Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Vrijdag schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:56:
[...]

Shoot the Ship is weer in de playlist :)
wat is 'shoot the ship'? Gewoon 24/7 shipment?

nvm --> zie het al, shipment en shoot house dus. Nice haha!

[ Voor 13% gewijzigd door Timbox88 op 02-03-2023 08:19 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:33

SD5k

>4&X

Ricmaniac schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 00:00:
[Afbeelding]

Niet wetende dat die nieuwe shotgun zo OP was eerst met de battlepass de verkeerde kant op gegaan. Ging eerst dat zwaard halen bij B13 en toen bleek die hemlock heel goed te zijn. naja dus ging die kant op maar toen werd die generfed en bleek de Shotgun OP te zijn 8)7

Toen die kant op gegaan en inmiddels unlocked.

Shoot the Ship is weer terug en wapens levelen gaat gelijk insane! met weapon xp token in 2 potjes shipment dat wapen naar level 13.

Nog 2 levels dan kan ik die dragonbreath ammo er op zetten en kunnen we rocken in Warzone :P

Ben wel blij dat ik niet voor die dure battlepass ben gegaan en gewoon de normale want het levelt opzich best wel snel.
Is de Hemlock al generft? Heb ik niks van gemerkt eigenlijk, is momenteel mijn favoriete wapen, vooral omdat ik klaar was met de RPK en andere LMG's.

edit: Even opgezocht, volgens mij zijn alleen die Blackout rounds generft, gebruik ik toch niet.

[ Voor 7% gewijzigd door SD5k op 02-03-2023 10:54 ]

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-11 12:06
Timbox88 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 08:17:
[...]

wat is 'shoot the ship'? Gewoon 24/7 shipment?

nvm --> zie het al, shipment en shoot house dus. Nice haha!
Shipment en Shoothoouse wisselen elkaar af met de verschillende modi

Don’t go around the mountain but go over the mountain

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
PdeBie schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:11:
Vandaag de MP van de 2009 MW2 weer eens geïnstalleerd en gespeeld. Wat een verschil qua snelheid zeg. Stuk minder bunnyhopping ook. Speelde best lekker eigenlijk :p
Is ook mijn grootste frustratie punt met de nieuwe mw2. Alles draait om springend als een kangeroo je voort bewegen, en dirt diven wanneer je iemand in beeld ziet. Combineer het ook nog eens met cross platform play waarbij de ene helft aim assist heeft, en de andere helft niet en je hebt de slechtste mw ervaring tot nu toe.

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Seth_Chaos schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 09:05:
[...]

Is ook mijn grootste frustratie punt met de nieuwe mw2. Alles draait om springend als een kangeroo je voort bewegen, en dirt diven wanneer je iemand in beeld ziet. Combineer het ook nog eens met cross platform play waarbij de ene helft aim assist heeft, en de andere helft niet en je hebt de slechtste mw ervaring tot nu toe.
Geef mij die slide cancel maar terug :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Vrijdag schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:56:
[...]

Shoot the Ship is weer in de playlist :)
Aah heel nice, had de MP eigenlijk een beetje laten liggen toen Shipment 24/7 eruit ging mar ShootTheShip vind ik nog fijner :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Niet online
[...]

Kijk ik ben nooit in een echte oorlog situatie geweest maar lopen ze er daar ook niet zo bij dan :+?

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/7r7bht4oo7la1.jpg?width=1024&auto=webp&v=enabled&s=a5ecee68a72a849db8a34959695d318075efa094

uuuuuuh kak?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:45

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:53
[...]

Eens. Vooral dat springen, shotguns en aim assist zorgen bij mij voor dezelfde frustratie\irritatie. :+

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

je weet hoe dat ovrige keer gegaan is bij aanpassign AI, en de keer daarvoor; .... of het er leuker op wordt, zal mij benieuwen

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11 15:54
himlims_ schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 12:38:
[...]
je weet hoe dat ovrige keer gegaan is bij aanpassign AI, en de keer daarvoor; .... of het er leuker op wordt, zal mij benieuwen
Ze nemen het gewoon letterlijk. De AI is elke keer beter geworden toch :+...

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:47
Net geprobeerd de commander in die gif wolk af te maken.. maar WIJ werden kapot gemaakt door de AI 😅

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:49
Hmmm vind de magere nieuwe content voor 6v6 mp ergens wel tegenvallen, toch jammer. Voel steeds minder de drang om alles te unlocken en max level te worden. Gisteren weer eens een pot Cold War gedaan, denk dat de 'arcady' Black Ops stijl me toch beter ligt voor 6v6 mp. Bij MW draait het naar mijn gevoel vooral om Warzone.

• PdeBie
Dat draait het ook, want daar zit de money maker voor infinity ward.

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 18:22
JeroenD92 schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 18:37:
[...]

Net geprobeerd de commander in die gif wolk af te maken.. maar WIJ werden kapot gemaakt door de AI 😅
Je kan hem ook snipen net buiten de wolk.

• PdeBie
OK, het wordt nog gekker nu. Blijkbaar is er nu ook een kruisboog in het spel die mensen in wolkjes van hartjes laat ontploffen als je raak schiet :')

WTF is dit?!?
PdeBie schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:10:
OK, het wordt nog gekker nu. Blijkbaar is er nu ook een kruisboog in het spel die mensen in wolkjes van hartjes laat ontploffen als je raak schiet :')

WTF is dit?!?
CoD 8)

Had je iets anders verwacht in een "realistische modern warfare" setting?

Called it 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• PdeBie
Tijd om Insurgency Sandstorm maar weer te installeren dan. Mijn hemel.......

• Timbox88
PdeBie schreef op donderdag 2 maart 2023 @ 21:18:
Tijd om Insurgency Sandstorm maar weer te installeren dan. Mijn hemel.......
Als iets kut speelt, is het die game wel haha!

• PdeBie
Timbox88 schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 08:56:
[...]

Als iets kut speelt, is het die game wel haha!
En hoezo dan? Omdat het realistischer is? Of wat?

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:00
waarom spelen jullie geen ranked play dan? Dan heb je al die onzin niet...

• Timbox88
PdeBie schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 10:13:
[...]

Nee, heeft niks met realisme te maken. Zo realistisch is het overigens niet; je ziet niet eens waar een map eindigt en waar je dus niet mag komen. De hele game voelt als een game uit de jaren tweeduizend. Niet alleen qua gameplay, maar ook qua interface en menu's etc. Maar ieder z'n smaak hoor, don't get me wrong :)

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Weten jullie toevallig of de hardcore modus (binnenkort) weer in splitscreen modus gespeeld kan gaan worden? Kan er zelf niks over vinden (of ik kijk niet op de juiste plaatsen :P).

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-11 10:44
PdeBie schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 10:13:
[...]

Movement, gun play.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:18

On_E

Housemusic

Mij zal het nooit zo opvallen denk ik, want ik erger me niet veel aan mensen die springen.

Grootste irritatie blijft altijd mensen die in een spelletje Domination vanalles doen behalve Domination spelen…

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• PdeBie
Je bedoeld niet kunnen bunny hoppen en glijden over de grond zoals je in het echt onder vuur ook nooit zou doen? :p
PdeBie schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:29:
[...]

Je bedoeld niet kunnen bunny hoppen en glijden over de grond zoals je in het echt onder vuur ook nooit zou doen? :p
Eigenlijk zou er gewoon een Quake 3 of Unreal Tournament CoD-mod gemaakt moeten worden. Ik denk werkelijk dat de "gemiddelde" CoDspeler het verschil niet eens zou merken. Daar zaten ook al die bewegingen en fancy neon-pakjes ook al in immers :P

CoD instagib op Deck 16 of DOM in Facing Worlds O+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Bever!
  • Laatst online: 18:53

Bever!

3

Vrijdag schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 15:41:
[...]

Eigenlijk zou er gewoon een Quake 3 of Unreal Tournament CoD-mod gemaakt moeten worden. Ik denk werkelijk dat de "gemiddelde" CoDspeler het verschil niet eens zou merken. Daar zaten ook al die bewegingen en fancy neon-pakjes ook al in immers :P

Remake in ue 5 zou toch geweldig zijn, niet?

• Timbox88
[...]

Kom maar door met Instagib! Mis die tijden hahaha

• Timbox88
Bever! schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 20:44:
[...]

Remake in ue 5 zou toch geweldig zijn, niet?
jaaaaa!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

[...]

Die waren er ook wel. Quake 3 heeft nog steeds Urban Terror:

https://www.urbanterror.info/home/

En ik heb ook wel UT99 op de originele maps met modern military wapens gespeeld (Infiltration mod bijvoorbeeld).

[ Voor 9% gewijzigd door Gundogan op 04-03-2023 09:39 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-10 15:40

siemenz

Koetje

Als er nog iemand op de ps5 is die graag af en toe savonds een potje dmz wilt spelen, laat het me in een Pm weten!

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:40
Pfff, volgens mij zijn er nog veel spelers die denken dat ze echt dood gaan als ze neergeschoten worden. Je komt soms de container niet eens uit in Shipment door de mensen die te bang zijn om naar buiten te lopen. Hersenloos rondrennen en schieten levert veel meer op dan proberen in dekking te blijven.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• PdeBie
Vooral als er een gast met een schild de hele entree staat te blokkeren. Heb er wel eens een quad kill gehad door er een granaat naar binnen te mikken :p

• Bever!
  • Laatst online: 18:53

Bever!

3

Lekker Ventje schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 10:13:
Pfff, volgens mij zijn er nog veel spelers die denken dat ze echt dood gaan als ze neergeschoten worden. Je komt soms de container niet eens uit in Shipment door de mensen die te bang zijn om naar buiten te lopen. Hersenloos rondrennen en schieten levert veel meer op dan proberen in dekking te blijven.
Direct ESC als die map in mn scherm komt...

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

wat ons stoort, enorm is "the ronin path" (finder ook), die begint over/met honor/compassie ed...(amper gescoord op dat vlak).,
-en 'k deal er(naar!) om te constat'eren dat de smeer... smerig zijn, blijkten dat missie's te zijn!/to be or not.
we zijn er nog niet klaar en duidelijk voor, om toe te passen.
veel plezier nog! of ook niet.
-en dan die bugs om te misbruiken waar we proberen deel te nemen en telkens vergeet.
-en allemaal teveel om niet te doen jong/op te noemen.
-en/of enough. gelukkig 'n limburger ont'moet (niks dan lol). srry vr fouten! }:O

eTit: teveel fantasia gelesen? en nog iet iet!!!
*Tweak'o'tine' #73957 33
2x
+3

[ Voor 13% gewijzigd door vrankerik op 04-03-2023 15:43 ]

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:37
Wat heb jij gerookt? Snap we geen hout van.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Het gebrek aan fantasie met DMZ wordt iedere tier wat meer duidelijk. Nu bezig met Black Mous tier 5 en in plaats van wat nieuwe dingen te verzinnen hebben ze oude missies moelijker gemaakt. Eerst was het 3 weapon cases extracten zonder dood te gaan en 5 hunts zonder dood te gaan. In plaats van iets nieuws verzinnen is het nu 5 weapon cases en 8 hunts.

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11 15:54
PilatuS schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 14:57:
Het gebrek aan fantasie met DMZ wordt iedere tier wat meer duidelijk. Nu bezig met Black Mous tier 5 en in plaats van wat nieuwe dingen te verzinnen hebben ze oude missies moelijker gemaakt. Eerst was het 3 weapon cases extracten zonder dood te gaan en 5 hunts zonder dood te gaan. In plaats van iets nieuws verzinnen is het nu 5 weapon cases en 8 hunts.
Heb paar weken terug de 3e insured slot vrijgespeeld door de Crown tier 3 af te ronden, merk dat ik ook weinig zin meer heb in de missies daar dit echt herhaling van zetten is geworden. De zoveelste wijnfles zoeken, auto accu of weet ik het wat voor verzamelmeuk. Was fijn geweest als ze iets creatiever waren geweest dan puur copy/paste.

Voor het eerste seizoen was dit nog wel leuk daar er een beloning aan vast zat, maar voor 10.000 XP en een contraband wapen dat je toch niet gebruikt nog uren gaan zoeken naar zooi? Welke rank ik heb boeit me al helemaal weinig, zit bijna op 400 maar wat zegt dat nou? Totaal niets over hoe goed of slecht ik ben, meer hoe veel tijd ik ook aan zinvolle dingen in het leven had kunnen besteden :+ .

Merk aan mensen met wie ik speel dat die na het behalen van de 3e slot precies hetzelfde ervaren. We gaan ook steeds meer DMZ in om of andere mensen te helpen, of enkel nog voor PvP. Waarna de teams dan overigens ook vaak weer samen verder spelen, dat dan weer wel. Dat teams samenvoegen zorgt vaak wel voor een gezellige verdere ronde.

Van de week overigens in multiplayer dan wel weer veel lol gehad, Path of the Ronin afgerond. Moest nog zo goed als alle melee kills, lading revenge kills, en alle kills met battle rage. Paar uur op met name Shipment met de KV Broadside met dragon breath, zelden zo veel kills in potjes gehad als met dat ding.

• PilatuS
  • Niet online
Geen beloning krijgen maakt mij persoonlijk niet echt uit. Het vorige seizoen had ik het 3e slot al, dus dit seizoen is er niets te verdienen. Opzich jammer, maar het maakt niet uit. Verder vind ik eigenlijk iedere missie wel prima als het maar iets nieuws is. Ik vind het nog steeds leuk om dingen te zoeken en dan weg te brengen. Het is het spelen met een vaste groep en alles wat je ingame tegenkomt dat het leuk maakt. Maar om nou exact dezelfde missies van het vorige seizoen weer te doen, da's wel erg slecht gezien de vrijwel oneindige mogelijkheden.

• vrankerik

vrankerik

Donstil schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:26:
[...]

Ah grappig, ik dacht al zoiets want kwam ineens players tegen met een zilveren Dogtag inderdaad.
een reden om me te reviven omdat ik goed ben ik exfill (+ 500 gaat maar tot 250 = bat callcard)? 't is me niet duidelijk want 'k blijf een noob eerste 1ste (lesen!)klasse. ;)

Jammer geen goud voor mijn tagdog(?)! :+

[ Voor 4% gewijzigd door vrankerik op 04-03-2023 15:51 ]

• VodaNL
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-11 10:17
vrankerik schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 14:28:
wat ons stoort, enorm is "the ronin path" (finder ook), die begint over/met honor/compassie ed...(amper gescoord op dat vlak).,
-en 'k deal er(naar!) om te constat'eren dat de smeer... smerig zijn, blijkten dat missie's te zijn!/to be or not.
we zijn er nog niet klaar en duidelijk voor, om toe te passen.
veel plezier nog! of ook niet.
-en dan die bugs om te misbruiken waar we proberen deel te nemen en telkens vergeet.
-en allemaal teveel om niet te doen jong/op te noemen.
-en/of enough. gelukkig 'n limburger ont'moet (niks dan lol). srry vr fouten! }:O

eTit: teveel fantasia gelesen? en nog iet iet!!!
*Tweak'o'tine' #73957 33
2x
+3
Gaat het verder wel goed?

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Zo, ik ben ook maar aan de MW2 begonnen. In de eerste instantie alleen resurgent met vrienden, maar aangezien ik blijkbaar vaker op de PS5 zit dan zij heb ik de nodige tijd over...

Ben nu met drie dingen bezig:
- missie s01 ofzo? Iets met een onderzeeër vrij laten. Wat is dit lastig als je niet met je team willekeurig toegewezen spelers kan communiceren! Is er een beloning voor als je dit wel uit speelt? Ben al een keer met het team voorbij de onderwater tunnels gekomen, maar toen moest er weer een code worden ingevoerd en haakten ze af :-(
- DMZ: missies voltooien en hopen dat je niet wordt neergeschoten voordat je hebt kunnen vluchten. Grappig! Maar blijkbaar moet je niet met allerlei wapens beginnen, ik heb nu helemaal geen sniper om mee te starten en kom deze ook niet tegen :-(
- coöperatie missies zoals 1 in the chamber. Vind ik ook leuk, maar ook hier helaas geen communicatie met de persoon waar je toe wordt toegewezen

Ik moet dus maar even rondkijken voor andere mensen die het spelen, haha

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
vrankerik schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 15:49:
[...]

een reden om me te reviven omdat ik goed ben ik exfill (+ 500 gaat maar tot 250 = bat callcard)? 't is me niet duidelijk want 'k blijf een noob eerste 1ste (lesen!)klasse. ;)

Jammer geen goud voor mijn tagdog(?)! :+
Snap werkelijk niets van je posts

• elan
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-11 15:44
Wie heeft een leuke discord om te joinen? Zodat we met wat mensen van tweakers lekker kunnen gamen.
Als je wat weet laat het even weten.

• vrankerik

vrankerik

richards3 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:51:
[...]

Snap werkelijk niets van je posts
dan sla je deze over, niet of vraag je/ons af of het maar iets bijbrengt (zonder get'rol).

[ Voor 14% gewijzigd door vrankerik op 04-03-2023 18:38 ]

• nectar007
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-08 11:33
vrankerik schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:35:
[...]

dan sla je deze over, niet of vraag je/ons af of het maar iets bijbrengt (zonder get'rol).
Misschien moet je proberen on je zinnen even na te lezen. Je gebruikt vaak ' en /, maar ze slaan nergens op. Je springt van het ene op het andere.

Zelfs als Belg snap ik er amper iets van.

(Dit is niet als verwijt bedoeld. Probeer gewoon wat algemeen Nederlands te schrijven, dat werkt beter voor iedereen, ookal staan er dan schrijffouten in.)

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
vrankerik schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 18:35:
[...]

Zeker geen getrol, oprechte opmerking. Probeer je posts echt te volgen maar zelfs na paar keer lezen kan ik er niets mee. Ook bovenstaande opmerking moet ik naar raden wat je bedoeld.

Maar ik zal je posts voortaan negeren als je er niets aan wilt/kunt doen.

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Persoonlijk vind ik die finishing moves wel erg geweldadig.. Een beetje too much. Hebben anderen dat ook? Ik weet niet, maar ik kijk er liever niet naar.

• PdeBie
Vind ze juist heerlijk om uit te voeren :p

Je hebt natuurlijk ook versies die minder heftig zijn, maar je hebt niet onder controle wat anderen kiezen.

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 18:22
nectar007 schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 20:02:
[...]

Misschien moet je proberen on je zinnen even na te lezen. Je gebruikt vaak ' en /, maar ze slaan nergens op. Je springt van het ene op het andere.

Zelfs als Belg snap ik er amper iets van.

(Dit is niet als verwijt bedoeld. Probeer gewoon wat algemeen Nederlands te schrijven, dat werkt beter voor iedereen, ookal staan er dan schrijffouten in.)
Ondanks vele reacties daarop van anderen en waarschijnlijk ook wel door een moderator blijft hij hier posts droppen die kant noch wal raken.

Ontopic..wanneer gaat die Hemlock bug eens worden gefikst waarbij de 45 rounder niet mogelijk is...
darkdesign schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 23:47:
Persoonlijk vind ik die finishing moves wel erg geweldadig.. Een beetje too much. Hebben anderen dat ook? Ik weet niet, maar ik kijk er liever niet naar.
Lol maar iemand afknallen is niet gewelddadig
Chelseamarre123 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:59:
[...]

Niet als je dat met die kruisboog met hartjes effect doet. Da's pure liefde O+

• darkdesign
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 09:59:
[...]

Haha dat is waar :')

• PdeBie
Vrijdag schreef op zondag 5 maart 2023 @ 10:13:
[...]

Niet als je dat met die kruisboog met hartjes effect doet. Da's pure liefde O+
/bitchslap :+

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-11 23:07
Steeds meer een kleuterspel. Rondrennen met een mes of zwaard, kruisboog met ....
Tijd voor 2042

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Layumi schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:37:
Steeds meer een kleuterspel. Rondrennen met een mes of zwaard, kruisboog met ....
Tijd voor 2042
Ah ja, die game met.... een kruisboog :*)

Hoewel ze een deel van de onzin uit BF2042 hebben gehaald. Geen "Angel does it again" meer. O-)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

A kiss with a fist is better than none :Y)

• Incolumis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-11 22:52
siemenz schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 09:56:
Als er nog iemand op de ps5 is die graag af en toe savonds een potje dmz wilt spelen, laat het me in een Pm weten!
Nickname? Mijne is UltimaForma

I hide at work because good employees are hard to find.

Wat is dit nu weer? Ik krijg een account name warning, want mijn nickname is offensive? Ik ga toch echt niet mijn naam/PSN wijzigen.

Of gewoon iemand die niet tegen zijn verlies kan ofzo? En hoe lang heb ik dan om het te wijzigen of kan ik dit gewoon negeren?

• HenkEisDS
  • Laatst online: 13:55
Vrijdag schreef op maandag 6 maart 2023 @ 16:20:
Wat is dit nu weer? Ik krijg een account name warning, want mijn nickname is offensive? Ik ga toch echt niet mijn naam/PSN wijzigen.

Of gewoon iemand die niet tegen zijn verlies kan ofzo? En hoe lang heb ik dan om het te wijzigen of kan ik dit gewoon negeren?
Wat is je nick? Ik heb laatst ook een paar keer iemand gerapporteerd. Eén heette [vuljefavoethnicegroephierin]jager…

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:29
[PS5] Is er een manier om de audio aan het eind van een game waneer je level progress en het levelen van wapens gepresenteerd worden wat minder luid te laten zijn zonder dat de audio tijdens een game hier onder lijdt? Anders dan elke keer het volume van mijn headset omlaag te draaien na een potje...

• Alexknl
Unbreukable schreef op maandag 6 maart 2023 @ 18:18:
[PS5] Is er een manier om de audio aan het eind van een game waneer je level progress en het levelen van wapens gepresenteerd worden wat minder luid te laten zijn zonder dat de audio tijdens een game hier onder lijdt? Anders dan elke keer het volume van mijn headset omlaag te draaien na een potje...
Nope er is geen slider voor menu geluiden. Alleen muziek/dialoog/effecten/voice.

• PilatuS
  • Niet online
Met DMZ is Ashika Island nu Regain Island geworden. Het is de beste plek om snel nieuwe gear te krijgen. Helaas is het ook de plek waar cheaters blijkbaar graag heen gaan, waarschijnlijk omdat je er makkelijker spelers kan vinden tegenover Al Mazrah. Totaal in DMZ nu 4 cheaters tegengekomen, waarvan 3 de laatste week op Ashika. En dan niet, misschien is het een cheater, maar dit is 100% een cheater.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 16:18

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Vrijdag schreef op maandag 6 maart 2023 @ 16:20:

Ik kreeg gisteren een report voor offensive language op zaterdag. Leuke is dat ik wel gespeeld heb, maar de mic niet open heb gehad voor de in-game chat. Dus het zal ongetwijfeld iemand geweest zijn die niet tegen zijn verlies kon (en zo goed ben ik niet).

Overigens kan je 1 keer per 365 dagen je activision naam wijzigen (en die aan je PS5 account hangen). Doen op eigen risico.

[ Voor 9% gewijzigd door BlaTieBla op 06-03-2023 20:44 ]

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

HenkEisDS schreef op maandag 6 maart 2023 @ 18:16:
[...]

Wat is je nick? Ik heb laatst ook een paar keer iemand gerapporteerd. Eén heette [vuljefavoethnicegroephierin]jager…
Mijn nick is gewoon mijn eigen naam maar dan in het Frans en een beetje "verpotjelatijnst" :P
BlaTieBla schreef op maandag 6 maart 2023 @ 20:42:
[...]

Ik kreeg gisteren een report voor offensive language op zaterdag. Leuke is dat ik wel gespeeld heb, maar de mic niet open heb gehad voor de in-game chat. Dus het zal ongetwijfeld iemand geweest zijn die niet tegen zijn verlies kon (en zo goed ben ik niet).

Overigens kan je 1 keer per 365 dagen je activision naam wijzigen (en die aan je PS5 account hangen). Doen op eigen risico.
Gek genoeg kan ik die melding nergens meer terugvinden. Geen idee, maar eerst zat het ergens onder social verstopt. Nu heb ik geen idee meer :?

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Vrijdag schreef op maandag 6 maart 2023 @ 21:30:
[...]

Gek genoeg kan ik die melding nergens meer terugvinden. Geen idee, maar eerst zat het ergens onder social verstopt. Nu heb ik geen idee meer :?
Bij mij is hij nog steeds zichtbaar in de menu's en dan rechtsboven onder het alarm belletje (op de PS5: options, 2 * R1 geloof ik). Dezelfde plek waar ook de meldingen staan als je iets gehaald hebt (unlock, mission, daily, etc)

• PilatuS
  • Niet online
Naast de herhaling van het vorige seizoen zitten er nu wel leuke pittige missies bij. Heeft 10 pogingen gekost, maar het is gelukt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C3-M28QzerO7byRRB3ShHntVIu4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3yhCCCK4Z0Pj7rwQqOGf5svc.jpg?f=user_large
BlaTieBla schreef op maandag 6 maart 2023 @ 22:32:
[...]

Bij mij is hij nog steeds zichtbaar in de menu's en dan rechtsboven onder het alarm belletje (op de PS5: options, 2 * R1 geloof ik). Dezelfde plek waar ook de meldingen staan als je iets gehaald hebt (unlock, mission, daily, etc)
Ohja, gevonden inderdaad. Naja, ik heb geen idee, betekent dit nou dat ik zo gebanned ga worden ofzo? Is is het gewoon een melding dat je gerapporteerd bent en dat ze het aan het onderzoeken zijn?

• PilatuS
  • Niet online
Ik ben nu wel aardig klaar met de mogelijkheid dat mensen een ander team kunnen joinen in DMZ.

Even een rondje Ashika om gear te regainen met 2 randoms. Puur wat stongholds doen is genoeg om alles te krijgen, maar een teammate wil perse een stash doen waarbij iedereen weet waar we zijn. Tijdens het doen van die stash komen 2 teams van 3 man op ons af en ik dood er 4 van de 6. Die stash doen is een enorm risico, maar het pakt goed uit en we leven nog. Vervolgens maken we nog een team af waarna er nog maar 1 team over is. We komen het laatste team tegen en 1tje van ons team gaat dood. Ik dood 2 van de 3 spelers van het andere team met dus nog maar 1 vijand over op de map. Mijn teammate gaat onze andere teammate reviven terwijl er nog een vijand rondloopt. Na een paar seconden gaat ie natuulijk dood want het volledige team was erg dichtbij. Ik ben bezig om de allerlaatste vijand op de map te proberen te doden. Na een halve minuut joinen beide teammembers de enige overgebleven vijand en 5 seconden daarna schieten ze mij dood. Aangezien beide teammembers de laatste overgebleven vijand joinen ben ik alleen over en is het dus direct game over.

Ik dood zo goed als bijna iedere speler op de map en zonder dat was mijn hele team al lang dood geweest. Ze moeten perse een stash doen wat nergens voor nodig is en een enorm risico is. Dan is er nog maar 1 vijand over in een 1v1 op de hele map en joinen ze hem waarna ze mij direct in de rug schieten. Nogal een rant dit, ik weet het, maar wat een bagger systeem dat dit mogelijk is. De meeste kills maken en je team redden om vervolgens keihard genaait te worden waarbij ik alle gear verlies, maar de mensen die dood zijn gegaan mogen blijven leven en pakken mijn gear.

Is ook niet de eerste keer dat het op zo'n manier gaat. Zodra er 2 dood zijn en je aan het vechten bent joinen ze het andere team en komen er 5 man achter je aan terwijl je dan solo bent. Ik ben nog wel eens weggekomen en naar de exfil gerent, maar vaak ben je gewoon dood en verlies je alles. Door niet dood te gaan ben je de lul en de mensen die domme dingen doen kunnen blijven leven en pakken mijn gear. Dit hele systeem smeekt om misbruik en dat komt dan ook constant voor. Snel dood gaan door domme dingen te doen wordt beloond en verstandig spelen door niet dood te gaan wordt afgestraft.

Het leuke aan DMZ is nou juist om samen te spelen en elkaar te helpen. Net een ronde 2 teammates dood laten gaan en de exfil gepakt om mijn gear te redden. Het risico om hun richting op te gaan voor een rez is te groot. Ben je ver weg kan je nog wegkomen, maar ben je vlak bij ze en joinen ze het andere team, dan verlies je alles. Dus maar mijn eigen gear gered en de 2 teammates dood laten gaan. Enorm klote om te moeten doen, maar door meerdere keren in de rug geschoten te worden door je ex teammates moet het maar zo. Een systeem waarbij je het zo moet spelen in plaats van elkaar te helpen is een enorme fout. Het zou fijn zijn als ze de mogelijkheid om andere teams te joinen volledig uitschakelen. Dan kan je de teammates helpen zonder het risico te lopen dat wanneer je naar ze toe gaat ze op 5 meter afstand ineens je vijand zijn geworden.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Vrijdag schreef op maandag 6 maart 2023 @ 23:26:
[...]

Ohja, gevonden inderdaad. Naja, ik heb geen idee, betekent dit nou dat ik zo gebanned ga worden ofzo? Is is het gewoon een melding dat je gerapporteerd bent en dat ze het aan het onderzoeken zijn?
Volgens mij is het een melding en wordt er bij een eerste melding nog niets mee gedaan. Meer een FYI.
Als het structureel wordt kan je volgens mij wel suspension krijgen (van bijv. een week of zo).
Vraag me af of je het bewijs ook in kan zien, want;
1) ik gebruik alleen de PS5 party chat en nooit de ingame chat optie, want k#t kids die herrie maken.
2) ik eigenlijk nooit vloek tijdens het gamen.

Misschien eens kijken of ik daar achter kan komen bij Activision.

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
BlaTieBla schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 08:17:
[...]

Volgens mij is het een melding en wordt er bij een eerste melding nog niets mee gedaan. Meer een FYI.
Als het structureel wordt kan je volgens mij wel suspension krijgen (van bijv. een week of zo).
1) ik gebruik alleen de PS5 party chat en nooit de ingame chat optie, want k#t kids die herrie maken.

Weet je het zeker van nummer 2? >:)

• vrankerik

vrankerik

spelers spelen om ex-teammaten te killen (...of the ronin path?, is niet mijn stijl). 't gans potje vragen om te "joinen", geen respons en vallen ze je steeds aan omdat je alleen bent? als je het ze, [de hunters (zonder contract afgesloten te hebben, voor de lol DUS)] het moeilijk maakt dan schreeuwen ze om hulp/support/joining.
ik stop hiermee en ga ze afmaken. ondertussen ben ik mijn snipers beter aan het maken (uplevelen, er mee spelen al lopend, rijdend én schietend!).
goed zo?
het lijkt me hier een persoonlijke vendetta en willen ze mij steeds kapot (geen probleem, kwestie van nivo!).

moet wel typen met game instellingen daar 'k te lui ben en dom.
'SatyaLuga182' en nog iets.
:X

+3! who'man en nog wat meer tijd verschijten, zijde klaar?

EDIT: enkele fouten verbeterd en 't kostte me 9 volle minuten! en ga ik niet verder jammeren dat sommige *** beter moesten opletten in de klas.

[ Voor 15% gewijzigd door vrankerik op 07-03-2023 15:36 ]

• Sleeon
vrankerik schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 09:14:
spelers spelen om ex-teammaten te killen (...of the ronin path?,,, is niet mijn stijl). 't gans potje vragen om te "joinen", geen respons en vallen ze je steeds aan omdat je alleen bent? als je het ze, de hunters dus (zonder contract afgesloten te hebben, voor de lol DUS) dan schreeuwen ze om hulp/suppot/joining.
ik stop hiermee en ga ze afmaken. ondertussen ben ik mijn snipers beter te maken (uplevelen).
goed zo?
het lijkt me hier een persoonlijke vendetta en willen ze mij steeds kapot (geen probleem, kwestie van nivo!).

moet wel typen met game instellingen daar 'k te lui ben en dom.
'SatyaLuga182' en nog iets.
Ja man
BlaTieBla schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 08:17:
[...]

Ah thnx. Dan negeer ik het voorlopig wel. Heb niet echt veel zin om mijn ID te gaan veranderen.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PilatuS schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 00:57:
Ik ben nu wel aardig klaar met de mogelijkheid dat mensen een ander team kunnen joinen in DMZ.
Die functie moeten ze er echt uit halen; join squad, zo irritant, en haalt hele balans uit de game.

Iemand potje? Psn; hollandhards

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 08-03-2023 09:46 ]

• vrankerik

vrankerik

himlims_ schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 09:45:
[...]

Die functie moeten ze er echt uit halen; join squad, zo irritant, en haalt hele balans uit de game.

Iemand potje? psn; hollandhards
tja, je speelt de spelen die ik niet ... (herhaling weer x) en dat hebben we opgemerkt tijdens het "spelen". 'k "speel" momenteel enkel dmz/a. island/a. maz'zra/b21 (we.). 3 min. = +3 :9
µ

edit: ipv complimenten te geven kan je je duim opsteken.
ben je limburger?

[ Voor 16% gewijzigd door vrankerik op 08-03-2023 15:22 ]

• Sleeon
vrankerik schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 11:53:
[...]

tja, je speelt de spelen die ik niet ... (herhaling weer x) en dat hebben we opgemerkt tijdens het "spelen". 'k "speel" momenteel enkel dmz/a. island/a. maz'zra/b21 (we.). 3 min. = +3 :9
Mooi man.

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4lPHOW-TrtsFZhS713trTficSv4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4O6ocnLNSC7Econ7vf1MS4AO.jpg?f=fotoalbum_large

Ik speel op de Series X en heb steeds deze cursor. Hebben jullie dit nou ook? Moet de game dan killen en daarna is het meestal weg, soms moet dat een paar keer.

Vreemde bug wel.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qcdJYbgLm0CFOGaBBxNVl59RGLw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5r0OykzwI5JibK5rmZbCbJos.png?f=user_large

Eeeey nice daar is die weer.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• PdeBie
Alle filters van mijn game types zijn gewijzigd. Kom ik ineens in potjes Grind etc. waar ik niet op zit te wachten.

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik moet helaas nog heel veel longshot kills maken met de long rifles (snipers, e.d.) en daar is die map helaas veel te klein voor. Wel lekker voor de shotguns, pistols en SMG's

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 02:54

thunder8

Het gedonder begint weer.

Waarschijnlijk voor het double XP weekend wat eraan zit te komen. Kan je weer grinden tot je een ons weegt. :P

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

PdeBie schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 20:13:
Alle filters van mijn game types zijn gewijzigd. Kom ik ineens in potjes Grind etc. waar ik niet op zit te wachten.
Ik zat gisteravond ineens in een potje Grind op Shipment. Bij de harige ballen van Toutatis, dat ging me toch een partij snel met levelen zeg! Je krijgt echt bakken met XP als je de tags kan "banken".

Zat ook eens te kijken wat je moet doen voor de Prestige calling cards. Dat valt nog niet mee, 15x quadkills en 10x 10 kills. Ga ik nooit redden met mijn speelstijl :P

[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 09-03-2023 10:34 ]

• spijk860
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-11 14:27
Vrijdag schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 10:33:
[...]

Ik zat gisteravond ineens in een potje Grind op Shipment. Bij de harige ballen van Toutatis, dat ging me toch een partij snel met levelen zeg! Je krijgt echt bakken met XP als je de tags kan "banken".

Zat ook eens te kijken wat je moet doen voor de Prestige calling cards. Dat valt nog niet mee, 15x quadkills en 10x 10 kills. Ga ik nooit redden met mijn speelstijl :P
Voor die 15x quadkills, pak de KV broadside met 25 round mag en ga rondrennen op shipment. Binnen een middagje heb je die wel.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
Vrijdag schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 10:33:
[...]

Klopt gaat echt megaaaa hard daar maar vind wel die 65 score veel te laag voor in shipment. potjes duren maar 5 minuten ofzo =p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DMZ vind ik geen hol meer aan; draait 100% om het vormen van een 6man squad. Hopelijk halen ze dat er zsm uit

• Aramiss
  • Nu online
himlims_ schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:04:
DMZ vind ik geen hol meer aan; draait 100% om het vormen van een 6man squad. Hopelijk halen ze dat er zsm uit
Ik ben tot op heden nog nooit een 6 man squad tegengekomen (lucky me).
Jij treft vaker grote aantallen mensen aan?

Speel zelf op PS5 en gisteren een paar missies kunnen afronden in een squad van 2.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Aramiss schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:17:
[...]

Ik ben tot op heden nog nooit een 6 man squad tegengekomen (lucky me).
Jij treft vaker grote aantallen mensen aan?

Speel zelf op PS5 en gisteren een paar missies kunnen afronden in een squad van 2.
100% van de games

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Heo36mRIUPnAOxUPHMzwtAZZHg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FmO4Fnko6uy3il0sgJDKyBwi.jpg?f=fotoalbum_large

Voorbeeld; beginnen op vliegveld met lvl1 armor, veel lvl3 enemies. Tricky, maar lucky wel. Halve wegen vuurgevecht met npc’s. “Your teammate is joining another squad” hij staat achter ons 2; schiet ons beide dood. Vervolgens loopt er een groep van 5man achter hem aan….

Ik vond s01 echt mooiste game ervaring in jaren, voor mij perfecte balans tussen PvP en PvE ge-wel-dig! Hard stille enthousiast. Hoe s02 nu speelt is niet eens leuk meer. Wat een bizar contrast.

[ Voor 60% gewijzigd door himlims_ op 10-03-2023 13:35 ]

• Aramiss
  • Nu online
himlims_ schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 11:31:
[...]

100% van de games

[Afbeelding]

Voorbeeld; beginnen op vliegveld met lvl1 armor, veel lvl3 enemies. Tricky, maar lucky wel. Halve wegen vuurgevecht met npc’s. “Your teammate is joining another squad” hij staat achter ons 2; schiet ons beide dood. Vervolgens loopt er een groep van 5man achter hem aan….

Ik vond s01 echt mooiste game ervaring in jaren, voor mij perfecte balans tussen PvP en PvE ge-wel-dig! Hard stille enthousiast. Hoe s02 nu speelt is niet eens leuk meer. Wat een bizar contrast.
Regelmatig vragen operators of ze het team mogen joinen maar dat weiger ik meestal omdat zijn teamgenoot mogelijk nog ergens rondloopt.

Het is jammer als je op zo een manier eraan gaat. Moet wel zeggen dat de AI prettiger is dan de afgelopen weken.

• PilatuS
  • Niet online
De hoeveelheid mensen die zodra ze dood gaan direct naar een ander team willen is enorm groot. Ook zijn er teams die juist hun best doen om naar een 6 man team te gaan.

Wel grappig trouwens. Op de hoofdpagina bij het laden van het spel stond een stukje over het melden van mensen die schelden, discrimineren of oneerlijk spelen. Dit terwijl het hele DMZ syteem is gemaakt om oneerlijk spelen aan te moedigen. Speel je netjes en eerlijk dan loop je enorm achter op teams die naar een 6 man team gaan.

Soms gaat het gelukkig ook wel goed. Ik speelde met wat randoms en zodra er 1tje dood ging was ie direct bij het andere team. Die kwamen met 4 man achter ons aan waarna wij als duo naar een gebouw gingen dat goed te verdedigen is. Binnen 5 minuten hadden we als duo het team van 4 man dood. Gaat er echter nog een persoon naar het andere team en wordt het 1v5 dan maak je eigenlijk geen kans meer. Gelukkig speel ik meestal niet met randoms want zo is er weinig meer aan. Hoe meer je schijt hebt aan je team hoe groter de kans dat je een enorm voordeel hebt. En dan dus een stukje posten over eerlijk spelen...

• Alexknl
Gameplay pace met 10v10 is wel een heel stuk beter op de toch al tamelijk grote maps (10v10 moshpit).

• vrankerik

vrankerik

'k vraag ettelijke keren om te joinen (zelfs vrienden die er dat moment spelen reageren niet, mét reden?) om ons te amuseren, 30 minuten om niet afgemaakt te worden, als we net bezig zijn.

(kan je hier aan uit? zoniet kom ik terug om het te vertalen naar 't nederlands)

verder een grondige hekel aan campers en spelers die enkel joinen wanneer ze gewond zijn (achteraf na mijn verzoeken) + en dikwijls komen hun vriendjes je dan afmaken! die worden massaal gerapporteerd en geblokkeerd.
zoals het hier (bij ons) hoort!

'k heb nu eindelijk een groep opgericht. :X

mod: post minder schreeuwerig gemaakt. het is nergens voor nodig om alles in vetgedrukt en cursief te schrijven.

[ Voor 47% gewijzigd door Geronimous op 11-03-2023 22:19 ]

• darkdesign
  • Niet online
Toch geen dubbel xp dit weekend?

• Aramiss
  • Nu online
vrankerik schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 20:34:
'k vraag ettelijke keren om te joinen (zelfs vrienden die er dat moment spelen reageren niet, mét reden?) om ons te amuseren, 30 minuten om niet afgemaakt te worden, als we net bezig zijn.

(kan je hier aan uit? zoniet kom ik terug om het te vertalen naar 't nederlands)

verder een grondige hekel aan campers en spelers die enkel joinen wanneer ze gewond zijn (achteraf na mijn verzoeken) + en dikwijls komen hun vriendjes je dan afmaken! die worden massaal gerapporteerd en geblokkeerd.
zoals het hier (bij ons) hoort!

'k heb nu eindelijk een groep opgericht.
Succes met de groep!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11 21:44

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Donstil schreef op woensdag 8 maart 2023 @ 16:47:
[Afbeelding]

Ik speel op de Series X en heb steeds deze cursor. Hebben jullie dit nou ook? Moet de game dan killen en daarna is het meestal weg, soms moet dat een paar keer.

Vreemde bug wel.
Die cursor is van je TV denk ik

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
darkdesign schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 21:24:
Wanneer is er weer een dubbel exp weekend?

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 02:54

thunder8

Het gedonder begint weer.

darkdesign schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 21:24:
Nee blijkbaar niet. Dan was die trouwens donderdag om 19:00 al ingegaan.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:13

Sandyman538

SandstorM [148839]

thunder8 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 06:44:
[...]

Nee blijkbaar niet. Dan was die trouwens donderdag om 19:00 al ingegaan.
Ik las ergens dat het na de update van volgende week dubbel xp is (17-20 maart), en voor PS spelers begint het nog een dag eerder.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Pagina: 1 ... 72 ... 85 Laatste