Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11 15:54
himlims_ schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:29:
van weekend helemaal happy @ThunderaceNL en ik gelijktijdig online;
inviten gaat goed...
komen in lobby *O* ...
zullen we missies doen? :Y :Y ....

hoor op de achtergrond "Jij doet eten koken vandaag, toch?! "
:+

Inmiddels gisteren hier na een tijd grinden eindelijk de 2e insured slot vrijgespeeld. Had nog best wat missies te gaan en had niet meer verwacht dit voor The Great Reset van de 15e nog te halen, maar met inmiddels wat vaste medespelers ging dit toch nog vrij vlot. Zag met name op tegen de 100k en 200k exfill, maar door de andere missies te doen heb ik die twee mooi kunnen skippen 8) .

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-11 12:06
Gisteren mn record gehaald op Shipment:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/paewjaML76DPuGsfPT1cduT7yBg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VJqtt5OaminNoN5hURu8j0Ow.jpg?f=fotoalbum_large

Echt een goeie map om achterlijk te knallen :D

Don’t go around the mountain but go over the mountain

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

zaander schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:49:

[Afbeelding]

En nog iemand die voor de objective gaat _/-\o_

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 02:54

thunder8

Het gedonder begint weer.

Gisteren in Ground War mijn afstandsrecord scherper gezet. Shariff Bay vanaf het plateau onder de vuurtoren naar de radiotoren in de verte. 497,1 meter. Wilde het 500 meter maken, maar kon niet verder naar achteren. Helaas geen stream aangezet, dus ook niet zo snel een screenshot kunnen maken. Wordt tijd dat deze in de stats wordt meegenomen. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• zaander
Tuurlijk, moet zeggen dat ik hardpoint en domination toch wel de leukste onderdelen vind

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:47
zaander schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:49:

[Afbeelding]

Netjes ! en vooral omdat je ook een super goeie objective time heb... niet zo iemand die alleen maar voor kills gaat :P

Mijn record op Shipment is 82 dacht ik.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

hoe werkt dat met die weaponcases? gisteren voor eerst een succesvolle extract gedaan met weaponcase, maar moet je dan een wapen krijgen?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
himlims_ schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:49:
hoe werkt dat met die weaponcases? gisteren voor eerst een succesvolle extract gedaan met weaponcase, maar moet je dan een wapen krijgen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b65u4y3DW0tkukB90pGAQSx2ymo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TwQB62L7TAq3f0CqwKSpFwVM.png?f=fotoalbum_large

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPfTkj6bC3wj859ADmT5bimWyz4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/w1sEQAmobXhKNnpnNc4J6Rjh.png?f=user_large

inmiddels paar potjes achter de rug (:+) kom er nu pas achter dat spawn punt C als eerste bij de trein is. A, kan alleen met auto (kom je gelijk tijdig aan met B ). B haalt het 'makkelijk' wanneer je rent zonder wapen. Echter ben je als eerste bij de trein vanaf spawn punt C door te zwemmen bij de brug, en via trap omhoog naar spoor.

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 07-02-2023 13:20 ]

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:44
Thomas312 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:25:
[...]

Thanks! Dan ga ik ze zelf uitgeven!
Inmiddels alles vrijgespeeld, battlepas staat op 100%. De bijbehorende Operator is echter niet beschikbaar. Bij de operators staat bij Zeus de tekst: “available through Battle Pas purschase). Moet ik dan alsnog eenmalig de battlepas kopen? Ik heb in de loop der jaren nooit een battlepas gekocht, maar heb inmiddels wel genoeg punten verzameld om de goedkoopste battlepas optie te kopen (1100 credits).

Ik hoop dat er een hoop nieuwe maps aankomen. Lol gaat er wel een beetje vanaf. En ik heb nog een irritatie puntje. Even om de situatie te schetsen: tot anderhalve maand geleden eindigde ik geregeld in de top 3. Zegt niks over hoe goed in ben (heb bv een negatieve KD). Maar het lijkt alsof er een knop is omgezet en ik in veel moeilijkere lobbies terecht kom, waar ik 9 vd 10 keer weinig in te brengen heb. Merk dat het frustreert dat het niet helemaal in balans is. Bovenaan eindigen hoeft voor mij echt niet, maar scores van 7 kills 25 deaths bijvoorbeeld gaan wel frustreren.
Heb meer mensen hier voorbij zien komen met deze ervaring. Eerst herkende ik het niet, maar ik weet nu hoe het voelt :)

• thunder8

thunder8

Thomas312 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 10:34:
[...]

Inmiddels alles vrijgespeeld, battlepas staat op 100%. De bijbehorende Operator is echter niet beschikbaar. Bij de operators staat bij Zeus de tekst: “available through Battle Pas purschase). Moet ik dan alsnog eenmalig de battlepas kopen? Ik heb in de loop der jaren nooit een battlepas gekocht, maar heb inmiddels wel genoeg punten verzameld om de goedkoopste battlepas optie te kopen (1100 credits).

Ik hoop dat er een hoop nieuwe maps aankomen. Lol gaat er wel een beetje vanaf. En ik heb nog een irritatie puntje. Even om de situatie te schetsen: tot anderhalve maand geleden eindigde ik geregeld in de top 3. Zegt niks over hoe goed in ben (heb bv een negatieve KD). Maar het lijkt alsof er een knop is omgezet en ik in veel moeilijkere lobbies terecht kom, waar ik 9 vd 10 keer weinig in te brengen heb. Merk dat het frustreert dat het niet helemaal in balans is. Bovenaan eindigen hoeft voor mij echt niet, maar scores van 7 kills 25 deaths bijvoorbeeld gaan wel frustreren.
Heb meer mensen hier voorbij zien komen met deze ervaring. Eerst herkende ik het niet, maar ik weet nu hoe het voelt :)
Dat laatste zal mogelijk door SBMM (Skill Based Match Making) zijn. Des te beter je bent, des te zwaarder de lobby wordt. Wij merken het voornamelijk als we als party willen joinen. Als de beste speler in de vriendengroep meedoet, gaan we vaak helemaal kapot in de games. Is hij weg, dan hebben we veel beter te winnen potjes. De skillbase in de vriendengroep ligt aardig ver uit elkaar. :P

Dat met de Operator zal waarschijnlijk inderdaad alleen vrijspelen als je echt de battlepass hebt gekocht. Als je genoeg punten hebt, kan je de battlepass kopen en alsnog alles vrijspelen wat je zonder BP niet kon claimen, maar weer niet hoeveel CP je dan weer terug krijgt. En aangezien de BP bijna afgelopen is, weet ik niet of het handig is nu die CP uit te geven of je beter kan wachten op het nieuwe seizoen. Als je dan in het nieuwe seizoen wel meteen de BP aankoopt, dan krijg je weer genoeg punten om het seizoen erna weer een BP te kopen en zelfs nog punten over te houden. Wel onder voorwaarde dat je elk seizoen de BP naar 100% zet. ;) Heb met cold war eenmalig CP punten gekocht en sindsdien niet weer, omdat ik elk seizoen dat ik speelde ook de BP naar 100% zette.

thunder8 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:50:
[...]

Dat laatste zal mogelijk door SBMM (Skill Based Match Making) zijn. Des te beter je bent, des te zwaarder de lobby wordt. Wij merken het voornamelijk als we als party willen joinen. Als de beste speler in de vriendengroep meedoet, gaan we vaak helemaal kapot in de games. Is hij weg, dan hebben we veel beter te winnen potjes. De skillbase in de vriendengroep ligt aardig ver uit elkaar. :P

Dat met de Operator zal waarschijnlijk inderdaad alleen vrijspelen als je echt de battlepass hebt gekocht. Als je genoeg punten hebt, kan je de battlepass kopen en alsnog alles vrijspelen wat je zonder BP niet kon claimen, maar weer niet hoeveel CP je dan weer terug krijgt. En aangezien de BP bijna afgelopen is, weet ik niet of het handig is nu die CP uit te geven of je beter kan wachten op het nieuwe seizoen. Als je dan in het nieuwe seizoen wel meteen de BP aankoopt, dan krijg je weer genoeg punten om het seizoen erna weer een BP te kopen en zelfs nog punten over te houden. Wel onder voorwaarde dat je elk seizoen de BP naar 100% zet. ;) Heb met cold war eenmalig CP punten gekocht en sindsdien niet weer, omdat ik elk seizoen dat ik speelde ook de BP naar 100% zette.
In @Thomas312 zijn geval zou hij die battle pass nu nog "moeten" kopen. Hij heeft genoeg CP verzameld en is level 100 dus dan kan hij alles claimen en komt die op 1400 cod punten als ik me niet vergis.
Thomas312 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 10:34:
[...]

Je kan nu de battlepass nog kopen voor dit seizoen. Als je alles hebt vrijgespeeld krijg je meteen ook alle beloningen daarvoor. Dus alle wapens/blueprints, stickers, operator skins etc. En ook de CoD points. Met alle punten die je dan hebt kan je meteen de volgende pass kopen.

Ik heb zelf ooit in MW2019 de pass voor het eerst gekocht (die goedkope versie) en sindsdien heb ik zoveel punten dat ik, als ik dat zou willen, de pass en nog een zooi bundels kan kopen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• thunder8

thunder8

Chelseamarre123 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:11:
[...]

In @Thomas312 zijn geval zou hij die battle pass nu nog "moeten" kopen. Hij heeft genoeg CP verzameld en is level 100 dus dan kan hij alles claimen en komt die op 1400 cod punten als ik me niet vergis.
Dat ligt eraan hoeveel CP punten die al in de "Free BP" heeft gekregen. Het is niet zo dat je zonder BP helemaal niets krijgt. Als dat er bijvoorbeeld al 400 CP waren, krijgt hij er nog maar 1000 en zou hij net te kort komen voor het volgende seizoen. Zonder BP, krijg je ook nog wat dingen gratis. En volgens mij zaten daar ook altijd wel wat CP punten bij.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dit is wel tactisch gebruik van claymores

thunder8 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 13:39:
[...]

Dat ligt eraan hoeveel CP punten die al in de "Free BP" heeft gekregen. Het is niet zo dat je zonder BP helemaal niets krijgt. Als dat er bijvoorbeeld al 400 CP waren, krijgt hij er nog maar 1000 en zou hij net te kort komen voor het volgende seizoen. Zonder BP, krijg je ook nog wat dingen gratis. En volgens mij zaten daar ook altijd wel wat CP punten bij.
Hmm ben niet zeker dat je in de gratis versie altijd CP kreeg.

• thunder8

thunder8

Chelseamarre123 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 14:11:
[...]

Hmm ben niet zeker dat je in de gratis versie altijd CP kreeg.
Voorheen met de lineaire unlock, had ik volgens mij af en toe wel wat CP punten. Of dat nu met de nieuwe unlock methode binnen BP nog steeds zo is, weet ik ook niet. Maar zou wel lullig zijn nu de BP te pakken, alles te krijgen en niet genoeg CP overhouden voor een BP voor seizoen 2, die eraan zit te komen. ;) Maar misschien dat de vraagsteller zelf kan kijken hoeveel CP al uitgedeeld is aan hem. Dan is snel genoeg te zien of het nog handig is om de BattlePass alsnog te activeren of niet. :)

Even opgezocht, en inderdaad er zitten 400 gratis CP points in en 1000 met de battlepass geactiveerd.
The battle pass contains 1,400 total CoD Points. Players can earn 400 free CP within the pass, plus 1,000 more with premium pass and victory sector, allowing players to earn back the CoD Points spent purchasing the full pass.
Dus als @Thomas312 nu 1200 CP heeft, dan kan die nu de BP activeren, krijgt hij er 1000 weer bij en heeft ie precies 1100 punten voor BP seizoen 2. Heb je minder dan 1200 CP, dan moet je je afvragen of je nu BP wil activeren of niet.

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-11 08:05
Vanaf welk punt in de video?

Edit: vanaf 3.25 mooie opzet.

[ Voor 5% gewijzigd door Aramiss op 08-02-2023 16:38 ]

• Thomas312
  • Laatst online: 08:44
Dank voor de reacties!
Had al vaker gehoord en gelezen over SBMM. Maar nu voor het eerst dat ik het zelf zo overduidelijk ervaar. Alsof er een knop om gaat. Beter m’n best doen dus :)

Wat betreft de battlepas vind ik het verwarrend opgezet. Je kan dus alle losse rewards vrijspelen, maar moet de battlepas kopen om ze te kunnen gebruiken. Althans zo denk ik het nu te begrijpen. Top dat jullie zo meedenken. Heb nu 2800 “cp”
, dus zal de battlepas dan aanschaffen. Lijkt mij de beste deal. Ik weet namelijk niet of het elke battlepas lukt om tot 100% te komen. Niet zonder wat nieuw materiaal aan maps iig.
Nieuwe content is aangekondigd voor seizoen 2.
Dieptriest maar 2(!) "nieuwe" 6v6 maps. Waarvan Dome (een remake uit MW3) en Museum( speelbaar in de beta en aangekondigd bij launch maar toen niet in de game)

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

amaai wat een groep(pies). bijna alle 250'ers geblokkeerd en meer. next. }:O

-3

edit: [ESP], espana, enz... infiltratie, cheaters, ...

[ Voor 41% gewijzigd door vrankerik op 09-02-2023 04:28 ]

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
Chelseamarre123 schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 21:33:
Dieptriest maar 2(!) "nieuwe" 6v6 maps. Waarvan Dome (een remake uit MW3) en Museum( speelbaar in de beta en aangekondigd bij launch maar toen niet in de game)
Hmm dat is wel een beetje jammer inderdaad.. Met name omdat het om 'n remake gaat en een map die al eerder beschikbaar was...
Ze hebben dus niet veel nieuws bedacht(?)
Ja, dat is inderdaad wel super karig. Het zijn dus niet eens nieuwe maps :{

Heb het idee dat ze ook voornamelijk inzetten op Warzone en DMZ. Er komen wel wat nieuwe modi bij maar als je continu op dezelfde mappen speelt wordt dat ook snel duf.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/esov2jbx82ha1.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&v=enabled&s=940d5db6e446e2a6e1c845a7a73498a7e30a6d83

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Ik ben heel blij met 2 nieuwe ground war maps. *O*

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:53
donvalentino schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:23:
[...]

En nog iemand die voor de objective gaat _/-\o_
Ik heb tegenwoordig alleen nog maar gefilterd op Team Deathmatch. Word echt moe van het feit dat ik als enige voor de objectives gaat.
CarJunkyXL schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:17:
[...]

Ik heb tegenwoordig alleen nog maar gefilterd op Team Deathmatch. Word echt moe van het feit dat ik als enige voor de objectives gaat.
Echt? Ik speel juist alleen maar objective modi. KC, DOM en HQ. Gewoon omdat daar ook een stuk meer XP te behalen valt. En omdat het ook wel leuk is als je bovenaan staat maar je hebt niet eens de meeste kills 8) :P

Toch erg karig voor gewone MP :{ Maar er zullen vast wel weer een hoop nieuwe kekke verfjes en neon pakjes voor je poppetje bijkomen. Dat is immers heul belangrijk en zwaar programmeerwerk :+

• thunder8

thunder8

2 nieuwe MP maps en 2 nieuwe ground was/invasion maps. Level rank max 500, maar geen reset van je huidige rank, dus voor iedereen die level 250 is, kan weer max 250 ebij pakken.

Zullen wel niet zo heel scheutig zijn met ieder seizoen dingen toevoegen, want deze versie van COD moet 2 jaar meegaan. Dan moeten ze teveel werk doen als ze elk seizoen 3-4 mp maps en 3-4 Groundwar-Invasion maps moeten maken. Want secties van de Warzone map omzetten naar groundwar-invasion is ook mega veel werk. :S

• CarJunkyXL
Vrijdag schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:34:
[...]

Echt? Ik speel juist alleen maar objective modi. KC, DOM en HQ. Gewoon omdat daar ook een stuk meer XP te behalen valt. En omdat het ook wel leuk is als je bovenaan staat maar je hebt niet eens de meeste kills 8) :P
Haha, dat laatste herken ik ook wel, maar merkte dat ik er gewoon gefrustreerd van werd. Ik ga echt voor de "win" met het team. En merk dat er een hoop alleen maar willen knallen.

• donvalentino

donvalentino

Vrijdag schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:37:
[...]

Toch erg karig voor gewone MP :{ Maar er zullen vast wel weer een hoop nieuwe kekke verfjes en neon pakjes voor je poppetje bijkomen. Dat is immers heul belangrijk en zwaar programmeerwerk :+
Zolang ze shoothouse / shipment playlist erin houden vind ik het prima :*)
Maar waarschijnlijk skippen ze die weer met start nieuw seizoen.

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
donvalentino schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:09:
[...]

Zolang ze shoothouse / shipment playlist erin houden vind ik het prima :*)
Maar waarschijnlijk skippen ze die weer met start nieuw seizoen.
Ik verwacht een Dome 24/7 playlist volgende week eerlijk gezegd :)

• DikkeDijk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-11 15:04
tommerd_ schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:51:
[...]

Ik verwacht een Dome 24/7 playlist volgende week eerlijk gezegd :)
Dat is dan wel iets fijner voor de longshots. ;)

Nog 3 pistols en de Strela dan heb ik alles goud.
Riot shield en combat knife sla ik over denk ik, rete-irritant.
Shotguns en 6 SMG's reeds platinum.

Ben wel een fan van Shipment als ik even een avondje wil knallen.
Iets minder best voor mijn kd, die is daardoor wel gezakt naar 0,98
Maar eigenlik boeit me dat niet zo, het gaat me meer om de lol en ontspanning.
Ach, met mijn 57 jaartjes doe ik het nog best redelijk. :*)

• tommerd_
DikkeDijk schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 10:59:
[...]

Dat is dan wel iets fijner voor de longshots. ;)

Nog 3 pistols en de Strela dan heb ik alles goud.
Riot shield en combat knife sla ik over denk ik, rete-irritant.
Shotguns en 6 SMG's reeds platinum.

Ben wel een fan van Shipment als ik even een avondje wil knallen.
Iets minder best voor mijn kd, die is daardoor wel gezakt naar 0,98
Maar eigenlik boeit me dat niet zo, het gaat me meer om de lol en ontspanning.
Ach, met mijn 57 jaartjes doe ik het nog best redelijk. :*)
Ik sla de riot shield en knife over om goud te halen, verder op de snipers en marksman rifles na nu alles platinum. Marksman rifles wel al goud, maar man wat zijn die snipers vervelend. Maar nog heel even doorbijten en dan kunnen we beginnen aan de polyatomic challenge :)

• thunder8

thunder8

tommerd_ schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:38:
[...]

Ik sla de riot shield en knife over om goud te halen, verder op de snipers en marksman rifles na nu alles platinum. Marksman rifles wel al goud, maar man wat zijn die snipers vervelend. Maar nog heel even doorbijten en dan kunnen we beginnen aan de polyatomic challenge :)
Snipers: 4x scope of red dot erop, shipment op je buik liggen en maar knallen. Longshots voor platinum heb ik in Invasion gedaan, maar daar verschillen de meningen nog over of dat (nog) lukt. Sowieso tellen alleen de operator kills, geen AI. Eventueel Ground War spelen, daar geen AI aanwezig. ;) Voor Marksman niet heel veel anders, hoewel ik vind dat deze minder killing zijn dan snipers, zeker op afstand. Knife icm met riot shield op shipment schijnt een gouden combinatie te zijn. Wel eens een potje gezien dat iemand 60 kills maakte door rondrennen met mes en soms shield te gebruiken. 8)7

Ik moet nog heel veel naar goud doen. AR staat op goud (op 2 na, M13B nog niet vrijgespeeld), groot deel SMG op goud, LMG's op goud en Snipers op platinum. rest moet nog.

[ Voor 18% gewijzigd door thunder8 op 09-02-2023 12:00 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zullen we een ballon oplaten?

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/5qfwg0mqj3ha1.jpg

• thunder8

thunder8

Zijn ze weer terug? _/-\o_ Met Plunder zo vaak gewonnen met mijn maten. Zoeken naar balonnen, oplaten, samen vullen om zo weinig mogelijk cash bij je te hebben en gaan met die banaan!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

thunder8 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 12:34:
[...]

Zijn ze weer terug? _/-\o_ Met Plunder zo vaak gewonnen met mijn maten. Zoeken naar balonnen, oplaten, samen vullen om zo weinig mogelijk cash bij je te hebben en gaan met die banaan!
ik dacht dat het om de cineese dmz gaat
:X :F 8)7

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:50
thunder8 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 09:45:
2 nieuwe MP maps en 2 nieuwe ground was/invasion maps. Level rank max 500, maar geen reset van je huidige rank, dus voor iedereen die level 250 is, kan weer max 250 ebij pakken.

Zullen wel niet zo heel scheutig zijn met ieder seizoen dingen toevoegen, want deze versie van COD moet 2 jaar meegaan. Dan moeten ze teveel werk doen als ze elk seizoen 3-4 mp maps en 3-4 Groundwar-Invasion maps moeten maken. Want secties van de Warzone map omzetten naar groundwar-invasion is ook mega veel werk. :S
Nouja ze wille blijkbaar een soort full priced expansion pack uit gaan brengen in plaats van nieuwe cod eind van dit jaar.. dus waarschijnlijk bewaren ze toffe maps voor dan zodat je die gaat kopen voor 40/50 euro ofzo zometeen.

Playstation 5

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sneaky bitch move:

https://www.reddit.com/r/...0xi6cb/from_the_top_rope/

(ken post niet embedden)

• thunder8

thunder8

Stylze schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 13:44:
[...]

Nouja ze wille blijkbaar een soort full priced expansion pack uit gaan brengen in plaats van nieuwe cod eind van dit jaar.. dus waarschijnlijk bewaren ze toffe maps voor dan zodat je die gaat kopen voor 40/50 euro ofzo zometeen.
Zou niet handig zijn, dan krijg je straks weer een splitsing van spelers met en zonder expansion pack. Dat was in het verleden ook altijd al een issue met betaalde DLC. We gaan het zien, dat duurt nog wel even. En als het voor het uitbrengen van die DLC al helemaal doodgebloed is, dan heeft de betaalde DLC ook weinig zin meer.
Skilled move, maar vreemd dat hij niet door de rotor van de chopper gekilled wordt. Zou dat alleen bij de exfill chopper zijn, of ook bij andere heli's? Kan mij herinneren dat in andere delen je toch echt dood ging als je door de blades vloog. Warzone 1?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

thunder8 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 14:26:

Skilled move, maar vreemd dat hij niet door de rotor van de chopper gekilled wordt. Zou dat alleen bij de exfill chopper zijn, of ook bij andere heli's? Kan mij herinneren dat in andere delen je toch echt dood ging als je door de blades vloog. Warzone 1?
nope, in DMZ kun je -niet- dood gaan door de rotorbladen van de exfil-helicopter. Ik heb al menig exfil gedaan door bovenop de chopper/bladen te springen (maar nooit zoals deze gast deed)

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:01

Sandyman538

SandstorM [148839]

Tsja, vroeger betaalde je 15 euro voor een map pack waarvan er 4 uitkwamen per versie CoD met elk volgens mij 4 maps. Of je betaalde ineens 50 euro voor alle map packs. De map packs nu krijg je gewoon gratis, toch geen slechte deal al zeg ik het zelf.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• thunder8

thunder8

himlims_ schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 14:30:
[...]

nope, in DMZ kun je -niet- dood gaan door de rotorbladen van de exfil-helicopter. Ik heb al menig exfil gedaan door bovenop de chopper/bladen te springen (maar nooit zoals deze gast deed)
Overigens kan je wel dood als je op de LZ staat waar de Exfil heli landt. Die drukt je gewoon dood. :D Helaas al eens overkomen. |:( Moet wel zeggen dat ik onder vuur lag, maar niet door had dat de heli al zo laag was. Auto daar neerzetten is ook niet handig, die gaat ook insta-kill.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

thunder8 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 14:35:
[...]

Overigens kan je wel dood als je op de LZ staat waar de Exfil heli landt. Die drukt je gewoon dood. :D Helaas al eens overkomen. |:( Moet wel zeggen dat ik onder vuur lag, maar niet door had dat de heli al zo laag was. Auto daar neerzetten is ook niet handig, die gaat ook insta-kill.
al doende wordt je wijzer toch? heb t ook al paar keer meegemaakt, druk met AI of voertuig exact op plek waar heli moet komen.

wanneer een exfil is die ik niet opgeroepen heb, gooi ik preventief wat molotov nabinnen, dat is super effectief gebleken. te vaak eindigd een squad toch als solo (want schijbnaar iks het voor de huidige generatie gamers te veel gevraagd om 2-3min. te wachten voordat je gerevived wordt)

helaas nog geen squad kunnen vormen met tweakers

@thunder8

[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 09-02-2023 15:50 ]

• zaander
zo heb ik ook de chemist gedaan, met een sniper. Niemand gaat meer voor the chemist maar wel prima te doen in je eentje

• thunder8

thunder8

Dat is zo fout op verschillende manieren. :o :o :o

Gelukkig speel ik bijna geen DMZ meer. Moet alleen, zoals ik zei, nog de M13B vrijspelen. Voor de rest toch alleen MWII aan het spelen, Quick Play of Invasion/Ground War.

Sandyman538 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 14:32:
[...]

Tsja, vroeger betaalde je 15 euro voor een map pack waarvan er 4 uitkwamen per versie CoD met elk volgens mij 4 maps. Of je betaalde ineens 50 euro voor alle map packs. De map packs nu krijg je gewoon gratis, toch geen slechte deal al zeg ik het zelf.
Waar je vroeger bij release altijd 14 a 16 maps had waarvan geen remakes. Elk map pack had ook nog eens 4maps.
Deze Cod waren er maar 10 bij release
Bron: https://callofduty.fandom.com/wiki/Maps

@Stylze Ik hoop niet dat ze terug met map packs gaan beginnen. En zou ook weer zuur zijn aangezien ze daar bij release niets van zeiden, enkel dat ze 2 jaar content gaan uitbrengen en geen nieuwe cod versie.

[ Voor 50% gewijzigd door Chelseamarre123 op 09-02-2023 16:19 ]

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Is DMZ een beetje solo te doen? Of hoef ik dat niet te proberen?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
PdeBie schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 18:57:
Is DMZ een beetje solo te doen? Of hoef ik dat niet te proberen?
Ligt er aan wat je wil doen. Er zijn missies die onmogelijk solo te doen zijn. Bijvoorbeeld tegelijk 3 SAM's onder controle hebben is solo onmogelijk. Een hoop andere missies kan je prima solo doen. Loop je echter tegen een team van 3 of nog meer aan dan heb je wel snel een probleem.

Ik heb hier genoeg missies solo gedaan, maar met een team spelen is wel nodig om ze allemaal te kunnen doen. Toen ik DMZ ging spelen had ik niemand om mee te spelen, maar na genoeg potjes een goede teammate te zijn geweest heb ik zat mensen toegevoegd om missies mee te kunnen doen.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 16:17:
[...]

Waar je vroeger bij release altijd 14 a 16 maps had waarvan geen remakes. Elk map pack had ook nog eens 4maps.
Deze Cod waren er maar 10 bij release
Bron: https://callofduty.fandom.com/wiki/Maps

@Stylze Ik hoop niet dat ze terug met map packs gaan beginnen. En zou ook weer zuur zijn aangezien ze daar bij release niets van zeiden, enkel dat ze 2 jaar content gaan uitbrengen en geen nieuwe cod versie.
Maar ook geen Warzone en dmz wat je er nu 'gratis' bij krijgt. Ik vond de season pass met 4 maps x4 keer het altijd wel waard toen ik fanatiek Cod speelde. Nu ik af en toe en Cod koop en af en toe een Cod echt speel ben ik wel blij dat de lui die camos kopen de nieuwe maps voor me betalen. Anderzijds is er zo weinig variatie qua maps nu dat ik eerder afhaak. (lees eerder door krijg dat ik echt te oud ben om mee te komen met de jeugd. :))

Is ook wel een skill en leeftijds ding. Ik weet nog dat ik perse op elke map in tdm en ffa een moab wilde hebben in MW3 en daarom doorspeelde. Ik denk dat ik toen nog jong en competetief was (en de kick van specialist halen waardoor je over de map vloog echt awesome vond). Nu maakt me een potje 30-2 of 13-27 ongeveer evenveel uit. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Exactor it op 09-02-2023 22:07 ]

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:27
De Expedite 12 _O- _O-

Zo zou elke shotgun moeten zijn.

• PilatuS
  • Niet online
Mochten er nog mensen zijn met een wat oudere CPU, maar met een nieuwere GPU die een lage framerate hebben, vandaag heb ik er 20fps bijgekregen.

Hier een 6700K met een RTX3080 waarbij de GPU meestal maar rond de 60% zat. Dan nog framedrops erbij waarbij het GPU gebruik zelfs naar 50% zakte, dit terwijl de CPU niet op de max liep. Ook VRAM en RAM niet vol, dus geen enkel onderdeel op de max, maar toch framedrops met lager GPU gebruik. In de praktijk op 3840x1600 zo'n 70fps max met drops naar iets boven de 50fps. Als je dan de GPU tijdens de drops op 50% ziet lopen dan wordt je daar niet echt blij van.

Nu blijkt dat als je in het bestand options.3.cod22.cst de volgende regel aanpast van 2 naar 4 de CPU veel zwaarder wordt belast en daarmee ook de GPU ineens wel naar 80% of meer gaat: RendererWorkerCount:0.0 = "2" // -1 to 16 (Heb je 4 fysieke core's moet ie van 2 naar 4. Heb je 6 core's moet ie naar 6 en bij een 8 core dus naar 8. Hyperthreading core's moet je niet mee rekenen.)

Voor dit te hebben aangepast deden 2 core's rond de 50% en 2 core's rond de 75%. Na het aanpassen gaan ze allemaal naar tussen de 75% en 95% waarbij de GPU het zwaarder krijgt en ik nu 20fps meer heb met uitschieters tot 35fps meer. Het GPU gebruik is van 60% gemiddeld naar boven de 80% gegaan, nog niet perfect want ik zou graag 95+% zien, maar wel een stuk beter. Mogelijk is dit helemaal geen probleem op snellere CPU's, maar mijn 6700K had er dus nogal last van. Ik kon er niet tegen dat geen enkel onderdeel boven de 75% uitkwam en de framerate zo laag was. Nu gelukkig van 70fps gemiddeld naar 90fps gemiddeld gegaan. Ik ben een paar uur bezig geweest met van alles aanpassen, maar deze ene instelling deed het voor mij.

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 09-02-2023 22:54 ]

• DENNIS79
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-11 23:31
PilatuS schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 22:38:
Ik ben een paar uur bezig geweest met van alles aanpassen, maar deze ene instelling deed het voor mij.
Heb je al je overige aanpassingen wel ongedaan gemaakt, zodat je weet dat het enkel deze regel is die voor de snelheidswinst zorgt?

• Wii4all
  • Niet online
Wij zijn bezig om of tier 3 van alles te hebben gedaan voor de insured slot...of tier 5 van legion...maar 90 gas masks naar een dumpster brengen wie verzint die missies joh.

Burp

• PdeBie
  • Nu online
Ah f*cking hell. Heb ik net een lekker rondje DMZ met aardig wat geld in m'n backpack. Ben op weg naar de exfill en crash........ game loopt vast. steam_ship.exe of iets dergelijks.

Wordt je toch helemaal knetter van :(

• donvalentino

donvalentino

tommerd_ schreef op donderdag 9 februari 2023 @ 11:38:
[...]

Longshots haal je easy op shoothouse en anders Groundwar ook een goede optie.

• tommerd_
donvalentino schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:37:
[...]

Longshots haal je easy op shoothouse en anders Groundwar ook een goede optie.
De snipers is vooral nu nog het levelen en goud halen, die longshots moeten wel goed komen ja :)

• donvalentino

donvalentino

tommerd_ schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 10:40:
[...]

De snipers is vooral nu nog het levelen en goud halen, die longshots moeten wel goed komen ja :)
Ah oke, levelen snipers ging bij mij vrij makkelijk op shitment, lekker achter in de hoekjes blijven staan.

• PilatuS
  • Niet online
DENNIS79 schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 07:42:
[...]

Heb je al je overige aanpassingen wel ongedaan gemaakt, zodat je weet dat het enkel deze regel is die voor de snelheidswinst zorgt?
Ik heb na iedere aanpassing getest. Geen enkele andere aanpassing deed iets, maar deze wel. Als je het niet 1 voor 1 doet en test weet je natuurlijk nog niets, dus daarom iedere aanpassing testen. Alleen deze aanpassing gaf een veel hoger CPU gebruik en daarmee een hoger GPU gebruik.
Wii4all schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 08:48:
Wij zijn bezig om of tier 3 van alles te hebben gedaan voor de insured slot...of tier 5 van legion...maar 90 gas masks naar een dumpster brengen wie verzint die missies joh.
Zorgen dat je flink wat geld hebt en dan een buy vinden dicht bij een deaddrop. Je kan ze onbeperkt kopen en dan is de missie vrij snel te doen. Als je rugzak vol is kan je ze ook nog in of op een auto leggen.

• Nix_R
  • Laatst online: 10-11 09:21
Ik krijg steeds twee meldingen in beeld!

“offensive chat warning”
“Account name warning”

Vind het vreemd want mijn account naam is t zelfde als hier op tweakers!
En ik speel altijd met een muted mic en stuur nooit berichten naar andere spelers!

Moet ik hier iets aan doen of gewoon zo laten?
Nix_R schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 12:59:

“offensive chat warning”
“Account name warning”

En ik speel altijd met een muted mic en stuur nooit berichten naar andere spelers!

Lijkt te veel op het N woord denk ik. Fonetisch ligt het er wellicht te dicht bij.
Dus elke keer als jij een kill maakt, of een andere activiteit die in de chat/in beeld komt, geldt dat als offensive chat.

Het zou zelfs kunnen dat andere spelers je al eens gerapporteerd hebben trouwens. Voor de zekerheid zou ik als ik jouw was je naam wijzigen (weet niet of dat makkelijk kan), voordat je een Activision ban hebt.

Je kan eventueel ook nog contact opnemen met Activision, om het na te vragen.

[ Voor 29% gewijzigd door Vrijdag op 10-02-2023 13:15 ]

• CarJunkyXL
Over snipers gesproken, ze moeten weer eens sniper only matches aanbieden! Dat mis ik al even.

• thunder8

thunder8

CarJunkyXL schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 13:16:
Over snipers gesproken, ze moeten weer eens sniper only matches aanbieden! Dat mis ik al even.
Grote map, scope glint uit, 64 man, ik ben voor! O+

Bolt action rifle servers :9

Ahhhh, memberberries...

• PdeBie
  • Nu online
Als iemand mij een keer wil helpen met DMZ graag. Ik snap er nog niet veel van :P

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• donvalentino

donvalentino

Nix_R schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 12:59:

“offensive chat warning”
“Account name warning”

Haha ik krijg die ook om de zoveel weken, snap ook niet precies waarom.
Ja ik roep wel eens wat tegen enemy's maar vraag me wel af hoe snel je hierdoor een "tijdelijke ban krijgt"

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-11 22:40
PdeBie schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 13:44:
Als iemand mij een keer wil helpen met DMZ graag. Ik snap er nog niet veel van :P
Invite gestuurd ! wij spelen vaak in de middag en avond met een hecht team !
Kunnen wel samen schieten hoor ! kunnen we jou nog even levelen naar 2e insured ;)

• Nix_R
  • Laatst online: 10-11 09:21
Vrijdag schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 13:13:
[...]

Lijkt te veel op het N woord denk ik. Fonetisch ligt het er wellicht te dicht bij.
Dus elke keer als jij een kill maakt, of een andere activiteit die in de chat/in beeld komt, geldt dat als offensive chat.

Het zou zelfs kunnen dat andere spelers je al eens gerapporteerd hebben trouwens. Voor de zekerheid zou ik als ik jouw was je naam wijzigen (weet niet of dat makkelijk kan), voordat je een Activision ban hebt.

Je kan eventueel ook nog contact opnemen met Activision, om het na te vragen.
Zou dat het echt zijn? heb deze naam al sinds de ps3 launch!
Misschien toch maar een keer contact leggen met activision!
Nix_R schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 20:29:
[...]

Zou dat het echt zijn? heb deze naam al sinds de ps3 launch!
Misschien toch maar een keer contact leggen met activision!
Denk het ook, Activision is vrij streng op zo'n dingen.
Maat van mij had ooit ook een paar dagen een voice ban omdat hij eens scheldde in een party waardoor die na een report een ban kreeg.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mijn lijst aan blocked-accounts op MW2 is denkniveau dubbele van wat ik op Twitter geblokkeerd heb.

Vanochtend 11(!!!) potjes achter elkaar waarbij, of 1-2 man solo speelt in een Squad, men disconnected (waarschijnlijk game), teammates die verreken om iemand te reviven :r, de game start met een 2man squad, of als een idioot full Rambo dood gaan binnen 10se .

11 potjes achter elkaar waarbij niet 5min. normaal gespeeld kan worden…. Leuk zeg

• ThunderaceNL
himlims_ schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 08:48:
Mijn lijst aan blocked-accounts op MW2 is denkniveau dubbele van wat ik op Twitter geblokkeerd heb.

Vanochtend 11(!!!) potjes achter elkaar waarbij, of 1-2 man solo speelt in een Squad, men disconnected (waarschijnlijk game), teammates die verreken om iemand te reviven :r, de game start met een 2man squad, of als een idioot full Rambo dood gaan binnen 10se .

11 potjes achter elkaar waarbij niet 5min. normaal gespeeld kan worden…. Leuk zeg
Speel hier sinds een paar weken veel via discord, servers van de youtuber Phixate. Daar vind je per faction mensen die specifieke missies proberen en teammates zoeken daarvoor. Insured slots vrijspelen gaat 10x sneller. Eergisteren een beginner geholpen, elke dmz match minimaal 2 missies voltooid. Die vent had de avond van z'n leven.

Heb hierdoor inmiddels best wat mensen in de vriendenlijst, die elkaar vervolgens ook gewoon spontaan inviten in Cod. Werkelijk heerlijke avonden gamen mee gehad. Hiervoor speelde ik met name solo en af en toe met randoms, maar met anderen gericht spelen is echt veel en veel leuker.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ThunderaceNL schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 10:33:
[...]

Speel hier sinds een paar weken veel via discord, servers van de youtuber Phixate. Daar vind je per faction mensen die specifieke missies proberen en teammates zoeken daarvoor. Insured slots vrijspelen gaat 10x sneller. Eergisteren een beginner geholpen, elke dmz match minimaal 2 missies voltooid. Die vent had de avond van z'n leven.
Dat ging ook wel erg smooth onze DMZ ronden, na maand grotten - had met jou met een kwartiertje de m13 :>

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-11 15:31
Ben ik de enige die diverse kerst gerelateerde producten voorgeschoteld krijg in de CoD store?
Laatst ook al een Kerst operator (Claus)..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NiEwdVY_baz5JC15cvCX09Ce22Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BDhoqGkVgtMDN4O8yxdWDKFp.jpg?f=fotoalbum_large

• PilatuS
  • Niet online
ThunderaceNL schreef op zaterdag 11 februari 2023 @ 10:33:
[...]

Heb hierdoor inmiddels best wat mensen in de vriendenlijst, die elkaar vervolgens ook gewoon spontaan inviten in Cod. Werkelijk heerlijke avonden gamen mee gehad. Hiervoor speelde ik met name solo en af en toe met randoms, maar met anderen gericht spelen is echt veel en veel leuker.
En dan is DMZ zo enorm leuk. Met nutteloze randoms is er weinig aan, of is het meer frustratie dan lol. Maar met de juiste mensen missies doen maakt het een geweldig spel. Gisteren nog iemand geholpen om met 200k te exfillen. Het gas was al onderweg, maar het is gelukt. Lastige bots, auto's die kapot gaan en mensen tegenkomen terwijl je bezig bent zo'n missie te doen geeft nogal een ervaring. Het is eigenlijk een soort realtime 80's actiefilm van 30 minuten.

• PdeBie
  • Nu online
Furrr schreef op zondag 12 februari 2023 @ 13:02:
Ben ik de enige die diverse kerst gerelateerde producten voorgeschoteld krijg in de CoD store?
Laatst ook al een Kerst operator (Claus)..

[Afbeelding]
Nee, krijg ik ook te zien.

En de oorspronkelijke bundel met daarin Price etc. is niet meer te vinden.

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-11 15:31
PdeBie schreef op zondag 12 februari 2023 @ 14:32:
[...]

Nee, krijg ik ook te zien.

En de oorspronkelijke bundel met daarin Price etc. is niet meer te vinden.
Thanks!

Ergens wel treurig en verteld het een en ander over de huidige staat van de game imo..

Desondanks en vooralsnog de meest gespeelde game in huis. 😉

[ Voor 10% gewijzigd door Furrr op 12-02-2023 17:54 ]

• ThunderaceNL
PilatuS schreef op zondag 12 februari 2023 @ 13:41:
[...]

En dan is DMZ zo enorm leuk. Met nutteloze randoms is er weinig aan, of is het meer frustratie dan lol. Maar met de juiste mensen missies doen maakt het een geweldig spel. Gisteren nog iemand geholpen om met 200k te exfillen. Het gas was al onderweg, maar het is gelukt. Lastige bots, auto's die kapot gaan en mensen tegenkomen terwijl je bezig bent zo'n missie te doen geeft nogal een ervaring. Het is eigenlijk een soort realtime 80's actiefilm van 30 minuten.
Helemaal eens. Wat me ook wel veel opvalt inmiddels is dat je de match in gaat met het idee een bepaalde faction missie te doen, maar vervolgens na een half uur van alles hebt gedaan behalve die missie :+ . Heerlijk hoe je zo kunt verdwalen in een open world game.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PilatuS schreef op zondag 12 februari 2023 @ 13:41:
[...]

persoonlijk vind ik DMZ een van de leukste game modus in jaren, smakelijke balans voor alles, spannend, frustrerend, humoristische momenten, ik vind helemaal geweldig

• PilatuS
  • Niet online
himlims_ schreef op zondag 12 februari 2023 @ 23:31:
[...]
persoonlijk vind ik DMZ een van de leukste game modus in jaren, smakelijke balans voor alles, spannend, frustrerend, humoristische momenten, ik vind helemaal geweldig
Mee eens. Ik speel veel spellen niet omdat bepaalde dingen mij niet bevallen, maar dat heb ik hier totaal niet. Sowieso game ik nog maar vrij weinig omdat een spel voor mij echt goed aan moet voelen en dat heb ik hier wel. Dat een spel als geheel voor mij goed aanvoelt is zeldzaam.

Iets als Tarkov heb ik nooit gespeelt omdat het voor mij erg ver gaat en daarmee onnnodig ver gaat met bijvoorbeeld de inventory. Hier is het gewoon lekker simpel en het doet wat het moet doen zonder gelijk ingewikkeld te worden. Puur missies doen terwijl er ook andere mensen rondlopen maakt het erg interessant en de basis is super simpel. Zelfs missies als 30 tubes tandpasta vind ik juist leuk om te doen. Veel mensen hebben er een hekel aan, maar ik vind het prima om rond te lopen en dingen te zoeken om weg te brengen. Doe je zo'n missie in een singleplayer game gaat het nergens over, maar in een game als DMZ met andere spelers wordt het ineens wel leuk om te doen voor mij.

Het hele idee van DMZ voor mij was levelen voor Warzone want ik wist er niets van. Toen begonnen met levelen, maar sindsdien zo'n 25 potjes Warzone gespeelt sinds het spel is uitgekomen omdat DMZ gewoon veel leuker is. De meeste van die Warzone potjes is dan nog solo omdat er niemand was om DMZ mee te spelen. De hele DMZ formule is voor mij precies goed omdat het niet onnodig complex is. Verder voelt het dus erg goed aan. Grafisch enorm mooi, de controls zijn prima, het geluid is niet slecht en het speelt gewoon lekker. Dat iets lekker speelt is voor mij het meest belangrijke. Het geheel moet goed aanvoelen en dat doet het zeker, dan het hele idee van missies doen terwijl er andere spelers zijn is wat heel goed werkt met DMZ.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DMZ Loot plekjes

Zijn aantal interessante plekken voor vinden van nodige wapens en items

In willekeurige volgorde
Vliegveld control toren
[YouTube: How to get inside the airport control tower without a key! #callofduty #shorts #dmz]

Hotel kamer

Winkel centrum via ventilatie

Krijg zo 123 geen instructie gevonden voro de TV toren (niet dat er veel boeiende loot ligt)

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 06:41
Ik ben aan het kijken voor een ps5 controller met back paddles zoals de edge of scuf hebben. Met welke controller spelen jullie en welke controller raad je aan?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

robb. schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:45:
Ik ben aan het kijken voor een controller met back paddles zoals de edge of scuf hebben. Met welke controller spelen jullie en welke controller raad je aan?
wat is het vorodeel daarvan?

kwam dit tegen; https://www.bol.com/nl/nl...paddles/9300000022217858/

[ Voor 25% gewijzigd door himlims_ op 13-02-2023 10:02 ]

• zaander
Deze heb ik werkt prima, maar je moet er echt heel erg aan wennen. Je moet je grip ook echt aanpassen ander druk je telkens die paddles in.

• thunder8

thunder8

Dit weekend weer de nodige uren gespeeld. Weer 2 wapens op goud gezet, omdat Shipment weer in single map mode te vinden is. Toen ik dat zat was, ben ik nog even aan de gang geweest om mijn distance record te verbeteren. Vorige week kon ik de 500 meter net niet halen, gisteren deze verpletterd met een 542.29 meter. Shariff Bay in de telecom toren gaan liggen en maar zoeken naar doelen op afstand. Vond er 1 bij de brandweer kazerne die redelijk stationair bleef. Helaas kreeg ik deze om 1 of andere vage reden niet neergeschoten. Kort daarna kwam er vlak achter iemand staan en landde ook de heli met players aan de buitenkant. Gewoon op goed geluk schieten in de wolk van rook en de 2de kogel was meteen raak, 529,1 meter. Maar dat voelde niet super omdat de kans iemand te raken gewoon groter was. Nog geen 20 seconden later gaat er iemand verder naar rechts op een dak liggen. Na 2 schoten die net mis waren omdat het doel bewoog, besloot ik toch maar iets meer te leaden met mijn schot. En bam, raak 542.29 meter! Dat voelde echt heel erg lekker, juist omdat het doel dus ook nog niet eens stil lag. Voorlopig zal ik dit waarschijnlijk niet verbeteren. Meestal ga ik dichterbij liggen en meer voor de aantal kills. Hoewel ik zag dat op deze map 600+ haalbaar moet zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dU_lBLgIGxcZjXkRjd1EiLNGh4A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YNHwL8FjuCFCc9i55v4E7iFx.jpg?f=fotoalbum_large

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ben aan het kijken voor een ps5 controller met back paddles zoals de edge of scuf hebben. Met welke controller spelen jullie en welke controller raad je aan?
Ik heb zelf deze icm een Xbox Series X. Erg fijne controller!

https://www.thrustmaster....cts/eswap-pro-controller/
Het grote voordeel van paddles is dat je die kan toewijzen aan knoppen. Denk aan de jump, reload of wapenswitch. Op die manier hoef je je duimen niet meer van de sticks te halen en kan je continu blijven bewegen.

Ik heb wapenwissel en melee (driehoek en rondje) aan mijn paddles toegewezen. Gecombineerd met de instelling Tactical Bumper Jumper hoef ik in vuurgevechten nooit de sticks los te laten. Waarom niet herladen? Da's eenvoudig, want wapenwissel is sneller dan herladen :)

In adventure of hack&slash spellen kan het ook wel handig zijn, bijvoorbeeld om potions/healthpacks/dodge aan te koppelen.

• Aramiss
Vrijdag schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:31:
[...]

Het grote voordeel van paddles is dat je die kan toewijzen aan knoppen. Denk aan de jump, reload of wapenswitch. Op die manier hoef je je duimen niet meer van de sticks te halen en kan je continu blijven bewegen.

Ik heb wapenwissel en melee (driehoek en rondje) aan mijn paddles toegewezen. Gecombineerd met de instelling Tactical Bumper Jumper hoef ik in vuurgevechten nooit de sticks los te laten. Waarom niet herladen? Da's eenvoudig, want wapenwissel is sneller dan herladen :)

In adventure of hack&slash spellen kan het ook wel handig zijn, bijvoorbeeld om potions/healthpacks/dodge aan te koppelen.
Welke console speel jij op en welke attachment op PS5 / Xbox one controller?
Er is ooit een officiele voor de ps4 uitgekomen net voordat de PS5 uit kwam en het leek mij ook altijd wel handig. Reloaden met een paddle i.p.v. knop op de controller.

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
himlims_ schreef op maandag 13 februari 2023 @ 09:10:

DMZ Loot plekjes

Zijn aantal interessante plekken voor vinden van nodige wapens en items

In willekeurige volgorde
Vliegveld control toren
[YouTube: How to get inside the airport control tower without a key! #callofduty #shorts #dmz]

Hotel kamer
[YouTube: MW2 DMZ - Unlock Room 302 and Sawah Hotel Location]

Winkel centrum via ventilatie
[YouTube: DMZ Vent Sneak In at Mall and Embassy Elevator! Secrets!]

Krijg zo 123 geen instructie gevonden voro de TV toren (niet dat er veel boeiende loot ligt)
Gister ook nog een paar potjes gedaan met auto squad fill, daar met een squad van 3 zo dood als een pier omdat mensen persé in de steden een missie wilden doen.. Daarna een solo run gedaan met een spawn toevallig naast de trein, hop trein in deze van voor naar achter looten en dan naar de exfill. Dus kan de volgende ronde weer met 3 plates en large backpack starten.

Nu wacht ik wel tot 15-02 voor het doen van missies voor extra wapen sloten e.d. maar zal dan ook wel meer ranked play gaan doen gok ik. DMZ is wel leuk voor de afwisseling samen met wat maten als je daar de tijd voor hebt. Alleen dat samen spelen is dan wel een dingetje, solo is het wel tricky. Nu had ik de tweakers group toegevoegd maar daar krijg ik niet vaak iemand online, dus denk dat toevoegen op andere manier moet gaan doen om in duo's of squads te spelen.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Had eerst een aim controller met 4 backpaddles en muisklik l2/R2.
Deze beviel me niet echt, vooral die muisklik was storend en kreeg ik last van in mijn duimen.

Nu heb ik een paar maand een scuff ps5. Deze is echt fantastisch.

• donvalentino

donvalentino

Standaard PS5 controller en zelf back paddles erop gemonteerd (4 paddles, springen ligggen reloaden en wapens wisselen)

• Aramiss
donvalentino schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:13:
[...]

Standaard PS5 controller en zelf back paddles erop gemonteerd (4 paddles, springen ligggen reloaden en wapens wisselen)
Verder nog tips voor aanschaf, montage of links naar meer informatie?
Aramiss schreef op maandag 13 februari 2023 @ 10:38:
[...]

Welke console speel jij op en welke attachment op PS5 / Xbox one controller?
Er is ooit een officiele voor de ps4 uitgekomen net voordat de PS5 uit kwam en het leek mij ook altijd wel handig. Reloaden met een paddle i.p.v. knop op de controller.
Ik speel nog op de PS4, maar heb een tijdje terug een Strikepack gekocht. Nu kan je die ook aanpassen met macro's zoals dropshot, burst etc. maar daar heb ik me nooit in verdiept. Toentertijd waren er nog geen losse paddle attachments, dus heb ik deze maar gekocht. Zit ook met een kabel, dus dat is misschien niet voor iedereen handig. Maar mijn PS4 staat gewoon op mijn bureau, dus ik vind dat niet erg. Plus dat ik nooit met een lege accu zit :P

https://collectivemindsst...strike-pack-dominator-ps4 Deze heb ik :)

Voor de PS5 en XBox zijn ze geloof ik nog niet, helaas.

• robb.
Vrijdag schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:39:
[...]

Ik speel nog op de PS4, maar heb een tijdje terug een Strikepack gekocht. Nu kan je die ook aanpassen met macro's zoals dropshot, burst etc. maar daar heb ik me nooit in verdiept. Toentertijd waren er nog geen losse paddle attachments, dus heb ik deze maar gekocht. Zit ook met een kabel, dus dat is misschien niet voor iedereen handig. Maar mijn PS4 staat gewoon op mijn bureau, dus ik vind dat niet erg. Plus dat ik nooit met een lege accu zit :P

Dat zijn in ieder geval schappelijker prijzen dan voor de scuf/edge
Is wel een cheat device en je kan er geen PS5 games mee spelen

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:23
Vrijdag schreef op maandag 13 februari 2023 @ 12:39:
[...]

Je beseft toch dat die strikepack regelrecht cheaten is?
pina schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:41:
[...]

Je beseft toch dat die strikepack regelrecht cheaten is?
Ja, maar die macro's gebruik ik dus niet ;)

• robb.
Chelseamarre123 schreef op maandag 13 februari 2023 @ 14:41:
Is wel een cheat device en je kan er geen PS5 games mee spelen
Zo had ik het nog niet bekeken, ik dacht dat de back paddles standaard bij bijv de scuf en de edge in te stellen zijn met marco's maar dat kan dus niet.
Ik ben eigenlijk opzoek naar een manier om mijn tegenstander bij één op één gevechten af te troeven door bijv. sneller te schieten. Met de normale dual sense lukt me dat niet altijd, dan zal enerzijds ook aan mijn reactiesnelheid/richt capaciteiten liggen...

• spijk860
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-11 14:27
Zijn er nog Tweakers die deze avond gezellig een potje Mini Battle Royale mer willen doen? Ik speel op PS met gamertag Spijk860. Voeg me maar toe en dan spreken we elkaar.

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-11 10:44
robb. schreef op maandag 13 februari 2023 @ 16:10:
[...]

Zo had ik het nog niet bekeken, ik dacht dat de back paddles standaard bij bijv de scuf en de edge in te stellen zijn met marco's maar dat kan dus niet.
Ik ben eigenlijk opzoek naar een manier om mijn tegenstander bij één op één gevechten af te troeven door bijv. sneller te schieten. Met de normale dual sense lukt me dat niet altijd, dan zal enerzijds ook aan mijn reactiesnelheid/richt capaciteiten liggen...
Waarom zou je sneller moeten schieten? Niet echt eerlijk.
Pagina: 1 ... 68 ... 85 Laatste