Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 02:54

thunder8

Het gedonder begint weer.

himlims_ schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 08:39:
[...]

nieuwe build/versie ga je hardstikke dood door helicopter rotorbladen [..] dat 'sneaky' erop landen is dus afgelopen :(
En zo hoort het ook. :P Beetje realisme is niet erg.

Lijkt er trouwens op dat de levels minder hard gaan. Denk dat er iets te veel players rank 250 haalden in S1, dus nu wat meer XP per level nodig. Tenminste zo voelde het gisteren aan. Verder leek het mij ook dat de scope glint wat terug geschroefd is. In Invasion zag ik ze een heel stuk minder, terwijl er meer dan genoeg snipers aan de gang waren. In de normale modus lijkt de TTK iets opgehoogd te zijn, in Hardcore ook tov Tier 1. Ook weer mijn gevoel.

Met de nieuwe mappen erbij in ieder geval weer wat extra variatie. Valderas Museum trouwens geen enkele wijziging in de map tov de beta, map is nog steeds zo groot.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 16:18

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik werd bij exfill in de heli neergeschoten (downed, not killed), maar had wel een succesvolle extractie met behoud van alles. Kan me niet herinneren dat dit voorheen ook was. Misschien ter compensatie van de dodelijke rotor blades nu?

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

BlaTieBla schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 09:54:
Ik werd bij exfill in de heli neergeschoten (downed, not killed), maar had wel een succesvolle extractie met behoud van alles. Kan me niet herinneren dat dit voorheen ook was. Misschien ter compensatie van de dodelijke rotor blades nu?
dat was in S01 ook; als je downed bent (maar niet dood) en je ligt in de heli heb je een succesvolle extract

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ThunderaceNL schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:30:
Niet de beste DMZ avond hier zeg, werd achter elkaar neergemaaid door AI. Bij airport net meegemaakt dat we met z'n 2en een ander team onder vuur hadden, maat ging down, vervolgens werden ik en het volledige andere team door AI weggevaagd. Bijzondere ervaring....
Onze ervaring was precies haaks hierop eigenlijk, wij dachten na een avondje spelen "is de AI nou zo makkelijk geworden" :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
Overigens ging ik gisteren einde avond nog even Solo nadat mijn Game maatjes waren afgemeld.
Eigenlijk om er even snel in en uit te gaan voor een missie maar zag nergens rond mijn spawn AI, heb 15 minuten rond gelopen in die pot, 3 missies gedaan die solo konden en geen AI en Squads tegengekomen 8)7

Leek er verdomd veel op dat ik alleen in de pot zat.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Donstil schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:18:
[...]

Onze ervaring was precies haaks hierop eigenlijk, wij dachten na een avondje spelen "is de AI nou zo makkelijk geworden" :P
ja en nee; jah soms wel, maar ook niet :+ lekker vaag 8)7

op sommige punten zijn ze duidelijk sterker geworden; jagen je op, exil is gekkenhuis, nog meer smoke, rennen door deuren heen etc.

• Donstil
  • Niet online
himlims_ schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:21:
[...]

ja en nee; jah soms wel, maar ook niet :+ lekker vaag 8)7

op sommige punten zijn ze duidelijk sterker geworden; jagen je op, exil is gekkenhuis, nog meer smoke, rennen door deuren heen etc.
Ooh dat hebben wij niet ervaren, wel stonden er ineens NPC's in huizen terwijl dat hiervoor veel buiten was maar alles voelde heel makkelijk gisteren.

Misschien zijn ze dat nog aan het balanceren en zijn er verschillende profielen voor de servers ofz.

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Ricmaniac schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 23:51:
Mooi avondje in multiplayer weer gehad. Mis alleen wel direct shipment hoor :P
Als ik gewoon mindless wil camo grinden is shipment altijd ideaal.

Heb 3 goude sub machine guns erbij.

Nog 2 te gaan dan kan ik ze platinummen.
Blij dat ik net voor de launch S2 Orion cammo gehaald heb _/-\o_

• Donstil
  • Niet online
donvalentino schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:29:
[...]

Blij dat ik net voor de launch S2 Orion cammo gehaald heb _/-\o_
Ooh is dat moeilijker geworden met S2 dan?

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Donstil schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:47:
[...]

Ooh is dat moeilijker geworden met S2 dan?
Nee maar meestal verdwijnt de shipment / shoothouse playlist zodat het langer duurt voordat je de challenges complete.

• Donstil
  • Niet online
donvalentino schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 10:51:
[...]

Nee maar meestal verdwijnt de shipment / shoothouse playlist zodat het langer duurt voordat je de challenges complete.
Ooh zo, ja shipment is wel lekker grinden dan natuurlijk :)

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ThunderaceNL schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 21:30:
Niet de beste DMZ avond hier zeg, werd achter elkaar neergemaaid door AI. Bij airport net meegemaakt dat we met z'n 2en een ander team onder vuur hadden, maat ging down, vervolgens werden ik en het volledige andere team door AI weggevaagd. Bijzondere ervaring....
Ik dacht juiste dat ze het wat 'eenvoudiger' gingen maken...ben benieuwd.
Heb zelf alleen deathmatch gedaan zeg maar....

Burp

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12:49
de eerste missies waren lachwekkend simpel, alle 3 in 1 match was geen enkel probleem, na 5 matches white lotus en andere klaar. Vanavond beginnen aan black mouse. Hopen dat ik deze keer wel het 2e slot vrij kan spelen, die 3e vind ik minder belangrijk. Wel viel me op dat op rustige open plekken de AI een stuk minder agressief en krachtig is, maar in steden en bij weapon raids wordt je echt compleet overspoeld met AI.

Gisteravond een raid gespeeld waar 3 paradrops en 5 heli's vol met tier 3 AI lande, dat is best uitdagend.

• Donstil
  • Niet online
jichem schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:16:
de eerste missies waren lachwekkend simpel, alle 3 in 1 match was geen enkel probleem, na 5 matches white lotus en andere klaar. Vanavond beginnen aan black mouse. Hopen dat ik deze keer wel het 2e slot vrij kan spelen, die 3e vind ik minder belangrijk. Wel viel me op dat op rustige open plekken de AI een stuk minder agressief en krachtig is, maar in steden en bij weapon raids wordt je echt compleet overspoeld met AI.

Gisteravond een raid gespeeld waar 3 paradrops en 5 heli's vol met tier 3 AI lande, dat is best uitdagend.
Ja het lijkt een stuk minder farmen voor dat tweede wapenslot en dat is inderdaad wel fijn.
Met een tweede slot moet het wel heel gek lopen wil je niet altijd met je eigen wapen kunnen spelen.

• jichem
Donstil schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:29:
[...]

Ja het lijkt een stuk minder farmen voor dat tweede wapenslot en dat is inderdaad wel fijn.
Met een tweede slot moet het wel heel gek lopen wil je niet altijd met je eigen wapen kunnen spelen.
Dat maakt het wel voor heel veel mensen een stuk leuker denk ik. Een keertje niet exfillen is, zeker met randoms, zo gebeurd. Dan heb je als je geen uitgebreide contraband hebt gewoon meteen een probleem. (tenminste als je pech hebt wordt je op je spawn binnen 1 minuut gewiped door operators van een spawn naast je)

• Donstil
  • Niet online
jichem schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 13:40:
[...]

Dat maakt het wel voor heel veel mensen een stuk leuker denk ik. Een keertje niet exfillen is, zeker met randoms, zo gebeurd. Dan heb je als je geen uitgebreide contraband hebt gewoon meteen een probleem. (tenminste als je pech hebt wordt je op je spawn binnen 1 minuut gewiped door operators van een spawn naast je)
Ja eens, er zijn een hoop spawn points waar je echt direct moet gaan rennen als je daar begint 8)7

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 06:41
Had Resurgence nog nooit gespeeld, maar dit is toch wel een dikke game modus. Veel knallen, lekker hectisch en geen gulag!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:34
heeft iemand de vault editie gekocht voor 30 euro?

Dan krijg je toch sowieso een battle pass en muntjes?

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-11 12:06
Aggressor schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:27:
heeft iemand de vault editie gekocht voor 30 euro?

Dan krijg je toch sowieso een battle pass en muntjes?
deze heb ik maar die heb ik gebruikt bij het vorige seizoen, ik ga overigens wel een battle pas kopen.
vind het een leuke bijkomstigheid die skins niet noodzakelijk maar leuk voor erbij heb je ook een soort van doel

Don’t go around the mountain but go over the mountain

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:30
En als je maar genoeg speelt verzamel je genoeg muntjes voor een gratis nieuwe battle pass.

• zaander
daarom, de seizoenen duren zo lang dat je het met gemak haalt zeker nu ik ook met multiplayer battlepas xp haal

• thunder8

thunder8

PdeBie schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:39:
En als je maar genoeg speelt verzamel je genoeg muntjes voor een gratis nieuwe battle pass.
Je houdt zelfs over. BP kost 1100 CP en je kan er 1400 verzamelen elk seizoen. Zat gisteren op 1900CP, nu dus nog 800 over. Eind seizoen sta ik dan 2200CP.

Je kan ook meer XP per potje halen als je met meer mensen in een party gaat spelen. Je krijgt al +10% XP met de Battle Pass, met een party van 2 of meer mensen, krijg je nog eens +25%. Zo kan je dus ook harder in rank groeien en pak je ook sneller die 100 BP tiers.

• Aggressor
thunder8 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 14:49:
[...]

Je houdt zelfs over. BP kost 1100 CP en je kan er 1400 verzamelen elk seizoen. Zat gisteren op 1900CP, nu dus nog 800 over. Eind seizoen sta ik dan 2200CP.

Je kan ook meer XP per potje halen als je met meer mensen in een party gaat spelen. Je krijgt al +10% XP met de Battle Pass, met een party van 2 of meer mensen, krijg je nog eens +25%. Zo kan je dus ook harder in rank groeien en pak je ook sneller die 100 BP tiers.
Ja klopt,
Ik heb nu 950 muntjes.. hoef er maar bij te kopen.

Heb je met de vault editie nog andere leuke dingen dan?
Toch een paar skins? ook wapens?

twijfel

• thunder8

thunder8

Aggressor schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:12:
[...]

Ja klopt,

twijfel
Geen idee, ik betaal in ieder geval geen 30€ voor een paar operators, skins en blueprints. Heb 1x een tientje betaald voor de 1ste BP en die kan ik tot nu toe elke keer weer kopen met bij elkaar gespeelde CP punten.

• zaander
[...]

Ja klopt,

twijfel
je krijgt dit:
- Red Team 141 Operator-pack
- FJX Cinder-wapenkluis
- Battle Pass (1 Seizoen)
- 55 Tierskips
- 10 uur dubbele XP en dubbele wapen-XP

[...]

Ja klopt,

twijfel
Je kan ook gewoon doorspelen. Bij de pass tiers zijn ook een aantal die gratis muntjes geven. Als je genoeg hebt om de pass te kopen, heb je in één keer toegang tot alles wat je vrij had gespeeld. maar waar je tot nu toe nog geen gebruik van kon maken omdat je de pass niet hebt.

Alles wat achter de paywall van de pass zit, is uitsluitend cosmetics. Nieuwe wapens zijn gratis voor iedereen. Al moet je er soms wel wat voor doen, om de kruisboog vrij te spelen moet je wel de path of the ronin event afwerken.

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 16-02-2023 15:39 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:47
Wat is die Iso Hemlock een teleurstelling zeg :-(

• PdeBie
Weet niet wat er nog meer aangepast is, maar het lijkt wel alsof ik alleen nog maar tegen pro’s speel. Mijn K/D is wel zo ruk momenteel.

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:47
PdeBie schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:07:
Weet niet wat er nog meer aangepast is, maar het lijkt wel alsof ik alleen nog maar tegen pro’s speel. Mijn K/D is wel zo ruk momenteel.
Haha same! Ik sta nagenoeg altijd top 3, maar vandaag was wel ff lastig. Maar de hemlock viel dan ook wel tegen…

• Wii4all
  • Niet online
Meer mensen bij wie de mic niet meer werkt in dmz. Buiten de dmz in de party werkt de audio goed maar in de dmz valt deze ineens weg kon je weer terug uit het potje dan hoor je elkaar ineens weer

Burp

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 18:22
Er was sprake van difficulty instellen van AI maar dat idee is afgevoerd vermoed ik.
Nu is het gewoon nog méér AI met perfecte aim. Zo gaat de fun er wel af.

• Wii4all
  • Niet online
internaut schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:21:
Er was sprake van difficulty instellen van AI maar dat idee is afgevoerd vermoed ik.
Nu is het gewoon nog méér AI met perfecte aim. Zo gaat de fun er wel af.
En ze komen nu in groepjes op je afrennen

Burp

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-11 20:33
Het is weer een heuse bug festijn... Paar potjes Battle Royale goed opweg... Connectie problemen...

Geen proximity chat meer?!?!? Wij hebben al 2 avonden helemaal niemand meer gehoord...

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:55
stijn1309 schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:36:
Het is weer een heuse bug festijn... Paar potjes Battle Royale goed opweg... Connectie problemen...

Geen proximity chat meer?!?!? Wij hebben al 2 avonden helemaal niemand meer gehoord...
Ik joinde net een enemy squat, die gezellig aan het lullen waren, en die hoorde ik inderdaad doorvoor niet terwijl ik vrij ‘proximate’ was en dat dus wel verwachtte.

Maar je kunt proximity chat uit zetten toch? Misschien dat iedereen zich er van bewust wordt en het uit zet?

[ Voor 10% gewijzigd door HenkEisDS op 16-02-2023 22:42 ]

• CarJunkyXL
  • Laatst online: 07:53
zaander schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 15:31:
[...]

je krijgt dit:
- 55 Tierskips
Ik snap het nut niet helemaal van die Tiers eigenlijk. Het voegt niks toe behalve dat het aangeeft hoevaak je CoD speelt, afhankelijk hoe hoog je Tier is. Want het zegt niets over hoe goed je bent. Of mis ik iets?

[ Voor 6% gewijzigd door CarJunkyXL op 16-02-2023 22:41 ]

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Heb ook het idee dat de AI nu ook more erratic loopt/rent waardoor ik al een paar keer dacht dat het operators waren.
Verder is het wel wennen dat een stronghold relatief eenvoudig is om te clearen, maar dat het verrekte lastig wordt om weg te komen. Iets te lang blijven hangen en je heb 4 heli ladingen met AI die naar binnen komen stormen.
Ook 'raar' dat je 3-plate vests en large backpacks nu op de meest vreemde (random) locaties tegen komt (op zich klaag ik niet, maar 'vroeger' was het wat voorspelbaarder.
Verder; top gimma!

CarJunkyXL schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:40:
[...]

Ik snap het nut niet helemaal van die Tiers eigenlijk. Het voegt niks toe behalve dat het aangeeft hoevaak je CoD speelt, afhankelijk hoe hoog je Tier is. Want het zegt niets over hoe goed je bent. Of mis ik iets?
Dan snap je de battlepass niet inderdaad.

• CarJunkyXL
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 06:06:
[...]

Dan snap je de battlepass niet inderdaad.
Bedankt voor de uitleg. Maar ik heb het over de tiers. Niet de battlepass.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:53
CarJunkyXL schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 07:59:
[...]

Bedankt chef voor de uitleg. Maar ik heb het over de tiers. Niet de battlepass.
Klopt je mis nikst. het zegt ook niks behalve dat sommige mensen geen zin of tijd hebben die shit allemaal te grinden dus gewoon die skips kopen. elke unlock noemen ze een Tier... makes no sense in de CoD battlepass imo maarja zo is het nou eenmaal :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-11 20:33
HenkEisDS schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:40:
[...]

Ik joinde net een enemy squat, die gezellig aan het lullen waren, en die hoorde ik inderdaad doorvoor niet terwijl ik vrij ‘proximate’ was en dat dus wel verwachtte.

Maar je kunt proximity chat uit zetten toch? Misschien dat iedereen zich er van bewust wordt en het uit zet?
Wel opvallend dat dan iedereen het sinds de update heeft uitgezet waar ik dinsdag nog wel mensen hoorde. Of ze moeten de default nu naar uit gezet hebben een je het bewust aan moet zetten, opvallend is het wel.

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Ik heb voor (ik dacht ) 1300 de battle pass gkocht. Ik zie dat ik nu nog 50 over heb maar heb alleen B0 en B1 geuplocked. iemand enig idee hoe dit kan?

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

BP14 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:12:
Ik heb voor (ik dacht ) 1300 de battle pass gkocht. Ik zie dat ik nu nog 50 over heb maar heb alleen B0 en B1 geuplocked. iemand enig idee hoe dit kan?
Toevallig ook een battlepass token / coin gekocht? Die zijn 150 credits volgens mij. Dan kom je op dat soort restgetallen uit.

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
BlaTieBla schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:17:
[...]

Toevallig ook een battlepass token / coin gekocht? Die zijn 150 credits volgens mij. Dan kom je op dat soort restgetallen uit.
Goeie vraag, maar ik vraag me dan wel af waar mijn 1100 / 1300 zijn gebleven als alleen B0 en B1 unlocked zijn.

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
BP14 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:20:
[...]

Goeie vraag, maar ik vraag me dan wel af waar mijn 1100 / 1300 zijn gebleven als alleen B0 en B1 unlocked zijn.
Heb je niet nog een restant aan tokens over? Want volgens mij moet je zelf unlocken met de tokens die je hebt.

• Wii4all
  • Niet online
Is de ranked play trouwens alleen solo of kan je ook met je party spelen?
Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.

Burp

CarJunkyXL schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 07:59:
[...]

Bedankt voor de uitleg. Maar ik heb het over de tiers. Niet de battlepass.
Je gaat omhoog in tiers, speel je meer ga je sneller omhoog.
Elk level krijg je cosmetische dingen. Of op level 15 en 30 ongeveer de gratis nieuwe wapens. Ook krijg je blueprints wat handig kan zijn als je bepaalde guns niet geleveld hebt.
Heel interessant zijn de cod points die je terugverdiend en (weapon) XP tokens.

Koop je de pass, level je sneller door de battle pass door 10% XP. En heb je toegang tot alle items uit de battlepass.

• Leviathius
  • Laatst online: 18-11 23:03
Wii4all schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:41:
Is de ranked play trouwens alleen solo of kan je ook met je party spelen?
Dat is mij nog niet helemaal duidelijk.
Party is ook gewoon mogelijk. Ranked is CDL regels 4vs4. CDL regels houdt in dat er minder wapens zijn, minder attachments, momenteel alleen flashbang, semtex en HE granaat als equipment etc.

Nadeel is wel dat IW de keuze heeft gemaakt om iedereen en zn moeder op Bronze I te laten beginnen. Oftewel met 0 SR. Opzich kan dat werken, maar de eerste week moeten de mensen die beter zijn en thuishoren in bijvoorbeeld Diamond zich even opwerken zodat de mensen die in Bronze thuishoren een leuke spel ervaring hebben...

YouTube: MotorcycleGeek

• tommerd_
  • Laatst online: 01-10 21:03
[...]

Als je de battle pass koopt betekent het niet dat die in 1 keer is vrijgespeeld. Je koopt als het ware de optie om meer dingen vrij te spelen. Je moet wel nog steeds alle tokens zelf halen door te spelen.

• zaander
CarJunkyXL schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 22:40:
[...]

die tier skips zijn voor de battle pas, je hebt dus eigenlijk met de vault editie een gratis battle pass en de helft vrijgespeeld

• CarJunkyXL
Ricmaniac schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:01:
[...]

Klopt je mis nikst. het zegt ook niks behalve dat sommige mensen geen zin of tijd hebben die shit allemaal te grinden dus gewoon die skips kopen. elke unlock noemen ze een Tier... makes no sense in de CoD battlepass imo maarja zo is het nou eenmaal :P
Ah, thanks!
zaander schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:56:
[...]

die tier skips zijn voor de battle pas, je hebt dus eigenlijk met de vault editie een gratis battle pass en de helft vrijgespeeld
Ah, ik doe daar niet zoveel mee. Vandaar!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ho-ly crap wat is DMZ anders; van “leukste game play in jaren” naar een brok teleurstelling en gewoon weg ‘niet leuk’ om te spelen. Ik lees wel wanneer die bots hersteld zijn.

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-11 13:50
Mooi he hoe zn dev team constant maar alles weet te verneuken haha... lijk nergens op deze update... man man man.

Stay hungry, stay foolish!

• jichem
Wat is er niet leuk aan dan, ja ze zijn op sommige plekken moeilijker om te verslaan, maar ik vind het juist wel uitdagend. Je moet iets dynamischer omgaan met bepaalde contracts, als je te lang wacht bij het plunderen van lootboxes dan staat de hele hut vol AI, en ze laten zich niet meer zomaar dom allemaal afschieten.

• PdeBie
Je kan het ook overdrijven. De AI is wel heel erg goed. Ok, ze hoeven niet zo scherp als stormtroopers te schieten, maar nu zijn ze uitgerust met aimbots waar menig cheater jaloers op is.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

jichem schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:45:
Wat is er niet leuk aan dan, ja ze zijn op sommige plekken moeilijker om te verslaan, maar ik vind het juist wel uitdagend. Je moet iets dynamischer omgaan met bepaalde contracts, als je te lang wacht bij het plunderen van lootboxes dan staat de hele hut vol AI, en ze laten zich niet meer zomaar dom allemaal afschieten.
Door muren heen schieten, een aim wat menig top streamer afmaakt, waves van zo veel hoog armor ai, na een kluis kon je lopen over de wapens. Hadden we enkel gehaald omdat we 6 man Squad hadden, en iedereen paarse armor; nee huidige DMZ is geen uitdaging maar een afslachting. Komt meer backpacks tegen dan daadwerkelijke spelers.

De ai op dan nieuwe eiland is wel minder para dan op el’mazrah(?), en sterkte wisselt per server. Maar leuk is anders.

• Aggressor
voor mijn gevoel is het levelen van de battle pass wel moeilijk geworden?

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-11 21:30
Aggressor schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 17:47:
voor mijn gevoel is het levelen van de battle pass wel moeilijk geworden?
Dat gevoel had ik ook, duurt best wat (meer) potjes om een token vrij te spelen. Vroeg mij ook af of meer mensen dat hadden.

• Aggressor
Diversity schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 17:51:
[...]

Dat gevoel had ik ook, duurt best wat (meer) potjes om een token vrij te spelen. Vroeg mij ook af of meer mensen dat hadden.
ja idd.. dit bedoel ik dus

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:53
Klopt van 3 potjes per token naar 5. @Aggressor @Diversity
Erger me er dood aan.. gewoon geen enkele reden een extra "blokkade" in het gezicht van je spelers duwen. Verplichten dat ze meer moeten spelen om het af te maken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Daardoor zijn meer spelers genoodzaakt geld uit te geven aan de game voor komend seizoen, want het duurt langer om alle CP terug te verdienen. Dat zal de gedachte erachter zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door darkdesign op 17-02-2023 18:59 ]

Gewoon alleen HC TDM spelen, dat gaat het snelst :+

Aan de andere kant, de laatste vier weken heb ik het nauwelijks gespeeld omdat er toch niets meer te doen was. XP halen is zinloos als je al max level bent en de pass al hebt uitgespeeld.

Als het nu iets langer duurt vind ik dat nu ook weer geen ramp. Beetje suf als je binnen twee weken alles al max hebt. Misschien als je één of andere hipster streamer bent misschien dat het leuk is.

[ Voor 79% gewijzigd door Vrijdag op 17-02-2023 19:16 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-11 20:30

Qu3st

Dat valt echt wel mee qua battlepass hoor, er zijn nog 53 dagen te spelen. Woensdag is de update uitgekomen, je hebt 2 dagen kunnen spelen. Ik zit nu al op 14%.

Vandaag voor het eerst Ranked gespeeld. Dat is wel een mooie toevoeging als je leuk team van 4 man hebt, veel tactischer spelen, veel meer communiceren. Ik vond het tof, moeilijk maar tof.

[ Voor 37% gewijzigd door Qu3st op 17-02-2023 19:27 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
himlims_ schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 16:19:
Ho-ly crap wat is DMZ anders; van “leukste game play in jaren” naar een brok teleurstelling en gewoon weg ‘niet leuk’ om te spelen. Ik lees wel wanneer die bots hersteld zijn.
Blijkbaar is het niet de bedoeling dat de bots zijn zoals ze zijn en komt er een update voor.

Hier ook wel wat dingen meegemaakt waarbij het te veel is. Zoals een stronghold deur open doen met 3 platen vest en instant down gaan door een bot die achter de deur staat.

• Aggressor
Qu3st schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 19:26:
Dat valt echt wel mee qua battlepass hoor, er zijn nog 53 dagen te spelen. Woensdag is de update uitgekomen, je hebt 2 dagen kunnen spelen. Ik zit nu al op 14%.

Vandaag voor het eerst Ranked gespeeld. Dat is wel een mooie toevoeging als je leuk team van 4 man hebt, veel tactischer spelen, veel meer communiceren. Ik vond het tof, moeilijk maar tof.
Valt wel mee?
Dan speel je zeker hele dagen ...

• Timbox88
Aggressor schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 21:28:
[...]

Valt wel mee?
Dat idee had ik ook een beetje (niks mis mee overigens). Ik heb twee keer anderhalf tot twee uur gespeeld en heb nu pas drie tiers geloof ik..

• Qu3st

Qu3st

Aggressor schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 21:28:
[...]

Valt wel mee?
Nee zeker niet. Speel veel, maar niet hele dagen. En zelfs voor een casual gamer gaat de battlepass makkelijk te halen zijn. 53 dagen heb je er voor, kom op.

En ja, misschien hielp het dat ik woensdag nacht langer wakker bleef :9 , (want nachtdiensten dit weekend.) maar het is niet dat ik 8 uur per dag speel.

[ Voor 18% gewijzigd door Qu3st op 17-02-2023 21:44 ]

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

PilatuS schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 19:38:
[...]

Blijkbaar is het niet de bedoeling dat de bots zijn zoals ze zijn en komt er een update voor.

Hier ook wel wat dingen meegemaakt waarbij het te veel is. Zoals een stronghold deur open doen met 3 platen vest en instant down gaan door een bot die achter de deur staat.
met een 1-plate vest kom je bijna nergens qua gevecht. Maar met een beetje tactiek en sluipen (en een demper!!) kan je best een 2-plate vest vinden en een medium backpack. Met zo'n vest kan je weer makkelijker Strongholds doen en missies om een 3-plate vest te vinden. Also; plates, plates, plates. Palk alles op en verkoop het in een shop en koop plates.

Vorige week zocht ik AI vaak nog op (al was het maar voor target practise), maar nu ontwijk ik ze en ga het gevecht pas aan als het niet anders kan. En het is ook redelijk logisch als je ergens blijft hangen en AI ga afschieten dat er meer en meer heli's met reinforcements aan komen.
Enige wat k rete-irritant vind is het exfill-killen (op afstand met snipers). Als je de heli wilt kapen; be my guest, maar op 300-400 meter met snipers de exfill onder vuur nemen... :|

Anyhoo, zowel gisteren als vandaag een paar mooie potten gehad met 2 en 3 mans squads. Zelfs nog redelijk eenvoudig op een 6 perk reeks gekomen.
Nooit gedacht dat ik zo met CoD bezig zo zijn :) G E W E L D I G !

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

[...]

coin-rot? inflatie? :o

• PilatuS
  • Niet online
En vergeet de selfrez niet. Ieder medisch kastje openen en dan vind je al snel een selfrez. Anders naar een buy toe en hopen dat je niet naar 3 buys moet. Zeker tegen bots is een selfrez zo enorm handig. Ook omdat je tot 95% kan gaan met selfrez en dan stoppen zodat het een korte tap is ipv een lange rez. Met een team van 3 man zijn is voor mij dat minimaal 1 iemand een selfrez heeft de eerste noodzaak.

• internaut
De ontwikkelaars zijn er zich van bewust dat de AI veel te straf is en gaan het bekijken.
Als je op voorhand test wat speelbaar is en wat niet dan moet je achteraf toch geen fix uitbrengen voor iets wat er niet had moeten zijn.

• Pariah86
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-06 17:06
PdeBie schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:07:
Idem. Ik word soms langs alle kanten afgeknald en ze hebben ook de killcam uit de MP gehaald? Precies alsof ze iets verpruts hebben en het willen camoufleren. 8)

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

geen probleem met de nieuwe bots wel 3 cards (building 21) kwijt door de 15.02 update.
players die players killen voor de fun of looting (nog eens), worden hier steevast gerapporteerd en geblockt (enkelingen die het voor allen verpesten). dan block ik ook spelers die niets misdaan hebben (soit, colleteral damage dus). ze kunnen op een ander leuk verder spelen.

speel ik nu met beginnelingen (heb ik meer aan/zijn minder egoïstisch) en kan ik daar de grote uithangen (NOT). terwijl mijn operator automatisch? (ikzelf dus) ene wou "marken" heb ik die gewoon gerevived.

rtfm, fun voor iedereen!

aub.
:+
vrankerik schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 18:31:
geen probleem met de nieuwe bots wel 3 cards (building 21) kwijt door de 15.02 update.
players die players killen voor de fun of looting (nog eens), worden hier steevast gerapporteerd en geblockt (enkelingen die het voor allen verpesten). dan block ik ook spelers die niets misdaan hebben (soit, colleteral damage dus). ze kunnen op een ander leuk verder spelen.

speel ik nu met beginnelingen (heb ik meer aan/zijn minder egoïstisch) en kan ik daar de grote uithangen (NOT). terwijl mijn operator automatisch? (ikzelf dus) ene wou "marken" heb ik die gewoon gerevived.

rtfm, fun voor iedereen!

aub.
Je hebt helemaal gelijk man

• PilatuS
  • Niet online

players die players killen voor de fun of looting (nog eens), worden hier steevast gerapporteerd en geblockt
Je bent je bewust dat de standaard bij DMZ schieten is ? Je kan het risico niet lopen om niet te schieten want de kans is extreem klein dat het andere team niet gaat schieten. Je kan dus blokkeren tot je iedere speler op de planeet hebt gehad. Rapporteren slaat sowieso nergens op. Zolang er geen sprake is van cheaten of andere dingen die niet kunnen mag iedereen het spel spelen zoals ze willen. Als dat 10 uur per dag campen is op een exfil dan mag dat gewoon hoe kansloos het ook is.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

internaut schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 17:25:
De ontwikkelaars zijn er zich van bewust dat de AI veel te straf is en gaan het bekijken.
Als je op voorhand test wat speelbaar is en wat niet dan moet je achteraf toch geen fix uitbrengen voor iets wat er niet had moeten zijn.
Ik ervaar het alsof de fun uit DMZ gehaald is. De patch van vandaag maakt opzich niet heel veel uit.

Kan me haast niet voorstellen dat ze bij de “statistieken” van de spelers/servers een enorme terugloop zien, in aantal en speelduur.

• jichem
Ik erger me vooral aan random teammates. Wat een hell, bijna ben ik zover dat ik liever niet speel dan met randoms.

• Qu3st

Qu3st

Pariah86 schreef op zaterdag 18 februari 2023 @ 17:43:
[...]

Idem. Ik word soms langs alle kanten afgeknald en ze hebben ook de killcam uit de MP gehaald? Precies alsof ze iets verpruts hebben en het willen camoufleren. 8)
Die killcams staat nu op de issue lijst, er wordt aan gewerkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Qu3st op 19-02-2023 03:13 ]

• Timbox88
Na sinds Season 2 alleen nog maar de mw2 multiplayer te hebben gespeeld, net voor het eerst ff warzone opgepakt. Wat ik echt een goede upgrade vind is dat je bij een kill niet meer iemands backpack hoeft te looten maar dat alle loot/gear gewoon in één keer op de grond dropt.

Ook top dat je bags niet meer hoeft te openen, maar dat de gear daar direct op de grond valt. Perfecto.

Resurgence voor het eerst ook gespeeld (nooit gedaan): wat kun je eigenlijk met die tokens die je soms op de grond loot?

• nectar007
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-08 11:33

rtfm, fun voor iedereen!

aub.
Go figure... mensen die schieten in een shooter...

• Leoavoro
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-11 00:09

rtfm, fun voor iedereen!

aub.
Dit is juist de bedoeling in DMZ? Looten en shooten. Of het nu AI of players zijn 😂

• Wii4all
  • Niet online
Blijf een vreemd probleem houden ik speel met mensen welke een pc hebben, zelf heb ik een ps. Spelen we ranked of gewoon quick play dan hoor ik de chat en zij mij. Spelen we dmz dan hoor ik hun wel maar zij mij niet. Dat is alleen in dmz zo. Zodra we stoppen met het dmz potje dan horen ze mij weer.

Burp

• Jopio
  • Niet online
Leoavoro schreef op maandag 20 februari 2023 @ 01:38:
[...]

Dit is juist de bedoeling in DMZ? Looten en shooten. Of het nu AI of players zijn 😂
If it moves, kill it 😎
Zou geen rocket science moeten zijn zou je zeggen.

• jichem
Ik snap sowieso, ook bij die streamers, dat geleuter niet over elkaar in leven houden.
Je koopt een shooter (of download hem gratis), je gaat in een modus met zowel AI als players, je knalt alles wat los en vast zit overhoop (of speelt het tactisch) en je hebt plezier.
Wil je geen andere players schieten, of door andere players geschoten worden ga je co-op missies doen...

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-11 21:30
Dat ranked play is erg leuk, ik verbaas mij alleen hoe sommige mensen zo goed zijn ^^. Als je dan het kill filmpje ziet af en toe dan vraag ik mij af hoe ze in godsnaam wisten waar ik zat. Ahja, heb iig lol daar gaat het om. Heerlijk gevoel als het soms wel gaat zoals ik wil :P.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Leoavoro schreef op maandag 20 februari 2023 @ 01:38:
[...]

jij komt spelers tegen in DMZ?!? ik alleen rugzakken en over-powered-AI :+

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/vqr1ueg99ria1.jpg

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Diversity schreef op maandag 20 februari 2023 @ 10:15:
Dat ranked play is erg leuk, ik verbaas mij alleen hoe sommige mensen zo goed zijn ^^. Als je dan het kill filmpje ziet af en toe dan vraag ik mij af hoe ze in godsnaam wisten waar ik zat. Ahja, heb iig lol daar gaat het om. Heerlijk gevoel als het soms wel gaat zoals ik wil :P.
Ik was er afgelopen weekend ook nog even ingedoken voor die rank 5 skin. Zit goed in elkaar al is het qua frustratie niet mijn ding (bak er zelf niks van, team werkt niet mee, tegenstander gewoon te goed etc.) Denk dat het wel stuk leuker is als je met een goed communicerend team speelt ipv solo.

Wel heel benieuwd hoe ze dit gaan vertalen naar WZ in S3. Misschien eindelijk weer een reden om wat anders dan DMZ te spelen.
Wii4all schreef op maandag 20 februari 2023 @ 07:18:
Blijf een vreemd probleem houden ik speel met mensen welke een pc hebben, zelf heb ik een ps. Spelen we ranked of gewoon quick play dan hoor ik de chat en zij mij. Spelen we dmz dan hoor ik hun wel maar zij mij niet. Dat is alleen in dmz zo. Zodra we stoppen met het dmz potje dan horen ze mij weer.
Heb je op de console ook ingame die verschillende audio kanalen?

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/jtoGXfBx8U0/maxresdefault.jpg

Ik dacht dat de settings voor zowel MP als dmz gelijk waren maar misschien als je DMZ start dat hij je in een party kanaal gooit ipv lobby? Of dat alles gemute staat.

[ Voor 34% gewijzigd door Rappa1985 op 20-02-2023 10:50 ]

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• VluggeJapie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:13
Ik heb nu al 3 dagen op rij dat ik mijn daily bonus challenge haal tenminste één van de twee, maar ik krijg geen 10.000xp. Is het nieuw dat je ze allebei moet halen voor de bonus ? Volgens mij was het altijd zo één van de twee en niet allebei...

• thunder8

thunder8

VluggeJapie schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:05:
Ik heb nu al 3 dagen op rij dat ik mijn daily bonus challenge haal tenminste één van de twee, maar ik krijg geen 10.000xp. Is het nieuw dat je ze allebei moet halen voor de bonus ? Volgens mij was het altijd zo één van de twee en niet allebei...
Gaat sowieso iets niet lekker met de daily challenges. Gisteren moest ik 2 kills met lethal equipment doen of 3 spots met snapshot grenade. Die laatste registreerde hij voor geen meter, ook al spotte ik 10 man per ronde.

• Rappa1985
De AI is inderdaad weird dit seizoen. Lijkt wel of je achter de schermen een soort van wanted level alla GTA opbouwt, eenmaal boos lijken ze je constant te volgen. Vroeger kon je nog gewoon naar een ander gebied gaan en dan leek je die "heat" kwijt te zijn maar nu niet meer. Ergens blijven hangen is nu geen optie meer, gewoon constant in beweging zijn.

• Donstil
  • Niet online
Lijkt er wel op dat het type spelers in DMZ wat veranderd zijn.
Er wordt nu veel vaker om hulp gevraagd als ze down gaan, of je wordt zelf in een squad toegelaten.

Best wel leuk als je het mij vraagt, zo speelde we afgelopen week met 6 man in een squad omdat we 3 Nederlandse gasten tegen kwamen die missies aan het doen waren en wel samen wilde spelen (waarschijnlijk bang om neer gemaaid te worden).

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Donstil schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:46:
Lijkt er wel op dat het type spelers in DMZ wat veranderd zijn.
Er wordt nu veel vaker om hulp gevraagd als ze down gaan, of je wordt zelf in een squad toegelaten.

Best wel leuk als je het mij vraagt, zo speelde we afgelopen week met 6 man in een squad omdat we 3 Nederlandse gasten tegen kwamen die missies aan het doen waren en wel samen wilde spelen (waarschijnlijk bang om neer gemaaid te worden).
omdat een 3 man squad kansloos is tegen de eindeloze waves van t3 armor, en aimbot/wallhacking AI [..] game is nauwelijks speelbaar; een missie completen (gaat misshcien net). dus men is nu meer geneigd om een suqad invite te accepteren, omdat het de speelbaarheid ten goede komt

ik raak heel dmz niet meer aan totdat nieuwe patch komt. Heb t gisteren nog even geprobeerd; 10 wapens uit mijn stach (rank5) allemaal weggespeeld, geen 1x een succesvolle exfil kunnen doen.

Zoals iedereen; speel voor mijn plezier - maar plezier maak ik niet meer in DMZ. Is nu wachten op patch dat ze die overpowered AI een kopje kleiner maken

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 20-02-2023 12:01 ]

• Donstil
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:55:
[...]

omdat een 3 man squad kansloos is tegen de eindeloze waves van t3 armor, en aimbot/wallhacking AI [..] game is nauwelijks speelbaar; een missie completen (gaat misshcien net).

ik raak heel dmz niet meer aan totdat nieuwe patch komt. Heb t gisteren nog even geprobeerd; 10 wapens uit mijn stach (rank5) allemaal weggespeeld, geen 1x een succesvolle exfil kunnen doen.

Zoals iedereen; speel voor mijn plezier - maar plezier maak ik niet meer in DMZ. Is nu wachten op patch dat ze die overpowered AI een kopje kleiner maken
Het is alleen nauwelijks speelbaar voor de mensen die niet goed zijn he :+

(Maar zonder gekheid, soms is de balans wel echt helemaal zoek en sta je er alleen maar kogels in te rammen)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Donstil schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:03:
[...]

Het is alleen nauwelijks speelbaar voor de mensen die niet goed zijn he :+

(Maar zonder gekheid, soms is de balans wel echt helemaal zoek en sta je er alleen maar kogels in te rammen)
ow ik ben ook semi-middelmatig; daarom was dmz juist zo leuk, combinatie van AI en spelers.

sinds S02 toch aantal potjes gedaan, conclusie; AI sterkte (aantal waves, aantal AI, en dmg daarvan, wisselt per sessie/server!). Ik kan dit niet hard maken, of onderbouwen, maar na 10-15 potjes is dat wel wat er lijkt te gebeuren. De kracht en aantal van AI wisselt per sessie.

In de nieuwe stad zijn ze sowieso minder krachtig dan in el-mazrah(?), maar bij vlagen compleet onoverwinnelijk.

• jichem
Gisteravond 3 rondes met vrienden gespeeld en alle 3 de rondes gewoon kunnen extracten. Het is wel heel moeilijk zonder degelijk vest en selfres, maar onmogelijk vind ik het niet. Toch blijf ik de meeste streamers gewoon pieperts vinden, ze waren gewend om als usain bolt de map over te gaan en alles in 2 clicks uit te schakelen en nu moeten ze opeens ook nog wat tactiek gaan toepassen.... Oke, er zit af en toe een uitdaging in als je vanuit een gekke hoek door AI gepakt wordt, maar niets dat een goed team niet oplost.

• Donstil
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:15:
[...]

ow ik ben ook semi-middelmatig; daarom was dmz juist zo leuk, combinatie van AI en spelers.

sinds S02 toch aantal potjes gedaan, conclusie; AI sterkte (aantal waves, aantal AI, en dmg daarvan, wisselt per sessie/server!). Ik kan dit niet hard maken, of onderbouwen, maar na 10-15 potjes is dat wel wat er lijkt te gebeuren. De kracht en aantal van AI wisselt per sessie.

In de nieuwe stad zijn ze sowieso minder krachtig dan in el-mazrah(?), maar bij vlagen compleet onoverwinnelijk.
Heb het idee dat het achter de schermen wel aan het sleutelen zijn, want ik ervaar het niet als "Alle AI is veel sterker" maar eerder als "AI is in sommige potten veel sterker"

Maar betere balans zou sowieso geen kwaad kunnen!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Donstil schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:18:
[...]

Heb het idee dat het achter de schermen wel aan het sleutelen zijn, want ik ervaar het niet als "Alle AI is veel sterker" maar eerder als "AI is in sommige potten veel sterker"

Maar betere balans zou sowieso geen kwaad kunnen!
heb er potjes tussen zitten dat we sneller dood zijn (squad) dan de duur van het laadscherm :X :+

ook potje gehad gister op dat nieuwe eiland; vrij kunnenrennen, 0 bots... gewoon 0, totdat je een stronghold opent breekt de pleuris los

• Rappa1985
De nieuwe map is wel perfect om even snel goede gear te halen na een wipe. Zorg ervoor dat je zooitje stronghold kaarten hebt extract en neem er dan eentje mee naar nieuwe map. Doe 2 a 3 stronghold en je hebt je spullen weer terug.

Heb wel het idee dat iedereen een stuk agressiever speelt, ligt er met nieuwe missies ook meer een focus op pvp? Nu al meerdere keren gehad dat direct bij de start er een full squad voorbij komt en direct op ons duiken.

• Timbox88
Ik heb pas een keertje DMZ gespeeld; het is nogal overweldigend moet ik eerlijk zeggen als je al jullei verhalen zo lees en ook als je voor het eerst speelt. Eerlijk gezegd nauwelijks een idee wat ik aan het doen was, wat ik moest doen, etc. Tips op dat gebied?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Timbox88 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:42:
Ik heb pas een keertje DMZ gespeeld; het is nogal overweldigend moet ik eerlijk zeggen als je al jullei verhalen zo lees en ook als je voor het eerst speelt. Eerlijk gezegd nauwelijks een idee wat ik aan het doen was, wat ik moest doen, etc. Tips op dat gebied?
met de nieuwe patch en OP AI; eerste wat ik doe is veroveren/pakken van een AA. Lukt dat, schiet die tenminste wat choppers uit de lucht. *O* dat maakt DMZ 'iets' wat minder hectisch, maar nog steeds heb je aimbot AI, shotgunners die je van 100m killen.

• internaut
Rappa1985 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:44:
De AI is inderdaad weird dit seizoen. Lijkt wel of je achter de schermen een soort van wanted level alla GTA opbouwt, eenmaal boos lijken ze je constant te volgen. Vroeger kon je nog gewoon naar een ander gebied gaan en dan leek je die "heat" kwijt te zijn maar nu niet meer. Ergens blijven hangen is nu geen optie meer, gewoon constant in beweging zijn.
Gisteren nog getest.
Op airport zijn de waves van lvl3 AI eindeloos als je binnen zit.
Pagina: 1 ... 70 ... 85 Laatste