Ter land, ter zee en in de kroeg
[ Voor 47% gewijzigd door vrankerik op 25-11-2022 22:36 ]
Nog eentje nodig?Xarzo schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 22:05:
ik ben op dit moment wel online. Iemand die me aan een M13B kan helpen?
PSN : Fruitsla379
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
Op de series X heb ik voice chat aanstaan, maar ik hoor helemaal niemand. In mijn instellingen staat alles op toestaan, maar zonder resultaat. Als ik de partychat van de Xbox gebruik kan ik mijn maatje horen, maar zodra wij de game chat ingaan hoor ik niets.
Ik heb een Turtle Beach stealth 700 headset
Iemand een idee?
Goede kans dat niemand praat. Er zijn nauwelijks mensen met mic actief (en als ze er wel zijn is het meestal Franstalige rap of Amerikaanse racisme).dropkikker schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 00:29:
Wie kan mij helpen, want ik kom er niet meer uit..
Op de series X heb ik voice chat aanstaan, maar ik hoor helemaal niemand. In mijn instellingen staat alles op toestaan, maar zonder resultaat. Als ik de partychat van de Xbox gebruik kan ik mijn maatje horen, maar zodra wij de game chat ingaan hoor ik niets.
Ik heb een Turtle Beach stealth 700 headset
Iemand een idee?
Wat je zou kunnen checken zijn de privacy instellingen onder settings - >account. Daar zit een toggle voor praten met niet - vrienden. Ik weet eigenlijk niet of er een push to talk of voice chat aan/uit knop in Cod zelf zit. Dat zou je wel onder audio moeten kunnen vinden als het er is.
Ergens in de loop van het volgende jaar word ranked toegevoegd aan de game. Dat zal dan 4v4 worden met de cdl playlist. Helaas meestal niet met dezelfde bans als de pro’s gebruiken.jenpet schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 00:02:
ik ben eigenlijk wel op zoek naar een team dat competitief wil spelen? ook al weet ik niet wat nu de standaard is voor competitief maar heb er met deze cod weer zin in, en ik kom uit de clanbase tijd dus ik lig wel achter
als er iemand een gezellig iemand bij zoekt hoor ik het graag . Ik speel op PC ( steam )
Steam: Ryada.
Exactor it schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 00:42:
[...]
Goede kans dat niemand praat. Er zijn nauwelijks mensen met mic actief (en als ze er wel zijn is het meestal Franstalige rap of Amerikaanse racisme).
Wat je zou kunnen checken zijn de privacy instellingen onder settings - >account. Daar zit een toggle voor praten met niet - vrienden. Ik weet eigenlijk niet of er een push to talk of voice chat aan/uit knop in Cod zelf zit. Dat zou je wel onder audio moeten kunnen vinden als het er is.

Vraag me ook af waarom ik de luidspreker van een tegenstander moet kunnen zien. Hadden ze van mij niet hoeven doen. Dat je ze hoort ok... dat is leuk. Maar die luidspreke4 is overbodig en een soort van cheat
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Had paar dagen terug per ongeluk iedereen ontmute. Echt elke pot is er wel een herriemaker met zen micExactor it schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 00:42:
[...]
Goede kans dat niemand praat. Er zijn nauwelijks mensen met mic actief (en als ze er wel zijn is het meestal Franstalige rap of Amerikaanse racisme).
Soms helpt het opnieuw opstarten van de Xbox of de game afsluiten, maar het lijkt mij dat dit toch een oorzaak moet hebben.
PrimalFury#4624811
[ Voor 20% gewijzigd door PrimalFury op 26-11-2022 12:51 ]
Staat Crossplay communicatie wel aan dan bij iedereen?dropkikker schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 09:50:
Aan de privacy instellingen ligt het niet bij mij waarom ik niemand hoor, dat staat allemaal goed.. ik hoef ook verder niemand te horen, het gaat mij er vooral om dat als er iemand onze party joint met een PlayStation ik deze ook niet kan horen, terwijl wij in gamechat zitten.
Soms helpt het opnieuw opstarten van de Xbox of de game afsluiten, maar het lijkt mij dat dit toch een oorzaak moet hebben.
Als ik een party join, dan duurt het zeker 2 minuten vooraleer ik echt ben geconnecteerd en de mensen hoor in de party. Ook als iemand bij mij komt, duurt het altijd even vooraleer ik die persoon hoor en hij mij. Ik krijg wel de popup dat er iemand is bijgekomen maar het duurt tot 2 min vooraleer die echt is geconnecteerd.
Andere vrienden hebben dat probleem onderling dan niet, als ze joinen, horen ze elkaar direct
EDIT:
@PilatuS heeft het wapen aan mij doorgegeven
[ Voor 25% gewijzigd door dm-dutchman op 26-11-2022 17:16 ]
Heb hier nog een M13 die ik laatst heb meegenomen. Vind het geen fijn wapen dus je mag hem hebben.dm-dutchman schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 16:11:
Heeft iemand tijd en zin om even de m13 te droppen? Kan ik em weer doorgegeven aan een paar vrienden
Nycko#9500686
Voeg mij maar toe als je wil: PilatuS#1762369
Als er trouwens nog mensen zijn die veel DMZ spelen en samen missies willen doen, voeg mij maar dan
Je houdt hem zelf gewoon alleen de ander krijgt em ook geunlocked als hij hem draagt en ontsnapt. Ik heb jhe ook even toegevoegd.PilatuS schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 16:47:
[...]
Heb hier nog een M13 die ik laatst heb meegenomen. Vind het geen fijn wapen dus je mag hem hebben.
Voeg mij maar toe als je wil: PilatuS#1762369
Als er trouwens nog mensen zijn die veel DMZ spelen en samen missies willen doen, voeg mij maar toe als je wil
Welke ik had was een wapendrop in DMZ. Als ik die weggeef, dan is ie ook weg. Wel blijft ie unlocked natuurlijk. Dus als je het wapen opnieuw kiest kan je deze opnieuw weggeven. Die ik echter nu heb weggegeven is ook echt weg. Betekend niet dat je dus niet opnieuw het wapen kan kiezenPrimalFury schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 16:54:
[...]
Je houdt hem zelf gewoon alleen de ander krijgt em ook geunlocked als hij hem draagt en ontsnapt. Ik heb jhe ook even toegevoegd.
oke. Kun je de standaard versie voor mij droppen dan?PilatuS schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 16:59:
[...]
Welke ik had was een wapendrop in DMZ. Als ik die weggeef, dan is ie ook weg. Wel blijft ie unlocked natuurlijk. Dus als je het wapen opnieuw kiest kan je deze opnieuw weggeven. Die ik echter nu heb weggegeven is ook echt weg. Betekend niet dat je dus niet opnieuw het wapen kan kiezen
invite maarThunderaceNL schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 17:20:
Doe graag ook een potje DMZ mee, invite net gestuurd. Heb de M13B wel maar zit nog ff met de cooldown.
Net verzonden, nu ff eten en daarna potje?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Straks een paar potjes gedaan. Had balkje vol en begon het balkje gewoon opnieuw. Kan natuurlijk zijn dat hij de volgende keer als ik cod opstart verschijnt maar ik gok van niet.murky123 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 17:23:
ik krijg vandaag geen tokens meer voor de battlepass terwijl ik toch gewoon progressie boek en potjes speel
MW2019 had het ook. En het is gewoon Heel. Erg. Duf.
[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 26-11-2022 21:57 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb nog geen bots gezien in Ground War.Wolverine9000 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 21:19:
Zitten er in ground war enkel spelers of ook bots gelijk in invasion
Ground War = Enkel spelersWolverine9000 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 21:19:
Zitten er in ground war enkel spelers of ook bots gelijk in invasion
Invasion = bots + spelers
Omdat die er ook niet zijn, in ground war zitten alleen spelers in.Louw Post schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 22:56:
[...]
Ik heb nog geen bots gezien in Ground War.
[ Voor 32% gewijzigd door Buizerd__NL op 26-11-2022 23:31 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Speel ook vaak DMZ de laatste tijd. Heb je toegevoegd.PilatuS schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 16:59:
[...]
Welke ik had was een wapendrop in DMZ. Als ik die weggeef, dan is ie ook weg. Wel blijft ie unlocked natuurlijk. Dus als je het wapen opnieuw kiest kan je deze opnieuw weggeven. Die ik echter nu heb weggegeven is ook echt weg. Betekend niet dat je dus niet opnieuw het wapen kan kiezen
Met randoms beginnen de missies wat moeilijk te worden solo.
Als nog andere willen: Activision ID: chelseamarre123#8092281
Speel op de PS5 maar crossplay is geen probleem hier.
Heb dit ook regelmatig. Je kunt eens proberen in het options menu de taal van engels naar duits te switchen en daarna weer terug naar engels. Bij mij werkt dat (PS5)Davidas schreef op zondag 27 november 2022 @ 10:42:
Sinds vanochtend moet ik een DLC pack installeren voor Warzone. Echter blijft deze hangen. MP werkt wel gewoon. Iemand ervaring mee?
[Afbeelding]
Er klopt wel iets niet met het aantal xp dat hij krijgt.PilatuS schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:10:
Het lijkt er op dat DMZ een money glitch heeft
[Afbeelding]
Ja, spelers op de PCDropkogel schreef op zondag 27 november 2022 @ 13:47:
Bestaan er nog spelers die zonder aim-assist spelen?
Rupsen, Rapsen.
Hier net ook zoiets, knalde tegenstander af bij zo'n winkelwagentje, die had meer dan een miljoen aan cash bij zich. Vrolijk aan het shoppen geslagen dus, maar wat heb je er eigenlijk aan? Kan een paar dingen kopen, bij een volgend potje ben je het meeste toch al wel weer kwijt?PilatuS schreef op zondag 27 november 2022 @ 12:10:
Het lijkt er op dat DMZ een money glitch heeft
[Afbeelding]
Geld = XP. Ik ging dan ook iets van 4 levels omhoog bij deze run.Oxigeon schreef op zondag 27 november 2022 @ 13:38:
[...]
Er klopt wel iets niet met het aantal xp dat hij krijgt.
Het werkt via geld droppen naast een wapen en dan stowen. Dat geeft je iets van 160k per keer. Ik heb de glitch zelf nog niet gedaan, maar heb iemand gekilled met het geld op zak.ThunderaceNL schreef op zondag 27 november 2022 @ 13:57:
[...]
Hier net ook zoiets, knalde tegenstander af bij zo'n winkelwagentje, die had meer dan een miljoen aan cash bij zich. Vrolijk aan het shoppen geslagen dus, maar wat heb je er eigenlijk aan? Kan een paar dingen kopen, bij een volgend potje ben je het meeste toch al wel weer kwijt?
Er zijn missies waarbij je 100k en 200k moet extracten. Daar is het wel nuttig voor. Ook voor self res en killstreak extract missies is het handig. Verder kan je 3 goede wapens kopen en extracten en later gebruiken. Ook je wapen cooldown is instant in plaats van 2 uur. Genoeg dingen die er mee kunnen. Er extreem veel XP door te krijgen al zeggen mensen dat het gefixed is, maar die 4 levels in 10 minuten heb ik aan paar uur terug gedaan. Ook weapon XP was mogelijk.
Schijnt dat je je wapen van 1 naar max krijgt zo
Weapon XP is gefixed. Geld is niet gefixed. Normale XP, geen idee. Een paar uur terug dus 4 levels in 10 minuten gedaan.Chelseamarre123 schreef op zondag 27 november 2022 @ 14:52:
Ik dacht dat ze die money glitch al gepatched hadden? Zag hem gisteren bij Jgod twitter ook al passeren.
Schijnt dat je je wapen van 1 naar max krijgt zo
Tja gewoon XP boeit weinig als je al level 55+ hebtPilatuS schreef op zondag 27 november 2022 @ 15:22:
[...]
Weapon XP is gefixed. Geld is niet gefixed. Normale XP, geen idee. Een paar uur terug dus 4 levels in 10 minuten gedaan.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Afijn, ik begreep dat de items die je met de battle pas vrijspeelt alleen cosmetisch waren. Maar als ik de battle pass bekijk zitten daar ook wapens bij.
Items die je daar vrijspeelt met die tokens, die kan je ook alleen maar gebruiken als je betaalt voor zo'n battle pass (met uitzondering van de "free" gemarkeerde items)?
Ik geef geen kont over hoe mijn poppetje eruitziet, maar gezien er ook wapens inzitten die je dus nog eens extra moet kopen voor €30,- voor een spel waar je al de volle mep voor hebt betaald? Of sla ik de plank hier compleet mis en kan je die wapens ook anders unlocken?
En moet je dan vervolgens in februari (start 2de seizoen) weer 30 euro neertellen voor de battle pas?
De wapens in de battlepass zijn vrijwel altijd nuteloos op looks na. Je kan zo'n zelfde wapen ook zelf samenstellen.
Ik heb nu zelf wel voor het eerst de battlepass gekocht. Ik had nog 800 gratis punten over van Warzone 1. Nu voor 5 euro de battlepass gekocht en daar zitten weer genoeg punten in om de volgende battlepass te kunnen kopen. Als je genoeg speelt kan je voor Warzone 2 maar 1x betalen en verder iedere battlepass krijgen.
Ik zou graag willen dat wanneer ik tegen een muur spring dat ie automatisch erop klimt, dus niet dat ik dan NOG een keer op A moet drukken.
Maar ik wil niet dat mijn mannetje automatisch over hele lage obstakels gaat zoals auto's en afgebroken muurtjes vanaf de grond. Hoe stel ik dit in?
De wapens die erin zitten kun je zonder de battlepass te kopen unlocken. Het zijn de blueprints die achter de betaalmuur zitten. Met blueprints unlock je de attachments die in de blueprint zitten en de gun zelf als je die niet via normale progressie unlocked hebt.Diversity schreef op zondag 27 november 2022 @ 20:59:
Hier na jaren lang geen COD game meer gespeeld te hebben weer eens modern warfare 2 gekocht. Had wel weer zin in een shooter. Singleplayer uitgespeeld, was erg leuk. Toen lekker online schieten, maar nu hebben ze iets als een battle pass. Dat had je vroeger niet.
Afijn, ik begreep dat de items die je met de battle pas vrijspeelt alleen cosmetisch waren. Maar als ik de battle pass bekijk zitten daar ook wapens bij.
Items die je daar vrijspeelt met die tokens, die kan je ook alleen maar gebruiken als je betaalt voor zo'n battle pass (met uitzondering van de "free" gemarkeerde items)?
Ik geef geen kont over hoe mijn poppetje eruitziet, maar gezien er ook wapens inzitten die je dus nog eens extra moet kopen voor €30,- voor een spel waar je al de volle mep voor hebt betaald? Of sla ik de plank hier compleet mis en kan je die wapens ook anders unlocken?
En moet je dan vervolgens in februari (start 2de seizoen) weer 30 euro neertellen voor de battle pas?
De blueprints van de wapens kunnen handig zijn als je dat wapen zelf nog niet manueel hebt kunnen unlocken. En bij deze cod kan een wapen unlocken best wel uitdagend zijnPilatuS schreef op zondag 27 november 2022 @ 21:13:
[...]
De wapens in de battlepass zijn vrijwel altijd nuteloos op looks na. Je kan zo'n zelfde wapen ook zelf samenstellen.
Ik heb nu zelf wel voor het eerst de battlepass gekocht. Ik had nog 800 gratis punten over van Warzone 1. Nu voor 5 euro de battlepass gekocht en daar zitten weer genoeg punten in om de volgende battlepass te kunnen kopen. Als je genoeg speelt kan je voor Warzone 2 maar 1x betalen en verder iedere battlepass krijgen.
Hier geen enkel probleem met wapens unlocken. Met puur DMZ spelen kan ik alles unlocken wat ik wil en het gaat nog snel ook. Soms nog een weapon XP token er tegenaan gooien en even 40 bots schieten om zo gelijk 7 levels verder te zijn. Ik heb MW2 ook niet gekocht omdat ik het toch niet speel en heb sinds Warzone 2 uit is alles unlocked wat ik wil. Niet dat ik alles heb unlocked, maar wel alles wat ik wil gebruiken. Dus een goede AR met alle specs en ook een sniper/SMG.pina schreef op zondag 27 november 2022 @ 21:34:
[...]
De blueprints van de wapens kunnen handig zijn als je dat wapen zelf nog niet manueel hebt kunnen unlocken. En bij deze cod kan een wapen unlocken best wel uitdagend zijn
Persoonlijk vind ik betalen nergens voor nodig. Ik heb nu de battlepass omdat het maar 5 euro was, maar 70 euro voor MW2 ga ik niet uitgeven. Ik heb Warzone 1 ook altijd gespeelt zonder een cent te betalen en kon ook daar alle wapens krijgen die ik wou. Het is ook niet dat betaalde wapens of battlepass wapens echt beter zijn. Wat dat betreft is dit spel geen pay to win
Daar is een instelling voor onder control settings. Auto dash ofzoiets.devilsnight schreef op zondag 27 november 2022 @ 21:14:
Vraagje..
Ik zou graag willen dat wanneer ik tegen een muur spring dat ie automatisch erop klimt, dus niet dat ik dan NOG een keer op A moet drukken.
Maar ik wil niet dat mijn mannetje automatisch over hele lage obstakels gaat zoals auto's en afgebroken muurtjes vanaf de grond. Hoe stel ik dit in?
Je bedoelt niet de auto sprint/tactical sprint toch?HenkEisDS schreef op zondag 27 november 2022 @ 21:52:
[...]
Daar is een instelling voor onder control settings. Auto dash ofzoiets.
Ik heb nu automatic airborne mantle aan staan. Maar er staat wel bij : does not automatically mantle on ledges that can be used to perform a ledge hang.
Ik wil juist dat ie dat wel automatisch doet, hmm.
Automatic ground mantle staat uit.
Ja eens, dat werkt ruk maar echt een andere oplossing is er ook niet helaas.Exactor it schreef op zondag 27 november 2022 @ 22:43:
SBMM is wel suf soms. Ik speelde net een paar potjes met mijn broertje. Die heeft al jaren geen CoD meer gedaan, kent de maps niet en had geen classes etc. Echt geen bal aan voor hem om met mij te spelen. Behalve mijn gezelschap natuurlijk. Die is van wereldklasse. Maar het is best wel stom qua samen spelen hoe SBMM werkt.
Wij hebben het ook regelmatig als er even een casual mee doet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Er zijn heel veel oplossingen die IW kan doorvoeren. Zoals gemiddelde SBMM van een party pakken of gewoon terug naar 5 cods geleden en het connection based laten zoeken. Als ik alleen speel, vind ik het eigenlijk wel prima om tegen vergelijkbare spelers te spelen maar met vrienden is het stom.Donstil schreef op zondag 27 november 2022 @ 23:31:
[...]
Ja eens, dat werkt ruk maar echt een andere oplossing is er ook niet helaas.
Wij hebben het ook regelmatig als er even een casual mee doet.
Nah denk dat het wel meevalt en dat er niet “heel veel” oplossingen zijn.Exactor it schreef op zondag 27 november 2022 @ 23:50:
[...]
Er zijn heel veel oplossingen die IW kan doorvoeren. Zoals gemiddelde SBMM van een party pakken of gewoon terug naar 5 cods geleden en het connection based laten zoeken. Als ik alleen speel, vind ik het eigenlijk wel prima om tegen vergelijkbare spelers te spelen maar met vrienden is het stom.
Je wilt het zo eerlijk mogelijk houden voor alle spelers in de pot en daarin zie ik eigenlijk niet zoveel oplossingen anders dan SBMM die misschien iets minder strikt is als nu.
Wij spelen met een clubje van wisselende leden, ik en een collega zijn er dagelijks wel en hebben het spelletje dus prima in de vingers maar als wij geplaatst zouden worden bij het gemiddelde van onze lobby dan lopen we zo over dat gemiddelde heen, en dan zou het voor de hele pot oninteressant zijn.
Overigens wanneer ik alleen speel zou ik liever tegen spelers spelen die net een tikkie beter zijn, daar zit toch wat meer uitdaging in.
Deze methode ook niet voor de tegenstander. Als ik 5 lui meeneem die onder mijn eigen skill niveau zitten dan heeft het andere team een 'te slechte' tegenstander. Of gemiddelden pakken het beste is weet ik ook niet, in Halo gaat dat ook niet van harte, maar het is beter dan enkel kijken naar de hoogste skill rating in een party.Donstil schreef op maandag 28 november 2022 @ 07:50:
[...]
Nah denk dat het wel meevalt en dat er niet “heel veel” oplossingen zijn.
Je wilt het zo eerlijk mogelijk houden voor alle spelers in de pot en daarin zie ik eigenlijk niet zoveel oplossingen anders dan SBMM die misschien iets minder strikt is als nu.
Nou het moet ook voor de andere in de pot leuk zijn natuurlijk, dat is het niet als wij “betere” spelers te laag in gedeeld worden.Exactor it schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:17:
[...]
Deze methode ook niet voor de tegenstander. Als ik 5 lui meeneem die onder mijn eigen skill niveau zitten dan heeft het andere team een 'te slechte' tegenstander. Of gemiddelden pakken het beste is weet ik ook niet, in Halo gaat dat ook niet van harte, maar het is beter dan enkel kijken naar de hoogste skill rating in een party.
Echt een hele makkelijke oplossing lijkt er niet te zijn, anders hadden ze dat wel geïmplementeerd.
Uit mijn hoofd betekent dit alleen dat je objecten tot ongeveer maximaal ooghoogte automatisch beklimt of er overheen gaat. Dit is als je aan komt rennen of als je al springt voordat je er "tegenaanloopt".devilsnight schreef op zondag 27 november 2022 @ 22:03:
[...]
Je bedoelt niet de auto sprint/tactical sprint toch?
Ik heb nu automatic airborne mantle aan staan. Maar er staat wel bij : does not automatically mantle on ledges that can be used to perform a ledge hang.
Ik wil juist dat ie dat wel automatisch doet, hmm.
Automatic ground mantle staat uit.
Denk hierbij aan bankjes, plantenbakken, lage muren en auto's vanaf de motorkap.
Ik heb het een tijdje geprobeerd en het is heel fijn als je ergens snel wil zijn. Zeker als autosprint aanstaat. Het lastige hiervan is dat je letterlijk óveral automagisch overheen gaat. Dat kan nog wel eens lastig zijn, want soms blijf je liever achter een muurtje dan er meteen overheen te knallen. Want dootdt
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Beetje contracten pakken en misschien wat missies.
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Ja dat is helaas niet wat ik moet hebben. Puur dat als ik met A spring naar een muurtje dat ie er gelijk op klimt, niet hangt en dat ik dus niet nog een keer A moet drukken. En dan juist niet over kleine obstakels heen gaan. Dat zou perfect zijn voor mij. Helaas. Dan maar terug naar default.Vrijdag schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:29:
[...]
Uit mijn hoofd betekent dit alleen dat je objecten tot ongeveer maximaal ooghoogte automatisch beklimt of er overheen gaat. Dit is als je aan komt rennen of als je al springt voordat je er "tegenaanloopt".
Denk hierbij aan bankjes, plantenbakken, lage muren en auto's vanaf de motorkap.
Ik heb het een tijdje geprobeerd en het is heel fijn als je ergens snel wil zijn. Zeker als autosprint aanstaat. Het lastige hiervan is dat je letterlijk óveral automagisch overheen gaat. Dat kan nog wel eens lastig zijn, want soms blijf je liever achter een muurtje dan er meteen overheen te knallen. Want dootdt
Die wapens uit de bundle of battle pass zijn meestal juist minder of slechts gelijkwaardig is mijn ervaring.PilatuS schreef op zondag 27 november 2022 @ 21:52:
[...]
Hier geen enkel probleem met wapens unlocken. Met puur DMZ spelen kan ik alles unlocken wat ik wil en het gaat nog snel ook. Soms nog een weapon XP token er tegenaan gooien en even 40 bots schieten om zo gelijk 7 levels verder te zijn. Ik heb MW2 ook niet gekocht omdat ik het toch niet speel en heb sinds Warzone 2 uit is alles unlocked wat ik wil. Niet dat ik alles heb unlocked, maar wel alles wat ik wil gebruiken. Dus een goede AR met alle specs en ook een sniper/SMG.
Persoonlijk vind ik betalen nergens voor nodig. Ik heb nu de battlepass omdat het maar 5 euro was, maar 70 euro voor MW2 ga ik niet uitgeven. Ik heb Warzone 1 ook altijd gespeelt zonder een cent te betalen en kon ook daar alle wapens krijgen die ik wou. Het is ook niet dat betaalde wapens of battlepass wapens echt beter zijn. Wat dat betreft is dit spel geen pay to win
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Daarom zei ik al: De wapens in de battlepass zijn vrijwel altijd nuteloos op looks na.Lekker Ventje schreef op maandag 28 november 2022 @ 12:39:
[...]
Die wapens uit de bundle of battle pass zijn meestal juist minder of slechts gelijkwaardig is mijn ervaring.
Yes! ik ben er rond 1930 - 2000Buddha_ schreef op maandag 28 november 2022 @ 10:52:
Zijn er mensen die vanavond een rondje of twee DMZ willen doen?
Beetje contracten pakken en misschien wat missies.
Nee, dat noem je Euforie waardoor je beter speeltdropkikker schreef op maandag 28 november 2022 @ 13:58:
In de Black Friday deal bij Microsoft een Elite controller gekocht voor 127 euro.. wel even wennen zeg!! Heb nu 2 potjes shoot house gespeeld en stond beide potjes bovenaanNormaal sta ik altijd in de middenmoot, waarschijnlijk puur geluk
Dus omdat anderen aan het glitchen zijn, crasht jouw game?PilatuS schreef op maandag 28 november 2022 @ 16:24:
Leuk die money glitch in DMZ, maar het geeft crashes. Tig runs gemaakt zonder problemen, maar iedere dat de game crashed is het wanneer mensen met die glitch bezig zijn. Nogal een rot manier om gear kwijt te raken.
Jep. Ik doe de glitch zelf niet eens. Mijn teammates doen het en mijn game crashed. Geen enkele crash gehad zonder dat mijn teammates dit aan het doen zijn. Doen ze het niet, geen enkel probleem.PdeBie schreef op maandag 28 november 2022 @ 16:36:
[...]
Dus omdat anderen aan het glitchen zijn, crasht jouw game?
Edit: En andere teams hebben er ook last van. Er is een limiet wat betreft dingen die op de grond kunnen liggen. Wanneer iemand dan aan de andere kant van de map ammo boxes gaat spammen, verdwijnt de loot recht voor je neus.
[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 28-11-2022 16:48 ]
Ik heb alleen al de grootste moeite een simpele contract af te ronden voor geld haha. Pas sinds gisteren begonnen met DMZ, die AI's maken mij af hahaPilatuS schreef op maandag 28 november 2022 @ 16:24:
Leuk die money glitch in DMZ, maar het geeft crashes. Tig runs gemaakt zonder problemen, maar iedere dat de game crashed is het wanneer mensen met die glitch bezig zijn. Nogal een rot manier om gear kwijt te raken.
De AI is niet slecht inderdaad, maar het is ook hoe je het speelt. Ik zie veel mensen hele domme dingen doen en pakt de AI je wel.donvalentino schreef op maandag 28 november 2022 @ 17:15:
[...]
Ik heb alleen al de grootste moeite een simpele contract af te ronden voor geld haha. Pas sinds gisteren begonnen met DMZ, die AI's maken mij af haha
Sowieso kan je een flink deel AI gewoon negeren. Zie je een groep staan, loop er omheen achter een muur langs en ze doen niets. Verder ook niet uitstappen midden in een zone zodat je omsingeld bent. Soms stapt er een teammate ineens uit de auto midden in een groep AI. Gewoon door rijden en ze doen weinig. Als je midden in een gebied moet zijn begin dan aan de rand en werk naar het midden toe. Niet midden in het centrum stoppen met een auto of naar het midden rennen. Langzaam stapje voor stapje ze afmaken en ook dan doen ze je niets. Ik zeg niet dat jij dit doet hoor, maar heel veel mensen zie ik hele domme dingen doen. Zoals dus met 3 man in een auto naar een doel 200 meter verderop rijden. Begint wat AI te schieten en stapt mijn teammate uit om met AI te gaan vechten

Grind van iets van 275 uur in totaal geweest.
Nu nog de Victus afmaken en dan heb ik elke gun ook maxed
275 uur in 30 dagen?…. Respect denk ik danRyada schreef op maandag 28 november 2022 @ 20:06:
Feestje voor mijn. Orion camo is unlocked vandaag
Is dat verder de max camo? Of mag je nog verder?
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-11-2022 20:24 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ja Orion is de max camo. Voor de rest is het voorm ij nu nog de laatste paar camo's unlocken op de DLC wapens en daarna Dragonflight spelen :3uchiha tijntje schreef op maandag 28 november 2022 @ 20:15:
[...]
275 uur in 30 dagen?…. Respect denk ik dan
Is dat verder de max camo? Of mag je nog verder?
Er zijn ook nog masteries per camo! 1000 kills met 51 wapens en je hebt een geheime unlock. Nog even wat te doen voor het volgende spelleke!Ryada schreef op maandag 28 november 2022 @ 20:27:
[...]
Ja Orion is de max camo. Voor de rest is het voorm ij nu nog de laatste paar camo's unlocken op de DLC wapens en daarna Dragonflight spelen :3
9 uur per dagRyada schreef op maandag 28 november 2022 @ 20:06:
Feestje voor mijn. Orion camo is unlocked vandaag

Die laat ik aan mij voorbij gaan.Exactor it schreef op maandag 28 november 2022 @ 20:37:
[...]
Er zijn ook nog masteries per camo! 1000 kills met 51 wapens en je hebt een geheime unlock. Nog even wat te doen voor het volgende spelleke!

Je moet iets te doen hebben
Ik vind het zonde! Voordat ik daaraan kan beginnen is het 2023. Ik level enkel in quick play. Jij hebt neem ik aan wel wat tijd doorgebracht in shoothouse en tier 1? Nog tips voor de jokr?
Heb bijna alles in Quick play gedaan, En sommige longshot weapons in ground war (zoals snipers). Heb alleen de Poly camo in Shoothouse gedaan omdat het makkelijker was voor de launchers. Voor de JOKR domination/Hardpoint en gewoon op de objective yeeten.Exactor it schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:36:
[...]
Ik vind het zonde! Voordat ik daaraan kan beginnen is het 2023. Ik level enkel in quick play. Jij hebt neem ik aan wel wat tijd doorgebracht in shoothouse en tier 1? Nog tips voor de jokr?
melee kills tellen ook voor het wapen, dus je kan ook 2 mensen melee killen
[ Voor 4% gewijzigd door Ryada op 28-11-2022 21:42 ]
Dat laatste heb ik een paar potjes gedaan om te levelen maar ik vond het super saai. Binnenkort maar eens jokr only spelen en het in één avond afmaken.Ryada schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:42:
[...]
Heb bijna alles in Quick play gedaan, En sommige longshot weapons in ground war (zoals snipers). Heb alleen de Poly camo in Shoothouse gedaan omdat het makkelijker was voor de launchers. Voor de JOKR domination/Hardpoint en gewoon op de objective yeeten.
melee kills tellen ook voor het wapen, dus je kan ook 2 mensen melee killen
[ Voor 12% gewijzigd door Exactor it op 28-11-2022 21:54 ]
Bij mij telde kills met de throwingknife niet als weapon kills dus die heb ik niet gebruikt.Exactor it schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:53:
[...]
Dat laatste heb ik een paar potjes gedaan om te levelen maar ik vond het super saai. Binnenkort maar eens jokr only spelen en het in één avond afmaken.Voor pila double kills heb ik mijn knife class (maar dan met pila ipv mes) aangetrokken. Dat ging best hard. Volgens mij had je onehit mêlee kills als je een werpmesje op zak had.
Nee, ik bedoel dat als je mensen beukt met een wapen dat het one hit mêlee is. Ik heb 170 kills met het mesje omdat ik zo mijn schildje levelde.Ryada schreef op maandag 28 november 2022 @ 22:00:
[...]
Bij mij telde kills met de throwingknife niet als weapon kills dus die heb ik niet gebruikt.
Mocht je mij de winter door willen helpen, dan ontvang ik graag een DM van je
Uiteraard sta ik dan ook beschikbaar om iemand anders te helpen..
CoD verandert ook nooit. Ook nu weer teveel mensen die Objective based spelen maar dan niet bezig zijn met de objective.. Ga geen domination spelen als je geen vlaggen gaat cappen. Blijf lekker bij TDM dan.
Is ook wel belachelijk dat er niet een limiet zit op hoeveel je uit 1 buy station kunt halen. Dan zou je max een paar levels kunnen halen en zit er genoeg tijd tussen om te zorgen dat er niks crashed. Verder zouden ze het moeten kunnen detecteren en meteen actie ondernemen. Autokick of zo.PilatuS schreef op maandag 28 november 2022 @ 16:47:
[...]
Jep. Ik doe de glitch zelf niet eens. Mijn teammates doen het en mijn game crashed. Geen enkele crash gehad zonder dat mijn teammates dit aan het doen zijn. Doen ze het niet, geen enkel probleem.
Edit: En andere teams hebben er ook last van. Er is een limiet wat betreft dingen die op de grond kunnen liggen. Wanneer iemand dan aan de andere kant van de map ammo boxes gaat spammen, verdwijnt de loot recht voor je neus.
Maar goed, het is een paar dagen en dan heeft iedereen wel wat ze wilden. Voor de weapon challenges moet je uiteindelijk toch wat anders doen. En op level 20 oid zit het toch al wel snel
ik wil die volledig geleveld wel bezorgen maar zou niet weten hoe.
edit: 'k heb invite probs.
[ Voor 8% gewijzigd door vrankerik op 29-11-2022 09:47 ]
Begrijp ik het goed, dat als je dus een werpmesje hebt, je in plaats van twee keer één keer hoeft te beuken? Zo leer je toch elke dag weer wat nieuws.Exactor it schreef op maandag 28 november 2022 @ 21:53:
[...]
Dat laatste heb ik een paar potjes gedaan om te levelen maar ik vond het super saai. Binnenkort maar eens jokr only spelen en het in één avond afmaken.Voor pila double kills heb ik mijn knife class (maar dan met pila ipv mes) aangetrokken. Dat ging best hard. Volgens mij had je onehit mêlee kills als je een werpmesje op zak had.
Dan ga ik eens aan de gang met dat schildje vanavond. Turtlepowerrrr!
[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 29-11-2022 09:50 ]
War. War never changesHann1BaL schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 09:31:
CoD verandert ook nooit. Ook nu weer teveel mensen die Objective based spelen maar dan niet bezig zijn met de objective.. Ga geen domination spelen als je geen vlaggen gaat cappen. Blijf lekker bij TDM dan.
Het idee is om samen de DMZ in te gaan. Het wapen te droppen en ik pak hem op. Dan direct naar exfil en dat overleven. Dat is hetvrankerik schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 09:46:
[...]
ik wil die volledig geleveld wel bezorgen maar zou niet weten hoe.
edit: 'k heb invite probs.
Die zou ik ook nog graag willen hebben!Hann1BaL schreef op dinsdag 29 november 2022 @ 10:12:
[...]
Het idee is om samen de DMZ in te gaan. Het wapen te droppen en ik pak hem op. Dan direct naar exfil en dat overleven. Dat is het