Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06:58
rCk schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:10:
[...]

Dat is idd wel een goede ja, marksman/sniper rifles kun je gemakkelijk in Shoothouse pakken en bij het wandje campen natuurlijk.

Maar long shots ga ik pas grinden als ik alle gold camo's heb. Op dit moment is dat alleen bij de AR. Voor marksman heb ik alleen SA-B 50 en SPR 208 op gold, rest moet ik nog levelen. Evenals bij SMG , waarbij ik er nog 4 moet levelen.

Voor de AR moet ik alleen even kijken. Of is het daar ook op Tier 1 en gewoon met een scope gaan zitten campen op long range stukken? :?

Nou ga ik er geen levensdoel van maken, moet wel leuk blijven want dat grinden verpest wel je flow soms :X :9
Shoothouse is prima voor snipers en andere guns die op die afstand kunnen oneshotten. LMGs ga ik daar ook doen denk ik. Voor meer bouncy guns, wordt je snel afgeschoten door de snipers aan de andere kant, die doe ik dus in tier 1. Camped? Niet echt. Wel bewegen richting choke points en dan op genoeg afstand blijven. Vaak is er een lange gang waar luitjes doorheen moeten, die hou ik dan in de gaten. Als de spawns achter de hardpoint komen dan bemoei ik me met het gevecht om de hardpoint (mooie kans om je pistols te levelen ook:)) .

Er zijn twee scopes die de afstand weergeven. Eentje heet de xten nog iets. Die is wel fijn om te zien of je op de goede range zit. Unlocked via Icarus of Sakin meen ik. 50m snipers, 38m lmg, AR, marksman, battle rifle, 20m voor de rest.

[ Voor 8% gewijzigd door Exactor it op 06-12-2022 12:44 ]

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-11 11:43

rCk

Exactor it schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:40:
[...]

Shoothouse is prima voor snipers en andere guns die op die afstand kunnen oneshotten. LMGs ga ik daar ook doen denk ik. Voor meer bouncy guns, wordt je snel afgeschoten door de snipers aan de andere kant, die doe ik dus in tier 1. Camped? Niet echt. Wel bewegen richting choke points en dan op genoeg afstand blijven. Vaak is er een lange gang waar luitjes doorheen moeten, die hou ik dan in de gaten. Als de spawns achter de hardpoint komen dan bemoei ik me met het gevecht om de hardpoint (mooie kans om je pistols te levelen ook:)) .

Er zijn twee scopes die de afstand weergeven. Eentje heet de xten nog iets. Die is wel fijn om te zien of je op de goede range zit. Unlocked via Icarus of Sakin meen ik. 50m snipers, 38m lmg, AR, marksman, battle rifle, 20m voor de rest.
Goede tips, thanks ! Die XTEN ga ik even voor kijken of ik die al heb, anders de Icarus even verder levelen.

• Exactor it
rCk schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:48:
[...]

Goede tips, thanks ! Die XTEN ga ik even voor kijken of ik die al heb, anders de Icarus even verder levelen.
Ik zat ernaast. Eentje zit op level 11 Taq-M. De ander level 6 Raal MG.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
rCk schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:20:
[...]

Zijn anders.
Ik had gisteren;
5 sniper kills
3 met de spotter grenade
3 revenge kills

en dan als bonus had ik 10 kills met tracker en daarna ook weer 2 revenge kills.

Bovendien ben ik erachter gekomen dat die bonus daily challenges;
Als je er eentje complete tijdens een match, kan je die tweede niet meer halen.
Maar als je ze beide in één match compleet maakt, krijg je 2x 10k xp.
Zeker bij een double xp token / double xp weekend kan dit wel lekker meetellen.
Maar wat anders wat heb je er na level 55 nog aan om door te levellen?
Krijg je dan meer bonussen als die er uberhaupt zijn na level 55

Burp

• rCk

rCk

Wii4all schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:32:
[...]

Maar wat anders wat heb je er na level 55 nog aan om door te levellen?
Krijg je dan meer bonussen als die er uberhaupt zijn na level 55
De eeuwige roem en een prestige embleempje :+ . Helemaal niks noemenswaardig, natuurlijk.

Maar ik wil ook de Battle Pass 100% krijgen, sowieso zodat ik de volgende kan "kopen" zonder CP te hoeven kopen en alle wapens/blueprints en operators uit het seizoen te unlocken.

Verder is het ook wel leuk om toch iets van vooruitgang te zien. Maar wat ik vooral leuk vind is toch wel een beetje de wapens verder te levelen en progressie te maken qua skills en te kijken welke wapens mij nu echt liggen.

En wanneer je dan speelt, gaat het natuurlijk automatisch hard. Al moet ik zeggen dat er de afgelopen 3-4 weken wel erg veel tijd in is gaan zitten tov wat ik normaal in de PS5 stop. :X 8)7

• Pariah86
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-06 17:06
Hann1BaL schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:27:
[...]

Gisteren leek hij toch de Dead Silence en low health kills toch prima te registreren. Ik heb niet met een Battle Rifle gespeeld, dus daar kan ik niks over zeggen. Battle rifles hebben eerder voor uitdagingen gezorgd met het registreren van de daily challenge.

Had jij het probleem met alle challenges?

Ik ben aan het overwegen iets minder MP te gaan spelen en misschien eens DMZ te wagen, maar wil eerst mijn RPK even levelen tot een beter wapen. Dat lijkt mij een goed wapen om mee te nemen.
de daily challenges lukten wel, de bonus challenges dan weer niet. (was oa 10kills met tracker als perk en de andere was 3 revenge kills. Ik kreeg gisteren wel die memory error op de xsx dus misschien had het daarmee iets te maken...

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11 15:54
Exactor it schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:56:
[...]

Ik zat ernaast. Eentje zit op level 11 Taq-M. De ander level 6 Raal MG.
Er is er nog één, te unlocken met een sniper (Victus XMR, laatste unlock geloof ik), die heeft zelfs een bullit drop indicator. Zie je mee hoe ver hoger je moet mikken op lange afstanden. Werkt best leuk.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-11 23:47
Ze moeten voor de volgende Rambo/Die Hard films de NPCs van DMZ inhuren. Die gasten missen geen schot en zelfs als je al een kilometer weggerend bent weten ze je nog te downen…

Verder mogen ze die timer wel ff resetten als ze vermoeden dat je zonder eigen schuld uit de sessie bent gekicked/disconnected.

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-11 19:56
Daarmee ik gisteren geen Battle Rifle kills kreeg. Speelde met die BR die je van de M4 kreeg, dus deze telt waarschijnlijk enkel bij met AR kills dus?

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
Astratuner schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 18:36:
Daarmee ik gisteren geen Battle Rifle kills kreeg. Speelde met die BR die je van de M4 kreeg, dus deze telt waarschijnlijk enkel bij met AR kills dus?
Volgens mij werkt enkel die Lachmann BR (als dat de meest linkse is tenminste) voor de daily challenges. Erg vaag.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hann1BaL schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:27:
[...]

Gisteren leek hij toch de Dead Silence en low health kills toch prima te registreren. Ik heb niet met een Battle Rifle gespeeld, dus daar kan ik niks over zeggen. Battle rifles hebben eerder voor uitdagingen gezorgd met het registreren van de daily challenge.

Had jij het probleem met alle challenges?

Ik ben aan het overwegen iets minder MP te gaan spelen en misschien eens DMZ te wagen, maar wil eerst mijn RPK even levelen tot een beter wapen. Dat lijkt mij een goed wapen om mee te nemen.
RPK is er ook als groundloot in DMZ, is prima om mee aan de slag te gaan. In DMZ gaat het levellen best rap.

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-11 23:12

BroWohsEdis

George Orwell was right.

HenkEisDS schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 16:36:
Ze moeten voor de volgende Rambo/Die Hard films de NPCs van DMZ inhuren. Die gasten missen geen schot en zelfs als je al een kilometer weggerend bent weten ze je nog te downen…

Verder mogen ze die timer wel ff resetten als ze vermoeden dat je zonder eigen schuld uit de sessie bent gekicked/disconnected.
Werd laatst van 50 meter ge-onetapped door een AI met een RPK door een brug heen, nog nooit meegemaakt

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-11 16:35
@BroWohsEdis Terminators, dat zijn het

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-11 18:53
Ik was gisteren voor de goude skin bezig van de lachmann sub en bij dit wapen kom ik 2 bugs tegen.

1.Mijn teller voor de gold challenges loopt niet verder als 1 van de 10. terwijl ik al meerdere malen 3 kills heb kunnen maken zonder death.

2. De Armor piercing rounds zijn nog steeds gelocked met de mededeling dat je de Vaznev-9K op level 12 moet hebben maar deze heb ik tot max level 15 staan.

twee maten die op PS5 spelen hebben de bug met de armor piercing rounds niet. iemand hier toevallig wel ?

Ik speel op PC battlenet versie.

• HenkEisDS
Jopio schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 21:08:
[...]

RPK is er ook als groundloot in DMZ, is prima om mee aan de slag te gaan. In DMZ gaat het levellen best rap.
Klopt!

En als je een mooi plekje ergens halverwege een electriciteitsmast zoekt kun je hier ook redelijk rap je andere long-range wapens levelen. Moet je alleen dat wapen zelf meenemen, voldoende ammoboxes meenemen en een self-revive vinden of niet doodgaan (lastig).

Het eerste wat ik tegenwoordig doe in DMZ is naar een armory op zoek gaan. Zonder self-revive is het een frustrerend proces.
HenkEisDS schreef op woensdag 7 december 2022 @ 12:46:
[...]

Klopt!

En als je een mooi plekje ergens halverwege een electriciteitsmast zoekt kun je hier ook redelijk rap je andere long-range wapens levelen. Moet je alleen dat wapen zelf meenemen, voldoende ammoboxes meenemen en een self-revive vinden of niet doodgaan (lastig).

Het eerste wat ik tegenwoordig doe in DMZ is naar een armory op zoek gaan. Zonder self-revive is het een frustrerend proces.
of gewoon het spel spelen, rondlopen en missies doen? >:)

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:21

Oxigeon

En zo is dat!

Ben normaal niet zo van de LMG. Nu vond ik gisteren de RAAL. Hoe speelt dat ding in de multiplayer. In Warzone heb ik er toch wel flink wat kunnen omknallen in mijn potje Warzone

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-11 16:25
Chelseamarre123 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:05:
[...]
Moet je wel hopen dat je in een game komt waar je die kans ook krijgt. :+

Qua quality of life van de DMZ denk ik dat een PvE update of een start zoals in Warzone, waardoor je dus zelf je startpunt kunt kiezen, die random spawn punten maken nu eigenlijk al dat het een gok is of je uberhaupt nog aan die andere missies (Legion, etc.) toe komt, terwijl je bijvoorbeeld wel met de MG38 op dat vliegveld aan de gang moet en maar 1 insured slot hebt. :+

Een opzet zoals de Darkzone in The Division zou misschien zelfs beter zijn, juist zodat je ook gewoon de kans krijgt om missies te doen, of de noodzakelijke gear daarvoor te verzamelen. Of misschien iets buiten de DMZ om waardoor je niet helemaal "naakt" terug gaat, de hoeveelheid keren dat ik ondertussen met 2 ongewapende operators op pad mocht zijn niet meer op 2 handen te tellen. :9 Die cooldown kan me bijv. gestolen worden, dan koop ik liever met dat geld een bepaald wapen of item.

Nou ik heb m'n irritatie weer even geuit over de huidige opzet van de DMZ dus ga weer even m'n gear aan iemand doneren, of "lenen" van een ander in de DMZ. :w Want op zich blijft het toch wel leuk... :P

[ Voor 43% gewijzigd door TIGER1125 op 07-12-2022 15:17 ]

• rCk

rCk

Oxigeon schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:06:
Ben normaal niet zo van de LMG. Nu vond ik gisteren de RAAL. Hoe speelt dat ding in de multiplayer. In Warzone heb ik er toch wel flink wat kunnen omknallen in mijn potje Warzone
Toevallig heb ik daar gisteren wat mee geschoten, maar daarmee kan je aardig lekker spelen hoor. Hits geven flink wat damage en is flink accuraat (ook op long range).

Paar potjes Shoothouse (TDM, KC, DOM) mee gedaan. Alleen als je gewend bent met een SMG of de Kastov 74u te spelen, is het wel een beetje traagjes......

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 20:02

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik moet toch die Lachmanns maar even unlocken, maar wat een ongelooflijke proppenschieter is die 762 zeg.. Je kunt raken wat je wilt, maar doodgaan doet niemand.

Iemand nog tips hoe je die gun een beetje redelijk makkelijk levelt? Als je daar op googelt kom je allerlei loadouts tegen met tuning die je uiteraard kunt doen als je klaar bent met levelen… |:(

Het gaat juist om de eerdere levels - tot 10. Dat ding heeft zo’n gigantische recoil,
Zal vast niet helpen dat ik hiervoor de Kastov 545 en 74U gemaxt heb voor de unlocks..

Misschien is Kill Confirmed niet echt geschikt voor de 762…

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hann1BaL schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:28:
Iemand nog tips hoe je die gun een beetje redelijk makkelijk levelt?
Even in DMZ gaan en bots schieten. 3 levels per rondje is geen probleem en met extra weapon XP gaat het al helemaal hard. In een uurtje 10 levels doen is prima mogelijk.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hann1BaL schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:28:
Ik moet toch die Lachmanns maar even unlocken, maar wat een ongelooflijke proppenschieter is die 762 zeg.. Je kunt raken wat je wilt, maar doodgaan doet niemand.

Iemand nog tips hoe je die gun een beetje redelijk makkelijk levelt? Als je daar op googelt kom je allerlei loadouts tegen met tuning die je uiteraard kunt doen als je klaar bent met levelen… |:(

Het gaat juist om de eerdere levels - tot 10. Dat ding heeft zo’n gigantische recoil,
Zal vast niet helpen dat ik hiervoor de Kastov 545 en 74U gemaxt heb voor de unlocks..

Misschien is Kill Confirmed niet echt geschikt voor de 762…
Indien het die gun is wat maar 1 kogel per keer schiet gewoon de team deathmatch ingaan en op de schietknop rammen als je iemand tegen komt. Dan gaat het toch wel vrij snel. Ik vond die in het begin ook vervelend maar daarna vond ik het toch wel snel gaan

• Hann1BaL

Hann1BaL

Oxigeon schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:35:
[...]

Indien het die gun is wat maar 1 kogel per keer schiet gewoon de team deathmatch ingaan en op de schietknop rammen als je iemand tegen komt. Dan gaat het toch wel vrij snel. Ik vond die in het begin ook vervelend maar daarna vond ik het toch wel snel gaan
Het is inderdaad de Battle Rifle.

• rCk

rCk

Hann1BaL schreef op woensdag 7 december 2022 @ 15:38:
[...]

Het is inderdaad de Battle Rifle.
Ik vond vooral die FTAC Recon een draak om te levelen. Net als de TAG-M (volgens mij?)
Die Lachmann was dan nog wel enigszins te doen... Maar die Battle Rifles zijn niet mijn cup of tea om eerlijk te zijn....
TIGER1125 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 14:25:
[...]

Moet je wel hopen dat je in een game komt waar je die kans ook krijgt. :+

Qua quality of life van de DMZ denk ik dat een PvE update of een start zoals in Warzone, waardoor je dus zelf je startpunt kunt kiezen, die random spawn punten maken nu eigenlijk al dat het een gok is of je uberhaupt nog aan die andere missies (Legion, etc.) toe komt, terwijl je bijvoorbeeld wel met de MG38 op dat vliegveld aan de gang moet en maar 1 insured slot hebt. :+

Een opzet zoals de Darkzone in The Division zou misschien zelfs beter zijn, juist zodat je ook gewoon de kans krijgt om missies te doen, of de noodzakelijke gear daarvoor te verzamelen. Of misschien iets buiten de DMZ om waardoor je niet helemaal "naakt" terug gaat, de hoeveelheid keren dat ik ondertussen met 2 ongewapende operators op pad mocht zijn niet meer op 2 handen te tellen. :9 Die cooldown kan me bijv. gestolen worden, dan koop ik liever met dat geld een bepaald wapen of item.

Nou ik heb m'n irritatie weer even geuit over de huidige opzet van de DMZ dus ga weer even m'n gear aan iemand doneren, of "lenen" van een ander in de DMZ. :w Want op zich blijft het toch wel leuk... :P
Snap persoonlijk niet wat je bedoelt? Ik ben aan Tier 3 van Legion en White lotus bezig. Ook tier 1 van Black is bijna klaar.
Je kan toch gewoon een auto nemen om naar bepaalde locaties snel te reizen daarbij duurt een potje soms gemakkelijk 20 a 30min. Als je solo speelt is het wel een pak moeilijker.

• HenkEisDS
Chelseamarre123 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:05:
[...]
Nadat ik alles heb geleveld: YouTube: south park (what do we do now)

🤣

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-11 18:29
Iemand vanavond nog zin in een paar potjes dmz? Word echt helemaal gek van die random teammates

[ Voor 24% gewijzigd door loonatick78 op 27-01-2023 11:50 ]

• Exactor it
Oxigeon schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:06:
Als je weet waar ze vandaan komen is het een beest van een gun in 6v6. Als je verrast wordt, is het een draak van een gun totdat je wat ads speed attachments hebt. Ik heb gisteren afgesloten met 57 kills met dat ding in een potje hardpoint. Ze bleven maar in bosjes recht op me af lopen. :) Ik heb ook potjes negatief met de Raal gehad omdat de ADS zo tergend traag is dat je van werkelijk elke andere gun verliest.

Edit: mounted shotgun kills zijn echt idioot. Het is super simpel maar oh zo matig om te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 07-12-2022 22:33 ]

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

't invite gedeelte/afdeling krijg ik maar niet onder de knie. al veel ¨vrienden¨¨ ge-add, daar ik dacht dat het een verzoek was maar 't waren teammates.van de onlangs gespeelde match(en) één of twee keer met iemand gespeeld (party?). erg verwarrend voor 'n noob.
als ik personen invite voor een party, komen die dan samen bij DMZ, the lobby of...?

'k ga steeds voor een nieuw wapen na 1 te hebben topgeleveld en als ik er eentje kies dan zijn er reeds voldoende attachmenst beschikbaar (best veel). gebruik liefst de warmtesensor scoop of die andere thermal schoop. tevens na elk nieuw wapen/attachments waarmee ik wil 'levelen' ga ik even naar de fire-range om wat te oefenen welk/wat me best uitkomt........... nu toevallig styart ik met mijn nieuwste wapen (om te levelen) op 1 na alle attachments open behave het magazijn.

nu toevallig met mijn nieuwste wapen, de kastov 764 (om te levelen) op 1 na alle attachments open behave het magazijn .

de RAAL vind ik ook leuk (in hete situaties) . op je eentje tijdens een dropping (bak-up?), het ganse squad neerhalen vooraleer ze de grond raken met 1 magazijn (misschien zelfs de helicopter, nog niet geprobeerd). de twee (aan de zijkante van de ¨poort¨die het squad droppen lijken me onkwetsbaar.

jawadde

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-11 14:26
Exactor it schreef op woensdag 7 december 2022 @ 19:05:
[...]
Als je weet waar ze vandaan komen is het een beest van een gun in 6v6.
Vandaar dat bepaalde streamers er zo positief over zijn, die hebben hun radar hack constant aan staan natuurlijk :*)

Stay hungry, stay foolish!

• Hann1BaL

Hann1BaL

rCk schreef op woensdag 7 december 2022 @ 16:18:
[...]

Ik vond vooral die FTAC Recon een draak om te levelen. Net als de TAG-M (volgens mij?)
Die Lachmann was dan nog wel enigszins te doen... Maar die Battle Rifles zijn niet mijn cup of tea om eerlijk te zijn....
Ikzelf had liever de FTAC Recon eerlijk gezegd. Ik kwam nog een 45 min Double weapon XP tegen dus heb die maar gebruikt voor de Lachman 762. Dat schoot tenminste op. Als je eenmaal wat zaken unlockt hebt om de recoil te bedwingen wordt het al speelbaarder. Maar dit wordt gewoon max level en door naar het volgende wapen en niet meer gebruiken :)

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:46
Gisteren weer een paar potjes in split-screen gespeeld, heerlijk die 24/7 Shoot House playlist. Alleen is het wel erg storend dat je na elk potje de error krijgt dat je de DLC van Warzone mist en je dan weer op het startscherm zit, heb uit ellende toch maar Warzone geïnstalleerd in de hoop dat de melding in het vervolg weg blijft.

Hebben ze iets aangepast in het levelen van wapens? want heb het idee dat het nog sneller gaat sinds Seizoen 1, want de P90 in 6 potjes van level 5 naar maximaal is toch wel heel snel? :D

[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 08-12-2022 10:25 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• rCk

rCk

G_Dragon schreef op donderdag 8 december 2022 @ 10:24:
Gisteren weer een paar potjes in split-screen gespeeld, heerlijk die 24/7 Shoot House playlist. Alleen is het wel erg storend dat je na elk potje de error krijgt dat je de DLC van Warzone mist en je dan weer op het startscherm zit, heb uit ellende toch maar Warzone geïnstalleerd in de hoop dat de melding in het vervolg weg blijft.

Hebben ze iets aangepast in het levelen van wapens? want heb het idee dat het nog sneller gaat sinds Seizoen 1, want de P90 in 6 potjes van level 5 naar maximaal is toch wel heel snel? :D
Haha ja, ik heb ook 2 weken Shoothouse 24/7 gespeeld. Ideaal voor je levels, challenges en weapon unlocks.
Wat jij ervaart weet ik zo niet, maar als je lekker speelt gaat het inderdaad erg rap ja. Zeker op Shoothouse omdat je in verhouding wel meer kills/assists zou kunnen maken.

Ik heb die Lockwood Mk2 nu ook bijna max level, heb een leuke load out gevonden op het internet, maar dan is het toch wel een heel lekker wapen zeg _/-\o_

Close range lijkt het zowat op zijn shotgun broertje >:)

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-11 14:11
Iemand vandaag (nu) nog zin aan een potje BR? word gek van die spelers die leaven als ze dood gaan.

• spijk860
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 16-11 20:12
BP14 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 11:26:
Iemand vandaag (nu) nog zin aan een potje BR? word gek van die spelers die leaven als ze dood gaan.
Yes DMZ of BR is beide goed
PSN: Spijk860

• Exactor it
rCk schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:17:
[...]

Haha ja, ik heb ook 2 weken Shoothouse 24/7 gespeeld. Ideaal voor je levels, challenges en weapon unlocks.
Wat jij ervaart weet ik zo niet, maar als je lekker speelt gaat het inderdaad erg rap ja. Zeker op Shoothouse omdat je in verhouding wel meer kills/assists zou kunnen maken.

Ik heb die Lockwood Mk2 nu ook bijna max level, heb een leuke load out gevonden op het internet, maar dan is het toch wel een heel lekker wapen zeg _/-\o_

Close range lijkt het zowat op zijn shotgun broertje >:)
Die twoshot shotty? Die is echt briljant. Helaas goud gehaald gisteren waardoor ik met de minder awesome shotguns verder ga.

• rCk

rCk

Exactor it schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 12:43:
[...]

Die twoshot shotty? Die is echt briljant. Helaas goud gehaald gisteren waardoor ik met de minder awesome shotguns verder ga.
Ja daar lijkt de Lockwood Mk2 op, die marksman rifle.
Ik ga binnenkort eens kijken of ik mijn shotty skills kan gaan ontwikkelen >:). Dat wordt wel een opgave voor Shoothouse gok ik, leent zich perfect er voor (of vanaf volgende week Shipment _/-\o_ )

Ik ben gisteren ook begonnen met de EBR 14 te levelen, die doet mij qua iron sight en manier van spelen enorm denken aan de M1 Garand van de vroegere WW2 CoD games, speelt toch ook erg fijn! _/-\o_

• Exactor it
rCk schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 12:54:
[...]

Ja daar lijkt de Lockwood Mk2 op, die marksman rifle.
Ik ga binnenkort eens kijken of ik mijn shotty skills kan gaan ontwikkelen >:). Dat wordt wel een opgave voor Shoothouse gok ik, leent zich perfect er voor (of vanaf volgende week Shipment _/-\o_ )

Ik ben gisteren ook begonnen met de EBR 14 te levelen, die doet mij qua iron sight en manier van spelen enorm denken aan de M1 Garand van de vroegere WW2 CoD games, speelt toch ook erg fijn! _/-\o_
Marksman rifles zijn allemaal platinum hiero. Due dingen zijn best wel sterk. :) Shotguns doe ik op de reguliere mappen. Er zijn op elke map prima routes om er mee huis te houden. De combi shotty sniper is ook een leuke (al switch wel heel vaak naar de shotgun :) )
Volgende week lekker camos grinden in shipment. Moet ook alle shotties nog levelen

• rCk

rCk

Exactor it schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 13:07:
[...]

Marksman rifles zijn allemaal platinum hiero. Due dingen zijn best wel sterk. :) Shotguns doe ik op de reguliere mappen. Er zijn op elke map prima routes om er mee huis te houden. De combi shotty sniper is ook een leuke (al switch wel heel vaak naar de shotgun :) )
Nice , zo ver ben ik nog niet hoor. Ze zijn zeker sterk. heb de SPR208 en S-AB 50 wel beide gold. Maar moet de rest nog even op goud krijgen voor ik natuurlijk platinum kan grinden.

Long shots zijn wel een vak apart, dan heb ik wel een andere scope nodig (speel liever met iron sight of een kleine red dot)

Combi sniper/shotgun is idd mooi ja _/-\o_

• spijk860
Liefhebbers hier voor DMZ of BR?

Voeg me maar toe op PSN: Spijk860

• rCk

rCk

spijk860 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 14:25:
Liefhebbers hier voor DMZ of BR?

Voeg me maar toe op PSN: Spijk860
Vandaag helaas niet, maar ooit ergens wel. Zal je ff toevoegen!
Voor andere PS users: ChefRickert, altijd wel in voor een potje normale MP of DMZ :)

• vrankerik

vrankerik

ben me aan 't amuseren met de exfill (word er goed in), repeteren/herhalen en verkennen. waar ik niet meer over kwijt wil om mijn eigen veiligheid. ;)

gelezen dat de chemist/m13b gemakkelijk te doden is met een voertuig (hij zoekt wel dekking, wat moeilijker). hoe ik eraan kwam? van in 't begin (noob) achter die gasten aanhollen en hun missie afgewerkt bedacht ik/ergens opgenomen.

edit: nu moeten zij achter me aanhollen of ik ga alleen verder.
afgestapt van de micro, door een vb'tje (ik pas me aan/ben spotter/tagger), in de lobby zei ik dat ik het enorm zou appreciëren als er iemand iets zei copy that? om mijn gameplay te testen/ve'rbeteren .

nobody moved. ik silence modus, blijf hen supporteren (steunen/backup). 'k zie ze om beurt neergaan en ze blijven elkaar reviven (wat ik uitdrukkelijk beval dit niet te doen...). neem opnieuw contact op, niets. tijdje later liggen ze er wit. 'k ga voort en doe mijn ding.
begint er plots ene te kakken da't niet mooi meer was. verstond paljas en dergelijke strekking.

[ Voor 49% gewijzigd door vrankerik op 09-12-2022 18:35 ]

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16-11 17:09
Ik kom steeds vaker ik kansloze lobby’s terecht , mijn k/d is van 1,23 naar 1,01 gezakt..

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-11 23:08
Geweldig weer, mijn beide bonus challenges worden niet geteld. Blijkbaar erg lastig om dat te fixen

En als ik semtex of een molotov selecteer blijf ik C4 gooien😳 Ook in de game industrie is het blijkbaar lastig om aan goed personeel te komen.

[ Voor 42% gewijzigd door Lekker Ventje op 10-12-2022 11:42 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11 15:54
Iemand hier zin om de White Lotus missions in DMZ te doen?

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 18:45

Metian

Snert is vies

Jammer voor de mensen die de skin gekocht hebben.

Rupsen, Rapsen.

• Triple.J
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 28-12-2024
thunder8 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 12:16:
Voor degenen die samen DMZ willen spelen, mijn ID is: Thunder76NL#2969210 Speel op de PS5. PSN staat in mijn handtekening. Gebruik alleen voice in Playstation parties, waar ik meestal met maten zit te kletsen.
Heb je een invite gestuurd via de psn app mijn Gamertag is Triple—J— kon er geen bericht aan toevoegen dus zo maar even gedaan.

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-11 15:24
Ik heb voor de eerste keer sinds de oude modern warfare 2 weer een call of duty gekocht, maar het is aardig veranderd sinds m’n studententijd… Wat een verschrikkelijk menu, ik heb geen idee waar ik naar op zoek moet. Wat is nou ouderwets een team deathmatch? Dmz, warzone, ik heb geen idee waar ik moet kijken. Laat staan wat ik allemaal kan qua wapenkeuzes (of ja eigenlijk niet kan ivm vrijspelen).

Zijn er wat beginnertips

Edit:
Kan ik geen pistool kiezen als tweede wapen? Ik zie het er niet tussenstaan.. dat was vroeger ideaal om snel te switchen

[ Voor 13% gewijzigd door Speculaes op 11-12-2022 11:42 ]

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Speculaes schreef op zondag 11 december 2022 @ 11:39:
Ik heb voor de eerste keer sinds de oude modern warfare 2 weer een call of duty gekocht, maar het is aardig veranderd sinds m’n studententijd… Wat een verschrikkelijk menu, ik heb geen idee waar ik naar op zoek moet. Wat is nou ouderwets een team deathmatch? Dmz, warzone, ik heb geen idee waar ik moet kijken. Laat staan wat ik allemaal kan qua wapenkeuzes (of ja eigenlijk niet kan ivm vrijspelen).

Zijn er wat beginnertips

Edit:
Kan ik geen pistool kiezen als tweede wapen? Ik zie het er niet tussenstaan.. dat was vroeger ideaal om snel te switchen
Forum op het gemak doorlezen of Google gebruiken?

• Exactor it
Speculaes schreef op zondag 11 december 2022 @ 11:39:

Zijn er wat beginnertips

Edit:
Open MW2 vanaf het startscherm (paar keer naar beneden). Dan naar quick play. Druk op x/vierkantje voor filters en selecteer de modus die je wilt spelen.

Je hebt waarschijnlijk de overkill perk aan staan. Dan kun je alleen primaries selecteren als secondary. Als je overkill wisselt voor iets anders kun je een pistol selecteren.

• vrankerik

vrankerik

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-11 15:24
Exactor it schreef op zondag 11 december 2022 @ 13:52:
[...]

Open MW2 vanaf het startscherm (paar keer naar beneden). Dan naar quick play. Druk op x/vierkantje voor filters en selecteer de modus die je wilt spelen.

Je hebt waarschijnlijk de overkill perk aan staan. Dan kun je alleen primaries selecteren als secondary. Als je overkill wisselt voor iets anders kun je een pistol selecteren.
Ja dat was het! Dit is weer ouderwets kleine map, kleine teams :). Fijn, bedankt!

• vrankerik

vrankerik

al 2 dagen offline en krijg het niet gefixt

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-11 18:40
vrankerik schreef op zondag 11 december 2022 @ 19:15:
al 2 dagen offline en krijg het niet gefixt
wat is het probleem ?

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• vrankerik

vrankerik

al 2 dagen offline en krijg het niet gefixt naar online

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 18:45

Metian

Snert is vies

Wel handig om ook even te vermelden wat je al geprobeerd hebt en welke foutcode je krijgt wanneer je online wilt gaan. Wanneer je een foutcode hebt dan kun je het ook even Googelen en dan heb je vaak je antwoord in de eerste hit al te pakken.

Rupsen, Rapsen.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:46
Dit weekend weer een paar potjes gespeeld, maar er lijkt wel iets te zijn veranderd online sinds de battlepass is uitgekomen. Mijn vriendin zei na 4 potjes dat ze het gevoel had dat die nieuwe wapens heel sterk zijn of dat er iets veranderd is. Maar we kunnen niet zeggen wat precies.. misschien komt het iemand hier bekend voor?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• vrankerik

vrankerik

Metian schreef op maandag 12 december 2022 @ 06:17:
Wel handig om ook even te vermelden wat je al geprobeerd hebt en welke foutcode je krijgt wanneer je online wilt gaan. Wanneer je een foutcode hebt dan kun je het ook even Googelen en dan heb je vaak je antwoord in de eerste hit al te pakken.
per abuus een dubbel account aangemaakt doordat ik de mijne, de originele trachtte op te lossen.

edit: constateerde van 't weekend dat ik dyslexie heb of 'n variant ervan. :)

[ Voor 8% gewijzigd door vrankerik op 12-12-2022 11:04 ]

• rCk

rCk

G_Dragon schreef op maandag 12 december 2022 @ 09:32:
Dit weekend weer een paar potjes gespeeld, maar er lijkt wel iets te zijn veranderd online sinds de battlepass is uitgekomen. Mijn vriendin zei na 4 potjes dat ze het gevoel had dat die nieuwe wapens heel sterk zijn of dat er iets veranderd is. Maar we kunnen niet zeggen wat precies.. misschien komt het iemand hier bekend voor?
Welke wapens bedoelen jullie dan precies?
Of zaten jullie niet toevallig in Tier 1 :+

• vrankerik

vrankerik

als je verder speelt met een nieuwe account ben je dan je ranking kwijt, niet toch?

• Hann1BaL

Hann1BaL

Dit is toch een zeer accurate trailer:
YouTube: Honest Game Trailers | Call of Duty: Modern Warfare 2

Wat een verademing als je na de Lachmann 762 verder kunt met de 556.
Ben wel toe aan wat nieuwe maps. De cyclus met KC en DOM is wel heel erg gelimiteerd. Zijn er nog andere maps in andere spelvormen (die niet naar voren komen in KC en DOM)?

• vrankerik

vrankerik

't hout hier op.

EDIT; and back in!

}:O

[ Voor 64% gewijzigd door vrankerik op 14-12-2022 08:16 ]

• rCk

rCk

Hann1BaL schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:05:
Dit is toch een zeer accurate trailer:
YouTube: Honest Game Trailers | Call of Duty: Modern Warfare 2

Wat een verademing als je na de Lachmann 762 verder kunt met de 556.
Ben wel toe aan wat nieuwe maps. De cyclus met KC en DOM is wel heel erg gelimiteerd. Zijn er nog andere maps in andere spelvormen (die niet naar voren komen in KC en DOM)?
Van mij mogen de andere maps ook wel komen ja!
En inderdaad, die Lachmann 762 is niet altijd even fijn om mee te schieten ja... Ik heb ook altijd haat liefde verhouding met die daily challenges als de battle rifle om de hoek komt zetten.

De maps van Invasion zijn natuurlijk de kleine maps, maar dan enorm uitgebreid. Dat is nog wel een leuke variatie als je je een beetje opgesloten voelt in de normale 6v6 maps :P

Ik ben gisteren begonnen met de snipers wat meer uit te vogelen, maar met de juiste attachments is dat toch ook wel erg leuk. _/-\o_ Nu vooral bezig met de LA-B 330.

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-11 15:39
Pfff ik word echt continue bij dat Santa Sena ingedeeld. Waarschijnlijk omdat iedereen daar de hele tijd uit gaat, maar wat een verschrikkelijke map is dat toch.

• Hann1BaL

Hann1BaL

fetix1 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 17:01:
Pfff ik word echt continue bij dat Santa Sena ingedeeld. Waarschijnlijk omdat iedereen daar de hele tijd uit gaat, maar wat een verschrikkelijke map is dat toch.
Ook mijn minst favoriete map inderdaad. Relatief vaak midgame join ik die, dus deel je ervaring wel.

• Pariah86
De laatste tijd hangt het bijna na ieder potje. Ipv debiele skins te maken zouden ze beter de basics fixen...

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:06
Pariah86 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 17:23:
De laatste tijd hangt het bijna na ieder potje. Ipv debiele skins te maken zouden ze beter de basics fixen...
PC,PS5,Xbox?

PC heeft bij mij eigenlijk geen vastlopers,ect, werkt prima.

edit lol net gespeeld met de laatste update en het is helemaal mis...

Nog nooit een vastloper gehad op mijn laptop,maar nu dus wel net.

[ Voor 18% gewijzigd door freaky35 op 13-12-2022 18:58 ]

• Exactor it
rCk schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 16:54:
[...]

Ik ben gisteren begonnen met de snipers wat meer uit te vogelen, maar met de juiste attachments is dat toch ook wel erg leuk. _/-\o_ Nu vooral bezig met de LA-B 330.
Daar ben ik ook mee bezig. Suppressor erop, laser voor de snelheid en een 4x acog en ik raak nog wel wat. Shotgun in de back pocket. Beide moeten nog even een killsstreak van drie keer tien halen. Levelen ging buitengewokn hard met deze setup. :)

• Pariah86
freaky35 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 17:45:
[...]

PC,PS5,Xbox?

PC heeft bij mij eigenlijk geen vastlopers,ect, werkt prima.

edit lol net gespeeld met de laatste update en het is helemaal mis...

Nog nooit een vastloper gehad op mijn laptop,maar nu dus wel net.
Is op xbox. Daarnet 2 x na elkaar. Geen idee wat hun updates fixen maar precies geen essentiële zaken.

• rCk

rCk

Exactor it schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 19:11:
[...]

Daar ben ik ook mee bezig. Suppressor erop, laser voor de snelheid en een 4x acog en ik raak nog wel wat. Shotgun in de back pocket. Beide moeten nog even een killsstreak van drie keer tien halen. Levelen ging buitengewokn hard met deze setup. :)
Haha yup! Ook met de Shotgun als secondary. Mijn sniper was ook binnen no time max level. Nog 12 suppressor kills en dan de 10x3. Wat niet lastig zou zijn.

Hopelijk later vd week nog n avondje knallen 👌🏾

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 17:03
Weet iemand al waarom DMZ zo belachelijk slecht / veel stutter draait?

Ik heb een 6800xt geïnstalleerd en setting op 1440p, maar ondanks lage instellingen blijft het waardeloos draaien.

Halo Infinite kan ik op ultra draaien, nergens last van.

Ik doe waarschijnlijk wat verkeerd. Wie weet raad?

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 11:17
tommy2005 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:10:
Weet iemand al waarom DMZ zo belachelijk slecht / veel stutter draait?

Ik heb een 6800xt geïnstalleerd en setting op 1440p, maar ondanks lage instellingen blijft het waardeloos draaien.

Halo Infinite kan ik op ultra draaien, nergens last van.

Ik doe waarschijnlijk wat verkeerd. Wie weet raad?
Zet deze setting eens op Off. Die zorgde bij mij voor veel stutter en vertraging:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rBadDm6kVpjmZ5Uymw9xFnPqy1M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qZlSO1wjsCt2OxmMLdat1HsC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door Baltar op 13-12-2022 21:32 ]

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 17:03
Baltar schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 21:31:
[...]

Zet deze setting eens op Off. Die zorgde bij mij voor veel stutter en vertraging:
[Afbeelding]
Zal ik eens proberen, dank je.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zal het niet net als anders om 19.00 zijn?

Waarom kan zoiets niet gewoon om 0.00 gedownload worden. Of gewoon al dagen eerder. Dalijk zit weer iedereen tegelijk die uodate te downloaden op prime time

[ Voor 29% gewijzigd door Oxigeon op 14-12-2022 07:20 ]

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-11 16:35
@Oxigeon de vorige update was netjes te preloaden, die was dan ook aan de grote kant.
ik verwacht dat de update van vandaag een stuk minder groot zal zijn
Al gaat de dag nog zo snel, de update, die vertraagt 'm wel :P

Maar het is inderdaad een beetje suf dat de update niet gewoon van tevoren kan worden gedownload. En dan als het even kan gewoon direct vanuit het menu van de console zelf. Waarom dat onmogelijk is (gemaakt), geen flauw idee.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
Op de site staat inderdaad 10am PT, 19:00 uur hier dus. Maar daar bovenop komt dan wel:
To celebrate this new update, Double XP and Double Weapon XP will be active across all platforms during its extended launch weekend, from December 15 at 10 a.m. PT to December 19 at 10 a.m. PT. PlayStation owners will also have Double XP active from December 14 at 10 a.m. PT until the start of the Double XP and Double Weapon XP event across all platforms.

Bron: https://www.callofduty.co...-multiplayer-bundles-maps
Double weapon XP met shipment betekent dat ik m’n shotguns dit weekend maar eens ga levelen :p
tommerd_ schreef op woensdag 14 december 2022 @ 09:38:

Double weapon XP met shipment betekent dat ik m’n shotguns dit weekend maar eens ga levelen :p
Alleen de shotties? Álles gaat dan snel. Inclusief het kelderen van je K/D ratio als je daar belang aan hecht :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-11 13:47
Dat is nice! Gaan weer flink wat uurtjes Invasion worden voor mij om wapens te levelen met decoy grans en resupply. Moet zeggen dat het nu al flink rap gaat met gemiddels z'n 3-4K EXP per wapen per ronde ook al verliezen we de match.

Dat scheelt toch wel om wapens te uppen moet alleen nog even ergens een weapontree vinden wat de meta is om te unlocken anders gaat het wel een heel lang weekend worden :P

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

• tommerd_
Vrijdag schreef op woensdag 14 december 2022 @ 09:53:
[...]

Alleen de shotties? Álles gaat dan snel. Inclusief het kelderen van je K/D ratio als je daar belang aan hecht :+
De meeste wapens ben ik al een heel eind mee, alleen de shotguns vind ik echt verschrikkelijk dus daar is het dan een mooi moment voor :9
Vrijdag schreef op woensdag 14 december 2022 @ 09:53:
[...]

Kd gaat net omhoog in shipment bij mij ;)
Op ps5 krijg ik update binnen die installeerbaar is vanaf 18h

• spijk860
Liefhebbers om vanmiddag rond 13:45/14:00 even BR of DMZ te spelen met mic?

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:18
fetix1 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 17:01:
idd, hier ook. Om gek van te worden dat die voortdurend aan bod komt in de cycle

• rCk

rCk

pina schreef op woensdag 14 december 2022 @ 12:50:
[...]

idd, hier ook. Om gek van te worden dat die voortdurend aan bod komt in de cycle
Jammer genoeg kan je geen map cycle instellen zoals je gametype instellen. Op die manier komen de devs er snel genoeg achter aan welke maps behoefte is en aan welke niet...
spijk860 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 11:53:
Liefhebbers om vanmiddag rond 13:45/14:00 even BR of DMZ te spelen met mic?
helaas, slaaf van het arbeidsleven :'(

----------------------

Double weapon XP is wel wenselijk voor sommige wapens om wat attachments te unlocken, al is 't gros al wel max level, toch zijn er een paar wapens die mij niet zo liggen, maar die ik wel wil maxen voor de attachments.
Normale xp hebb ik niet meer nodig, maandag level 250 aangetikt 8)7

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Zijn de roze unicorn glitter kogels en camo’s al te krijgen?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-11 19:02
Ik krijg nu de update binnen op PS5, zo’n 12 GB groot. De laatste dagen is het spel echt buggy, hopelijk lost dit het een en ander op.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

• freaky35
Meer mensen die via de pc spelen,die last hebben van grafische glitches, ik heb in idere games daar geen last van,maar deze zit er vol mee,naar mijn idee
Ik haal nu ook de update binnen, het kan dus toch! *O*

Patch 1.12 is 7,579GB groot, net wat minder dan de helft op de PS5 dus. Nog geen verschil te zien, maar dat zal vanavond wel komen.

[ Voor 22% gewijzigd door Vrijdag op 14-12-2022 17:24 ]

• HenkEisDS
Shipment, nice. Lekker chaotisch

• tommerd_
Update is gedownload en live hier, nog niet over uit of ik eerst shipment ga spelen of de rocket league kopie die ze gemaakt hebben :p

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Hebben jullie het ook dat als je nu een loadout maakt hij je wapen helemaal niet onthoudt? Springt steeds terug naar de M4..

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• Gamekater
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02:02
Erg fijn! de nieuwe gun is gelukkig te unlocken met een normale multiplayer challenge. Geen DMZ gedoe :)

• vrankerik

vrankerik

de mijne, pc, lijkt me 30gb, correctie de helft ervan
.

[ Voor 33% gewijzigd door vrankerik op 14-12-2022 18:54 ]

• freaky35
lol Shipment,wat een chaos :Y :Y :)

• Pariah86
Was ik bezig met de gold camo van de kastov. Zie ik nu staan dat ik 0/4 base camos heb unlocked. Tetwijl ik ze allemaal kan selecteren. Ik zit 7/10 ver om de gold camo te behalen. Ik ben eens benieuwd. :S

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Pariah86 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 19:12:
Was ik bezig met de gold camo van de kastov. Zie ik nu staan dat ik 0/4 base camos heb unlocked. Tetwijl ik ze allemaal kan selecteren. Ik zit 7/10 ver om de gold camo te behalen. Ik ben eens benieuwd. :S
Heb ik dus bij de M4. De Kastov 762 kan ik helemaal niet selecteren in een loadout. Verdwijnt dan weer wanneer ik verder ga..

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Pagina: 1 ... 60 ... 85 Laatste