Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen speelt natuurlijk met de sterkste wapens en ik ga voor alles natuurlijk 😉. Of team maten die nul captures hebben en hun eigen spawn niet uit komen. Toch vind ik het een goede call of duty.daarnet 20 keer geprobeerd in een potje proberen te komen. 20 keer was de achterstand meer als 100 punten. Ben het beu op matchen te beginnen waar men team maten slecht zijn of waar er al achterstand is enz.... heb er geen problemen mee op te verliezen. Als de tegenstand beter is dan zijn ze beter. Punt uit. Maar niet op deze manier. Heb je een goed potje krijg je potje erna de zweters lol
Daar heb ik ook geen problemen mee. Ps wil nieuwe maps want shithouse shipment als hij komt en santa sena sla ik bewust over....

[ Voor 56% gewijzigd door Wolverine9000 op 22-11-2022 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 22:58:
Wat ik niet snap. Ik lig op mijn buik. Schiet een volledig magazijn met 30 kogels neer op iemand die passeert. Niet dood die persoon draait zich om e ja tuurlijk prijs e....
Als je 30 kogels schiet en je doel is niet dood, dan raken je kogels het doel niet. Het kan niets anders zijn.

Waarom je het doel niet raakt is een ander verhaal natuurlijk. Zeker als iemand van links in het beeld naar rechts in het beeld loopt moet je ietjes voor iemand schieten om te raken. Schiet je direct er op dan kan je maar zo bijna alles missen. Verder natuurlijk recoil control waarbij je schiet maar niet raakt. Voor de meeste mensen zijn wapens met lage recoil het beste. Puur wat omlaag moeten sturen is een stuk makkelijker dan een spray onder controle hebben die alle kanten op gaat. Al mijn wapens zijn de laagste recoil wapens, anders mis ik ook te veel schoten. De beste spelers raken de meeste schoten en dan is de vijand snel dood. Helemaal als je recoil onder controle hebt kan je prima 70% of meer raken. Tegen iemand die nog geen 20% raakt is het dan wel klaar natuurlijk.

Edit: We hebben nu met deze versie een shooting range, maakt er gebruik van :) Leer wat de wapens doen en wat je moet doen om minimaal 50% van de schoten te raken. Op die manier kan je ook veel wapens compleet uitsluiten omdat je te weinig raakt.

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 22-11-2022 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 23:23:
[...]

Als je 30 kogels schiet en je doel is niet dood, dan raken je kogels het doel niet. Het kan niets anders zijn.

Waarom je het doel niet raakt is een ander verhaal natuurlijk. Zeker als iemand van links in het beeld naar rechts in het beeld loopt moet je ietjes voor iemand schieten om te raken. Schiet je direct er op dan kan je maar zo bijna alles missen. Verder natuurlijk recoil control waarbij je schiet maar niet raakt. Voor de meeste mensen zijn wapens met lage recoil het beste. Puur wat omlaag moeten sturen is een stuk makkelijker dan een spray onder controle hebben die alle kanten op gaat. Al mijn wapens zijn de laagste recoil wapens, anders mis ik ook te veel schoten. De beste spelers raken de meeste schoten en dan is de vijand snel dood. Helemaal als je recoil onder controle hebt kan je prima 70% of meer raken. Tegen iemand die nog geen 20% raakt is het dan wel klaar natuurlijk.
Schiet er vol op hoor. En heb 20 gouden wapens. Kan best wel wat schieten lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 23:25:
[...]

Schiet er vol op hoor. En heb 20 gouden wapens. Kan best wel wat schieten lol
Met 30 kogels is iemand meerdere keren dood. Als die persoon niet dood is dan mis je. Een simpel feit, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 23:26:
[...]

Met 30 kogels is iemand meerdere keren dood. Als die persoon niet dood is dan mis je. Een simpel feit, meer niet.
Denk het niet. Ga niet verder discussie over hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:16
Thanks @fruitsla2800 voor de M13B

Indien ik iemand met de base gun kan helpen, mijn PSN: IXI_BUDDHA_IXI

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:29
Season 1 loopt tot 1 februari, heb mijn battlepass al bijna vol }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-10 08:23
Buddha_ schreef op woensdag 23 november 2022 @ 06:44:
Thanks @fruitsla2800 voor de M13B

Indien ik iemand met de base gun kan helpen, mijn PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Heb je een vriendschapsverzoek gestuurd (Dutch-President)

Beetje laat, maar zou de M13B ook wel in mn collectie willen :)

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cardwizard schreef op woensdag 23 november 2022 @ 07:28:
Das wel heel lang, ben je zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijk860
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-10 20:01
Wellicht wat liefhebbers om vanavond met Mic een paar potjes DMZ te spelen?

Puur focussen op de weapons crate en eventueel wat missies/M13B

MBP 13 2017, Mac mini 16/256gb, iPad Pro M1/128 Iphone 15 Pro 256, PS5,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 16:29

GG85

.......

Ben in WZ niet heel wild van de M13B. De Lauchmann-556 heeft volgens mij kortere TTK, meer range en minder recoil met de juiste attachments.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K49TZBV5cCkGWjumKPjtpGqzwYE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/PBT4pzM2yCVYdSLHCcotdqTZ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KFyvqSuVaxLSrDvELCInew-FIfY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/G4Qnni2E32wJpmwXlw7foNgM.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Chelseamarre123 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:18:
[...]

Das wel heel lang, ben je zeker?
Volgens CharlieIntel is er een timer die dat aangeeft (nog niet gecheckt)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/koBqmnlNyhBcdw4kC9NTe4iNicw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/P3qR61iy5MvjulQB4qPDuE9m.png?f=user_large

Verder is er gisteravond laat een patch geweest met een hele lange lijst fixes, check:

https://www.infinityward....s-and-warzone-2-0--launch

@GG85 De Lachmann is inderdaad veel fijner (mening) met de M13B heb ik het idee een magazijn leeg te moeten knallen om iets te bereiken, maar toch wil je die hebben natuurlijk (fomo)

[ Voor 28% gewijzigd door Cardwizard op 23-11-2022 09:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devo88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-10 09:09

Devo88

psn: djev0tuinz

spijk860 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:26:

Yes, ik meld me aan!
Heb al alvast toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijk860
Devo88 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:37:
[...]

Yes, ik meld me aan!
Geaccepteerd! Vanaf een uurtje of 18:30 ben ik beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devo88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-10 09:09

Devo88

psn: djev0tuinz

spijk860 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:41:
[...]

Geaccepteerd! Vanaf een uurtje of 18:30 ben ik beschikbaar!
Ik iets later. Tuig eerst naar bed brengen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Cardwizard schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:37:
[...]

@GG85 De Lachmann is inderdaad veel fijner (mening) met de M13B heb ik het idee een magazijn leeg te moeten knallen om iets te bereiken, maar toch wil je die hebben natuurlijk (fomo)
Same, M13B schiet prima maar TTK lijkt heel lang te zijn. Verlies het vaak 1 op 1.
Heb het gevoel dat de Body damage lager is en hij meer geschikt is voor Headshots (en daar ben ik slecht in, aim te veel naar beneden met lopen).

[ Voor 6% gewijzigd door GG85 op 23-11-2022 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn nog honderdmiljoen verfjes én inmiddels ook stickerboek challenges. Dat zijn de calling card en emblem challenges. Dus je hebt op zich nog genoeg te doen. Uit mijn hoofd is één calling card het winnen van 1000 matches.

Dus, succes :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

GG85 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 10:00:
[...]

Same, M13B schiet prima maar TTK lijkt heel lang te zijn. Verlies het vaak 1 op 1.
Heb het gevoel dat de Body damage lager is en hij meer geschikt is voor Headshots (en daar ben ik slecht in, aim te veel naar beneden met lopen).
Het is een 5 shot body kill (geen body modifiers dus arms en legs doen hetzelfde als upper torso)
24dmg binnen effective range 19 op long range.
Headshots zijn 33 - 26, dus 1 headshots brengt je naar een 4 shot kill
Het is een beest van een wapen als je of headshots kan schieten of op range want dit wapen is echt een laser.

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 23-11-2022 10:12 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Ryada schreef op woensdag 23 november 2022 @ 10:09:
[...]

Het is een 5 shot body kill (geen body modifiers dus arms en legs doen hetzelfde als upper torso)
24dmg binnen effective range 19 op long range.
Headshots zijn 33 - 26, dus 1 headshots brengt je naar een 4 shot kill
Het is een beest van een wapen als je of headshots kan schieten of op range want dit wapen is echt een laser.
Ja maar zelfs op range het idee dat de Lauchmann strakker is met de juiste attachments.

In de firing range is mijn TTK op de verste pop duidelijk lager dan met de M13B.

ps. waar heb je die stats vandaan?

[ Voor 6% gewijzigd door GG85 op 23-11-2022 10:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

GG85 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 10:15:
[...]

Ja maar zelfs op range het idee dat de Lauchmann strakker is met de juiste attachments.

ps. waar heb je die stats vandaan?
Hierzo: :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Kunnen we aub mensen die een game leaven 30 minuten bans geven zodat mensen echt in een game blijven zitten tenzij ze echt uit noodzaak weg moeten.....
Het is echt van de zotte hoe snel mensen leaven:
- Enemy full capped en wij hebben geen flaggen = mensen leaven
- Enemy heeft een chopper = mensen leaven
- Enemy gaat hard en het is een lastige/moeilijke pot = mensen leaven
Ik word echt schijtziek van de community tegenwoordig "Ik moet bovenaanstaan en ik moet winnen anders is het het niet waard om de game te spelen, ik leave wel en join een andere want die game is makkelijker"
Rot op en ga Hello Kitty Island of Roblox spelen of iets dergelijks mijn hemel.
Als je niet tegen je verlies of tegenslag kunt ga dan geen PVP FPS spelen die gebaseerd is op twitch aim.......
/rant over

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buddha_
  • Laatst online: 07:16
spijk860 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:26:

Devo88 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:37:
[...]

Yes, ik meld me aan!
Wil ook wel meedoen, ff serieus DMZ spelen :)

19.00 uur moet lukken

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Helemaal mee eens.
Maar jij hebt ook makkelijk praten, met je trui :P

Over die helicopter/overwatch/harrier trouwens. Dat is nog wel een dingetje om die neer te halen. Kost dacht ik minimaal vier raketten. Of zelfs meer, omdat bij het eerste schot er natuurlijk flares worden uitgegooid. En dan krijg je alsnog slechts 50xp scrap assist. Beetje gek, want een (C)UAV levert 100xp op. Staat niet echt in verhouding, plus dat het slechts een assist is, terwijl ik de enige ben die al die meuk de lucht uit knalt lijkt wel.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vrijdag schreef op woensdag 23 november 2022 @ 10:57:
[...]

Helemaal mee eens.
Maar jij hebt ook makkelijk praten, met je trui :P

Over die helicopter/overwatch/harrier trouwens. Dat is nog wel een dingetje om die neer te halen. Kost dacht ik minimaal vier raketten. Of zelfs meer, omdat bij het eerste schot er natuurlijk flares worden uitgegooid. En dan krijg je alsnog slechts 50xp scrap assist. Beetje gek, want een (C)UAV levert 100xp op. Staat niet echt in verhouding, plus dat het slechts een assist is, terwijl ik de enige ben die al die meuk de lucht uit knalt lijkt wel.
Met mijn trui?

De xp staat helaas niet in verhouding ben ik met je eens. maar de CAUV zegt ook al genoeg mensen zijn te lui om naar boven te kijken om dat kreng uit de lucht te schieten ondanks dat het letterlijk 5 kogels kost.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een enorm leuke game en heb er heel veel plezier in maar holy shit de community maakt het echt niet leuker er op. (buiten het feit om dat ik voice en text chat zowat ui heb moeten zetten omdat het belachelijk is wat mensen allemaal zeggen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jij was toch zo'n sweater? ;)
De xp staat helaas niet in verhouding ben ik met je eens. maar de CAUV zegt ook al genoeg mensen zijn te lui om naar boven te kijken om dat kreng uit de lucht te schieten ondanks dat het letterlijk 5 kogels kost.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een enorm leuke game en heb er heel veel plezier in maar holy shit de community maakt het echt niet leuker er op. (buiten het feit om dat ik voice en text chat zowat ui heb moeten zetten omdat het belachelijk is wat mensen allemaal zeggen)
Inderdaad, die CUAV is echt peanuts om uit de lucht te halen. Denk dat de meeste spelers nooit omhoog kijken. Tenzij ik er eentje heb, dan wel natuurlijk en is 'ie zo uit de lucht:+

Het eerste wat ik doe met élke CoD is alle mogelijke inkomende communicatie blokkeren. Geen voice of text chat, geen persoonlijke berichten of vriendschapsverzoeken. Dat scheelt al een hele hoop. Net als dat op op de PS4 ook niet zonder meer vriendschapsverzoeken accepteer. Dan is het heerlijk rustig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vrijdag schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:23:
[...]

Jij was toch zo'n sweater? ;)

[...]

Inderdaad, die CUAV is echt peanuts om uit de lucht te halen. Denk dat de meeste spelers nooit omhoog kijken. Tenzij ik er eentje heb, dan wel natuurlijk en is 'ie zo uit de lucht:+

Het eerste wat ik doe met élke CoD is alle mogelijke inkomende communicatie blokkeren. Geen voice of text chat, geen persoonlijke berichten of vriendschapsverzoeken. Dat scheelt al een hele hoop. Net als dat op op de PS4 ook niet zonder meer vriendschapsverzoeken accepteer. Dan is het heerlijk rustig.
|:( Ik had hem niet door, hij was wel leuk.

Had het zelf ook uit gezet idd. Stuk chiller en speel vooral solo laatste tijd, af en toe een game met wat maten maar over het algemeen heb je als je solo speelt best een hoop gezeur.

[ Voor 11% gewijzigd door Ryada op 23-11-2022 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-10 19:32
Van mij mag het nog wel even duren anders, want ik ben nog niet eens op de helft. Geef de rest die niet super cracked zijn en elke game 30k exp krijgen, of voldoende eigentijd hebben om 4 uur per dag te spelen ajb ook even tijd om de boel te unlocken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
!GN!T!ON schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:31:
[...]

Van mij mag het nog wel even duren anders, want ik ben nog niet eens op de helft. Geef de rest die niet super cracked zijn en elke game 30k exp krijgen, of voldoende eigentijd hebben om 4 uur per dag te spelen ajb ook even tijd om de boel te unlocken :+
even ja, tot 1 januari was lang genoeg geweest.... toon eens inzet man! :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nwaWU5fXOsV5bn5vUWOGo2yIHqg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/v0kmO2bSjazgsVhtWZZgeSbz.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10 13:56
Klopt het dat je (nagenoeg) niks van die unlocks kan gebruiken als je niet die battle pass hebt gekocht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-10 19:32
Cardwizard schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:34:
[...]

even ja, tot 1 januari was lang genoeg geweest.... toon eens inzet man! :+

[Afbeelding]
haha, I'm trying! 1 januari zou ik misschien nog wel halen. Als ik hem dan af heb zal ik helpen roepen dat ze te traag zijn met nieuwe season :9B

Gisteren overigens de chemist in DMZ maar eens gemold, fijn wapen die M13B!
Unbreukable schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:35:
Klopt het dat je (nagenoeg) niks van die unlocks kan gebruiken als je niet die battle pass hebt gekocht?
Klopt, zonder Battlepass staat er bij die unlocks in de hoek van de unlock in blauwe tekst 'FREE', dat zijn de enige dingen die je kan gebruiken zonder BP.

[ Voor 22% gewijzigd door !GN!T!ON op 23-11-2022 11:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Die sniper builds met Canted laser blijven ziek in multiplayer jongen.
SAB-50 nu ook gold camo maar wil de andere niet meer doen haha vind deze zo ontzettend fijn.

Ik kan mij niet voorstellen dat die laser niet generfed gaat worden op zulke wapens.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Ricmaniac wat is de grote toevoeging van een laser? Scope werkt prima toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Cardwizard schreef op woensdag 23 november 2022 @ 12:19:
@Ricmaniac wat is de grote toevoeging van een laser? Scope werkt prima toch
Dat je 100% accuraat bent. wanneer je met die Laser ADS't heb je 100% accuratie. tevens omdat het geen scope is ADS je zo goed als instant.

Ik speel altijd run and gun. kan niet stil zitten. Dat is met normale scopes wat lastiger dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Ricmaniac ok dus je speelt alleen met laser, zonder scope? ik vind het zoomen altijd wel prettig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09:26
GG85 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 09:34:
Ben in WZ niet heel wild van de M13B. De Lauchmann-556 heeft volgens mij kortere TTK, meer range en minder recoil met de juiste attachments.

[Afbeelding][Afbeelding]
Zag op YouTube een video waarin iemand aangaf dat het voor de langere afstanden wel een goed wapen kan zijn maar alles daaronder is de M13B gewoon middelmatig. Toch zou ik ‘m wel nog een keer willen hebben om de verzameling compleet te maken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Cardwizard schreef op woensdag 23 november 2022 @ 12:45:
@Ricmaniac ok dus je speelt alleen met laser, zonder scope? ik vind het zoomen altijd wel prettig
Ja scope is disabled met die laser

Voorbeeldje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@Ricmaniac pfff dat gaat mij veel te snel haha :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:33
Ricmaniac schreef op woensdag 23 november 2022 @ 11:48:
Die sniper builds met Canted laser blijven ziek in multiplayer jongen.
SAB-50 nu ook gold camo maar wil de andere niet meer doen haha vind deze zo ontzettend fijn.

Ik kan mij niet voorstellen dat die laser niet generfed gaat worden op zulke wapens.
Tellen kills met de canted sight als hip fire kills voor camo challenges dat je weet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Exactor it schreef op woensdag 23 november 2022 @ 13:21:
[...]

Tellen kills met de canted sight als hip fire kills voor camo challenges dat je weet?
Nope want je moet ADS gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-10 18:10

On_E

Housemusic

Slaat toch eigenlijk nergens op haha. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:21

Oxigeon

En zo is dat!

Lijkt me inderdaad bijna een cheatcode haha. Dat ding vanavond ook maar eens een beetje gaan levelen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Die laser unlock je door de Taq56 level 10 dacht ik te maken. Was prima te doen want die Taq is een fijn wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-10 07:53
Heeft hier nog iemand de bug dat Battle-rifles headshot niet registeren voor daily challenges? Eerder in de week ook al voorgehad, best wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-10 16:17

Metian

Snert is vies

Rakward schreef op woensdag 23 november 2022 @ 14:13:
Heeft hier nog iemand de bug dat Battle-rifles headshot niet registeren voor daily challenges? Eerder in de week ook al voorgehad, best wel irritant.
Volgens mij heeft het niet eens iets te maken met headshots. Ik had laatste dat ik gewoon kills moest maken met een battle rifle, na +20 kills gemaakt te hebben stond de teller nog gewoon op 0.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
(jarig!)
Metian schreef op woensdag 23 november 2022 @ 14:21:
[...]

Volgens mij heeft het niet eens iets te maken met headshots. Ik had laatste dat ik gewoon kills moest maken met een battle rifle, na +20 kills gemaakt te hebben stond de teller nog gewoon op 0.
Dat had ik dus ook, kreeg op 1 of andere manier maar 1 toegewezen, waarschijnlijk door een wapen wat ik opgepakt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

rCk

Yup, gisteren.... beetje jammer. Eerder vd week registreerde hij ook de Semtex kill al niet en nog een andere. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Laatst online: 14-10 20:37
Wolverine9000 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 23:30:
[...]

Denk het niet. Ga niet verder discussie over hebben.
Vaak een kwestie van lag, of als het nog gebruiken, lag compensation.

Vooral bij tegenstanders die door het beeld stuiteren (staan wel vaak boven aan, met 4 x de score van player 2) zijn ze niet te raken,, terwijl hij een kogel in de muur schiet, waar dan een rood kruis komt en ik ben dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Goh, je zou eens een spel spelen omdat je de game gewoon leuk vindt in plaats van dat je het speelt om zaken te unlocken… :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
Weet hier trouwens iemand of je de tokens van je battlepass kan opsparen voor de volgende battlepass? Als ik van deze niet veel de moeite meer vind om te unlocken?

Hoop niet dat ze telkens resetten ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Rakward schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:58:
Weet hier trouwens iemand of je de tokens van je battlepass kan opsparen voor de volgende battlepass? Als ik van deze niet veel de moeite meer vind om te unlocken?

Tokens zijn per battlepass uniek, dus opsparen heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakward schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:58:

Enige wat mee gaat zijn de CoD points. Die zijn account gebonden. BP punten moet je wel uitgeven per pass lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
uchiha tijntje schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:56:
[...]

Goh, je zou eens een spel spelen omdat je de game gewoon leuk vindt in plaats van dat je het speelt om zaken te unlocken… :P
Als ik nou een spel speel omdat ik het leuk vind om zaken te unlocken? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
Ryada schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:59:
[...]

Tokens zijn per battlepass uniek, dus opsparen heeft geen zin.
Bedankt, toevallig ondertussen ook op het token-buy screen gezien dat er staat dat ongebruikte toeksn automatisch worden gespendeerd aan het einde van het seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Cardwizard schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:12:
[...]

Als ik nou een spel speel omdat ik het leuk vind om zaken te unlocken? }:O
Dan is het jammer dat je je battle pass al bijna gemaxt hebt }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

uchiha tijntje schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:31:
[...]

Dan is het jammer dat je je battle pass al bijna gemaxt hebt }:O
Gelukkig zijn er 199 camo's in de game en dat is dan zonder de gold/plat/poly/orion grind. Ook heb je een zooi callingcards die je kunt unlocken waar je echt niet binnen nu en een maandje klaar mee bent. }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardwizard
The latest update for DMZ last night made it so that you can't bring cars into the radiation zone and take out the Chemist quickly. }:O

also, the M13B can still be unlocked by having a friend who has it unlocked dropping it for you immediately and exfil-ing fast. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ryada schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:37:
[...]

Gelukkig zijn er 199 camo's in de game en dat is dan zonder de gold/plat/poly/orion grind. Ook heb je een zooi callingcards die je kunt unlocken waar je echt niet binnen nu en een maandje klaar mee bent. }:O
Call of Duty: Modern Grindfare 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarjuist in een potje gekomen domination. Nul tegen 60 jawadde. Ze lagen allemaal in hun spawn met een shield voor hun. Heb meegedaan lol 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pariah86
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-06 17:06
Doe ik daarnet de bonuschallenge van 3 semtex kills... Heeft ie niets geregistreerd.

Daarnet nog eens opnieuw geprobeerd en weer niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijk860
Buddha_ schreef op woensdag 23 november 2022 @ 10:39:
[...]

[...]

Wil ook wel meedoen, ff serieus DMZ spelen :)

19.00 uur moet lukken
Heb je een verzoek gestuurd op PSN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Dat was laatst ook bij battlerifles in een daily challenge. Een van de BRs telde toen wel mee, de anderen niet. De Lachman 762 telde toen wel mee.

Qua alle andere bugs, no idea. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-10 20:46
Zou er nog Nuketown komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Met de Lachman is het mij wel gelukt om de daily challenge te doen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Day is een Treyarch map toch? Ik geloof niet dat Nuketown ooit in een niet Treyarch CoD heeft gezeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:39
M13B met dank aan @Cardwizard! d:)b

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelodeon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-04-2024
Cardwizard schreef op woensdag 23 november 2022 @ 17:50:
The latest update for DMZ last night made it so that you can't bring cars into the radiation zone and take out the Chemist quickly. }:O

also, the M13B can still be unlocked by having a friend who has it unlocked dropping it for you immediately and exfil-ing fast. 8)
De bosses (Juggernaut en Chemist) zijn idd gebuffed.
Zodra je met een vehicle in de buurt komt krijg je een DDOS om je oren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 13:37
Weer die bug dat de loadout buiten een match anders is dan tijdens een match. Hoe fix je dit? Ik had bijvoorbeeld een claymore gekozen voor een loadout maar in de match zelf had ik een granaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
devilsnight schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:38:
Weer die bug dat de loadout buiten een match anders is dan tijdens een match. Hoe fix je dit? Ik had bijvoorbeeld een claymore gekozen voor een loadout maar in de match zelf had ik een granaat.
De bug is dat je de warzone loadouts ziet tussen potjes door. In en uit de gamelobby gaan lost het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:21

Oxigeon

En zo is dat!

Exactor it schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:09:
[...]

Day is een Treyarch map toch? Ik geloof niet dat Nuketown ooit in een niet Treyarch CoD heeft gezeten.
Ik meen me te herinneren dat die map toch ook in MW zat. Of zit ik daar mis mee? Heb cold war en vanguard nooit gespeeld.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Oxigeon schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:24:
[...]

Ik meen me te herinneren dat die map toch ook in MW zat. Of zit ik daar mis mee? Heb cold war en vanguard nooit gespeeld.
Ik geloof het niet maar kan er naast zitten hoor. Cold War was Treyarch iig. Ik dacht dat Nuketown de bullshit kleine map van Treyarch is en Shipment/Dome/Shoot House van IW. (Dome was wel echt cool in MW3 FFA)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Exactor it schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:36:
[...]

Ik geloof het niet maar kan er naast zitten hoor. Cold War was Treyarch iig. Ik dacht dat Nuketown de bullshit kleine map van Treyarch is en Shipment/Dome/Shoot House van IW. (Dome was wel echt cool in MW3 FFA)
Nuketown is geen bullshit map hoor, best map ever voor mij 😀

Zag net in de patchnotes dat de M13B ook via de store of een unlock challenge te verkrijgen is. Geen idee echter waar in de store of welke challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 02:09
Die aparte Trio Warzone mode die een andere naam heeft, is dat gewoon normaal Trios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Lekker Ventje schreef op woensdag 23 november 2022 @ 21:40:
[...]

Nuketown is geen bullshit map hoor, best map ever voor mij 😀

Zag net in de patchnotes dat de M13B ook via de store of een unlock challenge te verkrijgen is. Geen idee echter waar in de store of welke challenge.
Oh, ik vind hem ook mooi hoor. Heb er talloze chopper gunners op doen stijgen en setjes dogs losgelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Exactor it schreef op woensdag 23 november 2022 @ 20:09:
[...]

Klopt Nuketown is 3arc property, die zal niet snel in een IW game komen. Rust/Shipment/Shoothouse zijn allemaal fuckfest mappen van IW. Nu hoop ik van harte dat ik Shipment uit de map rotatie kan bannen zodra die er is, anders ga ik een hoop games leaven ;w

Moet wel echt zeggen dat ik veel meer een fan ben geworden van 3arc CoD games in recente jaren. Ze voelen een stuk meer traditie getrouw.

[ Voor 12% gewijzigd door Ryada op 23-11-2022 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ryada schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:10:
[...]

Klopt Nuketown is 3arc property, die zal niet snel in een IW game komen. Rust/Shipment/Shoothouse zijn allemaal fuckfest mappen van IW. Nu hoop ik van harte dat ik Shipment uit de map rotatie kan bannen zodra die er is, anders ga ik een hoop games leaven ;w
Dan hoop ik dat je voor elke leave een half uur wordt gebanned ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

uchiha tijntje schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:22:
[...]

Dan hoop ik dat je voor elke leave een half uur wordt gebanned ;)
I'll take that punishment any day of the week. Zolang ik niet die afgrijselijke map hoef te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Ryada schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:28:
[...]

I'll take that punishment any day of the week. Zolang ik niet die afgrijselijke map hoef te spelen.
Je ziet toch wel hoe hypocriet het is om vanmiddag te zeggen dat elke leaver gebanned moet worden om dan vanavond te zeggen dat je potjes gaat leaven :P

Anderen hebben wellicht andere redenen om te leaven. Ook al is dat nooit leuk.

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-11-2022 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

uchiha tijntje schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:35:
[...]

Je ziet toch wel hoe hypocriet het is om vanmiddag te zeggen dat elke leaver gebanned moet worden om dan vanavond te zeggen dat je potjes gaat leaven :P

Anderen hebben wellicht andere redenen om te leaven. Ook al is dat nooit leuk.
Oh dat weet ik ook zeker, nu zou ik een game in progress niet zo snel leaven hoe veel haat ik ook heb aan die map. Maar als ik de map in de lobby zie dan ben ik weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Het zit bij mij ook ingebakken om potjes altijd af te maken. Vooral van vroeger dat je steeds op één server speelde en niet respectloos wilde zijn naar je teammies. Ik quit nog steeds eigenlijk nooit terwijl het stiekem niks uitmaakt in dit spel.

Ik ben wel vaak de lobby uitgegaan als ik die domme auto's op tijd zag. Ik vind dat echt een kansloze map. Als de auto's niet zouden ontploffen zou het nog steeds slechte map design zijn (1,5 Lane, kom op mensen) maar met auto's is het denk ik de slechtste Cod map dat ik ooit heb gespeeld. Verder vind ik alle andere maps, ook Taraq, goed te pruimen.

[ Voor 42% gewijzigd door Exactor it op 23-11-2022 23:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online
Exactor it schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:56:
Het zit bij mij ook ingebakken om potjes altijd af te maken. Vooral van vroeger dat je steeds op één server speelde en niet respectloos wilde zijn naar je teammies. Ik quit nog steeds eigenlijk nooit terwijl het stiekem niks uitmaakt in dit spel.

Ik ben wel vaak de lobby uitgegaan als ik die domme auto's op tijd zag. Ik vind dat echt een kansloze map. Als de auto's niet zouden ontploffen zou het nog steeds slechte map design zijn (1,5 Lane, kom op mensen) maar met auto's is het denk ik de slechtste Cod map dat ik ooit heb gespeeld. Verder vind ik alle andere maps, ook Taraq, goed te pruimen.
Same! leave nooit.als de game al begonnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Exactor it schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:56:

Ja Idd, een game in progress heb ik een enkele keer geleaved omdat ik mij vergist had in de tijd en ik genoodzaakt weg moest door afspraken. Maar anders maak ik de game af als ik in de game zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Packet loss and burst niet normaal vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:31

mulder

ik spuug op het trottoir

Net twee keer een token gehaald maar niet geregistreerd? This is no.1 bullshit

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ja voor de haters die zeggen dat ik slecht internet heb. Gewesten werkt perfect internet glasvezel. En ja speel niet op WiFi maar met kabel.... kan met moeite inzoomen met wapen door de lag. Ofwel zijn de servers heel onstabiel ofwel zat er iemand in het potje van men team genoten of vijanden met heel slecht internet.... is al tweede avond op rij die shit. Zelf de firing range krijg ik al twee dagen zwart scherm. Hoor mij schieten, maar zie niets lol

[ Voor 11% gewijzigd door Wolverine9000 op 23-11-2022 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Wolverine9000 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 23:30:
Packet loss and burst niet normaal vandaag
Het is helaas een bekend issue met deze game. Heb er ook geregeld last van en vrienden van mij ook, toevallig op hetzelfde moment steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op woensdag 23 november 2022 @ 23:39:
[...]

Het is helaas een bekend issue met deze game. Heb er ook geregeld last van en vrienden van mij ook, toevallig op hetzelfde moment steeds
ps5 al twee keer herstart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Het is een server probleem, het is niet een lokaal issue gelukkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04-10 23:49
mulder schreef op woensdag 23 november 2022 @ 23:32:
Net twee keer een token gehaald maar niet geregistreerd? This is no.1 bullshit
Game herstarten en tokens zouden er moeten staan.
Sinds laatste update ook last van

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geef het op. Lag niet te doen. Is onspeelbaar zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 23:51:
Heb ik daar 110 euro voor betaald lol. Dat hogwarts legacy maar rap mag komen

• Exactor it
Wolverine9000 schreef op woensdag 23 november 2022 @ 23:51:
Nou ja, ik vermoed dat je minder dan een euro per tot nu toe gespeeld uur betaald hebt. Misschien gewoon beseffen dat elke mp spel wel eens server issues heeft en dat lag bij online gaming hoort. Scheelt misschien wat frustratie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Exactor it schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:27:
[...]

Nou ja, ik vermoed dat je minder dan een euro per tot nu toe gespeeld uur betaald hebt. Misschien gewoon beseffen dat elke mp spel wel eens server issues heeft en dat lag bij online gaming hoort. Scheelt misschien wat frustratie.
Vind het goed spel hoor, amuseer mij enorm. Maar de lag issues zijn soms te veel

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Cardwizard
Voor de PlayStation spelers:

PlayStation®Plus-leden ontvangen een gratis in-game bundel om Seizoen 1 van Call of Duty®: Modern Warfare® II en Call of Duty®: Warzone™ 2.0 te vieren.

Dit pack bevat:

- Operator-skin voor Oni
- SMG-wapenblauwdruk
- Pistool-wapenblauwdruk
- Geanimeerd visitekaartje
- Geanimeerd embleem
- Sticker
- Wapenamulet

https://store.playstation...34029_00-CODMW2PLUSPACK01

• spijk860
Wolverine9000 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 09:43:
[...]

Vind het goed spel hoor, amuseer mij enorm. Maar de lag issues zijn soms te veel
Kan het niet aan jouw kant liggen? Eventueel aan je provider?

Ik heb namelijk nog 0 problemen gehad met lag, packet loss of wat dan ook.

spijk860 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:23:
[...]

Kan het niet aan jouw kant liggen? Eventueel aan je provider?

Ik heb namelijk nog 0 problemen gehad met lag, packet loss of wat dan ook.
Dat kan eventueel wel. Maar is niet zo hoor. Ken nog mensen met dit probleem. Vandaag trouwens nul problemen gehad

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cardwizard schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:11:
Voor de PlayStation spelers:

PlayStation®Plus-leden ontvangen een gratis in-game bundel om Seizoen 1 van Call of Duty®: Modern Warfare® II en Call of Duty®: Warzone™ 2.0 te vieren.

Dit pack bevat:

- Operator-skin voor Oni
- SMG-wapenblauwdruk
- Pistool-wapenblauwdruk
- Geanimeerd visitekaartje
- Geanimeerd embleem
- Sticker
- Wapenamulet

https://store.playstation...34029_00-CODMW2PLUSPACK01
Ah da's leuk!

Maar wat mij betreft gaat dit gewoon naar álle spelers. Zal wel weer een marketingdingetje zijn helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
Vrijdag schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:33:
[...]

Ah da's leuk!

Maar wat mij betreft gaat dit gewoon naar álle spelers. Zal wel weer een marketingdingetje zijn helaas.
Ik vrees van wel.
Achja, wij PC gamers hebben de mogelijkheid om Aimbot aan te zetten he :+

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
Overigens ben ik die (nog) geen tegengekomen :)

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

rCk

Leuk, dat pakketje!

Gisteren mijn marksmanrifle voorzien van die canted laser, maar inderdaad dat speelt wel lekker zeg. Vooral close/medium range wordt het echt een beest van.
Wel moet ik zeggen dat het heel erg wisselend is in welke match je gezet wordt, ene pot voel je je een pro-gamert, daarna maak je er een potje van en sta je onderaan :X
Ik blijf toch wel merken dat er wel gasten bij zitten die toch wel echt een partij ziek kunnen schieten. Full lock-on en gewoon blijven raken... Iets wat mij helaas nog altijd lastig lukt 8)7

Heeft de MW2 update overigens nog belangrijke dingen gefixt? De daily challenge bug was gisteren ook nog aanwezig met m'n teargas. Maar uiteindelijk toen ik mijn 30 operator kills als bonus haalde, was de tear gas bonus ook ineens completed. Dus ik snapte er vrij weinig van.... Wel blij dat ik die extra 10k XP nog gescoord had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JeroenD92 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 11:01:
[...]

Ik vrees van wel.
Achja, wij PC gamers hebben de mogelijkheid om Aimbot aan te zetten he :+
Jullie pc gamers zijn toch allemaal truien of wat :P

Pagina: 1 ... 56 ... 85 Laatste