wat is 'shoot the ship'? Gewoon 24/7 shipment?
nvm --> zie het al, shipment en shoot house dus. Nice haha!
[ Voor 13% gewijzigd door Timbox88 op 02-03-2023 08:19 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Timbox88 op 02-03-2023 08:19 ]
Is de Hemlock al generft? Heb ik niks van gemerkt eigenlijk, is momenteel mijn favoriete wapen, vooral omdat ik klaar was met de RPK en andere LMG's.Ricmaniac schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 00:00:
[Afbeelding]
Niet wetende dat die nieuwe shotgun zo OP was eerst met de battlepass de verkeerde kant op gegaan. Ging eerst dat zwaard halen bij B13 en toen bleek die hemlock heel goed te zijn. naja dus ging die kant op maar toen werd die generfed en bleek de Shotgun OP te zijn
Toen die kant op gegaan en inmiddels unlocked.
Shoot the Ship is weer terug en wapens levelen gaat gelijk insane! met weapon xp token in 2 potjes shipment dat wapen naar level 13.
Nog 2 levels dan kan ik die dragonbreath ammo er op zetten en kunnen we rocken in Warzone![]()
Ben wel blij dat ik niet voor die dure battlepass ben gegaan en gewoon de normale want het levelt opzich best wel snel.
[ Voor 7% gewijzigd door SD5k op 02-03-2023 10:54 ]
Shipment en Shoothoouse wisselen elkaar af met de verschillende modiTimbox88 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 08:17:
[...]
nvm --> zie het al, shipment en shoot house dus. Nice haha!
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Is ook mijn grootste frustratie punt met de nieuwe mw2. Alles draait om springend als een kangeroo je voort bewegen, en dirt diven wanneer je iemand in beeld ziet. Combineer het ook nog eens met cross platform play waarbij de ene helft aim assist heeft, en de andere helft niet en je hebt de slechtste mw ervaring tot nu toe.PdeBie schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:11:
Vandaag de MP van de 2009 MW2 weer eens geïnstalleerd en gespeeld. Wat een verschil qua snelheid zeg. Stuk minder bunnyhopping ook. Speelde best lekker eigenlijk
Geef mij die slide cancel maar terugSeth_Chaos schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:05:
[...]
Is ook mijn grootste frustratie punt met de nieuwe mw2. Alles draait om springend als een kangeroo je voort bewegen, en dirt diven wanneer je iemand in beeld ziet. Combineer het ook nog eens met cross platform play waarbij de ene helft aim assist heeft, en de andere helft niet en je hebt de slechtste mw ervaring tot nu toe.
Aah heel nice, had de MP eigenlijk een beetje laten liggen toen Shipment 24/7 eruit ging mar ShootTheShip vind ik nog fijner
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kijk ik ben nooit in een echte oorlog situatie geweest maar lopen ze er daar ook niet zo bij danSeth_Chaos schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:05:
[...]
Is ook mijn grootste frustratie punt met de nieuwe mw2. Alles draait om springend als een kangeroo je voort bewegen, en dirt diven wanneer je iemand in beeld ziet. Combineer het ook nog eens met cross platform play waarbij de ene helft aim assist heeft, en de andere helft niet en je hebt de slechtste mw ervaring tot nu toe.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Eens. Vooral dat springen, shotguns en aim assist zorgen bij mij voor dezelfde frustratie\irritatie.Seth_Chaos schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:05:
[...]
je weet hoe dat ovrige keer gegaan is bij aanpassign AI, en de keer daarvoor; .... of het er leuker op wordt, zal mij benieuwen
Ze nemen het gewoon letterlijk. De AI is elke keer beter geworden tochhimlims_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:38:
[...]
je weet hoe dat ovrige keer gegaan is bij aanpassign AI, en de keer daarvoor; .... of het er leuker op wordt, zal mij benieuwen
Net geprobeerd de commander in die gif wolk af te maken.. maar WIJ werden kapot gemaakt door de AI 😅
Je kan hem ook snipen net buiten de wolk.JeroenD92 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 18:37:
[...]
Net geprobeerd de commander in die gif wolk af te maken.. maar WIJ werden kapot gemaakt door de AI 😅
CoDPdeBie schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:10:
OK, het wordt nog gekker nu. Blijkbaar is er nu ook een kruisboog in het spel die mensen in wolkjes van hartjes laat ontploffen als je raak schiet
WTF is dit?!?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als iets kut speelt, is het die game wel haha!PdeBie schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:18:
Tijd om Insurgency Sandstorm maar weer te installeren dan. Mijn hemel.......
En hoezo dan? Omdat het realistischer is? Of wat?Timbox88 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 08:56:
[...]
Als iets kut speelt, is het die game wel haha!
Nee, heeft niks met realisme te maken. Zo realistisch is het overigens niet; je ziet niet eens waar een map eindigt en waar je dus niet mag komen. De hele game voelt als een game uit de jaren tweeduizend. Niet alleen qua gameplay, maar ook qua interface en menu's etc. Maar ieder z'n smaak hoor, don't get me wrongPdeBie schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 10:13:
[...]
En hoezo dan? Omdat het realistischer is? Of wat?
Movement, gun play.PdeBie schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 10:13:
[...]
En hoezo dan? Omdat het realistischer is? Of wat?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Je bedoeld niet kunnen bunny hoppen en glijden over de grond zoals je in het echt onder vuur ook nooit zou doen?
Eigenlijk zou er gewoon een Quake 3 of Unreal Tournament CoD-mod gemaakt moeten worden. Ik denk werkelijk dat de "gemiddelde" CoDspeler het verschil niet eens zou merken. Daar zaten ook al die bewegingen en fancy neon-pakjes ook al in immersPdeBie schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:29:
[...]
Je bedoeld niet kunnen bunny hoppen en glijden over de grond zoals je in het echt onder vuur ook nooit zou doen?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Remake in ue 5 zou toch geweldig zijn, niet?Vrijdag schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:41:
[...]
Eigenlijk zou er gewoon een Quake 3 of Unreal Tournament CoD-mod gemaakt moeten worden. Ik denk werkelijk dat de "gemiddelde" CoDspeler het verschil niet eens zou merken. Daar zaten ook al die bewegingen en fancy neon-pakjes ook al in immers
CoD instagib op Deck 16 of DOM in Facing Worlds
Kom maar door met Instagib! Mis die tijden hahahaVrijdag schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:41:
[...]
Eigenlijk zou er gewoon een Quake 3 of Unreal Tournament CoD-mod gemaakt moeten worden. Ik denk werkelijk dat de "gemiddelde" CoDspeler het verschil niet eens zou merken. Daar zaten ook al die bewegingen en fancy neon-pakjes ook al in immers
Die waren er ook wel. Quake 3 heeft nog steeds Urban Terror:Vrijdag schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:41:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 04-03-2023 09:39 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Direct ESC als die map in mn scherm komt...Lekker Ventje schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:13:
Pfff, volgens mij zijn er nog veel spelers die denken dat ze echt dood gaan als ze neergeschoten worden. Je komt soms de container niet eens uit in Shipment door de mensen die te bang zijn om naar buiten te lopen. Hersenloos rondrennen en schieten levert veel meer op dan proberen in dekking te blijven.
[ Voor 13% gewijzigd door vrankerik op 04-03-2023 15:43 ]
Heb paar weken terug de 3e insured slot vrijgespeeld door de Crown tier 3 af te ronden, merk dat ik ook weinig zin meer heb in de missies daar dit echt herhaling van zetten is geworden. De zoveelste wijnfles zoeken, auto accu of weet ik het wat voor verzamelmeuk. Was fijn geweest als ze iets creatiever waren geweest dan puur copy/paste.PilatuS schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 14:57:
Het gebrek aan fantasie met DMZ wordt iedere tier wat meer duidelijk. Nu bezig met Black Mous tier 5 en in plaats van wat nieuwe dingen te verzinnen hebben ze oude missies moelijker gemaakt. Eerst was het 3 weapon cases extracten zonder dood te gaan en 5 hunts zonder dood te gaan. In plaats van iets nieuws verzinnen is het nu 5 weapon cases en 8 hunts.
een reden om me te reviven omdat ik goed ben ik exfill (+ 500 gaat maar tot 250 = bat callcard)? 't is me niet duidelijk want 'k blijf een noob eerste 1ste (lesen!)klasse.Donstil schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:26:
[...]
Ah grappig, ik dacht al zoiets want kwam ineens players tegen met een zilveren Dogtag inderdaad.
[ Voor 4% gewijzigd door vrankerik op 04-03-2023 15:51 ]
Gaat het verder wel goed?vrankerik schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 14:28:
wat ons stoort, enorm is "the ronin path" (finder ook), die begint over/met honor/compassie ed...(amper gescoord op dat vlak).,
-en 'k deal er(naar!) om te constat'eren dat de smeer... smerig zijn, blijkten dat missie's te zijn!/to be or not.
we zijn er nog niet klaar en duidelijk voor, om toe te passen.
veel plezier nog! of ook niet.
-en dan die bugs om te misbruiken waar we proberen deel te nemen en telkens vergeet.
-en allemaal teveel om niet te doen jong/op te noemen.
-en/of enough. gelukkig 'n limburger ont'moet (niks dan lol). srry vr fouten!
eTit: teveel fantasia gelesen? en nog iet iet!!!
*Tweak'o'tine' #73957 33
2x
+3
Snap werkelijk niets van je postsvrankerik schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:49:
[...]
een reden om me te reviven omdat ik goed ben ik exfill (+ 500 gaat maar tot 250 = bat callcard)? 't is me niet duidelijk want 'k blijf een noob eerste 1ste (lesen!)klasse.
Jammer geen goud voor mijn tagdog(?)!
dan sla je deze over, niet of vraag je/ons af of het maar iets bijbrengt (zonder get'rol).
[ Voor 14% gewijzigd door vrankerik op 04-03-2023 18:38 ]
Misschien moet je proberen on je zinnen even na te lezen. Je gebruikt vaak ' en /, maar ze slaan nergens op. Je springt van het ene op het andere.vrankerik schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:35:
[...]
dan sla je deze over, niet of vraag je/ons af of het maar iets bijbrengt (zonder get'rol).
Zeker geen getrol, oprechte opmerking. Probeer je posts echt te volgen maar zelfs na paar keer lezen kan ik er niets mee. Ook bovenstaande opmerking moet ik naar raden wat je bedoeld.vrankerik schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:35:
[...]
Ondanks vele reacties daarop van anderen en waarschijnlijk ook wel door een moderator blijft hij hier posts droppen die kant noch wal raken.nectar007 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:02:
[...]
Misschien moet je proberen on je zinnen even na te lezen. Je gebruikt vaak ' en /, maar ze slaan nergens op. Je springt van het ene op het andere.
Zelfs als Belg snap ik er amper iets van.
(Dit is niet als verwijt bedoeld. Probeer gewoon wat algemeen Nederlands te schrijven, dat werkt beter voor iedereen, ookal staan er dan schrijffouten in.)
Lol maar iemand afknallen is niet gewelddadigdarkdesign schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 23:47:
Persoonlijk vind ik die finishing moves wel erg geweldadig.. Een beetje too much. Hebben anderen dat ook? Ik weet niet, maar ik kijk er liever niet naar.
Niet als je dat met die kruisboog met hartjes effect doet. Da's pure liefdeChelseamarre123 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:59:
[...]
Lol maar iemand afknallen is niet gewelddadig
Haha dat is waarChelseamarre123 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:59:
[...]
Lol maar iemand afknallen is niet gewelddadig
/bitchslapVrijdag schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:13:
[...]
Niet als je dat met die kruisboog met hartjes effect doet. Da's pure liefde
Ah ja, die game met.... een kruisboogLayumi schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:37:
Steeds meer een kleuterspel. Rondrennen met een mes of zwaard, kruisboog met ....
Tijd voor 2042
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
A kiss with a fist is better than none
Nickname? Mijne is UltimaFormasiemenz schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 09:56:
Als er nog iemand op de ps5 is die graag af en toe savonds een potje dmz wilt spelen, laat het me in een Pm weten!
I hide at work because good employees are hard to find.
Wat is je nick? Ik heb laatst ook een paar keer iemand gerapporteerd. Eén heette [vuljefavoethnicegroephierin]jager…Vrijdag schreef op maandag 6 maart 2023 @ 16:20:
Wat is dit nu weer? Ik krijg een account name warning, want mijn nickname is offensive? Ik ga toch echt niet mijn naam/PSN wijzigen.
Of gewoon iemand die niet tegen zijn verlies kan ofzo? En hoe lang heb ik dan om het te wijzigen of kan ik dit gewoon negeren?
Nope er is geen slider voor menu geluiden. Alleen muziek/dialoog/effecten/voice.Unbreukable schreef op maandag 6 maart 2023 @ 18:18:
[PS5] Is er een manier om de audio aan het eind van een game waneer je level progress en het levelen van wapens gepresenteerd worden wat minder luid te laten zijn zonder dat de audio tijdens een game hier onder lijdt? Anders dan elke keer het volume van mijn headset omlaag te draaien na een potje...
Ik kreeg gisteren een report voor offensive language op zaterdag. Leuke is dat ik wel gespeeld heb, maar de mic niet open heb gehad voor de in-game chat. Dus het zal ongetwijfeld iemand geweest zijn die niet tegen zijn verlies kon (en zo goed ben ik niet).Vrijdag schreef op maandag 6 maart 2023 @ 16:20:
Wat is dit nu weer? Ik krijg een account name warning, want mijn nickname is offensive? Ik ga toch echt niet mijn naam/PSN wijzigen.
Of gewoon iemand die niet tegen zijn verlies kan ofzo? En hoe lang heb ik dan om het te wijzigen of kan ik dit gewoon negeren?
[ Voor 9% gewijzigd door BlaTieBla op 06-03-2023 20:44 ]
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Mijn nick is gewoon mijn eigen naam maar dan in het Frans en een beetje "verpotjelatijnst"HenkEisDS schreef op maandag 6 maart 2023 @ 18:16:
[...]
Wat is je nick? Ik heb laatst ook een paar keer iemand gerapporteerd. Eén heette [vuljefavoethnicegroephierin]jager…
Gek genoeg kan ik die melding nergens meer terugvinden. Geen idee, maar eerst zat het ergens onder social verstopt. Nu heb ik geen idee meerBlaTieBla schreef op maandag 6 maart 2023 @ 20:42:
[...]
Ik kreeg gisteren een report voor offensive language op zaterdag. Leuke is dat ik wel gespeeld heb, maar de mic niet open heb gehad voor de in-game chat. Dus het zal ongetwijfeld iemand geweest zijn die niet tegen zijn verlies kon (en zo goed ben ik niet).
Overigens kan je 1 keer per 365 dagen je activision naam wijzigen (en die aan je PS5 account hangen). Doen op eigen risico.
Bij mij is hij nog steeds zichtbaar in de menu's en dan rechtsboven onder het alarm belletje (op de PS5: options, 2 * R1 geloof ik). Dezelfde plek waar ook de meldingen staan als je iets gehaald hebt (unlock, mission, daily, etc)Vrijdag schreef op maandag 6 maart 2023 @ 21:30:
[...]
Gek genoeg kan ik die melding nergens meer terugvinden. Geen idee, maar eerst zat het ergens onder social verstopt. Nu heb ik geen idee meer
Ohja, gevonden inderdaad. Naja, ik heb geen idee, betekent dit nou dat ik zo gebanned ga worden ofzo? Is is het gewoon een melding dat je gerapporteerd bent en dat ze het aan het onderzoeken zijn?BlaTieBla schreef op maandag 6 maart 2023 @ 22:32:
[...]
Bij mij is hij nog steeds zichtbaar in de menu's en dan rechtsboven onder het alarm belletje (op de PS5: options, 2 * R1 geloof ik). Dezelfde plek waar ook de meldingen staan als je iets gehaald hebt (unlock, mission, daily, etc)
Volgens mij is het een melding en wordt er bij een eerste melding nog niets mee gedaan. Meer een FYI.Vrijdag schreef op maandag 6 maart 2023 @ 23:26:
[...]
Ohja, gevonden inderdaad. Naja, ik heb geen idee, betekent dit nou dat ik zo gebanned ga worden ofzo? Is is het gewoon een melding dat je gerapporteerd bent en dat ze het aan het onderzoeken zijn?
Weet je het zeker van nummer 2?BlaTieBla schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 08:17:
[...]
Volgens mij is het een melding en wordt er bij een eerste melding nog niets mee gedaan. Meer een FYI.
Als het structureel wordt kan je volgens mij wel suspension krijgen (van bijv. een week of zo).
Vraag me af of je het bewijs ook in kan zien, want;
1) ik gebruik alleen de PS5 party chat en nooit de ingame chat optie, want k#t kids die herrie maken.
2) ik eigenlijk nooit vloek tijdens het gamen.
Misschien eens kijken of ik daar achter kan komen bij Activision.
[ Voor 15% gewijzigd door vrankerik op 07-03-2023 15:36 ]
Ja manvrankerik schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 09:14:
spelers spelen om ex-teammaten te killen (...of the ronin path?,,, is niet mijn stijl). 't gans potje vragen om te "joinen", geen respons en vallen ze je steeds aan omdat je alleen bent? als je het ze, de hunters dus (zonder contract afgesloten te hebben, voor de lol DUS) dan schreeuwen ze om hulp/suppot/joining.
ik stop hiermee en ga ze afmaken. ondertussen ben ik mijn snipers beter te maken (uplevelen).
goed zo?
het lijkt me hier een persoonlijke vendetta en willen ze mij steeds kapot (geen probleem, kwestie van nivo!).
moet wel typen met game instellingen daar 'k te lui ben en dom.
'SatyaLuga182' en nog iets.
Ah thnx. Dan negeer ik het voorlopig wel. Heb niet echt veel zin om mijn ID te gaan veranderen.BlaTieBla schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 08:17:
[...]
Volgens mij is het een melding en wordt er bij een eerste melding nog niets mee gedaan. Meer een FYI.
Als het structureel wordt kan je volgens mij wel suspension krijgen (van bijv. een week of zo).
Vraag me af of je het bewijs ook in kan zien, want;
1) ik gebruik alleen de PS5 party chat en nooit de ingame chat optie, want k#t kids die herrie maken.
2) ik eigenlijk nooit vloek tijdens het gamen.
Misschien eens kijken of ik daar achter kan komen bij Activision.
Die functie moeten ze er echt uit halen; join squad, zo irritant, en haalt hele balans uit de game.PilatuS schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 00:57:
Ik ben nu wel aardig klaar met de mogelijkheid dat mensen een ander team kunnen joinen in DMZ.
[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 08-03-2023 09:46 ]
tja, je speelt de spelen die ik niet ... (herhaling weer x) en dat hebben we opgemerkt tijdens het "spelen". 'k "speel" momenteel enkel dmz/a. island/a. maz'zra/b21 (we.). 3 min. = +3himlims_ schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 09:45:
[...]
Die functie moeten ze er echt uit halen; join squad, zo irritant, en haalt hele balans uit de game.
Iemand potje? psn; hollandhards
[ Voor 16% gewijzigd door vrankerik op 08-03-2023 15:22 ]
Mooi man.vrankerik schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 11:53:
[...]
tja, je speelt de spelen die ik niet ... (herhaling weer x) en dat hebben we opgemerkt tijdens het "spelen". 'k "speel" momenteel enkel dmz/a. island/a. maz'zra/b21 (we.). 3 min. = +3
Ik moet helaas nog heel veel longshot kills maken met de long rifles (snipers, e.d.) en daar is die map helaas veel te klein voor. Wel lekker voor de shotguns, pistols en SMG's
Waarschijnlijk voor het double XP weekend wat eraan zit te komen. Kan je weer grinden tot je een ons weegt.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik zat gisteravond ineens in een potje Grind op Shipment. Bij de harige ballen van Toutatis, dat ging me toch een partij snel met levelen zeg! Je krijgt echt bakken met XP als je de tags kan "banken".PdeBie schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 20:13:
Alle filters van mijn game types zijn gewijzigd. Kom ik ineens in potjes Grind etc. waar ik niet op zit te wachten.
[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 09-03-2023 10:34 ]
Voor die 15x quadkills, pak de KV broadside met 25 round mag en ga rondrennen op shipment. Binnen een middagje heb je die wel.Vrijdag schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 10:33:
[...]
Ik zat gisteravond ineens in een potje Grind op Shipment. Bij de harige ballen van Toutatis, dat ging me toch een partij snel met levelen zeg! Je krijgt echt bakken met XP als je de tags kan "banken".
Zat ook eens te kijken wat je moet doen voor de Prestige calling cards. Dat valt nog niet mee, 15x quadkills en 10x 10 kills. Ga ik nooit redden met mijn speelstijl
Klopt gaat echt megaaaa hard daar maar vind wel die 65 score veel te laag voor in shipment. potjes duren maar 5 minuten ofzo =pVrijdag schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 10:33:
[...]
Ik zat gisteravond ineens in een potje Grind op Shipment. Bij de harige ballen van Toutatis, dat ging me toch een partij snel met levelen zeg! Je krijgt echt bakken met XP als je de tags kan "banken".
Zat ook eens te kijken wat je moet doen voor de Prestige calling cards. Dat valt nog niet mee, 15x quadkills en 10x 10 kills. Ga ik nooit redden met mijn speelstijl
Ik ben tot op heden nog nooit een 6 man squad tegengekomen (lucky me).himlims_ schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:04:
DMZ vind ik geen hol meer aan; draait 100% om het vormen van een 6man squad. Hopelijk halen ze dat er zsm uit
100% van de gamesAramiss schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:17:
[...]
Ik ben tot op heden nog nooit een 6 man squad tegengekomen (lucky me).
Jij treft vaker grote aantallen mensen aan?
Speel zelf op PS5 en gisteren een paar missies kunnen afronden in een squad van 2.
:strip_exif()/f/image/FmO4Fnko6uy3il0sgJDKyBwi.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 60% gewijzigd door himlims_ op 10-03-2023 13:35 ]
Regelmatig vragen operators of ze het team mogen joinen maar dat weiger ik meestal omdat zijn teamgenoot mogelijk nog ergens rondloopt.himlims_ schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:31:
[...]
100% van de games
[Afbeelding]
Voorbeeld; beginnen op vliegveld met lvl1 armor, veel lvl3 enemies. Tricky, maar lucky wel. Halve wegen vuurgevecht met npc’s. “Your teammate is joining another squad” hij staat achter ons 2; schiet ons beide dood. Vervolgens loopt er een groep van 5man achter hem aan….
Ik vond s01 echt mooiste game ervaring in jaren, voor mij perfecte balans tussen PvP en PvE ge-wel-dig! Hard stille enthousiast. Hoe s02 nu speelt is niet eens leuk meer. Wat een bizar contrast.
[ Voor 47% gewijzigd door Geronimous op 11-03-2023 22:19 ]
Succes met de groep!vrankerik schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:34:
'k vraag ettelijke keren om te joinen (zelfs vrienden die er dat moment spelen reageren niet, mét reden?) om ons te amuseren, 30 minuten om niet afgemaakt te worden, als we net bezig zijn.
(kan je hier aan uit? zoniet kom ik terug om het te vertalen naar 't nederlands)
verder een grondige hekel aan campers en spelers die enkel joinen wanneer ze gewond zijn (achteraf na mijn verzoeken) + en dikwijls komen hun vriendjes je dan afmaken! die worden massaal gerapporteerd en geblokkeerd.
zoals het hier (bij ons) hoort!
'k heb nu eindelijk een groep opgericht.
Die cursor is van je TV denk ikDonstil schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 16:47:
[Afbeelding]
Ik speel op de Series X en heb steeds deze cursor. Hebben jullie dit nou ook? Moet de game dan killen en daarna is het meestal weg, soms moet dat een paar keer.
Vreemde bug wel.
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Wanneer is er weer een dubbel exp weekend?darkdesign schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 21:24:
Toch geen dubbel xp dit weekend?
Nee blijkbaar niet. Dan was die trouwens donderdag om 19:00 al ingegaan.darkdesign schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 21:24:
Toch geen dubbel xp dit weekend?
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ik las ergens dat het na de update van volgende week dubbel xp is (17-20 maart), en voor PS spelers begint het nog een dag eerder.thunder8 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 06:44:
[...]
Nee blijkbaar niet. Dan was die trouwens donderdag om 19:00 al ingegaan.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq