PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Voor iemand met beperkte gametijd niet handig.
Snel gedaan. Ik speel redelijk veel en heb nog niet de helft vol. Laatste tijd wel minder gespeeld, maar het gaat een heel stuk minder snel dan in S1. Heb in ieder geval gisteren het event voltooid voor de kruisboog en dat leverde wel flink wat XP op.PdeBie schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:00:
Zo, eindelijk de 2e BP volgemaakt. Stomme nieuwe token systeem zorgde ervoor dat ik regelmatig NET geen volle tokenbalk kreeg, maar een klein hoekje over waardoor je nóg een potje moest spelen voor een token.
Heb ik ook nog even aan gedacht maar hij is echt vanuit de game.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wat ook helpt om XP/BP punten (?) te krijgen is om challenges te doen. Niet alleen de dagelijkse, maar ook de camo's en calling cards. En met 24/7 shipment gaan sommige dingen echt retesnel.thunder8 schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:13:
[...]
Snel gedaan. Ik speel redelijk veel en heb nog niet de helft vol. Laatste tijd wel minder gespeeld, maar het gaat een heel stuk minder snel dan in S1. Heb in ieder geval gisteren het event voltooid voor de kruisboog en dat leverde wel flink wat XP op.
Helaas is niet duidelijk wat je nou zoal krijgt voor calling cards, maar ik dacht iets van 4000xp ofzo. Net als 100/200 kills met goud/platinum schiet dat ook wel op. Als je dat een beetje in de gaten houdt, kan je zelfs heel veel binnen halen als je op tijd stopt. Bijvoorbeeld tot 95 kills per wapen. Dan activeer je een dubbel xp token en hatseflats
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Precies dit - maar door het “hoppen” van squads mogelijk te maken, is de gehele balans in de gameplay zoek; immers een Squad met >3 man, is in theorie altijd in het voordeel.PilatuS schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 14:20:
De hoeveelheid mensen die zodra ze dood gaan direct naar een ander team willen is enorm groot. Ook zijn er teams die juist hun best doen om naar een 6 man team te gaan.
Wel grappig trouwens. Op de hoofdpagina bij het laden van het spel stond een stukje over het melden van mensen die schelden, discrimineren of oneerlijk spelen. Dit terwijl het hele DMZ syteem is gemaakt om oneerlijk spelen aan te moedigen. Speel je netjes en eerlijk dan loop je enorm achter op teams die naar een 6 man team gaan.
Soms gaat het gelukkig ook wel goed. Ik speelde met wat randoms en zodra er 1tje dood ging was ie direct bij het andere team. Die kwamen met 4 man achter ons aan waarna wij als duo naar een gebouw gingen dat goed te verdedigen is. Binnen 5 minuten hadden we als duo het team van 4 man dood. Gaat er echter nog een persoon naar het andere team en wordt het 1v5 dan maak je eigenlijk geen kans meer. Gelukkig speel ik meestal niet met randoms want zo is er weinig meer aan. Hoe meer je schijt hebt aan je team hoe groter de kans dat je een enorm voordeel hebt. En dan dus een stukje posten over eerlijk spelen...
Vooral het tussentijds wisselen van Squad door random teammates haalt voor mij de gehele gameplay ervaring onderuit.
Met flinke tegenzin, en enige moeite, raak ik DMZ voorlopig niet meer aan. Vind oprecht jammer; enkele weken terug nog zo super enthousiast (beste gameplay in jaren - in mijn beleving)
Maar hoe de gameplay nu ontwikkeld, haalt voor mij, praktisch alle fun uit de game
DMZ met randoms is sowieso heel lastig. Als ze nou zouden matchen op basis van actieve missies dan zou het al een stuk beter zijn. Genoeg mensen gaan in een DMZ match met randoms om vervolgens gewoon weg te lopen en hun eigen ding te gaan doen. Er is geen enkel gevoel van met je team dingen doen en om als een team te spelen. Dus gaat iedereen ook maar gelijk naar een ander team als ze daar een voordeel bij hebben.himlims_ schreef op zondag 12 maart 2023 @ 00:42:
[...]
Precies dit - maar door het “hoppen” van squads mogelijk te maken, is de gehele balans in de gameplay zoek; immers een Squad met >3 man, is in theorie altijd in het voordeel.
Vooral het tussentijds wisselen van Squad door random teammates haalt voor mij de gehele gameplay ervaring onderuit.
Met flinke tegenzin, en enige moeite, raak ik DMZ voorlopig niet meer aan. Vind oprecht jammer; enkele weken terug nog zo super enthousiast (beste gameplay in jaren - in mijn beleving)
Maar hoe de gameplay nu ontwikkeld, haalt voor mij, praktisch alle fun uit de game
Nou heb ik de mazzel te kunnen spelen met wat vaste mensen die ook vrij goed zijn. Dan kan je met een team van 3 de meeste andere teams wel aan, ook als het er 5 of 6 zijn. Ik moet ook toegeven dat zodra we 4 man of meer hebben, we direct naar 2 teams gaan en elkaar in de server opzoeken. Je kan door de getalllen links onder deels te matchen in dezelfde server komen en dan kan je elkaar opzoeken en joinen. We zijn dan wel gewoon missies aan het doen en gaan niet andere squads hunten ofzo. We spelen voor de missies en komen we dan teams tegen die gaan vechten dan vechten we natuurlijk wel terug. Op deze manier met een vaste groep is DMZ nog steeds prima te spelen. Met randoms zou ik er ook helemaal klaar mee zijn. Is er niemand online en join ik randoms is het 9 van de 10x elllende. Dan match ik sowieso ook nog met bepaalde levels. Wordt de map bijna geladen en zie ik een level 50 en een level 80, dan stop ik direct en zoek ik opnieuw. Door dan wat level 200+ en nog liever level 300+ mensen te joinen is het al wat beter te doen, maar dan nog is het meestal bagger om met randoms te spelen.
Kun je deze iets nader toelichten mbt getallen linksonder?PilatuS schreef op zondag 12 maart 2023 @ 00:52:
[...]
Je kan door de getalllen links onder deels te matchen in dezelfde server komen en dan kan je elkaar opzoeken en joinen.
Als er grotere teams ontstaan wil er inderdaad best wat onbalans ontstaan maar om nou te zeggen dat het me zo vaak overkomt dat de lol er vanaf gaat valt het me wel mee. Gebeurt af en toe dat je gewipet wordt door een groter team, maar andersom komt het ook best voor dat je met een team van drie grotere teams zo van de kaart veegt. En ja, ook al een paar keer meegemaakt dat we met zes man lekker overmoedig werden afgeslacht door drie...
Merk overigens de laatste tijd wél steeds meer dat als er een team van zes ontstaat, dat de deelnemers daar ook steeds meer afspreken geen teams te gaan hunten maar puur op missies te gaan.
Het samenwerken met andere teams geeft het wat mij betreft ook best een extra en ook extra leukere dimensie. Voor sommige missies is het verrekte handig om samen te werken met mensen die juist niet in jouw team zitten, operator kills bijvoorbeeld, of pak die exfill tracking missie. Of zoals gisteren werkelijk waar verrassend: in building 21 bezig met wat missies, op enig moment was een teammaat de PVP zo zat die overal friendly begon te roepen. En echt waar... ELK team in B21 ging daar dus samen werken. Zonder te joinen dan wel dus er werd af en toe best per ongeluk wat friendly fire uitgewisseld gezien de AI er ook vrolijk tussendoor liep, maar wat een heerlijke chaos was dat zeg. Toen de Velikan spawnde liepen we er met een club van 10-15 man op die etage
Hij is niet van de TV, maar van de xboxDonstil schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:59:
[...]
Heb ik ook nog even aan gedacht maar hij is echt vanuit de game.
https://www.reddit.com/r/...r_stuck_in_the_middle_of/
Ah dan roept de nieuwe Cod versie klaarblijkelijk iets aan waarvan de Xbox denkt een webpagina te moeten tonen ofz. Helder, thanks.Rubu schreef op zondag 12 maart 2023 @ 10:03:
[...]
Hij is niet van de TV, maar van de xbox![]()
https://www.reddit.com/r/...r_stuck_in_the_middle_of/
Game sluiten en starten lost het soms op dus dat doe ik nu maar zolang deze bug erin zit.
Zodra je een game hebt gevonden en het spel wordt geladen komt er links onder een heel lang getal te staan. Het laatste getal is een 9 of een 5 en die kan per team verschillen. De 2 getallen daarnaast zijn echter gelijk als je in dezelfde game gaat komen. Wat we doen is via Discord samen starten en dan zodra een team een getal heeft dan matchen we die. De 9 of de 5 laten we zitten en de 2 getallen daar naast roepen we dus. Zijn die dan gelijk dan komen we in dezelfde server. Soms heeft het een paar pogingen nodig, maar meestal is het direct raak. Wel kiezen we altijd voor 2 party leaders die dicht bij elkaar zitten. Gaan zoeken in NL en in CH schiet niet op. Zijn beide party leaders in NL of in CH dan heb je binnen no time een match. Dan is het via Discord elkaar ingame opzoeken en joinen.ThunderaceNL schreef op zondag 12 maart 2023 @ 09:40:
[...]
Kun je deze iets nader toelichten mbt getallen linksonder?
precies of we niet weten dat jullie ons viseren (+12!)!
er zit veel te veel jaloezie hier en daar. we zijn en blijf een noob in volle ontwikkeling en we zijn al érg goed (met bv. 9 keycards 21building + nog eens 4 voor er binnen die WIJ vandaag zou moeten opsouperen.
dus als er hier een 'integere' tussen zit, JULLIE zijn nog steeds uitgenodigd.
edit1: - momenteel last van 2 squads "koreanen".
+ 'ene' (3 die "schrik" kregen bij hun exfill, sturen 'die ene' erop uit om te hulp" in te roepen. we reageren erop door met hem te joinen (= samenspelen!) om met hem de helicopter te nemen en voor we weg waren kwamen zijn 2 maten tevoorschijn. "end game".
--hopelijk niet teveel fouten. het vetgedrukte is gemakkelijker voor ons daar we een zekere vorm van dyslexie hebben.
[ Voor 74% gewijzigd door vrankerik op 12-03-2023 14:52 ]
Dankzij dit soort praktijken moeten ze dat squad joinen er uit halen.PilatuS schreef op zondag 12 maart 2023 @ 13:16:
[...]
Zodra je een game hebt gevonden en het spel wordt geladen komt er links onder een heel lang getal te staan. Het laatste getal is een 9 of een 5 en die kan per team verschillen. De 2 getallen daarnaast zijn echter gelijk als je in dezelfde game gaat komen. Wat we doen is via Discord samen starten en dan zodra een team een getal heeft dan matchen we die. De 9 of de 5 laten we zitten en de 2 getallen daar naast roepen we dus. Zijn die dan gelijk dan komen we in dezelfde server. Soms heeft het een paar pogingen nodig, maar meestal is het direct raak. Wel kiezen we altijd voor 2 party leaders die dicht bij elkaar zitten. Gaan zoeken in NL en in CH schiet niet op. Zijn beide party leaders in NL of in CH dan heb je binnen no time een match. Dan is het via Discord elkaar ingame opzoeken en joinen.
Het hoort er sowieso niet in te zitten. 3 man tegen 6 man is altijd oneerlijk. Dat 2 teamates naar een ander team kunnen en dat het dan 1 tegen 5 is terwijl ze weten waar je bent is ook niet eerlijk. Zolang het echter mogelijk is en er een 4e mee wil spelen, dan gaan we lekker samen spelen. Niet om te hunten, maar om missies te doen. En ja, komen we dan een team tegen dat ons aanvalt dan hebben ze een probleem.Chelseamarre123 schreef op zondag 12 maart 2023 @ 14:54:
[...]
Dankzij dit soort praktijken moeten ze dat squad joinen er uit halen.
Hier ook de BP weer helemaal vol. Inderdaad, steeds dat kleine hoekje over, haha, bloedirritant.PdeBie schreef op zaterdag 11 maart 2023 @ 08:00:
Zo, eindelijk de 2e BP volgemaakt. Stomme nieuwe token systeem zorgde ervoor dat ik regelmatig NET geen volle tokenbalk kreeg, maar een klein hoekje over waardoor je nóg een potje moest spelen voor een token.
Nog 1 shotgun, 1 smg, 4 pistols, en de crossbow en dan zit Polyatomic er op!
Gaat dus best lekker hier.
Kennelijk, hoe ouder je wordt (58) des te lekkerder gaat het.
In al die jaren dat ik COD speel nog nooit zover gekomen.
Inderdaad lekker. Welke game mode speel je vooral?DikkeDijk schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:45:
[...]
Hier ook de BP weer helemaal vol. Inderdaad, steeds dat kleine hoekje over, haha, bloedirritant.![]()
Nog 1 shotgun, 1 smg, 4 pistols, en de crossbow en dan zit Polyatomic er op!![]()
Kennelijk, hoe ouder je wordt (58) des te lekkerder gaat het.![]()
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Normaal vrijwel alleen domination, tenzij Shipment en/of Shoothouse mogelijk is, dan krijg je natuurljk van alles voor je kiezen.Oxigeon schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:52:
[...]
Inderdaad lekker. Welke game mode speel je vooral?
Alle longshots (voor de wapens > 38 meter) even op hardcore, dat is het makkelijkste.
Nu voor de headshots eigenlijk alleen even Shipment (omdat het kan), dat schiet tenminste een beetje op.
Net wat realistischer dan normale mode waarbij je op een meter afstand iemand met een .50 kaliber wapen raakt en hij doodleuk doorrent en je met een enkele messteek afmaakt.
Nieuwe dingen:
Heel veel, kijk hier maar: https://updatecrazy.com/m...16-patch-notes-warzone-2/
Enkele highlights:
* Nieuwe operator: Shredder. Ja, die van de Turtles. Is alleen te koop, voor keiharde knaken. Cowabunga bro!
* Nieuw wapen: Tempus Torrent marksman rifle. De tweede eigenlijk, want de crossbow is ook geclassificeerd als marksman. Je kan dit wapen kopen of vrijspelen door 25 double kills met marksman rifles te maken.
* Nieuwe map: Himmelmat Expo. (ik heb toch nog steeds het idee dat dit een map is die we eerder hebben gezien, kan ik alleen niet plaatsen)
* Wat wijzigingen aan de wapens.
* Seizoenscamo's.
* Inverted flash. In plaats van een wit scherm kan je het naar een zwart scherm instellen. Misschien wel handig als je in het donker/slecht verlichte ruimte speelt.
En verder nog wat nieuwe modi en wat dingetjes voor co-op.
Oh trouwens, waarom is Border er uitgehaald? Die ben ik echt al weken niet meer tegengekomen. Of komt dat omdat ik in seizoen 2 uitsluitend hardcore speel?
[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 15-03-2023 16:55 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
[ Voor 42% gewijzigd door Unbreukable op 15-03-2023 19:39 ]
De scopes zijn flink aangepast trouwens. Hoop scopes hebben geen ADS penalty meer
Toevallig net echt zowat twee keer achter elkaar. Blijkbaar moet ik het gewoon hardop zeggenPdeBie schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:41:
@Vrijdag Border heb ik ook al even niet meer gezien inderdaad. Ook in "gewone" modus niet. Jammer, vond dat altijd wel een leuke map
De scopes zijn flink aangepast trouwens. Hoop scopes hebben geen ADS penalty meer
teammates die te pas/onpas het veld verlaten, mates die solo gaan en mates die schrik hebben van ene bot terwijl je zelf er 35! hebt moeten neerleggen ter verdediging van uw veroverde/gezochte/gevonden spullen.
looters die noob(er)s neerleggen om sneller level 450 te behalen en/om met volle rugzak te kunnen herstarten. te lui/laf ipv op eigen kracht/manier eer/stijlvol met sukses te extracten (exfill), ect...
een wagner bende stijl.
duiding: "mens erger je niet!" (mét fouten door/wegens tijdsgebreken).
[ Voor 94% gewijzigd door vrankerik op 16-03-2023 13:21 ]
Ik heb hem vrijgespeeld met de SA-B 50Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:32:
Welke marksman rifle is momenteel het beste om die nieuwe gun vrij te spelen?
Ja ik had gisteren nog een moment dat ik gewoon 7 kills binnen 10 sec pakte, zeker met Dragon's Breath ammo.PilatuS schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 20:13:
Nou de Broadside is generfed hoor. Het is van belachelijk goed naar heel erg goed gegaan. Geen idee hoe het het met de Dragon's Breath ammo zit, want die gebruikte ik sowieso al niet. Maar het wapen zelf is dus nauwelijks generfed en nog zeer goed bruikbaar. Voorlopig zijn we er nog niet vanaf.
Verder moet ik zeggen na een dikke maand niet / nauwelijks spelen ik enorm ingeleverd heb of de rest zo veel beter is geworden. Ik eindigde steeds vaker met een ratio tussen de 0.5 en 0.8
Niet echt motiverend weer na zo'n lange tijd
Don’t go around the mountain but go over the mountain
welke nieuwe?Chelseamarre123 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:12:
Nou die nieuwe gun is weer belachelijk sterk. Veel damage, super snelle fire rate en geen recoil.
Tempest. Kan je vrijspelen door de bundel te kopen of 25 double kills te maken met marksman rifles
Even overdroppen in DMZ toch?Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 22:32:
Welke marksman rifle is momenteel het beste om die nieuwe gun vrij te spelen?
Dat hebben wij wel met de boog gedaan in ieder geval.
Nice! Marksman rifles bevalt mij altijd wel dus deze dan ook maar even levelen.Chelseamarre123 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:12:
Nou die nieuwe gun is weer belachelijk sterk. Veel damage, super snelle fire rate en geen recoil.
Die heb ik van het weekend een aantal keer gespeeld op shipment.Siedo schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:41:
Is Grind ook weer terug? Naar mijn idee miste ik die onlangs.
Ah, oké. Ik dacht dat ik hem laatst niet kan selecteren in het filter. Ik zal nog eens kijken binnenkort.thunder8 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:47:
[...]
Die heb ik van het weekend een aantal keer gespeeld op shipment.
En klaar, Orion in the pocket.DikkeDijk schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 10:45:
[...]
Nog 1 shotgun, 1 smg, 4 pistols, en de crossbow en dan zit Polyatomic er op!![]()
Kennelijk, hoe ouder je wordt (58) des te lekkerder gaat het.![]()
Helaas wel. Gisteren met 2 randoms alweer achtergekomen. Beide randoms meer dan 1x gerevived, maar toen ze weer dood gingen waren ze 15 seconden laten bij een ander team en was het weer 1 tegen 5. Dus maar snel naar de exfil.himlims_ schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:56:
zit het kansloos leaven en joinen van squads nog in de update?
ik vind er werkelijk geen hol meer aan op deze manier, praktisch iedere game is het weer zelfde liedje; 1 of 2 squadmates hoppen naar ander squad; en je wordt weer genaaid.PilatuS schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:58:
[...]
Helaas wel. Gisteren met 2 randoms alweer achtergekomen. Beide randoms meer dan 1x gerevived, maar toen ze weer dood gingen waren ze 15 seconden laten bij een ander team en was het weer 1 tegen 5. Dus maar snel naar de exfil.
Wat moet je doen in Grind?thunder8 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 11:47:
[...]
Die heb ik van het weekend een aantal keer gespeeld op shipment.
Met randoms is het ook helemaal niets meer inderdaad. Heb hier de mazzel om meestal met een vaste groep te spelen. Gisteravond nog 4 missies uit tier 5 gedaan zonder problemen. Ik heb geen idee hoe je dat ooit met randoms zou kunnen doen.himlims_ schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 14:05:
[...]
ik vind er werkelijk geen hol meer aan op deze manier, praktisch iedere game is het weer zelfde liedje; 1 of 2 squadmates hoppen naar ander squad; en je wordt weer genaaid.
Dog tags verzamelen en "droppen"in een bepaalde zone tot 1 van de 2 teams het eerste 65 punten heeft.
Leuke en snelle modus
Ah die! Heb ik idd ook op shipment een keer gespeeld!zaander schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 14:12:
[...]
Dog tags verzamelen en "droppen"in een bepaalde zone tot 1 van de 2 teams het eerste 65 punten heeft.
Leuke en snelle modus
Burp
Ja gelukkig wel.himlims_ schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 13:56:
zit het kansloos leaven en joinen van squads nog in de update?
Wij speelde gisteren met zijn 3en tegen een squad van drie en waren best wel aan elkaar gewaagd.
Gingen een paar keer neer aan alle twee de kanten maar uiteindelijk zijn ze ons gejoined en hebben we samen de ashika island hoofd burcht gepakt.
Leuke gameplay wel en met voice chat ook geinig samen gewerkt
Edit: Moet zeggen dat wij 95% van de tijd wel met het zelfde drietal spelen maar zo nu en dan speel ik een potje met randoms en gaat best wel goed. Met pingen en voicechat (als ze dat hebben) kom je een heel eind.
[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 16-03-2023 16:22 ]
Ik vind dat persoonlijk ook wel een leuke modus. Alleen 65 punten is wel erg weinig meestal.zaander schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 14:12:
[...]
Leuke en snelle modus
Het laden van de map en het queen voor een nieuwe pot duren soms langer dan de daadwerkelijke gameplay.
Mag van mij wel naar het dubbele.
Een team van 6 man zijn is een stuk leuker dan een team van 6 man tegenkomen ja.
Haha ja sowieso! Glas half vol vs glas half leeg schat ik zo inPilatuS schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 16:46:
[...]
Een team van 6 man zijn is een stuk leuker dan een team van 6 man tegenkomen ja.
Zie nu dat die 'double kills' ook niet meer door de game (PS5) geregisteerd worden en de tellers op 0 blijven staan.Unbreukable schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 19:35:
Wat een troep. Al die challenges voor die base camo's zijn gereset... zat eindelijk op 9/10 double kills met die XMR, nu 0. Zat bijna op 15 hipfire kills met die TAQ, nu 0.
Heeft iemand hier daar ook last van?
Je gebruikt toch een marksman rifle?Unbreukable schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 17:12:
[...]
Zie nu dat die 'double kills' ook niet meer door de game (PS5) geregisteerd worden en de tellers op 0 blijven staan.
Heeft iemand hier daar ook last van?
Nee, dit zijn camo challenges voor bijvoorbeeld de M4, TAQ56 en XMR.Chelseamarre123 schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 17:17:
[...]
Je gebruikt toch een marksman rifle?
Nice, voor alle platformen?Vrijdag schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 18:05:
Dubbel XP (gewone rank) is nu live.
Nu maar eens die mode met 64 players checken, misschien is dat wat.
[ Voor 11% gewijzigd door darkdesign op 16-03-2023 20:03 ]
Die 10vs10 vind ik wel leuk, op bepaalde maps speelt dat veel leuker als 6v6. Alleen jammer dat ik steeds dezelfde maps tegenkomdarkdesign schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 20:02:
Jammer dat shipment weer weg is. Weer een hoop gamemodes met mega grote maps, ben je de hele tijd aan het rondlopen. Die One in the Chamber is ook super saai, op een gegeven moment kun je alleen nog spectaten. Ik wil gewoon savonds even een paar potjes Shipment of Shoot house spelen.
Nu maar eens die mode met 64 players checken, misschien is dat wat.
Goede vraag, ik geloof in elk geval op de Playstation en morgen voor alle andere platformen. Maar ik heb verder ook geen idee
Ja ik zag het net idd, alleen live voor Playstation spelers.Vrijdag schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:04:
[...]
Goede vraag, ik geloof in elk geval op de Playstation en morgen voor alle andere platformen. Maar ik heb verder ook geen idee
Omdat Sony zo tegen exclusiviteit kopen is denk ik
Challenge voor mij is 5 kills met secondary weapon met overkill perk. Nou ik heb er al wel 100 neergeschoten, maar hij telt niets op.
Moet zeggen dat die nieuwe map in 24/7 mode ook wel lekker weg speelt, klein en compact maar wat overzichtelijker dan dome of shipment.
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Het is Saint patrick's day vandaagTimbox88 schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 15:51:
Waarom is het water ineens zo bizar groen in warzone joh haha
[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 17-03-2023 17:33 ]
en ze komen hier te staan met hun gebruikersnaam, let op.
edit: serieus ? 3x
etit;2
block gruppe like wagner[ Voor 27% gewijzigd door vrankerik op 18-03-2023 09:20 ]
Dubbele trio staat voor je klaarDonstil schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 22:56:
[...]
Ja ik zag het net idd, alleen live voor Playstation spelers.
Omdat Sony zo tegen exclusiviteit kopen is denk ik
Dit is bij mij bij alle wapens zo mbt de double kills. De tellers blijven op 0 staan maar volgens mij worden ze stiekem wel geteld.Vrijdag schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 17:32:
Is er iemand met de nieuwe Tempest waar de double kills voor de camo wel geregistreerd worden? Dat de dailies niet werken vind ik nog te doen, maar dit is wel een beetje suf
Ah, ik zal het eens testen, thnxUnbreukable schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 19:06:
[...]
Dit is bij mij bij alle wapens zo mbt de double kills. De tellers blijven op 0 staan maar volgens mij worden ze stiekem wel geteld.
En dan?vrankerik schreef op vrijdag 17 maart 2023 @ 17:52:
en vandaag afgemaakt door een tweakersgrouppe van 6, tnx!
en ze komen hier te staan met hun gebruikersnaam, let op.
edit: serieus ? 3x
Stop met zeuren en rapporteren als je t niet kan winnen.
Vanavond een avondje vrij dus lekker knallen!
Heb onder andere een DRC Building 21 Access Card geloot: die later maar eens inzetten. Is dat level echt veel moeilijker? En krijg je er betere loot, ofzo?
Daarnaast ook een stronghold keycard, dus binnenkort ook maar eens de eerste stronghold in DMZ clearen (heb weinig ervaring in DMZ).
En ik heb een Crash site Weapon Case Key - Worn (wat kun je hiermee?) en een Retro Runway Fridge Key en Hafid Ship First Mate (wat kun je hiermee?)
Klopt het btw dat als ik de keys equip en als ik dan niet extract maar doodga, ik die keys ook kwijt ben?
Building 21 is erg lastig om te spelen. Sowieso zijn de bots daar flink sterk, maar je gaat ook andere spelers tegenkomen. Er gaan 4 teams per potje naar Building 21, maar er komen er maar 1 of 2 uit. Zeker wanneer het gas begint te bewegen worden de bots nog moeilijker en zie maar eens aan platen te komen. Er zijn wat DMZ missies waarvoor je naar Building 21 moet. Doe je die niet dan zou ik er niet heen gaan. Het enige dat echt boeit is een grenade launcher die je daar kan krijgen. Dan moet je echter wel door alle teams heen en de meest zware bots killen. Ik ben wel eens in Building 21 dood gegaan bij het doen van missies terwijl we alle andere spelers dood hadden gemaakt. Zo lastig zijn de bots daar.Timbox88 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 16:08:
Ik net ook weer ff in DMZ gedoken en een paar succesvolle exfils. Helaas solo, maar over het algemeen waren de medespelers best ok en werkten we dmv pingen aardig samen.
Heb onder andere een DRC Building 21 Access Card geloot: die later maar eens inzetten. Is dat level echt veel moeilijker? En krijg je er betere loot, ofzo?
Daarnaast ook een stronghold keycard, dus binnenkort ook maar eens de eerste stronghold in DMZ clearen (heb weinig ervaring in DMZ).
En ik heb een Crash site Weapon Case Key - Worn (wat kun je hiermee?) en een Retro Runway Fridge Key en Hafid Ship First Mate (wat kun je hiermee?)
Klopt het btw dat als ik de keys equip en als ik dan niet extract maar doodga, ik die keys ook kwijt ben?
DMZ zit vol met plekken waar je sleutels voor nodig hebt. De meeste van die plekken geven je weinig dat echt nuttig is. Je kan bijvoorbeeld een grote kamer krijgen vol met goede loot, of je krijgt een enkele kist waar weinig boeiends in zit. Je kan online opzoeken waar je de sleutels kan gebruiken en of het de moeite waard is. De meeste sleutels pak ik niet eens op.
Alles wat je meeneemt naar een DMZ level ben je kwijt als je dood gaat. Killstreaks, sleutels, selfrez en je vest, alles ben je kwijt. Mocht je ergens een sleutel willen gebruiken dan is kiezen hoe je dan gaat spelen. Zelfde verhaal met een sleutel vinden die je voor een missie nodig hebt. Vaak is het dan handig om direct weg te gaan zodat je de sleutel niet kwijt raakt.
Thanks! Maar korte samenvatting is dus; keys na het extracten maar gewoon ff in de backpack laten en niet naar volgende potje meenemen als je niet van plan bent ze te gaan gebruiken?PilatuS schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 16:22:
[...]
Building 21 is erg lastig om te spelen. Sowieso zijn de bots daar flink sterk, maar je gaat ook andere spelers tegenkomen. Er gaan 4 teams per potje naar Building 21, maar er komen er maar 1 of 2 uit. Zeker wanneer het gas begint te bewegen worden de bots nog moeilijker en zie maar eens aan platen te komen. Er zijn wat DMZ missies waarvoor je naar Building 21 moet. Doe je die niet dan zou ik er niet heen gaan. Het enige dat echt boeit is een grenade launcher die je daar kan krijgen. Dan moet je echter wel door alle teams heen en de meest zware bots killen. Ik ben wel eens in Building 21 dood gegaan bij het doen van missies terwijl we alle andere spelers dood hadden gemaakt. Zo lastig zijn de bots daar.
DMZ zit vol met plekken waar je sleutels voor nodig hebt. De meeste van die plekken geven je weinig dat echt nuttig is. Je kan bijvoorbeeld een grote kamer krijgen vol met goede loot, of je krijgt een enkele kist waar weinig boeiends in zit. Je kan online opzoeken waar je de sleutels kan gebruiken en of het de moeite waard is. De meeste sleutels pak ik niet eens op.
Alles wat je meeneemt naar een DMZ level ben je kwijt als je dood gaat. Killstreaks, sleutels, selfrez en je vest, alles ben je kwijt. Mocht je ergens een sleutel willen gebruiken dan is kiezen hoe je dan gaat spelen. Zelfde verhaal met een sleutel vinden die je voor een missie nodig hebt. Vaak is het dan handig om direct weg te gaan zodat je de sleutel niet kwijt raakt.
Inderdaad. Ik neem alleen sleutels mee als ik ze ook wil gaan gebruiken. Er zijn een aantal missies waarvoor je sleutels nodig hebt, dus die al helemaal niet meenemen zonder de missie te doen.Timbox88 schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 16:29:
[...]
Thanks! Maar korte samenvatting is dus; keys na het extracten maar gewoon ff in de backpack laten en niet naar volgende potje meenemen als je niet van plan bent ze te gaan gebruiken?
Edit: Van de week de room 302 missie gedaan. Die sleutel had ik weken lang niet gevonden. Toen ik die wel had gevonden direct naar de exfil. Toen later met een team van 3 de sleutel weer meegenomen zodat we alle 3 de missie tegelijk konden doen.
[ Voor 19% gewijzigd door PilatuS op 18-03-2023 16:32 ]
Got it! Thanks!PilatuS schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 16:31:
[...]
Inderdaad. Ik neem alleen sleutels mee als ik ze ook wil gaan gebruiken. Er zijn een aantal missies waarvoor je sleutels nodig hebt, dus die al helemaal niet meenemen zonder de missie te doen.
Edit: Van de week de room 302 missie gedaan. Die sleutel had ik weken lang niet gevonden. Toen ik die wel had gevonden direct naar de exfil. Toen later met een team van 3 de sleutel weer meegenomen zodat we alle 3 de missie tegelijk konden doen.
Solo is te doen als je een killbox maakt door bv in een huis te schuilen waardoor de AI naar je toe komt.PdeBie schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 18:48:
Zojuist ook DMZ weer even ingedoken, maar man o man wat is solo toch ruk als je ineens tegen een groep AI mobs komt. Die gasten schieten als professionele scherpschieters daar zeg je U tegen.
Wat je in ieder geval niet wil is AI om je heen hebben. Zolang ze allemaal voor je zijn is het geen probleem. Ga je met een auto naar een zone en stap je ergens uit waarbij de AI om je heen is, dan heb je wel een probleem ja. De AI schiet sowieso eerst meestal mis, maar daarna schieten ze vaker raak en hoe dichter ze bij je zijn hoe meer schade ze doen. Heb je er dan 3 achter je staan op 5 meter afstand terwijl je AI voor je aan het schieten bent dan maken ze je makkelijk af. Solo spelen kan prima als je weet om te gaan met de AI. Persoonlijk vind ik de AI wel prima. Liever wat lastig dan te makkelijk.
DMZ lekker voor missies en af en toe een PVP maar , vooral door de missies waarbij het killen van players voorop staat is het gewoon een verlengde geworden van Warzone..
Echt niemand lijkt meer voor "andere" missies te gaan
Echt met een enkel plaatje en een klappertjes pistool is het niet meer te doen....
Het is zo toxic geworden.. niemand wil elkaar meer helpen...
Jammer heel jammer het was zo leuk in de dmz maar nu is er echt geen tering meer aan,.,.
MuziekLiefhebbert
Nooit anders geweest ook
Niet mee eens....Vrijdag schreef op zondag 19 maart 2023 @ 17:35:
Het maakt ook geen donder uit wélke modus je speelt. CoD = (team)deathmatch.
Nooit anders geweest ook
Ik speel al ruim 25 jaar FPS (online sinds q3) maar met DMZ hadden ze in het begin een echt leuke "andere" modus gevonden..... wilde je lekker chaos dan speelde je invasion oid en wilde je de gewone ervaring dan de andere modi.. en wilde je lekker een paar leuke missies spelen dan DMZ...
Maar nee stoppen ze die missies erin waarbij je 18734 dogtags moet exfillen of 7 spelers doden uit een heli... of een one-shot sniper... etc etc
Maar goed ik vindt het persoonlijk jammer maar goed .. ieder zijn ding
MuziekLiefhebbert
Vanavond 7 uur. Soms heb je geluk en duurt het nog iets langer, maar 7 uur is de officiële deadline.Mege1965 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 07:45:
Tot hoelaat duurt het dubbele xp event?
Voor season 2 kon je via een omweg en zonder sleutel nog naar die kamer door naar het dak te gaan en via de skylight de kamer binnen te gaan. Als het goed is, hebben ze die omweg gefixed, dus tegenwoordig heb je gewoon de sleutel nodig. Zal ook wel 1 van de redenen zijn dat de missies allemaal volledig gerest waren.PilatuS schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 16:31:
[...]
Inderdaad. Ik neem alleen sleutels mee als ik ze ook wil gaan gebruiken. Er zijn een aantal missies waarvoor je sleutels nodig hebt, dus die al helemaal niet meenemen zonder de missie te doen.
Voor bepaalde gebouwen kan je via daken of verborgen ingangen alsnog naar binnen. The Mall is ook via het dak en glasplaten naar binnen te komen. 1 van de 2 hoofd ingangen heeft achter de gesloten deur een glazen plafond. Schiet de eerste plaat onder je voeten kapot, dan val je 1 verdieping naar beneden, dan de volgende plaat kapot schieten en je bent binnen. Wel redelijk veel AI binnen, deel met riot shields. Zou dus niet naar binnen gaat als je alleen bent, dan leg je het af tegen de shields. En volgens mij is er ook een manier om via een luchtkanaal The Mall binnen te gaan, maar daar ben ik niet 100% zeker van.
Van het weekend nog een aantal wapens gemaxed qua level, maar wat irritant zijn die marksman rifles. Sommige zijn niet te doen, je schiet zelden 1 shot 1 kill, terwijl het allemaal single shot is. Tenzij je meteen een headshot doet. Wel mijn battlepass flink verder gespeeld. Zat op 50% en nu over de 80%. Ook gewone level iets van 50 levels gestegen.
Gezellige uurtjes geknald dit weekend 👍thunder8 schreef op maandag 20 maart 2023 @ 10:15:
[...]
Vanavond 7 uur. Soms heb je geluk en duurt het nog iets langer, maar 7 uur is de officiële deadline.
[...]
Voor season 2 kon je via een omweg en zonder sleutel nog naar die kamer door naar het dak te gaan en via de skylight de kamer binnen te gaan. Als het goed is, hebben ze die omweg gefixed, dus tegenwoordig heb je gewoon de sleutel nodig. Zal ook wel 1 van de redenen zijn dat de missies allemaal volledig gerest waren.
Voor bepaalde gebouwen kan je via daken of verborgen ingangen alsnog naar binnen. The Mall is ook via het dak en glasplaten naar binnen te komen. 1 van de 2 hoofd ingangen heeft achter de gesloten deur een glazen plafond. Schiet de eerste plaat onder je voeten kapot, dan val je 1 verdieping naar beneden, dan de volgende plaat kapot schieten en je bent binnen. Wel redelijk veel AI binnen, deel met riot shields. Zou dus niet naar binnen gaat als je alleen bent, dan leg je het af tegen de shields. En volgens mij is er ook een manier om via een luchtkanaal The Mall binnen te gaan, maar daar ben ik niet 100% zeker van.
Van het weekend nog een aantal wapens gemaxed qua level, maar wat irritant zijn die marksman rifles. Sommige zijn niet te doen, je schiet zelden 1 shot 1 kill, terwijl het allemaal single shot is. Tenzij je meteen een headshot doet. Wel mijn battlepass flink verder gespeeld. Zat op 50% en nu over de 80%. Ook gewone level iets van 50 levels gestegen.
Zeker. Denk dat ik deze week wel wat meer online ben door de week.
Resultaat is 6 potjes en 6x dood, geen contrabands meer en moest zelfs keer zonder wapens de game beginnen en van de AI wat jatten en verder gaan. Dus mochten er mensen zijn die casual hier en daar een potje en vooral missies willen doen add me, anders blijf ik het toch maar bij de reguliere multiplayer houden van MW2.
Zou 't wel tof vinden om wat verder te komen in DMZ en 2nd insured slot en missie spanningen krijgen
Nu door die BP EXP bonus schiet het met DMZ en Batte Royal wel aardig op voor wat tokens
Activision ID Raspi#5794354
Als je solo bent en wordt gehunt kan je het beste gewoon rennen. Een tijdje terug gingen 2 van mijn teammates naar een ander team en pakten ze gelijk een hunt contract op. 5 tegen 1 ga ik ook niet redden dus toen een heli gepakt en van airport helemaal naar de bovenkant van de map gevlogen. Toen daar benzine gepakt en weer helemaal terug naar het fort onderaan de map. Veel succes met die huntSalv schreef op maandag 20 maart 2023 @ 11:36:
Als solo een contract aan je broek krijgen tegen een 3man team is niet te houden (voor mij)
Met een auto kan je hetzelfde doen, maar is wat lastiger. Gelukkig loopt de locatie voor de mensen die hunten wat achter en kan je aardig wegkomen.
Klopt inderdaad alleen met een heli tanken / repair bij station waar AI staat is ook niet altijd een succes, toch blijft het vervelend ook al is het een onderdeel van het spel natuurlijk. Sommige missies zijn ook stukje makkelijker als duo/trio en maakt 't gamen ook stukje leuker gok ik zo.PilatuS schreef op maandag 20 maart 2023 @ 14:30:
[...]
Als je solo bent en wordt gehunt kan je het beste gewoon rennen. Een tijdje terug gingen 2 van mijn teammates naar een ander team en pakten ze gelijk een hunt contract op. 5 tegen 1 ga ik ook niet redden dus toen een heli gepakt en van airport helemaal naar de bovenkant van de map gevlogen. Toen daar benzine gepakt en weer helemaal terug naar het fort onderaan de map. Veel succes met die hunt
Met een auto kan je hetzelfde doen, maar is wat lastiger. Gelukkig loopt de locatie voor de mensen die hunten wat achter en kan je aardig wegkomen.
Avondje? Paar rondjes en klaar. Haalde 1 keer zelfs 5 levels in 1 pot. Duurde ongeveer een uur om die 18 levels binnen te harken met double xp.Jopio schreef op zaterdag 18 maart 2023 @ 07:54:
[...]
Fijn hoor, double XP. Avondje knallen, Max level 😄
Ik had wel het geluk dat het voornamelijk shipment maps waren.
Ik had iets meer moeite om die double kills te halen om hem vrij te spelen.
[ Voor 9% gewijzigd door BlaTieBla op 20-03-2023 15:17 ]
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Voor een hoop missies moet je een goed team hebben. Solo lukt het nooit en met randoms is ook niet te doen tenzij ze willen helpen. Vooral de Building 21 missies zijn totaal onmogelijk als een solo. Bij de wat hogere tiers zitten er wat missies bij die we als team heel lastig vonden. Een goed voorbeeld daarvan is naar Building 21 moeten en Velikan doden. Dan terug naar Al Mazrah om met de grenade launcher die Velikan dropt de Juggernaut te doden. Dan weer terug naar Building 21 om Velikan met de grenade launcher te doden. Solo kan je zoiets nooit voor elkaar krijgen en zelfs met een goed team is het een erg pittige missie.Salv schreef op maandag 20 maart 2023 @ 14:50:
[...]
Klopt inderdaad alleen met een heli tanken / repair bij station waar AI staat is ook niet altijd een succes, toch blijft het vervelend ook al is het een onderdeel van het spel natuurlijk. Sommige missies zijn ook stukje makkelijker als duo/trio en maakt 't gamen ook stukje leuker gok ik zo.
Ik in DMZ, potje of 5 a 6 denk ikBlaTieBla schreef op maandag 20 maart 2023 @ 15:16:
[...]
Avondje? Paar rondjes en klaar. Haalde 1 keer zelfs 5 levels in 1 pot. Duurde ongeveer een uur om die 18 levels binnen te harken met double xp.
Ik had wel het geluk dat het voornamelijk shipment maps waren.
Ik had iets meer moeite om die double kills te halen om hem vrij te spelen.