Patch download op battle.net gaat bij mij heel erg traag, maar ongeveer 4 MB/s, terwijl mijn download snelheid normaal ~40MB/s is. Op steam nergens last van met downloadsnelheden.
Shipment, wat mensen daar toch leuk aan vinden
even opnieuw opstarten steam,dan is het wel normaal,ik had hetzelfdeStark schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:16:
Patch download op battle.net gaat bij mij heel erg traag, maar ongeveer 4 MB/s, terwijl mijn download snelheid normaal ~40MB/s is. Op steam nergens last van met downloadsnelheden.
Tja hetzelfde heb ik met het warzone gedeelte,lol,ieder zijn ding denk ik danfetix1 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:22:
?freaky35 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:23:
[...]
even opnieuw opstarten steam,dan is het wel normaal,ik had hetzelfde
Ik typ toch duidelijk dat ik MW2 op battle.net heb.
Nu maar 2.5MB/sec.. ZZzZzZzz
[ Voor 6% gewijzigd door Stark op 14-12-2022 19:28 ]
lol ok hoorrStark schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:27:
[...]
?
Ik typ toch duidelijk dat ik MW2 op battle.net heb.
Ja hier gaat het ook erg traag, komt niet boven de 3.5 mbps uit, zo duurt die 26GB nog wel even...Stark schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:16:
Zie ik net dat al mijn custom loadouts op 1 na vervangen zijn door de standaard M4. Wat een gepruts alweer!
Bluebe schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:29:
[...]
Ja hier gaat het ook erg traag, komt niet boven de 3.5 mbps uit, zo duurt die 26GB nog wel even...
/f/image/ZaQtjUjNyzJC1h9k21v1Wb24.png?f=fotoalbum_large)
Wat is het nou? 11.6/11.6gb of 14.2/28.9gb?
11.6 download, na uitpakken 28.9 op schijf?
Shipment zonder killstreaks zou toch heerlijk zijn
lol inderdaad,die map is zo klein,dat je altijd wel een paar kills hebt met een killstreaksChelseamarre123 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 20:17:
Shipment zonder killstreaks zou toch heerlijk zijn
Met de Chimera zal niemand hulp nodig hebben gok ik zo?
Peekers advantage wel extreem in dit spel zeg
Ik heb op de XSX nog steeds vastlopers na een match tijdens het tokenscherm. Erg jammer dat ze dat nog steeds niet opgelost hebben. En het respawnen is nog steeds redelijk ruk. Ik snap dat shipment klein is maar om regelmatig tussen tegenstanders te respawnen is niet handig.
Ook vandaag weer problemen met de bonuschallenge die niet te doen was.
Positief is de toevoeging van shipment, hopelijk komen er snel meer maps bij.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Als de warzone map een indicatie is dan komen Quarry, Terminal en Highrise ooit in de toekomst ook nog naar de game. Ben benieuwd wanneer. Ik gok Season 2.Lekker Ventje schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:34:
Ik heb op de XSX nog steeds vastlopers na een match tijdens het tokenscherm. Erg jammer dat ze dat nog steeds niet opgelost hebben. En het respawnen is nog steeds redelijk ruk. Ik snap dat shipment klein is maar om regelmatig tussen tegenstanders te respawnen is niet handig.
Loopt dan het hele spel vast bij jou? Ik krijg nog wel eens de melding dat ik mijn tokens niet kan inzetten als ik een tijdje heb gespeeld. Moet ik eerst het spel opnieuw opstarten.Lekker Ventje schreef op woensdag 14 december 2022 @ 22:34:
Ik heb op de XSX nog steeds vastlopers na een match tijdens het tokenscherm. Erg jammer dat ze dat nog steeds niet opgelost hebben. En het respawnen is nog steeds redelijk ruk. Ik snap dat shipment klein is maar
Om in de woorden van een wijs man te spreken:om regelmatig tussen tegenstanders te respawnen is niet handig.
"Excellent, now we can attack in every direction!"
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Snel levellen van wapens.. dat is eigenlijk t enige. Qua map design is t natuurlijk helemaal niks (laten we wat zeecontainers in een kleine vierkante map neergooien).fetix1 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:22:
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Hoop wel dat Shoothouse terug komt qua modus om deze 24/7 te kunnen spelen.
De Lachmann sub speelt wel erg lekker op dit level namelijk....
Had gisteren een lucky semtex kill via een proximity mine. Wel grappig 
Ik zie dat er een grote update was.
Nu levert 1 van de 3 daily challenges een “RAID” op. Weet iemand wat dat is en wat je daar mee kunt/moet?
Nu levert 1 van de 3 daily challenges een “RAID” op. Weet iemand wat dat is en wat je daar mee kunt/moet?
Nou, dacht dat ik met deze update vast wel af zou zijn van de scan and repairs. Maar nee helaas, het blijft lekker door gaan.
De 24/7 playlist van Shoot the Ship van de vorige CoD's waren altijd wel fijn. Die werden gewoon vrijwel uitsluitend gebruikt om te levelen, dingen vrij te spelen en challanges te halen, echt ideaal.VluggeJapie schreef op donderdag 15 december 2022 @ 09:25:
Hoop wel dat Shoothouse terug komt qua modus om deze 24/7 te kunnen spelen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
heb ik ook al gespeeld maar te confronterend. al de andere matchen zou ik ook graag willen starten, geen tijd. druk bezig in wz2 om het spelen onder de knie! te krijgen. de vlaggen veroveren en verdedigen vind ik ook leuk (rustiger), en nog enkele andere.PdeBie schreef op donderdag 15 december 2022 @ 09:28:
Had gisteren een lucky.....3. Wel grappig
[YouTube: Final semtex kill - MW2 2022]
't inviten lukt nog steeds ni.
[ Voor 3% gewijzigd door vrankerik op 15-12-2022 11:39 ]
Ik had gisteravond een hele vage. In Shipment schoot ik met mijn Strela op (onze) vlag in het midden. Daar had blijkbaar net de tegenstander een mijn gelegd en ze lagen daar met zijn drieën. Meteen nadat ik de raket afvuurde werd ik zelf omver geschoten.PdeBie schreef op donderdag 15 december 2022 @ 09:28:
Had gisteren een lucky semtex kill via een proximity mine. Wel grappig
[YouTube: Final semtex kill - MW2 2022]
Maar ik kreeg dus wel een hele sloot aan XP. Want: Defender, Fury Kill, Triple Kill, Afterlife, Revenge én Kingslayer. Ook wel zo'n wtf momentje
Yup, gisterenavond in een paar potjes mijn X12 max level gekregen, daarna met een potje Hardpoint 50 kills met de basilisk gemaaktJohnnyV76 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 09:16:
[...]
Snel levellen van wapens.. dat is eigenlijk t enige. Qua map design is t natuurlijk helemaal niks (laten we wat zeecontainers in een kleine vierkante map neergooien).
Ik kon er niet aan wennen met de normale multiplayer om dat wapen te levelen, met de juiste attachments wordt het wel een headshot kanon (Zelfs double headshot kills
Met een double weapon XP token gaat het helemaal hard ja.
Verder is het echt een draak van een map met spawnkills, ik moet ook zeggen dat een K/D ratio van meer dan 1.33 niet snel mogelijk is. Misschien met juiste loadout wel, maar gisteren puur pistols gespeeld.
Wat nieuwe maps mogen er zeker wel bij komen.
Maar lees ik nu dat Shoothouse niet meer in de 24/7 roulatie zit? Dat vind ik wel jammer!
Ze hebben we de mount opties veranderd sinds de mw19 versie. Daar heel makkelijk kunnen mounten op alles voor de challenges, op sommige kisten in deze versie blokkeert je aim en zicht enorm.
Het is te klein merk ik wel en dat je spawnt n enemy spawns,is irritant en hilarisch tegelijk lolrCk schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:02:
[...]
Yup, gisterenavond in een paar potjes mijn X12 max level gekregen, daarna met een potje Hardpoint 50 kills met de basilisk gemaakt.
Ik kon er niet aan wennen met de normale multiplayer om dat wapen te levelen, met de juiste attachments wordt het wel een headshot kanon (Zelfs double headshot kills)
Met een double weapon XP token gaat het helemaal hard ja.
Verder is het echt een draak van een map met spawnkills, ik moet ook zeggen dat een K/D ratio van meer dan 1.33 niet snel mogelijk is. Misschien met juiste loadout wel, maar gisteren puur pistols gespeeld.
Wat nieuwe maps mogen er zeker wel bij komen.
Maar lees ik nu dat Shoothouse niet meer in de 24/7 roulatie zit? Dat vind ik wel jammer!
er net 2 operater gelynchd. toe ik terugkwam was 't weg. wacht op mijn 2de exfill, komt er operator aangereden en heb ik moeten met rust laten. 3de, met succes vertrokken, alive/alone. d'ander 2, mates, willen niet communicate, ik hoor niets, ze bleven alweer hun gang gaan en dan liggen ze plat.
begint dat plots te communiceren, 'k neem mijn tijd, ... en ze waren al geleafd. tja
begint dat plots te communiceren, 'k neem mijn tijd, ... en ze waren al geleafd. tja
Ik dacht eigenlijk dat op de ps5 de double xp begon gisteren. Maar zag eigenlijk alles op inactive staan. Gaat dit vanavond dan in?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik dacht 15e te zien staan, laatste keren was het qua tijdszones dan ook om 19u dat het in ging. Dus even kijken of het nu wel werkt.Oxigeon schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:55:
Ik dacht eigenlijk dat op de ps5 de double xp begon gisteren. Maar zag eigenlijk alles op inactive staan. Gaat dit vanavond dan in?
Hopelijk wel double weapon xp, ff die wapens flink levelen
Ik heb veel Meta wapens voorbij zien komen, en ook tips qua hoe te levelen, alleen met double XP weekend dat ingaat vanaf vandaag, is het meer hoe zoveel mogelijk levelen in een paar dagen (uur) tijd.
Zo veel mogelijk knallen met elk wapen in Shipment, of juist een totaal andere aanpak. Ben wel benieuwd hoe jullie dit gaan doen?
Zo veel mogelijk knallen met elk wapen in Shipment, of juist een totaal andere aanpak. Ben wel benieuwd hoe jullie dit gaan doen?
Ik ga de hele tijd in een hoekje zitten denk ik
Ik ben het nu aan het doen in shipment. Ben er al wel achter dat ik DMZ vele malen toffer vind. Levellen gaat dan ook snel.Manivado schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:40:
Ik heb veel Meta wapens voorbij zien komen, en ook tips qua hoe te levelen, alleen met double XP weekend dat ingaat vanaf vandaag, is het meer hoe zoveel mogelijk levelen in een paar dagen (uur) tijd.
Precies dat, je krijgt als het goed is veel meer kills in shipment ,daardoor gaat het levelen ook veel sneller.Manivado schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:40:
ik level wapens terwijl ik rondloop
[ Voor 11% gewijzigd door vrankerik op 15-12-2022 13:51 ]
Zojuit een paar potjes gespeeld en de double XP is al bezig.Oxigeon schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:55:
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
DMZ is ook heel tof ja! Zeker wanneer je met een of twee man speelt waarmee je vaker speelt is dat een aanrader. Verder vind ik de normale multiplayer ook wel leuk, al speel ik daar ivm de flow kill confirmed.Jopio schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:46:
[...]
Ik ben het nu aan het doen in shipment. Ben er al wel achter dat ik DMZ vele malen toffer vind. Levellen gaat dan ook snel.
Moet wel zeggen dat soms de exfil campers / cherrypickers wel vervelend zijn, maar ach, zo is het spel. Zo heb je bij de normale MP ook de campers zitten
Vanavond denk ik maar weer eens kijken hoe het bevalt.
Ja, vooral wapens waar je niet zo veel mee hebt (sommige pistols enzo) gaan dan alsnog snel omdat je mensen off guard makkelijk nog kan killen, vanwege het chaotische spawnenfreaky35 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:48:
[...]
Precies dat, je krijgt als het goed is veel meer kills in shipment ,daardoor gaat het levelen ook veel sneller.
[ Voor 38% gewijzigd door rCk op 15-12-2022 14:33 ]
Chimera zojuist unlocked, dus weer terug naar DMZ :-)Jopio schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:46:
[...]
Ik ben het nu aan het doen in shipment. Ben er al wel achter dat ik DMZ vele malen toffer vind. Levellen gaat dan ook snel.
Dubbel XP is sinds gisteravond al actief. Wat jij bedoelt zijn de tokens die je hebt. Beweeg de cursor maar eens naar dat vlak. Dan krijg je een soort pop-up met een overzicht van de tokens die je al dan niet nog kan inzetten.Oxigeon schreef op donderdag 15 december 2022 @ 12:55:
Ik werk gewoon alle wapens die ik nog niet max level heb zo snel mogelijk af. Begin met wapens waar ik niet zoveel mee heb of gewoon weinig mee speel. Shotguns, pistolen en snipers eerst.Manivado schreef op donderdag 15 december 2022 @ 13:40:
Kom je nog een aardig eind. Ben niet de beste speler, maar heb binnen 2 weken in Warzone level 100 gehaald en speelde niet elke dag. Deze BP is de makkelijkste qua voortgang sinds jaren. En nu kan je ook nog eens bepalen waar je de punten pakt, ipv die lineaire lijn voorheen. BP duurt meestal 60+ dagen, dus 2 maand. Dan heb je 8 volle avonden. Heb je dan ook nog wat XP boosters, gaat het helemaal hard. Daarnaast is een volle BP 1400 CP-coins, terwijl je er maar 1000 nodig hebt voor een nieuw seizoen.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:14:
[...]
Je moet wel voldoende spelen denk ik om hem terug te verdienen. Als je casual 1 avond per week speelt ga je level 100 niet halen
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Oeh, zou inderdaad kunnen dat dit alleen voor de tokens bedoeld was. Meen bij de vorige cods dat daar ook stond als je 2x XP kreeg. Nouja, dan vanavond maar Shipment in om een en ander te levelen.Vrijdag schreef op donderdag 15 december 2022 @ 14:48:
[...]
Dubbel XP is sinds gisteravond al actief. Wat jij bedoelt zijn de tokens die je hebt. Beweeg de cursor maar eens naar dat vlak. Dan krijg je een soort pop-up met een overzicht van de tokens die je al dan niet nog kan inzetten.
Welke site gebruiken jullie normaal voor loadouts te bepalen (welke attachments etc)
Zijn er liefhebbers om morgen einde ochtend/begin middag wat potjes DMZ te spelen?
"I would like to cancel my subscription to your problems"
Ja klopt, ik zat er eerst ook een beetje raar naar te kijken. De klantreis is niet echt heel prettig met deze CoD merk ikOxigeon schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:08:
[...]
Oeh, zou inderdaad kunnen dat dit alleen voor de tokens bedoeld was. Meen bij de vorige cods dat daar ook stond als je 2x XP kreeg. Nouja, dan vanavond maar Shipment in om een en ander te levelen.
Welke site gebruiken jullie normaal voor loadouts te bepalen (welke attachments etc)
Als het mee zit wel!Stappieterug schreef op donderdag 15 december 2022 @ 16:12:
Zijn er liefhebbers om morgen einde ochtend/begin middag wat potjes DMZ te spelen?
Ik las dat MW2 gratis te spelen was vanaf vandaag tm zondag, maar hoe werkt dat op de PlayStation?
Als ik multiplayer wil starten staat er dat ik de CD erin moet doen.
Volgens mij is het alleen gewone dubbel xp aangezien ik een wapen XP kon aanzetten.
Die chimera vrijgespeelt, lijkt wel een poppenschieter
Is dat niet omdat je ook tokens hebt"Want bij mij is alleen dubbel XP voor de rank actief.Chelseamarre123 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 17:41:
Volgens mij is het alleen gewone dubbel xp aangezien ik een wapen XP kon aanzetten.
Klopt, vanaf vandaag 10AM PT (pacific time) en dat is 19.00 Lokale tijd hier in NL.Aomi schreef op donderdag 15 december 2022 @ 17:28:
Ik las dat MW2 gratis te spelen was vanaf vandaag tm zondag, maar hoe werkt dat op de PlayStation?
Vanavond vanaf 19.00LT komt er ook dubbel weapon XP bij.Chelseamarre123 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 17:41:
[ Voor 30% gewijzigd door Sandyman538 op 15-12-2022 18:26 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Je ziet links rank XP(gewone XP), weapon XP in midden en battlepass rechts.Vrijdag schreef op donderdag 15 december 2022 @ 17:51:
[...]
Is dat niet omdat je ook tokens hebt"Want bij mij is alleen dubbel XP voor de rank actief.
Deze namiddag was alleen het linkse icoontje opgekleurd
Ah ja die tijd had ik even gemist , thnxSandyman538 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 18:25:
[...]
Klopt, vanaf vandaag 10AM PT (pacific time) en dat is 19.00 Lokale tijd hier in NL.
[...]
Vanavond vanaf 19.00LT komt er ook dubbel weapon XP bij.
Bij mij was net alleen Rank gekleurd, de overige staan nog op inactiveChelseamarre123 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 18:29:
[...]
Je ziet links rank XP(gewone XP), weapon XP in midden en battlepass rechts.
Deze namiddag was alleen het linkse icoontje opgekleurd
Ik zie dat er nu ook groepen aangemaakt kunnen worden. Is het een idee om een DMZ Tweakers groep te maken zodat we elkaar makkelijker kunnen vinden? Iemand die het leuk vind dit op te starten?
Heb toevallig net een Tweakers groep aangemaakt. Heet, Tweakers.net. Talen, Engels en Duits, nl staat er niet tussen...Jopio schreef op donderdag 15 december 2022 @ 19:11:
Ik zie dat er nu ook groepen aangemaakt kunnen worden. Is het een idee om een DMZ Tweakers groep te maken zodat we elkaar makkelijker kunnen vinden? Iemand die het leuk vind dit op te starten?
Het is Tweakers geworden, group 8304260
[ Voor 7% gewijzigd door thunder8 op 15-12-2022 19:41 ]
Ik level in een potje hardpoint of headquarters op een normaal level sneller dan op shipment merk ik (lol)
wz2 is gratis, me dunkt.Aomi schreef op donderdag 15 december 2022 @ 17:28:
Vanaf 19u NL tijd. Dus je kunt hem nu spelen. Misschien moet je een aparte versie van het spel downloaden. Geen idee hoe dat op PS werkt.Aomi schreef op donderdag 15 december 2022 @ 17:28:
Shipment met double weapon xp gaat wel hard. Had net een vtol en een stapel uab/cuav. De rapp lmg ging van 1 naar 11 in één potje. 
Edit: Nu hetzelfde geintje met de taq br. Naar level 11 in één keer potje. Wel een vrij goed geweer overigens.
Edit: Nu hetzelfde geintje met de taq br. Naar level 11 in één keer potje. Wel een vrij goed geweer overigens.
[ Voor 30% gewijzigd door Exactor it op 15-12-2022 22:15 ]
Op de pc is het gaan met die banaan als je WZ2 al geinstalleerd hebt.Exactor it schreef op donderdag 15 december 2022 @ 21:15:
[...]
Vanaf 19u NL tijd. Dus je kunt hem nu spelen. Misschien moet je een aparte versie van het spel downloaden. Geen idee hoe dat op PS werkt.
Ben nu maar een beetje aan het rondklooien nu. Serieus spelen is toch alleen maar EOMM hell inlopen. Desondanks gaat pistol only nog best ok
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Er zijn vast diehards die de trial play list ingaan om nieuwe spelers te ownen. Of in ieder geval dat te proberen. Ik had net een team met allemaal rode pakjes aan. Ze moesten het allemaal afleggen tegen de Raal.Gundogan schreef op donderdag 15 december 2022 @ 22:09:
[...]
Op de pc is het gaan met die banaan als je WZ2 al geinstalleerd hebt.
Ben nu maar een beetje aan het rondklooien nu. Serieus spelen is toch alleen maar EOMM hell inlopen. Desondanks gaat pistol only nog best ok
____
LMGs zijn echt fijn levelen op Shipment. Ik speel daar niet zo graag mee, dus even rammen en een gun in vier potjes max level hebben is wel top. Na de LMGs allemaal max level gemaakt hebben, laat ik shipment voor wat het is. Die map heb ik echt te vaak gezien.
Zie voldoende high levels voorbij komen ja. De tac45 P890 weet er wel raad mee. Alsof we weer Black Ops 2 aan het spelen zijn.Exactor it schreef op donderdag 15 december 2022 @ 23:12:
[...]
Er zijn vast diehards die de trial play list ingaan om nieuwe spelers te ownen. Of in ieder geval dat te proberen. Ik had net een team met allemaal rode pakjes aan. Ze moesten het allemaal afleggen tegen de Raal.
____
LMGs zijn echt fijn levelen op Shipment. Ik speel daar niet zo graag mee, dus even rammen en een gun in vier potjes max level hebben is wel top. Na de LMGs allemaal max level gemaakt hebben, laat ik shipment voor wat het is. Die map heb ik echt te vaak gezien.
Trial is farm18 + shipment? Asilo niet gezien, maar farm18 spelen en shipment skippen is best ok.
Oh en een free weekend maar geen sale
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Even je playstation herstarten. Had ik ook last van. Zou knap zijn een disk te plaatsen in een digital only.Aomi schreef op donderdag 15 december 2022 @ 17:28:
Top, ik ga zoeken als ik weer online ben!thunder8 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 19:35:
[...]
Heb toevallig net een Tweakers groep aangemaakt. Heet, Tweakers.net. Talen, Engels en Duits, nl staat er niet tussen...
Ik kan de groep niet vinden.thunder8 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 19:35:
[...]
Heb toevallig net een Tweakers groep aangemaakt. Heet, Tweakers.net. Talen, Engels en Duits, nl staat er niet tussen...
Alle filters staan uit, still no result
Als je zoekt op tweakers kan ik het gewoon vinden.Jopio schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 08:33:
[...]
Ik kan de groep niet vinden.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Gisteravond double Weapon XP en dan lijk je toch wel ineens een stuk meer “obscure” wapens te zien die mensen willen levelen. Wel grappig.
Ik speel vooral met de wapens die weer andere wapens unlocken. Alle Lachmans net unlocked en nu de STB 556 begonnen. Als ze max level zijn switch ik naar een ander wapen, dus maak mij niet druk om de camos.
Blijft jammer dat er zoveel mensen niet de objectives spelen, maar dat is een beetje herhaling, want dat probleem bestaat al sinds de eerste Modern Warfare en dan doel ik uiteraard niet op die van 2019.
Ik speel vooral met de wapens die weer andere wapens unlocken. Alle Lachmans net unlocked en nu de STB 556 begonnen. Als ze max level zijn switch ik naar een ander wapen, dus maak mij niet druk om de camos.
Blijft jammer dat er zoveel mensen niet de objectives spelen, maar dat is een beetje herhaling, want dat probleem bestaat al sinds de eerste Modern Warfare en dan doel ik uiteraard niet op die van 2019.
Herstart van het speel deed het, gevonden 👌🏻Jopio schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 08:33:
[...]
Ik kan de groep niet vinden.
Nu met double exp gaat het best rap, gister van leven 32 naar 38 gegaan in amper 3 portjes invasion. Daarnaast gaan de wapens ook vlot. Wat ik wel raar blijf vinden is dat ik soms na enkele potjes invasion genoeg token exp krijg voor 1 of 2 tokens. Wanneer ik dan naar de battlepass ga om bv iets te unlocken zijn die tokens niet bijgeschreven. Het opnieuw opstarten of inladen van de game werkt dan ook niet want dan is die tokenbank opeens gereset en moet ik weer voor 1 token exp gaan halen.
Is dit mogelijk een bug welke meerdere hebben of gewoon hoe het werkt als je geen battelpass koopt?
Is dit mogelijk een bug welke meerdere hebben of gewoon hoe het werkt als je geen battelpass koopt?
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
wat is jullie favoriet wapen in shipment?
welke attachments erop? en welke perks?
ik vind het best wel moeilijk
Dat is een bug, als je die Token wil gebruiken moet je even terug uit de game gaan, en opnieuw je gegevens laten inladen.Salv schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:11:
Nu met double exp gaat het best rap, gister van leven 32 naar 38 gegaan in amper 3 portjes invasion. Daarnaast gaan de wapens ook vlot. Wat ik wel raar blijf vinden is dat ik soms na enkele potjes invasion genoeg token exp krijg voor 1 of 2 tokens. Wanneer ik dan naar de battlepass ga om bv iets te unlocken zijn die tokens niet bijgeschreven. Het opnieuw opstarten of inladen van de game werkt dan ook niet want dan is die tokenbank opeens gereset en moet ik weer voor 1 token exp gaan halen.
Ik vind op shipment elk wapen moeilijk om echt lekker te spelenAggressor schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:13:
Maar je kan met elk wapen wel goed spelen. Om de chimera te unlocken wel wat met de STB556 gespeeld, daar kan je echt wel lekker spelen, dus elke AR moet wel lukken. Ik zou er wel een groter magazijn op zetten en vooral inspelen op je sprint to aim/fire en aim down sight speed. Rest boeit niet zo veel denk ik.
De Basilisk vond ik ook fijn werken.
Om eerlijk te zijn speel ik alleen Shipment nu om de wapens te levelen die ik nog niet op max level heb. Dus alle SMG en AR laat ik voor wat het is, speel vooral met shotgun en pistols nu.
teammates die looten, geen probleem, die blijven loot om alles te verliezen moéten hun best doen anders spelen ze maar duo..
ga stilaan 170, zonder specifieks, gewoon doorspelen en overleven/dan nog. dood, de zone niet verlaten.
shipmen zou ik starten met iets als een vortex 45?
met vouten
ga stilaan 170, zonder specifieks, gewoon doorspelen en overleven/dan nog. dood, de zone niet verlaten.
shipmen zou ik starten met iets als een vortex 45?
met vouten
Voor Shipment draait het niet zozeer om beste wapens maar om speelstijl en spawns snappen (ondanks de chaos lukt het vaak wel om overzicht te houden).Aggressor schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:13:
Je kunt met tragere guns beter achter je team hangen, in een hoek blijven en de 'lange' sightlines gebruiken. Wel blijven opletten dat ze niet plotseling van de andere kant op duiken.
Met snellere wapens ren ik gewoon als een malle hun spawn in na een goed gemikte flashbang. Ik ga een stuk beter met trage wapens overigens.
Haha, ja die speelstijl master ik nog niet altijd zo. Ik ga altijd op in de chaos en ren soms als een kip zonder kop. Maar als je net even wat overzicht kan houden en zorgt dat je niet op de punten komt waar ze je vanaf 3 kanten kunnen pakken, valt het idd wel mee en kan je wel lekker killen.Exactor it schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:31:
[...]
Voor Shipment draait het niet zozeer om beste wapens maar om speelstijl en spawns snappen (ondanks de chaos lukt het vaak wel om overzicht te houden).
Je kunt met tragere guns beter achter je team hangen, in een hoek blijven en de 'lange' sightlines gebruiken. Wel blijven opletten dat ze niet plotseling van de andere kant op duiken.
Met snellere wapens ren ik gewoon als een malle hun spawn in na een goed gemikte flashbang. Ik ga een stuk beter met trage wapens overigens.
Potjes met Hardpoint kunnen lang duren omdat niemand lang op die hardpoint blijft liggen, ideaal om kills binnen te harken.
Wanneer je een team tegen je hebt met een paar tactische spelers (lees: die hun positie goed kunnen houden) is het wel lastig te spelen.
Shipment is wel de map waar ik goed kan vloeken omdat ik 3 keer dood kan gaan in 15 sec
Liefste vermijd ik het daarom ook, want een echte leuke map is het ook weer niet.
[ Voor 3% gewijzigd door rCk op 16-12-2022 11:42 ]
Je kunt op zich wel prima als een kip zonder kop aan de rand van de map rennen. Sprinten doe ik nooit op shipment. Ook wandelend ben je in 5 seconden aan de andere kant van de map.rCk schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:35:
[...]
Haha, ja die speelstijl master ik nog niet altijd zo. Ik ga altijd op in de chaos en ren soms als een kip zonder kop. Maar als je net even wat overzicht kan houden en zorgt dat je niet op de punten komt waar ze je vanaf 3 kanten kunnen pakken, valt het idd wel mee en kan je wel lekker killen.
Potjes met Hardpoint kunnen lang duren omdat niemand lang op die hardpoint blijft liggen, ideaal om kills binnen te harken.
Wanneer je een team tegen je hebt met een paar tactische spelers (lees: die hun positie goed kunnen houden) is het wel lastig te spelen.
Shipment is wel de map waar ik goed kan vloeken omdat ik 3 keer dood kan gaan in 15 sec![]()
.
Liefste vermijd ik het daarom ook, want een echte leuke map is het ook weer niet.
Op shipment gewoon alle attachements voor snelle ADS pakken, niet naar recoil/range kijken.
Ben lekker alles aan het levelen daar.
Hier hetzelfde. Alles zetten op snel inzoomen en gaan met die banaan. Ondertussen al een stuk of 5 wapens naar de max gehaald gisteren.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:49:
Op shipment gewoon alle attachements voor snelle ADS pakken, niet naar recoil/range kijken.
Echter vind ik het zo eigenlijk geen zak aan en flikker ik shipment na een uurtje wel weer uit.
Yup hier nog een. Er is echt geen zak aan shipment, Maar met die dubbel weapon xp is het leuk. Even die wapens levelen en tussendoor ademhalen op de normale MP of DMZOxigeon schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:55:
[...]
Hier hetzelfde. Alles zetten op snel inzoomen en gaan met die banaan. Ondertussen al een stuk of 5 wapens naar de max gehaald gisteren.
Echter vind ik het zo eigenlijk geen zak aan en flikker ik shipment na een uurtje wel weer uit.
Hopelijk vanavond weer wat schieten
Of kijken naar het verbeteren van hipfire, gewoon rond rennen en schieten werkt ook heel goed.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:49:
Gisteren met een shotgun rond gelopen, ze vielen met bosjes op het dek.
[ Voor 9% gewijzigd door Metian op 16-12-2022 14:08 ]
Rupsen, Rapsen.
Vind shipment eigenlijk alleen fijn om even alle launchers en shotguns goud te halen. Launchers levelen gaat lekker snel met dubbel XP en dubbel kills zijn goed te doen op Shipment. Ohja ook even 'fast hands' aanzetten natuurlijk.
Vind shipment heerlijk eigenlijk, zeker voor te levelen en camos. Zou graag een playlist met shipment, shoothouse en farm 18 zien. De rest van de maps vind ik matig tot slecht.
Enkel zouden ze eens een shipment zonder killstreaks/lethals moeten doen en eventueel launchers.
Gisteren leuk gelijkopgaan potje domination tot er eentje een chopper Gunner had waardoor meteen de lol er af is
Enkel zouden ze eens een shipment zonder killstreaks/lethals moeten doen en eventueel launchers.
Gisteren leuk gelijkopgaan potje domination tot er eentje een chopper Gunner had waardoor meteen de lol er af is
Ik vind Shoothouse een betere map, maar voor het levelen van bepaalde wapens is shipment ideaal. Maar het is wel hersenloos kamikaze schieten en rennen
Ter land, ter zee en in de kroeg
Een loadout maken voor een map ga ik niet aan beginnen, maar ik speel dan ook geen shipment 24/7 maar shipment kan een keer langskomen. Dan pak ik voor dat potje wel even een LMG om te maaien.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:49:
Zou ook wel een goede zijn inderdaad.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 15:02:
Vind shipment heerlijk eigenlijk, zeker voor te levelen en camos. Zou graag een playlist met shipment, shoothouse en farm 18 zien. De rest van de maps vind ik matig tot slecht.
Ik meen me te herinneren dat er vroeger ook wel eens een CoD was met daarin de mode barebones oid. Die had geen streaks en perks, alleen wapens en lethals/tacticals.Enkel zouden ze eens een shipment zonder killstreaks/lethals moeten doen en eventueel launchers.
Helaas kan ik dat niet staven met bewijs.
En Cold Blood. Altijd Cold Blood
[ Voor 8% gewijzigd door Vrijdag op 16-12-2022 15:35 ]
De naamgenoot van deze had hetVrijdag schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 15:34:
[...]
Zou ook wel een goede zijn inderdaad.
[...]
Ik meen me te herinneren dat er vroeger ook wel eens een CoD was met daarin de mode barebones oid. Die had geen streaks en perks, alleen wapens en lethals/tacticals.
Helaas kan ik dat niet staven met bewijs.
Ik maai ze gewoon uit de lucht met een lmg class. Vtols zijn neer voordat ze beginnen met schieten. Zeker omdat ik bijna altijd de klos ben met de bomb.En Cold Blood. Altijd Cold Blood
Edit: de jokr gaat vlug omhoog zo. 6 levels in één potje. Tip: je kunt tegen de bovenkant aan de zijkant van containers mikken om dichterbij of vanuit cover te kunnen schieten.
[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 16-12-2022 15:42 ]
mijn kop vind ik altijd terug op de sporen.
edit: net een potje gedraaid. wtf, 2 meelopers, ene die mee uit de heli springt om ene te reviven (new mission?). vlekkeloos parcours en samen naar huis.
perk van cod, die alert one, support?
edit: net een potje gedraaid. wtf, 2 meelopers, ene die mee uit de heli springt om ene te reviven (new mission?). vlekkeloos parcours en samen naar huis.
perk van cod, die alert one, support?
[ Voor 77% gewijzigd door vrankerik op 16-12-2022 18:33 ]
Cold blooded heeft totaal geen zin bij choppers. Zeker op shipment moet je gewoon maar schieten en raak je iedereen op de map.
Aardige kut bug trouwens, als je in-game van perk systeem wijzigt moet je ze weer allemaal verdienen kwam ik gister achter
Aardige kut bug trouwens, als je in-game van perk systeem wijzigt moet je ze weer allemaal verdienen kwam ik gister achter
Mijn tegenstanders zullen me een jolige vent vinden. Heb in drie potjes 40 jokr kills en 7/10 double kills gemaakt. Dit is wel echt het moment om dat onding goud te maken. De andere launchers vond ik prima te doen maar voor de jokr heb ik chaos nodig.
@Chelseamarre123 Wat bedoel je met opnieuw verdienen? Dat de timer voor je derde en vierde perk opnieuw begint?
@Chelseamarre123 Wat bedoel je met opnieuw verdienen? Dat de timer voor je derde en vierde perk opnieuw begint?
[ Voor 18% gewijzigd door Exactor it op 16-12-2022 19:24 ]
Ja ik weet zeker dat ik derde en vierde perk had vrijgespeeld en dan kwam er een vtol en wisselde ik naar cold blooded maar werd ik alsnog afgeknald door dat ding.Exactor it schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 19:24:
Mijn tegenstanders zullen me een jolige vent vinden. Heb in drie potjes 40 jokr kills en 7/10 double kills gemaakt. Dit is wel echt het moment om dat onding goud te maken. De andere launchers vond ik prima te doen maar voor de jokr heb ik chaos nodig.
Shotguns zijn wel bizar te leveelen, sommige attachments doen meer slecht dan goed. Word je range en damage verlaagd wat tot hitmarkers lijd of tot misse schoten.
Wat raar, ik heb daar geen last van gehad (xbox) en ik heb het goed kunnen testen net. Het eerste potje dat ik launchers platinum kon maken kwam ik in een cdl lobby terecht met elke 2 seconden we hebben een nieuw iets in de lucht. Ik heb de pila platinum kunnen maken en heb 8 killstreaks met de rpg neergehoekt. In totaal dus 23 killstreaks uit de lucht gehaald. En ook nog 4 kills met mijn gun gemaakt!Chelseamarre123 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 21:49:
[...]
Ja ik weet zeker dat ik derde en vierde perk had vrijgespeeld en dan kwam er een vtol en wisselde ik naar cold blooded maar werd ik alsnog afgeknald door dat ding.
Shotguns zijn wel bizar te leveelen, sommige attachments doen meer slecht dan goed. Word je range en damage verlaagd wat tot hitmarkers lijd of tot misse schoten.
[ Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 16-12-2022 22:30 ]
Wel mooi dat ze de scores hebben verhoogd in shipment playllist. Potjes duren nu normaal ondanks de hogere kills/score. Was in Vanguard echt ruk, potjes van 2min.
en ik stop hier met info daar ik het gevoel krijg dat deze tegen me gebruikt wordt. sorry
Ik ben een beetje die pila aan het levelen in shipment. Het gaat sneller dan in elke andere gamemode. Maar dit schiet evengoed niet op haha. Gebruikt trouwens iemand die Pila in Warzone of kan ik daar beter rondrenn3n met mijn tac of m4 met sniper?
Heb namelijk het idee dat ik nooit een chopper zie
[ Voor 9% gewijzigd door Oxigeon op 17-12-2022 08:33 ]
Meer mensen waarbij de normale MP niet lekker draait sinds de laatste patch(es)?
Ik ervaar echt een flink merkbare hickup om de 15 seconden. Ik speel op Xbox series X.
Ik ervaar echt een flink merkbare hickup om de 15 seconden. Ik speel op Xbox series X.
Die Raal MG begint mijn favoriete wapen te worden, schiet lekker en dat geluid is echt ‘chef’s kiss’.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hoezo schiet het niet op? Dat ding kun je ook op mensen afvuren. Daar lopen er zes van op een super kleine map. Mijn pila was al goud. De jokr en RPG waren dat in betrekkelijk weinig potjes. Reken maar dat ik weinig op dingen in de lucht schoot.Oxigeon schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 08:32:
Ik ben een beetje die pila aan het levelen in shipment. Het gaat sneller dan in elke andere gamemode. Maar dit schiet evengoed niet op haha. Gebruikt trouwens iemand die Pila in Warzone of kan ik daar beter rondrenn3n met mijn tac of m4 met sniper?
En daarom dus een LMG class maken met een groot magazijn, zeg 100 kogels, daar doe je de incendiary variant in als ammunition en je schiet VTOL en chopper gunner er zo uit. Zeker als er nóg 1 persoon in het team zit die dit ook doet.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 17:32:
Cold blooded heeft totaal geen zin bij choppers. Zeker op shipment moet je gewoon maar schieten en raak je iedereen op de map.
Over de radio hoor je 'VTOL incoming', ik druk op options en selecteer mijn 'anti air' class. Dan ga ik ergens dood, ik heb mijn LMG, knal VTOL/Chopper gunner eruit en switch weer naar de loadout waarmee ik wil spelen. Als je alle air support 'gewoon' laat vliegen, gaat het van kwaad naar erger in de lucht.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik heb een voice communication ban gekregen van drie dagen. Ik wil die verlengd hebben. Praten deed ik al nooit en nu hoef ik de lobby niet meer te muten.
Ja dat snap ik wel. Maar voor mijn gevoel moet ik net zoveel kills maken om te leveleb dan met een assault rifle ofzo. En met een pila maak je nu eenmaal minder kills dan een assault rifle... ofja. Ik danExactor it schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 13:44:
[...]
Hoezo schiet het niet op? Dat ding kun je ook op mensen afvuren. Daar lopen er zes van op een super kleine map. Mijn pila was al goud. De jokr en RPG waren dat in betrekkelijk weinig potjes. Reken maar dat ik weinig op dingen in de lucht schoot.