haha zo af en toeVrijdag schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:07:
[...]
Jullie pc gamers zijn toch allemaal truien of wat

haha zo af en toeVrijdag schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:07:
[...]
En hackers!Vrijdag schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:07:
[...]
Oni is die kerel die ps exlusive was bij de pre order? Unlock ik hem dan ook als ik deze pack claim?Cardwizard schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:11:
Voor de PlayStation spelers:
PlayStation®Plus-leden ontvangen een gratis in-game bundel om Seizoen 1 van Call of Duty®: Modern Warfare® II en Call of Duty®: Warzone™ 2.0 te vieren.
Dit pack bevat:
- Operator-skin voor Oni
- SMG-wapenblauwdruk
- Pistool-wapenblauwdruk
- Geanimeerd visitekaartje
- Geanimeerd embleem
- Sticker
- Wapenamulet
https://store.playstation...34029_00-CODMW2PLUSPACK01
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Klopt, dit is een andere variant van die operator.Oxigeon schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:39:
[...]
Oni is die kerel die ps exlusive was bij de pre order? Unlock ik hem dan ook als ik deze pack claim?
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
Dit zou nog moeten werken volgens de comments: YouTube: How to get the Burger King Operator Skin in Call Of Duty Modern Warf...rCk schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:11:
Zijn er overigens nog andere manieren om die BK skin te krijgen? Ik heb geen zin om een Whopper te halen, maar de skin is wel leuk..
Thanks! Zal eens kijken of dit werkt.PilatuS schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:26:
[...]
Dit zou nog moeten werken volgens de comments: YouTube: How to get the Burger King Operator Skin in Call Of Duty Modern Warf...
Die heb ik, dus ik wil best de M13B droppen voor een code voor de BK skinCardwizard schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:24:
@rCk missxhien kun je de M13B ruilen met iemand
[ Voor 5% gewijzigd door rCk op 24-11-2022 13:26 ]
Mocht je dit lukken, je mag altijd een code in mijn DM slidenrCk schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:30:
[...]
Thanks! Zal eens kijken of dit werkt.
Ik had een andere gevonden ook met BK Mexico maar daarbij moest ik de AppStore locatie veranderen, echter werkt dat niet als je al lopende abonnementen (zoals bijv Apple Music etc) hebt.
Uiteraard wil ik dat ook doen voor een M13B donatierCk schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:30:
[...]
Die heb ik, dus ik wil best de M13B droppen voor een code voor de BK skin
[ Voor 24% gewijzigd door Cardwizard op 24-11-2022 12:41 ]
Will do :-) Ik zal je sowieso op PSN toevoegen, knallen we wel een keertje samenCardwizard schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:40:
[...]
Mocht je dit lukken, je mag altijd een code in mijn DM sliden
[...]
Uiteraard wil ik dat ook doen voor een M13B donatie
Dit werkt inderdaad nog. Zojusit gedaan door het APK bestand van de mexicaanse burger king te downloaden.PilatuS schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:26:
[...]
Dit zou nog moeten werken volgens de comments: YouTube: How to get the Burger King Operator Skin in Call Of Duty Modern Warf...
Steam: Ryada.
Om de console is deze setting ook gereset in de loop der afgelopen weken ergens. Heb deze vorige week ook als eens opnieuw moeten instellen.Ryada schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:49:
Voor de PC spelers, check je video settings. Schijnbaar is bij sommige mensen hun film grain en Depth of Field weer enabled. Als voorbeeld voor wat een verschil het maakt:
- Enabled DoF en Film Grain:[Afbeelding]
- Disabled: [Afbeelding]
Color costumization is ook resetOxigeon schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:51:
[...]
Om de console is deze setting ook gereset in de loop der afgelopen weken ergens. Heb deze vorige week ook als eens opnieuw moeten instellen.
Lol ik wist niet eens dat het konRyada schreef op donderdag 24 november 2022 @ 14:03:
[...]
Color costumization is ook reset
Tip voor iedereen set die settings op: [Afbeelding] Echt een wereld van verschil met visibility
Helaas heb ik alleen maar Apple devices en werkte dit niet, ook niet met een VPN. Heeft iemand dit wel kunnen doen met IOS?Oxigeon schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:47:
[...]
Dit werkt inderdaad nog. Zojusit gedaan door het APK bestand van de mexicaanse burger king te downloaden.
Pure Ghostt heeft hier een leuk en makkelijk filmpje over gemaakt met de link naar de APK in zijn beschrijving. 5 minuten werk en een skin rijker
https://www.thuisbezorgd.nl/burger-kingrCk schreef op donderdag 24 november 2022 @ 15:06:
[...]
Of...... heeft iemand tijd en zin om dit voor mij te fixen?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Laat het naar je werk/school/familie/vrienden/vage kennis sturen dan
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De leukste thuis zijn is voldoende, hoeft hier ook niet hoorVrijdag schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:28:
[...]
Laat het naar je werk/school/familie/vrienden/vage kennis sturen dan
Heb je tip van @Ryada gezien en toegepast?Wolverine9000 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:11:
Heb soms moeite met de enemy te zien in mp. Als ze donkere pakjes aan hebben....
Is dit voor pc of ps5 die instellingenExactor it schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:19:
[...]
Heb je tip van @Ryada gezien en toegepast?
Ik heb de beste zicht met deze instellingen:
Brightness: 45
Filmgrain: 0
CAS filtering/sharpening uit (staat op 100)
Motion blur: uit
Parralex en andere onzin: uit
Edit: depth of view: uit
Color filter: 2
Verder op console, zorgen dat je HDR goed ingesteld staat.
Allebei. Op pc heb je vast meer instellingen. Ik speel zelf op Xbox.Wolverine9000 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:43:
[...]
Is dit voor pc of ps5 die instellingen
Waarschijnlijk kan ik je morgen wel gewoon een code gevenrCk schreef op donderdag 24 november 2022 @ 16:31:
[...]
De leukste thuis zijn is voldoende, hoeft hier ook niet hoor![]()
Mocht iemand mij inhoudelijk kunnen/willen helpen. Houd ik mij aanbevolen
Heb zelf CAS sharpening aan staan en op 80 voor nog betere visibility :Exactor it schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:19:
[...]
Heb je tip van @Ryada gezien en toegepast?
Ik heb de beste zicht met deze instellingen:
Brightness: 45
Filmgrain: 0
CAS filtering/sharpening uit (staat op 100)
Motion blur: uit
Parralex en andere onzin: uit
Edit: depth of view: uit
Color filter: 2
Verder op console, zorgen dat je HDR goed ingesteld staat.
Ik heb dat getest en en zag minder goed op iets grotere afstanden met CAS aan. Het lijkt ook iets met de kleuren te doen. Dus misschien ligt het vooral aan je scherm wat goed is met CAS.Ryada schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:23:
[...]
Heb zelf CAS sharpening aan staan en op 80 voor nog betere visibility :
Het issue wat ik vooral heb is dat zonder CAS het echt heel wazig toont. Heb hem zelf relatief hoog staan maar er zijn ook mensen die 40 genoeg vinden.Exactor it schreef op donderdag 24 november 2022 @ 20:33:
[...]
Ik heb dat getest en en zag minder goed op iets grotere afstanden met CAS aan. Het lijkt ook iets met de kleuren te doen. Dus misschien ligt het vooral aan je scherm wat goed is met CAS.
Dat kan. Maar wat ik zei, ligt denk ik aan je scherm wat scherper is/duidelijker zicht op tegenstanders geeft.Ryada schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:12:
[...]
Het issue wat ik vooral heb is dat zonder CAS het echt heel wazig toont. Heb hem zelf relatief hoog staan maar er zijn ook mensen die 40 genoeg vinden.
Red dot sights yup. Echt gruwelijke hekel aan het feit dat je dat soort dingen op een sniper kan runnen :smadge:Wolverine9000 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 22:21:
Is er eigenlijk een attachment waarbij je het sterretje op je sniper kan weg doen . Zodat de enemy u niet kan zien lol
[ Voor 35% gewijzigd door Louw Post op 24-11-2022 23:13 ]
Niet de hele tijd ingezoomd op een hotspot zitten, zorgt dat ze u niet de hele tijd kunnen zien.Wolverine9000 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 22:21:
Is er eigenlijk een attachment waarbij je het sterretje op je sniper kan weg doen . Zodat de enemy u niet kan zien lol
Hier ben je op de goede plek.Bl4deRunnerz schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:22:
Waar moet ik zijn om DMZ-missies met anderen te spelen?
MBP 13 2017, Mac mini 16/256gb, iPad Pro M1/128 Iphone 15 Pro 256, PS5,
Iemand downen en je kan niet missen op 50cm afstand. Probleem opgelost.Wolverine9000 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 23:57:
10 hipfire kills met een sniper. Das toch bijna onmogelijk 😉
Of met overkill spelen en als je ene tegen komt gewoon dicht bij staan en hip fire lolPilatuS schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 00:10:
[...]
Iemand downen en je kan niet missen op 50cm afstand. Probleem opgelost.
Ik snap niet waarom je zo een opvallende skin wilt hebben. Fel wit, je bent echt een rondlopend schietschijfOxigeon schreef op donderdag 24 november 2022 @ 13:47:
[...]
Dit werkt inderdaad nog. Zojusit gedaan door het APK bestand van de mexicaanse burger king te downloaden.
Pure Ghostt heeft hier een leuk en makkelijk filmpje over gemaakt met de link naar de APK in zijn beschrijving. 5 minuten werk en een skin rijker
Precies. Ik wil juist graag een skin die zoveel mogelijk lijkt op de AI. Een seconde twijfel is al genoeg als voordeel.pina schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 00:58:
[...]
Ik snap niet waarom je zo een opvallende skin wilt hebben. Fel wit, je bent echt een rondlopend schietschijf
Gewoon voor de heb. Is toch gewoon mooi. Moet zeggen dat het allemaal wel meevalt. Is gewoon een kwestie van de trekker eerder overhalen dan je vijand. Verder moet ik nog wat tokens verdienen want wil graag de skin hebben die in de BattlePass zit (skin met groene doek over het hoofd) dan lijk je pas echt net AI.pina schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 00:58:
[...]
Ik snap niet waarom je zo een opvallende skin wilt hebben. Fel wit, je bent echt een rondlopend schietschijf
Ik vind dat ook wel leuk om zo veel mogelijk skins te hebben! Maar je hebt er verder niks aan. Bovendien is het idd een kwestie van de ander eerder zien + neerschieten. Maar toch heb ik het idee dat mensen dit toch wel wat sneller hebben. Maar ik ben eerder al tot de conclusie gekomen dat ik wat ouder word en ik een leven heb. Als je ziet hoe sommigen tekeer gaanOxigeon schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 08:42:
[...]
Gewoon voor de heb. Is toch gewoon mooi. Moet zeggen dat het allemaal wel meevalt. Is gewoon een kwestie van de trekker eerder overhalen dan je vijand. Verder moet ik nog wat tokens verdienen want wil graag de skin hebben die in de BattlePass zit (skin met groene doek over het hoofd) dan lijk je pas echt net AI.
Ik moet zeggen dat ik zelf altijd wat aan het spelen ben met die attachments, werkt toch het beste. Maak er dan wel een foto van vervolgens als ik weer eens een loadout aanpas (omdat je je wapens nog niet kan saven). Bij heel veel wapens alleen een red dot sight is wat mij betreft overigens voldoendeChelseamarre123 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:00:
Is er een goeie site met MP loadouts of gebruiken jullie goede YouTubers. Vind de meeste maar clickbait.
Volg zelf xclusiveace maar die heeft niet van alle Guns setups
Ik neus wat rond op internet. Maak een foto. Verander wat en maak steeds foto's om te kijken of iets bevalt of niet.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:00:
Is er een goeie site met MP loadouts of gebruiken jullie goede YouTubers. Vind de meeste maar clickbait.
Is dit de cod companion app of nog een andere?Sleeon schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:04:
Gebruik de COD loadout app en kopier ze daar uit, werkt prima.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Www.Reddit.com/r/XVI <-subreddit van een kerel die vrij goede guides gemaakt heeft voor tot nu toe AR en Smg.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 10:00:
even checken straks. Vandaag is het alleen snipen in invasion om de wapens te levelen. Ar en smg zijn goud. Knife is ook goud. Pila ook. Battle rifle nog ene...Exactor it schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:29:
[...]
Reddit.com/r/XVI <-subreddit van een kerel die vrij goede guides gemaakt heeft voor tot nu toe AR en Smg.
Hmm even gekeken, vind ik heel onduidelijk en zie nergens loadouts?Exactor it schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:29:
[...]
Www.Reddit.com/r/XVI <-subreddit van een kerel die vrij goede guides gemaakt heeft voor tot nu toe AR en Smg.
Wat is de beste manier om die Pila goud te krijgen? Nu knal ik bij elke uav meteen uit de luchtWolverine9000 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 11:31:
[...]
even checken straks. Vandaag is het alleen snipen in invasion om de wapens te levelen. Ar en smg zijn goud. Knife is ook goud. Pila ook. Battle rifle nog ene...
[ Voor 6% gewijzigd door Oxigeon op 25-11-2022 13:16 ]
Geduld hebben en op bepaalde mappen enemys killen lolOxigeon schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:16:
[...]
Wat is de beste manier om die Pila goud te krijgen? Nu knal ik bij elke uav meteen uit de lucht
Kijk bij de guides voor AR en Smg. Hij heeft meerdere stukken over beste attachments in het algemeen en beste loadout per gun per challenge.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:09:
[...]
Hmm even gekeken, vind ik heel onduidelijk en zie nergens loadouts?
@Sleeon en @Buizerd__NL goeie. Die gebruikte ik al voor warzone. Wist niet dat hij MP stuff heeft.
Heb het gevonden, moest op zijn eerste vastgemaakte post klikken: All Modern Warfare 2 ResourcesExactor it schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:52:
[...]
Kijk bij de guides voor AR en Smg. Hij heeft meerdere stukken over beste attachments in het algemeen en beste loadout per gun per challenge.
Met UAVs moet je vooral opletten dat xp telt voor het wapen dat je vast hebt. Als je op een UAV schiet en meteen switcht naar je primary dan telt wapen xp daarop.Oxigeon schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:16:
[...]
Wat is de beste manier om die Pila goud te krijgen? Nu knal ik bij elke uav meteen uit de lucht
[ Voor 13% gewijzigd door Exactor it op 25-11-2022 14:40 ]
Okay helemaal top! Probeer je nu toe te voegen via de cod app maar zonder succes…ThunderaceNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:51:
@Astratuner en @Gamekater start hier nu net COD op, stuur me gerust een invite, zelfde accountnaam als hier (PC/Steam).
Hoe? DMZ samen in gaan, M13B laat ik vallen en die pak je op, vervolgens richting Exfill. Die levend verlaten in tha choppah en je hebt de M13B.
[ Voor 4% gewijzigd door Gamekater op 25-11-2022 19:02 ]
ThunderaceNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:51:
@Astratuner en @Gamekater start hier nu net COD op, stuur me gerust een invite, zelfde accountnaam als hier (PC/Steam).
Hoe? DMZ samen in gaan, M13B laat ik vallen en die pak je op, vervolgens richting Exfill. Die levend verlaten in tha choppah en je hebt de M13B.
Sorry zat even in shoothouse, accepteer nuGamekater schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 19:01:
[...]
Okay helemaal top! Probeer je nu toe te voegen via de cod app maar zonder succes…
[ Voor 48% gewijzigd door Astratuner op 25-11-2022 19:19 ]
Ja sorry zat in potje dus dan even bezig met wat andersAstratuner schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 19:13:
ThunderaceNL is dat je Activsion ID ?
Speel op PC en zie dat alleen maar bij frrend requests staan.
Friend request send failed ingame mmm
En die Cod app werkt ook niet precies...
I kwist het wel he dat het weer niet ging lukken.
Vroeger was toch alles beter.
Ja echt kak. Was er bijnaThunderaceNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 19:21:
hmm kak, exfill was bezet door ander team met afslachting tot gevolg. Helaas komende twee uur geen M13B meer te droppen van deze kant....
Verkeerde locatie ook, die rechts op de map is meestal wel te doen maar exfills midden op de map zitten vaak andere teams te campen....Gamekater schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 19:23:
[...]
Ja echt kak. Was er bijnain ieder geval wordt je hulp gewaardeerd!!! Heb je trouwens geen headset?
Ik speel normaal ook zonder hoor. Maar ja die van mij stond wel aan maar hoor niemand. Zal vast iets verkeerds doen. Zal ff in de settings duiken.ThunderaceNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 19:25:
[...]
Verkeerde locatie ook, die rechts op de map is meestal wel te doen maar exfills midden op de map zitten vaak andere teams te campen....
Heb wel headset maar speel meestal zonder spraak, zit beneden te gamen. Hoorde enkel een niet-NL speler, stond die van jou wel aan dan?
Dan is de cooldown voorbij, mocht ik nog niet door de vrouw achter de PC vandaan gehaald zijnAstratuner schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 19:25:
Dus omstreeks 21u15 kunnen we het opnieuw proberen?
Nog bezig?Xarzo schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 19:48:
Is iemand in de gelegenheid mij te helpen de M13b te bemachtigen? Een paar keer DMZ geprobeerd maar dat is echt niets voor mij...
Held!!! super bedankt!!ThunderaceNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 18:51:
Net te laat, @Gamekater was je net voor. Zit nu weer naar de 120 min cooldown te kijken, mocht je er morgen weer zijn dan drop ik 'm graag voor je.
Sorry dat was ik! Maar als je me toevoegt wil ik hem wel droppen voor je hoor.Astratuner schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:22:
Nou lekker zeg, iemand anders mijn plaats dus ingenomen?
Kan je dat nu nog doen of pas binnen 2 uur? Of morgen pas?Gamekater schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:25:
[...]
Sorry dat was ik! Maar als je me toevoegt wil ik hem wel droppen voor je hoor.
PSN: K1ng-Techno
Activision ID: K1ng-Techno#3899058
[ Voor 59% gewijzigd door Astratuner op 25-11-2022 21:27 ]
Ja 1 wapen per game. Dus 1 persoon per game die hem kan “verdienen”Astratuner schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:27:
Ow ja kan het maar voor 1 persoon per game doen ?
Omdat ThunderaceNL eerder onze beide nicks hier zette...
Nu doen lijkt me. Ik zit niet tegen een timer aan te kijken.Astratuner schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:27:
Ow ja kan het maar voor 1 persoon per game doen ?
Omdat ThunderaceNL eerder onze beide nicks hier zette...
[...]
Kan je dat nu nog doen of pas binnen 2 uur? Of morgen pas?
Ah oke, niks aan de hand dus dacht dat het in een party van 3 konGamekater schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:28:
[...]
Ja 1 wapen per game. Dus 1 persoon per game die hem kan “verdienen”
Oke ik voeg je toe!Gamekater schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:28:
[...]
Nu doen lijkt me. Ik zit niet tegen een timer aan te kijken.
[ Voor 35% gewijzigd door Astratuner op 25-11-2022 21:31 ]
Mocht het niet lukken dan ben ik morgen weer van de partij. Kan inderdaad maar 1x per game het wapen "doneren", dan moet de ontvanger ook nog de pot levend zien te verlaten anders heeft ie niets.Astratuner schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:28:
[...]
Ah oke, niks aan de hand dus dacht dat het in een party van 3 kon.
[...]
Oke ik voeg je toe!
Edit: Friend request send. Hopelijk lukt het want ingame zie je niets...
Dus als ik iemand anders help en mijn M13B drop, dan ben ik hem kwijt ? of staat hij nu voor altijd in mijn arsenaal?ThunderaceNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:36:
[...]
Mocht het niet lukken dan ben ik morgen weer van de partij. Kan inderdaad maar 1x per game het wapen "doneren", dan moet de ontvanger ook nog de pot levend zien te verlaten anders heeft ie niets.
Als je de pot niet overleeft ben je sowieso alles kwijt wat je bij je had. Als je wel succesvol exfillt dan hou je enkel wat je bij je had. Aangezien je de M13B weg geeft ben je die daarna ook kwijt (voor twee uur als het je default weapon is).
Je hebt 'm nu permanent. Je krijgt alleen een cooldown op jouw standaard wapen in dmz als je de pot niet overleeft of jouw wapen weggeeft. Dan kun je deze 2 uur niet gebruiken.Astratuner schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:47:
[...]
Dus als ik iemand anders help en mijn M13B drop, dan ben ik hem kwijt ? of staat hij nu voor altijd in mijn arsenaal?
Ahzo oke merci voor de info!ThunderaceNL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:50:
[...]
Je hebt 'm nu permanent. Je krijgt alleen een cooldown op jouw standaard wapen in dmz als je de pot niet overleeft of jouw wapen weggeeft. Dan kun je deze 2 uur niet gebruiken.
Alleen voor dmz geldt dat je wapens kwijt kan raken. In normale multiplayer heb je hem nu voor altijd geunlocked.Astratuner schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:47:
[...]
Dus als ik iemand anders help en mijn M13B drop, dan ben ik hem kwijt ? of staat hij nu voor altijd in mijn arsenaal?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq