Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-11 11:08
robb. schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:10:
[...]

Zo had ik het nog niet bekeken, ik dacht dat de back paddles standaard bij bijv de scuf en de edge in te stellen zijn met marco's maar dat kan dus niet.
Ik ben eigenlijk opzoek naar een manier om mijn tegenstander bij één op één gevechten af te troeven door bijv. sneller te schieten. Met de normale dual sense lukt me dat niet altijd, dan zal enerzijds ook aan mijn reactiesnelheid/richt capaciteiten liggen...
Switch L1/R1 met L2/R2.

Even wennen, maar ik zou niet meer anders willen.

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:19
Vrijdag schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:06:
[...]

Ja, maar die macro's gebruik ik dus niet ;)
_O-

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 18:22

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:47
Ben wel toe aan wat nieuwe content…!
Ik mis de "ZERO NEW MP maps!" melding in deze aankondiging :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• worrel
  • Laatst online: 09:02
spijk860 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:11:
Zijn er nog Tweakers die deze avond gezellig een potje Mini Battle Royale mer willen doen? Ik speel op PS met gamertag Spijk860. Voeg me maar toe en dan spreken we elkaar.
Toevallig heb ik vorige week of het weekend bij jou in een potje gezeten, ik herkende je naam.

Iedereen heeft recht op mijn mening

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Vrijdag schreef op maandag 13 februari 2023 @ 21:15:
Ik mis de "ZERO NEW MP maps!" melding in deze aankondiging :+
"Shut up and buy our microtransactions" O-)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 11:53
robb. schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:10:
[...]

Zo had ik het nog niet bekeken, ik dacht dat de back paddles standaard bij bijv de scuf en de edge in te stellen zijn met marco's maar dat kan dus niet.
Ik ben eigenlijk opzoek naar een manier om mijn tegenstander bij één op één gevechten af te troeven door bijv. sneller te schieten. Met de normale dual sense lukt me dat niet altijd, dan zal enerzijds ook aan mijn reactiesnelheid/richt capaciteiten liggen...
Ik heb zelf een scuf controller, zeer tevreden maar wel aan de prijs. Als je voor competitief gaat zou ik altijd de FPS versie pakken, alles muisklikken. Het is wel een beetje pay to win aangezien je dus de backpaddles naar wens kan instellen, denk aan bunny hoppen en pingen zonder van de knoppen af te gaan wat je met een normale controller moeilijk kan (Je zou L2 R2 om kunnen wisselen met L1 R1). Twijfel wel over de kwaliteit van de controllers, mijne is binnen de laatste week van de garantie kapot gegaan en heb gelukkig zonder problemen een nieuwe gekregen, ook na uit elkaar halen. Met name de muisklik functie ziet er na mijn mening niet heel sterk uit maar heb gelukkig voor mijn nieuwe controller weer 180 dagen garantie gekregen. Denk wel, eenmaal gewend kan je moeilijk meer terug :)

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 06:41
Kneepie schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:34:
[...]

Ik heb zelf een scuf controller, zeer tevreden maar wel aan de prijs. Als je voor competitief gaat zou ik altijd de FPS versie pakken, alles muisklikken. Het is wel een beetje pay to win aangezien je dus de backpaddles naar wens kan instellen, denk aan bunny hoppen en pingen zonder van de knoppen af te gaan wat je met een normale controller moeilijk kan (Je zou L2 R2 om kunnen wisselen met L1 R1). Twijfel wel over de kwaliteit van de controllers, mijne is binnen de laatste week van de garantie kapot gegaan en heb gelukkig zonder problemen een nieuwe gekregen, ook na uit elkaar halen. Met name de muisklik functie ziet er na mijn mening niet heel sterk uit maar heb gelukkig voor mijn nieuwe controller weer 180 dagen garantie gekregen. Denk wel, eenmaal gewend kan je moeilijk meer terug :)
Ik zit momenteel te twijfelen tussen de Scuf en de Dualsense Edge. De Scuf FPS die jij aanhaalt kost € 292,98 incl. verzendkosten, dat is niet mis voor een controller... De Edge kost € 239,99 al kan je deze niet 1 op 1 vergelijken met de FPS. Over de bouwkwaliteit van de Scuf hoor ik meer twijfels en met een garantietermijn van 180 dagen helpt dit mij niet om mij over de streep te trekken.
De Edge kan je vanaf volgende week ook in Nederlandse winkels kopen, dat maakt het reclameren bij defecten weer iets makkelijker

• Kneepie
robb. schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 09:51:
[...]

Ik zit momenteel te twijfelen tussen de Scuf en de Dualsense Edge. De Scuf FPS die jij aanhaalt kost € 292,98 incl. verzendkosten, dat is niet mis voor een controller... De Edge kost € 239,99 al kan je deze niet 1 op 1 vergelijken met de FPS. Over de bouwkwaliteit van de Scuf hoor ik meer twijfels en met een garantietermijn van 180 dagen helpt dit mij niet om mij over de streep te trekken.
De Edge kan je vanaf volgende week ook in Nederlandse winkels kopen, dat maakt het reclameren bij defecten weer iets makkelijker
Snap ik heel goed! Als de Egde vergelijkbaar is met de Scuf zou ik het ook wel weten met alle redenen die je al noemde! Ik heb de prijs naar mijzelf verantwoord; ik game iedere avond 1,5 uur, controller gaat hopelijk langer dan een jaar mee dan valt de prijs voor mij wel mee voor het plezier wat ik er van heb! Succes met je keuze!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 02:54

thunder8

Het gedonder begint weer.

[...]

Even de duivels advocaat spelen, voor een fractie van de prijs van een dergelijke controller, heb je een toetsenbord en muis. Werkt gewoon in MWII en je hebt alle knoppen die je maar kan wensen, zowel op muis als toetsenbord. >:)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 19:34
[...]

Wat ook een optie kan zijn is een ExtremeRate RISE 4 kit kopen en zelf installeren op je DualSense. Amazon link dan ben je voor ca. 40euro klaar. Installatie is niet moeilijk.

• robb.
thunder8 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:45:
[...]

Even de duivels advocaat spelen, voor een fractie van de prijs van een dergelijke controller, heb je een toetsenbord en muis. Werkt gewoon in MWII en je hebt alle knoppen die je maar kan wensen, zowel op muis als toetsenbord. >:)
Ik ben van de pc naar de ps overgestapt, ben blij dat ik die controller een beetje onder de knie heb ;)

• thunder8

thunder8

robb. schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 14:57:
[...]

Ik ben van de pc naar de ps overgestapt, ben blij dat ik die controller een beetje onder de knie heb ;)
Dan doe je het beter dan ik, want ik kon er niet aan wennen. Vandaar dat ik wel die combo gebruik. :)

• spijk860
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-11 14:27
worrel schreef op maandag 13 februari 2023 @ 22:38:
[...]

Toevallig heb ik vorige week of het weekend bij jou in een potje gezeten, ik herkende je naam.
Ohh echt, als tegenstander of teamgenoot? En wat is je gamertag? Wellicht herken ik je naam ook nog wel.

• worrel
  • Laatst online: 09:02
spijk860 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 17:18:
[...]

Ohh echt, als tegenstander of teamgenoot? En wat is je gamertag? Wellicht herken ik je naam ook nog wel.
[NL] wybren

Zaten in het zelfde team.

Ik herken de naam van het plaatsje Spijk vlak bij mij, vandaar dat ik het onthouden heb.

Iedereen heeft recht op mijn mening

• spijk860
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-11 14:27
worrel schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 19:05:
[...]

[NL] wybren

Zaten in het zelfde team.

Ik herken de naam van het plaatsje Spijk vlak bij mij, vandaar dat ik het onthouden heb.
Toevallig kom ik niet uit Spijk.
Wel wil ik je even een PSN verzoek sturen. Kunnen we in de toekomst eventueel een potje samen spelen.

Edit: ik kan je PSN toch niet vinden, indien je een keer samen wilt spelen heb je mijn PSN.

[ Voor 12% gewijzigd door spijk860 op 14-02-2023 19:47 ]

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:19
Een vraagje over de matchmaking: als je met enkele vrienden speelt, kijkt dan de matchmaking naar de level van de party leader of naar de speler met de hoogste level voor de matchmaking, ongeacht de party leader?

• crimby
Ik had eigenlijk verwacht dat we het nieuwe seizoen al konden downloaden / updaten, maar nog niet? Moeten we nu tot 18:00 wachten voor de download?

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 20:02

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

pina schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 08:50:
Een vraagje over de matchmaking: als je met enkele vrienden speelt, kijkt dan de matchmaking naar de level van de party leader of naar de speler met de hoogste level voor de matchmaking, ongeacht de party leader?
Volgens mij is dit vooral speculatie en weet niemand het zeker.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gevoelsmatig naar de speler met hoogste rating

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-11 18:29
crimby schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:19:
Ik had eigenlijk verwacht dat we het nieuwe seizoen al konden downloaden / updaten, maar nog niet? Moeten we nu tot 18:00 wachten voor de download?
Yep.

6 p.m. CET for western Europe / Paris

• crimby
loonatick78 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:23:
[...]

Yep.

6 p.m. CET for western Europe / Paris
Bummer, nja dan maar beetje geduld hebben. Had onderstaande gelezen, vandaar mijn vraag.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rDLqd2zvc9HCscK8gDUgM-NuPio=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lYoH1Riet6h57FZGCbtcv85X.png?f=user_large

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 09:45

Bever!

3

crimby schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:26:
[...]

Bummer, nja dan maar beetje geduld hebben. Had onderstaande gelezen, vandaar mijn vraag.
[Afbeelding]
Ik heb nog niets gedownload voor s2? Zou al gestart moeten zijn als ik dat lees.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hij kijkt niet alleen naar het hoogste level volgens mij maar hij kijkt sowieso naar de beste speler in de lobby, niet naar de party leader.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
himlims_ schreef op zondag 12 februari 2023 @ 23:31:
[...]
persoonlijk vind ik DMZ een van de leukste game modus in jaren, smakelijke balans voor alles, spannend, frustrerend, humoristische momenten, ik vind helemaal geweldig
Ja eens, wij vinden het leuk dat het ook een beetje "lean back" kan zijn.
Dus gewoon de missies doen, beetje ouwehoeren over discord, etc. Je hoeft niet heel de tijd op je tenen te lopen daar.

Ben alleen wel benieuwd of het leuk blijft nu we een reset krijgen en al die makkelijke missies weer opnieuw moeten gaan doen.

• crimby
Bever! schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:43:
[...]

Ik heb nog niets gedownload voor s2? Zou al gestart moeten zijn als ik dat lees.
Ja dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar moeten we toch nog even geduld hebben. Ben wel echt toe aan nieuwe maps vooral.

• Donstil
  • Niet online
CarJunkyXL schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:17:
[...]

Ik heb tegenwoordig alleen nog maar gefilterd op Team Deathmatch. Word echt moe van het feit dat ik als enige voor de objectives gaat.
Ik speel eigenlijk ook alleen maar TDM, ene keer heb je er dan wel objectives bij en de andere keer weer iets met tags op de grond maar je kunt het allemaal gewoon als TDM spelen :+

Al gaat de dag nog zo snel, het downloaden en kopiëren op de Playstation vertraagt 'm wel 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Donstil schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:51:
[...]

Ja eens, wij vinden het leuk dat het ook een beetje "lean back" kan zijn.
Dus gewoon de missies doen, beetje ouwehoeren over discord, etc. Je hoeft niet heel de tijd op je tenen te lopen daar.

Ben alleen wel benieuwd of het leuk blijft nu we een reset krijgen en al die makkelijke missies weer opnieuw moeten gaan doen.
ik speel vooral voor het spelen, missies, skins, gekleurde wapens; het zal mij een reet roesten :+

zolang ik me maar vermaak :) en dat gaat tot nu toe prima in DMZ. Hoop dat ze hier niet te veel aan gaan sleutelen en gekke dingen introduceren (zo vond ik apex erg leuk in begin, maar heden dag boeit het mij niet meer)

crimby schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:55:
[...]

Ja dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar moeten we toch nog even geduld hebben. Ben wel echt toe aan nieuwe maps vooral.
Nieuwe maps?

Leugens :+

• Donstil
  • Niet online
himlims_ schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:00:
[...]

ik speel vooral voor het spelen, missies, skins, gekleurde wapens; het zal mij een reet roesten :+

zolang ik me maar vermaak :) en dat gaat tot nu toe prima in DMZ. Hoop dat ze hier niet te veel aan gaan sleutelen en gekke dingen introduceren (zo vond ik apex erg leuk in begin, maar heden dag boeit het mij niet meer)
Ja die skins en gekleurde wapens zijn ook niet voor mij maar "speel vooral voor het spelen" is toch missies?
Of ga je DMZ alleen maar in als walking simulator :P

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Donstil schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:08:
[...]

Ja die skins en gekleurde wapens zijn ook niet voor mij maar "speel vooral voor het spelen" is toch missies?
Of ga je DMZ alleen maar in als walking simulator :P
missies vind ik maar erg lastig (in random groepje), dan bedoel ik die missies die je vooraf aan potje selecteerd. Niet de contracts in de game.

Het extracten van 50 gasmaskers, of vinden van item Y op locatie X waar je sleutel Z voor nodig hebt :r en dan spawn je andere kant van de map. 8)7

beetje contracts doen, beetje andere spelers irriteren, en vooral vaak dood gaan :+ i love it

• Donstil
  • Niet online
himlims_ schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:14:
[...]

missies vind ik maar erg lastig (in random groepje), dan bedoel ik die missies die je vooraf aan potje selecteerd. Niet de contracts in de game.

Het extracten van 50 gasmaskers, of vinden van item Y op locatie X waar je sleutel Z voor nodig hebt :r en dan spawn je andere kant van de map. 8)7

beetje contracts doen, beetje andere spelers irriteren, en vooral vaak dood gaan :+ i love it
Ooh zo, ik dacht al :)

Moet zeggen dat ik die missies die je op voorhand selecteert wel aardig vond maar zodra je alles Tier3 hebt worden ze wel erg tijdrovend. Ben daarom benieuwd wat ze daar aan gaan sleutelen want die missies zorgen er wel voor dat ik een beetje uit de comfort zone (Contracts doen en teampjes pakken) ga spelen en bepaalde zones opzoek.

• robb.
Bever! schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:43:
[...]

6 p.m. = 18.00 uur. Nog ff geduld dus.

• crimby
ohh is Dome niet nieuw? Die andere heb ik inderdaad gemist! Maar nu kijk ik toch net ietsje minder uit naar het nieuwe seizoen 8)7 mja enige spel dat ik speel

• CarJunkyXL
  • Laatst online: 07:53
Donstil schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:58:
[...]

Ik speel eigenlijk ook alleen maar TDM, ene keer heb je er dan wel objectives bij en de andere keer weer iets met tags op de grond maar je kunt het allemaal gewoon als TDM spelen :+
Haha, dat zou niet echt Team spirit zijn als je Kills moet confirmen. ;)
crimby schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:20:
[...]

ohh is Dome niet nieuw? Die andere heb ik inderdaad gemist! Maar nu kijk ik toch net ietsje minder uit naar het nieuwe seizoen 8)7 mja enige spel dat ik speel
Oorpsronkelijk komt de map uit World at War (maar had daar wel een andere layout). Eerste keer dat de moderne versie is gebruikt komt uit Modern Warfare 3. Daarna teruggekomen in Ghosts, CoD Mobile, enigszins hetzelfde in Vanguard onder de naam Radar en nu dus gepresenteerd als "nieuwe" map in MW2.

En Museum zat al in de beta maar is er uitgehaald vanwege "redenen".

Dus wij MP spelers zien in feite niks nieuws qua mappen.

• crimby
Vrijdag schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:29:
[...]

Oorpsronkelijk komt de map uit World at War (maar had daar wel een andere layout). Eerste keer dat de moderne versie is gebruikt komt uit Modern Warfare 3. Daarna teruggekomen in Ghosts, CoD Mobile, enigszins hetzelfde in Vanguard onder de naam Radar en nu dus gepresenteerd als "nieuwe" map in MW2.

En Museum zat al in de beta maar is er uitgehaald vanwege "redenen".

Dus wij MP spelers zien in feite niks nieuws qua mappen.
Ah ja dacht Dome al wel te herkennen, maar voor MW2 toch soort van nieuw. In de beta museum veel gespeeld en wel favoriet, dus wel leuk gelukkig. Toch een beetje teleurstellend wel dat er geen échte nieuwe maps komen. Wel ook resurgence dus dan kan ik daar weer even wat plezier uit halen.

• Donstil
  • Niet online
Museum is voor mij ook nieuw inderdaad, tijdens de Beta niet kunnen spelen en dat zal voor veel huidige spelers gelden schat ik zo in. Mogen we best als nieuw bestempelen daarom, beetje gezever in de marge om te vallen over het woordje nieuw vind ik persoonlijk. Als ze zeggen "New" dan bedoelen ze gewoon nieuw in deze game.

Ben overigens ook wel benieuwd naar Museum, hoorde ik best wat fijne verhalen over tijdens de beta's.

[ Voor 46% gewijzigd door Donstil op 15-02-2023 11:49 ]

• crimby
Donstil schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:45:
Museum is voor mij ook nieuw inderdaad, tijdens de Beta niet kunnen spelen en dat zal voor veel huidige spelers gelden schat ik zo in. Mogen we best als nieuw bestempelen daarom, beetje gezever in de marge om te vallen over het woordje nieuw vind ik persoonlijk. Als ze zeggen "New" dan bedoelen ze gewoon nieuw in deze game.

Ben overigens ook wel benieuwd naar Museum, hoorde ik best wat fijne verhalen over tijdens de beta's.
Ja vond dat samen met het hotel wel de leukste mappen!
Vond Museum echt tegenvallen qua map. Is ook meer een 10v10 map ipv 6v6

• thunder8

thunder8

Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:31:
Vond Museum echt tegenvallen qua map. Is ook meer een 10v10 map ipv 6v6
Mogelijk dat de map verkleind is en daarom niet in S1 beschikbaar was. Dat was inderdaad ook de meest voorname klacht dat de map veel te groot was voor 6 vs 6. Ben benieuwd of de map inderdaad verkleind is of toch ongewijzigd in de rotatie komt.

crimby schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 11:32:
[...]

Ah ja dacht Dome al wel te herkennen, maar voor MW2 toch soort van nieuw. In de beta museum veel gespeeld en wel favoriet, dus wel leuk gelukkig. Toch een beetje teleurstellend wel dat er geen échte nieuwe maps komen. Wel ook resurgence dus dan kan ik daar weer even wat plezier uit halen.
Als je nou denkt "goh, dit komt bekend voor", kan je hier even kijken: https://callofdutymaps.com/#

Rechtsboven per map staat dan ook de optie remakes, daar kan je zien waar de map eerder is voorgekomen :)

thunder8 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:36:
[...]

Mogelijk dat de map verkleind is en daarom niet in S1 beschikbaar was. Dat was inderdaad ook de meest voorname klacht dat de map veel te groot was voor 6 vs 6. Ben benieuwd of de map inderdaad verkleind is of toch ongewijzigd in de rotatie komt.
Vooral dat gedeelte in het midden was waardeloos. Tenzij je heel veel rook kon gooien werd ik daar vrijwel altijd voor mijn pan geschoten :P

• crimby
Vrijdag schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 13:00:
[...]

Als je nou denkt "goh, dit komt bekend voor", kan je hier even kijken: https://callofdutymaps.com/#

Rechtsboven per map staat dan ook de optie remakes, daar kan je zien waar de map eerder is voorgekomen :)
haha nice! die kende ik nog niet... triggert mij meteen dat ze Euphrates Bridge wel mogen remaken en verder moeten ze eens gewoon aan het werk voor nieuwe maps.
crimby schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 13:02:
[...]

haha nice! die kende ik nog niet... triggert mij meteen dat ze Euphrates Bridge wel mogen remaken en verder moeten ze eens gewoon aan het werk voor nieuwe maps.
Ik heb een beetje haat/liefde verhouding met die map. Ideaal om in HC longshots te maken. Maar als je pech had, werd je vrijwel steeds gespawntrapped. Maar het gaf dan wel weer voldoening om die knakkers op de brug te snel af te zijn, dat dan weer wel :9

Zelf heb ik vanwege nostalgie fijne gevoelens bij de mappen van de eerste CoD's. Deel 1 met United Offensive en deel 2. Maar er was toen veel minder aan "extra" gameplay. Killstreaks, perks etc. waren er allemaal nog niet en dat zorgde voor een hele andere spelervaring.

Recyclen van mappen is ze niet vreemd. Want de map Carentan kwam ook al eerder voor en werd daarna hernoemd naar Chinatown. Toch zie ik liever die map nogmaals voorbijkomen dan Dome.

• crimby
Vrijdag schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 13:25:
[...]

Ik heb een beetje haat/liefde verhouding met die map. Ideaal om in HC longshots te maken. Maar als je pech had, werd je vrijwel steeds gespawntrapped. Maar het gaf dan wel weer voldoening om die knakkers op de brug te snel af te zijn, dat dan weer wel :9

Zelf heb ik vanwege nostalgie fijne gevoelens bij de mappen van de eerste CoD's. Deel 1 met United Offensive en deel 2. Maar er was toen veel minder aan "extra" gameplay. Killstreaks, perks etc. waren er allemaal nog niet en dat zorgde voor een hele andere spelervaring.

Recyclen van mappen is ze niet vreemd. Want de map Carentan kwam ook al eerder voor en werd daarna hernoemd naar Chinatown. Toch zie ik liever die map nogmaals voorbijkomen dan Dome.
COD 1 _/-\o_
thunder8 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 12:36:
[...]

Ik hoop het maar dacht dat er licentieproblemen waren. Het echte museum wou dacht ik niet dat hun museum in een schietspel zat.

• thunder8

thunder8

Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 13:34:
[...]

Ik hoop het maar dacht dat er licentieproblemen waren. Het echte museum wou dacht ik niet dat hun museum in een schietspel zat.
Dat was ook het geval met het hotel in Amsterdam. Die zit er ook wel in. ;) En het Circuit, wat door de F1 ook niet leuk werd gevonden. :P

thunder8 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 13:39:
[...]

Dat was ook het geval met het hotel in Amsterdam. Die zit er ook wel in. ;) En het Circuit, wat door de F1 ook niet leuk werd gevonden. :P
Waren ze bang dat mensen vanuit hun choppergunner op Max Verstappen gingen schieten? :P

• Donstil
  • Niet online
Dat van het hotel in Amsterdam snap ik wel overigens, dat zat wel heel dicht tegen de werkelijkheid aan.
Prima natuurlijk als dat in overleg gegaan is maar hier leek dat niet het geval, oftewel betalen voor Activision of uit de game met die map.

• crimby
thunder8 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 13:39:
[...]

En het Circuit, wat door de F1 ook niet leuk werd gevonden. :P
Door mij ook niet, dus laten we die er lekker uit halen 8)7

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11 15:54
Is er eigenlijk al wat bekend over dmz? Weet dat alle contraband weg zal zijn inclusief keys en dat de missies gaan resetten, maar betekend dit ook dat er allemaal nieuwe missies gaan komen? Hier al wat over bekend?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ThunderaceNL schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 13:58:
Is er eigenlijk al wat bekend over dmz? Weet dat alle contraband weg zal zijn inclusief keys en dat de missies gaan resetten, maar betekend dit ook dat er allemaal nieuwe missies gaan komen? Hier al wat over bekend?
Van wat ik heb gelezen zouden alle missies vervangen moeten zijn door nieuwe missies.

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:11
Bij mij komt er nu wel een download binnen. "installeerbaar: 15-2:2023 18:00"

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09:14
ThunderaceNL schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 13:58:
Ook 21 builing keys? en komt die ook nog weer terug of bedenken ze daar wat nieuws voor (ben er nog maar 1 keer binnen geweest en vond er niks aan.

• Hann1BaL

Hann1BaL

crimby schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:19:
Ik krijg de update op de PS5 ook nog niet

EDIT: Alsof ze meelezen: Er is ineens nu wel een update beschikbaar voor de PS5. Het kan dus even duren.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rXRGGKCko0NDOCi3xK27SheLSBc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sndXc2t4kZnrWQW26pBfvQOl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door Hann1BaL op 15-02-2023 14:55 ]

• Kneepie
Ik weet nog van vorige keer dat je ook op de update kan zoeken als hij nog niet automatisch start.
Bijna 23 gb. Mijn hemel.

Ik kan me nog herinneren dat ze iets zeiden van "jamaar in de volgende CoD gaan we effectiever om met resources enzo!"

Maar eens bedenken welke spellen ik er vanaf gooi voordat ik dit ga installeren :') Maar goed, wellicht is het op de PS4 kleiner.

[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 15-02-2023 15:13 ]

• Hann1BaL

Hann1BaL

Vrijdag schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:13:
Bijna 23 gb. Mijn hemel.

Ik kan me nog herinneren dat ze iets zeiden van "jamaar in de volgende CoD gaan we effectiever om met resources enzo!"

Maar eens bedenken welke spellen ik er vanaf gooi voordat ik dit ga installeren :') Maar goed, wellicht is het op de PS4 kleiner.
Dit komt bij de 154GB die er al op stond (al zal het niet effectie 154+23 GB zijn, want een deel zal wel verwijderd worden verwacht ik.) Maar dan valt 23GB wel mee, op een 154GB game. Het is maar ruim 1/7 van de game

[ Voor 6% gewijzigd door Hann1BaL op 15-02-2023 15:19 ]

• Hann1BaL

Hann1BaL

Kneepie schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:04:
Ik weet nog van vorige keer dat je ook op de update kan zoeken als hij nog niet automatisch start.
Gedaan, maar deed niets voor mij, eerder vandaag.

• Donstil
  • Niet online
Bijna 23 gb. Mijn hemel.

Kan je nagaan als ze dat niet gedaan zouden hebben. Dan was de update dus nog groter.
Ja dat blijft een zwak iets het update mechaniek van de PlayStation console.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 16:08
PS4 update is ook 24,5GB

• ThunderaceNL
jichem schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 14:36:
[...]

Ook 21 builing keys? en komt die ook nog weer terug of bedenken ze daar wat nieuws voor (ben er nog maar 1 keer binnen geweest en vond er niks aan.
Think so? Zeker weten doe ik het ook niet. Voor zover ik heb meegekregen hou je enkel de insured slots als je die hebt vrijgespeeld en ben je verder alles kwijt qua contraband, dus inclusief keys. Die B21 keys staan in hetzelfde scherm dus ik denk dan van wel. Ben er ook maar 1x geweest, man wat een chaos was dat.... Doe mij dan maar dmz :9.
Vrijdag schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 13:00:
[...]

Zoveel leuke oude maps die ze hadden kunnen remasteren maar dan pakken ze Dome die vorig jaar nog in Vanguard zat 8)7

Terminal,Highrise,Favela,...

[ Voor 3% gewijzigd door Chelseamarre123 op 15-02-2023 16:44 ]

Hann1BaL schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:18:
[...]

Dit komt bij de 154GB die er al op stond (al zal het niet effectie 154+23 GB zijn, want een deel zal wel verwijderd worden verwacht ik.) Maar dan valt 23GB wel mee, op een 154GB game. Het is maar ruim 1/7 van de game
Bij mij is de huidige installbase wat kleiner, net geen 100GB. Maar dat komt omdat ik de SP al heb uitgespeeld en Warzone niet heb geïnstalleerd. Dan is bijna 25% van de basegame toch best fors.

Maar ik ben het nu aan het downloaden, denk dat er ook bestanden van Warzone inzitten, die knal ik er natuurlijk meteen af. Vanavond zal blijken hoe groot het uiteindelijk is :)

Donstil schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 15:23:
[...]

Kan je nagaan als ze dat niet gedaan zouden hebben. Dan was de update dus nog groter.

[...]

Ja dat blijft een zwak iets het update mechaniek van de PlayStation console.
Ik moet er niet aan denken, wellicht richting de 50GB ofzo :+

Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 16:43:
[...]

Zoveel leuke oude maps die ze hadden kunnen remasteren maar dan pakken ze Dome die vorig jaar nog in Vanguard zat 8)7

Terminal,Highrise,Favela,...
Ik hoop dat er leukere mappen bijkomen in de komende twee jaar inderdaad. En liever een tikkeltje groter dan Dome.

Zal je zien dat de volgende gerecyclde map Rust gaat worden :P

• ymaenhout
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-11 13:27
Iemand op PC (battlenet) al de update kunnen preloaden ?

Ik blijf steken op versie 1.xxxxx6255

• HenkEisDS
  • Laatst online: 16-11 23:47
Vet handig dat Remote Play. Vanaf kantoor even checken of de update netjes gedownload is (wat niet het geval was).

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:09
Zo’n launch gaat altijd soepel.. ik zie de nieuwe resurgence map er ook nog niet tussen staan in de playlist..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:49
Updaten vanaf 18.00 uur, spelen vanaf 19.00 uur blijkbaar.

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 18:17
Probeer net een quickgame maar krijg alleen maar DEV ERRORS op de PS5.

• Squawk
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Unbreukable schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:20:
Probeer net een quickgame maar krijg alleen maar DEV ERRORS op de PS5.
Ik ook exact hetzelfde probleem: dev error 11152 op de PS5.

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:19
Hoppa... ffkes 54GB update downloaden.. Vanaf 18u vrij langzaam.. nu op volle snelheid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zHhlWR45Ro2P371GnHmag9wh410=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/B5rpZqiiG10HZhEGpsvpWIu6.png?f=user_large

• sjorremans
Spel doet het wel maar heb alleen de keuze uit battle royale quads.. nog geen nieuwe Rebirth map..

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:41
Eindelijk zit die map in de multiplayer die we ook in beta hadden :P Was helemaal vergeten dat die bestond haha. vond die wel goed.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Ricmaniac
sjorremans schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:26:
Spel doet het wel maar heb alleen de keuze uit battle royale quads.. nog geen nieuwe Rebirth map..
streamers streamen het al wel dus hij zit er in

• sjorremans
Ricmaniac schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:29:
[...]

streamers streamen het al wel dus hij zit er in
bijzonder.. ik kom echt niet verder dan alleen battle royale quads.. :+

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
TFZ61 schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:21:
Hoppa... ffkes 54GB update downloaden.. Vanaf 18u vrij langzaam.. nu op volle snelheid.

[Afbeelding]
Op de Xbox series X is het 31gb, iig bij mij dan. 500Mbps van de 1Gbps wordt er gebruikt. MW2 trouwens.

• sjorremans
sjorremans schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:35:
[...]

bijzonder.. ik kom echt niet verder dan alleen battle royale quads.. :+
Staat er nu wel tussen na het spel opnieuw gestart te hebben

Kom nou zeg, een unskippable filmpje in 2023. Wat is deze :')

• darkdesign
  • Niet online
Vrijdag schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:42:
Inderdaad, ik heb al 5 minuten moeten wachten op de download... Nu ook nog verplicht een filmpje kijken :')

Battle pass is trouwens 2400 CP.. Meer dan ik heb verzameld.. Kun je dat later nog met terugwerkende kracht kopen?

Geen 24/7 small maps meer? Jammer..

[ Voor 21% gewijzigd door darkdesign op 15-02-2023 18:51 ]

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:24
Weetje wat dus best wel fucked is, is dat Battlenet hem niet pushed als je je PC aan hebt staan en ingelogd bent. Ik had hem dus netjes om 1745 aan gezet en ingelogd zodat als ik klaar was met alles ik kon spelen. Zie ik tot mijn verbazing dat die al kan spelen.. niet dus.. heeft niks gedownload. ik restart en nu pushed die hem pas. wel erg fucked.

• internaut
  • Laatst online: 10-11 18:22
En we mogen al in de rij staan op Battlenet na de update.
Paar uurtjes wachten tot de drukte over is.

[ Voor 6% gewijzigd door internaut op 15-02-2023 19:13 ]

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:24
internaut schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:12:
En we mogen al in de rij staan op Battlenet na de update.
Paar uurtjes wachten tot de drukte over is.
Had ik ook, ik restarte hem nog eens en toen zat ik er direct in..
darkdesign schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:47:
[...]

Inderdaad, ik heb al 5 minuten moeten wachten op de download... Nu ook nog verplicht een filmpje kijken :')

Battle pass is trouwens 2400 CP.. Meer dan ik heb verzameld.. Kun je dat later nog met terugwerkende kracht kopen?

Ik vind het gewoon stom :P

Maar het is gelukkig maar eenmaal. Vanavond maar eens kijken.

Bedoel je met terugkopen punten verdienen? Want met de punten in de pass kan je weer een nieuwe kopen. Het zijn er als het goed is ook meer dan de pass alleen.

• twolde
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 18-11 06:52
Avondje laadschermen kijken! Wat een drama weer....

• crimby
darkdesign schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:47:
[...]

Battlepass is gewoon 1100cp hoor. Voor 2400 krijg je nog iets van 10 skips erbij.

• darkdesign
  • Niet online
crimby schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 19:37:
[...]

Battlepass is gewoon 1100cp hoor. Voor 2400 krijg je nog iets van 10 skips erbij.
Dan heb ik verkeerd gekeken.
Oh ik dacht te kunnen spelen, update was binnen. Maar nu moet ik alsnog de MP downloaden, want die is niet up to date :? Lekker handig weer. Naja, is maar 8GB, dat scheelt. Ik vrees alleen het copying/installing moment...

• Ricmaniac
Vrijdag schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 18:42:
Was gewoon skipbaar met spatie ingedrukt houden

Ricmaniac schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 20:26:
[...]

Was gewoon skipbaar met spatie ingedrukt houden
Gek, ik speel op de PS4 maar kon geen knop vinden om het te skippen :? Naja, alles werkt blijkbaar inmiddels, we gaan maar eens wat calling cards vrijspelen!

• ThunderaceNL
Niet de beste DMZ avond hier zeg, werd achter elkaar neergemaaid door AI. Bij airport net meegemaakt dat we met z'n 2en een ander team onder vuur hadden, maat ging down, vervolgens werden ik en het volledige andere team door AI weggevaagd. Bijzondere ervaring....

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 22:38
Tier 1 weg, HC terug *O*

Edit//
Valt me op in WZ dat items uit de crates, tassen, wc spiegels etc. vallen en dat alles opgeraapt kan worden ipv. dat het erin blijft zitten. (y)

[ Voor 75% gewijzigd door Zephyer op 15-02-2023 23:23 ]

MW | BF1 Stats

• Ricmaniac
Zephyer schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 22:10:
Tier 1 weg, HC terug *O*

Edit//
Valt me op in WZ dat items uit de crates, tassen, wc spiegels etc. vallen en dat alles opgeraapt kan worden ipv. dat het erin blijft zitten. (y)
Ja welgekomen change is dat ja. Ook van bodies blijven er geen rugzakjes meer liggen en dropt het cash gewoon enzo.

• Ricmaniac
Mooi avondje in multiplayer weer gehad. Mis alleen wel direct shipment hoor :P
Als ik gewoon mindless wil camo grinden is shipment altijd ideaal.

Heb 3 goude sub machine guns erbij.

Nog 2 te gaan dan kan ik ze platinummen.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

himlims_ schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 14:30:
[...]

nope, in DMZ kun je -niet- dood gaan door de rotorbladen van de exfil-helicopter. Ik heb al menig exfil gedaan door bovenop de chopper/bladen te springen (maar nooit zoals deze gast deed)
nieuwe build/versie ga je hardstikke dood door helicopter rotorbladen [..] dat 'sneaky' erop landen is dus afgelopen :(

copy past vanuit reddit;

Loot has been nerfed all over and more random. Found a large backpack in a locker which never happened before.

Weapon stash no longer gives loot for everyone (even though it was a bug it should be intended for the contract)

they fixed roof entrances in most locations especially room 302.

more exfil locations, but now they are more in the open which means more exfil killing.

chopper blades kill you now

door bugs, gun duplication glitches seem fixed.

AI feels better at times, other times it’s far worse. They now swarm you and chase you down much faster than before. They also run through all inanimate objects that I’ve seen so far.

gas stations are bugged sometimes and won’t refill the LTV or repair.

strong hold keys extract again

missions that require killing AI don’t count from teammate, for example the motar kill 8 AI is only you.

dog tags are now silver and worth $5000

blow torches are worth $14000

the player kicked bug still exists my teammate said he was kicked out again.

self revives now require being equipped it won’t auto equip anymore.

new spawns all over

new radiation zones, Al mazarah city and airport have been added

insured weapons are now 1hr, 2hr and 3hr cooldowns.

player kicked bug still in game

new final exfil bug where you exfil and you loose everything happened to our entire squad

AI now rush and swarm the final exfil choppers making it extremely hard to get out without lots of ammo.

Cars are nerfed and always blowup way to fast

armor plate drop has been needed

ammo dropping has been nerfed

[ Voor 65% gewijzigd door himlims_ op 16-02-2023 08:40 ]

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Irritant dat Gun Game nog niet in de game zit!

Ligt het btw aan mij, of krijg je bij Ranked Play bizar weinig experience voor je battle tokens? Drie potjes gespeeld, drie keer gewonnen, maar ben pas halverwege level 1 battle pass...dat is echt irritant
Pagina: 1 ... 69 ... 85 Laatste