Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super
?Dracoz schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 01:34:
[mbr] Als je je taalgebruik aanpast kun je het nog eens proberen [/]
Ik haal er juist plezier uit om te unlocken. Hoe erg het soms als een chore voelt zoals mounted kills vind ik het satisfying als ik weer een golden camo er bij heb. En toch een beetje onderlinge competitie met je maten enzo wie meer golden camo's heeft.Hann1BaL schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:30:
[...]
Mooi hoe je toch anders kunt zijn. 5-6 potjes shipment achter elkaar lijken mij vreselijk. 1 potje is prima, maar daarna weer wat anders. Complete chaos. Dan begint het unlocken meer op werk en productie draaien te lijken ipv te genieten van de game. Dat is mijn invalshoek he?
Het is wel een mentaal dingetje hoor want er valt altijd wat voor te zeggen van: Doe het gewoon niet en speel voor je plezier. Maar op 1 of andere manier kan ik dat niet
Als het zoals vroeger zou zijn dat je geen unlocks had maar gewoon alleen jij en je medespelers/tegenstanders zou ik het spel idd heel anders spelen
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 07-01-2023 15:14 ]
Ja dat vond ik 1 van de vervelendste die ik tot nu toe heb gedaan. Sowieso de vervelendste van alle marksmanrifles.fetix1 schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 16:07:
Ben nu bezig met die EBR te levelen. Pfoe, wat een bevalling.
Ik vind de EBR best sterk. 1 shot headshot en anders overal two-tap toch? Als je lol ermee wil hebben kun je volauto gaan met de canted laser sight. Dan ben je terminator.fetix1 schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 16:07:
Ben nu bezig met die EBR te levelen. Pfoe, wat een bevalling.
Ja dat is ook wat ik gebruikt heb voor de laatste challenge van 10x 3kills maar over het algemeen vond ik die laser daarop veel zwakker dan bijv de SAB-50 waarbij 1shot boven de gordel al genoeg is voor de kills. door sneller achter elkaar te schieten word toch die accuracy niet 100% met die laserExactor it schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 16:37:
[...]
Ik vind de EBR best sterk. 1 shot headshot en anders overal two-tap toch? Als je lol ermee wil hebben kun je volauto gaan met de canted laser sight. Dan ben je terminator.
Ik speel sowieso meer dan mijn maten, dus meestal ben ik de maatstaf binnen de groep.Ricmaniac schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 15:13:
[...]
Ik haal er juist plezier uit om te unlocken. Hoe erg het soms als een chore voelt zoals mounted kills vind ik het satisfying als ik weer een golden camo er bij heb. En toch een beetje onderlinge competitie met je maten enzo wie meer golden camo's heeft.
Het is wel een mentaal dingetje hoor want er valt altijd wat voor te zeggen van: Doe het gewoon niet en speel voor je plezier. Maar op 1 of andere manier kan ik dat nietals het er in zit wil ik het ook doen.
Als het zoals vroeger zou zijn dat je geen unlocks had maar gewoon alleen jij en je medespelers/tegenstanders zou ik het spel idd heel anders spelen
Van het weekend mijn 4de sniper naar goud gezet en meteen doorgegaan voor platinum. Dus nu alle snipers platinum. Sniper 5 eindelijk vrijgeschakeld, de LA-B 330. Daar ben ik nu mee bezig. Voor die longshots is Invasion ideaal. Heb ook al 8 AR's op goud, dus die nu standaard in mijn invasion kit voor de longshots.
Enige waar ik wel regelmatig van baal, is dat je bij invasion soms snel gekicked wordt voor zogenaamde inactivity. Raar he als ik als sniper mijn spot gevonden heb, dat ik niet veel beweeg.
Deze week zal het enigszins afkicken worden.
[ Voor 3% gewijzigd door thunder8 op 09-01-2023 10:11 ]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Zelf nooit last van gehad nog. nou speel ik ook niet vaak invasions en al helemaal niet op die manierthunder8 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:09:
[...]
Ik speel sowieso meer dan mijn maten, dus meestal ben ik de maatstaf binnen de groep.![]()
Van het weekend mijn 4de sniper naar goud gezet en meteen doorgegaan voor platinum. Dus nu alle snipers platinum. Sniper 5 eindelijk vrijgeschakeld, de LA-B 330. Daar ben ik nu mee bezig. Voor die longshots is Invasion ideaal. Heb ook al 8 AR's op goud, dus die nu standaard in mijn invasion kit voor de longshots.
Enige waar ik wel regelmatig van baal, is dat je bij invasion soms snel gekicked wordt voor zogenaamde inactivity. Raar he als ik als sniper mijn spot gevonden heb, dat ik niet veel beweeg.Meestal ga ik eerst langs 1-2 ammo refills om maximaal ammo te hebben, die ik dan nog een keer kan aanvullen met een ammo box. En die inactivity kick is ook niet consequent. Soms ben net ervoor nog naar een andere positie gerend. En soms lig ik al een paar minuten met tig kills op dezelfde plek en gebeurt er niets. Als ik alleen speel vind ik het niet zo heel erg, maar wel irritant. Echter als ik met maten speel, kan je dus ook niet meer opnieuw joinen.
Dan kan je wachten totdat de andere klaar zijn, of ander de party leaven en even wat anders tussendoor doen. Maarja we weten allemaal hoe goed die parties werken in MWII.
Ja en voor de XP boeit het ook niet meer, ben al level 250. Maar je krijgt dus geen XP omdat de ronde niet tot een einde komt.Ricmaniac schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:10:
[...]
Zelf nooit last van gehad nog. nou speel ik ook niet vaak invasions en al helemaal niet op die maniermaargoed gelukkig blijven je longshot kills wel staan enzo als je leaved/gekicked word
Snipen op invasion is wel een kick als je anderen weet te vinden of met regelmaat te snel af bent. En als iemand mij killed vanuit een nieuwe positie en flinke afstand, dan heb ik er ook respect voor. Wel een hekel aan de sneaky basterds die achter je liggen en je dan met alle tijd van de wereld kunnen neerschieten.
Op Sa'id en Taraq kan ik mij aardig redden. Guijarro is een rotmap voor lange afstanden, de daken zijn erg rot. Dan maar meer aanvallend spelen en af en toe op de straat liggen schieten.
[ Voor 11% gewijzigd door thunder8 op 09-01-2023 10:15 ]
Dat vind ik nog steeds een nadeel though dat XP steeds gecapped is per season. Zou het wel tof vinden als het of infinite was of gewoon zoals de oude prestieges.thunder8 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:14:
[...]
Ja en voor de XP boeit het ook niet meer, ben al level 250. Maar je krijgt dus geen XP omdat de ronde niet tot een einde komt.
Snipen op invasion is wel een kick als je anderen weet te vinden of met regelmaat te snel af bent. En als iemand mij killed vanuit een nieuwe positie en flinke afstand, dan heb ik er ook respect voor. Wel een hekel aan de sneaky basterds die achter je liggen en je dan met alle tijd van de wereld kunnen neerschieten.
Op Sa'id en Taraq kan ik mij aardig redden. Guijarro is een rotmap voor lange afstanden, de daken zijn erg rot. Dan maar meer aanvallend spelen en af en toe op de straat liggen schieten.
Heb echt heeel veel gespeeld toen ik al lvl 55 was en je niet hoger kon. Daarna tijdje gestopt en nu loop ik "achter" nou boeit level me echt niks dus ik kom er wel en hoef me om die 250 cap nog niet druk te maken maar het is wel vreemd vind ik dat je dan nu heel veel kan spelen terwijl je niet verder kan en dan komt er een nieuw seizoen en kan je ineens zonder terugwerkende kracht helaas weer 150 levels er bij halen terwijl je dan misschien amper speelt.
Zou mooi zijn als je bijvoorbeeld voor elke 50 levels (1 prestige) bijvoorbeeld 100 CP punten zou krijgen. En inderdaad of unlimited prestige of in ieder geval zoals in Cold War tot level 1000.Ricmaniac schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:18:
[...]
Dat vind ik nog steeds een nadeel though dat XP steeds gecapped is per season. Zou het wel tof vinden als het of infinite was of gewoon zoals de oude prestieges.
Heb echt heeel veel gespeeld toen ik al lvl 55 was en je niet hoger kon. Daarna tijdje gestopt en nu loop ik "achter" nou boeit level me echt niks dus ik kom er wel en hoef me om die 250 cap nog niet druk te maken maar het is wel vreemd vind ik dat je dan nu heel veel kan spelen terwijl je niet verder kan en dan komt er een nieuw seizoen en kan je ineens zonder terugwerkende kracht helaas weer 150 levels er bij halen terwijl je dan misschien amper speelt.
heb de game gekocht (achteraf compleet nuttenloze aankoop) speel 90% van de tijd DMZThunderaceNL schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 18:01:
Hier nog mensen die vanavond DMZ willen spelen?
vind het goed in elkaar zitten, alleen als 'de storm' komt, de aim van de bots wel een tikkeltje minder 'aimbot' mag zijn. daar is nu met 3 armor slots nauwelijks doorheen te komen
als je met console speelt; got_hollandhards (psn)
Maar die Battlepass kunnen we zeker vergeten, helemaal nu het zo sloom gaat wanneer je hem niet hebt gekocht. Dan maar zonder die wapens spelen in de toekomst, kan er nou niet echt wakker van liggen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Krijg je niet toegevoegd. Speel hier op de PC, kan zoeken op PSN Online ID maar daar geeft ie dat die naam niet bestaat?himlims_ schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:40:
[...]
heb de game gekocht (achteraf compleet nuttenloze aankoop) speel 90% van de tijd DMZ
vind het goed in elkaar zitten, alleen als 'de storm' komt, de aim van de bots wel een tikkeltje minder 'aimbot' mag zijn. daar is nu met 3 armor slots nauwelijks doorheen te komen
als je met console speelt; got_hollandhards (psn)
Die vtol is veel meer tegen te doen dan mensen denken. als nou 3-4 man eens gewoon met hun normale wapens erop schieten zal je zien dat die ook snel down gaat.Robbie T schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:41:
Het zou wel fijn zijn als ze de vtol jet en de chopper gunner eens uit de game halen. Man hoeveel kills ze daar wel niet mee maken. Ook amper wat tegen te doen.
cold bloodedRobbie T schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:41:
Het zou wel fijn zijn als ze de vtol jet en de chopper gunner eens uit de game halen. Man hoeveel kills ze daar wel niet mee maken. Ook amper wat tegen te doen.
Alles lijkt mij beschikbaar te blijven. Seizoen 2 zal gewoon nieuwe dingen bevatten en verhoogde levelcap waarschijnlijk.Diversity schreef op maandag 9 januari 2023 @ 21:28:
Hoe zit het eigenlijk als straks het seizoen voorbij is? Zal alles dan gerest worden en moet je dan alles weer overnieuw unlocken of blijven de wapens die je hebt vrijspeelt wel blijvend beschikbaar?
Vtol is met één LMG magazijn neer. Of nog sneller met SO4 met extended mag en incendiary rounds. Een chopper gunner kost niet veel meer kogels.Robbie T schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:41:
Wat ze beter kunnen doen is een loading tip geven dat de launchers totaal nutteloos zijn tegen air support en dat je er gewoon op moet schieten met een gun met veel kogels.
Aparte vraag: bezit card
key voor building 21. Is dat voor eenmalig gebruik of blijft deze voor altijd toegankelijk.
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door vrankerik op 09-01-2023 22:58 ]
Inderdaad, dat valt me tegen. Ik speel al jaren graag met een launcher tegen air support. Ik stond een keer raar te kijken toen ik aan het wisselen, locken en keihard mis doordat iemand anders met gun ook een drone uit de lucht schoot. Launcher lijkt weinig toe te voegen.Exactor it schreef op maandag 9 januari 2023 @ 22:16:
[...]
Wat ze beter kunnen doen is een loading tip geven dat de launchers totaal nutteloos zijn tegen air support en dat je er gewoon op moet schieten met een gun met veel kogels.
Nu vind ik het een stuk leuker om warzone te spelen.
Ik heb speciaal een LMG met armor piercing rounds in een loadout, als ik dan een respawn mode speel en er komt en vtol aan wissel ik gauw mijn class. Als je een beetje mazzel hebt met spawns enzo heb je de VTOL al uit de lucht voordat ie begint met schietenExactor it schreef op maandag 9 januari 2023 @ 22:16:
[...]
Vtol is met één LMG magazijn neer. Of nog sneller met SO4 met extended mag en incendiary rounds. Een chopper gunner kost niet veel meer kogels.
Chopper Gunner is wel iets lastiger. Ik kwam er met de chopper gunner trouwens echt beschamend laat achter dat je de chopper zelf ook kunt besturen
Maar ik heb speciaal voor choppers en VTOL's een class met cold blooded, schild, LMG met de grootste ammobox en die vuur/FMJ patronen. Is alles echt zo weg. Wat ik dan wel weer vindt tegenvallen is dat je voor het neerhalen van airsupport net zoveel punten krijgt als dat je een CUAV neerknalt. Slechts 100XP. Niet dat het nu zo veel meer uitmaakt, want ik ben al max level, maar toch. Het voelt een beetje karig.
[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 10-01-2023 09:39 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Daarvoor heb je het activisionID nodig, niet PSN online ID. Dat is de ingame naam met de #cijfercode erachter, die is universeel over alle platforms.ThunderaceNL schreef op maandag 9 januari 2023 @ 19:59:
[...]
Krijg je niet toegevoegd. Speel hier op de PC, kan zoeken op PSN Online ID maar daar geeft ie dat die naam niet bestaat?
Bedoel je mij als gebruiker? Kan zijn dat je hem niet vind, ik heb intussen een nieuwe naam in CoD. Je kan mijn naam vinden als leider van de tweakers groep. Cijferreeks is niet veranderd, maar de nieuwe CoD naam is "Hugo Stiglitz" ipv Thunder76NL. Naar het duitse lid van de Inglorious Basterds van de gelijknamige film van Quentin Tarantino.vrankerik schreef op maandag 9 januari 2023 @ 22:57:
ik heb een ThunderxxxNL uitgenodigd maar vind hem nergens terug.
Aparte vraag: bezit card
key voor building 21. Is dat voor eenmalig gebruik of blijft deze voor altijd toegankelijk.
Alvast bedankt!
Ik had met mijn eerste chopper gunner geen kills omdat ik de besturing niet snapte. En maar schelden dat hij moest bewegen omdat de tegenstanders achter een muur stonden.Rubu schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:30:
[...]
Ik heb speciaal een LMG met armor piercing rounds in een loadout, als ik dan een respawn mode speel en er komt en vtol aan wissel ik gauw mijn class. Als je een beetje mazzel hebt met spawns enzo heb je de VTOL al uit de lucht voordat ie begint met schieten![]()
Chopper Gunner is wel iets lastiger. Ik kwam er met de chopper gunner trouwens echt beschamend laat achter dat je de chopper zelf ook kunt besturen
EDIT:
bezitter card 21 zoekt 2 mates. Is de kaart eenmalig of opent deze de building voor altijd?
EDITTE b; channel geopend = : mivi!
[ Voor 28% gewijzigd door vrankerik op 10-01-2023 20:24 . Reden: duiding ]
Precies, ook mijn manier van werken!Rubu schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:30:
[...]
Ik heb speciaal een LMG met armor piercing rounds in een loadout, als ik dan een respawn mode speel en er komt en vtol aan wissel ik gauw mijn class. Als je een beetje mazzel hebt met spawns enzo heb je de VTOL al uit de lucht voordat ie begint met schieten![]()
Overigens ben ik met dat laatste er ook pas 2 weken terug achter gekomen
Zie hier m'n laatste benodigde kill:
https://youtu.be/tE8lTxw3bpA
[ Voor 8% gewijzigd door PrimalFury op 10-01-2023 18:28 ]
Ehm je bedoelt dat ik met de opgegeven info domweg nog niet kan toevoegen?thunder8 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 10:04:
[...]
Daarvoor heb je het activisionID nodig, niet PSN online ID. Dat is de ingame naam met de #cijfercode erachter, die is universeel over alle platforms.![]()
[...]
Tweakers groep, hoe werkt zoiets? Kwam in de OP ook een lijst tegen, maar hoe weet je dan wie wanneer bijv in DMZ te vinden zijn? Op Discord ben ik niet bijster bekend, daar wel tweakers gevonden maar ook niet echt een chatkanaal specifiek hiervoor. Voel me zo af en toe ondanks m'n leeftijd toch best een noobBedoel je mij als gebruiker? Kan zijn dat je hem niet vind, ik heb intussen een nieuwe naam in CoD. Je kan mijn naam vinden als leider van de tweakers groep. Cijferreeks is niet veranderd, maar de nieuwe CoD naam is "Hugo Stiglitz" ipv Thunder76NL. Naar het duitse lid van de Inglorious Basterds van de gelijknamige film van Quentin Tarantino.
Die nieuwe VIP mode genaamd Bounty is ook nog wel aardig trouwens. Iets minder gecamp en men komt nog een beetje naar elkaar toe. Om de 1 of andere reden zie ik niet altijd dat ik de VIP ben, maar eigenlijk maakt het ook weer niet zoveel uit.
Maar goed, voeg me maar toe op Xbox onder dezelfde gamertag. MP, DMZ, BR, het maakt me niet zoveel uit, met 2+ spelers is het toch net wat gezelliger.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 10-01-2023 21:51 ]
Gewoon in Tier 1 halen. En marksman en snipers in invasion. Dan moet het toch wel lukken. En bots tellen niet mee in invasion als kills.fetix1 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 22:22:
Ik vind longshots zo saai om te halen. Zelfs in een potje Invasion haal ik er nog maar 5 per potje.
Poly kun je in Shipment tier 1 doen met riot shield achterop. En snipers en Marksman in normale Shipment (niet met een meer dan 3.4x scope en liefst met thermal vision.
Ik heb precies het zelfde gevoel.Alexknl schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 22:06:
Door al die dubbel XP events al vrij snel lvl 250 gehaald. De laatste weken voelt het een beetje waardeloos om te spelen. Battlepass 100%, goude wapens ergens halverwege maar boeit me niet zo eerlijk gezegd. Ben zelf wel echt toe aan seizoen 2.
Als er nu wat meer variatie in de maps zat (lees meer en nieuwe maps en niet elke keer de zelfde....) had ik waarschijnlijk wel meer gespeeld de afgelopen tijd, maar na het behalen van de battlepas, max level en de meeste wapens op goud is het voor mij wel een beetje klaar.
Heb niet echt "the need" om te spelen sinds dit allemaal al vrij vroeg behaald was in het begin van season 1.
Hoop op wat vernieuwing en een hoop nieuwe maps in season 2.
Maar ben er een beetje bang voor, we zullen wel weer een hoop betaalde onzin krijgen wat ik toch niet gebruik.
Maar goed, zal dan wel weer meer MW2 opstarten aangezien dan de levelcap weer een beetje omhoog geschroefd word en het dan ook weer wat meer nut heeft om te spelen, voor mij dan iig
Met een weekendje double xp ben je dan ook weer na een week of 2 klaar whahaha.
PSN: SmokeInTheFaceNL
Veel mensen delen hier hun activision ID, zodat je die kan toevoegen. Het is de gametag#cijferreeks combinatie. PSN ID kan je op een ander platform inderdaad niets mee.ThunderaceNL schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 20:08:
[...]
Ehm je bedoelt dat ik met de opgegeven info domweg nog niet kan toevoegen?
[...]
Tweakers groep, hoe werkt zoiets? Kwam in de OP ook een lijst tegen, maar hoe weet je dan wie wanneer bijv in DMZ te vinden zijn? Op Discord ben ik niet bijster bekend, daar wel tweakers gevonden maar ook niet echt een chatkanaal specifiek hiervoor. Voel me zo af en toe ondanks m'n leeftijd toch best een noob....
In CoD onder social, heb je een tabblad groups. Daar kan je zoeken naar Tweakers. Als je je aanmeldt voor de groep, zie je iedereen die in die groep zit. Je kan dan in die groep zien wie online is en eventueel een party maken met andere tweakers in die groep om samen te spelen. Hoe goed het werkt, durf ik zo niet te zeggen. CoD heeft er een handje van om bepaalde zaken in het social gedeelte vaak halfbakken te laten werken helaas.
Damn, je hebt dus ook al 51 wapens op platinum?PrimalFury schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 22:17:
[Afbeelding]
M'n eerste mastery!
Vind de Chimera toch wel het fijnste wapen hoor!
Dacht dat ik al redelijk opschoot, maar ik ben pas net begonnen vergeleken met jou.
Ben het wel eens met je dat de Chimera een heel fijn wapen is. Enige wapen wat ik nog moet vrijspelen is de M13B.
[ Voor 22% gewijzigd door thunder8 op 11-01-2023 09:00 ]
Op dat moment werkt het richten met de P890 niet helemaal lekker en heeft mijn poppetje ineens 3 handen.
Als je vervolgens gaat rennen, dan verdwijnt de primary uit beeld en werkt het richten ook weer goed.
Heb er een filmpje van gemaakt, maar die heb ik momenteel niet beschikbaar. Zal hem binnenkort eens uploaden.
[ Voor 13% gewijzigd door PdeBie op 11-01-2023 09:00 ]
Is dat niet de quickdraw stock/grip?PdeBie schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 09:00:
Sinds gisteren een irritante, maar ook wel komische, bug met de P890. Als ik vanaf mijn primary switch naar de P890, draait de primary wel weg, maar blijft in beeld.
Op dat moment werkt het richten met de P890 niet helemaal lekker en heeft mijn poppetje ineens 3 handen.
Als je vervolgens gaat rennen, dan verdwijnt de primary uit beeld en werkt het richten ook weer goed.
Heb er een filmpje van gemaakt, maar die heb ik momenteel niet beschikbaar. Zal hem binnenkort eens uploaden.
Oooooh is dat het. Ik merkte het tijdens het CDL Moshpit spelen en dacht dat het aan de gamemode/playlist lag. Maar normaal heb ik nooit quickdraw, maar toen toevallig wel. Weer wat geleerd
Side note, volgens mij speelt echt maar 20 man die CDL moshpit. Komt vaak voor dat je meerdere potjes tegen dezelfde mensen speelt. Leuke playlist trouwens voor als je wilt tryharden. S&D of Hardpoint met CDL regels (dus bepaalde killstreaks, attachments en wapens mogen niet).
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Kan hem wel even voor je droppen in dmz.thunder8 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 08:46:
Ben het wel eens met je dat de Chimera een heel fijn wapen is. Enige wapen wat ik nog moet vrijspelen is de M13B.
Hou ik even in gedachten, dank! Ben deze week niet veel online, teveel andere zaken gepland staan in de avonden.PrimalFury schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 10:37:
[...]
Kan hem wel even voor je droppen in dmz.
[ Voor 86% gewijzigd door Bart ® op 12-01-2023 07:14 ]
[ Voor 88% gewijzigd door Bart ® op 12-01-2023 07:16 ]
En shipment weer weg
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Gisteren nog gehad dat ik dood ging en een squadmate naar mij toe kwam. Om vervolgens alles te stelen... Mijn 2 loadout wapens, mijn vest, mijn geld, alles nam ie mee. Daarna ging ie nog reviven, maar ik was liever gewoon dood gegaan.
Ik heb nu ook een regel voor mijzelf dat wanneer ik niet met mensen speel die ik ken, ik stop met het spel laden zodra ik iets onder de level 100 zie. Wanneer de boel aan het laden is kan je zien wat het level van je teammates is. Zie ik dan level 34 en level 12, gelijk stoppen en opnieuw proberen. Meestal is alles onder de level 150 niet te doen in DMZ.
Nog een potje gehad met een level 220 oid en een level 70. Die van level 70 was misschien 12 jaar oud waarbij de mic constant aan stond met hele familie in het huis die te horen was. Gelukkig heb ik nu wel genoeg spelers gevonden om mee te spelen, want met randoms is een bak ellende. Daarom wel handig om bij een goed potje mensen toe te voegen om daar dan mee te kunnen spelen.
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 11-01-2023 23:22 ]
Ik had toch gehoopt op tier 1 shoothouse playlist.
Lijkt soms wel dat ik meer kogels nodig heb om iemand te killen (met SMG) in tier1 dan in normale modus
Tier 1 shoot house is dus ideaal voor de longshots om je wapens platinum te krijgen. Zou me niks verbazen als dat voor hun ook de reden was om hem er niet in te doen. Gisteravond weer eens een avond gewoon alle normale maps gespeeld (in tier 1 dan wel) maar die heb ik ergens toch ook wel gemist. Je grijpt toch te makkelijk naar zo'n shipment playlist terwijl die andere maps ook erg goed zijn (behalve Taraq)donvalentino schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:50:
[...]
Ik had toch gehoopt op tier 1 shoothouse playlist.
Lijkt soms wel dat ik meer kogels nodig heb om iemand te killen (met SMG) in tier1 dan in normale modus
Klopt maar ik speel momenteel echt alleen voor de wapen challenges. Shoothouse op normale modus is ook best goed te doen voor longshots (smg/ AR etc)tommerd_ schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 09:58:
[...]
Tier 1 shoot house is dus ideaal voor de longshots om je wapens platinum te krijgen. Zou me niks verbazen als dat voor hun ook de reden was om hem er niet in te doen. Gisteravond weer eens een avond gewoon alle normale maps gespeeld (in tier 1 dan wel) maar die heb ik ergens toch ook wel gemist. Je grijpt toch te makkelijk naar zo'n shipment playlist terwijl die andere maps ook erg goed zijn (behalve Taraq)
Ik heb gister ook wel nog zo'n 100+ longshots gemaakt voor m'n ARs dus blijft wel lekker bezig. Ga jij met je AR gewoon in het midden staan voor de longshots? Dit werkt in Tier 1 als een gek maar in normale modus word ik altijd gelijk kapot geschoten. Al helpt het wel nu ik voor longshots met smoke grenades en thermal sight speeldonvalentino schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 10:04:
[...]
Klopt maar ik speel momenteel echt alleen voor de wapen challenges. Shoothouse op normale modus is ook best goed te doen voor longshots (smg/ AR etc)
Ik vermijd inderdaad het middenstuk want snipers win je het niet, ik gebruik de zijkanten, komen ze vaker gewoon aanlopen dan mounten etc.tommerd_ schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 10:07:
[...]
Ik heb gister ook wel nog zo'n 100+ longshots gemaakt voor m'n ARs dus blijft wel lekker bezig. Ga jij met je AR gewoon in het midden staan voor de longshots? Dit werkt in Tier 1 als een gek maar in normale modus word ik altijd gelijk kapot geschoten. Al helpt het wel nu ik voor longshots met smoke grenades en thermal sight speel
Ga ik dat vanavond eens proberendonvalentino schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 10:09:
[...]
Ik vermijd inderdaad het middenstuk want snipers win je het niet, ik gebruik de zijkanten, komen ze vaker gewoon aanlopen dan mounten etc.
Fixed that for youPilatuS schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 23:21:
Tsja, veel spelers zijn nutteloos in DMZ en Warzone BR.
Dit heb ik volgens mij deze week ook gedaan, maar dat was perongeluk.Gisteren nog gehad dat ik dood ging en een squadmate naar mij toe kwam. Om vervolgens alles te stelen... Mijn 2 loadout wapens, mijn vest, mijn geld, alles nam ie mee. Daarna ging ie nog reviven, maar ik was liever gewoon dood gegaan.
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat console- of gamemakers hier niets op kunnen verzinnen. Hoe moeilijk is het om iemand die meer dan 50% van de tijd geluid produceert automatisch te muten zodra deze persoon een lobby in komt?Nog een potje gehad met een level 220 oid en een level 70. Die van level 70 was misschien 12 jaar oud waarbij de mic constant aan stond met hele familie in het huis die te horen was. Gelukkig heb ik nu wel genoeg spelers gevonden om mee te spelen, want met randoms is een bak ellende. Daarom wel handig om bij een goed potje mensen toe te voegen om daar dan mee te kunnen spelen.
Daarnaast was het redelijk makkelijk om de lobby te muten, maar daar zit nu een dark pattern in waardoor je echt goed moet opletten waar je op klikt. Ik kan trouwens sinds die laatste UI update spelers die geluid maken (met een microfoontje naast hun naam) niet eens meer selecteren en dus niet muten. Het is dus iedereen of niemand. /rant
[ Voor 11% gewijzigd door HenkEisDS op 12-01-2023 10:26 ]
Blijkbaar hebben de Amsterdamse grachten een behoorlijk hoge biodiversiteitHann1BaL schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 10:25:
Ik ben zowaar eens begonnen met de SP van de game. Je kunt wel snel zwemmen in de Amsterdamse grachten. Wel erg helder water en weinig fietsen op de bodem. Moeten we nu concluderen dat de game niet realistisch is?
Maar troebel of niet troebel wordt te vaak verward met vervuild vs schoon. Je kunt volledig vervuild water hebben wat helemaal totaal niet troebel is.
Zijn special forces onderdeel van die biodiversiteit 😉?
Dat bovenste stuk is ook een partij vervelend haha, herkenbaar, dan heb je zo veel mooie dingen ge-exfillt en dan krijg je zoiets.HenkEisDS schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 10:22:
* HenkEisDS was gister wel aan het balen in DMZ. Ik had 4 dogtags op zak (voor een missie) en was aan het wachten op mijn Exfil. Komt er een speler aan, schijnbaar alleen, die precies voor de ingang van de heli gaat liggen campen. Dus ik dacht, die pak ik even voordat ik instap. Dat lukte. Wat ik echter niet had gezien was zijn team die mij uiteraard direct afslachte. Weg dogtags. Weg sniper.![]()
-----
Daarnaast was het redelijk makkelijk om de lobby te muten, maar daar zit nu een dark pattern in waardoor je echt goed moet opletten waar je op klikt. Ik kan trouwens sinds die laatste UI update spelers die geluid maken (met een microfoontje naast hun naam) niet eens meer selecteren en dus niet muten. Het is dus iedereen of niemand. /rant
Wat betreft dat stukje over de mics, potverdikkie dat is echt niet normaal. zat laatst in een lobby met iemand die continu uptempo hardcore en frenchcore aan het draaien was op standje gehoorbeschadiging
Lobby gemute, kom je in de volgende lobby weer bij hem hoor je hem weer rammelen
Lobby gemute, kom je in de volgende lobby weer bij hem hoor je hem weer rammelen
[/quote]
Echt vervelend idd, soms kan ik ook een bepaalde persoon niet muten, hij slaat hem dan over in het overzicht als ik hem wil muten, best vreemd.
In het begin kon je losse peronen gewoon muten. Puur op de naam klikken en dan mute. Dus geen probleem om 1 van je teammates te horen en de andere niet. Ze hebben het er echter met een update uit gehaald. Het zal hopelijk wel weer terug komen.donvalentino schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 12:40:
Echt vervelend idd, soms kan ik ook een bepaalde persoon niet muten, hij slaat hem dan over in het overzicht als ik hem wil muten, best vreemd.
Wat voor mij met DMZ trouwens een enorme irritatie is, dat is het pingen van bots. Hoe moet ik weten wat een speler is en wat een bot is als mijn teammates constant bots pingen ? Zelfs als er spelers zijn pingen ze nog bots. Net een potje gehad waarbij ik mijn teammates in het begin had gerevived. Toen gingen ze weer dood door bots en ik weer reviven. Toen kwamen we spelers tegen en waren ze nog steeds bots aan het pingen terwijl er spelers waren. Meerdere keren gevraagd of ze er mee willen stoppen, maar helaas. Ben toen maar naar de exfil gegaan en heb ze laten liggen. Als teammates het mij onmogelijk maken om fatsoenlijk te spelen, dan jammer voor je, ik blijf niet reviven.
Sjonge, jonge wat een zware woorden. Ik reageerde alleen met een ludiek antwoord omdat iemand het allemaal wel erg serieus nam. Maar ok, jullie bepalen de regels.Baltar schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 20:46:
[mbr]Respectloze reacties zijn onwenselijk en onnodig.[/]
Hoe doe je dat, standaard uitzetten? Ik LT (Mute all) me een ongeluk als we nog in de lobby zitten.Diversity schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 12:43:
Bij mij staat voicechat gewoon standaard uit, geen behoefte aan schreeuwende tieners of andere herrie. Zal de leeftijd zijn denk ik.
Channels, Party en dan voice op party only zetten. Of friends only. Dit blijft dan ook gewoon zo staan bij iedere nieuwe ronde.Siedo schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 13:52:
[...]
Hoe doe je dat, standaard uitzetten? Ik LT (Mute all) me een ongeluk als we nog in de lobby zitten.
Dank voor deze wijsheid, groep gevonden. Niemand online maar dat zal vast aan de tijd van de dag liggen. Mocht je de M13B nog willen hebben let me know, drop 'm graag een keer voor je.thunder8 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 08:46:
[...]
Veel mensen delen hier hun activision ID, zodat je die kan toevoegen. Het is de gametag#cijferreeks combinatie. PSN ID kan je op een ander platform inderdaad niets mee.
In CoD onder social, heb je een tabblad groups. Daar kan je zoeken naar Tweakers. Als je je aanmeldt voor de groep, zie je iedereen die in die groep zit. Je kan dan in die groep zien wie online is en eventueel een party maken met andere tweakers in die groep om samen te spelen. Hoe goed het werkt, durf ik zo niet te zeggen. CoD heeft er een handje van om bepaalde zaken in het social gedeelte vaak halfbakken te laten werken helaas.
Geen probleem. Denk dat ik morgenavond en een aardig deel van het weekend wel online ben. We spreken wel af.ThunderaceNL schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 14:38:
[...]
Dank voor deze wijsheid, groep gevonden. Niemand online maar dat zal vast aan de tijd van de dag liggen. Mocht je de M13B nog willen hebben let me know, drop 'm graag een keer voor je.
Er is er nog één, wel minder mooie imho, die zit in een dlc die je voor ik geloof 2 tientjes gewoon in de store kunt kopen. VII Sloth bundel, skin van Konig.PrimalFury schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 15:50:
Weet iemand hoe ik aan de ghilly skin kan komen? Kan het wel krijgen door 10eu te betalen aan iemand die mij dan 4 codes opstuurt van de Jack links. Kan dit ook anders?
Ja zag die inderdaad, maar dat is niet full ghilly. Alleen head en shoulder peace dacht ik.ThunderaceNL schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 16:57:
[...]
Er is er nog één, wel minder mooie imho, die zit in een dlc die je voor ik geloof 2 tientjes gewoon in de store kunt kopen. VII Sloth bundel, skin van Konig.
Dan maar 10-tje betalen haha. Mochten er nog meer interesse hebben in de skin PM maar.
je zoekt de player op met een enkel klik (witte driehoek) en als deze oplicht (rood) heb je hem/haar.
zal dat lukken?
zoek nog steeds 2 mates (ondergeschikten voor building 21 (bezit key) en durf niet alleen (card kwijt?) en de tijd dringt...
op deze plaats kan je om hulp schreeuwen (wiel).
EDIT: gere gedoan!
[ Voor 6% gewijzigd door vrankerik op 12-01-2023 21:57 ]
Idem hier.smokeintheface schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 07:19:
[...]
Ik heb precies het zelfde gevoel.
Als er nu wat meer variatie in de maps zat (lees meer en nieuwe maps en niet elke keer de zelfde....) had ik waarschijnlijk wel meer gespeeld de afgelopen tijd, maar na het behalen van de battlepas, max level en de meeste wapens op goud is het voor mij wel een beetje klaar.
Heb niet echt "the need" om te spelen sinds dit allemaal al vrij vroeg behaald was in het begin van season 1.
Hoop op wat vernieuwing en een hoop nieuwe maps in season 2.
Maar ben er een beetje bang voor, we zullen wel weer een hoop betaalde onzin krijgen wat ik toch niet gebruik.
Maar goed, zal dan wel weer meer MW2 opstarten aangezien dan de levelcap weer een beetje omhoog geschroefd word en het dan ook weer wat meer nut heeft om te spelen, voor mij dan iig![]()
Met een weekendje double xp ben je dan ook weer na een week of 2 klaar whahaha.
De hoeveelheid maps vind ik echt schandalig 3 maand na release. Benieuwd hoe ze die 2 jaar cycle gaan overbruggen want playerbase lijkt nu al pak minder te zijn.
Naar mijn mening hadden ze warzone/dmz ook nu pas moeten releasen met seizoen 2.
Crash en Terminal please!Vrijdag schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 18:14:
Wees gerust, er komen vast nog wel "fan favourites" mappen uit. Ik verwacht remakes van Rust, Estate, Airport, Quarry, Picadilly Circus, Terminal, Crash en Downpour of Overgrown. Wel zo makkelijk om die twee jaar vol te krijgen
Kan niet wachten op een playlist met Picadilly en Santa Sena Border CrossingVrijdag schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 18:14:
Wees gerust, er komen vast nog wel "fan favourites" mappen uit. Ik verwacht remakes van Rust, Estate, Airport, Quarry, Picadilly Circus, Terminal, Crash en Downpour of Overgrown. Wel zo makkelijk om die twee jaar vol te krijgen
Eigenlijk heb ik het al die tijd sinds Warzone 1 gewoon verkeerd gedaan. Speel je close range met een SMG dan is aim assist vrij sterk en hou je het als PC speler maar moeilijk bij. Dit is echter wel als je welke sight dan ook gebruikt met de rechtermuisknop, ook de iron sights. Ga je voor een hipfire build en zoom je niet meer in, dan gaat dit heel veel beter. Al die tijd heb ik het fout gedaan door sights te gebruiken en omdat spelers in dit spel enorm kunnen bewegen terwijl ze kogels vangen is het erg lastig bij te houden. In een spel als CS-GO kan je bijna niet meer bewegen als je wordt geraakt en dat is hier compleet anders. Nu met een VEL-46 hipfire build en nooit meer inzoomen werkt het voor mij enorm veel beter. Dan is het prima bij te houden terwijl met het gebruiken van de sight je snel de speler kwijt raakt.
Nu een weekje of wat speel ik met de VEL-46 en heb deze steeds wat aangepast om hipfire zo goed mogelijk te maken en dit werkt heerlijk. Andere SMG's kunnen natuurlijk ook, maar een Fennec bijvoorbeeld heeft ook weer wat nadelen hoewel die op papier beter is. Met de VEL is naar iron sights gaan nu enorm langzaam, maar dat doe ik dus nooit meer. Recoil en spread met hipfire is prima te doen, helemaal sinds de buff van een tijdje terug. Voor mij persoonlijk is de VEL met hipfire een hele goede optie qua recoil, range en TTK.
Edit: De build voor wie het boeit en wil proberen.
:strip_exif()/f/image/QzjWhG2UMVmZwcLGNdxUDDUa.jpg?f=fotoalbum_medium)
Tuning is alles wat je kan tunen maximaal omhoog en naar rechts.
Van de week een compleet team van 3 in DMZ afgemaakt tewijl ze allemaal 3 platen hadden. Nog niet eerder voor elkaar gekregen zoiets
[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 12-01-2023 21:03 ]
Zit ik dan met mn 2 wapens op goudPrimalFury schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 22:17:
[Afbeelding]
M'n eerste mastery!
Vind de Chimera toch wel het fijnste wapen hoor!
maare nice ben je lang bezig geweest?
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Gz man! mooie sheet ookPrimalFury schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 01:19:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Eindelijk echt alle camos unlocked en op Orion.
Had eerst de launchers geskipped.
Nice! Hoeveel uur game play ben je nu kwijt geweest? Ben wel benieuwdPrimalFury schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 01:19:
Eindelijk echt alle camos unlocked en op Orion.
Had eerst de launchers geskipped.
229 uur volgens steam. Maar ben niet direct met de camo grind bezig geweest.donvalentino schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 08:59:
[...]
Nice! Hoeveel uur game play ben je nu kwijt geweest? Ben wel benieuwd
Nice, meeste tijd zit hem denk ik in longshots, althans, bij mijPrimalFury schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:10:
[...]
229 uur volgens steam. Maar ben niet direct met de camo grind bezig geweest.
Ja klopt. Maar als je opgegeven moment de lanes kent in tier1 dan schiet het wel weer op.donvalentino schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:15:
[...]
Nice, meeste tijd zit hem denk ik in longshots, althans, bij mij
Wat bied jezaander schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 09:32:
@PrimalFury als je je een keer verveeld, kun je mijn wapens wel naar gold levelen
Maar zonder dollen, ik ben all blij als een malle dat ik zelf 2 gold camo's heb ik ben nu bezig met 74u en daarna de chimera
Mn eerste was de FSS en gister de RPK (vind het wel jammer dat shipment er niet meer is)
Hoeveelheid maps hadden ze echt wel beter moeten aanpakken, het is nu wel een beetje bedroevend.Chelseamarre123 schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 18:04:
[...]
Idem hier.
De hoeveelheid maps vind ik echt schandalig 3 maand na release. Benieuwd hoe ze die 2 jaar cycle gaan overbruggen want playerbase lijkt nu al pak minder te zijn.
Naar mijn mening hadden ze warzone/dmz ook nu pas moeten releasen met seizoen 2.
Zeker als je kijkt naar voorgaande releases waar je toch echt wel meer maps had in het begin. (of waren deze gewoon zoveel beter?)
Kan me iig niet herinneren dat ik vroeger toen ik meer COD speelde (COD4 en MW2 helemaal kapot gespeeld)
Ben daar ook wel benieuwd naar hoeveel en wat voor content we allemaal gaan krijgen in deze 2 jaar.
Van mij mag rust wel weg blijven hahaha, we hebben shipment en shoothouse alVrijdag schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 18:14:
Crossfire, Showdown, Strike
Favella, Afghan, Derail,Highrise, Karachi en zal er nog best wat vergeten zijn.
Genoeg goede maps imo om er wat meer variatie aan toe te voegen
Volgens mij is het al meermaals benoemd in dit topic maar in de Warzone/DMZ map kun je al Afghan, Quarry, Terminal en Highrise vinden. Dus dat die eraan zitten te komen zit er dik in! Hoogstwaarschijnlijk de maps die in Season 2 komen lijkt mij.smokeintheface schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 11:01:
[...]
Hoeveelheid maps hadden ze echt wel beter moeten aanpakken, het is nu wel een beetje bedroevend.
Zeker als je kijkt naar voorgaande releases waar je toch echt wel meer maps had in het begin. (of waren deze gewoon zoveel beter?)
Kan me iig niet herinneren dat ik vroeger toen ik meer COD speelde (COD4 en MW2 helemaal kapot gespeeld)![]()
er al zo vroeg klaar mee was zoals het nu het geval is.
Ben daar ook wel benieuwd naar hoeveel en wat voor content we allemaal gaan krijgen in deze 2 jaar.
[...]
Van mij mag rust wel weg blijven hahaha, we hebben shipment en shoothouse alDe rest van de maps ben ik zeker voor te porren
Kan er nog wel een paar verzinnen die best wel terug mogen komen van mij:
Crossfire, Showdown, Strike
Favella, Afghan, Derail,Highrise, Karachi en zal er nog best wat vergeten zijn.
Genoeg goede maps imo om er wat meer variatie aan toe te voegenen de levensduur van MW2 2022 wat meer te verlengen
YouTube: Classic MW2 Maps In Warzone 2.0! (Terminal, Afghan, Highrise, Quarry)
Ook zijn er stukken te vinden van Rust, Dome en nog een paar.
Of ze zijn lui geweest bij IW door mappen te hergebruiken en aan elkaar te knopen om zo de Warzone map te maken. Of er zit een speciale DLC-pack aan te komen met Modern Warfare greatest hits map pack...?
[ Voor 7% gewijzigd door Leviathius op 13-01-2023 11:13 ]
Had dit inderdaad ook al gelezen hier op het forum, zou mij iig al enorm plezieren als deze maps terug komenLeviathius schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 11:08:
[...]
Volgens mij is het al meermaals benoemd in dit topic maar in de Warzone/DMZ map kun je al Afghan, Quarry, Terminal en Highrise vinden. Dus dat die eraan zitten te komen zit er dik in! Hoogstwaarschijnlijk de maps die in Season 2 komen lijkt mij.
KML3X_I"]YouTube: Classic MW2 Maps In Warzone 2.0! (Terminal, Afghan, Highrise, Quarry)[/URL]
Ook zijn er stukken te vinden van Rust, Dome en nog een paar.
Of ze zijn lui geweest bij IW door mappen te hergebruiken en aan elkaar te knopen om zo de Warzone map te maken. Of er zit een speciale DLC-pack aan te komen met Modern Warfare greatest hits map pack...?
Dat zou zomaar kunnen, het is wel IW
Greatest hits map pack zou instant buy zijn voor mij
Even inloggen op de Sony website en je krijgt je PSN te zien.himlims_ schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:15:
Kan iemand verifiëren dat mijn psn: hollandhards is? (Of toch got_hollandhards)
Oude ps4 op kop getikt, al weer even geleden
Waar zonnig dat zelf kunnen zien?
Ik vermoed dat @himlims_ zijn gebruikersnaam niet weetspijk860 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:29:
[...]
Even inloggen op de Sony website en je krijgt je PSN te zien.
Bij "hollandhards" krijg ik een exacte match. Maar diegene heeft een actief PlayStation Plus account. Bij "got_hollandhards" krijg ik geen exacte match.himlims_ schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:15:
Kan iemand verifiëren dat mijn psn: hollandhards is? (Of toch got_hollandhards)
Oude ps4 op kop getikt, al weer even geleden
Waar zonnig dat zelf kunnen zien?
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Mijn battlepass is nog steeds niet complete terwijl ik al superlang level 250 ben en alle wapens al op max level heb. Battlepass is pas op 85%. Echt frustrerend deze bekende bug.
/f/image/jd65ndCuqmTm16RlfSLpRHxq.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mZLKh5m2iUgAIGUOqBBP5Cp5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L9yeOtCqso1UbZEIn0euKIOB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TR3PlhoGBuIiKHrqV4fV2FgC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nJM6MVntZNMZ6Q7hZ4DBLy9T.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/kIqtjwjFowyFhrVqUnK4fsoW.png?https://gathering.tweakers.net/forum/insert_message/2126780/lastf=fotoalbum_large)