Ik wist het eerst ook niet. Had geen idee waar die jerrycans voor waren. Maar puur ze bij je hebben en er op klikken is dus genoegThunderaceNL schreef op woensdag 28 december 2022 @ 20:58:
[...]
Serieus? Dat maakt die missie wel een heel eind eenvoudiger, thnx!
Ik zag vanmiddag dat het nog meer als een maand duurt tot het nieuwe seizoen.
Begint een beetje te vervelen nu. Weinig maps, level 250 nu, battle pass compleet.
Begint een beetje te vervelen nu. Weinig maps, level 250 nu, battle pass compleet.
Alle camo's inclusief orion al unlocked?Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 21:13:
Nee en heb ik totaal geen nood aan. Wel merk ik dat ik nu uit verveling gouden camo's probeer te halen.FireBladeX schreef op woensdag 28 december 2022 @ 21:54:
[...]
Alle camo's inclusief orion al unlocked?
Vind de nieuwe content wat matig, Vanguard had bij release meer maps dan MW2 2 maand na release waarvan ook nog eens 2 geremasterde maps uit de vorige MW. Als shipment en Shoothouse er niet waren geweest was ik allang gekapt met de multiplayer denk ik.
Zijn inderdaad niet veel maps. Ik ben nu ook bijna level 250, battlepass ging ook erg snel. Vermaak mij voorlopig nog wel, ben pas in de week voor kerst begonnen met MWII. Wissel ook de speltypes een beetje af. Dan weer even quickplay, dan weer invasion. Waar we als vrienden vroeger altijd hardcore speelden, spelen we nu de normale mode. Tier 1 is mij nu te hardcore en de normale mode is beter dan voorheen qua neerschieten van tegenstanders. Heb nu 7 AR guns op goud en ben nu met de Chimera bezig. Als die klaar is, ga ik voor de platinums van de ARs. Dan door naar de andere wapens.Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 21:13:
Taraq is mijn minst favoriete map, die is gewoon niet af. Als je in het groene gebouw zit met een paar man, dan heb je half- 3/4 van de map in zicht voor kills. Onder volgooien met claymores, cluster of proximity mines en er is geen doorkomen aan. Santa Sena is blijkbaar 1 van de meest gehate mappen, maar die vind ik juist wel weer leuk. Er zijn verbeteringen mogelijk, maar er zijn genoeg mogelijkheden voor aanvallen via andere wegen.
[ Voor 20% gewijzigd door thunder8 op 29-12-2022 09:37 ]
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Moet zeggen dat ik sinds shouthouse / shipment playlist aanwezig is ik geen andere mappen meer speel.
Blijven toch de fijnste mappen om snel te levelen/ cammos vrij te spelen.
Blijven toch de fijnste mappen om snel te levelen/ cammos vrij te spelen.
Tsja. Ik ben pas lvl 92 en verveel me nog lang niet.
Vind de maps gemiddeld ook leuker dan in MW2019.
[ Voor 30% gewijzigd door On_E op 29-12-2022 11:11 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Same here. Verbaast me ook hoe snel mensen bij level 250 zijn. Ben ook blij dat het nog even duurt tot seizoen 2, anders is het achter de feiten aanlopen.On_E schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:07:
Tsja. Ik ben pas lvl 92 en verveel me nog lang niet.Vind de maps gemiddeld ook leuker dan in MW2019.
Ik zit al een tijdje op 250 met max battle pass, maar het is wel wat minder uitdagend. Toch zijn die level ups een soort snoepje wat je krijgt als je wat goed gedaan hebt.
Ik zat in eerste instantie ook te kijken hoe snel mensen wel niet op level 250 waren. Maar met double xp en een paar dagen veel tijd en dan ging ik zo'n 20-25 levels per dag omhoog. Vooral helpend zijn die daily challenges met double xp. Zeker de bonus, daarmee pak je dan 2x 10.000 XP in een potje extra (als je het slim aanpakt). Met de double XP pak je dan zelfs 40.000xp
Dus als je ze allemaal pakt met double xp kom je 55.000 xp verder met 2 à 3 potjes spelen
Shoothouse mis ik wel, want Shipment is gewoon niet meer een level dan een vierkant hok met n paar containers.
Santa Sena vond ik niet zo heel leuk, maar zoals @thunder8 hierboven ook zegt, is tie niet verkeerd.
Taraq vind ik daarentegen wel leuk, maar dat is ook omdat ik er vaak wel lekker op ga, maar als je goed positioneert in dat huisje in het midden dan heb je de game onder controle, dat is waar.
Voor de rest mogen er wel meer leuke maps bij komen inderdaad.
Wat betreft de wapens, alle AR (ex Chimera) op goud. Platinum ga ik misschien ooit nog wel eens voor grinden.
Laatste tijd vooral met snipers bezig, dat is wel gaan groeien bij mij, in de vorige call of duties kon ik daar helemaal niks mee, maar nu wel wat meer liefde
.
SP-X 80 is mijn favoriet op 't moment.
DMZ houdt me leuker bezig, al heb ik dinsdag met een paar gasten van hier (@spijk860 @thunder8 @Triple.J ) een leuk potje BR Quads gespeeld, dat is wel intens hoor, die spanning als je opgejaagd wordt
Ik zat in eerste instantie ook te kijken hoe snel mensen wel niet op level 250 waren. Maar met double xp en een paar dagen veel tijd en dan ging ik zo'n 20-25 levels per dag omhoog. Vooral helpend zijn die daily challenges met double xp. Zeker de bonus, daarmee pak je dan 2x 10.000 XP in een potje extra (als je het slim aanpakt). Met de double XP pak je dan zelfs 40.000xp
Dus als je ze allemaal pakt met double xp kom je 55.000 xp verder met 2 à 3 potjes spelen
Shoothouse mis ik wel, want Shipment is gewoon niet meer een level dan een vierkant hok met n paar containers.
Santa Sena vond ik niet zo heel leuk, maar zoals @thunder8 hierboven ook zegt, is tie niet verkeerd.
Taraq vind ik daarentegen wel leuk, maar dat is ook omdat ik er vaak wel lekker op ga, maar als je goed positioneert in dat huisje in het midden dan heb je de game onder controle, dat is waar.
Wat betreft de wapens, alle AR (ex Chimera) op goud. Platinum ga ik misschien ooit nog wel eens voor grinden.
Laatste tijd vooral met snipers bezig, dat is wel gaan groeien bij mij, in de vorige call of duties kon ik daar helemaal niks mee, maar nu wel wat meer liefde
DMZ houdt me leuker bezig, al heb ik dinsdag met een paar gasten van hier (@spijk860 @thunder8 @Triple.J ) een leuk potje BR Quads gespeeld, dat is wel intens hoor, die spanning als je opgejaagd wordt
Soms krijg ik na een MP game een token, maar vervolgens zie ik deze bij battle pass niet terug. Of hij heeft een foutmelding bij het spenderen van een token en is het token weg, maar het item niet gekocht.
Zwaar irritant!
Zwaar irritant!
Enige optie is eventjes helemaal terug te gaan, tot je weer opnieuw "call of duty" in gaat.PdeBie schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:52:
Soms krijg ik na een MP game een token, maar vervolgens zie ik deze bij battle pass niet terug. Of hij heeft een foutmelding bij het spenderen van een token en is het token weg, maar het item niet gekocht.
Zwaar irritant!
Dan herlaadt hij je achievements, tokens etc en dan staan ze er wel bij.
Hmmm lekker omslachtig. Voor een game die zwaar gericht is op Battle Pass (en mensen geld laten uitgeven) moet dit toch bovenaan de backlog staan om op te lossen?!
Tja, dat lijkt mij ook wel ja. Dit was ook al bekend voor de update van half december... Zoals wel meer bekende issues dus niet opgelost zijn.PdeBie schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:54:
Hmmm lekker omslachtig. Voor een game die zwaar gericht is op Battle Pass (en mensen geld laten uitgeven) moet dit toch bovenaan de backlog staan om op te lossen?!
Laten we hopen dat ze al hun tijd steken in 't maken van leuke nieuwe maps... Wishful thinking
Nee eerst bugfixing en daarna pas nieuwe features. 
Maar ja, mensen spelen en spenderen toch wel, dus ik snap de makers ook wel weer.
Maar ja, mensen spelen en spenderen toch wel, dus ik snap de makers ook wel weer.
Dat is een utopie, het werkt en er spelen kennelijk genoeg mensen, dus ja, daarin heb je wel gelijk ja.
Zou mooi zijn als ze over een week of 2 gewoon een fatsoenlijke bugfix update eruit rollen.
Ik moet wel zeggen, ik heb mij niet zo heel erg gestoord aan de bugs die er zijn. dat BP gedoe is wat omslachtig, maar zolang je eens in de zoveel tijd een keer die tokens inlast, is het allemaal niet zo'n probleem.
Op de PS5 speelt hij ook prima, geen crashes gehad. Kan mij indenken dat het op de PC wellicht wel vaker fout kan gaan omdat je verschillende set-ups hebt.
Zou mooi zijn als ze over een week of 2 gewoon een fatsoenlijke bugfix update eruit rollen.
Ik moet wel zeggen, ik heb mij niet zo heel erg gestoord aan de bugs die er zijn. dat BP gedoe is wat omslachtig, maar zolang je eens in de zoveel tijd een keer die tokens inlast, is het allemaal niet zo'n probleem.
Op de PS5 speelt hij ook prima, geen crashes gehad. Kan mij indenken dat het op de PC wellicht wel vaker fout kan gaan omdat je verschillende set-ups hebt.
Inderdaad. Maat van me zat ook al van: Krijg tokens en die zijn weg en BP schiet niet op. Ik: Even terug naar het eerste CoD scherm, weer inloggen en dan meteen naar de BP sectie gaan. Had ie 30 tokens over.rCk schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:53:
[...]
Enige optie is eventjes helemaal terug te gaan, tot je weer opnieuw "call of duty" in gaat.
Dan herlaadt hij je achievements, tokens etc en dan staan ze er wel bij.
Inderdaad nog veel bugs en gezien de trackrecord van CoD, zal dat ook nog wel even duren voordat het allemaal opgelost is. Sommige fouten zitten er elk deel weer in, net alsof je gewoon niet leren van hun fouten. Toen WZ2.0 uitkwam, zat er ook weer de fout in dat de invert mouse weer eens niet werkte. Dat was bij WZ 1 ook al het geval en daar duurde het toen 3 maanden voordat dat eindelijk opgelost was.
Maar affijn, dat moet intussen wel bekend zijn met CoD, dat het vanaf dag 1 nooit foutenvrij is, hoe slecht dat eigenlijk ook is voor een dergelijke AAA titel die per deel niet zo heel veel verschilt. Mijn allergrootste grieven is dat je met ironsight gewoon nauwkeuriger bent dan met welke scope dan ook. Dat is de allergrootste bullshit die er is. En dan de "Glint" op elke scope met enige vergroting, wat meer een flashlight lijkt met gebundelde kracht van een laser.
Kom vanavond maar even lekker mee knallen. Maken we er weer een gezellig avondje van!rCk schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:26:
Ik zit al een tijdje op 250 met max battle pass, maar het is wel wat minder uitdagend. Toch zijn die level ups een soort snoepje wat je krijgt als je wat goed gedaan hebt.
Laatste tijd vooral met snipers bezig, dat is wel gaan groeien bij mij, in de vorige call of duties kon ik daar helemaal niks mee, maar nu wel wat meer liefde![]()
.
Mensen toevallig al tier 1 shipment gespeeld? Zo ja, hoe snel werd je gekickt door team kills?
Battle Pass is eigenlijk ook weinig vernieuwend. Je kan wel sneller de 2 nieuwe wapens vrij spelen als je weet welke route je moet nemen eerst maar denk dat het in tijd misschien hetzelfde uitkomt als voorheen.
Sinds gisteren MW2 vault edition aangeschaft. Het is alweer wat jaartjes geleden dat ik COD heb gespeeld en er is het een en ander veranderd. Hoe claim ik de dingen die in de vault bundel zitten, of gaat dat automatisch?
En is het handig om die 50 skips meteen te gebruiken of is het beter om ze te bewaren?
Laatste vraag, ik kom uit de generatie van voor de battle pass.. Wat is het precies?
En is het handig om die 50 skips meteen te gebruiken of is het beter om ze te bewaren?
Laatste vraag, ik kom uit de generatie van voor de battle pass.. Wat is het precies?
Volgens mij moeten die items automatisch gaan. Die 50 skips zijn voor de battle pass. Dan ben je meteen halverwege. Zoals ik lees, kan je die 50 skips meenemen naar het nieuwe seizoen, maar niet als je daarnaast 50 tokens bij elkaar speelt. Dan heb je de max 100 tokens en moet je ze inzetten.darkdesign schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 07:21:
Sinds gisteren MW2 vault edition aangeschaft. Het is alweer wat jaartjes geleden dat ik COD heb gespeeld en er is het een en ander veranderd. Hoe claim ik de dingen die in de vault bundel zitten, of gaat dat automatisch?
De Battle Pass is een beloningssysteem waarbij je Operators, Blueprints voor wapens, CP points, en skins vrijspeelt. Nieuwe operators geven je meer keuze qua uiterlijk van je poppetje. Blueprints geven je bepaalde wapens met attachments vrij, ook al heb je nooit met het wapen gespeeld. Vaak zijn dit betere instellingen. CP points kan je gebruiken voor het aanschaffen van een nieuwe Battle Pass per seizoen (1000-1100 punten per seizoen) of bepaalde packages met nieuwe outfits/blueprints/skins. Skins zijn dan weer bepaalde uitdossingen voor voertuigen. Zo kan je Auto's, boten en helicopters een ander uiterlijk geven.
Als je regelmatig speelt, dan zou het voltooien van de battle pass geen probleem mogen zijn. Het kost 1000-1100 punten per seizoen, maar je kan per seizoen ook iets van 1400 punten vrijspelen. Hierdoor kan je met 1 battle pass kopen, andere battle passes verdienen aan punten. CP punten gaan ook mee van deel naar deel. Ik heb 1x een tientje betaald voor 1100 punten om een battlepass te kopen in Cold War en kon nu nog steeds een BP kopen in MWII. Heb er nu nog iets van 1800.
Zo kan je elke level degraderen tot een rechthoek of vierkant met enkele muren en huizen tussen herCk schreef op donderdag 29 december 2022 @ 11:26:
Bedankt voor je uitleg, dat maakt het een stuk duidelijker! Ik ga er eens goed voor zitten dit weekend!thunder8 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 09:41:
[...]
Volgens mij moeten die items automatisch gaan. Die 50 skips zijn voor de battle pass. Dan ben je meteen halverwege. Zoals ik lees, kan je die 50 skips meenemen naar het nieuwe seizoen, maar niet als je daarnaast 50 tokens bij elkaar speelt. Dan heb je de max 100 tokens en moet je ze inzetten.
De Battle Pass is een beloningssysteem waarbij je Operators, Blueprints voor wapens, CP points, en skins vrijspeelt. Nieuwe operators geven je meer keuze qua uiterlijk van je poppetje. Blueprints geven je bepaalde wapens met attachments vrij, ook al heb je nooit met het wapen gespeeld. Vaak zijn dit betere instellingen. CP points kan je gebruiken voor het aanschaffen van een nieuwe Battle Pass per seizoen (1000-1100 punten per seizoen) of bepaalde packages met nieuwe outfits/blueprints/skins. Skins zijn dan weer bepaalde uitdossingen voor voertuigen. Zo kan je Auto's, boten en helicopters een ander uiterlijk geven.
Als je regelmatig speelt, dan zou het voltooien van de battle pass geen probleem mogen zijn. Het kost 1000-1100 punten per seizoen, maar je kan per seizoen ook iets van 1400 punten vrijspelen. Hierdoor kan je met 1 battle pass kopen, andere battle passes verdienen aan punten. CP punten gaan ook mee van deel naar deel. Ik heb 1x een tientje betaald voor 1100 punten om een battlepass te kopen in Cold War en kon nu nog steeds een BP kopen in MWII. Heb er nu nog iets van 1800.
Krijg je eigenlijk gewoon 50 tokens? Dan kan je eventueel ook gewoon door spelen tot het tegen het einde van het seizoen komt. Als je dan bijvoorbeeld minder tijd hebt om te spelen kan je die tokens alsnog inzetten om alles vrij te spelen.darkdesign schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 11:20:
[...]
Bedankt voor je uitleg, dat maakt het een stuk duidelijker! Ik ga er eens goed voor zitten dit weekend!
Op twee wapens na is het allemaal cosmetisch of nieuwe CoD punten. Dus even kijken wat voor jou de beste route is.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hadden ze dit niet aangepast dat je doubleXP tokens kreeg ipv battlepass tokens?Vrijdag schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 13:01:
[...]
Krijg je eigenlijk gewoon 50 tokens? Dan kan je eventueel ook gewoon door spelen tot het tegen het einde van het seizoen komt. Als je dan bijvoorbeeld minder tijd hebt om te spelen kan je die tokens alsnog inzetten om alles vrij te spelen.
Op twee wapens na is het allemaal cosmetisch of nieuwe CoD punten. Dus even kijken wat voor jou de beste route is.
Viel me op dat Taraq eigenlijk de map mp_neuville is uit CoD1. En dat die farm map het gebouw van mp_pavlov heeft.
omg je heb gelijk zo vaak gespeeld vroegerFalcon93 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 20:32:
Viel me op dat Taraq eigenlijk de map mp_neuville is uit CoD1. En dat die farm map het gebouw van mp_pavlov heeft.
Sinds deze week ook beginnen spelen (op de Ps5) en heb zonet met mijn eerste 5 battle pass tokens sector A1 unlocked. Hierdoor heb ik de orbiter vrij gespeeld. Maar kan dit wapens nergens terug vinden in mijn inventory? Ben nu lvl 17 en is de eerste keer dat ik cod online speel.
Ja dat is soms wat onduidelijk, maar die hoort bij de Kastov 545. Dus als je bij de assault rifles kijkt, zal je hem zien als je op dat wapen klikt.nielsvv schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 21:15:
Sinds deze week ook beginnen spelen (op de Ps5) en heb zonet met mijn eerste 5 battle pass tokens sector A1 unlocked. Hierdoor heb ik de orbiter vrij gespeeld. Maar kan dit wapens nergens terug vinden in mijn inventory? Ben nu lvl 17 en is de eerste keer dat ik cod online speel.
Ja klopt! Ik stond er zelf niet bij stil, maar toen ik een filmpje op t internet zag viel het kwartje! Die map heb ik zo veel gespeeld vroeger! Memories!Falcon93 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 20:32:
Mocht er iemand wat DMZ willen doen mag je mij toevoegen. Moet er nog een aantal van de Tier 3 Legion. En bijna Tier 1 White lotus klaar.
Voor Warzone quads/Trio/Duo ben ik ook in
youriVLD#5528374
youriVLD#5528374
Ben nu ff een weekje weg maar vanaf komend weekend doe ik graag mee met dmz. Ben iets verder maar merk dat het met randoms wel erg lastig aan het worden is om die missies te voltooien dus als we elkaar daarbij kunnen helpen. Voeg me gerust vast toe, ID zelfde als hier (pc/steam).YouriVLD schreef op zondag 1 januari 2023 @ 13:02:
Mocht er iemand wat DMZ willen doen mag je mij toevoegen. Moet er nog een aantal van de Tier 3 Legion. En bijna Tier 1 White lotus klaar.
youriVLD#5528374
Ik heb nu via Battle Pass een "pro tuned" wapen unlocked. Behoud ik deze als Battle Pass verloopt? Of ben je hem dan kwijt?
Wat unlocked is, blijft unlocked. Zo spannend zijn de blueprints ook niet, je kan hetzelfde ook handmatig instellen, tenzij je dat bewuste wapen nog niet vrijgespeeld hebt of de benodigde attachments.PdeBie schreef op maandag 2 januari 2023 @ 08:47:
Ik heb nu via Battle Pass een "pro tuned" wapen unlocked. Behoud ik deze als Battle Pass verloopt? Of ben je hem dan kwijt?
Gisteren met vrienden nog even relaxed Invasion lopen spelen. De meesten van ons zijn redelijk fan van Snipen en we hadden al een beetje een interne competitie wie het verst een kill kon maken. Vorige week had 1 van ons al een kill gemaakt op 375meter. Meesten van ons kwamen niet in de 300 meter uit. Gisteren toch nog een paar zaken gevonden waardoor we ook op langere afstanden onze kills konden maken. Record bij ons wat gisteren een 486 meter. Zie dat nog veel verdere kills mogelijk zijn, zag al 800+ voorbij komen. Voor dit soort afstanden is de scope met rangefinder wel erg fijn trouwens. Die laat meteen voor die range ook zien hoeveel bulletdrop je dan hebt, hoewel je met sommige configuraties nagenoeg geen drop hebt. Zo kwam ik er ook achter dat hoe ik mijn Signal50 had gemaakt, dat die gigantische bulletdrop had en daarom raakte ik ook geen knikker. Nu heb ik mijn meeste snipers juist geconfigureerd voor extreme distances.
We merken trouwens wel dat op deze afstanden de poppetjes heel raar bewegen in je scope. Lijkt of ze aan het glitchen zijn. Het is dan een vaste afbeelding die dan beweegt over je scherm, ipv een geanimeerde tegenstander.
Intussen heb ik 8 AR's op goud en ga ik bezig deze op platinum te krijgen. Daarna verder met de SMG's naar goud brengen en aangezien ik meestal een sniper als backup heb, ga ik deze tussendoor ook proberen op goud te krijgen. De SP-X 80 heb ik intussen al op goud.
Ah mooi! En inderdaad je kan ze zelf ook namaken (op de skin na), maar het zijn soms handige dingen om op terug te vallen als je vergeten bent de setup apart op te slaan.thunder8 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 09:50:
[...]
Wat unlocked is, blijft unlocked. Zo spannend zijn de blueprints ook niet, je kan hetzelfde ook handmatig instellen, tenzij je dat bewuste wapen nog niet vrijgespeeld hebt of de benodigde attachments.
vind DMZ erg leuk spelen, heb de full game gekocht, eigenlijk nergens voro nodig zo lijktYouriVLD schreef op zondag 1 januari 2023 @ 13:02:
youriVLD#5528374
speel op PS4; got_hollandhards
heeft het zin om lvl2/3 armor in backpack te extracten? zodat je in toekomst game kunt starten met armor? of gaat dat alleen op voor de armor die je draagt?
[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 02-01-2023 11:22 ]
Dat meenemen van die tokens naar het volgende seizoen werkt volgens mij niet. Ik had de Vault edition maar zodra ik in totaal (dus uitgegeven + nog niet uitgeven) 100 tokens had verdiende ik gewoon geen nieuwe meer. Had ook ergens gelezen dat aan het eind van het seizoen sowieso al je tokens automatisch worden uitgegeven dus dan kun je sowieso niets meenemen.thunder8 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 09:41:
[...]
Volgens mij moeten die items automatisch gaan. Die 50 skips zijn voor de battle pass. Dan ben je meteen halverwege. Zoals ik lees, kan je die 50 skips meenemen naar het nieuwe seizoen, maar niet als je daarnaast 50 tokens bij elkaar speelt. Dan heb je de max 100 tokens en moet je ze inzetten.
Dat klopt toch met wat ik aangaf? Als je niet aan de 100 tokens komt, dan kan je ze, volgens de info die ik las, wel meenemen. Zodra je 100 tokens hebt, krijg je geen nieuwe meer en moet je ze uitgeven. Ik heb alleen verder niet gelezen dat ze automatisch uitgegeven worden aan het eind van het seizoen. Hoe dan ook, Als je ze hebt, geef ze uit op de manier dat je zelf het handigst vind. Dan heb je dit probleem verder niet.Rubu schreef op maandag 2 januari 2023 @ 11:01:
[...]
Dat meenemen van die tokens naar het volgende seizoen werkt volgens mij niet. Ik had de Vault edition maar zodra ik in totaal (dus uitgegeven + nog niet uitgeven) 100 tokens had verdiende ik gewoon geen nieuwe meer. Had ook ergens gelezen dat aan het eind van het seizoen sowieso al je tokens automatisch worden uitgegeven dus dan kun je sowieso niets meenemen.
ThunderaceNL schreef op zondag 1 januari 2023 @ 17:24:
[...]
Ben nu ff een weekje weg maar vanaf komend weekend doe ik graag mee met dmz. Ben iets verder maar merk dat het met randoms wel erg lastig aan het worden is om die missies te voltooien dus als we elkaar daarbij kunnen helpen. Voeg me gerust vast toe, ID zelfde als hier (pc/steam).
Heb jullie beide via steam toegevoegd. Via MW2 lukt het niethimlims_ schreef op maandag 2 januari 2023 @ 10:12:
[...]
vind DMZ erg leuk spelen, heb de full game gekocht, eigenlijk nergens voro nodig zo lijkt![]()
heeft het zin om lvl2/3 armor in backpack te extracten? zodat je in toekomst game kunt starten met armor? of gaat dat alleen op voor de armor die je draagt?
DMZ is onderdeel van Warzone 2.0, dus inderdaad had je niet de volledige game nodig. DMZ kan je net als Battle Royal gratis spelen.himlims_ schreef op maandag 2 januari 2023 @ 10:12:
[...]
vind DMZ erg leuk spelen, heb de full game gekocht, eigenlijk nergens voro nodig zo lijkt![]()
Nee, de armor wat je draagt, bepaalt waarmee je start in de nieuwe ronde als je succesvol exfilled. Dus exfil met 3 plate vest, is starten met 3 plate vest. Ook een eventueel (lasting) gasmask en Self revive zal je meenemen bij een exfil.
ik had de indruk dat je armor, net als guns, in een soort voorraadkast belanden. maar dat is dus niet zothunder8 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:42:
[...]
DMZ is onderdeel van Warzone 2.0, dus inderdaad had je niet de volledige game nodig. DMZ kan je net als Battle Royal gratis spelen.
Nee, de armor wat je draagt, bepaalt waarmee je start in de nieuwe ronde als je succesvol exfilled. Dus exfil met 3 plate vest, is starten met 3 plate vest. Ook een eventueel (lasting) gasmask en Self revive zal je meenemen bij een exfil.
dus heeft weinig zin om die dingen te extracten, los van die paar $$
qua gameplay vind ik DMZ wel erg geslaagd, en regulier cod eigenlijk nauwelijk gespeeld. Enige 'voordeel' van kopen MW2 is dat je loadouts kunt maken? (achjah, 70,- voor nop uitgegeven
het samen/squad spelen is wel redelijk essentieel heb ik de indruk. gezien geen sociaal leven heb, en nauwelijks psn-friends, resulteerd dat vaak in potje met randons. van die 2 is er altijd wel een die stopt/quit, en zit je met z'n 2e ... omdat die ene stopt, stopt ook speler 2.. en zit je wederom solo
Naja als je liever grote mappen speelt als in DMZ, dan kan je altijd nog eens kijken naar Invasion of Ground War. Dat zijn ook grote mappen met andere speelstijlen dan de kleine mappen in quickplay 6vs6.himlims_ schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:47:
[...]
ik had de indruk dat je armor, net als guns, in een soort voorraadkast belanden. maar dat is dus niet zo![]()
dus heeft weinig zin om die dingen te extracten, los van die paar $$
qua gameplay vind ik DMZ wel erg geslaagd, en regulier cod eigenlijk nauwelijk gespeeld. Enige 'voordeel' van kopen MW2 is dat je loadouts kunt maken? (achjah, 70,- voor nop uitgegeven)
het samen/squad spelen is wel redelijk essentieel heb ik de indruk. gezien geen sociaal leven heb, en nauwelijks psn-friends, resulteerd dat vaak in potje met randons. van die 2 is er altijd wel een die stopt/quit, en zit je met z'n 2e ... omdat die ene stopt, stopt ook speler 2.. en zit je wederom solo
Voordeel is wel dat je in MWII je wapens veel sneller kan levelen en daarmee nuttige attachments kan vrijspelen. Vooral in grotere mappen kan je daarmee je snipers tot extreme range nuttig maken.
Ik haak hier ffff op in.himlims_ schreef op maandag 2 januari 2023 @ 10:12:
[...]
vind DMZ erg leuk spelen, heb de full game gekocht, eigenlijk nergens voro nodig zo lijkt....
Ik speel het spel op de PC.
Voornamelijk alleen DMZ.
Wat 'win' ik nu precies met het spel kopen via Steam voor €59,49 ??
Een Armor vest vinden is 1 van de belangrijkste dingen in DMZ. Zonder ben je veel sneller dood. Als je succesvol exfilt neem je dat mee naar de volgende pot.
Als je geen mensen kent moet je via discord servers mensen zoeken of eventueel via facebook.
@himlims_
Als je geen mensen kent moet je via discord servers mensen zoeken of eventueel via facebook.
@himlims_
exactly my point; volgens mij 0,0WiLLoW_TieN schreef op maandag 2 januari 2023 @ 15:42:
[...]
Ik haak hier ffff op in.
Voornamelijk alleen DMZ.
Warzone met DMZ is eigenlijk compleet anders dan MW2.WiLLoW_TieN schreef op maandag 2 januari 2023 @ 15:42:
[...]
Ik haak hier ffff op in.
Voornamelijk alleen DMZ.
MW2 moet je alleen halen als je klassiek COD wilt spelen. Bijvoorbeeld (Team) deathmatch, Domination, Kill confirm ofzo.
Lekker gaan knallen in Shipment. Snelle spawns.
Vind je dit niets, dan voegt het niets toe.
Eerlijk gezegd weet ik het nog niet zo'n of fan ben van de nieuwe battlepass, vind hem onoverzichtelijker dan zijn voorganger en het gaat voor mijn idee echt heel traag als je hem niet koopt. Leek bij het oude systeem sneller te gaan wanneer je hem niet kocht, wij willen alleen de gratis wapens maar hebben er nog geen een weten vrij te spelen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Alles is vrij snel onoverzichtelijker als je van een lineaire unlock naar een andere methode gaat.G_Dragon schreef op maandag 2 januari 2023 @ 15:58:
Eerlijk gezegd weet ik het nog niet zo'n of fan ben van de nieuwe battlepass, vind hem onoverzichtelijker dan zijn voorganger en het gaat voor mijn idee echt heel traag als je hem niet koopt. Leek bij het oude systeem sneller te gaan wanneer je hem niet kocht, wij willen alleen de gratis wapens maar hebben er nog geen een weten vrij te spelen.
Gisteren een nieuw persoonlijk sniping record gezet op 452.4 meter.
Wij hebben sinds deze battlepass online is gemiddeld 15 potjes shipment gespeeld en nog maar 1 vlak vrijgespeeld, weet niet of dit snel is maar ik vind het erg traag.. wel fijn om te horen dat het ook bevalt bij anderen!thunder8 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 08:53:
[...]
Alles is vrij snel onoverzichtelijker als je van een lineaire unlock naar een andere methode gaat.Ik vind de nieuwe setup wel fijn, hierdoor kon ik zelf kiezen om snel de aanwezige snipers vrij te schakelen en pas later de nieuwe operators. Die laatste vind ik minder interessant, omdat het weinig toevoegt. In de oude setup had ik geen keus gehad, nu wel. Ik heb de BP wel gekocht, dus kan niet oordelen of je zonder langer erover doet om dngen vrij te schakelen. Maar gekocht vond ik hem wel veel sneller gaan dan de afgelopen jaren. Nu was ik in 2-3 weken er volledig door, waar ik vroeger toch wel snel 5-6 weken nodig had. En ik speel niet meer dan voorheen.
Gisteren een nieuw persoonlijk sniping record gezet op 452.4 meter.Denk dat je voor nog veel hogere records DMZ moet gaan spelen, omdat je daar veel meer zicht en hoge punten hebt. In Invasion zijn afstanden tot 600 meter haalbaar denk ik, afhankelijk van welke map. Sommige mappen is 400 meter wel de max.
Zo dan wat een afstand zeg, heb je het toevallig ook opgenomen? Ben nu ook wel heel nieuwsgierig naar de beelden hiervan, want wat moet dit een geweldig schot zijn geweest
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ga ook bij tijd en wijle even helemaal uit de game en dan er weer in. Zit nog een bug in het systeem van de tokens. Kan best zijn dat je dan ineens 20-30 tokens te spenderen hebt.G_Dragon schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 08:58:
[...]
Wij hebben sinds deze battlepass online is gemiddeld 15 potjes shipment gespeeld en nog maar 1 vlak vrijgespeeld, weet niet of dit snel is maar ik vind het erg traag.. wel fijn om te horen dat het ook bevalt bij anderen!
Zo dan wat een afstand zeg, heb je het toevallig ook opgenomen? Ben nu ook wel heel nieuwsgierig naar de beelden hiervan, want wat moet dit een geweldig schot zijn geweest
Ik heb later op de avond mijn stream opgezet naar twitch om snel een screenshot te kunnen maken. Niet helemaal het juiste moment gescreenshot, maar de rangefinder staat op precies het punt dat ik gemeten had.
:strip_exif()/f/image/NsIB36usImzjcCMiCq7IDcQY.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu nog even zoeken hoe ik kan screencapturen met de iPad, zodat ik ook short videos er van kan maken en niet meteen na een kill moet haasten om wat vast te leggen. Vooral omdat we qua vriendenclub een beetje competitie hebben wie de longest shot haalt.
Mensen,
Ik speel sinds afgelopen weekend MW2 en voornamelijk TDM etc.
Ik heb nu de M4 maximaal geleveld maar ik heb nu wat filmpjes gekeken van mensen op YT wat nou de "top tier" wapens zijn maar zie veel verschillende keuzes zal natuurlijk ook een stukje persoonlijke voorkeur zijn.
Kan je ergens informatie halen wat op dit moment de "betere" wapens zijn?
Ik heb nu de M4 maximaal geleveld maar ik heb nu wat filmpjes gekeken van mensen op YT wat nou de "top tier" wapens zijn maar zie veel verschillende keuzes zal natuurlijk ook een stukje persoonlijke voorkeur zijn.
Makkelijkste is zelf blijven proberen, andere attachment erop. Firing range even snel testen en dan een potje in. Het blijft namelijk altijd lastig om iemands speelstijl te matchen (en dus ook dezelfde wapens te gebruiken)llovesoccerx7 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:55:
Mensen,
Wellicht helpt deze website je een beetje in de juiste richting:llovesoccerx7 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:55:
Mensen,
https://mwloadout.com/
Je kunt hier verschillende loadouts zien, maar het is uiteindelijk persoonlijke voorkeur.
Wat @tommerd_ ook zegt.
Zelf ben ik lui en gebruik ik de website, de FSS Hurricane en de Kastov-74U zijn toch wel mij favorieten
[ Voor 0% gewijzigd door zaander op 03-01-2023 11:09 . Reden: foutje ]
Don’t go around the mountain but go over the mountain
En daar heb je dus het stukje persoonlijke voorkeur, want ik vind de FSS Hurricane verschrikkelijk 
Ik gebruik het liefst de Kastov-545 en de VEL-46.
En die 2 vind ik dan weer verschrikkelijk, geef mij maar de STB-556 en de MinibakPdeBie schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:27:
En daar heb je dus het stukje persoonlijke voorkeur, want ik vind de FSS Hurricane verschrikkelijk
Hoe werkt dat precies met bijvoorbeeld deze loadout: https://mwloadout.com/gun/lachmann-sub/zaander schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:09:
[...]
Wellicht helpt deze website je een beetje in de juiste richting:
Je kunt hier verschillende loadouts zien, maar het is uiteindelijk persoonlijke voorkeur.
Wat @tommerd_ ook zegt.
Zelf ben ik lui en gebruik ik de website, de FSS Hurricane en de Kastov-74U zijn toch wel mij favorieten
Moet ik bepaalde attachments unlocken met het levelen van andere guns?
Bij Gunsmith kan je zien wat je moet doen om de attachments vrij te spelen. X kills, leveren, of juist een ander wapen levelen.darkdesign schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:20:
[...]
Hoe werkt dat precies met bijvoorbeeld deze loadout: https://mwloadout.com/gun/lachmann-sub/
Moet ik bepaalde attachments unlocken met het levelen van andere guns?
/Edit: wat ik wel een beetje duf vind, is dat ik sommige attachments alleen kan gebruiken als ik de M13b heb. Aangezien ik die niet heb, voelt dat een beetje cheap. Nuja, misschien komt die later nog in de battle pass of als gratis wapen ofzo.
[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 03-01-2023 12:35 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
@darkdesign dat klopt idd. Daarom zou ik de site als leidraad gebruiken. Tenzij je alles unlocked hebt natuurlijk
Had toch wel verwacht dat je ondertussen een behulpzame Tweaker had ingeschakeld voor de M13B?Vrijdag schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:30:
[...]
Bij Gunsmith kan je zien wat je moet doen om de attachments vrij te spelen. X kills, leveren, of juist een ander wapen levelen.
/Edit: wat ik wel een beetje duf vind, is dat ik sommige attachments alleen kan gebruiken als ik de M13b heb. Aangezien ik die niet heb, voelt dat een beetje cheap. Nuja, misschien komt die later nog in de battle pass of als gratis wapen ofzo.
Heb er de laatste weken zelf ook nauwelijks tijd voor 😅Leviathius schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:51:
[...]
Had toch wel verwacht dat je ondertussen een behulpzame Tweaker had ingeschakeld voor de M13B?
Duidelijk maar wil ook niet iemand kopiëren maar meer van bijvoorbeeld 1 wapen is echt OP en een andere wordt niet tot nauwelijks gebruikt omdat deze niet sterk is. Of werkt dat niet zo in deze game?tommerd_ schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:56:
[...]
Makkelijkste is zelf blijven proberen, andere attachment erop. Firing range even snel testen en dan een potje in. Het blijft namelijk altijd lastig om iemands speelstijl te matchen (en dus ook dezelfde wapens te gebruiken)
Ik had hier bij de assault rifles niet zo gek veel last van, bij de SMGs vond ik de PDSW en de MX9 afschuwelijk (al werd die laatste hierboven ergens genoemd). Leuke aan het nieuwe vrijspelen van wapens is dat je met verschillende wapens verplicht moet spelen om de rest uit te spelen. Dat is ook gelijk de beste manier om erachter te komen welke je fijn vindt om te gebruiken.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:11:
[...]
Duidelijk maar wil ook niet iemand kopiëren maar meer van bijvoorbeeld 1 wapen is echt OP en een andere wordt niet tot nauwelijks gebruikt omdat deze niet sterk is. Of werkt dat niet zo in deze game?
Maar mocht je gewoon een schot voor open doel willen, probeer de STB-556 en/of de M4, volgens mij heb je die allebei vanaf het begin
Alle streamers lopen rond met een RPK en Lachmann. Die Lachmann is sowieso een goede keuze als SMG en de RPK is ook erg sterk. Ik geef zelf de voorkeur aan een low recoil build TAQ-56, maar er is natuurlijk een reden dat vrijwel iedereen met de RPK rondloopt.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:11:
[...]
Duidelijk maar wil ook niet iemand kopiëren maar meer van bijvoorbeeld 1 wapen is echt OP en een andere wordt niet tot nauwelijks gebruikt omdat deze niet sterk is. Of werkt dat niet zo in deze game?
Wat ik mij momenteel nog wel afvraag is hoe leeft het "clan" leven binnen de COD2 MW community en dan in dit geval bv de NL community? Vroegâh had je nog van die sites / forums waar men actief was en wel eens deed recruiten. Ik had in mijn CoD2 tijd ook nog wel wat actieve clanwars middels clanbase. Nu zit daar uiteraard geen leven meer in maar hoe zit die clan / clanwar community dezer dagen?
Ik lees hier en daar natuurlijk wel wat over Esports en ESL en kun je ingame een dergelijke gamemode kiezen maar was benieuwd of iemand van hier daar ook nog een beetje inzit?
Wat betreft ingame las ik nog ergens dat je 25% extra wapen exp krijgt als je in een party zit met playstation spelers, dus gister met een maatje gespeeld en helpt wel iets als er geen actieve tokens meer zijn
Ik lees hier en daar natuurlijk wel wat over Esports en ESL en kun je ingame een dergelijke gamemode kiezen maar was benieuwd of iemand van hier daar ook nog een beetje inzit?
Wat betreft ingame las ik nog ergens dat je 25% extra wapen exp krijgt als je in een party zit met playstation spelers, dus gister met een maatje gespeeld en helpt wel iets als er geen actieve tokens meer zijn
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Ik zie voornamelijk clantags als [BIER], [FAZE] en sporadisch [YARA] voorbij komen. Hoewel die laatste volgens mij inmiddels al weer alleen voor noobs en huismoeders is 
Zoals vroeger met Clanbase is het al lang niet meer. Ook dankzij (ondanks?) dat matchmaking/sbmm steeds meer gebruikelijk is.
En de jeugd van tegenwoordig (ik mag dat zeggen
) speelt nu vooral ter meerdere eer en glorie van eigen K/D ratio en de likes op hun stream.
Zoals vroeger met Clanbase is het al lang niet meer. Ook dankzij (ondanks?) dat matchmaking/sbmm steeds meer gebruikelijk is.
En de jeugd van tegenwoordig (ik mag dat zeggen
En hoe zit het met de battle pass? Is deze pass de moeite waard want die dingen worden ook steeds duurder net zoals alles😂
Als je genoeg speelt en blijft spelen om maar 1x te hoeven betalen kan het wel interessant zijn. Niet genoeg punten halen zodat je weer moet gaan betalen, dan is het een hoop geld voor spul wat vrijwel geen nut heeft.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 18:40:
En hoe zit het met de battle pass? Is deze pass de moeite waard want die dingen worden ook steeds duurder net zoals alles😂
Had hier nog genoeg punten van Warzone 1 om met maar 5 euro de battlepass te kunnen kopen. Die 5 euro is het mij nog wel waard en ik heb genoeg punten om de volgende pass gratis te krijgen. Meer geld dan dat neerleggen voor rewards die nutteloos zijn vind ik het niet waard. Laat staan dat je de pass niet helemaal vrijspeelt en weer moet gaan betalen.
Mogelijk komt er weer een wapen in een volgende pass die beter is dan alles wat je gratis kan gebruiken. Alles wat er nu in zit, daar van is niets dat beter is dus het geld sowieso niet waard. Skins zijn nou ook niet bepaald nuttig. Dus nee, eigenlijk is de battlepass het niet waard.
[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 03-01-2023 18:50 ]
Ik gebruikte die website ook maar ben er achter gekomen dat zijn loadouts niet helemaal de beste zijn. Soms echt vage builds. Zijn warzone website is veel beter omdat hij daar tech youtubers hun loadouts kopieert.zaander schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:09:
[...]
Wellicht helpt deze website je een beetje in de juiste richting:
Wat @tommerd_ ook zegt.
@PilatuS Denk dat je warzone guns bedoelt? In MP is niet echt een uitgesproken meta zoals in warzone met de RPK/Fennec en bepaalde pistols.
Geen idee of dat nog leven in zich heeft. Je kan tegenwoordig wel private matches aanmaken, dus het zou wel kunnen. Tering voel me nu echt oud, was vroeger nog war arranger in de tijden van CounterStrike. Eerst bij Dutchbat, nadien bij Codename November Rain. Toen zaten we ook in de top 10 van NL.Salv schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:47:
Wat ik mij momenteel nog wel afvraag is hoe leeft het "clan" leven binnen de COD2 MW community en dan in dit geval bv de NL community? Vroegâh had je nog van die sites / forums waar men actief was en wel eens deed recruiten. Ik had in mijn CoD2 tijd ook nog wel wat actieve clanwars middels clanbase. Nu zit daar uiteraard geen leven meer in maar hoe zit die clan / clanwar community dezer dagen?
We hebben met mijn vriendenclub wel een clantag voor de naam staan. We hadden altijd M1LF, wat altijd al moeilijk was qua "profanity" (terwijl het een 18+ game is
Gisteravond weer eens verder gegaan met mijn camo grind. Zit nog lang niet op alles gold/platinum, al heb ik nu de (voor mij) 'makkelijke' wapens wel allemaal goud. Vanavond eens even kijken of ik op tier 1 shipment de shotguns kan voorzien van een platinum camo
Vroegâh inderdaad met Clanbase en dan ook via (m)IRC in de chat de wars te regelen, vaak een 3vs3 / 5vs5 S&D match.Vrijdag schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 17:41:
Ik zie voornamelijk clantags als [BIER], [FAZE] en sporadisch [YARA] voorbij komen. Hoewel die laatste volgens mij inmiddels al weer alleen voor noobs en huismoeders is
En de jeugd van tegenwoordig (ik mag dat zeggen) speelt nu vooral ter meerdere eer en glorie van eigen K/D ratio en de likes op hun stream.
Volgens mij leeft het nog wel maar is het een beperkt groepje, vooral wat je online tegenkomt die ESL gebeuren. Daar zitten verschillende clans met afspraken welke wapens en perks etc en wat ook verboden is.thunder8 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 08:56:
[...]
Geen idee of dat nog leven in zich heeft. Je kan tegenwoordig wel private matches aanmaken, dus het zou wel kunnen. Tering voel me nu echt oud, was vroeger nog war arranger in de tijden van CounterStrike. Eerst bij Dutchbat, nadien bij Codename November Rain. Toen zaten we ook in de top 10 van NL.
We hebben met mijn vriendenclub wel een clantag voor de naam staan. We hadden altijd M1LF, wat altijd al moeilijk was qua "profanity" (terwijl het een 18+ game is). In de vorige delen kregen we die clantag wel voor elkaar via omwegen, maar nu totaal niet meer. We hebben nu MOF bij gebrek aan betere ideeën. En nee we zijn geen Duitsers, ik ben de enige die dicht bij de grens woont.
Speel alsnog vaak alleen, maar de laatste dagen is iedereen wel vaker online. Meesten hebben een gezin en soms kinderen, dus niet alle tijd om samen te spelen. Maar die extra XP is altijd welkom.
Je kunt in MW2 ook CDL Moshpit / Tier 1 spelen en daar staat in de omschrijving ook de COD League rules bv. Dus er zit nog wel leven in alleen lijkt het wel een select groepje te zijn die daar wat mee doen en zie of hoor je niets vanuit NL teams ( of dat lijkt zo )
Op die officiële COD league site kun je dus ook nog wel matches zien van S&D stijl en mensen die er verslag op uitbrengen.
Maar zoals in de good old days zal het inderdaad niet meer zijn en logisch ook tijden veranderen uiteraard. Dan is het maar tijd om het groepje tweakers bv te joinen zodat we iig nog wat teamplay actie krijgen ;-)
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
Hierboven heeft iemand al toegelicht dat het niet heel veel uitmaakt behalve veel uiterlijke dingen, maar als je veel speelt, is het leuk om deze dingen te unlocken natuurlijk. Je hebt nu de Dune extension voor 10 euro, waarbij je 2200 CD punten krijgt (Battlepas is 1400 punten) en nog wat extra dingen.llovesoccerx7 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 18:40:
En wat is dan 10 euro? 1 keer geen pizza bestellen en je bent er al..!
Imo is het grootste voordeel aan de battlepass (skins en blueprints boeien me niet zo veel) dat je steeds iets van 3 a 4 uur double weapon xp tokens 'verdient'. Maakt het levellen zo nu en dan toch wat vermakelijkerManivado schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 15:26:
[...]
Hierboven heeft iemand al toegelicht dat het niet heel veel uitmaakt behalve veel uiterlijke dingen, maar als je veel speelt, is het leuk om deze dingen te unlocken natuurlijk. Je hebt nu de Dune extension voor 10 euro, waarbij je 2200 CD punten krijgt (Battlepas is 1400 punten) en nog wat extra dingen.
En wat is dan 10 euro? 1 keer geen pizza bestellen en je bent er al..!
Toch maar aangeschaft in de Countdown deal op Xbox. Singleplayer is echt heel tof.DraZ666 schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:19:
[...]
Geen idee, daar gaat het ook niet om, de shit is in de aanbieding voor degene die het spel nog niet hebben en het wel waard vinden om er geld aan uit te geven.
Vault Edition met Battlepass toch maar aangeschaft, viel niet tegen. Dikke Ghost skin unlocked. En inmiddels ook de Victus XMR met nightscope.
Ik las net al ergens in een post een bug over de BP tokens. Daar heb ik ook last van. Het lijkt wel alsof mijn tokens verdwijnen. Na een game zie ik dat ik weer een token verdiend heb, ik druk op X (XBox) om naar BP te gaan en dan staat ie op nul. Naar mijn idee gebeurt dat best vaak en voelt niet zo lekker aangezien ik BP aangeschaft heb. Is dit herkenbaar?
Dit had ik ook ik, zag dat ik een token vrijgespeeld had, maar als ik hem wilde gebruiken was het weg.
even game herstarten en dan wel zichtbaar.
Ik ben inmiddels klaar met de battle pass overigens, ik vind het voordeel van de battle pass vooral dat je nieuwe wapens makkelijk vrijspeelt
even game herstarten en dan wel zichtbaar.
Ik ben inmiddels klaar met de battle pass overigens, ik vind het voordeel van de battle pass vooral dat je nieuwe wapens makkelijk vrijspeelt
Pff vroeger ja de goede oude clanbase tijden, stiekem steeds kijken op de ladder hoeveel je stond / je clan stond.Vrijdag schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 17:41:
En de jeugd van tegenwoordig (ik mag dat zeggen) speelt nu vooral ter meerdere eer en glorie van eigen K/D ratio en de likes op hun stream.
Leuk was dat altijd teams tegen teams 5 vs 5 / 6 vs 6.
Als je in de game zit even meermaals op B drukken tot je weer op de title screen uitkomt. Dan weer op A drukken en naar je BP, dan laadt die alle tokensSiedo schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:09:
Ik las net al ergens in een post een bug over de BP tokens. Daar heb ik ook last van. Het lijkt wel alsof mijn tokens verdwijnen. Na een game zie ik dat ik weer een token verdiend heb, ik druk op X (XBox) om naar BP te gaan en dan staat ie op nul. Naar mijn idee gebeurt dat best vaak en voelt niet zo lekker aangezien ik BP aangeschaft heb. Is dit herkenbaar?
Precies hetzelfde op Playstation. Alleen andere knoppen.tommerd_ schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 10:51:
[...]
Als je in de game zit even meermaals op B drukken tot je weer op de title screen uitkomt. Dan weer op A drukken en naar je BP, dan laadt die alle tokens
Ik heb zojuist even de game helemaal opnieuw opgestart, ik kreeg er niets bij. En probleem is dus ook niet verholpen, moet je dan bij elke token opnieuw opstarten?tommerd_ schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 10:51:
[...]
Als je in de game zit even meermaals op B drukken tot je weer op de title screen uitkomt. Dan weer op A drukken en naar je BP, dan laadt die alle tokens
Als je gelijk naar battle pass gaat dan zou die iets in beeld moeten laten zien waarmee die achievements laadt. Dus niet eerst naar MP of warzone toe oid. Dat is in ieder geval hoe het bij mij werkte. Deed dit dan altijd als ik klaar was met spelen, dan kwamen ze tevoorschijn en gaf ik er gelijk meerdere uit.Siedo schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:19:
[...]
Ik heb zojuist even de game helemaal opnieuw opgestart, ik kreeg er niets bij. En probleem is dus ook niet verholpen, moet je dan bij elke token opnieuw opstarten?
De meeste mensen hier spelen denk ik op controller? Ik heb nu een KD van 1.7 geeft het spel aan met KBM.
Ik heb nu ook een aantal potjes ook met controller gedaan maar dan kom ik lange na niet op het niveau met KBM. Terwijl ik vroeger best veel met controller gespeeld heb shooters.
Hoe staan jullie hierin? Want ik had wat gelezen met de aim assist discussie online.
Ik heb nu ook een aantal potjes ook met controller gedaan maar dan kom ik lange na niet op het niveau met KBM. Terwijl ik vroeger best veel met controller gespeeld heb shooters.
Hoe staan jullie hierin? Want ik had wat gelezen met de aim assist discussie online.
Zolang er mensen zijn met een dikke PC die alsnog voor een controller kiezen, zal die controller wel niet zo slecht zijn als je er goed mee om kan gaan.llovesoccerx7 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 16:34:
De meeste mensen hier spelen denk ik op controller? Ik heb nu een KD van 1.7 geeft het spel aan met KBM.
Verwijderd
Uiteindelijk is het ook gewenning. Dat je vroeger best wat hebt gespeeld met een controller maakt dat je het makkelijker weer oppakt, maar dat maakt je natuurlijk niet meteen heel goed met een controller. Een echt objectieve vergelijking is lastig, omdat je gewoon went aan één van de twee en daardoor automatisch beter speelt daarmee.llovesoccerx7 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 16:34:
Ik denk persoonlijk dat een controller makkelijker is om mee te beginnen, mede door de aim assist, maar lastiger is om echt goed mee te worden (zeker in cross-play tegen PC spelers met toetsenbord en muis). Toetsenbord en muis zijn wat lastiger om aan gewend te raken, maar zijn voor mijn gevoel best makkelijk om wat beter mee te worden zodra je er gewend aan bent.
Maar goed, dat is puur mijn ervaring en die is voornamelijk console voor CoD. De enige shooter die ik op PC heb gespeeld is eigenlijk Overwatch, en daar bak ik met een controller echt helemaal niks van
Alleen als je elke token meteen tussen de potjes door wilt uitgeven. Het beste is dus volgens mij meer om ze gewoon te laten voor wat ze zijn, en dan de volgende keer dat je gaat spelen te kijken hoeveel tokens je te besteden hebtSiedo schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:19:
[...]
Ik heb zojuist even de game helemaal opnieuw opgestart, ik kreeg er niets bij. En probleem is dus ook niet verholpen, moet je dan bij elke token opnieuw opstarten?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2023 17:18 ]
M/K all the way. sinds MW2 op ps3 volgens mij geen shooter meer online gespeeld op console.llovesoccerx7 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 16:34:
Voor mij zal het altijd superieur blijven boven controller.
Maar er zijn wel gewoon ontzettend veel spelers die echt super goed zijn met controller. en die zullen dan ook beter zijn dan de average M/K speler.
Welke site is handig voor goeie loadouts? En dan niet voor Warzone.
YoutubeDeBaroN schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 20:10:
Welke site is handig voor goeie loadouts? En dan niet voor Warzone.
Gisteren nog wat guns golden camo gehaald.
- EBR-14 Marksmanrifle
- TAQ-56 Assault rifle
- BRYSON 800 Shotgun
Die EBR-14 vond ik echt heel erg vervelend om gold te halen.
Gelukkig is hardcore er nu (snap echt niet waarom het Tier1 heet) en daardoor ging het uiteindelijk wel.
Hardcore gebruik ik nu ook gelijk als ik een pistol challenge heb dan speelt dat wel erg fijn.
Mijn eerst volgende gold word nu de laatste marksmanrifle dan heb ik ze allemaal gold van die categorie.
- EBR-14 Marksmanrifle
- TAQ-56 Assault rifle
- BRYSON 800 Shotgun
Gelukkig is hardcore er nu (snap echt niet waarom het Tier1 heet) en daardoor ging het uiteindelijk wel.
Hardcore gebruik ik nu ook gelijk als ik een pistol challenge heb dan speelt dat wel erg fijn.
Mijn eerst volgende gold word nu de laatste marksmanrifle dan heb ik ze allemaal gold van die categorie.
Ja die Tier1 is heerlijk, alle smg's pistols en shotguns hier vrij snel goud gehaald.Ricmaniac schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 08:36:
- EBR-14 Marksmanrifle
- TAQ-56 Assault rifle
- BRYSON 800 Shotgun
Hopelijk binnenkort shoothouse of shoot the ship oid op tier1 ivm long shots
Laten we hier vooral op hopen. Heb nu 30 van de 51 longshots maar wat een frustratie krijg ik er soms van. Terwijl ls je shoothouse krijgt, je minimaal 1 / 1,5 wapen kunt halen qua longshotsdonvalentino schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 08:43:
[...]
Ja die Tier1 is heerlijk, alle smg's pistols en shotguns hier vrij snel goud gehaald.
Hopelijk binnenkort shoothouse of shoot the ship oid op tier1 ivm long shots
Zolang ik ze maar niet kwijt raak, vind ik het best inderdaad. Die indruk had ik wel, maar blijkbaar scoor ik gewoon niet meer.Verwijderd schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 17:16:
[...]
Alleen als je elke token meteen tussen de potjes door wilt uitgeven. Het beste is dus volgens mij meer om ze gewoon te laten voor wat ze zijn, en dan de volgende keer dat je gaat spelen te kijken hoeveel tokens je te besteden hebt. Neemt niet weg dat het irritant is en bizar dat die bug er al zo lang in zit, maar gelukkig is wat later je tokens uitgeven niet het ergste.
[ Voor 9% gewijzigd door Siedo op 06-01-2023 08:51 ]
Gisteren de VEL46 SMG en de Victus XMR op goud gezet. Nu bezig met de MX9 en de Signal50. Gebruik of Invasion, Shipment 24/7 of gewoon quickplay hiervoor. Shipment ben ik vaak na een potje of 5-6 wel zat. Meestal gebruik ik die pas voor die 3 kills without dying 10 times achievement.Ricmaniac schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 08:36:
- EBR-14 Marksmanrifle
- TAQ-56 Assault rifle
- BRYSON 800 Shotgun
Gisteren ook een begin gemaakt aan de campaign. Apart dat het tempo zo anders is dan met de MP. Jammer dat je vaak wel vast zit aan de wapens die je meekrijgt, ipv een selectie kunnen maken. En wat meer ammo zou ook niet slecht zijn.
Ja het is soms afzien, vooral als er steeds mensen je doorhebben en via het midden je zo proberen te flanken.znight schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 08:48:
[...]
Laten we hier vooral op hopen. Heb nu 30 van de 51 longshots maar wat een frustratie krijg ik er soms van. Terwijl ls je shoothouse krijgt, je minimaal 1 / 1,5 wapen kunt halen qua longshots
Vervelende is dat je met assault etc geen longshots op shipment kan halen volgens mij
Is AIM assist op pc net zo sterk als op console? Met sommige games zit hier nog wel eens verschil in.
Als PC-spelers een controller aansluiten om te gamen, dan zal de aim-assist ook daar aardig hoog zijn.llovesoccerx7 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 10:47:
Is AIM assist op pc net zo sterk als op console? Met sommige games zit hier nog wel eens verschil in.
Denk dat je met Invasion/Groundwar ook best veel longshots kan maken. Enige nadeel is dat ie volgens mij alleen longshots op operators telt en niet als je AI afknalt.donvalentino schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 09:35:
[...]
Ja het is soms afzien, vooral als er steeds mensen je doorhebben en via het midden je zo proberen te flanken.
Vervelende is dat je met assault etc geen longshots op shipment kan halen volgens mij
Mooi hoe je toch anders kunt zijn. 5-6 potjes shipment achter elkaar lijken mij vreselijk. 1 potje is prima, maar daarna weer wat anders. Complete chaos. Dan begint het unlocken meer op werk en productie draaien te lijken ipv te genieten van de game. Dat is mijn invalshoek he?thunder8 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 09:18:
[...]
Gisteren de VEL46 SMG en de Victus XMR op goud gezet. Nu bezig met de MX9 en de Signal50. Gebruik of Invasion, Shipment 24/7 of gewoon quickplay hiervoor. Shipment ben ik vaak na een potje of 5-6 wel zat. Meestal gebruik ik die pas voor die 3 kills without dying 10 times achievement.
Gisteren ook een begin gemaakt aan de campaign. Apart dat het tempo zo anders is dan met de MP. Jammer dat je vaak wel vast zit aan de wapens die je meekrijgt, ipv een selectie kunnen maken. En wat meer ammo zou ook niet slecht zijn.Maar voor de rest wel leuk om eens door te spelen.
Soms gaan we wel langer door, omdat mijn maten graag shipment blijven spelen. Maar na een tijdje ben ik er wel klaar mee. Chaos is leuk, maar na een tijdje snak ik naar iets meer tactisch spel.Hann1BaL schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:30:
[...]
Mooi hoe je toch anders kunt zijn. 5-6 potjes shipment achter elkaar lijken mij vreselijk. 1 potje is prima, maar daarna weer wat anders. Complete chaos. Dan begint het unlocken meer op werk en productie draaien te lijken ipv te genieten van de game. Dat is mijn invalshoek he?
Op Invasion speel ik vaak met een sniper en vind ik het leuk die lange shots te maken en net iets sneller te zijn dan die sniper die mij op de korrel heeft. Maar ook soms zin om dan in de frontlinie mee te spelen. Eergisteren dat gedaan en met mijn SA-B 50 battle rifle met 4x scope zien zoveel mogelijk kills te maken. Eindigde top 3 in mijn team, wat normaal nooit lukt.
Ik hou wel een beetje van afwisseling. Van mij mogen er ook nog wel wat mappen bijkomen, wat de afwisseling laat toenemen. Maar speel dit deel nu al meer dan een heel jaar Vanguard. Dat vond ik qua gameplay toch wel een misser in de reeks. En dat terwijl ik best wel een WW2 fan ben.
/f/image/InE2ak2NGLOBINrdMXtSoCvK.png?f=fotoalbum_large)