• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Vrijdag schreef op woensdag 21 december 2022 @ 21:45:
Ik meen mij te herinneren dat ik een tijdje terug (week of twee ofzo) ingame enkele challenges kon zien die te maken hadden met het gebruik van bepaalde items. Zoveel kills met granaten, drill charges, werpmessen etc. Kreeg je calling cards voor oid.

Omdat ik inmiddels alles gemaxt heb (niet alle camos) wilde ik daar mee beginnen. Maar ze hebben dat menu omgegooid en nu ben ik het kwijt. Wel zie ik de globale challenges bij de cards maar ik heb echt het idee dat ze wat hebben weggehaald of veranderd. Mijn Google-fu laat me een beetje in de steek. Iemand hier een idee?
Als je naar je profile gaat (start knop en dan maar rechts tabben) zie je ze bij calling cards.

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-11-2025
Pffff die Santa Sena map. Die krijg ik echt 100x per dag. Doodvermoeiend.

• fetix1
Ene avond gaat het echt geweldig en andere avond word ik aan alle kanten afgeslacht.

• Stappieterug
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 11:48
AViCED schreef op woensdag 21 december 2022 @ 20:47:
chat in de groep lijkt niet te werken. ook zie ik niemand online? meer mensen last van?
Yup, die group functionaliteit is bagger.
iedereen is continue offline en zodra je chat opent, dan crash je terug naar het main menu.

"I would like to cancel my subscription to your problems"

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:26
Zijn er meer mensen die soms niet kunnen switchen naar je tweede wapen? Heb het alleen als ik akimbo handguns (X13 auto) bij mij heb...... een bug of is dat expres gedaan?

Die GS50 handgun is ook heerlijk :)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:09
Buddha_ schreef op donderdag 22 december 2022 @ 06:54:
Zijn er meer mensen die soms niet kunnen switchen naar je tweede wapen? Heb het alleen als ik akimbo handguns (X13 auto) bij mij heb...... een bug of is dat expres gedaan?

Die GS50 handgun is ook heerlijk :)
Dat nog niet gehad maar heb wel eens dat ik juist alleen maar met mijn 2e wapen kan spelen.
Hou dan met mijn primary weapon zogenaamd wel een wapen vast maar ligt er niets in mijn handen en kan ik ook daadwerkelijk niet schieten.

Geen oorzaak gevonden daar voor. Overigens alleen bij assault rifles gebeurd maarja kan ook toeval zijn.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:53
m0nk schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:29:
[...]

Heet nu The Naughty list, winter shipment.. :)
Bedankt voor de tip, dankzij je reactie kon ik weer verder met Shipment _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Exactor it schreef op woensdag 21 december 2022 @ 22:04:
[...]

Als je naar je profile gaat (start knop en dan maar rechts tabben) zie je ze bij calling cards.
Ja had ik al gekeken inderdaad. Daar ben ik inmiddels lekker op weg mee. Maar ik dacht toch echt dat ik ergens heb gezien dat ik X kills met een granaat of drill charge moest maken. Werkelijk geen idee waar ik dat heb gezien ;(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Ricmaniac schreef op donderdag 22 december 2022 @ 08:10:
[...]

Dat nog niet gehad maar heb wel eens dat ik juist alleen maar met mijn 2e wapen kan spelen.
Hou dan met mijn primary weapon zogenaamd wel een wapen vast maar ligt er niets in mijn handen en kan ik ook daadwerkelijk niet schieten.

Geen oorzaak gevonden daar voor. Overigens alleen bij assault rifles gebeurd maarja kan ook toeval zijn.
Is dat niet dat je primary even in de linkerhand wordt gehouden en dan met de rechterhand je pistool? Dat zie ik ook vaak in beeld en dacht eerst dat er wat mis was. Maar het is dus met opzet, ik denk dat het met de Fast Hands perk te maken heeft, want het is wel een stuk sneller.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:53
Gisteravond had ik een killstreak van 15 op shipment :D :X , schrok er zelf van want hoe ben ik zo lang in leven gebleven :P.

[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 22-12-2022 10:09 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Exactor it
  • Nu online
Vrijdag schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:06:
[...]

Ja had ik al gekeken inderdaad. Daar ben ik inmiddels lekker op weg mee. Maar ik dacht toch echt dat ik ergens heb gezien dat ik X kills met een granaat of drill charge moest maken. Werkelijk geen idee waar ik dat heb gezien ;(
Hmm. Die ken ik niet. Of zitten die bij de mastery challenges (moet je honderden kills met bepaalde camo op je gun maken)? Die heb ik ook nog niet in game gevonden. Op de een of andere manier kom ik wat ik ook aanklik in het menu binnen 6 seconden bij Shipment uit. :=
Vrijdag schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:08:
[...]

Is dat niet dat je primary even in de linkerhand wordt gehouden en dan met de rechterhand je pistool? Dat zie ik ook vaak in beeld en dacht eerst dat er wat mis was. Maar het is dus met opzet, ik denk dat het met de Fast Hands perk te maken heeft, want het is wel een stuk sneller.
Is de QuickDraw attachment dacht ik(stock?)
Om zo nog sneller te kunnen switchen naar je pistol.

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-01 09:49

rCk

Chelseamarre123 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 12:47:
[...]

Dat is de quickdraw, bijvoorbeeld met de basilisk ja. ziet er wel tof uit ja. Die is met de juiste attachments ook wel ziek snel met de ADS, ideaal op shipment _/-\o_

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-01 15:23
hebben jullie alles max level, of alleen de wapens die jullie veel gebruiken?

Don’t go around the mountain but go over the mountain

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:11

Oxigeon

En zo is dat!

zaander schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:43:
De wapens die ik het meeste gebruik heb ik in elk geval Max level. Sommige goud maar zeker niet allemaal.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• rCk

rCk

Ik tracht alles max level te krijgen, maar sommige wapens zijn echt een mega grind om het te halen en geef ik vaak op. Je gaat er anders door spelen omdat sommige wapens mij gewoon niet zo liggen...

Ik wil er nog wel een aantal naar max level krijgen, maar laatste tijd vooral met wapens die mij wel liggen.
Ik neem die andere wapens wel mee naar DMZ, als je daarmee een potje DMZ rondloopt dan gaat het XP vanzelf zonder dat je het doorhebt _/-\o_
Chelseamarre123 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 12:47:
[...]

Ah mooi, dat wist ik niet. Weer wat geleerd :) Gaat inderdaad echt super snel daarmee.

Op het schild na alle primaries (inclusief launchers) op max level. Ook het eerste pistool. Oh, de M13b mis ik, want die heb ik niet. tenzij ik die toevallig kan oppakke.

Goud, platinum en de rest zie ik nog wel even. Dat komt wellicht later als ik alles gedaan heb of ik verveel me :P

[ Voor 13% gewijzigd door Vrijdag op 22-12-2022 14:04 ]

Exactor it schreef op donderdag 22 december 2022 @ 10:30:
[...]

Hmm. Die ken ik niet. Of zitten die bij de mastery challenges (moet je honderden kills met bepaalde camo op je gun maken)? Die heb ik ook nog niet in game gevonden. Op de een of andere manier kom ik wat ik ook aanklik in het menu binnen 6 seconden bij Shipment uit. :=
Volgens mij ben ik er achter. Toen de calling card exploit nog werkte via een private CDL match, kon je alle calling cards bekijken. Daar zaten ook de wapen en equipment mastery cards bij. De omschrijving daarvan was dat je X kills moest maken.

https://www.gamesradar.co...latinum-polyatomic-orion/ hier staat ook wel wat uitgelegd, hoewel niet precies wat ik zoek.

Ah kijk, het waren blijkbaar de Prestige levels challenges:
https://game8.co/games/Modern-Warfare-2/archives/393906

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 22-12-2022 14:33 ]

• Exactor it
  • Nu online
rCk schreef op donderdag 22 december 2022 @ 13:23:
[...]

Dat is de quickdraw, bijvoorbeeld met de basilisk ja. ziet er wel tof uit ja. Die is met de juiste attachments ook wel ziek snel met de ADS, ideaal op shipment _/-\o_
Bij mij vertraagt het juist omdat ik steeds raar kijk omdat ik niet snap wat er op mijn scherm gebeurt. Ik ben te oud voor quick draw :)

• rCk

rCk

Exactor it schreef op donderdag 22 december 2022 @ 14:19:
[...]

Bij mij vertraagt het juist omdat ik steeds raar kijk omdat ik niet snap wat er op mijn scherm gebeurt. Ik ben te oud voor quick draw :)
Hahaha.... Ik heb dat ook wel eens hoor, ben ik afgeleid wat er verder gebeurd en word ik aan flarden geschoten. Leeftijd is hier 31... Dat zou nog geen excuus moeten zijn :'(
Exactor it schreef op donderdag 22 december 2022 @ 14:19:
[...]

Ik ben te oud voor quick draw :) Op onze leeftijd neem je liever de tijd voor mooie dingen 8)
Fixed :P

• Exactor it
  • Nu online
Hahaha, dat is vaak wel zo. Zo kan ik erg genieten van de prachtige kleur wit vlak nadat ik een flashbang gegooid heb. Op andere momenten zie je me als een gfuel puber de hoek om dropshotten. :)

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-01 14:58
Ik heb de helft van de wapens op goud, sommigen op platinum en ben lvl 250. Ben er nu wel een beetje klaar mee, tijd voor wat nieuws!

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-01 15:23
weet een van jullie of er een overzichtelijk lijstje is van welke wapens je nou moet levelen voor bijvoorbeeld een goeie RPK loadout

Don’t go around the mountain but go over the mountain

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-12-2025
CosmoKramer schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 07:13:
Ik heb de helft van de wapens op goud, sommigen op platinum en ben lvl 250. Ben er nu wel een beetje klaar mee, tijd voor wat nieuws!
Je bent net zo goed op weg voor de camo grind! Even doorzetten!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik zie weinig gesprekken mbt de raid en building 21 enzo… naast mp vind ik dat echt een geweldige toevoeging. Vooral als je nu al bent uitgekeken op de mp

psn: Dutch-President

• CosmoKramer
PrimalFury schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 08:37:
[...]

Je bent net zo goed op weg voor de camo grind! Even doorzetten!
Ik vrees dat lege gevoel dat als je het uiteindelijk hebt gehaald en dan een paar potjes speelt met je ultieme camo en erachter komt dat al veel meer spelers die camo hebben en je eigenlijk nog steeds een best wel matige speler bent ondanks je mooie glimmende gun die alleen maar laat zien hoeveel uur van je leven je in deze game het gestopt waardoor de camo uiteindelijk geen statussymbool meer is, maar slechts een mark of shame voor de rest van de wereld.

;)

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik kan de hele game starten maar als ik een multiplayer pot wil starten krijg ik deze melding. : Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YwkLH-7bBnjQ2bNpLmr-m-NwzUA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bMwG83sAhnWSShMXd9XbQT3O.png?f=fotoalbum_large

Dan crashed de game terug naar het begin scherm, krijg ik deze melding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uuXYnpfDj5l_gjeAdnju6xfhmAU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tBww1bVWA68hHW0YIKrQj7S8.png?f=fotoalbum_large

En werkt daarna alles naar behoren, hebben jullie dat nou ook?

Dacht eerst dat het met QuickResume te maken had maar ook als ik de game volledig gesloten had is het.

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 23-12-2022 09:35 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 23:00

thunder8

Het gedonder begint weer.

randy_e schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 08:42:
Ik zie weinig gesprekken mbt de raid en building 21 enzo… naast mp vind ik dat echt een geweldige toevoeging. Vooral als je nu al bent uitgekeken op de mp
Als ik zie wat je moet doen in de RAID, dan heb ik zoiets, laat maar. Een uur lang met 3 spelers die op elkaar zijn ingespeeld, constant onderwater lucht moeten delen, eindpuzzels met zeer beperkte tijd en constant vijanden en bombdrones die je bestoken, nah laat maar. Misschien dat ik er later anders over ga nadenken, maar momenteel heb ik niet de neiging: Laten we dat maar eens proberen. :o

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 09:35:
Ik kan de hele game starten maar als ik een multiplayer pot wil starten krijg ik deze melding. : [Afbeelding]

Dan crashed de game terug naar het begin scherm, krijg ik deze melding:

[Afbeelding]

En werkt daarna alles naar behoren, hebben jullie dat nou ook?

Dacht eerst dat het met QuickResume te maken had maar ook als ik de game volledig gesloten had is het.
Ik krijg dit op PS5 inderdaad als ik het systeem in rustmodus zet terwijl ik in het menu zit (dus echt het MW2 menu, niet de 'launcher' die ze daar nog voor hebben geplakt), ik heb het zelf nog nooit gehad nadat ik de game helemaal opnieuw opstart.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-01 16:23

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 09:56:
[...]

Ik krijg dit op PS5 inderdaad als ik het systeem in rustmodus zet terwijl ik in het menu zit (dus echt het MW2 menu, niet de 'launcher' die ze daar nog voor hebben geplakt), ik heb het zelf nog nooit gehad nadat ik de game helemaal opnieuw opstart.
Als ik de PS5 ontwaak uit Rest mode dan moet de game vaak opnieuw starten, maar dat doet de PS5 dan na een melding uit zichzelf wel. Session expired, wat niet zo gek is.

• Donstil
  • Niet online
Session expired is niet zo gek idd. Die krijg ik op de Xbox ook als ik de game in Quick resumé laat.

Deze meldingen komen echter ook als de game volledig afgesloten geweest is.

• Donstil
  • Niet online
randy_e schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 08:42:
Wij hebben gisteren de raid gedaan, daar vond ik persoonlijk maar weinig aan, de beloning was ook niet in verhouding met de tijd. 7500Xp en een gun die ik al gold heb 8)7

Building 21 is wel tof. Alleen wel wat jammer dat die zo weinig open is.

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-01 16:29
CosmoKramer schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 09:29:
[...]
ondanks je mooie glimmende gun die alleen maar laat zien hoeveel uur van je leven je in deze game het gestopt
Ik moet zeggen dat de camo grind sinds de komst van shipment echt heel makkelijk is geworden :+.
Ik heb in een weekendje 8 assaults van vrijwel niks naar gold, dus ik voel me niet aangesproken :P

• thunder8

thunder8

Donstil schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:19:
[...]

Wij hebben gisteren de raid gedaan, daar vond ik persoonlijk maar weinig aan, de beloning was ook niet in verhouding met de tijd. 7500Xp en een gun die ik al gold heb 8)7

Building 21 is wel tof. Alleen wel wat jammer dat die zo weinig open is.
Djeez, dat is wel heel weinig. Dat pak je makkelijk met een 5-10 minuten ronde Shipment. 8)7 (Die golden gun niet, maar dat is ook niet echt bijzonder)

Gisteren mijn 3de AR op goud gezet. 1 Sniper bijna goud, alleen 10 hipfires is een waardeloos doel met dat wapen. Heb het spel sinds afgelopen vrijdag pas, dus nog niet zo heel veel uur erin gestoken en speel alleen shipment voor de 3 kills zonder doodgaan 10x wat bijna overal een requirement is voor goud. Voor de rest speel ik alleen Quick Play of Invasion. Merkte in die laatste trouwens dat het niet hard gaat qua camo's als je voornamelijk AI doodschiet.

Snap trouwens niet waarom iedereen zo'n hekel heeft aan de Sena map. Vind die juist wel uitdagend. Die desert map met die kapot geschoten huizen vind ik juist weer helemaal niets. El Asilo ook niet bijzonder.

[ Voor 39% gewijzigd door thunder8 op 23-12-2022 10:36 ]

Verwijderd

thunder8 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:28:
[...]

Djeez, dat is wel heel weinig. Dat pak je makkelijk met een 5-10 minuten ronde Shipment. 8)7 (Die golden gun niet, maar dat is ook niet echt bijzonder)
Eens dat het weinig is, maar modussen vergelijken met Shipment lijkt me ook niet helemaal eerlijk :). Die map is gewoon gemaakt op power-levelen en in korte tijd zoveel mogelijk dopamine je lichaam in krijgen. Begrijp me niet verkeerd, ik geniet daar soms ook van, maar dat een raid niet dezelfde xp per minuut geeft als een modus waar de enemies letterlijk in je vizier spawnen terwijl je aan het schieten bent lijkt me alleen maar gezond game design ;)

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:46:
[...]

Eens dat het weinig is, maar modussen vergelijken met Shipment lijkt me ook niet helemaal eerlijk :). Die map is gewoon gemaakt op power-levelen en in korte tijd zoveel mogelijk dopamine je lichaam in krijgen. Begrijp me niet verkeerd, ik geniet daar soms ook van, maar dat een raid niet dezelfde xp per minuut geeft als een modus waar de enemies letterlijk in je vizier spawnen terwijl je aan het schieten bent lijkt me alleen maar gezond game design ;)
Elke andere map en modus levert ook een veelvoud aan XP op. Shipment was alleen een voorbeeld. Invasion geeft veel meer, elke andere map dan shipment in QP geeft veel meer. Als je met 3 man een uur lang bergen moet verzetten om het te halen is 7500XP schandalig. En dan is een dergelijke modus leuk voor de keuze, maar als bijna niemand het speelt, is het alleen een statistiek.

Verwijderd

thunder8 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:50:
[...]

Elke andere map en modus levert ook een veelvoud aan XP op. Shipment was alleen een voorbeeld. Invasion geeft veel meer, elke andere map dan shipment in QP geeft veel meer. Als je met 3 man een uur lang bergen moet verzetten om het te halen is 7500XP schandalig. En dan is een dergelijke modus leuk voor de keuze, maar als bijna niemand het speelt, is het alleen een statistiek.
Zoals ik zeg, ik ben het eens dat het redelijk weinig XP is. Maar mijn punt was meer dat shipment ook buiten proporties is, en dat daarmee vergelijken geen vergelijk is omdat shipment ook veeeel meer verdient dan andere maps.

Persoonlijk denk ik dat verhaal modussen nooit geschikt zijn om in te levelen, en als dat je doel is dan is inderdaad een raid niet wat je moet doen. Volgens mij moet je het vooral spelen omdat je het leuk vindt, niet omdat de reward net iets beter is dan een multiplayer map. Als het echt voelt als 'ik moet dit doen' dan is de modus volgens mij niet voor jou, dat is prima maar dat moet je ook wel kunnen accepteren.
De reward kan zeker iets omhoog, maar ik snap persoonlijk wel dat een verhaal missie niet hetzelfde is als 100 kills pakken in 10 minuten domination qua xp :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2022 10:55 ]

CosmoKramer schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 09:29:
[...]

Ik vrees dat lege gevoel dat als je het uiteindelijk hebt gehaald en dan een paar potjes speelt met je ultieme camo en erachter komt dat al veel meer spelers die camo hebben en je eigenlijk nog steeds een best wel matige speler bent ondanks je mooie glimmende gun die alleen maar laat zien hoeveel uur van je leven je in deze game het gestopt waardoor de camo uiteindelijk geen statussymbool meer is, maar slechts een mark of shame voor de rest van de wereld.

;)
Kan je beter gaan voor moeilijk bereikbare calling cards zoals de DMZ/Warzone en Prestige cards.. Camo's vallen immers nauwelijks op, tenzij felgekleurd.
Terwijl als je de gewone modi speelt en je legt iemand om, dan ziet diegene wel jouw calling card en emblem in de killcam 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 23-12-2022 11:47 ]

• Donstil
  • Niet online
thunder8 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:28:
[...]

Haha ja dat ook, nu is dat wel shipment natuurlijk maar ook DMZ en Warzone doen een veelvoud van die raid.

Had allemaal best wat meer gemogen.

Overigens was die ene puzzel wel geinig samenwerken maar dat was het eigenlijk wel. Best een gemiste kans die hele raid, verwacht de volgende niet meer te gaan doen.

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 10:55:

Persoonlijk denk ik dat verhaal modussen nooit geschikt zijn om in te levelen, en als dat je doel is dan is inderdaad een raid niet wat je moet doen. Volgens mij moet je het vooral spelen omdat je het leuk vindt, niet omdat de reward net iets beter is dan een multiplayer map. Als het echt voelt als 'ik moet dit doen' dan is de modus volgens mij niet voor jou, dat is prima maar dat moet je ook wel kunnen accepteren.
De reward kan zeker iets omhoog, maar ik snap persoonlijk wel dat een verhaal missie niet hetzelfde is als 100 kills pakken in 10 minuten domination qua xp :)
Nou wij speelde het uiteraard niet om te levelen (we zijn bijna bij 250 dus boeit allemaal niet zoveel) maar viel wel op.

Spelen “omdat je het leuk vind” viel ook af maar dat zal meer een persoonlijke smaak zijn :P

Ik had misschien van de term Raid gewoon wat meer verwacht ofz.

• CosmoKramer
Vrijdag schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 11:44:
[...]
Kan je beter gaan voor moeilijk bereikbare calling cards zoals de DMZ/Warzone en Prestige cards.. Camo's vallen immers nauwelijks op, tenzij felgekleurd.
Terwijl als je de gewone modi speelt en je legt iemand om, dan ziet diegene wel jouw calling card en emblem in de killcam 8)
Ik heb dat Santa pakket gekocht met Klaus.. dat is ook al heerlijk om als Kerstman met een rode Shotgun mayhem te brengen.

CosmoKramer schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 12:05:
[...]

Ik heb dat Santa pakket gekocht met Klaus.. dat is ook al heerlijk om als Kerstman met een rode Shotgun mayhem te brengen.
"Rudolph, the headshotting reindeer" 8)

• thunder8

thunder8

Donstil schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 12:04:
[...]

Nou wij speelde het uiteraard niet om te levelen (we zijn bijna bij 250 dus boeit allemaal niet zoveel) maar viel wel op.

Spelen “omdat je het leuk vind” viel ook af maar dat zal meer een persoonlijke smaak zijn :P

Ik had misschien van de term Raid gewoon wat meer verwacht ofz.
Raid stash in DMZ geeft in ieder geval veel wapens en anders spullen. :) En als ik dan zie dat deze Raid een uur duurt en dan zo weinig levert aan XP en/of wapens, tja dan is mijn mening dat de geïnvesteerde tijd / beloning niet helemaal klopt en de naam niet echt recht doet. En dat zie je ook in andere games tegenwoordig. Bijvoorbeeld GT7 heeft races die 725.000 credits opleveren in 25 minuten, maar ook races die niet verder komen dan 80.000 in 15 minuten. Dat strookt niet echt en het lijkt mij toch niet zo heel moeilijk om tijd/beloning volgens een bepaalde formule redelijk gelijk te houden.

Maar 250 is max level dit keer? Ben na een week al iets van level 165. Dan is dat ook zo gehaald. S1 Cold War was mijn hoogste level, iets van level 840 aan het eind van het seizoen.

Level 250 is het hoogste nu inderdaad. Je bent dan Prestige 5. Wellicht dat tegen het einde van de levenscyclus ze dit laten oplopen?

In één van de eerdere CoD's Black Ops II kon je trouwens ook kiezen voor een stats reset als max prestige beloning. Uit mijn hoofd begon je dan weer letterlijk op 1 en moest je alles opnieuw vrijspelen. Alleen je camo's en calling cards bleven bewaard geloof ik. Dat vind ik op zich ook wel een leuk idee.

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 23-12-2022 12:32 ]

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-01 16:23

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Vrijdag schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 12:23:
Level 250 is het hoogste nu inderdaad. Je bent dan Prestige 5. Wellicht dat tegen het einde van de levenscyclus ze dit laten oplopen?

In één van de eerdere CoD's kon je trouwens ook kiezen voor een Blank Slate als max prestige beloning. Uit mijn hoofd begon je dan weer letterlijk op 1 en moest je alles opnieuw vrijspelen. Alleen je camo's en calling cards bleven bewaard geloof ik. Dat vind ik op zich ook wel een leuk idee.
Een beetje zoals CoD eerder: Bij prestige echt opnieuw beginnen :)?
Prestige is nu gewoon niks. Het is doorlevelen terwijl alles al unlocked is.l
Ze hebben dat heel snel gemaakt zodat je lekker de shot dopamine krijgt als je levelt. “Yes, weer een level”
Het stelt allemaal wat weinig voor.

Vroeger! Toen moest je pas aan de bak met prestige. Ik weet het nog goed. Het was de eerste Modern Warfare met matchmaking systeem. Iedereen schreeuwde moord en brand en tegelijkerheid speelde iedereen het wel gewoon. Dan klikte je op prestige en was je alles kwijt….. Begon je weer met je trouwe M4 :)

• PrimalFury

In één van de eerdere CoD's Black Ops II kon je trouwens ook kiezen voor een stats reset als max prestige beloning. Uit mijn hoofd begon je dan weer letterlijk op 1 en moest je alles opnieuw vrijspelen. Alleen je camo's en calling cards bleven bewaard geloof ik. Dat vind ik op zich ook wel een leuk idee.
De cap van 250 gaat omhoog bij season 2. Zo gaat deze steeds omhoog per seizoen.

• Donstil
  • Niet online

Begreep ergens dat eind van dit seizoen je weer verder kunt vanaf 250 en er geen reset komt.

Edit: Aah stond hierboven al 8)7

• Donstil
  • Niet online
Hann1BaL schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 12:33:
[...]
Ik weet het nog goed. Het was de eerste Modern Warfare met matchmaking systeem. Iedereen schreeuwde moord en brand en tegelijkerheid speelde iedereen het wel gewoon.
de beschrijving van alle gamers op het internet :P

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:58
Sync't MW2 de graphic settings mee?

Ik bedoel: ik heb een PC en een laptop en op beide staat MW2 geinstalleerd. Maar elke keer als ik de game op mijn laptop opstart, moet ik eerst settings tweaken voordat ik fatsoenlijke framerates haal (mijn PC is veel krachtiger).

Indien het antwoord Ja is, kan dat ook 'unsynced'?

(Op de PC hoef ik het echter nooit andersom te doen.... dus vandaar dat ik het zo vreemd vind)

[ Voor 13% gewijzigd door PdeBie op 23-12-2022 13:11 ]

• Donstil
  • Niet online
thunder8 schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 12:17:
[...]
Maar 250 is max level dit keer? Ben na een week al iets van level 165. Dan is dat ook zo gehaald. S1 Cold War was mijn hoogste level, iets van level 840 aan het eind van het seizoen.
Haha ja door shipment gaat dat level systeem wel direct helemaal stuk.

Dan gaat alles zo belachelijk snel. Zeker met dubbel XP aan wat je tegenwoordig ook overal krijgt.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
4 uur cooldown op het 2e slot ? No problem :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E9QLUGNncmtTFAXkOd8eS7JCmUk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/C3Nds6pkFyL30ih2lHn50R33.jpg?f=user_large

• PilatuS
  • Niet online
Van alles een beetje. Een operator met veel geld, safes, contracten en veel loot verkopen. Mijn teammate had het geld niet nodig dus kreeg alles van hem.

Dit is voor mij ook wel een uitzondering hoor :)

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:34
Misschien ben ik blond ofzo, maar kan het zijn dat je quick match alleen maar solo kan spelen en niet met een pre-made? Zal toch zeker niet ??

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-01 14:57
BootVluchteling schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 23:03:
Misschien ben ik blond ofzo, maar kan het zijn dat je quick match alleen maar solo kan spelen en niet met een pre-made? Zal toch zeker niet ??
Je wilt split screen spelen of in een party?
Split screen weet ik niet, er zijn hier wel personen die hier ervaring mee hebben, @G_Dragon bijvoorbeeld.

Als je party bedoelt, dit kan zeker wel.

• BootVluchteling
JeroenD92 schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 23:23:
[...]

Je wilt split screen spelen of in een party?
Split screen weet ik niet, er zijn hier wel personen die hier ervaring mee hebben, @G_Dragon bijvoorbeeld.

Als je party bedoelt, dit kan zeker wel.
Op de PC met een andere speler online.
BootVluchteling schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 23:03:
Rechts boven in het hoofdmenu heb je een stukje menu waar je kan kiezen voor Social. Daar kan je mensen uitnodigen voor een party. Staat onder Your Party en dan de tegel Invite players. Je moet de ander dan wel in je vrienden lijst hebben.
In dezelfde tegel kan je ook de regels instellen wie er al dan niet mogen joinen.

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Is er een mogelijkheid om weer shoothouse te doen? Vind die lekker snel doorspelen dn leuker dan de chaos in shipment

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-01 05:51
Squishie schreef op zondag 25 december 2022 @ 09:38:
Is er een mogelijkheid om weer shoothouse te doen? Vind die lekker snel doorspelen dn leuker dan de chaos in shipment
Die zit in de standaard playlists, niet los te kiezen, zal binnenkort wel weer omgedoopt worden tot shoot the ship :)

psn drad83

• BootVluchteling
Vrijdag schreef op zondag 25 december 2022 @ 09:13:
[...]

Rechts boven in het hoofdmenu heb je een stukje menu waar je kan kiezen voor Social. Daar kan je mensen uitnodigen voor een party. Staat onder Your Party en dan de tegel Invite players. Je moet de ander dan wel in je vrienden lijst hebben.
In dezelfde tegel kan je ook de regels instellen wie er al dan niet mogen joinen.
Ja klopt, ik heb het wel voor elkaar gekregen om met hem samen in een party te zitten. We kunnen dan wel the naughty list bijvoorbeeld doen ( 24/7 ship ) maar niet quickmatch lijkt het. Eventueel zin om het samen ff te testen? Ben online 8)

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:09
Multiplayer blijft gewoon zooo fijn in deze game. Ik speel dat nog steeds een stuk liever dan warzone/dmz .

Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik warzone ook niet super topnotch draai op mijn pc waardoor de ervaring minder is maargoed.

In multiplayer inmiddels weer 2 marskman rifles gold camo er bij. nog 1 te gaan maar om alle marksmanrifles gold te hebben :)

Shipment is echt ideaaal voor het levelen van wapens.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• BootVluchteling
Ik heb het denk ik al gevonden. "Free for all" stond aan in de playlist, die dus blokkeerde dat we samen konden spelen..

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:15
Heb ik dat…

Eindelijk de chemist dood en ik sta op het punt de m13b te pakken, zit ie vast in de texture…

YouTube: The Chemist doesn’t like me. M13B fail.

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Grind is done, in vergelijking met MW 2019 was deze een stuk beter te doen. Enige wat tegen viel waren die 1000+ longshots. Blij dat ik gewacht heb op shipment want dat maakt al die challenges toch echt wel een stuk makkelijker.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mIRaAvs203d75Etc3AuKJ1cOYCY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GVYMqMxKujGyOVWt4iey4Xxv.png?f=fotoalbum_large

Voordeel ook met die 4 nieuwe wapens dat je ook een aantal kan skippen voor de Orion camo, mocht je geen zin hebben in shield of mes kan je die skippen en bijvoorbeeld nieuwe AR en sniper doen.

[ Voor 26% gewijzigd door Rappa1985 op 27-12-2022 09:34 ]

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• PrimalFury
BootVluchteling schreef op zondag 25 december 2022 @ 20:09:
[...]

Ja klopt, ik heb het wel voor elkaar gekregen om met hem samen in een party te zitten. We kunnen dan wel the naughty list bijvoorbeeld doen ( 24/7 ship ) maar niet quickmatch lijkt het. Eventueel zin om het samen ff te testen? Ben online 8)
Komt dat niet omdat je free for all in het filter aan hebt staan? dat kan namelijk niet met een party.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sinds kerst een ps4 staan :+ daarbij de warzone game gespeeld; bevalt me wel. Denk de volleidge game maar ga aanschaffen.

Bij de zoektocht naar aanbieders, kwam ik deze verkoper tegen; https://www.gamescard.net...GDktzMHGQD8BoC3xsQAvD_BwE

hoe betrouwbaar/realistisch is dit? lijkt 40% onder de marktprijs te zitten ... als iets te mooi is [..]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:31
himlims_ schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 11:45:
sinds kerst een ps4 staan :+ daarbij de warzone game gespeeld; bevalt me wel. Denk de volleidge game maar ga aanschaffen.

Bij de zoektocht naar aanbieders, kwam ik deze verkoper tegen; https://www.gamescard.net...GDktzMHGQD8BoC3xsQAvD_BwE

hoe betrouwbaar/realistisch is dit? lijkt 40% onder de marktprijs te zitten ... als iets te mooi is [..]
https://nl.trustpilot.com/review/gamecards.net

Redelijk betrouwbaar maar door een afwijkend proces (even goed lezen, je moet via een ander account op je PS inloggen en de code inladen/downloaden en dan op je eigen account zetten) zou ik het liever niet doen.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:11

Oxigeon

En zo is dat!

Is niet mijn ding. Je krijgt een ps account toegestuurd ipv de game. De geruchten gaan soms dat meerdere mensen via dat account dan gebruik maken van diezelfde game.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

https://www.budgetgaming....rn+warfare+ii+(2022).html Ik zou het gewoon hier bij houden. Het risico is te groot om er een paar tientjes op te besparen.

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Rappa1985 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 09:30:
Grind is done, in vergelijking met MW 2019 was deze een stuk beter te doen. Enige wat tegen viel waren die 1000+ longshots. Blij dat ik gewacht heb op shipment want dat maakt al die challenges toch echt wel een stuk makkelijker.

[Afbeelding]

Voordeel ook met die 4 nieuwe wapens dat je ook een aantal kan skippen voor de Orion camo, mocht je geen zin hebben in shield of mes kan je die skippen en bijvoorbeeld nieuwe AR en sniper doen.
Nog tips voor de longshots? Behalve "tier 1 neem ik aan" ?

• Rappa1985
donvalentino schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 15:44:
[...]

Nog tips voor de longshots? Behalve "tier 1 neem ik aan" ?
Tier 1 is inderdaad de juiste keuze
  • Focus qua attachments op damage range, anti recoil en stabiliteit
  • Gebruik single fire mode als wapen teveel recoil blijft hebben
  • Mocht je in een map komen waar je direct tegenover elkaar staat (denk aan shoothouse) gebruik dan smokes en thermal scopes om in positie te komen
  • Equip een claymore om je rug te dekken en een deployable cover om te mounten
  • Voor de smg's vond ik het wel handig om een afstandmeter op scope te hebben zodat je weet wat de juiste afstand is voor een longshot, in Tier 1 krijg je namelijk geen melding of iets een longshot is of niet
Hierbij nog de afstanden:

Shotguns: 12.5m
Pistols: 20m
SMGs: 30m
LMGs: 38m
Marksman Rifles: 38m
Battle Rifles: 38m
Sniper Rifles: 50m

Pistol en shotgun kan nog in Shipment qua afstand

En verder heel veel geduld hebben en proberen niet gek te worden haha

[ Voor 22% gewijzigd door Rappa1985 op 27-12-2022 16:09 ]

Rappa1985 schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 09:30:

[Afbeelding]

Gefeliciteerd! Volgens mij ben jij echt één van de eersten ter wereld met die camo. In elk geval wel de eerste Tweaker 8)

Vrijdag schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 18:49:
[...]

Gefeliciteerd! Volgens mij ben jij echt één van de eersten ter wereld met die camo. In elk geval wel de eerste Tweaker 8)
Denk dat @Ryada hem ook had

• fetix1
Weinig christmas noobs te bekennen nog :p

• fetix1
Heb vanavond zo’n avond dat ik helemaal wordt afgeslacht dus ik kan ze goed gebruiken :p

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:58
Sinds gisteren de Bas-P unlocked. Dat ding speelt mij een partij lekker zeg. Short tot medium range is hij geweldig. Long range komt hij net tekort, maar soms lukt het nog wel om iemand te pakken.

• Rappa1985
[...]

Gefeliciteerd! Volgens mij ben jij echt één van de eersten ter wereld met die camo.
hahhaaha

Zal niet lang duren voordat iedereen hem heeft, deze mastery camo is meer of je de tijd er voor wilt nemen dan dat het een uitdaging is.

[ Voor 40% gewijzigd door Rappa1985 op 28-12-2022 08:59 ]

• Ryada
  • Laatst online: 25-01 14:26

Ryada

She/Her

Ja al een maandje geleden of iets eerder. Sinds de nieuwe expansie van WoW heel weinig nog CoD gespeeld. Was wel een leuke grind vooral omdat tier 1 nog niet beschikbaar was :p
Op 28 November blijkbaar: Ryada in "[Multi] Call of Duty: Modern Warfare II"

[ Voor 13% gewijzigd door Ryada op 28-12-2022 09:12 ]

Steam: Ryada.

• Rappa1985
Ryada schreef op woensdag 28 december 2022 @ 09:10:
[...]
Was wel een leuke grind vooral omdat tier 1 nog niet beschikbaar was :p
Respect hoor! Vond die longshots in Tier 1 al frustrerend. En launchers/melee classes zonder shipment......brrrrrr XD

[ Voor 10% gewijzigd door Rappa1985 op 28-12-2022 09:50 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Je kan je ergens registeren voor mw2 mobile. Je krijgt als het doel is behaald wat rewards iemand enig idee hoe jeje precies kan registeren hiervoor?

Dit staat op de site
Pre-registration rewards available for use upon worldwide launch - see https://www.callofduty.com/warzonemobile/warzonemobile-terms for more details.

Actual launch date(s), rewards and platform availability are subject to change. Terms and conditions apply.

Burp

Rappa1985 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 08:57:
[...]

hahhaaha

Zal niet lang duren voordat iedereen hem heeft, deze mastery camo is meer of je de tijd er voor wilt nemen dan dat het een uitdaging is.
Misschien dat ik er ook aan begin dan :P Eerst de MP calling cards afwerken. Bijna alle Prestige cards binnen.

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21-01 19:40
Wii4all schreef op woensdag 28 december 2022 @ 10:36:
Je kan je ergens registeren voor mw2 mobile. Je krijgt als het doel is behaald wat rewards iemand enig idee hoe jeje precies kan registeren hiervoor?

Dit staat op de site
Pre-registration rewards available for use upon worldwide launch - see https://www.callofduty.com/warzonemobile/warzonemobile-terms for more details.

Actual launch date(s), rewards and platform availability are subject to change. Terms and conditions apply.
Staat op de pagina waar je naar verwijst.

Voor Apple:
4. HOW TO PRE-ORDER: App Store users will be eligible to participate in this Promotion by following these steps:

(a) Navigate to the Call of Duty: Warzone Mobile app page on the App Store using the App Store app, or on web while logged in to your App Store account.

(b) Select “Get”.

(c) Select “Confirm”.

(d) Maintain pre-order through the date of the worldwide launch of the Game.
Voor Android:
4. HOW TO PRE-REGISTER: Google Play users will be eligible to participate in this Promotion by following these steps:

(a) Navigate to the Call of Duty: Warzone Mobile app page on Google Play using the Google Play app, or on web while logged in to your Google Play account.

(b) Select “Pre-register”.

(c) Select “OK”.

(d) Maintain pre-registration through the date of the worldwide launch of the Game.

• Rappa1985
tommerd_ schreef op woensdag 28 december 2022 @ 10:50:
[...]

Staat op de pagina waar je naar verwijst.

Voor Apple:

[...]

Voor Android:

[...]
We moeten wel eerst wachten tot hij hier beschikbaar is (of je moet je een account hebben van een land waar je al kan pre-orderen) toch?

• tommerd_
Rappa1985 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 11:13:
[...]

We moeten wel eerst wachten tot hij hier beschikbaar is (of je moet je een account hebben van een land waar je al kan pre-orderen) toch?
Zo ver had ik natuurlijk niet gelezen, CTRL+F was de oplossing :9

Overigens wel even verder gezocht en slecht nieuws:
ELIGIBILITY: Rewards are offered globally to residents (as determined based on the Participant’s App Store account registration) of all territories in which the Game is published by Activision Publishing, Inc., provided, residents of the following territories are prohibited from entering this Promotion and shall be ineligible to receive Rewards: Belarus, Belgium, China, the Crimea region of Ukraine, Cuba, the so-called Donetsk and Luhansk People’s Republics, Iran, The Netherlands, North Korea, Russia, Sudan, Syria, Vietnam, and any other country or territory prohibited under applicable laws or in which the Game is not distributed or otherwise made available to install by Activision Publishing, Inc.

• Ryada
  • Laatst online: 25-01 14:26

Ryada

She/Her

Rappa1985 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 09:47:
[...]

Respect hoor! Vond die longshots in Tier 1 al frustrerend. En launchers/melee classes zonder shipment......brrrrrr XD
De longshots icm de launchers waren het meest frustrerende. De melee classes waren heel makkelijk te doen naar mijn mening.

Steam: Ryada.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
tommerd_ schreef op woensdag 28 december 2022 @ 11:45:
[...]

Zo ver had ik natuurlijk niet gelezen, CTRL+F was de oplossing :9

Overigens wel even verder gezocht en slecht nieuws:

[...]
Is dat vanwege loot boxes of heeft dit met iets anders te maken?

Burp

• tommerd_
Wii4all schreef op woensdag 28 december 2022 @ 16:15:
[...]

Is dat vanwege loot boxes of heeft dit met iets anders te maken?
Geen idee, zag het nergens staan maar moet ook eerlijk zeggen dat ik niet heel ver heb doorgezocht.

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22-12-2025
Mensen die nog alleen MP spelen en geen warzone of DMZ.
Vieg me dan toe Jovinho99😜

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:18
Iemand met een aanrader voor burst fire wapen? Middellange afstand

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-01 19:03
[...]

Zeker niet, na de glitch heeft zowat iedereen die camo al 🤣

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-01 19:42
Als ik na DMZ terug wil vinden met welke randoms ik heb gespeeld zie ik enkel historie van meer dan een week geleden. Is dit een bug of doe ik wat verkeerd?

• PilatuS
  • Niet online
ThunderaceNL schreef op woensdag 28 december 2022 @ 20:10:
Als ik na DMZ terug wil vinden met welke randoms ik heb gespeeld zie ik enkel historie van meer dan een week geleden. Is dit een bug of doe ik wat verkeerd?
Er klopt inderdaad niets van. Als je speelt met mensen en het gaat lekker, dan moet je gelijk ingame een verzoek doen, anders lukt het nooit.

• ThunderaceNL
PilatuS schreef op woensdag 28 december 2022 @ 20:18:
[...]

Er klopt inderdaad niets van. Als je speelt met mensen en het gaat lekker, dan moet je gelijk ingame een verzoek doen, anders lukt het nooit.
Wat irritant.... speelde net met een nieuweling, hielp mij met een precision airstrike waarna hij met wat zooi moest exfillen, bleken er drie teams op de exfill aanwezig... onze komst bleek de oorzaak van een grootschalige oorlog :9 , welke wij helaas niet overleefden. Had die gast graag nog met wat simpelere missies geholpen (wist niet dat 6 POI's bezoeken simpelweg met een heli kon).

• PilatuS
  • Niet online
ThunderaceNL schreef op woensdag 28 december 2022 @ 20:31:
[...]

Wat irritant.... speelde net met een nieuweling, hielp mij met een precision airstrike waarna hij met wat zooi moest exfillen, bleken er drie teams op de exfill aanwezig... onze komst bleek de oorzaak van een grootschalige oorlog :9 , welke wij helaas niet overleefden. Had die gast graag nog met wat simpelere missies geholpen (wist niet dat 6 POI's bezoeken simpelweg met een heli kon).
Een hele hoop dingen zijn nog een zooitje, waaronder het hele social systeem. Als ik iets wil antwoorden op iemand die mij iets stuurt terwijl ik ingame ben crashed het hele whisper gebeuren. Maar goed, met alles wat er niet goed werkt, daar kan een boek over schrijven. De basis werkt prima voor DMZ, maar er zitten nog enorm veel bugs in. Verder ook nieuwe bugs bij een update, zoals niets uit een kist op de trein kunnen pakken als de trein door een bocht gaat. Voor de laatste update was dit geen probleem.

Je kan die 6 POI's inderdaad met een heli doen. Goed om te weten want later krijg je een missie waar je ze allemaal moet doen. Dan is een heli bijna nodig en dan hopen dat je 3x tanken overleeft :P

Edit: Ik bedenk mij net dat je ook gewoon 3 bezine jerrycans mee kan nemen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 28-12-2022 20:38 ]

• ThunderaceNL
PilatuS schreef op woensdag 28 december 2022 @ 20:36:
[...]

Een hele hoop dingen zijn nog een zooitje, waaronder het hele social systeem. Als ik iets wil antwoorden op iemand die mij iets stuurt terwijl ik ingame ben crashed het hele whisper gebeuren. Maar goed, met alles wat er niet goed werkt, daar kan een boek over schrijven. De basis werkt prima voor DMZ, maar er zitten nog enorm veel bugs in. Verder ook nieuwe bugs bij een update, zoals niets uit een kist op de trein kunnen pakken als de trein door een bocht gaat. Voor de laatste update was dit geen probleem.

Je kan die 6 POI's inderdaad met een heli doen. Goed om te weten want later krijg je een missie waar je ze allemaal moet doen. Dan is een heli bijna nodig en dan hopen dat je 3x tanken overleeft :P

Edit: Ik bedenk mij net dat je ook gewoon 3 bezine tanks mee kan nemen 8)7
Ah op de trein, viel me ook al op dat ik elke keer aan het draaien was en daardoor niets kon pakken, dat dus :+ .

Ben net met de laatste tier 2 White Lotus bezig (Legion in tier 4 bezig), moet bij Al Safwah wat volk afmaken en heli's downen. Daarna op naar insured slot 2..... goeie tip mbt heli fuelen, dit kan dan op random locaties als je zelf de cans meeneemt?

• PilatuS
  • Niet online
ThunderaceNL schreef op woensdag 28 december 2022 @ 20:41:
[...]
goeie tip mbt heli fuelen, dit kan dan op random locaties als je zelf de cans meeneemt?
Zowel met een auto als heli kan je vanuit je inventory op de jerrycan klikken en dan heb je direct max bezine.

• ThunderaceNL
PilatuS schreef op woensdag 28 december 2022 @ 20:55:
[...]

Zowel met een auto als heli kan je vanuit je inventory op de jerrycan klikken en dan heb je direct max bezine.
Serieus? Dat maakt die missie wel een heel eind eenvoudiger, thnx!
Pagina: 1 ... 63 ... 85 Laatste