Shoothouse is prima voor snipers en andere guns die op die afstand kunnen oneshotten. LMGs ga ik daar ook doen denk ik. Voor meer bouncy guns, wordt je snel afgeschoten door de snipers aan de andere kant, die doe ik dus in tier 1. Camped? Niet echt. Wel bewegen richting choke points en dan op genoeg afstand blijven. Vaak is er een lange gang waar luitjes doorheen moeten, die hou ik dan in de gaten. Als de spawns achter de hardpoint komen dan bemoei ik me met het gevecht om de hardpoint (mooie kans om je pistols te levelen ook:)) .rCk schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:10:
[...]
Dat is idd wel een goede ja, marksman/sniper rifles kun je gemakkelijk in Shoothouse pakken en bij het wandje campen natuurlijk.
Maar long shots ga ik pas grinden als ik alle gold camo's heb. Op dit moment is dat alleen bij de AR. Voor marksman heb ik alleen SA-B 50 en SPR 208 op gold, rest moet ik nog levelen. Evenals bij SMG , waarbij ik er nog 4 moet levelen.
Voor de AR moet ik alleen even kijken. Of is het daar ook op Tier 1 en gewoon met een scope gaan zitten campen op long range stukken?![]()
Nou ga ik er geen levensdoel van maken, moet wel leuk blijven want dat grinden verpest wel je flow soms![]()
Er zijn twee scopes die de afstand weergeven. Eentje heet de xten nog iets. Die is wel fijn om te zien of je op de goede range zit. Unlocked via Icarus of Sakin meen ik. 50m snipers, 38m lmg, AR, marksman, battle rifle, 20m voor de rest.
[ Voor 8% gewijzigd door Exactor it op 06-12-2022 12:44 ]
:strip_exif()/f/image/6n6K0w9Y5N3h0wZ3t8NRNwB8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qZlSO1wjsCt2OxmMLdat1HsC.jpg?f=fotoalbum_large)