aankoop kunt uitvoeren.
Klopt, je moet een code hebben, die kan je vervolgens inwisselen in de store. Vervolgens kun je de download starten.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 09:39
Wolverine9000 schreef op zondag 18 september 2022 @ 10:02:
Wel al veel mensen tegen gekomen die in de hoekjes zitten lol
Het zou pas vreemd zijn als je geen campers ziet in COD.
Pagina: 1 ... 7 ... 85 Laatste