Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 18:22
Timbox88 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:42:
Ik heb pas een keertje DMZ gespeeld; het is nogal overweldigend moet ik eerlijk zeggen als je al jullei verhalen zo lees en ook als je voor het eerst speelt. Eerlijk gezegd nauwelijks een idee wat ik aan het doen was, wat ik moest doen, etc. Tips op dat gebied?
Zeker niet solo erin gaan maar met een squad.
Voice chat is essentieel voor het tactische werk.
Zorg eerst voor self revive en 2 of 3 plate armor en probeer dan je actieve missie te doen.
Niet rushen bij de exfill. Laat gerust een ander team eerst gaan.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dit geeft perfect beeld van huidige DMZ

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
himlims_ schreef op maandag 20 februari 2023 @ 12:28:
[...]

heb er potjes tussen zitten dat we sneller dood zijn (squad) dan de duur van het laadscherm :X :+

ook potje gehad gister op dat nieuwe eiland; vrij kunnenrennen, 0 bots... gewoon 0, totdat je een stronghold opent breekt de pleuris los
Haha dat had ik afgelopen week ook een keetje, Geen AI, geen players, helemaal alleen was ik er.
Wel fijn overigens want ging er Solo in voor 3 missies die Solo konden :P

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-11 22:52
Wii4all schreef op maandag 20 februari 2023 @ 07:18:
Blijf een vreemd probleem houden ik speel met mensen welke een pc hebben, zelf heb ik een ps. Spelen we ranked of gewoon quick play dan hoor ik de chat en zij mij. Spelen we dmz dan hoor ik hun wel maar zij mij niet. Dat is alleen in dmz zo. Zodra we stoppen met het dmz potje dan horen ze mij weer.
Ik had dat afgelopen week 1 keertje idd.

I hide at work because good employees are hard to find.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 16:18

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik gok dat er een grote groep spelers is die inmiddels x operators moeten omleggen en/of dogtags moeten extracten qua missie, want het is de ene naar de andere slachtpartij door operators.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Mocht er iemand zijn die mij een keer een beetje weg wijs wil maken in DMZ (ik speel op PS5), meer dan welkom! :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Timbox88 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:24:
Mocht er iemand zijn die mij een keer een beetje weg wijs wil maken in DMZ (ik speel op PS5), meer dan welkom! :)
[..] nou dat wordt leuk!

ik wacht de volgende 'fix' wel af vorodat nog een stap in DMZ zet

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Timbox88 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:24:
[..] nou dat wordt leuk!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
himlims_ schreef op maandag 20 februari 2023 @ 16:41:
[...]

[..] nou dat wordt leuk!

[YouTube: i hate this game]

pffff XD ja dan ben je wel ff klaar met de game.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als je problemen hebt met bots maar geen stims gebruikt vraag je er ook wel wat meer om. Ik ben totaal niet van de stims tegen spelers, maar tegen bots helpt het enorm veel.

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

heb ook al meer dan 100 operators moeten killen omdat ze me lastig vielen (daarstraks nog een squad op mijn eentje geliquideerd), enkele strongholds alleen veroverd en meer dan 500 succesfull exfills achter de rug. wanneer ik alleen overblijf haal ik het er het meeste uit. verder ben ik de beste chauffeur die er is (nog een feit), lol. _/-\o_

edit: ben is nu eenmaal veel intelligenter dan het gemiddelde. :9~

[ Voor 23% gewijzigd door vrankerik op 20-02-2023 18:52 ]

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:11
Hoe zit dat nou met die battle pass?
Ik had 800 coins en heb er 500 bijgekocht. Vervolgens heb ik de battle pass gekocht. Ik had verwacht dat de coins die ik al had geclaimd en waar bij stond "requires battle pass to use" dat ik deze nu kon gebruiken maar dat is dus niet zo? .

• Timbox88
Robbie T schreef op maandag 20 februari 2023 @ 21:58:
Hoe zit dat nou met die battle pass?
Ik had 800 coins en heb er 500 bijgekocht. Vervolgens heb ik de battle pass gekocht. Ik had verwacht dat de coins die ik al had geclaimd en waar bij stond "requires battle pass to use" dat ik deze nu kon gebruiken maar dat is dus niet zo? .
Je kunt alles met terugwerkende kracht claimen als je het vrijgespeeld hebt en daarna de battle pass hebt aangeschaft

• internaut
Het lijkt erop dat het exfill campen de nieuwe dmz standaard aan het worden is.
Voeg daarbij de belachelijke AI en niemand speelt het onderhand nog.

[ Voor 15% gewijzigd door internaut op 20-02-2023 22:06 ]

• Robbie T
Timbox88 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 22:01:
[...]

Je kunt alles met terugwerkende kracht claimen als je het vrijgespeeld hebt en daarna de battle pass hebt aangeschaft
En hoe doe ik dat dan? Als ik naar de coins (of andere opties) ga heb ik geen opties.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

internaut schreef op maandag 20 februari 2023 @ 22:05:
Het lijkt erop dat het exfill campen de nieuwe dmz standaard aan het worden is.
Voeg daarbij de belachelijke AI en niemand speelt het onderhand nog.
Kan me niet anders voorstellen dan de aantal- en duur van gamesessies enorm terug gezakt is. Dat is standaard data om te monitoren, men moet toch een negatieve trend zien na uitbrengen van S02? Een patch zal ongetwijfeld nog deze week uit komen (geen bron, puur onderbuik gevoel :+)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DupMc8NdNflH2HY-21hD1vv3sho=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TTsugJtFJJcZ3dvfvYcGKrUx.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 26% gewijzigd door himlims_ op 20-02-2023 22:30 ]

• tommerd_
  • Laatst online: 01-10 21:03
Robbie T schreef op maandag 20 februari 2023 @ 22:06:
[...]

En hoe doe ik dat dan? Als ik naar de coins (of andere opties) ga heb ik geen opties.
Door te spelen krijg je tokens, daarmee speel je de battle pass vrij. Het kopen zorgt ervoor dat je alles krijgt bij unlocken ipv alleen de dingen waar ‘free’ bij staat

• Robbie T
tommerd_ schreef op maandag 20 februari 2023 @ 22:41:
[...]

Door te spelen krijg je tokens, daarmee speel je de battle pass vrij. Het kopen zorgt ervoor dat je alles krijgt bij unlocken ipv alleen de dingen waar ‘free’ bij staat
Snap ik. Ik begrijp alleen niet waarom ik niet alsnog de coins krijg waar ik eerst een token aan heb moeten spenderen om überhaupt verder te komen in de battle pass.

• internaut
Met die coins koop je spullen in de shop off een nieuwe battlepass volgend seizoen maar dat wist je al vermoed ik.

[ Voor 15% gewijzigd door internaut op 21-02-2023 06:45 ]

• Timbox88
Robbie T schreef op maandag 20 februari 2023 @ 22:46:
[...]

Snap ik. Ik begrijp alleen niet waarom ik niet alsnog de coins krijg waar ik eerst een token aan heb moeten spenderen om überhaupt verder te komen in de battle pass.
Als je de battle pass opent, zie je 100 tiers. Die 100 tiers speel je allemaal vrij, of je nu de battle pass hebt of niet. Maar als je de battle pass hebt, krijg je ook daadwerkelijk alle beloningen in plaats van alleen de 'free ones'.

Wel kies je zelf in welke volgorde je alles unlockt (mits je dus de battlepass hebt). Op het moment dat je de coins geunlockt hebt, zie je die bij je amount in de shop vanzelf terug :)

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Wat ik trouwens ook niet supergoed geregeld vind, wij zijn bezig met legion.
We moesten alleen de laatste nog van de level 1 tier nog
Maar van de andere tiers is nog niks vrij je kon daarom maar 1 missie selecteren om te doen.

Burp

• PilatuS
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 12:08:
Wat ik trouwens ook niet supergoed geregeld vind, wij zijn bezig met legion.
We moesten alleen de laatste nog van de level 1 tier nog
Maar van de andere tiers is nog niks vrij je kon daarom maar 1 missie selecteren om te doen.
Heb hier hetzelfde probleem. Ik wil verder, maar de final missie moet in Building 21. Helaas is Building 21 de komende dagen niet open, dus kan ik niet verder.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:55
Note to self: verdrinken onder water is instant in tegenstelling tot in het gas…

Doei exfilstreak. 😅

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:05
Begonnen met ranked play. wil dat outfitje hebben :P

Best pittig. vooral omdat het allemaal game modes zijn die ik niet speel normaliter.

Nu 4 wins 3 losses. rank3, bronze 2 XD

Had wel gedacht dat in ranked mensen meer op objectives gingen. alsnog kom je soms gasten tegen die niet snappen wat de bedoeling is lijt het wel...

[ Voor 29% gewijzigd door Ricmaniac op 22-02-2023 00:29 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:15

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Iemand al de ashika research center key gevonden op dmz en deze wil ruilen?Ik heb de room 403 key en vele andere.
Misschien een leuk weetje.Je kan zien hoeveel spelers er nog in de map zitten.In je potje kan je naar channels gaan,klik op squad channel en linksboven in het menu krijg je te zien hoeveel spelers er nog zijn.Is nog wel handig tijdens finals exfills en dergelijke om te kijken of je nog enemies kan verwachten.

PSN : Fruitsla379

• Timbox88
Gisteravond heeft @loonatick78 we een beetje wegwijs gemaakt in DMZ en ik vond het toch wel tof! Het geeft wel weer een extra dimensie aan de game. Drie keer gespeeld en de laatste keer extraction gehaald, dus dat was wel niet. Maar jezus, het is idd moeilijk!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Timbox88 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:15:
Gisteravond heeft @loonatick78 we een beetje wegwijs gemaakt in DMZ en ik vond het toch wel tof! Het geeft wel weer een extra dimensie aan de game. Drie keer gespeeld en de laatste keer extraction gehaald, dus dat was wel niet. Maar jezus, het is idd moeilijk!
@Timbox88, hollandhards hier, heb gisteren in game met je gezeten.

Speel nu nu enkel met Bryson Shotgun, bijna alle ai kun je one shotten

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 16:18

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

himlims_ schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:27:
[...]

Nu kan InfinityWard 2 dingen doen;
- de shotgun nerfen, of
- de AI sterker maken

En het zal beide wel worden, so enjoy it while you can.

[ Voor 4% gewijzigd door BlaTieBla op 22-02-2023 08:43 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Timbox88
himlims_ schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 08:27:
[...]

@Timbox88, hollandhards hier, heb gisteren in game met je gezeten.

Ah! Tof, had ik niet door! Wat is je PSN (kun je evt ook privé sturen): dan kunnen we wellicht vaker DMZ/warzone!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:00
Iemand enig idee waarom de Iso Hemlock ineens niet meer te selecteren is in Ranked Play? :-(

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 12:52
crimby schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:34:
Iemand enig idee waarom de Iso Hemlock ineens niet meer te selecteren is in Ranked Play? :-(
Te sterk in vergelijking met andere AR's denk ik.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

• crimby
Davidas schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 20:46:
[...]

Te sterk in vergelijking met andere AR's denk ik.
Vind de M13B niet onderdoen eerlijk gezegd.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Gister nogal wat potjes kunnen doen, (enkel nieuwe eiland gespeeld). Daar lijken de bots wel een aanpassing te hebben gehad. Sommige puntjes nog wat 'over-powered' maar met een gemiddeld shotgun maai je er wel doorheen.

my 2ct; pak loadout met bryson (of die s02 shotgun), een stronghold key. Standaard begin met pakken van sam-site/AA. Dat geeft je wat meer rust als gaat om support heli's die regenen. En later (zeker als je een 2e samsite pakt) een bak extra loot.

Na de AA hop van stronghold -> stronghold, hele squad paars en nodige guns en items. Ligt beetje aan squad of je de weaponscase nog kunt extracten (qua tijd) inmiddels voelt het aan als easy-mode :+ (wanneer zal die shotgun generf worden?)

//edit; pssssst; https://store.playstation...23827_00-CODMW2PLUSPACK02

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 23-02-2023 09:10 ]

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11 15:54
himlims_ schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 08:49:
Gister nogal wat potjes kunnen doen, (enkel nieuwe eiland gespeeld). Daar lijken de bots wel een aanpassing te hebben gehad. Sommige puntjes nog wat 'over-powered' maar met een gemiddeld shotgun maai je er wel doorheen.

my 2ct; pak loadout met bryson (of die s02 shotgun), een stronghold key. Standaard begin met pakken van sam-site/AA. Dat geeft je wat meer rust als gaat om support heli's die regenen. En later (zeker als je een 2e samsite pakt) een bak extra loot.

Na de AA hop van stronghold -> stronghold, hele squad paars en nodige guns en items. Ligt beetje aan squad of je de weaponscase nog kunt extracten (qua tijd) inmiddels voelt het aan als easy-mode :+ (wanneer zal die shotgun generf worden?)

//edit; pssssst; https://store.playstation...23827_00-CODMW2PLUSPACK02
Da's best een goeie tip. Ben totaal niet van de shotguns, toch maar een poging gewaagd. Die van seizoen 2 is een bizar ding zeg, fire rate achterlijk hoog. Net paar potjes multiplayer getest, ondanks geen TDM en toch wel PTFO stond ik steeds bovenin qua aantal kills met een heeerlijke KD ratio :P . Die gaat inderdaad mee richting Ashika!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ThunderaceNL schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:02:
[...]

Da's best een goeie tip. Ben totaal niet van de shotguns, toch maar een poging gewaagd. Die van seizoen 2 is een bizar ding zeg, fire rate achterlijk hoog. Net paar potjes multiplayer getest, ondanks geen TDM en toch wel PTFO stond ik steeds bovenin qua aantal kills met een heeerlijke KD ratio :P . Die gaat inderdaad mee richting Ashika!
Dat ik jou toch nog iets heb kunnen leren :+

Die gun is zo op, dat ik solo squads aanval (met 50/50 succesfactor)

• Mdevri
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-02-2024
Hebben meer mensen problemen met het spelen van seizoen 2?
Ik heb de update gedaan op PS4 maar als ik een game wil starten zegt hij dat er nog DLC's missen.
Deze heb ik naar mijn weten geïnstalleerd (7,8GB) maar na installatie blijft de melding terugkomen.

• robb.
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 06:41
Mdevri schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:51:
Hebben meer mensen problemen met het spelen van seizoen 2?
Ik heb de update gedaan op PS4 maar als ik een game wil starten zegt hij dat er nog DLC's missen.
Deze heb ik naar mijn weten geïnstalleerd (7,8GB) maar na installatie blijft de melding terugkomen.
Heb ik ook gehad. Heb je playstation al een keer opnieuw opgestart en daarna het spel?

• Ricmaniac
Ik weet wel weer waarom ranked in Blackops ook gewoon zo tering slecht was.

Net als nu. je kan fucking 100/0 in kills gaan en 20 objectives pakken maar als je team verliest krijg je alsnog gewoon direct rating er af...

Tevens hebben ze zo'n hele leuke game mode genaamd: control. vervolgens is het wie eerst 3 keer wint heeft gewonnen. laat nou net Attacken gewoon zo veel makkelijker zijn dan defenden. het is elke keer afwisselen wie wint als je met randoms speelt. Ben jij als eerste team aan het verdedigen dan is de kans gewoon een stuk groter dat je die match verliest uiteindelijk.

Net toevallig andersom gehad maar dat is echt veeel minder het geval.

Naja nog 2 victories dan heb ik die ranked outfit en ben ik klaar met ranked denk ik. Snap niet dat ze nog steeds die MEGA domme systemen er zo in implementeren als dat laat zien dat het in het verleden ook al niet werkte.

• Timbox88
Ligt het aan mij of maakt het in Resurgence mode eigenlijk vrijwel niks uit als je in de beginfase doodgaat?

• Mdevri
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-02-2024
robb. schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 20:54:
[...]

Heb ik ook gehad. Heb je playstation al een keer opnieuw opgestart en daarna het spel?
Ja heb ik geprobeerd.
Game en DLC's opnieuw gedownload en PS4 tijdje van de stroom af gehaald maar niks werkt.

Warzone en Co-op kan ik wel spelen maar Campaign en Multiplayer niet :(

• Timbox88
Mdevri schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:12:
[...]

Ja heb ik geprobeerd.
Game en DLC's opnieuw gedownload en PS4 tijdje van de stroom af gehaald maar niks werkt.

Warzone en Co-op kan ik wel spelen maar Campaign en Multiplayer niet :(
Had dit eerst op PS5 ook. Hoe kut ook, je moet steeds opnieuw blijven proberen, inclusief game opnieuw opstarten (eventueel via de store). Dan werkt het na een tijdje weer.

• Wii4all
  • Niet online
Ricmaniac schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 22:42:
Tevens hebben ze zo'n hele leuke game mode genaamd: control. vervolgens is het wie eerst 3 keer wint heeft gewonnen. laat nou net Attacken gewoon zo veel makkelijker zijn dan defenden. het is elke keer afwisselen wie wint als je met randoms speelt. Ben jij als eerste team aan het verdedigen dan is de kans gewoon een stuk groter dat je die match verliest uiteindelijk.

Net toevallig andersom gehad maar dat is echt veeel minder het geval.

Naja nog 2 victories dan heb ik die ranked outfit en ben ik klaar met ranked denk ik. Snap niet dat ze nog steeds die MEGA domme systemen er zo in implementeren als dat laat zien dat het in het verleden ook al niet werkte.
Niet te vergeten de lobbies waar men elkaar echt helemaal afzeikt...had het gister even aangezet maar echt niet normaal wat je hoort...

Ook wel wat toffe gasten onmoet met wie ik heel goed kon samenspelen.

Burp

• Ricmaniac
Timbox88 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 07:46:
Ligt het aan mij of maakt het in Resurgence mode eigenlijk vrijwel niks uit als je in de beginfase doodgaat?
Klopt maakt niks uit. zolang nog 1 teammaat van je levend is respawn je. als je hele squad tegelijk dood is, is het wel klaar.

En je verliest uiteraard je loot.

• Timbox88
Ricmaniac schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:57:
[...]

Klopt maakt niks uit. zolang nog 1 teammaat van je levend is respawn je. als je hele squad tegelijk dood is, is het wel klaar.

En je verliest uiteraard je loot.
Jep! Maar haalt beetje van de spanning voor me weg ofzo. Voelt toch wat vrijblijvender.

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-11 08:05
Timbox88 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:49:
[...]

Jep! Maar haalt beetje van de spanning voor me weg ofzo. Voelt toch wat vrijblijvender.
Ik vind het juist wel iets hebben dat ik elk moment van allerlei kanten aangevallen kan worden.
Na een respawn vind je als terugkomende speler gemakkelijk loot. Regelmatig is de ruimte achter je opeens niet zo veilig meer.

Spanning genoeg vooral als de cirkel steeds kleiner wordt.

• Timbox88
Aramiss schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:52:
[...]

Ik vind het juist wel iets hebben dat ik elk moment van allerlei kanten aangevallen kan worden.
Na een respawn vind je als terugkomende speler gemakkelijk loot. Regelmatig is de ruimte achter je opeens niet zo veilig meer.

Spanning genoeg vooral als de cirkel steeds kleiner wordt.
Ook weer waar!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:26
hoe krijg je vuur munitie?
soms zie ik iemand met de kv broadside met vuur munitie.

• crimby
Ricmaniac schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 00:28:
Begonnen met ranked play. wil dat outfitje hebben :P

Best pittig. vooral omdat het allemaal game modes zijn die ik niet speel normaliter.

Nu 4 wins 3 losses. rank3, bronze 2 XD

Had wel gedacht dat in ranked mensen meer op objectives gingen. alsnog kom je soms gasten tegen die niet snappen wat de bedoeling is lijt het wel...
Ben nu ook ranked gaan spelen, wel een stuk spannender dan normale MP. Inmiddels rank 6 of 7 en silver 1. Had een lekkere win streak!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 02:54

thunder8

Het gedonder begint weer.

Aggressor schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:20:
hoe krijg je vuur munitie?
soms zie ik iemand met de kv broadside met vuur munitie.
Dragon's breath munitie.

Maar het grappige is, is dat Dragon's Breath ammo in realiteit helemaal niet werkt met semi-automatische shotguns. De munitie is low pressure en levert niet genoeg druk om het semi-automatische deel volledig te laten cyclen. Zodoende is deze ammo in combinatie met de KV Broadside een fantasie combinatie. :P

[ Voor 40% gewijzigd door thunder8 op 24-02-2023 11:06 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Ricmaniac
crimby schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 10:38:
[...]

Ben nu ook ranked gaan spelen, wel een stuk spannender dan normale MP. Inmiddels rank 6 of 7 en silver 1. Had een lekkere win streak!
Nice.. ik heb dus andersom. was op het randje van S1.. ben inmiddels weer bronze 2. had een lose streak van 4. terwijl ik gewoon elk potje goeie objective time/score en kills had enzo.

Dat frustreert me zooo erg.

• crimby
Ricmaniac schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 11:02:
[...]

Nice.. ik heb dus andersom. was op het randje van S1.. ben inmiddels weer bronze 2. had een lose streak van 4. terwijl ik gewoon elk potje goeie objective time/score en kills had enzo.

Dat frustreert me zooo erg.
Haha ook wel herkenbaar hoor! Mijn vrouw loopt regelmatig weg als in het speel, te veel gevloek haha

• Ricmaniac
Ik krijg dit ook maar niet gefixt. Soms heb ik dit gewoon suuuuper irritant.
Er is dan gewoon niet te spelen. Nu had ik het dus in ranked..

https://gfycat.com/UnfoldedAnyDeermouse

https://gfycat.com/VagueBogusGerenuk

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 24-02-2023 16:01 ]

• ThunderaceNL
himlims_ schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 18:34:
[...]

Dat ik jou toch nog iets heb kunnen leren :+

Die gun is zo op, dat ik solo squads aanval (met 50/50 succesfactor)
Vandaag weer even verder met die KV Broadside, zag dat je daar de Dragon's Breath ook voor kunt unlocken. Daarom toch maar even de hardcore multiplayer ingedoken. Kost wel wat tijd met andere shotguns maar dat moest maar even. Wat een genot dat apparaat zeg. Ammo drum eronder vol met Dragon's Breath shells >:) ....

• PilatuS
  • Niet online
Even een DMZ tip voor wie het nog niet wist. Je kan sindskort op de PC zien hoeveel spelers er nog in het spel zijn.

Als je op ESC drukt tijdens het spel, dan op channels en dan op party, staat er bovenaan het totale aantal spelers. Vooral erg handig als je de laatste exfil wil nemen. Met nog 12 man kan je er voor kiezen om toch maar even een hostage te doen ipv het gevecht aangaan tegen meerdere teams. Gisteren bij een potje op Ashika waren we als duo als enige over, dan kan je lekker relax verder looten zonder zorgen over andere teams. Ook een Al Mazrah een potje gehad waarbij we de final exfil gingen doen voor een missie. Toen nog 4 man ingame waarvan wij een team van 3 waren, dus ook hier zonder zorgen de final exfil doen.

• ThunderaceNL
PilatuS schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 19:46:
Even een DMZ tip voor wie het nog niet wist. Je kan sindskort op de PC zien hoeveel spelers er nog in het spel zijn.

Als je op ESC drukt tijdens het spel, dan op channels en dan op party, staat er bovenaan het totale aantal spelers. Vooral erg handig als je de laatste exfil wil nemen. Met nog 12 man kan je er voor kiezen om toch maar even een hostage te doen ipv het gevecht aangaan tegen meerdere teams. Gisteren bij een potje op Ashika waren we als duo als enige over, dan kan je lekker relax verder looten zonder zorgen over andere teams. Ook een Al Mazrah een potje gehad waarbij we de final exfil gingen doen voor een missie. Toen nog 4 man ingame waarvan wij een team van 3 waren, dus ook hier zonder zorgen de final exfil doen.
Ah daar dus. Hoor console players er al elke keer over maar had het zelf nog niet gevonden op de PC. Dank!

• PilatuS
  • Niet online
ThunderaceNL schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 19:51:
[...]

Ah daar dus. Hoor console players er al elke keer over maar had het zelf nog niet gevonden op de PC. Dank!
Op de console was het al langer mogelijk, maar op de PC pas sindskort. Toch wel erg handige info om er voor te kiezen bepaalde dingen wel of juist niet te doen :)

• Ricmaniac
PilatuS schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 19:46:

Thanks inderdaad heel handig voor de latere exfills

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:43
PilatuS schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 19:55:
[...]

Op de console was het al langer mogelijk, maar op de PC pas sindskort. Toch wel erg handige info om er voor te kiezen bepaalde wel of juist niet te doen :)
Hoe zie je het op de Xbox ?

• ThunderaceNL
iMode schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 20:11:
[...]

Hoe zie je het op de Xbox ?
Als ik het goed heb gehoord, naar map toe, dan naar squads ofzo. Daar zou je het moeten zien.

• Timbox88
Ondertussen is Gun Game ook eindelijk toegevoegd. En Resurgence kun je nu ook Solo Mode spelen --> vind ik een leuke toevoeging op Warzone.

Ik heb nog niet zoveel ervaring met Resurgence; soms pak ik na het killen een tag op. Tag denied staat er dan. Wat heb ik dan gedaan/wat is het gevolg daarvan?

• Ricmaniac
Timbox88 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 21:03:

Ik heb nog niet zoveel ervaring met Resurgence; soms pak ik na het killen een tag op. Tag denied staat er dan. Wat heb ik dan gedaan/wat is het gevolg daarvan?
Hahah dat vraag ik mij ook nog af.

Net mijn eerste solo gedaan maar jezus wat een gecamp zeg.

• Timbox88
Ricmaniac schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 21:13:
[...]

Hahah dat vraag ik mij ook nog af.

Net mijn eerste solo gedaan maar jezus wat een gecamp zeg.
Dat viel bij mij nog wel mee! Vond het wel tof!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:02
Timbox88 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 21:03:
Ondertussen is Gun Game ook eindelijk toegevoegd. En Resurgence kun je nu ook Solo Mode spelen --> vind ik een leuke toevoeging op Warzone.

Wanneer je de eerste keer dood gaat drop je je dogtags. Als je die zelf oppakt krijg en een soort supply box uav, dus kan je zien waar nog kistjes met loot liggen (misschien krijg je ook nog iets anders, geen idee). Als iemand anders die tag oppakt dan 'deny' je dus degene die terugkomt die supply box uav bonus. Stelt dus allemaal (imo) niet zoveel voor :)

• Timbox88
Rubu schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 14:08:
[...]

Wanneer je de eerste keer dood gaat drop je je dogtags. Als je die zelf oppakt krijg en een soort supply box uav, dus kan je zien waar nog kistjes met loot liggen (misschien krijg je ook nog iets anders, geen idee). Als iemand anders die tag oppakt dan 'deny' je dus degene die terugkomt die supply box uav bonus. Stelt dus allemaal (imo) niet zoveel voor :)
ah! Thanks!

• internaut
Nog een weetje over dogtags..de kleur van de tags bepaald op welke exfillstreak de player zat.
De waarde van de tag stijgt ook met de kleur.

• PilatuS
  • Niet online
internaut schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 19:50:
Nog een weetje over dogtags..de kleur van de tags bepaald op welke exfillstreak de player zat.
2.5k voor geen streak. 5k voor een enkele streak. Dan 25k voor 5 streaks met 50k voor 10 streaks :) Wel een beetje jammer dat het niet per streak omhoog gaat, maar alleen met stappen. Los van dat wel een leuke toevoeging weer.

Toch laten ze bij DMZ vind ik wel veel liggen hoor. Nu is het pas seizoen 2 en we zijn missies aan het doen die exact gelijk zijn aan seizoen 1. Je kan met gemak 1000 missies verzinnen en we zijn met 2e seizoen al dingen opnieuw aan het doen. Da's toch wel een gemiste kans hoor. Je kan met DMZ zo enorm veel doen wat niet wordt gedaan. Hopelijk stoppen ze er nog meer energie en creativiteit in want de mogelijkheden zijn eindeloos.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Je kunt ze verkopen, dumpen in zo’n container of op de grond leggen; als bait

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik kan niet online komen, anderen daar ook last van?

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-11 12:06
hebben meer mensen dit wel eens gehad, gisteren wilde ik DMZ spelen maar ik kun mijn secured slot wel selecteren maar ingame had ik mijn wapen niet

Don’t go around the mountain but go over the mountain

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12:49
Ik heb het gevoel dat in die exfill streeks ook wel vaak nog een bug zit. Regelmatig dat ik dood ga en dan gewoon de exfillstreak behoudt. 3 rondes later (zonder dood gaan) ben ik ineens alles kwijt, best vreemd.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

jichem schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:51:
Ik heb het gevoel dat in die exfill streeks ook wel vaak nog een bug zit. Regelmatig dat ik dood ga en dan gewoon de exfillstreak behoudt. 3 rondes later (zonder dood gaan) ben ik ineens alles kwijt, best vreemd.
functioneel doet die exfil-streak he-le-maal niets; je gaat niet sneller lopen, bukken, nades gooien of iets.

• Timbox88
himlims_ schreef op maandag 27 februari 2023 @ 11:42:
[...]

functioneel doet die exfil-streak he-le-maal niets; je gaat niet sneller lopen, bukken, nades gooien of iets.
De perks toch? :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Je kunt ze 'stacken' tot 10stk, maar functioneel gebeurd er he-le-maal niets met de perks; deze worden niet actief

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

x

[ Voor 99% gewijzigd door himlims_ op 27-02-2023 12:02 ]

• Donstil
  • Niet online
Ooh zijn die Perks nog steeds stuk?
Dat was in Seizoen 1 ook al zo.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

klopt - verwachting was dat het bij s02 wel hersteld zou zijn, en dat deze functioneel nut hebben. echter is het puur voor de show, want de perks worden niet geactiveerd: is nog steeds bugged

• Donstil
  • Niet online
Ah grappig, ik dacht al zoiets want kwam ineens players tegen met een zilveren Dogtag inderdaad.

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18-11 16:08
Afgelopen week niveau 5 gehaald in CDL en dus de 4 CDL outfits unlocked en gelijk geselecteerd. Tot mn verbazing is die opeens weer vergrendeld sinds zaterdag terwijl ik er nog wel mee kan spelen. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dm-dutchman schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:42:
Afgelopen week niveau 5 gehaald in CDL en dus de 4 CDL outfits unlocked en gelijk geselecteerd. Tot mn verbazing is die opeens weer vergrendeld sinds zaterdag terwijl ik er nog wel mee kan spelen. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
op reddit heb ik dit wel vaker langs zien komen; 2e wapenslot weg, missies die voltooid zijn - nu weer open staan.

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-11 20:30

Qu3st

dm-dutchman schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:42:
Ja heb ik ook last van, zal wel bug zijn.

• Ricmaniac
fucking hell doordat ik zo heen en weer ben gegaan in rating krijg ik nu vet weinig per win
met een maat 3 wins in a row.. ik elk potje 60-70 rating hij 100-140.. terwijl die al in hogere divisie als ik zat :/ echt raar.. ik zit nog in bronze 3 richting silver en hij in zilver 1

komen we net tegen 2 platinum/diamond mensen en alsnog krijg ik maar 61 rating er bij voor een win... wtf

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:02
Ricmaniac schreef op maandag 27 februari 2023 @ 22:48:
fucking hell doordat ik zo heen en weer ben gegaan in rating krijg ik nu vet weinig per win
met een maat 3 wins in a row.. ik elk potje 60-70 rating hij 100-140.. terwijl die al in hogere divisie als ik zat :/ echt raar.. ik zit nog in bronze 3 richting silver en hij in zilver 1

komen we net tegen 2 platinum/diamond mensen en alsnog krijg ik maar 61 rating er bij voor een win... wtf
Hier een interessante twitter thread van de Lead Game Designer van Treyarch (verantwoordelijk voor ranked) waarin hij uitlegt hoe die SR rewards ongeveer tot stand komen. Heeft dus ook te maken met waar het algoritme denkt dat je ongeveer uit gaat komen, en in de lage divisions is de focus meer op individuele performance dan op team performance (hoger is dat weer andersom)

https://twitter.com/Lawre...tatus/1630278418863624192

Ik heb zelf nog geen ranked gespeeld maar ga het binnenkort toch maar eens proberen denk ik
Ik heb laatst een paar potjes ranked gespeeld, gewoon om te kijken wat het was. Wat mij vooral opviel, was dat ik daar gewoon die M13b kon gebruiken om te levelen. Wel handig, want dan kan ik mooi andere attachments etc. vrijspelen terwijl ik dat ding nog niet heb :P

En de laatste calling card is wel heel erg gaaf. Alleen denk ik niet dat ik die ooit ga halen. Eerst de BP volmaken en max prestigen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Wii4all
  • Niet online
zaander schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:18:
hebben meer mensen dit wel eens gehad, gisteren wilde ik DMZ spelen maar ik kun mijn secured slot wel selecteren maar ingame had ik mijn wapen niet
ook een paar keer gehad in seizoen 1...

infill met 2 wapens...had ik ineens alleen het wapen uit slot 2....mijn secured slot waren mijn blote handen ;)

Burp

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
zaander schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:18:
Volgens mij heeft dit met het gebruik van een blueprints te maken. Helaas is het wel heel random, ene keer werkt het wel andere keer niet maar voor de zekerheid kan je het beste geen blueprints als basis gebruiken als je een wapen gaat samenstellen voor gebruik in DMZ.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• PilatuS
  • Niet online
Voor de DMZ spelers die wat info willen.

Alle info: https://wzhub.gg/map/al-mazrah/dmz

• Timbox88
Resurgence heeft al geen solo mode meer helaas!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-11 10:44
Wat is nu de snelste manier om je wapens, battlepass en level te levellen?

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:16
Dubble XP :+

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Donstil
  • Niet online
Sleeon schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:08:
50x dit kopen: https://www.eneba.com/oth...callofduty-com-key-europe :P

• Timbox88
Heeft double xp (volgend weekend is het btw zo ver, vanaf 9 maart) ook effect op het sneller stijgen van je battle pass?

• Timbox88
Sleeon schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:08:
Ik merk dat bij mij Search & Destroy behoorlijk snel gaat voor de battle pass iig!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 02:54

thunder8

Het gedonder begint weer.

Timbox88 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:53:
[...]

Heeft double xp (volgend weekend is het btw zo ver, vanaf 9 maart) ook effect op het sneller stijgen van je battle pass?
Ja als het goed is wel. Want zover ik weet is die ook afhankelijk van hoeveel XP je behaalt per ronde.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Manivado
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-04 17:55
Hopelijk komt er ook wel weer een Shipment achtige map om even flink te levelen.. Die Doom map heeft ook wel wat, het spel wordt ineens een heel stuk tactischer.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:30
Vandaag de MP van de 2009 MW2 weer eens geïnstalleerd en gespeeld. Wat een verschil qua snelheid zeg. Stuk minder bunnyhopping ook. Speelde best lekker eigenlijk :p
Manivado schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:01:
Hopelijk komt er ook wel weer een Shipment achtige map om even flink te levelen.. Die Doom map heeft ook wel wat, het spel wordt ineens een heel stuk tactischer.
Shoot the Ship is weer in de playlist :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Vrijdag schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:56:
[...]

Shoot the Ship is weer in de playlist :)
Hopelijk blijft die een tijdje staan, heb die mode wel gemist sinds de start van season 2.

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:53
Ik begin echt klaar te zijn met dit spel. Die SBMM slaat he-le-maal nergens op.
Als ik een potje win, dan verlies ik er drie en dan ziet het team er gemiddeld zo uit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uwayWfPYqdCgBrh12MilG-LV4qM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/36JZxthLqk413DJIJHWo4Q75.jpg?f=fotoalbum_large

Of zoals ik al eens eerder heb aangegeven:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xouPosW_iyRsO4ldUvJg2mw-NBA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wjqfbdGHxMs0M5h73yO07T2m.png?f=fotoalbum_large

Hebben meer mensen hier last van? Het spel frustreert me meer de laatste tijd dan dat ik er plezier aan beleef.
Ik speel alleen maar hardcore domination, hardpoint en kill confirmed. Dat gaat eigenlijk best vaak prima. Gewoon tdm/ffa vind ik toch niks aan. En met objectives kan je vaak nog best leuke potjes hebben.

• Ricmaniac
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VW1b5YYPQ_cjJkKjCN7pEyVoelk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NH0ShzW54AR81HFAcrOd3bpA.png?f=fotoalbum_large

Niet wetende dat die nieuwe shotgun zo OP was eerst met de battlepass de verkeerde kant op gegaan. Ging eerst dat zwaard halen bij B13 en toen bleek die hemlock heel goed te zijn. naja dus ging die kant op maar toen werd die generfed en bleek de Shotgun OP te zijn 8)7

Toen die kant op gegaan en inmiddels unlocked.

Shoot the Ship is weer terug en wapens levelen gaat gelijk insane! met weapon xp token in 2 potjes shipment dat wapen naar level 13.

Nog 2 levels dan kan ik die dragonbreath ammo er op zetten en kunnen we rocken in Warzone :P

Ben wel blij dat ik niet voor die dure battlepass ben gegaan en gewoon de normale want het levelt opzich best wel snel.

Pagina: 1 ... 71 ... 85 Laatste