Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Devo88 schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:24:
Ik ga vanavond een potje DMZ doen. Als iemand de m13 wilt. Let me know.
Ja graag, wat is je spelersnaam

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 09:40:
[...]

Is ook wel belachelijk dat er niet een limiet zit op hoeveel je uit 1 buy station kunt halen. Dan zou je max een paar levels kunnen halen en zit er genoeg tijd tussen om te zorgen dat er niks crashed. Verder zouden ze het moeten kunnen detecteren en meteen actie ondernemen. Autokick of zo.

Maar goed, het is een paar dagen en dan heeft iedereen wel wat ze wilden. Voor de weapon challenges moet je uiteindelijk toch wat anders doen. En op level 20 oid zit het toch al wel snel
Items als killstreaks hebben wel een limiet. Alleen een limiet op armor is lastig en daar gaat het fout. Het kan maar zo dat iemand 100 platen wil kopen voor het hele team in een potje. Beter fixen ze de bug gewoon die onbeperkt geld mogelijk maakt. Ik ging dood en werd 2 minuten laten gerevived door een teammate, alleen door dat item gespam was mijn vest weg. Het zal wel gefixed worden, maar voorlopig vepest het wel het hele spel door crashes en despawnen van items.

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

Hann1BaL schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:12:
[...]

Het idee is om samen de DMZ in te gaan. Het wapen te droppen en ik pak hem op. Dan direct naar exfil en dat overleven. Dat is het :)
mijn probleem is dat ik invite niet machtig ben zodat ik niet kan uitnodigen of contacteren.

MauveOtter#6304880

• Manivado
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-04 17:55
Mensen die nu met de M13B spelen, is dit wapen de moeite waard ook tov de andere wapens? Of meer een leuke side quest.

• vrankerik

vrankerik

Manivado schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 14:36:
Mensen die nu met de M13B spelen, is dit wapen de moeite waard ook tov de andere wapens? Of meer een leuke side quest.
https://gamingintel-com.t...primary-weapons-tier-list

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 18:45

Metian

Snert is vies

Vraag het me af, ik kom zelden de M13B tegen in multiplayer. Sowieso zeggen wapens niet zoveel. Sta net zo goed bovenin met een handgun 😘.

Rupsen, Rapsen.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 20:54
Hoe weet je dat een website matig vertaald is? 'A-tier' is vertaald als 'een niveau'. Verder is het een tier list voor Warzone. Dat speelt anders dan mp toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 29-11-2022 16:17 ]

• ThekingofFanta
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 01-11 08:32
Iemand die de M13 wil hebben? Ik ben waarschijnlijk de hele avond online. Stuur me ff een berichtje:

Fanta#8087144

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-11 20:02

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Manivado schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 14:36:
Ik heb m net en het is een beetje een TAQ 56 voor iets kortere afstanden.

Weinig recoil en lekker stabiel. De 74U kom ik vaak tegen als beste AR in MP maar uiteraard afhankelijk van persoonlijke voorkeur.

Iedereen bedankt die wil helpen de M13B te geven

@Devo88 thnx 👍🏻

• Hann1BaL

Hann1BaL

Exactor it schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:16:
[...]

Hoe weet je dat een website matig vertaald is? 'A-tier' is vertaald als 'een niveau'. Verder is het een tier list voor Warzone. Dat speelt anders dan mp toch?
Klopt. In MP is er meer nut voor SMGs die natuurlijk in Warzone doorgaans minder nuttig zijn.

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-11 14:10
Zie dat er een dubbel xp event aan komt:

https://www.playstationli...-ps5-ps4-playstation-mw2/

Gaat het levelen nog sneller hahaha

PSN: SmokeInTheFaceNL

Inmiddels alweer lvl 122, dus dat heeft voor mij ook geen nut :P Wapen of batllepass dubbel xp heb ik liever. Maar aan de andere kant, levelen gaat nu toch als als een speer. Als ik alles max heb (nu nog niet trouwens) binnen een paar weken na release al, is dat wat mij betreft wel een beetje te snel. Aan de andere kant, dan is het daarna natuurlijk wel een kwestie van louter skills. Net als vroegâh ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 19:02
Met Warzone gaat het levelen echt hard, ik speel het nu een aantal dagen en ben al bijna level 200.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 01:18
Kan mij niet voorstellen dat dit klopt. In Warzone level je inderdaad héél snel. Ook de BP gaat als een trein. Binnen een week was ik alles max. In MW2019 moest je echt grinden om te levelen of je BP te completen.

Denk dat dit een fout is, als een seizoen 2-3 maanden duurt maar je speelt 30 uurtjes in een week dat je dan al klaar bent klopt niet.

Wat dacht je van die contracten in Warzone, als je die doet level jij je wapens ook als een speer.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:54

thunder8

Het gedonder begint weer.

Voor degenen die samen DMZ willen spelen, mijn ID is: Thunder76NL#2969210 Speel op de PS5. PSN staat in mijn handtekening. Gebruik alleen voice in Playstation parties, waar ik meestal met maten zit te kletsen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• nlchthrt
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-11-2023
Exactor it schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 16:16:
[...]

Is toch gewoon vertaald via Google Translate die link? Is Engelstalige website hé.

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Iemand hier ook problemen met het unlocken van platinum? Ik blijf een slotje zien terwijl ik 4 snipers gold heb.. ook geen progress op de longshots..

• Xarzo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-11 10:01
Iemand vanavond online die een M13B voor me kan droppen?

Tag: Whopper#6099038

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:21

Oxigeon

En zo is dat!

Smit260 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 12:07:
Kan mij niet voorstellen dat dit klopt. In Warzone level je inderdaad héél snel. Ook de BP gaat als een trein. Binnen een week was ik alles max. In MW2019 moest je echt grinden om te levelen of je BP te completen.

Denk dat dit een fout is, als een seizoen 2-3 maanden duurt maar je speelt 30 uurtjes in een week dat je dan al klaar bent klopt niet.

Wat dacht je van die contracten in Warzone, als je die doet level jij je wapens ook als een speer.
Ik gok dat het wel eens kan kloppen. Ik heb altijd ongeveer een 15-20 uurtjes per week gespeeld ofzo. Dan haal je het of net wel of net niet met die battle pass. Denk persoonlijk ook sat ik wel een gemiddelde speler ben. Ze moeten ergens van uit gaan. Ze kunnen het nooit goed doen.

Zetten ze het ranken sneller beginnen de jongens die meer spelen te zeuren.

Zetten ze het langzamer beginnen de boys te klagen die maar een paar uurtjes spelen. Ik gok dat ze ergens wel rekening houden met een bepaald gemiddelde. Ik vind het zo wel prima.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Dringend nood aan nieuwe maps ook. Seizoen duurt nog zo lang en gaan enkel shipment krijgen binnen een paar weken

• Smit260
Oxigeon schreef op woensdag 30 november 2022 @ 12:54:
[...]

Ik gok dat het wel eens kan kloppen. Ik heb altijd ongeveer een 15-20 uurtjes per week gespeeld ofzo. Dan haal je het of net wel of net niet met die battle pass. Denk persoonlijk ook sat ik wel een gemiddelde speler ben. Ze moeten ergens van uit gaan. Ze kunnen het nooit goed doen.

Zetten ze het ranken sneller beginnen de jongens die meer spelen te zeuren.

Zetten ze het langzamer beginnen de boys te klagen die maar een paar uurtjes spelen. Ik gok dat ze ergens wel rekening houden met een bepaald gemiddelde. Ik vind het zo wel prima.
Ik vind het prima hoor👍🏽 Ik vind alleen die dev errors midden in een Warzone match en dat mijn hele pc dan crasht en zelfs mijn Twitch stream stopt wel schandalig dat dat nog niet opgelost is.

• Metian

Metian

Snert is vies

Dit seizoen duurt, denk ik gewoon net even iets langer om de feestdagen te overbruggen. Maar ik had liever een Weapon XP weekend gezien dan gewoon een XP weekend. Levels haal ik toch wel, maar even gas geven met de wapens zou wel lekker zijn.

Rupsen, Rapsen.

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 17-11 08:55
Vandaag begint de dubbel xp toch voor playstation?
Is deze al actief of pas vanaf 19:00 ofzo?

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-11 11:43

rCk

Vlaanderen1 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 16:02:
Vandaag begint de dubbel xp toch voor playstation?
Is deze al actief of pas vanaf 19:00 ofzo?
Vanaf 19u NL/Be tijd inderdaad!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-11 18:40
heb geen ervaring met dmz maar als iemand nog wilt . zie mijn handtekening :)

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• donvalentino

donvalentino

smokeintheface schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:50:
Zie dat er een dubbel xp event aan komt:

https://www.playstationli...-ps5-ps4-playstation-mw2/

Gaat het levelen nog sneller hahaha
Zo snel gaat het nu toch niet of wel :9
Chelseamarre123 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 13:01:
Dringend nood aan nieuwe maps ook. Seizoen duurt nog zo lang en gaan enkel shipment krijgen binnen een paar weken
Eens, al kan ik me wel een paar weken met shipment vermaken / levelen..
donvalentino schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:48:
[...]

Zo snel gaat het nu toch niet of wel :9

[...]

Eens, al kan ik me wel een paar weken met shipment vermaken / levelen..
Als je objectives speelt (KC/DOM/HP) en je hebt vaak een (C)UAV in de lucht gaat het best snel hoor. Als je bijvoorbeeld als eerste een nieuwe hardpoint pakt, krijg je al 450XP. Blijft de HP in jouw team's bezit na de timer, is dat ook weer 100XP. DOM punten pakken gaat ook snel etc.

Net als de challenges die je steeds kan halen voor callingcards, dat geeft ook sloten aan XP.

Voor mijn gevoel is dit echt de snelst levelende CoD ooit. Terwijl ik niet eens zo gek veel speel (en dan ook nog alleen maar MP, geen WZ of DMZ) zit ik nu alweer op lvl122.

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 01-12-2022 10:23 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Polycarpus
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 24-05-2023
Ik denk dat de m13 "hype" voorbij is of dat vele hem al hebben.

Gisteren heb ik namelijk de eerste keer geprobeerd om die te bemachtigen via de normale weg "kill the chemist". Mijn 2 onbekende teamgenoten waren vrij snel dood en ik kon ze niet meer reanimeren. Daarop heb ik beslist om eens op men eentje te proberen voor de m13 te gaan.

Ik ben zeker niet de beste speler, maar met een SP-R 208 heb ik vrij eenvoudig het toch voor elkaar gekregen. Wel 3 andere spelers moeten afmaken en met nog maar 1 minuut overschot de extraction gehaald. Het was wel spannend :-)

Mogelijks heb ik veel geluk gehad ofwel is het eigenlijk toch niet zo moeilijk.
Wat moeten we ook met dubbel xp. Denk dat iedereen wel al level 55 is.
Weapon XP zou veel leuker zijn

• Exactor it
Chelseamarre123 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:39:
Zeker! Maar weapon xp zorgt dat mensen sneller klaar zijn met camo grind en dan stoppen met spelen. En dus minder uitgeven aan battlepasses en skins etc.

• Hann1BaL

Hann1BaL

Polycarpus schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:18:

Gisteren heb ik namelijk de eerste keer geprobeerd om die te bemachtigen via de normale weg "kill the chemist". Mijn 2 onbekende teamgenoten waren vrij snel dood en ik kon ze niet meer reanimeren. Daarop heb ik beslist om eens op men eentje te proberen voor de m13 te gaan.

Ik ben zeker niet de beste speler, maar met een SP-R 208 heb ik vrij eenvoudig het toch voor elkaar gekregen. Wel 3 andere spelers moeten afmaken en met nog maar 1 minuut overschot de extraction gehaald. Het was wel spannend :-)

Klinkt alsof je het net aan gehaald hebt. Als de andere 3 spelers ook de M13B wilden bemachtigen dan heb je tegenover jou 3 anderen die zeggen dat het wel moeilijk is :)
Het is maar net wat je perspectief is he? :)

De M13B is gewoon een heerlijke AR, maar ik heb hem even geparkeerd omdat ik de RPK en K-74U wil unlocken dus Kastov dan maar. En zo wel meer.

Ik heb de Cronen mini pro unlocked. Ik ben geen liefhebber van Shotguns, dus dat was even afzien en verder hoe ik qua optics toch niet teveel te hebben.

• Hann1BaL

Hann1BaL

Ik ben level 44, dus dat is niet het geval. Vergeet ook niet dat er genoeg mensen zijn die de game met Thanksgiving hebben gekregen en/of later hebben gekocht. Dus het is wel een beetje kortzichtig om dat te denken. En als je toch al level 55+ bent dan heb je er ook geen last van.

• Hann1BaL

Hann1BaL

Smit260 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 12:07:
…….. maar je speelt 30 uurtjes in een week……
Dat is echt veel. Meer dan 4 per dag. Een groot deel van de mensen die dit spel spelen hebben ook nog een leven naast de zolderkamer 8)

De BP en confettiwapens kan mij verder wel gestolen worden, maar het schijnt een goede melkkoe te zijn.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19
Nope, lang niet. Twee kids een studie die ik volg en een partner die ook nog wat aandacht wil zorgen ervoor dat ik niet veel tijd heb om te gamen, dus dubbel xp is zeker welkom.

• Gamekater
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02:02
Polycarpus schreef op donderdag 1 december 2022 @ 11:18:

Nice dat het je op deze manier gelukt is! Aangezien de game is ingericht op teamplay van 3 man denk ik toch dat je een beetje geluk hebt gehad en dat je ervaring niet de norm is.

Binnenkort komt er weer een nieuw wapen in de game die unlockable is met een ingame challenge. Wat die challenge inhoudt is nog niet bekend maar ik sta niet raar te kijken als het weer een DMZ dingetje wordt. Mocht dat zo zijn is er weer een nieuwe hype ;)

• Metian

Metian

Snert is vies

Gamekater schreef op donderdag 1 december 2022 @ 14:38:
[...]

Nice dat het je op deze manier gelukt is! Aangezien de game is ingericht op teamplay van 3 man denk ik toch dat je een beetje geluk hebt gehad en dat je ervaring niet de norm is.

Binnenkort komt er weer een nieuw wapen in de game die unlockable is met een ingame challenge. Wat die challenge inhoudt is nog niet bekend maar ik sta niet raar te kijken als het weer een DMZ dingetje wordt. Mocht dat zo zijn is er weer een nieuwe hype ;)
Ik hoop niet dat het weer een DMZ ding wordt. Leuk die nieuwe modus, maar ik heb er niks mee.
Ik speel voornamelijk MP en hiermee zorgen ze er dus nu alweer voor dat sommige mensen wapens niet krijgen. Enige manier hoe ik hem ga krijgen (zonder DMZ te spelen) is waarschijnlijk voor een 2400 COD Coins kopen. :(

Rupsen, Rapsen.

• Gamekater
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 02:02
Metian schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:03:
[...]

Ik hoop niet dat het weer een DMZ ding wordt. Leuk die nieuwe modus, maar ik heb er niks mee.
Ik speel voornamelijk MP en hiermee zorgen ze er dus nu alweer voor dat sommige mensen wapens niet krijgen. Enige manier hoe ik hem ga krijgen (zonder DMZ te spelen) is waarschijnlijk voor een 2400 COD Coins kopen. :(
Ik hoop het ook niet….

De m13 zou trouwens ook als weapon bundle te koop worden. Die heb ik nog niet voorbij zien komen. Maar die bundles bevatten vaak een blueprint. Mocht je die kopen en je hebt de base weapon nog niet. Unlock je dan de base weapon ook of krijg/koop je dan alleen die variant. Want dat zou dubbel zuur zijn. Want kopen is sowieso al kut maar ook omdat ik persoonlijk de base weapons vaak mooier vind dan al die hippe gekleurde varianten.

• Metian

Metian

Snert is vies

Gamekater schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:12:
[...]

Ik hoop het ook niet….

De m13 zou trouwens ook als weapon bundle te koop worden. Die heb ik nog niet voorbij zien komen. Maar die bundles bevatten vaak een blueprint. Mocht je die kopen en je hebt de base weapon nog niet. Unlock je dan de base weapon ook of krijg/koop je dan alleen die variant. Want dat zou dubbel zuur zijn. Want kopen is sowieso al kut maar ook omdat ik persoonlijk de base weapons vaak mooier vind dan al die hippe gekleurde varianten.
Wat niet is... kan nog komen. De bundel komt nog wel, ze hebben nu eerst de focus op de WK operator bundels. Daarna zullen ze ongetwijfeld komen met een M13B bundel. :|

Rupsen, Rapsen.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:39
Voor 5 euro drop ik hem voor je :'p
Gamekater schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:12:
[...]

Ik hoop het ook niet….

Voor zover ik het me kan herinneren is als je een blauwdruk of operator skin variant krijgt/vrijspeelt, je de basisversie ook meteen hebt.

Case in point die samurai skin van laatst. Dat was een bonus als je gereserveerd had. Nu alle Playstation spelers de bundel hebben, hebben ze ook meteen de basis operator.

Dit is geloof ik altijd al geweest. Of tenminste, zolang er blauwdrukken etc. zijn.

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
Ik heb dus net de Messi bundel gekocht. Geen flauw idee wat er mis met is. Echt totaal absurd :D #shame

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

• Metian

Metian

Snert is vies

Vrijdag schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:41:
[...]

Voor zover ik het me kan herinneren is als je een blauwdruk of operator skin variant krijgt/vrijspeelt, je de basisversie ook meteen hebt.

Case in point die samurai skin van laatst. Dat was een bonus als je gereserveerd had. Nu alle Playstation spelers de bundel hebben, hebben ze ook meteen de basis operator.

Dit is geloof ik altijd al geweest. Of tenminste, zolang er blauwdrukken etc. zijn.
Toch blijft het feit dat we hem dan waarschijnlijk moeten kopen. Hoe wel ik me nu zit te bedenken dat het me ergens ook niks zal verbazen als dit wapen als blueprint in de S2 battle pass komt te zitten.

Rupsen, Rapsen.

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-11 14:26
Beavbusi schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:21:
Voor 5 euro drop ik hem voor je :'p
Haha ik voor 3,95 speciale sinterklaas aanbieding })

Stay hungry, stay foolish!

• Exactor it
CosmoKramer schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 15:49:
Ik heb dus net de Messi bundel gekocht. Geen flauw idee wat er mis met is. Echt totaal absurd :D #shame
Je kunt er nog twee van voetballers kopen om je waanzin set compleet te maken!

Voor mij geldt dat ik nooit geld uit zou geven voor een skin in Cod maar wel als een idioot met een shotgun mounted kills aan het maken ben voor een camo die ik nooit ga gebruiken. Ieder zijn hobby!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-11 23:08
Exactor it schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 15:54:
[...]

Je kunt er nog twee van voetballers kopen om je waanzin set compleet te maken!

Voor mij geldt dat ik nooit geld uit zou geven voor een skin in Cod maar wel als een idioot met een shotgun mounted kills aan het maken ben voor een camo die ik nooit ga gebruiken. Ieder zijn hobby!
Die Neymar bundel zou ik sowieso nooit kopen. Die gast ligt al voor je geschoten hebt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Polycarpus
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 24-05-2023
Misschien een hele stomme vraag, maar wat is eigenlijk het voordeel van een battlepass?

Geeft dit echt een meerwaarde aan het spel of hoe zit dat juist?

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
Lekker Ventje schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 16:20:
[...]

Die Neymar bundel zou ik sowieso nooit kopen. Die gast ligt al voor je geschoten hebt.
Dat maakt die duik naar voren wel extra grappig.

Die Messi bundel heb ik overigens alleen maar gekocht om anderen een glimlach te gunnen als ze met Messi in een helikopter blijken te zitten.

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Polycarpus schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 16:36:
Misschien een hele stomme vraag, maar wat is eigenlijk het voordeel van een battlepass?

Geeft dit echt een meerwaarde aan het spel of hoe zit dat juist?
Dingen vrijspelen. Het meeste is cosmetisch trouwens, en de twee nieuwe wapens zijn voor iedereen bereikbaar. Denk aan calling cards, embleempjes, skins etc. die letterlijk niks toevoegen qua gameplay. Het zijn gewoon vanity items :)

Wat wel zo is, is dat je in principe maar één keer de pass hoeft te kopen. Als je alles hebt vrijgespeeld, heb je namelijk voldoende punten om de volgende pass te kopen.

Voordeel: de punten zijn gekoppeld aan jouw Activision account en je kan ze dus niet kwijtraken (tenzij je gebanned wordt misschien)
Zo heb ik de BP gekocht met de punten die ik in MW2019 en Cold War bij elkaar gesprokkeld heb. (Vanguard heb ik overgeslagen)

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:35
Over voetballers in CoD gesproken, Jaap Stam zou ik voor betalen :+

• Exactor it
Cardwizard schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 16:53:
Over voetballers in CoD gesproken, Jaap Stam zou ik voor betalen :+
Die zou echt veel te overpowered zijn!

@Vrijdag Ik had de BP ook met muntjes vanuit MW2019. Wel fijn dat ze ons daar niet op uitmelken. Dat tientje was ik allang vergeten. :)
Vrijdag schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 16:49:
[...]

Dingen vrijspelen. Het meeste is cosmetisch trouwens, en de twee nieuwe wapens zijn voor iedereen bereikbaar. Denk aan calling cards, embleempjes, skins etc. die letterlijk niks toevoegen qua gameplay. Het zijn gewoon vanity items :)

Wat wel zo is, is dat je in principe maar één keer de pass hoeft te kopen. Als je alles hebt vrijgespeeld, heb je namelijk voldoende punten om de volgende pass te kopen.

Voordeel: de punten zijn gekoppeld aan jouw Activision account en je kan ze dus niet kwijtraken (tenzij je gebanned wordt misschien)
Zo heb ik de BP gekocht met de punten die ik in MW2019 en Cold War bij elkaar gesprokkeld heb. (Vanguard heb ik overgeslagen)
Je moet wel voldoende spelen denk ik om hem terug te verdienen. Als je casual 1 avond per week speelt ga je level 100 niet halen

• FlowSnake
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 23:06
Kom er nu al enkele malen onplezierig achter dat alle changes in WZ1 aangaande melee damage weer ongedaan gemaakt lijken; 2 hits met een pistool en je bent klaar (wel met 2 plates, 3 plates weet ik niet).

• Exactor it
Ik ben minder super slecht dan ik dacht! Ik heb de laatste twee weken met battle rifles en snipers gespeeld. Vanavond vijf potjes met smgs en de stb556. Daar knal ik wel wat sneller mee. En ik zit sinds twee potjes bij totale malloten in lobbies. Alleen maar springen, dansen, dropshotten. Fantastisch om te zien.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-11 11:17
Ik heb echt het idee dat die tokens bugged zijn. Elke keer geeft hij aan dat ik er 2 heb, kijk ik bij de battlepass is het er maar 1.

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 19:02
rwbk schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 22:46:
Ik heb echt het idee dat die tokens bugged zijn. Elke keer geeft hij aan dat ik er 2 heb, kijk ik bij de battlepass is het er maar 1.
Helemaal terug naar hoofdmenu gaan, vervolgens worden je tokens correct bijgewerkt.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:18
Intussen al 4 cods op een rij shipment. Snap niet hoe je nog naar die map kan uitzien

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Ik heb twee vragen en krijg de antwoorden online niet gevonden:

1.
Perks laten bij mij soms ingame iets heel anders zien dan ik heb gekozen, bijv. spectre in WZ zegt 'quick fix' ipv ghost en bij invasion hoor ik 'fast hands online' maar zie het icoontje van iets totaal anders. Kan je daarnaast in WZ je perks ergens zien als je die gehaald heb?

2. Is het mogelijk om de progressie van je CAMO te zien zonder elke x dat hele menu door te moeten?

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:40
Squishie schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 01:08:

2. Is het mogelijk om de progressie van je CAMO te zien zonder elke x dat hele menu door te moeten?
Naar mijn weten (helaas) niet, dat zal ook de reden zijn waarom je geen antwoord kunt vinden :p

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:39
Squishie schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 01:08:
Ik heb twee vragen en krijg de antwoorden online niet gevonden:

1.
Perks laten bij mij soms ingame iets heel anders zien dan ik heb gekozen, bijv. spectre in WZ zegt 'quick fix' ipv ghost en bij invasion hoor ik 'fast hands online' maar zie het icoontje van iets totaal anders. Kan je daarnaast in WZ je perks ergens zien als je die gehaald heb?

Perks zijn echt behoorlijk bugged in WZ op het moment. De preset packages zijn voor de meesten niet aanpasbaar maar voor sommigen weer wel. Je krijgt inderdaad ook niet de perks die er staan en er is ook geen manier (net als in WZ1) om te zien welke je al hebt... Hopen dat ze dit in de S1 Reloaded update (14dec) gaan aanpakken...

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:39
pina schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 00:43:
Intussen al 4 cods op een rij shipment. Snap niet hoe je nog naar die map kan uitzien
Omdat alle andere mappen camp-mappen zijn. Ik heb nog nooit zoveel campers gezien als in deze COD.

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16-11 17:09
Wat is jullie favo wapen?
Mijn nr 1 blijft de m4.
Switchen jullie van wapen naargelang de map of blijven jullie altijd met hetzelfe wapen spelen ?

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:40
Jovinho99 schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 11:53:
Mijn nr 1 blijft de m4.
Switchen jullie van wapen naargelang de map of blijven jullie altijd met hetzelfe wapen spelen ?
Ik ben begonnen met de m4, maar op een moment geswitched naar de kast os om de gouden camo vrij te spelen. De Kastovs spelen nog veel fijner dan de m4 (maakt naar mijn mening niet eens veel uit welke Kastov).

• Exactor it
Mijn nr 1 blijft de m4.
Meeste lol heb ik met de basilisk gehad. Zowel als long range headshot machine als in akimbo modus. De lockwood v2 shotty is een goede tweede. Qua idioot overpowered ga ik voor SPR, P90 en STB.

[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 03-12-2022 13:20 ]

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 09:45

Bever!

3

Mijn nr 1 blijft de m4.
Nothing beats fennec

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Op iedere MG, AR en sniper na zodra het over iets van afstand gaat. Niet alleen heeft de Fennec veel recoil, maar SMG's worden met wat meer meters erg zwak. Sure, close range is het een beest, maar op langere afstand is ie vrij nutteloos. Voor close range multiplayer vast een prima keus, maar voor Warzone of DMZ alleen echt nuttig voor binnen.
AR of sniper voor buiten in DMZ en Warzone en door naar een SMG voor binnen.

[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 03-12-2022 23:13 ]

• Exactor it
Ik heb vanavond in een uurtje alle longshots van marksman rifles gedaan in Shoot House. Nou ja, op de LM-S na. Na twee potjes met 2 longshots (ter vergelijk heb ik max drie potjes voor alle 25 nodig gehad met de andere 5) en ontelbare deaths ben ik even naar tier 1 gegaan. Daar heb ik een tweetal jongelui in witte pakjes gemolken voor de resterende 23. Haha, mooi dat mensen terug blijven komen en 2m verplaatsen genoeg is voor een dubbel longshot. Buiten snipers ga ik alle longshots in tier 1 doen denk ik.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zie nu ook Tier 1 staan in het menu.is dit weer een speciale modus? Wat houd dit precies in? Heb eigenlijk niet gelezen wat erbij staat. Wordt dit na een x aantal potjes tier 2 ofzo?

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Oxigeon schreef op zondag 4 december 2022 @ 08:28:
Ik zie nu ook Tier 1 staan in het menu.is dit weer een speciale modus? Wat houd dit precies in? Heb eigenlijk niet gelezen wat erbij staat. Wordt dit na een x aantal potjes tier 2 ofzo?
Hardcore modus, geen radar meer damage.

Steam/Epic: Deurstopper

Vind die fennec maar een raar ding. Up close heel sterk maar dan moet je steeds herladen waardoor je de 2de gunfight mist. Ook met iets of wat range is het een kut wapen

• vrankerik

vrankerik

Chelseamarre123 schreef op zondag 4 december 2022 @ 08:48:
[...]

Vind die fennec maar een raar ding. Up close heel sterk maar dan moet je steeds herladen waardoor je de 2de gunfight mist. Ook met iets of wat range is het een kut wapen
gennec 45 met een thermal scoop is lekker (zwartgrijs/wit)!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Deurstopper schreef op zondag 4 december 2022 @ 08:31:
[...]

Dus eigenlijk zit ik nu een prut gamemode te spelen terwijl ik ook hardcore in kan. Dan ga ik hier maar eens kijken de volgende keer. Vind ik persoonlijk leuker :)

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 11:17
Voor Invasion vind ik een LMG handig. Met een auto achter de linies komen en dan is het ideaal met 100-round magazijn en die hordes die op je afkomen.

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Oxigeon schreef op zondag 4 december 2022 @ 10:07:
[...]

Dus eigenlijk zit ik nu een prut gamemode te spelen terwijl ik ook hardcore in kan. Dan ga ik hier maar eens kijken de volgende keer. Vind ik persoonlijk leuker :)
Idd, ik speel ook enkel hardcore

Steam/Epic: Deurstopper

Oxigeon schreef op zondag 4 december 2022 @ 10:07:
[...]

Er is veel kritiek op tier 1 omdat het eigenlijk de realisme mode is zoals in mw19.
Tier 1 is niet hetzelfde als de oude hardcore.

• Hann1BaL

Hann1BaL

Baltar schreef op zondag 4 december 2022 @ 10:35:
Voor Invasion vind ik een LMG handig. Met een auto achter de linies komen en dan is het ideaal met 100-round magazijn en die hordes die op je afkomen.
Blijft makkelijker gezegd dan gedaan. Toch veel snipers die je pakken of soms een extreem oneerlijk potje waar kill streak na kill streak worden gegooid en je volledig teruggedrongen bent.

Maar wel mee eens dat de LMG daar het meest geschikt voor is.
Deurstopper schreef op zondag 4 december 2022 @ 08:31:
[...]

In de eerdere CoDs speelde ik vrijwel alleen maar hardcore. Tier 1 geeft mij helaas niet hetzelfde gevoel. Vind het eerder gewoon spelen maar dan zonder hud.

Kan er niet echt de vinger op leggen, het is puur mijn ervaring.

• donvalentino

donvalentino

Iemand enig idee wanneer er een keer een double weapon xp weekend aan komt?
Ze zouden een setting moeten maken dat je geen voice hoort in de multiplayer maar wel in DMZ met randoms.
Echt elke keer zo'n idioot in de multiplayer met zen mic veel te luid andere dingen aant doen.

• donvalentino

donvalentino

De huidige tweakers squad waar ik in zit lijkt niet heel actief, daarbij zie ik ook enkel challenges voor MW1 en Cold war.
Is er ook een squad met MW2 challenges per week?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-11 23:08
Ik zie liever een Sylvester Stallone, Chuck Norris of Schwartzenegger als operators dan die voetballers.

Hopelijk komen er volgende week meerdere maps bij, heb de huidige ondertussen al wel gezien.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• loonatick78
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:29
donvalentino schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:39:
De huidige tweakers squad waar ik in zit lijkt niet heel actief, daarbij zie ik ook enkel challenges voor MW1 en Cold war.
Is er ook een squad met MW2 challenges per week?
Welke squad is dat dan? Dan meld ik mij ook aan.
Speel nu vooral DMZ, maar is met slechte random teammates niet echt leuk.
Maar af en toe dat je goede teammates hebt.

• Hann1BaL

Hann1BaL

donvalentino schreef op maandag 5 december 2022 @ 12:20:
Iemand enig idee wanneer er een keer een double weapon xp weekend aan komt?
Ik kan mij zo voorstellen dat ze misschien minder focussen op een double weapon XP. Het nieuwe unlocksysteem houdt mensen lekker bezig en dat is uiteraard langer werk door geen double XP te doen. Terwijl levelen toch weer gereset wordt bij een season en of je nu level 100 bent of 150 maakt ook niets uit.

En level 56 ben je zo, dus zaken unlocken qua levels is redelijk snel. Zelfs ik ben al door level 56 heen. (Net aan) en heb amper tijd om te spelen, dus af en toe een uurtje.

Nu druk met de wapens vrijspelen en nu met de K-74u aan het levelen om weer 2 wapens te unlocken.
Wel heb ik pas 1 wapen die ik kan tunen: de M4, omdat de rest allemaal ergens rond de level 13-16 hangt omdat ik wapens unlock, dus switch als er geen wapens meer te halen zijn.

• donvalentino

donvalentino

loonatick78 schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:43:
[...]

Welke squad is dat dan? Dan meld ik mij ook aan.
Speel nu vooral DMZ, maar is met slechte random teammates niet echt leuk.
Maar af en toe dat je goede teammates hebt.
Het is de Tweakers squad, leader Ch1mera2
donvalentino schreef op maandag 5 december 2022 @ 15:57:
[...]

-Dat werkt via de cod app maar de cod app is nog niet compatibel met de nieuwe game. Je ziet je laatste games/stats ook niet

Net als regiments, dat is (ook nog) niet in de game

[ Voor 8% gewijzigd door Chelseamarre123 op 05-12-2022 16:29 ]

• Smit260
donvalentino schreef op maandag 5 december 2022 @ 15:57:
[...]

Is dat ook voor MW2? Dacht alleen MW2019?

• Pariah86
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-06 17:06
Pfff er wordt weer niks geregistreerd voor de daily bonus challenge. Mogen ze toch ook eens fixen.

• Hann1BaL

Hann1BaL

Pariah86 schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:32:
Pfff er wordt weer niks geregistreerd voor de daily bonus challenge. Mogen ze toch ook eens fixen.
Gisteren leek hij toch de Dead Silence en low health kills toch prima te registreren. Ik heb niet met een Battle Rifle gespeeld, dus daar kan ik niks over zeggen. Battle rifles hebben eerder voor uitdagingen gezorgd met het registreren van de daily challenge.

Had jij het probleem met alle challenges?

Ik ben aan het overwegen iets minder MP te gaan spelen en misschien eens DMZ te wagen, maar wil eerst mijn RPK even levelen tot een beter wapen. Dat lijkt mij een goed wapen om mee te nemen.
Pariah86 schreef op maandag 5 december 2022 @ 18:32:
Geen probleem hier gisteren.

Wel heb ik vaak een errorcode 8 als ik na een paar potjes eens wat BP tokens wil gaan inwisselen. Pas als ik het spel heb afgesloten en weer opnieuw heb opgestart kan het weer.

Nog een stukje klagen:
Ik start het spel op. Dan moet ik eerst twee keer op X drukken. Er komt dan een servercheck. Vervolgens de MotD wegdrukken middels rondje. Daarna zie ik "what's hot'. Vervolgens weer twee keer naar beneden, omdat er éérst nog even aandacht moet worden gegeven dat moderne slavernij supergaaf is. Dan op X om de spelmodi te benaderen. Er worden dán pas speler info opgehaald. Daarna kan ik pas de eerste vier gewone spelmodi kiezen. Daaronder is wéér de "moderne slavernij is gaaf! Geef ons geld!" rij tegels en daaronder weer de overige modi Ground War, Invasion, Tier 1 en Private Match.

Ik wordt echt schijtziek van die stappen die je moet nemen om gewoon te kunnen spelen. Er is echt een veel te agressieve en opdringerige push en geen prettige klantreis. In de vorige CoD's kon je tenminste kiezen dat je meteen naar de MP kon gaan. Die betaalde shitzooi en MotD wil ik gewoon kunnen uitschakelen, dat interesseert me geen reet. Maar dat zal uiteraard nooit gebeuren, want geld en aandacht voor irrelevante zaken.

/rant :P

• rCk

rCk

Ik heb gisteren wel de daily challenges gehaald. Maar soms is het gek, hetzelfde als dat je de battle rifle headshots alleen met de Lachmann kan halen.

Inmiddels heb ik de BP bijna compleet, zit op 98% en ook het seizoenslevel is bijna compleet.... Nu op 230 8)7
Vorige week een weekje Covid met thuiswerken + dubbel XP die twee daagjes is het hard gegaan. :9

Nu ook alle AR op goud. Tijdens het grinden van de Kastov 74u heb ik een loadout gevonden waar ik echt lekker speel. Nog tips om de AR op platinum te krijgen zonder het echt te moeten grinden? (Ben bang van niet namelijk)

Verder is die Lockwood Marksman rifle ook leuk om mee te spelen. Voelt net wat sneller aan dan de SA-B 50, maar moet je wel iets meer focussen om 'n one hit one kill te maken. bij SA-B 50 heb ik het idee dat je gemakkelijker iemand direct neerhaalt.
Laatste tijd vooral KC gespeeld, want DMZ is wel leuk, maar alleen met een leuke squad. Laatste paar keer eigenlijk alleen gespeeld omdat die gasten totaal hun eigen ding doen |:(

[ Voor 4% gewijzigd door rCk op 06-12-2022 10:01 ]

• donvalentino

donvalentino

Ik merk steeds vaker via mijn ps5 als ik het spel start hij ineens aangeeft dat multi-player niet is geinstalleerd.
De game opnieuw starten en daarna werkt het weer, meer mensen last van?

• Exactor it
rCk schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:01:
Ik heb gisteren wel de daily challenges gehaald. Maar soms is het gek, hetzelfde als dat je de battle rifle headshots alleen met de Lachmann kan halen.

Inmiddels heb ik de BP bijna compleet, zit op 98% en ook het seizoenslevel is bijna compleet.... Nu op 230 8)7
Vorige week een weekje Covid met thuiswerken + dubbel XP die twee daagjes is het hard gegaan. :9

Nu ook alle AR op goud. Tijdens het grinden van de Kastov 74u heb ik een loadout gevonden waar ik echt lekker speel. Nog tips om de AR op platinum te krijgen zonder het echt te moeten grinden? (Ben bang van niet namelijk)

Verder is die Lockwood Marksman rifle ook leuk om mee te spelen. Voelt net wat sneller aan dan de SA-B 50, maar moet je wel iets meer focussen om 'n one hit one kill te maken. bij SA-B 50 heb ik het idee dat je gemakkelijker iemand direct neerhaalt.
Laatste tijd vooral KC gespeeld, want DMZ is wel leuk, maar alleen met een leuke squad. Laatste paar keer eigenlijk alleen gespeeld omdat die gasten totaal hun eigen ding doen |:(
Voor daily challenges zit er iets stoms in. De eerste wapen van een unlock track bepaalt voor welke categorie alle wapens tellen. Dus de twee lmgs die je via de STB unlocked, tellen mee voor assault rifle challenges.

Longshots met marksman heb ik deels in shoothouse gedaan. Die waar je in core geen 1 shot headshot hebt op die lange gang (SA-B oa) heb ik in tier 1 hardpoint/domination gedaan. Dat was sowieso sneller dan shoothouse. Geloof dat ik max 3 potjes bezig was per gun.

• rCk

rCk

Exactor it schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:58:
[...]

Voor daily challenges zit er iets stoms in. De eerste wapen van een unlock track bepaalt voor welke categorie alle wapens tellen. Dus de twee lmgs die je via de STB unlocked, tellen mee voor assault rifle challenges.

Longshots met marksman heb ik deels in shoothouse gedaan. Die waar je in core geen 1 shot headshot hebt op die lange gang (SA-B oa) heb ik in tier 1 hardpoint/domination gedaan. Dat was sowieso sneller dan shoothouse. Geloof dat ik max 3 potjes bezig was per gun.
Dat is idd wel een goede ja, marksman/sniper rifles kun je gemakkelijk in Shoothouse pakken en bij het wandje campen natuurlijk.

Maar long shots ga ik pas grinden als ik alle gold camo's heb. Op dit moment is dat alleen bij de AR. Voor marksman heb ik alleen SA-B 50 en SPR 208 op gold, rest moet ik nog levelen. Evenals bij SMG , waarbij ik er nog 4 moet levelen.

Voor de AR moet ik alleen even kijken. Of is het daar ook op Tier 1 en gewoon met een scope gaan zitten campen op long range stukken? :?

Nou ga ik er geen levensdoel van maken, moet wel leuk blijven want dat grinden verpest wel je flow soms :X :9
Hann1BaL schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:27:
[...]

Gisteren leek hij toch de Dead Silence en low health kills toch prima te registreren. Ik heb niet met een Battle Rifle gespeeld, dus daar kan ik niks over zeggen. Battle rifles hebben eerder voor uitdagingen gezorgd met het registreren van de daily challenge.

Had jij het probleem met alle challenges?

Ik ben aan het overwegen iets minder MP te gaan spelen en misschien eens DMZ te wagen, maar wil eerst mijn RPK even levelen tot een beter wapen. Dat lijkt mij een goed wapen om mee te nemen.
Zou gewoon dmz spelen. Je gaat wel eens dood waardoor je je eigen wapen niet kan meepakken een tijd. De rpk vind je vaak als loot daar en heb ik al geleveld. Ik heb in dmz al mijn lmgs geleveld, gaat best snel daar.

• vrankerik

vrankerik

rpk en ene lachmann (762?) is een ultiem wapen dat ik uitgeleveld heb. de rpk raap ik meestal op voor zelfverdediging. ;)

• rCk

rCk

Zo heb ik via DMZ ook alle andere snipers al unlocked omdat ik ermee ge-exfilled ben.

En idd, de RPK level je automatisch tegen max lvl omdat je die zo vaak kan oppakken daar. Zelfde als de Kastov 74u.
Hann1BaL schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 09:27:
[...]

Gisteren leek hij toch de Dead Silence en low health kills toch prima te registreren.
Kan het zijn dat de challenges niet voor iedereen hetzelfde zijn? Ik had gisteren (5 december) namelijk de volgende challenges:
- X kills met een LMG
- X kills met een secondary primary middels Overkill
- X hipfire kills

(aantal kills even vergeten :P ) Met als bonuschallenge 2 vijanden verblinden met flashbangs.

• rCk

rCk

Vrijdag schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:18:
[...]

Kan het zijn dat de challenges niet voor iedereen hetzelfde zijn? Ik had gisteren (5 december) namelijk de volgende challenges:
- X kills met een LMG
- X hipfire kills

(aantal kills even vergeten :P ) Met als bonuschallenge 2 vijanden verblinden met flashbangs.
Zijn anders.
Ik had gisteren;
5 sniper kills
3 met de spotter grenade
3 revenge kills

en dan als bonus had ik 10 kills met tracker en daarna ook weer 2 revenge kills.

Bovendien ben ik erachter gekomen dat die bonus daily challenges;
Als je er eentje complete tijdens een match, kan je die tweede niet meer halen.
Maar als je ze beide in één match compleet maakt, krijg je 2x 10k xp.
Zeker bij een double xp token / double xp weekend kan dit wel lekker meetellen.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Vrijdag schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:18:
[...]

- X kills met een LMG
- X hipfire kills

klopt dat is voor iedereen anders

Burp

Ah oké, weer wat geleerd :)
rCk schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:20:
[...]

Bovendien ben ik erachter gekomen dat die bonus daily challenges;
Als je er eentje complete tijdens een match, kan je die tweede niet meer halen.
Maar als je ze beide in één match compleet maakt, krijg je 2x 10k xp.
Zeker bij een double xp token / double xp weekend kan dit wel lekker meetellen.
Dat is een goede tip, ik zal er op letten dat ik ze in één match kan doen!

Moet ik wel van tevoren checken, want tijdens een potje kan je ze niet zien helaas. Alleen als je ze al voltooid hebt. Enige wat je ziet is ook een korte pop-up als je een challenge hebt voltooid of er vorderingen in maakt.

• rCk

rCk

Vrijdag schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:25:
Ah oké, weer wat geleerd :)

[...]

Dat is een goede tip, ik zal er op letten dat ik ze in één match kan doen!

Moet ik wel van tevoren checken, want tijdens een potje kan je ze niet zien helaas. Alleen als je ze al voltooid hebt. Enige wat je ziet is ook een korte pop-up als je een challenge hebt voltooid of er vorderingen in maakt.
Klopt ja, ik ben er toen toevallig achter gekomen omdat ik toen ineens veel meer xp kreeg. Ik rond altijd de eerste daily challenges af.
Dan kijk ik tussen matches door en dan verander ik mijn perks en loadouts zodat ik die challenges tegelijk kan afronden in 1 game.

Dus dan zet ik met loadout X bijvoorbeeld de perk tracker aan. zorg ik dat ik 9 kills ermee heb. dan ga ik (als ik ze nog niet heb) die revenge of double kills maken. Als ik die dan compleet heb, nog even snel tracker aan en dan binnenharken die xp :9
Pagina: 1 ... 59 ... 85 Laatste