Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-11 19:56
Levelen gaat wel lekker snel nu met die boost, mag wel vaker :+

[ Voor 70% gewijzigd door Astratuner op 17-12-2022 16:08 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 11:02
Oxigeon schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 15:42:
[...]

Ja dat snap ik wel. Maar voor mijn gevoel moet ik net zoveel kills maken om te leveleb dan met een assault rifle ofzo. En met een pila maak je nu eenmaal minder kills dan een assault rifle... ofja. Ik dan
Ja klopt, kills leveren evenveel punten op ongeacht wapen. Gelukkig hoef je maar tot level 11 met de launchers. Mik op de voetjes zou ik zeggen. En bij die ene open container waar een spawn in zit (bij c meen ik) is het vaak prijs voor één multikill. :)

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 11:17
Oxigeon schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 08:32:
Ik ben een beetje die pila aan het levelen in shipment. Het gaat sneller dan in elke andere gamemode. Maar dit schiet evengoed niet op haha. Gebruikt trouwens iemand die Pila in Warzone of kan ik daar beter rondrenn3n met mijn tac of m4 met sniper?

Heb namelijk het idee dat ik nooit een chopper zie
Ze zijn ook handig voor een rijdend/varend voertuig. Laatst met nog 4 teams(duo) over had ik er 1 te pakken in een bootje

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-11 20:56
Krijgen we met kerst ook nog een double xp event of ?

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Sandyman538 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 14:04:
[...]

En daarom dus een LMG class maken met een groot magazijn, zeg 100 kogels, daar doe je de incendiary variant in als ammunition en je schiet VTOL en chopper gunner er zo uit. Zeker als er nóg 1 persoon in het team zit die dit ook doet.

Over de radio hoor je 'VTOL incoming', ik druk op options en selecteer mijn 'anti air' class. Dan ga ik ergens dood, ik heb mijn LMG, knal VTOL/Chopper gunner eruit en switch weer naar de loadout waarmee ik wil spelen. Als je alle air support 'gewoon' laat vliegen, gaat het van kwaad naar erger in de lucht.
Inderdaad. Vergeet ook niet te melden dan Cold Blooded als Bonus Perk in te stellen, dan schiet ie ook niet meteen terug :P Ghost kan ook nog, maar is alleen zinvol als je er dan ook een suppressor op zet, wat weer nadelig is voor het aantal kogels wat er in de VTOL moet. Maar het werkt wel sneller dan rocket launchers schieten en herladen want daar heb je al rustig 3 of 4 rockets voor nodig volgens mij (ik heb een keer meer moeten doen dan dat en dat is op veel maps gewoon te lang). UAV's is prima, maar VTOL is gewoon niet handig.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Martinspire
Iets anders:

Onder Social is het Groups tabje actief. Dus er kan een Tweakers groep gemaakt worden voor maximaal 5000 man. Ik wil hem best aanmaken, maar ik ben lang niet actief genoeg om dat op termijn ook te onderhouden. Ik neem aan dat je op den duur wat plaats moet maken voor nieuwe actieve leden of zo. Er zijn nu zo'n 100 groepen gemaakt, dus het loopt nog niet echt storm.

Er is volgens mij ook nog niet heel veel bijzonders aan een groep. Je ziet wat mensen online en kunt parties joinen. Er is volgens mij verder geen communicatie of bonus mee te halen. Gezien de game verder multiplatform is, hoef je ook niet te scheiden, maar ik denk dat iemand die de game van plan is lang te doen, wel even een groep kan aanmaken.

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De Tweakers groep bestaat al.

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:42
Man man man, ik heb MW2 überhaupt niet gekocht. Dus ik dacht; even in de game hoppen met het free weekend. De eerste 3 games heb ik alleen maar level 150+ spelers tegenover mij met meta wapens en de gouden dual-pistol springende tegenstanders.

Kan mij niet voorstellen dat de SBMM dit met opzet doet? Ik word met m'n stock wapens natuurlijk finaal ingemaakt. Niet echt een 'koop onze game' salespitch :+
Tenzij hij mijn WZ1 K/D pakt om mij te matchen in deze game. Ik had destijds een K/D van 1.3 ofzo.

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchy007 op 18-12-2022 01:18 ]

• Exactor it
Dutchy007 schreef op zondag 18 december 2022 @ 01:16:
Man man man, ik heb MW2 überhaupt niet gekocht. Dus ik dacht; even in de game hoppen met het free weekend. De eerste 3 games heb ik alleen maar level 150+ spelers tegenover mij met meta wapens en de gouden dual-pistol springende tegenstanders.

Kan mij niet voorstellen dat de SBMM dit met opzet doet? Ik word met m'n stock wapens natuurlijk finaal ingemaakt. Niet echt een 'koop onze game' salespitch :+
Tenzij hij mijn WZ1 K/D pakt om mij te matchen in deze game. Ik had destijds een K/D van 1.3 ofzo.
Een KD van 1,3 is niet echt een reden om via sbmm tegen super goede spelers te komen. Misschien ben je iets minder goed dan je denkt. Zeker op maps die je niet kent tegen mensen die de map wel kennen. Verder is geen wapen overpowered. Sterker nog de basis gun (M4) is een van de betere guns in het spel.

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:42
Exactor it schreef op zondag 18 december 2022 @ 01:24:
[...]

Een KD van 1,3 is niet echt een reden om via sbmm tegen super goede spelers te komen. Misschien ben je iets minder goed dan je denkt. Zeker op maps die je niet kent tegen mensen die de map wel kennen. Verder is geen wapen overpowered. Sterker nog de basis gun (M4) is een van de betere guns in het spel.
Nouja het heeft op dit moment niet veel te maken met goed zijn of niet. Ik ben letterlijk level 5, met nog geen half uurtje in de game. Nul mapkennis en ook nog geen 'feel' met de MW2 mechanics. Dus ik zou op z'n minst verwachten dat ik gematched wordt met mede low-levels om in ieder geval een fighting chance te hebben.

Ik doe overigens alleen Multiplayer... geen Warzone hè :).

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:38
Dutchy007 schreef op zondag 18 december 2022 @ 01:37:
[...]

Nouja het heeft op dit moment niet veel te maken met goed zijn of niet. Ik ben letterlijk level 5, met nog geen half uurtje in de game. Nul mapkennis en ook nog geen 'feel' met de MW2 mechanics. Dus ik zou op z'n minst verwachten dat ik gematched wordt met mede low-levels om in ieder geval een fighting chance te hebben.

Dus wat je eigenlijk zegt is dat het logisch is dat je met deze beperkte speelduur niet boven aan de lijsten staat. Heb je al invasion geprobeerd? Dat speelt est rustiger en kan je een en ander ontdekken..

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

even de tijd neme om naar fire range te lopen, help hier goed.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-11 23:06
Exactor it schreef op zondag 18 december 2022 @ 01:24:
[...]

Kastov762 is ook al een fijne,zonder attachment, mijn mening dan
Erg fijn op kleine maps als shipment :)

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Dutchy007 schreef op zondag 18 december 2022 @ 01:37:
[...]

Kunnen normale spelers deze trial playlist ook zien? Of komen ze toevallig in de games terecht via andere playlists? Met trials in andere CoDs had ik inderdaad het gevoel meer met andere trial spelers te spelen.

Verder kan je deze meta gamers ook prima met stock wapens neermaaien. Het blijft CoD uiteraard. En met dubbel XP heb je binnen een uurtje ook wel akimbo pistols of een M4 op max level.

Of je bent een single pistol of volauto M14 enjoyer en maait ze daarmee neer *insert GIGACHAD emote*

[ Voor 39% gewijzigd door Gundogan op 18-12-2022 13:17 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Exactor it
Gundogan schreef op zondag 18 december 2022 @ 13:13:
[...]

Kunnen normale spelers deze trial playlist ook zien? Of komen ze toevallig in de games terecht via andere playlists? Met trials in andere CoDs had ik inderdaad het gevoel meer met andere trial spelers te spelen.

Verder kan je deze meta gamers ook prima met stock wapens neermaaien. Het blijft CoD uiteraard. En met dubbel XP heb je binnen een uurtje ook wel akimbo pistols of een M4 op max level.

Of je bent een single pistol of volauto M14 enjoyer en maait ze daarmee neer *insert GIGACHAD emote*
Ik kan de trial gamemode zien en starten. Althans starten neem ik aan, heb hem niet aangeraakt.

Als je van pistols en single-shot houdt is de revolver (basilisk) zeer de moeite waard. Dat ding is een pocket sniper en shotty ineen.

• DraZ666
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-11 21:42
Het spel is nu te koop met 15% korting op de regular en 20% op de vault ed. bij Steam en Battlenet (miss ook anderen, niet gechecked). Scheelt toch weer 20,- op de vault edition.

[ Voor 11% gewijzigd door DraZ666 op 18-12-2022 18:03 ]

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-11 14:33
DraZ666 schreef op zondag 18 december 2022 @ 14:10:
Het spel is nu te koop met 15% korting op de regular en 20% op de vault ed. bij Steam en Battlenet (miss ook anderen, niet gechecked). Scheelt toch weer 20,- op de vault edition.
De Vault edition is toch alleen wat extra skins?

• DraZ666
Nikey1 schreef op zondag 18 december 2022 @ 18:08:
[...]

De Vault edition is toch alleen wat extra skins?
En de battlepass

• ChainDaemon
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 24-01-2023
Battlepass van omgerekend 20,-, is dat het waard?

• DraZ666
ChainDaemon schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:05:
[...]

Geen idee, daar gaat het ook niet om, de shit is in de aanbieding voor degene die het spel nog niet hebben en het wel waard vinden om er geld aan uit te geven.

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-11 20:25

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

Ik heb denk ik wel 20 keer geprobeerd de M13 te unlocken maar het is solo bijna niet te doen. Paar keer heel dichtbij geweest wel. Ik geef het op. :X

Als iemand 'm een keer wil droppen graag. O-)

• Exactor it
ChainDaemon schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:05:
[...]

De battlepass is best wel saai. Je hebt wel een paar blueprints waarmee je wapens eerder unlocked maar het is niet heel boeiend verder. Hij kost overigens een tientje als je hem los koopt. :)

• Nikey1
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-11 14:33
Animal Mother schreef op zondag 18 december 2022 @ 21:35:
Ik heb denk ik wel 20 keer geprobeerd de M13 te unlocken maar het is solo bijna niet te doen. Paar keer heel dichtbij geweest wel. Ik geef het op. :X

Als iemand 'm een keer wil droppen graag. O-)
Ik wil je er best bij helpen. Drop maar DM :)

• Rivanov
  • Laatst online: 11:13
Astratuner schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 15:59:
Levelen gaat wel lekker snel nu met die boost, mag wel vaker :+
Ben maar niet bang. Na verloop van tijd is het praktisch ieder weekend Double XP weekend. Als ze de spelers aantallen weer wat terug zien lopen, gooien ze het er weer in.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• PrimalFury
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-11 19:08
Zo dat was mij het weekendje wel weer:

- Vrijdag avond 6 uur non stop shipment
- Zaterdag 10 uur non stop shipment
- Zondag 9 uur non stop shipment

Gisteravond zo gaar als wat, terwijl ik toch wel wat gewend ben op mn 36 jarige leeftijd haha.

Alleen mn shotguns en een paar LMG's en dan alles max level en dan kan de gold grind beginnen.
Ben inmiddels ook prestige 5 lvl 250 haha.

Opgegeven moment heb je de map wel door en stond ik 8 van de 10 keer wel eerste. Heeft denk ik ook voornamelijk te maken dat je constant je decoy granaten aan het gooien bent.

Beste potje was 113 kills met een SMG. Vandaag en morgen maar even de LMG's en Shottys afmaken. Heb inmiddels 12x 1 hour weapon XP nog over.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aCSVcv6y0U_JJ4r_e2J15_O6T20=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ney6iovLs9DdbfGjdvYwl7KI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door PrimalFury op 19-12-2022 08:28 ]

• Rivanov
  • Laatst online: 11:13
PrimalFury schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:14:

Gisteravond zo gaar als wat, terwijl ik toch wel wat gewend ben op mn 36 jarige leeftijd haha.

Alleen mn shotguns en een paar LMG's en dan alles max level en dan kan de gold grind beginnen. Ook prestige 5 lvl 250.

Opgegeven moment heb je de map wel door en stond ik 8 van de 10 keer wel eerste. Heeft denk ik ook voornamelijk te maken dat je constant je decoy granaten aan het gooien bent.

Beste potje was 113 kills met een SMG. Vandaag en morgen maar even de LMG's en Shottys afmaken. Heb inmiddels 12x 1 hour weapon XP nog over.

[Afbeelding]
8)7

Haha dat is wel diehard.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:06
Dit weekend ook maar eens begonnen aan die 27/7 Shipment playlist, ben echt ontzettend blij dat ze de playlist nu weer terug hebben gebracht. Deze week nog maar even flink mee bezig want wat ben ik toch gek op de map Shipment _/-\o_

Ik kan nog niet echt wennen aan de nieuwe manier van de battlepass, de vorige was ik nog maar bij tier 2 en toen was er alweer een nieuwe :/

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 19-12-2022 08:49 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

PrimalFury schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:14:

Er zitten 24 uur in een dag en er bestaat zoiets als koffie. Waar heb je de overige tijd aan verspild? }:|

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• PrimalFury
Vrijdag schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:54:
[...]

Er zitten 24 uur in een dag en er bestaat zoiets als koffie. Waar heb je de overige tijd aan verspild? }:|
Haha ja matig eigenlijk hè, bij een volgend dubbel xp event zal ik voor de 3x 24 uur gaan.
PrimalFury schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:56:
[...]

Haha ja matig eigenlijk hè, bij een volgend dubbel xp event zal ik voor de 3x 24 uur gaan.
Ik quote deze even voor in de archieven ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:54

thunder8

Het gedonder begint weer.

Martinspire schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 21:01:
Iets anders:

Onder Social is het Groups tabje actief. Dus er kan een Tweakers groep gemaakt worden voor maximaal 5000 man. Ik wil hem best aanmaken, maar ik ben lang niet actief genoeg om dat op termijn ook te onderhouden. Ik neem aan dat je op den duur wat plaats moet maken voor nieuwe actieve leden of zo. Er zijn nu zo'n 100 groepen gemaakt, dus het loopt nog niet echt storm.

Er is volgens mij ook nog niet heel veel bijzonders aan een groep. Je ziet wat mensen online en kunt parties joinen. Er is volgens mij verder geen communicatie of bonus mee te halen. Gezien de game verder multiplatform is, hoef je ook niet te scheiden, maar ik denk dat iemand die de game van plan is lang te doen, wel even een groep kan aanmaken.
Ik heb vorige week al een Tweakers groep aangemaakt. Naam: Tweakers, group 8304260. Deze is public en iedereen kan joinen. Speel sowieso veel en heb dit weekend met korting MWII aangeschaft. Zal dus genoeg online zijn om het een en ander in de gaten te houden. Als iemand hier een probleem heeft met de groep, dan laat maar weten in een DM hier. :)

Voordeel van de group is dat je niet iedereen hoeft toe te voegen met zijn/haar Activision ID. Je kan dus ad-hoc groepjes vormen met groepsleden die op dat moment online zijn. Ook is het op deze wijze makkelijker om multiplatform squads te maken, waarbij je geen partychat hebt binnen het platform zelf, bijvoorbeeld partychat PSN. Er is een textchat binnen de group, maar verwacht niet dat er veel mensen gebruik van zullen maken, want die pagina vind ik redelijk verstopt. Daarnaast zullen de meeste console spelers geen keyboard eraan hebben hangen, en dus niet gaan textchatten met een controller. :P

[ Voor 5% gewijzigd door thunder8 op 19-12-2022 09:34 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• vrankerik

vrankerik

vanmorgen vroeg een potje gespeeld. wtf, backup gekregen van een "para" en nog een vreemd type die al vertrokken was? wel rotte bugs., allo allo. _/-\o_

dat inviten bevalt/l'kt me niet. dan ben ik nogal rap dood (kop kwijt).

[ Voor 23% gewijzigd door vrankerik op 19-12-2022 09:40 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:40

Oxigeon

En zo is dat!

vrankerik schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:38:
vanmorgen vroeg een potje gespeeld. wtf, backup gekregen van een "para" en nog een vreemd type die al vertrokken was? wel rotte bugs., allo allo. _/-\o_

dat inviten bevalt/l'kt me niet. dan ben ik nogal rap dood (kop kwijt).
Hier is voor mij niet veel van te maken. Maar dat kan ook aan de maandagmorgen liggen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
PrimalFury schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:56:
[...]

Amateuristisch bijna 😉

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 17-11 14:17
Even benieuwd. zijn er hier gamers die een xbox of ps gebruiken met muis en keyboard. Vroeger weet ik nog dat dit mega not-done was of gewoon weg niet kon. Om die reden heb ik een hele pc setup. Maar merk dat mn cpu en gfx beetje beginnen te haperen dus heb af en toe vastlopers en haperingen.
heb hier nog een ps4 pro ene en xbox one s liggen.
Oxigeon schreef op maandag 19 december 2022 @ 09:50:
[...]

Hier is voor mij niet veel van te maken. Maar dat kan ook aan de maandagmorgen liggen.
Er was een teamgenoot die de hele tijd aan het basejumpen was van gebouwen en iemand die AFK was en niks deed. Tenminste, zo lees ik het :P

mr3000 schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:03:
Even benieuwd. zijn er hier gamers die een xbox of ps gebruiken met muis en keyboard. Vroeger weet ik nog dat dit mega not-done was of gewoon weg niet kon. Om die reden heb ik een hele pc setup. Maar merk dat mn cpu en gfx beetje beginnen te haperen dus heb af en toe vastlopers en haperingen.
Dat wordt in de huidige consoles gewoon ondersteund. En je kan ingame zelfs aangeven of je wel of niet tegen/met mensen wil spelen die ook M/K gebruiken als input :) Onduidelijk op dit moment, thnx @thunder8

spoiler:
Veel pc spelers klagen over de aimassist van controller spelers. En controller/console spelers klagen over de grotere nauwkeurigheid van de muis :+

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 19-12-2022 10:40 ]

• thunder8

thunder8

Ik speel met keyboard en muis op de PS5, voorheen PS4 Pro. Ik was van origine meer een Battlefield speler, maar aangezien zij verrekken om hier support voor te implementeren ben ik overgestapt naar CoD. De reden om het niet te implementeren is belachelijk, juist omdat crossplay ook aan alle kanten gepushed wordt. Verder is het in CoD behoorlijk goed gedaan. Controllers krijgen aim-assist en keyboard/mouse heeft de hogere nauwkeurigheid. Er gaan altijd stemmen op dat er nog wat getweakt moet worden, maar over het algemeen is het goed gedaan.
Vrijdag schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:06:
[...]

Dat wordt in de huidige consoles gewoon ondersteund. En je kan ingame zelfs aangeven of je wel of niet tegen/met mensen wil spelen die ook M/K gebruiken als input :)

spoiler:
Veel pc spelers klagen over de aimassist van controller spelers. En controller/console spelers klagen over de grotere nauwkeurigheid van de muis :+
Op de PS5 versie van CoD heb ik die optie niet gezien. Je kan alleen crossplay uitzetten, maar niet M/K users blocken. Zou ook niet handig zijn die optie te bieden, dan ga je het nog meer splitsen naar kleinere active userbases.

thunder8 schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:37:
[...]

Op de PS5 versie van CoD heb ik die optie niet gezien. Je kan alleen crossplay uitzetten, maar niet M/K users blocken. Zou ook niet handig zijn die optie te bieden, dan ga je het nog meer splitsen naar kleinere active userbases.
Hmm, ik zit nu niet bij mijn PS4 in de buurt, maar het is mogelijk dat ik dingen door elkaar haal. Vanavond kan ik het eens checken.

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:24

rCk

Ik blijf van mening dat wanneer je een beetje skilled M/K speler bent, dit sowieso altijd beter is dan de controller, of je nu aim-assist hebt of niet.
Maar ik ben een luie gamer geworden, lekker op ('t puntje van) de bank zitten met controller in mijn handen.

Helaas dit weekend toch te veel weg geweest om te gamen, nu had ik max level al bereikt + BP ook al compleet, maar had toch wel graag wat wapens verder willen levelen. Gelukkig heb ik nog wat weapon xp tokens opgespaard, binnenkort maar even verder mee levelen.

Moet nog steeds alle shotguns op max level krijgen en een paar pistols... Ik heb de Akimbo Basilisk al, die zijn wel prahctigvoor close range als secondary bij de sniper _/-\o_

• thunder8

thunder8

rCk schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:44:
Ik blijf van mening dat wanneer je een beetje skilled M/K speler bent, dit sowieso altijd beter is dan de controller, of je nu aim-assist hebt of niet.
Maar ik ben een luie gamer geworden, lekker op ('t puntje van) de bank zitten met controller in mijn handen.
..
Een beetje skilled controller speler, speelt mij ook compleet van de map. Ondanks mijn M/K setup sta ik bijna altijd onder mijn maten die allemaal gewoon met controller spelen. Heel soms heb ik een lekkere ronde en sta ik bovenaan, maar vaak in de onderste helft van de resultaten te vinden. Zal ook voornamelijk met mijn leeftijd en reactiesnelheid te maken hebben. _O- Die wordt niet beter, naarmate de leeftijd hoger wordt. :-(

• rCk

rCk

thunder8 schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:49:
[...]

Een beetje skilled controller speler, speelt mij ook compleet van de map. Ondanks mijn M/K setup sta ik bijna altijd onder mijn maten die allemaal gewoon met controller spelen. Heel soms heb ik een lekkere ronde en sta ik bovenaan, maar vaak in de onderste helft van de resultaten te vinden. Zal ook voornamelijk met mijn leeftijd en reactiesnelheid te maken hebben. _O- Die wordt niet beter, naarmate de leeftijd hoger wordt. :-(
Misschien dat mijn mening dan ook achterhaald is hoor :X _O-

Reactietijd speelt een hoop mee... ik merk ook wel een toename van de reactietijd ja :'(
maar de "jeugd" is ook van die gekke dingetjes zoals dat bukken, springen, al die gekke manoeuvres, dat lukt mij allemaal niet meer hoor. Moet het gewoon van 't schieten hebben, maar das lang niet altijd genoeg :X
Dit weekend ook lekker geleveld in shipment met dubbel xp.
Pistols zijn goed gebalanced deze cod vind ik, in mw19 alles in hardcore gedaan wegens alle hitmarkers in core maar hier is het goed te doen als je goed aimt.

• G_Dragon
Blijft die dubbel XP + 27/7 Shipment nog lang? Hoop van wel, lekker levelen en genieten van Shipment.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

rCk schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:08:
[...]

Reactietijd speelt een hoop mee... ik merk ook wel een toename van de reactietijd ja :'(
maar de "jeugd" is ook van die gekke dingetjes zoals dat bukken, springen, al die gekke manoeuvres, dat lukt mij allemaal niet meer hoor. Moet het gewoon van 't schieten hebben, maar das lang niet altijd genoeg :X
Ach, ik wordt eind van dit jaar ook 42 hoor ;) Tot nu toe sta ik eigenlijk nog best vaak bovenaan en mijn W/L ratio is tot nog toe positief (vind ik interessanter dan K/D).

Aangezien jij ook op de PS speelt, misschien eens kijken naar backpaddles? Dat scheelt echt enorm. Dan de controller lay-out Tactical Bumper Jumper met wat toetsenaanpassingen en je hoeft nauwelijks nog je vingers van de knoppen en triggers te halen :)

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

G_Dragon schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:21:
Blijft die dubbel XP + 27/7 Shipment nog lang? Hoop van wel, lekker levelen en genieten van Shipment.
Volgens mij tot vanavond 19:00. Ideaal in 1 avond alle launchers platinum

• G_Dragon
donvalentino schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:31:
[...]

Volgens mij tot vanavond 19:00. Ideaal in 1 avond alle launchers platinum
Oh meen je is dan maar een paar dagen? Hoop wel dat die playlist van Shipment blijft :D

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-11 19:39
Ik speel ook met MKB op de PS5. Let er alleen wel op dat niet elk toetsenbord hierop werkt. (Zo werkt m'n Logitech G915 niet, dus gebruik een MK530 samen met een G502)
G_Dragon schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:34:
[...]

Oh meen je is dan maar een paar dagen? Hoop wel dat die playlist van Shipment blijft :D
Ik denk tot het einde seizoen. Dan zijn er weer nieuwe maps hopelijk met een nieuwe playlist.
Shoothouse playlist was ook van begin seizoen tot nu(mid season update)

• thunder8

thunder8

rCk schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:08:
[...]

Scheld ook regelmatig over die bunnyhoppende, buikschuivende #@$%^!4 spelers die me weer eens te pakken hebben. :9 Net als dat je met een ironsight meer kans maakt iemand te raken op afstand dan met een scope. Net als pistols en SMG's die een range hebben die vergelijkbaar is met een sniper. :+ Snap dat CoD geen Arma is, maar bepaalde zaken zouden toch wel iets realistischer mogen zijn. Met een sniper moet je op afstand rustig kunnen zwaaien naar iemand met pistol/SMG/shotgun, want buiten hun effectieve range kan je normaal niet geraakt worden, zeker niet met een onnauwkeurige ironsight. Nu zoeken ze naar een scope flashlight (want constant licht is geen glint, buiten het feit dat moderne scopes niet glinten) zetten hun sight in die richting en bam je bent neer. 8)7

• rCk

rCk

thunder8 schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:55:
[...]

Scheld ook regelmatig over die bunnyhoppende, buikschuivende #@$%^!4 spelers die me weer eens te pakken hebben. :9 Net als dat je met een ironsight meer kans maakt iemand te raken op afstand dan met een scope. Net als pistols en SMG's die een range hebben die vergelijkbaar is met een sniper. :+ Snap dat CoD geen Arma is, maar bepaalde zaken zouden toch wel iets realistischer mogen zijn. Met een sniper moet je op afstand rustig kunnen zwaaien naar iemand met pistol/SMG/shotgun, want buiten hun effectieve range kan je normaal niet geraakt worden, zeker niet met een onnauwkeurige ironsight. Nu zoeken ze naar een scope flashlight (want constant licht is geen glint, buiten het feit dat moderne scopes niet glinten) zetten hun sight in die richting en bam je bent neer. 8)7
Hahaha inderdaad, dat schelden doe ik ook _/-\o_
Ja soms is het enorm vreemd dat er eentje vanaf een flinke afstand met zijn SMG staat en je met de sniper gewoon geen kans hebt om hem te schieten. Dan moet je de kunst van het quickscopen machtig zijn wil je dat redden. Gelukkig lukt dat dan ook met wat meer oefenen, maar zolang je je gezicht 1 sec laat zien ben je al kapot :X

Ik begrijp je punt er zeker wel mee, die glint is ook een beetje om het campen te beperken, anders kan je lekker in 'n hoek zitten met een stoeltje en kom je er niet meer weg oOo

• donvalentino

donvalentino

G_Dragon schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:34:
[...]

Ah, ik bedoelde double xp tot vanavond, Shipment zal nog wel even blijven gok ik.

• thunder8

thunder8

rCk schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:27:
[...]

Hahaha inderdaad, dat schelden doe ik ook _/-\o_
Ja soms is het enorm vreemd dat er eentje vanaf een flinke afstand met zijn SMG staat en je met de sniper gewoon geen kans hebt om hem te schieten. Dan moet je de kunst van het quickscopen machtig zijn wil je dat redden. Gelukkig lukt dat dan ook met wat meer oefenen, maar zolang je je gezicht 1 sec laat zien ben je al kapot :X

Ik begrijp je punt er zeker wel mee, die glint is ook een beetje om het campen te beperken, anders kan je lekker in 'n hoek zitten met een stoeltje en kom je er niet meer weg oOo
Ik snap dat laatste ook wel, maar het is wel heel extreem momenteel. Ik had gisteren op die desert map met invasion dat ik midden in de map, in een kapot geschoten gebouw lig, achter een muurtje met een gat erin. Zicht is misschien 10 graden door het gat. Ik wacht dus geduldig op een slachtoffer, schiet een paar AI dood. Sniper voorzien van demper, dus geen flash bij schot. Ondanks constant door de scope kijken, geen andere tegenstand te zien. Ineens door 1 kogel dood. Kijk de killcam, zie dat het de glint haast een laser is die roept: HIER LIGT IEMAND HOOR! En waarmee schiet die? Een SMG op meer dan 100 meter afstand met 1 schot. 8)7

Met een 13x scope (Very large glint) en de weinige kogels kunnen ze net zo goed meteen een neon reclame bord plaatsen met een pijl, waar je zit. :9 Haal of die class er dan uit als je geen snipers wil of geef ons in ieder geval een kans met goed gevonden sniperspots om enigszins hidden te blijven of buiten bereik zijn voor wapens met een veel mindere effectieve range.

• rCk

rCk

thunder8 schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:44:
[...]

Ik snap dat laatste ook wel, maar het is wel heel extreem momenteel. Ik had gisteren op die desert map met invasion dat ik midden in de map, in een kapot geschoten gebouw lig, achter een muurtje met een gat erin. Zicht is misschien 10 graden door het gat. Ik wacht dus geduldig op een slachtoffer, schiet een paar AI dood. Sniper voorzien van demper, dus geen flash bij schot. Ondanks constant door de scope kijken, geen andere tegenstand te zien. Ineens door 1 kogel dood. Kijk de killcam, zie dat het de glint haast een laser is die roept: HIER LIGT IEMAND HOOR! En waarmee schiet die? Een SMG op meer dan 100 meter afstand met 1 schot. 8)7

Met een 13x scope (Very large glint) en de weinige kogels kunnen ze net zo goed meteen een neon reclame bord plaatsen met een pijl, waar je zit. :9 Haal of die class er dan uit als je geen snipers wil of geef ons in ieder geval een kans met goed gevonden sniperspots om enigszins hidden te blijven of buiten bereik zijn voor wapens met een veel mindere effectieve range.
Ja... ellende, mooi voorbeeld ook van je :9

Die SMG en AR zijn erg accuraat, daarom spelen zo veel er ook mee, ook ik vind het heel fijn spelen hoor.

Het is grotendeels mooi gebalanceerd hoor, maar op dat opzicht is het net niet helemaal goed verdeeld ja. Je locatie wordt meteen vrijgegeven op die manier en kun je eigenlijk niet écht sniperen.

Binnenkort invasion maar weer eens opstarten en ergens op een dak gaan liggen :9 :*)
@thunder8 ervaar dat toch zo niet. Enkel vind ik dat snipers veel meer flinch moeten hebben als je ze schiet. Nu heb je geen flinch waardoor je nog raak kan schieten met je sniper.

Met mijn smg leg ik het op een beetje mid range altijd af tegen een sniper/AR. Krijg ik alleen maar hitmarkers.

• Manivado
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-04 17:55
Nog een uurtje knallen op double XP.. Shipment, omw!!

• Exactor it
Chelseamarre123 schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:30:
@thunder8 ervaar dat toch zo niet. Enkel vind ik dat snipers veel meer flinch moeten hebben als je ze schiet. Nu heb je geen flinch waardoor je nog raak kan schieten met je sniper.

Met mijn smg leg ik het op een beetje mid range altijd af tegen een sniper/AR. Krijg ik alleen maar hitmarkers.
Geen flinch? Dat ervaar ik toch best wel anders als ik een sniper vast heb.

Als ik tegen een sniper kom in het open dan dropshot ik. Meestal krijgen ze hun aim niet naar beneden terwijl ik in hun enkels schiet.

• PrimalFury
Handig sheetje voor de camo grind.
Lekker op weg.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/za4kUfVbGWoPMZFUFgZqGH5rZs0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xT3T79OYjbJeqyXblG4zICNV.jpg?f=fotoalbum_large

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-11 15:39
Pfff die met die Minibak raak ik vandaag op de een of andere manier geen pepernoot. Ook echt zoveel assists :(

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-11 09:25

Louw Post

Cerenas

Blijkbaar kun je gewoon iemands tank stelen in je team met een drill charge? Net een team mate die het bij me deed, toen werd ik gewoon automatisch m'n tank uit gezet toen de drill charge van hem af ging. De eerste keer lukte het hem niet om de tank te stelen, maar daarna deed hij het gewoon nog een keer, toen wel. Wat een sneue personen heb je ook online.

• Exactor it
De Bryson 890 met hipfire attachments is echt idioot goed. Een absolute aanrader om mee op Shipment rond te huppelen.

Muzzle: Bryson Choke
Barrel: Bryson Shredder
Laser: Point nogiets
Stock: iets met pistol collapse
Underbarrel: Bruen warrior

Hij one-shot over de halve map vanuit de heup.

[ Voor 43% gewijzigd door Exactor it op 19-12-2022 22:44 ]

• Martinspire
Zo, eindelijk alle wapens geleveled. Misschien dat ik ook nog wel wat camo-challenges ga doen, maar dat boeit me allemaal een stuk minder. Wel wilde ik alle unlocks hebben en daarop volgend heb ik ook de overige primaries en secondaries maar geleveled met het dubbel-xp weekend. Was een behoorlijke grind uiteindelijk, maar als je friendslist allemaal shipment 24/7 zit te doen, dan moet je toch wat. Wat ik verder wel merkte is dat voor veel wapens het gewoon veel handiger is om kill confirmed te doen, gezien je dan minder afhankelijk bent van je team of dat je per se op objectives moet gaan staan voor de punten. Als het moet dan werkt het gewoon minder als dat het mag. Al ben ik sowieso wel iemand die er meestal wel op gaat staan, het is voor veel wapens gewoon te frustrerend. Vooral 2 launchers, een paar pistols en de snipers zijn meer irritatie dan leuk, achteraf gezien.

Merk wel dat nu ik "klaar" ben en gewoon weer met wapens kan spelen die ik fijn vind, de game echt zoveel beter werkt. En dat je jezelf toch nog wel een behoorlijke handicap geeft door met allerlei wapens te spelen die eigenlijk gewoon niet handig zijn. Gezien ik de goud, silver, etc skins niet zo mooi vind, heb ik ook weinig interesse om die te halen, laat staan die andere bling bling skins.

Nu weer gewoon de game normaal spelen en kijken of ik komende weken nog genoeg plezier eraan beleef nu er wat minder te halen is.

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Zo de aim assist is hilarisch overpowered als je een controller in je pc plugt zeg 😂

Zo lang je maar zijwaarts loopt terwijl je aimt, stacken twee aim assists en dat is echt onironisch gewoon aimbot...

Ik ben echt enorm onervaren, speel al sinds jaar en dag met muis en toetsenbord, letterlijk 30 jaar, maar ik ben gewoon oprecht goed met controller 😂

[ Voor 61% gewijzigd door DutchManticore op 19-12-2022 23:22 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

• thunder8

thunder8

Chelseamarre123 schreef op maandag 19 december 2022 @ 16:30:

Snipers zijn de enige wapens waarbij je last hebt van flinching. Dus als sniper heb ik meer last van een 9mm kogel die alle kracht kwijt is, dan een .50 die met volle kracht iemands teen raakt. ;)

Voorheen had iedereen last van flinching en kon je dat onderdrukken met een perk. Weet niet of Battle Hardened hier nog iets mee doet tegenwoordig. Maar als je beschoten wordt als sniper, dan kan je het wel vergeten om nog goed een schot on target te krijgen. Mogelijk dat aim assist hier nog in het voordeel van de sniper werkt, maar met muis is het voor mij nagenoeg onmogelijk nog iemand te raken. En als het lukt, is het meer geluk dan skill. :9

Gisteren een scope gevonden met een fatsoenlijk thermal image. Weet zo even niet hoe die heet, maar die geeft een prachtig mooi roodachtige gloed, waarbij de soldaten goed worden gehighlight. Op Sena kon ik daar aardig mee huishouden. Zal vanavond eens even kijken hoe die heet. Is een hybrid scope met niet al te veel magnification. Stand 1 is een red-dot en in stand 2 dus een scope met thermal image.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 13:24

SD5k

>4&X

DutchManticore schreef op maandag 19 december 2022 @ 23:20:
Zo de aim assist is hilarisch overpowered als je een controller in je pc plugt zeg 😂

Zo lang je maar zijwaarts loopt terwijl je aimt, stacken twee aim assists en dat is echt onironisch gewoon aimbot...

Ik ben echt enorm onervaren, speel al sinds jaar en dag met muis en toetsenbord, letterlijk 30 jaar, maar ik ben gewoon oprecht goed met controller 😂
Nee, aim assist is nooit "onironisch gewoon aimbot".

Het kan in sommige situaties zeker overpowered zijn, maar in andere situaties kan KBM weer sterker zijn, zoals bijvoorbeeld longrange snipen en recoil compensatie.

Wat mijn betreft worden de crossplay opties controller/kbm i.p.v. console/pc, dan is dat eeuwige gezeur misschien eens voorbij.
thunder8 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 09:20:
[...]

Gisteren een scope gevonden met een fatsoenlijk thermal image. Weet zo even niet hoe die heet, maar die geeft een prachtig mooi roodachtige gloed, waarbij de soldaten goed worden gehighlight. Op Sena kon ik daar aardig mee huishouden. Zal vanavond eens even kijken hoe die heet. Is een hybrid scope met niet al te veel magnification. Stand 1 is een red-dot en in stand 2 dus een scope met thermal image.
Dat is geloof ik uit mijn hoofd de twee na laatste scope.

Over die thermals, heb ik het idee dat die expres een beetje generfed zijn. Want die werken namelijk niet door rookgranaten. Terwijl ze dat in eerdere CoD's geloof ik wel deden.

• thunder8

thunder8

Vrijdag schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:12:
[...]

Dat is geloof ik uit mijn hoofd de twee na laatste scope.

Over die thermals, heb ik het idee dat die expres een beetje generfed zijn. Want die werken namelijk niet door rookgranaten. Terwijl ze dat in eerdere CoD's geloof ik wel deden.
Nu je het zegt, inderdaad. Net na het ploffen van de smoke, is het nog te heet, maar daarna had je snel weer zicht met Thermal. Nu is het inderdaad pas nadat de rook bijna weg is.

Heb even gezocht in Youtube en MWII sites. Het is de Thermo-Optic X9. Die heeft een prachtige definitie van mogelijke doelen. :9
SD5k schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 09:26:
[...]

Nee, aim assist is nooit "onironisch gewoon aimbot".

Het kan in sommige situaties zeker overpowered zijn, maar in andere situaties kan KBM weer sterker zijn, zoals bijvoorbeeld longrange snipen en recoil compensatie.

Wat mijn betreft worden de crossplay opties controller/kbm i.p.v. console/pc, dan is dat eeuwige gezeur misschien eens voorbij.
Het is behoorlijk goed geimplementeerd in CoD. En nee, liever geen scheiding tussen controller en KBM, dan kan ik nieuwe vrienden gaan zoeken voor gaming. :9

En ja het kan zijn dat Aim Assist nog een beetje gefinetuned moet worden voor controllers, maar over het algemeen zit het in CoD goed in elkaar. De discussie is ook niet nodig, op zowel PC als Consoles kan je kiezen of je voorkeur bij KBM of controller ligt. De ene speler kan beter werken met de ene input methode, de andere met de andere. Denk dat ze beter kunnen werken aan het weren van cheaters, die maken het voor iedereen kapot. Dat is voor mij de reden om crossplay vaak uit te hebben staan. Niet vanwege de KBM op PC, maar de spelers die zich moeten bedienen van de minder legale 3rd party attachments.... :(

[ Voor 62% gewijzigd door thunder8 op 20-12-2022 10:42 ]

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 11:17
PrimalFury schreef op maandag 19 december 2022 @ 21:17:
Lekker op weg.

[Afbeelding]
Zou wel handig zijn als je deze kon exporteren vanuit het menu.

• Exactor it
Baltar schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:38:
[...]

Zou wel handig zijn als je deze kon exporteren vanuit het menu.
https://orion.emca.app/ deze site is wel handig denk ik als je de boel wil tracken

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 20:02

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

thunder8 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:17:
[...]

Het is behoorlijk goed geimplementeerd in CoD. En nee, liever geen scheiding tussen controller en KBM, dan kan ik nieuwe vrienden gaan zoeken voor gaming. :9

En ja het kan zijn dat Aim Assist nog een beetje gefinetuned moet worden voor controllers, maar over het algemeen zit het in CoD goed in elkaar. De discussie is ook niet nodig, op zowel PC als Consoles kan je kiezen of je voorkeur bij KBM of controller ligt. De ene speler kan beter werken met de ene input methode, de andere met de andere. Denk dat ze beter kunnen werken aan het weren van cheaters, die maken het voor iedereen kapot. Dat is voor mij de reden om crossplay vaak uit te hebben staan. Niet vanwege de KBM op PC, maar de spelers die zich moeten bedienen van de minder legale 3rd party attachments.... :(
Jij zou ik dat geval crossplay KM vs Controller gewoon aan kunnen zetten. Dus nee, dat hoeft geen probleem te zijn. Ik zie dat spelers met KM nogal eens onmogelijke bewegingen maken.

Ik merk eigenlijk niets van cheaters op de PS5.

• donvalentino

donvalentino

Exactor it schreef op maandag 19 december 2022 @ 22:42:
De Bryson 890 met hipfire attachments is echt idioot goed. Een absolute aanrader om mee op Shipment rond te huppelen.

Muzzle: Bryson Choke
Barrel: Bryson Shredder
Laser: Point nogiets
Stock: iets met pistol collapse
Underbarrel: Bruen warrior

Hij one-shot over de halve map vanuit de heup.
Ja promoot dat rot wapen maar haha, zo irritant overpowered

• Exactor it
donvalentino schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 11:57:
[...]

Ja promoot dat rot wapen maar haha, zo irritant overpowered
De 800 is veel beter! :)

Heb ook lol gehad met de Expedite met slug rounds. Daarmee kun je meedoen met de mounted battles aan de randen. Die heeft echt absurde range. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Exactor it op 20-12-2022 12:30 ]

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:10
Hann1BaL schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 11:40:
[...]

Jij zou ik dat geval crossplay KM vs Controller gewoon aan kunnen zetten. Dus nee, dat hoeft geen probleem te zijn. Ik zie dat spelers met KM nogal eens onmogelijke bewegingen maken.

Ik merk eigenlijk niets van cheaters op de PS5.
Tot dusver ben ik nog maar een of twee cheaters tegengekomen (PC), waar ik er in andere CODs nu al ontelbaar tegen was gekomen :').
Ik speel redelijk veel en op een gemiddeld niveau (denk ik?) - dus ik verwacht er elke avond wel een paar.. maar niets is minder waar :)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 20:02

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

In het verleden zaten de topics inderdaad een stuk voller met klachten over cheaters. Dat is wel fijn!

• vrankerik

vrankerik

edit: het hoort niet!

ik begin er in deze tak genoeg van te kijgen. 'k ga een es een andere mach starten.

[ Voor 79% gewijzigd door vrankerik op 20-12-2022 21:22 ]

• JeroenD92
vrankerik schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 19:25:
mijn eerste token ingezet en geen schot gelost. de 'gameplay' van vele spelers is beneden alle peil. topwapen stelen van teammate/'squadleader', die zijn tweede wapen neergooit/aanbied en wegwandelt.
dus krijgsraad (act/bliz)voor verraad/dessertie/roofmoord op = ban.
'wartags'
Arnold KEVER 59
Judoka #88tel.x
madeira/blueke
teileviez/gold
Zijn dit Tweakers, of wat wil je hier mee?

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-11 16:17
Jammer dat het spel nu al weer naar de donder is. Wat een cheaters, ruim 100 knife kills rondje shipment van een paar minuten. Raak gooien in de rook enz.
Niet alleen met de knife maar allerhande voorbeelden.

[ Voor 25% gewijzigd door Layumi op 20-12-2022 20:49 ]

• JeroenD92
Layumi schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 20:19:
Jammer dat het spel nu al weer naar de donder is. Wat een cheaters, ruim 100 knife kills rondje shipment van een paar minuten. Raak gooien in de rook enz.
Na een rondje een cheater te zijn tegengekomen?

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-11 16:35
JeroenD92 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 16:56:
[...]

Tot dusver ben ik nog maar een of twee cheaters tegengekomen (PC), waar ik er in andere CODs nu al ontelbaar tegen was gekomen :').
Ik speel redelijk veel en op een gemiddeld niveau (denk ik?) - dus ik verwacht er elke avond wel een paar.. maar niets is minder waar :)
Layumi schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 20:19:
}:O

ps ik zie ook geen cheaters eigenlijk en met een mes maak je soms meer kills dan met een wapen, zeker in shipment

• JJF771
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 23-10 12:54
PrimalFury schreef op maandag 19 december 2022 @ 21:17:
Lekker op weg.

[Afbeelding]
Sorry als ik hem gemist heb in dit forum. Maar is dit sheetje ergens te downloaden?

• rickmanders
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-11 21:03
JJF771 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 07:55:
[...]

Sorry als ik hem gemist heb in dit forum. Maar is dit sheetje ergens te downloaden?
Die staat in de topic start.

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
thunder8 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 10:17:
[...]

Nu je het zegt, inderdaad. Net na het ploffen van de smoke, is het nog te heet, maar daarna had je snel weer zicht met Thermal. Nu is het inderdaad pas nadat de rook bijna weg is.

Heb even gezocht in Youtube en MWII sites. Het is de Thermo-Optic X9. Die heeft een prachtige definitie van mogelijke doelen. :9

[...]

Cronos Zen verkoopt prima inderdaad

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

• Manivado
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-04 17:55
JeroenD92 schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 19:59:
[...]

Zijn dit Tweakers, of wat wil je hier mee?
Haha, vrankerik is onnavolgbaar met zijn berichten, lees maar eens terug. Ik probeer er elke keer iets uit te halen, maar zonder succes tot zover.

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-11 23:06
Hann1BaL schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 17:01:
In het verleden zaten de topics inderdaad een stuk voller met klachten over cheaters. Dat is wel fijn!
En hopelijk blijft dit zo ,ik heb zelf echt een hekel aan cheaters :o

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-11 23:47
Weet iemand hier hoe ik aan een Nederlandse vlag kom als showcase unit callsign ding. De enige vlag die ik kan kiezen is een Spaanse. Ik had wel iemand gezien met een Nederlandse vlag dus ze bestaan wel (maar ik kon die speler helemaal niet meer terug vinden bij Recent Players dus ik kon hem ook niet van hem kopieren).

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-11 16:35
HenkEisDS schreef op woensdag 21 december 2022 @ 14:59:
Weet iemand hier hoe ik aan een Nederlandse vlag kom als showcase unit callsign ding. De enige vlag die ik kan kiezen is een Spaanse. Ik had wel iemand gezien met een Nederlandse vlag dus ze bestaan wel (maar ik kon die speler helemaal niet meer terug vinden bij Recent Players dus ik kon hem ook niet van hem kopieren).
Kon je die laatst niet krijgen door WK wedstrijden te voorspellen?

• HenkEisDS
  • Laatst online: 16-11 23:47
Cardwizard schreef op woensdag 21 december 2022 @ 15:11:
[...]

Kon je die laatst niet krijgen door WK wedstrijden te voorspellen?
Kak, ja je hebt gelijk...

Ik hoop dat ik hem een keer bij Recent Players tegenkom en hem vanaf daar kan kopieren naar mijn eigen showcase.

• rCk

rCk

Wat mij gisteren opviel na een paar dagen spelen, is dat je nu ook zo'n Kerstman operator hebt en er in mijn ogen ook best veel gasten mee rondlopen... Maar ik zat te kijken wat die pakketten kosten, omgerekend gewoon zo'n 20 EUR?

Ofwel ze hebben nog zo veel CoD points over van eerdere seizoenen of zijn er loopholes?
Wat betreft die laatste; do tell :9
Nu in de ps5 store korting op mw2. 20 procent

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:23

Gundogan

Rip and tear, until it is done

rCk schreef op woensdag 21 december 2022 @ 16:18:
Wat mij gisteren opviel na een paar dagen spelen, is dat je nu ook zo'n Kerstman operator hebt en er in mijn ogen ook best veel gasten mee rondlopen... Maar ik zat te kijken wat die pakketten kosten, omgerekend gewoon zo'n 20 EUR?

Ofwel ze hebben nog zo veel CoD points over van eerdere seizoenen of zijn er loopholes?
Wat betreft die laatste; do tell :9
Of ze spenderen allemaal ~20 euro 8)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 08:41
Ik ga nu ook iets doms vragen....Ik gebruik Steam.
En speel nu redelijk veel WarZone 2.0 ( beta ) op mijn computer.
Als ik nu echt de game wil kopen ( via Steam ).
Moet ik dan Call of Duty: Modern Warfare II of iets anders ?
Zag een pakket van ik meen nu €59,49
En mijn ranking enz. gaat toch gewoon naadloos mee ?

• rickmanders
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-11 21:03
Heeft iemand tijd/zin om mij te helpen met de M13B?

Mijn tag is rickmanders1980.

• JeroenD92
Manivado schreef op woensdag 21 december 2022 @ 12:01:
[...]

Haha, vrankerik is onnavolgbaar met zijn berichten, lees maar eens terug. Ik probeer er elke keer iets uit te halen, maar zonder succes tot zover.
Dan ligt het gelukkig niet aan mij 😋

• JeroenD92
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 21 december 2022 @ 18:28:
Ik ga nu ook iets doms vragen....Ik gebruik Steam.
En speel nu redelijk veel WarZone 2.0 ( beta ) op mijn computer.
Als ik nu echt de game wil kopen ( via Steam ).
Moet ik dan Call of Duty: Modern Warfare II of iets anders ?
Zag een pakket van ik meen nu €59,49
En mijn ranking enz. gaat toch gewoon naadloos mee ?
Yes. MW II en Warzone hebben dezelfde launcher (denk ik). Je rank zou gewoon over moeten gaan denk ik :)

• G_Dragon
Oh no.. de playlist 24/7 Shipment is weg. Was er ergens al bang voor, maar toch blijft het wel jammer!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:53

m0nk

16-09-2003 15.15

G_Dragon schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:21:
Oh no.. de playlist 24/7 Shipment is weg. Was er ergens al bang voor, maar toch blijft het wel jammer!
Heet nu The Naughty list, winter shipment.. :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Battle pass compleet hier, ook rank 250 aangetikt. Waarom is dat trouwens niet hoger?
Nog lange maand wachten op nieuwe content.

• rCk

rCk

Chelseamarre123 schreef op woensdag 21 december 2022 @ 19:31:
Battle pass compleet hier, ook rank 250 aangetikt. Waarom is dat trouwens niet hoger?
Nog lange maand wachten op nieuwe content.
Yup, duurt lang hè… daily challenges hebben nu ook geen nut meer. Maar het levelen is niet zo nodig, heb meer aan skills opbouwen dan de levels 😂

• AViCED
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-11 03:09
chat in de groep lijkt niet te werken. ook zie ik niemand online? meer mensen last van?
Ik meen mij te herinneren dat ik een tijdje terug (week of twee ofzo) ingame enkele challenges kon zien die te maken hadden met het gebruik van bepaalde items. Zoveel kills met granaten, drill charges, werpmessen etc. Kreeg je calling cards voor oid.

Omdat ik inmiddels alles gemaxt heb (niet alle camos) wilde ik daar mee beginnen. Maar ze hebben dat menu omgegooid en nu ben ik het kwijt. Wel zie ik de globale challenges bij de cards maar ik heb echt het idee dat ze wat hebben weggehaald of veranderd. Mijn Google-fu laat me een beetje in de steek. Iemand hier een idee?

Pagina: 1 ... 62 ... 85 Laatste