Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 16:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

crimby schreef op maandag 21 november 2022 @ 08:56:
[...]

Wat was dit een grote teleurstelling zeg! Ik dacht dat Cooperative modus wel Coop kon, maar niet dus... uiteindelijk met veel pijn en moeite een private match tdm kunnen starten (wat compleet bugged is) en dat even kunnen spelen...
Ja dat kan dus wel Coop, maar niet op 1 console. Ook een manier om meer mensen CoD te laten kopen. Dat vind ik ook wel een beetje zuinig gedaan. Enige verklaring waar ze zich achter kunnen verschuilen is dat je elkaars scherm kunt zien en daarmee teveel info hebt. Ik heb het nog niet gespeeld, maar in het verleden was Coop ook nog wel eens zo dat de 1 de ander moest coachen. Ik vind het geen sterk argument, maar een andere reden kan ik echt niet verzinnen.

Iets anders:
Hoewel ik het principe van het unlocken van gear wel goed gedaan vind, kunnen ze dit wel eenvoudig duidelijker maken voor de speler. Omdat het soms een hele reeks van afhankelijkheden zijn en je alleen de laatste ziet bij wat je wilt unlocken.

Het zou simpelweg zo moeten zijn:
Unlock scope X:
Operator level 17 - M4 level 7 - FTAC Recon level 13 - Shotgun lvl 5

Waarbij dat dynamisch is. Dus als je level 20 bent zie je de eerste dependency niet meer.
Dan zie je altijd in 1 oogopslag de volgorde van wat je moet doen en dit kan zeer eenvoudig en makkelijk in beeld staan. Grote gemiste kans..

Ik vind het matchmaking proces in CoD altijd wel prima de laatste decennia ;) . Echter heb ik nu ineens wel eens potjes waar ik compleet weggevaagd word, gevolgd door een potje waarbij ik daar als Rambo een beetje iedereen even laat zien hoe het moet. Dat vind ik wel wat “vreemd”

Het niveauverschil lijkt wel erg groot.

Note to self: haal die wijsvinger eens van de trigger af en schiet met kortere bursts..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-10 10:47
Hann1BaL schreef op maandag 21 november 2022 @ 09:06:
[...]

Ja dat kan dus wel Coop, maar niet op 1 console. Ook een manier om meer mensen CoD te laten kopen. Dat vind ik ook wel een beetje zuinig gedaan. Enige verklaring waar ze zich achter kunnen verschuilen is dat je elkaars scherm kunt zien en daarmee teveel info hebt. Ik heb het nog niet gespeeld, maar in het verleden was Coop ook nog wel eens zo dat de 1 de ander moest coachen. Ik vind het geen sterk argument, maar een andere reden kan ik echt niet verzinnen.
En bij multiplayer is screenwatching wel de bedoeling? 8)7 zal inderdaad wel het commerciële plaatje zijn, erg jammer... ik ga geen extra console + game aanschaffen omdat mijn vrouw wellicht een keertje mee wil schieten. Overigens vond ik het wel geweldig hoe ze achter me aan rende of ergens in een kantoortje ging schuilen om niet dood te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

crimby schreef op maandag 21 november 2022 @ 09:33:
[...]

En bij multiplayer is screenwatching wel de bedoeling? 8)7 zal inderdaad wel het commerciële plaatje zijn, erg jammer... ik ga geen extra console + game aanschaffen omdat mijn vrouw wellicht een keertje mee wil schieten. Overigens vond ik het wel geweldig hoe ze achter me aan rende of ergens in een kantoortje ging schuilen om niet dood te gaan
Je moet die vragen uiteraard niet aan mij stellen, maar dat is wel wat anders: Multiplayer gaat zo snel, kijken op het andere scherm heeft weinig zin, of in ieder geval potentieel veel minder.

Overigens was dit ook in de vorige MW het geval dus een grote verbazing kan het niet opgeleverd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-10 10:47
Hann1BaL schreef op maandag 21 november 2022 @ 09:36:
[...]

Je moet die vragen uiteraard niet aan mij stellen, maar dat is wel wat anders: Multiplayer gaat zo snel, kijken op het andere scherm heeft weinig zin, of in ieder geval potentieel veel minder.

Overigens was dit ook in de vorige MW het geval dus een grote verbazing kan het niet opgeleverd hebben.
Local Multiplayer niet natuurlijk. Private match kan dus met bots. Screenwatching deden we al vroeger met 007 op de nintendo 64 en een 12 inch beeldbuisje waar we met 4 man op speelde... als we toen konden screenwatchen, kan dat nu ook 8)7

Maar nee ik stelde de vraag ook niet perse aan jou, maar meer in het algemeen, aan activision of het universum.

Voor mij wel een grote verbazing omdat ik dat toen niet had getest :-)

[ Voor 4% gewijzigd door crimby op 21-11-2022 09:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

crimby schreef op maandag 21 november 2022 @ 09:37:
[...]

Local Multiplayer niet natuurlijk. Private match kan dus met bots. Screenwatching deden we al vroeger met 007 op de nintendo 64 en een 12 inch beeldbuisje waar we met 4 man op speelde... als we toen konden screenwatchen, kan dat nu ook 8)7

Maar nee ik stelde de vraag ook niet perse aan jou, maar meer in het algemeen, aan activision of het universum.

Voor mij wel een grote verbazing omdat ik dat toen niet had getest :-)
Dan heb je mijn reactie niet goed gelezen. Ik stelde dat de maker vind dat het afbreuk doet aan het doel van de coopmissies en de afbreuk die screenwatching daar aan kan doen. Dus niet over het feit dat je wel of niet kunt screenwatchen. Ik heb Coop helaas niet niet gespeeld maar herinner mij oudere Modern Warfares waarbij de 1 in de helicopter zat om te spotten en de ander op de grond moest lopen waarbij het dan natuurlijk echt veel leuker is om het andere scherm niet te kunnen zien.

Zoals ook gezegd denk ik vooral dat het een methode is om meer spellen te verkopen en wederom: De vorige versies van CoD hadden je dit al kunnen laten voorspellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:33
[...]

Note to self: haal die wijsvinger eens van de trigger af en schiet met kortere bursts..
Als je het goed vindt, schrijf ik deze ook op. Zeker long range verlies ik onnodig veel gevechten door te sprayen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Exactor it schreef op maandag 21 november 2022 @ 10:16:
[...]

Als je het goed vindt, schrijf ik deze ook op. Zeker long range verlies ik onnodig veel gevechten door te sprayen.
Dit is heel herkenbaar. Ik ben soms beter met de single shot battle rifles of EBR marksman rifle. Dan kun je niet sprayen.

Het is vaak een soort reflex om door te blijven schieten, maar het betaalt vrijwel nooit uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik vind het matchmaking proces in CoD altijd wel prima de laatste decennia ;) . Echter heb ik nu ineens wel eens potjes waar ik compleet weggevaagd word, gevolgd door een potje waarbij ik daar als Rambo een beetje iedereen even laat zien hoe het moet. Dat vind ik wel wat “vreemd”

Gisteravond heb ik weer eens een paar potjes kunnen spelen. Wat ik heb opgemerkt is dat de tegenstanders voor een groot aantal matches erg sterk waren. Dan heb ik het over dat vrijwel het gehele team rond de 25 kills zit en mijn team niet veel verder komt dan max 20. Maar nog veel vaker rond de tien. Per speler dus.

Daarnaast leek het alsof de lobbies enigszins intact bleven. En hiermee bedoel ik dat ik een aantal spelers uit het goede team weer in de volgende match tegenkwam. Wederom als tegenstander. Het resultaat was dat ik een hele reeks aan matches, stuk of vijf, achter elkaar verloor.

Ik heb werkelijk geen idee waar het nu op is gebaseerd, want mijn K/D is met 0.96 niet bijster hoog en mijn W/L ratio zit zo rond de 1.2 (uit mijn hoofd voor beiden, kan er wat puntjes naast zitten). Voor mij is K/D geen punt van interesse, maar ik wil wel graag winnen. Als dan keer op keer blijkt dat het volledige team waar je moet heel erg sterk is en je eigen team (inclusief ikzelf) nogal zwak, dan vind ik dat wel een rare matchmaking.

En hardcore vind ik om de één of andere manier deze keer niet eens echt heel erg leuk. Heb niet het idee dat je met welk wapen dan ook meer schade doet. Het is vooral het ontbreken van de HUD en friendly fire aan, lijkt wel. Gebaseerd op eigen ervaring met eerdere HC modi over de jaren heen, maar wellicht heb ik het gewoon fout. Erg veel uitleg kan ik er niet over vinden. Het voordeel van geen killcam/feed is trouwens wel fijn als ik per abuis weer eens een teammate omver schiet :$

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
Ik heb mij gister maar eens gewaagd aan een paar potjes DMZ met twee vrienden. Ik heb me prima vermaakt (vooral vanwege de onkunde met het besturen van auto's), ook omdat het gewoon wat meer relaxed gamen is. Maar als je vervolgens 3x met de M13b in je handen gekilld wordt vlakbij de exfill point, dan kan je zelfs mij boos krijgen. Heb het dus voorlopig maar even opgegeven.

Dus mocht er een tweaker zijn die mij zou willen helpen door vanavond bijvoorbeeld het wapen te droppen, ben ik een zeer gelukkig mens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-10 15:46
Zijn er nog mensen die hun blueprint M13B willen delen in DMZ met mij?

Blueprint droppen en zsm exfil doen.

Speel zelf op de PS5 maar kan uiteraard crossplay aanzetten :)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 13:37
Gisteren met DMZ had ik nog progressie schermen na een match, maar dat is nu ineens weer weg met Domination enzo.

Echt heel slecht dit hoor, dit zit er al jaren in en dan verneuken ze het zo. Bizar dat het gisteren wel werkte. Alleen de host ziet ze nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 14-10 19:50
Donstil schreef op woensdag 16 november 2022 @ 21:19:
Nou had toch liever de “normale” hardcore mode gehad.

Wel blij met shipment, ziet er ook lekker uit die map nu.
Is shipment al toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik heb de map nog niet gehad, begrijp er niks van.

En ik baal echt van die progressie schermen die niet verschijnen. Gisteravond zag ik nog mooi dat ik goed op weg was met het vrijspelen van een bepaalde shotgun en nu niets meer. 😡

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tommerd_
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 21:03
devilsnight schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:00:
[...]

Ik heb de map nog niet gehad, begrijp er niks van.

En ik baal echt van die progressie schermen die niet verschijnen. Gisteravond zag ik nog mooi dat ik goed op weg was met het vrijspelen van een bepaalde shotgun en nu niets meer. 😡
Shipment komt pas op 14 december, alleen Shoothouse is nu toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Weekend veel DMZ gedaan met 2 minder goed speelende cod vrienden.
Als we een groep tegen komen dan is het vaak dat wij die gene zijn die dood zijn helaas :P

Maar vind oprecht best een leuke mode, begin het meer te snappen moet alleen nog de laatste tier 2 mission doen van legion en white lotus.

Maar als je die nuke contracts doe, dan krijg je echt veel exp.
Weet dat er trukjes zijn voor 90k exp maar ik dat zijn dingen die ik niet doe, speel het wel normaal.

Maar met 1 contract gedaan en zo'n mission heb je al vrij snel iets van rond de 35k exp en heel wat exp op je wapen. Zo heb ik mijn M16 maar geleveld en nu hoef ik alleen in MP de Camo's doen voor die vage wapen die 1 shot burst doet maar ook weer niet en soms 3 burst kills nodig heeft. Wat een frustrerend wapen is dat man, schelden en vloeken met dat ding.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
tommerd_ schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:00:
[...]

Shipment komt pas op 14 december, alleen Shoothouse is nu toegevoegd
Oh, ok. Duidelijk. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Ik vind de multiplayer best traag qua gameplay/ movement vergeleken eerdere cods, is hier qua instellingen nog iets aan te doen (ps5)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

donvalentino schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:12:
Ik vind de multiplayer best traag qua gameplay/ movement vergeleken eerdere cods, is hier qua instellingen nog iets aan te doen (ps5)?
Wat ze volgens mij vooral trager hebben gemaakt is ADS na lopen en rennen. Dat is vooral een kwestie je spel een beetje aanpassen.

Net eerder stoppen met rennen en airmen voordat je de hoek om gaat bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Volgens mij niet toch? Shoothouse wel dus daar vermaak ik mij nu wel mee, die heeft een mooie grafische opfrisbeurt gehad. Misschien dat ze ook zoiets doen voor Shipment in seizoen2 ofz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Wat is dat met die jumpers de laatste tijd? Door deuropeningen springen en gewoon als een idioot rond te jumpen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:44:
Wat is dat met die jumpers de laatste tijd? Door deuropeningen springen en gewoon als een idioot rond te jumpen.
Realisme is dat, soldaten in Afghanistan lopen zo ook rond :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Geef mij die oude shouthouse maar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22:43
devilsnight schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:44:
Ik spring ook door deuropeningen heen, werkt goed tegen campers. :+

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Davidas schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:55:
[...]

Ik spring ook door deuropeningen heen, werkt goed tegen campers. :+
Omdat ze je dan lastiger kunnen raken? Interesting.

Maar in het geval hier waren het mensen die door deuropeningen naar buiten sprongen. 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
devilsnight schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:19:
[...]

Omdat ze je dan lastiger kunnen raken? Interesting.

Maar in het geval hier waren het mensen die door deuropeningen naar buiten sprongen. 🤔
Wanneer je ergens naar binnen rent en de campert aimt op hoofdhoogte hoeft diegene alleen verticaal mee te bewegen en te klikken. Wanneer je sprint is het lastiger voor iedereen.. ook een campert.

Jij zelf kunt er eventueel op anticiperen (indien je hier over nadenkt :D )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:50:
[...]

Realisme is dat, soldaten in Afghanistan lopen zo ook rond :+
Spec Ops die rondsluipen in vijandige basissen schreeuwen ook altijd heel hard RELOADING! als ze hun wapen herladen. Tactical reload, heet dat 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Vrijdag schreef op maandag 21 november 2022 @ 13:45:
[...]

Spec Ops die rondsluipen in vijandige basissen schreeuwen ook altijd heel hard RELOADING! als ze hun wapen herladen. Tactical reload, heet dat 8)
Het apparaatje waarmee ze alle geluid dat ze maken onderdrukken, piept bij ingebruikneming. Als je zo een device kan maken, denk ik dat je hem op silent instelt. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-10 20:17

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Berichtje gestuurd naar @tommerd_ en @Buddha_ . Zal tijd proberen vrij te maken om de base gun te droppen als ik weet dat jullie online zijn.

Ook naar jullie gestuurd.
@Xgar @Jopio @Rivanov@ThunderaceNL

[ Voor 19% gewijzigd door fruitsla2800 op 21-11-2022 17:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:36
fruitsla2800 schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:24:
Berichtje gestuurd naar @tommerd_ en @Buddha_ . Zal tijd proberen vrij te maken om de base gun te droppen als ik weet dat jullie online zijn.
Ik hou me ook aanbevolen voor de M13B. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Ik hou me ook aanbevolen! M’n gebruikersnaam is Jopio#8616018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hoe zit het precies met weapon tuning ? Ik zie dat mensen dat kunnen doen, maar de optie is er bij mij niet. Moet je dat unlocked misschien ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-10 19:07

rCk

PilatuS schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:32:
Hoe zit het precies met weapon tuning ? Ik zie dat mensen dat kunnen doen, maar de optie is er bij mij niet. Moet je dat unlocked misschien ?
Zodra je wapen max level is, kan je hem tunen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik heb het eens op Reddit gevraagd over die progressie scherm bug. Veel meer mensen hebben het. Echter beweert iemand dat PS5 er totaal geen last van heeft.

Ik wilde uitsluiten dat het een Xbox issue was, dus ik ging de ingame party van een maat van mij in, maar niet de Xbox party chat zelf. Maakte allemaal niets uit. Wel echt super irritant zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

PilatuS schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:32:
Wat houdt dat tunen precies in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-10 19:07

rCk

donvalentino schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:49:
[...]

Je hebt attachments die stats aanpassen (positief en negatief), je hebt dan een slider waarop je zeg maar het karakter van die attachment (je stelt 'm af) dus aanpast.

Dus stel je hebt enerzijds recoil, andere kant ADS speed, kan je die dus óf naar de één zetten, óf naar de ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:40
Ik houd me ook aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-10 15:57
Serieus... net eindelijk over de chemist heen gereden, M13 in bezit. Word ik op de exfill afgeschoten door een sniper........ mocht iemand de makkelijke manier aanbieden dan hou ik me ook graag aanbevolen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
donvalentino schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:49:
[...]

Je kan door onderdelen te tunen bepaalde eigenschappen versterken. Wat ik dus wil is zo min mogelijk recoil. Het leuk om te schieten, maar raken is wat telt. Dus alles maximaal op eerst recoil control, dan accuracy, dan range met damage als laatste.

Zie bijvoorbeeld hier: YouTube: Warzone 2.0: Top 5 BEST Class SETUPS for LOW RECOIL (Warzone 2.0 Bes...

Edit:
rCk schreef op maandag 21 november 2022 @ 16:40:
[...]

Zodra je wapen max level is, kan je hem tunen!
Toevallig zojuist net max level en het is inderdaad mogelijk nu. Heb de TAQ-56 nu zoals in de video die ik post, alleen dan met een VLK sight. Doet erg denken aan de Kilo waarbij de recoil zeer laag is en je heel goed echt kan raken als je schiet.

[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 21-11-2022 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThunderaceNL

Ook naar jullie gestuurd.
@Xgar @Jopio @Rivanov@ThunderaceNL
Dank u zeer voor de zeer snelle levering net _/-\o_ !!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-10 08:52
Ik haak graag aan als het kan:
Tweenie-20 PS-id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05:59
Ik ga zo online, Cardwizard op PSN & Activision

Ik wil de M13B wel even aan iemand doneren als die dan een volgende ook even helpt

Ik heb geen headset op dus lekker stil 😉

[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 21-11-2022 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThekingofFanta
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 14-10 18:41
Cardwizard schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:45:
Ik ga zo online, Cardwizard op PSN
Doe je ook aan crossplay? Anders ben ik wel aan voor een potje, ik heb ook geen headset maar is beter dan met randoms/solo ;)

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Potje dmz rammelen is altijd leuk! 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
@timmert26 is voorzien, next! (volgens mij kan dat gewoon maar ben ik niet helemaal zeker van)

Crossplay staat aan maar hoe ik je dan toevoeg weet ik niet @ThekingofFanta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThekingofFanta
Je moet mijn activision ID toevoegen. Bij socials en dan add friends. Mijn activision ID is: Fanta#8087144

Ook voor andere mensen, feel free om me toe te voegen! Soms heb ik wel een mic en soms niet maar ik ben altijd in voor een potje.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GnMFltUaEzR2ZKFd_R1dwhAfq5lcRcLT0p9aig7jJcg/edit?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

als er iemand iemand zoekt om te spelen? Ben een noob ivm multiplayer:

MauveOtter#6304880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThekingofFanta
Heb je toegevoegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
Verzonden Fanta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:36
@Cardwizard Heb je zojuist toegevoegd. Tijd voor M13B drop? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om terug te komen opde tuning . Verkies toch 50 50 recoil en aim down sight hoor. Heb het maar twee uur volgehouden vandaag. Altijd bij de verliezers en dutsen van team maten

[ Voor 37% gewijzigd door Wolverine9000 op 21-11-2022 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-10 22:33
Cardwizard schreef op maandag 21 november 2022 @ 18:45:
Ik ga zo online, Cardwizard op PSN & Activision

Ik wil de M13B wel even aan iemand doneren als die dan een volgende ook even helpt

Ik heb geen headset op dus lekker stil 😉
Ik zou ook heel erg graag geholpen willen worden aan een m13b. Telkens als ik naar die guy ga dan is een ander team mij al te snel geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Voeg me maar toe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

@ThunderaceNL en @Xgar zijn ook al geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:40
@fruitsla2800 Thanks! Zodra de cooldown om is, kan ik hem ook voor iemand droppen. @Exactor it heb je hem al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Xgar schreef op maandag 21 november 2022 @ 22:01:
@fruitsla2800 Thanks! Zodra de cooldown om is, kan ik hem ook voor iemand droppen. @Exactor it heb je hem al binnen?
Yes, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devo88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-10 09:09

Devo88

psn: djev0tuinz

Ik denk dat ik vanavond DMZ maar eens ga proberen. Iemand zin om mee te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tombleronne
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 24-11-2022
Ik heb eerder deze week ook meermaals geprobeerd de m13b te unlocken met vrienden, maar dit is niet gelukt. Zou iemand hem voor mij kunnen droppen? Dan kan ik daarna een hoop vrienden blij maken.

Mijn psn is Tombleronne98
Activision id is Bankie Barry

[ Voor 6% gewijzigd door Tombleronne op 22-11-2022 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buddha_
  • Laatst online: 15-10 15:46
Indien ik hem heb zal ik hem delen, ben nog bezig met andere Tweakers om het uberhaupt te krijgen ;)

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Best wel veel lag vandaag. Niet normaal. 30 prone kills jawadde op de grond liggen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
Ben eind vd middag of vanavond denk ik ook online, kan dan wel een paar rondjes doen om de M13B te droppen. Heb 'm al van een andere tweaker mogen ontvangen :).
Voeg me gerust toe dan, pc/steam account met zelfde ID als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-10 15:48
ThunderaceNL schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:40:
Ben eind vd middag of vanavond denk ik ook online, kan dan wel een paar rondjes doen om de M13B te droppen. Heb 'm al van een andere tweaker mogen ontvangen :).
Voeg me gerust toe dan, pc/steam account met zelfde ID als hier.
Ik speel ook graag even mee om hem te ontvangen. vanaf 16:00 ook wel online. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cardwizard
Zo langzamerhand zie ik wel handel in de M13B net zoals de Burger King skin :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wordt hier nog zelden over mp gesproken alleen maar warzone en dmz. Had dit niet een apart forum de warzone,kan mis zijn natuurlijk ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Wolverine9000 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 14:46:
Wordt hier nog zelden over mp gesproken alleen maar warzone en dmz. Had dit niet een apart forum de warzone,kan mis zijn natuurlijk ook
Dit is eigenlijk het single-player topic :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

Het is net de nieuwe modus. Dus kan best begrijpen vooral met dat gezeur omtrent de M13B mensen er veel over praten.
Zelf ben ik eindelijk klaar met Ground war, mijn hemel wat is dat een afgrijselijke gamemode. Het is echt niet leuk om te spelen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThekingofFanta
Hoe bedoel je klaar met ground war? Zijn er ground war specifieke challenges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Er is een Warzone topic, maar misschien is een DMZ topic handig. Helemaal met bijvoorbeeld missies doen en wat handig is. Als genoeg mensen die gaan doen dan wordt het flink veel typen hier. De meeste missies zijn makkelijk, maar voor sommige ben je flink aan het zoeken wat de beste manier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devo88
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15-10 09:09

Devo88

psn: djev0tuinz

ThekingofFanta schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 15:14:
Ik denk dat hij doelt op het campen wat men doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

ThekingofFanta schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 15:14:
Ik heb longshots nodig gehad met AR/BR/LMG/Marksman en Snipers die ranges zijn kut om in 6v6 constant te behalen dus die heb ik allemaal uitgefarmed in Ground War. Maar het is daar echt of ik een magneet in mezelf heb zitten mensen weten echt altijd waar ik ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 15:22:
[...]

Ik heb longshots nodig gehad met AR/BR/LMG/Marksman en Snipers die ranges zijn kut om in 6v6 constant te behalen dus die heb ik allemaal uitgefarmed in Ground War. Maar het is daar echt of ik een magneet in mezelf heb zitten mensen weten echt altijd waar ik ben.
Laat dat paarse schild dan ook eens liggen joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vrijdag schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 15:28:
[...]

Laat dat paarse schild dan ook eens liggen joh :P
Die heb ik niet eens bij me :( En hij is roze! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 15:29:
[...]

Die heb ik niet eens bij me :( En hij is roze! 8)
:D !

Oké, dat is wel TRVE en KVLT en KRIEG 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Vrijdag schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 15:34:
[...]

:D !

Oké, dat is wel TRVE en KVLT en KRIEG 8)
Hier ben ik waarschijnlijk veel te boomer voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThekingofFanta
Ryada schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 15:22:
[...]

Ah! Nu alles platinum als ik het goed begrijp? Jij gaat hard! Ben blij als ik vandaag of morgen al mijn AR's en SMG's gold heb lol

@ThunderaceNL Thanks voor de drop! Voor mensen die de M13B willen, ik kan hem nu ook voor jullie droppen

[ Voor 68% gewijzigd door ThekingofFanta op 22-11-2022 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

ThekingofFanta schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 15:43:
[...]

Ah! Nu alles platinum als ik het goed begrijp? Jij gaat hard! Ben blij als ik vandaag of morgen al mijn AR's en SMG's gold heb lol
Heb alleen de SMG/Shotguns en Melee nog niet op Platinum maar voor de rest heb ik het allemaal op platinum. Dus ik hoop deze week dat gecomplete te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryada schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 15:35:
[...]

Hier ben ik waarschijnlijk veel te boomer voor :P
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/2pmi6u.jpg

/totally offtopic :+

Voorlopig doe ik zelf trouwens vooral de wapens levelen. Pas als ik ze allemaal max heb, ga ik wel eens kijken naar de camo challenges. Ik hoop wel dat die M13b later nog voor iedereen beschikbaar komt eigenlijk, vind het een beetje lame dat het achter Warzone/DMZ zit zodat men dat "moet" gaan spelen.

Ik ga dergelijke video's maar eens doornemen voor tips. Want ik snap er echt geen moer van ;w
Blijkbaar kan je met een gijzelaar een eigen heli krijgen.

[ Voor 58% gewijzigd door Vrijdag op 22-11-2022 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vrijdag schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 15:46:
[...]
Ik ga dergelijke video's maar eens doornemen voor tips. Want ik snap er echt geen moer van ;w
Blijkbaar kan je met een gijzelaar een eigen heli krijgen.
Als je missies gaat doen voor de extra weaponslots dan is dat ook gewoon een tutorial van hoe je DMZ moet spelen. Een missie is bijvoorbeeld een hostage mission en dan leer je dus dat je op die manier kan extracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PilatuS schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:01:
[...]

Als je missies gaat doen voor de extra weaponslots dan is dat ook gewoon een tutorial van hoe je DMZ moet spelen. Een missie is bijvoorbeeld een hostage mission en dan leer je dus dat je op die manier kan extracten.
Ik had laatst wel drie missies voltooid, maar dat was echt puur toeval en omdat ik automagisch de eisen een beetje kon volgen. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik het op zich een interessante modus vind en het is ook wel leuk om een beetje in rond te dwalen en zelf wat aan te rommelen. Ik ben alleen niet zo weg van het hele PvP aspect.

Wat mij trouwens op zich wel gaaf zou zijn, is als er elementen van een MMORPG in zouden zitten. Dat je bijvoorbeeld een soort Headquarters hebt, waar je dan in kan rondlopen met andere spelers en kan zoeken naar een party.
...aan de andere kant, is dat wellicht niet zo'n heel goed idee met de gemiddelde CoD speler :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 15:01
Gisteren ben ik voor het eerst solo DMZ ingedoken, om een poging te wagen de M13B te unlocken. Het is me in de eerste poging gelukt, dankzij een tip die ik tegenkwam via een socialmedia kanaal van iemand (kan het filmpje nergens meer vinden gek genoeg).

Dit is hoe ik het voor elkaar kreeg:
- Na spawnen direct de dichtstbijzijnde Tac-V (Armored Jeep) ingedoken.
- Richting de Radioactief marker op de map, hier zul je in de radioactieve mist de Chemist tegenkomen.
- Rondrijden tot je een groepje AI tegenkomt, met in het middelpunt hiervan de Chemist in herkenbaar geel pak.
- Het hele groepje inclusief Chemist rijd je plat met je Armored Jeep.
- Waar de Chemist doodging uitstappen en de M13B blueprint meepakken.
- Terug in de auto en naar één van de verder weg gelegen exfils.
- Trigger de exfil en wacht tot de heli er is.
- In dekking blijven en dreigingen spotten. Als de kust veilig genoeg is, instappen en exfiltreren.

Hebben! Zo had ik hem in één poging binnen 15 minuten zweten.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
cri0s schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:33:
Gisteren ben ik voor het eerst solo DMZ ingedoken, om een poging te wagen de M13B te unlocken. Het is me in de eerste poging gelukt, dankzij een tip die ik tegenkwam via een socialmedia kanaal van iemand (kan het filmpje nergens meer vinden gek genoeg).

- Richting de Radioactief marker op de map, hier zul je in de radioactieve mist de Chemist tegenkomen.
- Rondrijden tot je een groepje AI tegenkomt, met in het middelpunt hiervan de Chemist in herkenbaar geel pak.
- In dekking blijven en dreigingen spotten. Als de kust veilig genoeg is, instappen en exfiltreren.

Zo probeerde ik het ook een paar keer. Eerste poging: meerdere teams waren met hetzelfde bezig. Werd doorzeeft :P . Tweede poging meer succes, echter bij exfill zat er blijkbaar een sniper te campen. One shot, one kill..... Gelukkig een tweaker gevonden voor donatie. Net ook iemand deze cadeau gedaan, zit nu naar m'n cool down te kijken 8)7 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJG
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:19
cri0s schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:33:

Dit heb ik ook gedaan, maar dan 7 keer de juggernaut voor de weapon case. Die is wel iets lastiger want je krijgt sowieso pvp omdat die case gewoon altijd op de map te tracen is. Dan krijg je die Konig skin (Biohazard). Was een leuke challenge. Vind de combinatie van pve en pvp wel tof. Die pve is ook echt geen makkie.

Wordt sowieso mijn standaard skin.
Vrijdag schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:13:
[...]

Ik had laatst wel drie missies voltooid, maar dat was echt puur toeval en omdat ik automagisch de eisen een beetje kon volgen. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik het op zich een interessante modus vind en het is ook wel leuk om een beetje in rond te dwalen en zelf wat aan te rommelen. Ik ben alleen niet zo weg van het hele PvP aspect.

Wat mij trouwens op zich wel gaaf zou zijn, is als er elementen van een MMORPG in zouden zitten. Dat je bijvoorbeeld een soort Headquarters hebt, waar je dan in kan rondlopen met andere spelers en kan zoeken naar een party.
...aan de andere kant, is dat wellicht niet zo'n heel goed idee met de gemiddelde CoD speler :P
Hoop echt dat ze deze kant op gaan met die mode. Gewoon lekker afkijken van Tarkov. Base game is er prima voor.

[ Voor 28% gewijzigd door BenJG op 22-11-2022 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vrijdag schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 16:13:
[...]

PvP maakt het juist interessant, met alleen bots zou het saai zijn. Je kan trouwens ook een squad joinen, of er in ieder geval om vragen. Ik werd gehunt en kon ze joinen in plaats van dat ze de vijand waren. Verder kan je ook voertuigen repareren, ook iets wat je in een missie tegenkomt. Het stelt allemaal niet veel voor en is vrij simpel, je moet het alleen net even weten en de missies helpen daarbij.

De gemiddelde CoD speler, daar zeg je wat. Ik speelde eerst veel CS-GO Danger Zone en daarbij zijn 9 van de 10 spelers vriendelijk en behulpzaam, dat is hier wel anders. Een teammate van mij wou mij wel reviven, maar eerst al mijn wapens stelen. Ook kills maken en de loot die dan valt, de teammates rennen vooruit en ik heb armor en kogels verbruikt en het dus nodig. De mensen die geen kills hebben gemaakt jatten het direct. Bij Danger Zone zijn de meeste mensen wel zo netjes dat de spullen van een kill voor de persoon zijn die kill heeft gemaakt. Verder is de voice chat voor velen een uitdaging om zo irritant en grof mogelijk te zijn. Van het weekend ging een teammate down en direct keihard schreeuwen en schelden dat ik moet reviven. Toen ik die kant op ging en ging reviven moest ie nog even zeggen dat ik zo wel een braaf jongetje was. De revive direct gestopt en het potje gesloten. Genoeg gehoort over hoe toxic CoD spelers kunnen zijn, nou alles is waar hoor. Niet normaal wat een hoop shit gechat en gedrag.

Verder laat ik nu ook wel veel teammates maar vallen. Ik kan niet constant mijn leven riskeren voor een 12 jarige die niets snapt en down blijft gaan. Sowieso wel grappig met DMZ, 90% van de speler rent direct rechtuit. Ze hebben geen idee waar ze heen gaan of wat ze gaan doen. Ik pak altijd eerst de map erbij om te zien welke missie ik wil gaan doen en zoek een voertuig om er komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-10 14:36

Louw Post

Cerenas

PilatuS schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 17:13:
[...]
De gemiddelde CoD speler, daar zeg je wat. Ik speelde eerst veel CS-GO Danger Zone en daarbij zijn 9 van de 10 spelers vriendelijk en behulpzaam, dat is hier wel anders. Een teammate van mij wou mij wel reviven, maar eerst al mijn wapens stelen. Ook kills maken en de loot die dan valt, de teammates rennen vooruit en ik heb armor en kogels verbruikt en het dus nodig. De mensen die geen kills hebben gemaakt jatten het direct. Bij Danger Zone zijn de meeste mensen wel zo netjes dat de spullen van een kill voor de persoon zijn die kill heeft gemaakt. Verder is de voice chat voor velen een uitdaging om zo irritant en grof mogelijk te zijn. Van het weekend ging een teammate down en direct keihard schreeuwen en schelden dat ik moet reviven. Toen ik die kant op ging en ging reviven moest ie nog even zeggen dat ik zo wel een braaf jongetje was. De revive direct gestopt en het potje gesloten. Genoeg gehoort over hoe toxic CoD spelers kunnen zijn, nou alles is waar hoor. Niet normaal wat een hoop shit gechat en gedrag.
In heel veel games is het gedrag van anderen om te huilen, dat lijkt over de jaren heen alleen maar erger geworden te zijn in mijn beleving.

Ik weet nog wel dat ik als tiener Rainbow Six Black Thorn speelde. Dat was een redelijk kleine community, maar iedereen was vriendelijk, ook na het verliezen van 1v1's e.d. Ook het begin tijd van League of Legends was redelijk humaan, maar als je dat nu ziet. :X

Speel ook nog regelmatig Siege en daar had ik toevallig afgelopen weekend eentje in het team die een ander teamlid dood schoot puur omdat hij de bom defuser had. Hij vroeg er niet eens om, maar schoot meteen de teammate dood om hem te krijgen.

Tegenwoordig probeer ik dus voornamelijk met bekenden te spelen. Er zijn gelukkig ook redelijk wat leuke Nederlandse communities voor verschillende games.

Bij CoD dus ook nog geen Warzone met randoms gespeeld en voor MW2 multiplayer heb ik voice chat uit staan. Ik heb geen zin om anderen mijn avondje gamen te laten verpesten, al helemaal sinds ik tegenwoordig lang niet meer zoveel game als vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Iemand nog de M13B nodig? Ik ga nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Louw Post schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 17:42:
[...]

In heel veel games is het gedrag van anderen om te huilen, dat lijkt over de jaren heen alleen maar erger geworden te zijn in mijn beleving.

Ik weet nog wel dat ik als tiener Rainbow Six Black Thorn speelde. Dat was een redelijk kleine community, maar iedereen was vriendelijk, ook na het verliezen van 1v1's e.d. Ook het begin tijd van League of Legends was redelijk humaan, maar als je dat nu ziet. :X

Speel ook nog regelmatig Siege en daar had ik toevallig afgelopen weekend eentje in het team die een ander teamlid dood schoot puur omdat hij de bom defuser had. Hij vroeg er niet eens om, maar schoot meteen de teammate dood om hem te krijgen.

Tegenwoordig probeer ik dus voornamelijk met bekenden te spelen. Er zijn gelukkig ook redelijk wat leuke Nederlandse communities voor verschillende games.

Bij CoD dus ook nog geen Warzone met randoms gespeeld en voor MW2 multiplayer heb ik voice chat uit staan. Ik heb geen zin om anderen mijn avondje gamen te laten verpesten, al helemaal sinds ik tegenwoordig lang niet meer zoveel game als vroeger.
Dit is de 2e CoD die ik speel. Hier voor alleen Warzone 1 gedaan en dan altijd solo. Nu voor het eerst dat ik een CoD speel met andere mensen. Sowieso vind ik alleen Warzone en DMZ interessant. Daarom ook nog nooit een game gekocht want puur wat schieten zonder tactiek boeit mij niet. Als je er geen hersens voor nodig hebt dan vind ik er weinig aan. Daarom veel Danger Zone gespeelt waarbij ik niet de snelste ben, maar door het slim te spelen wel kan winnen. Hetzelfde met Warzone 1 waarbij je door de juiste keuze's te maken kan winnen. Daarom tot nu toe geen ervaring met de gemiddelde CoD speler. Juist om als een team te spelen en elkaar te helpen om te winnen, dat vind ik het leuke van MP spellen. Samen aan de slag als een team en alles doen om samen het doel te halen is leuk, dus ook dingen als loot delen en het geven aan wie het nodig heeft om het team sterk te houden. Dat ontbreekt met randoms hier totaal terwijl het er bij andere spellen veel meer is. Dan komt de voice chat er nog bij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:48
Cardwizard schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 17:49:
Iemand nog de M13B nodig? Ik ga nu online
Hoelang heb je hiervoor nodig en lukt het vanaf de eerste poging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

@Jopio en @Buddha_ zijn ook geholpen. Als er nog iemand op zoek is naar de M13 mag je gewoon een berichtje sturen en dan help ik als ik online ben en geen cooldown heb. Dat maakt het misschien iets overzichtelijker voor de rest aangezien er geen apart topic is voor DMZ.

Hebben er trouwens nog mensen het probleem dat de Tier 3 missions niet unlocken of doe ik iets verkeerd?
Al mijn Tier 2 missions van Legion zijn completed maar ik krijg Tier 3 niet vrij gespeeld precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
fruitsla2800 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 18:45:
Hebben er trouwens nog mensen het probleem dat de Tier 3 missions niet unlocken of doe ik iets verkeerd?
Al mijn Tier 2 missions van Legion zijn completed maar ik krijg Tier 3 niet vrij gespeeld precies.
Je moet eerst alle andere tier 1 en tier 2 missies doen. Dus naast Legion heb je nog Lotus en die missies moeten eerst. Daarna heb je nog een 3e groep Mous die gelocked is tot je ver genoeg met Legion en Lotus bent. Er moeten flink veel missies worden gedaan in 3 groepen voor je aan tier 3 kan beginnen.

[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 22-11-2022 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThekingofFanta
Astratuner schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 18:39:
[...]

Hoelang heb je hiervoor nodig en lukt het vanaf de eerste poging?
Poeh ik denk 5 minuten. En je moet wel veel ongeluk hebben als iemand je in de tussentijd killed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

PilatuS schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 18:54:
[...]

Je moet eerst alle andere tier 1 en tier 2 missies doen. Dus naast Legion heb je nog Lotus en die missies moeten eerst. Daarna heb je nog een 3e groep Mous die gelocked is tot je ver genoeg met Legion en Lotus bent. Er moeten flink veel missies worden gedaan in 3 groepen voor je aan tier 3 kan beginnen.
Oh oké op die manier. Dan heb ik nog wel even te gaan voor ik aan die tier 3 kom. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik ben weer klaar met weggeven vanavond, morgen nieuwe ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 16:23
Zephyer schreef op zondag 20 november 2022 @ 22:34:
Even hoor... Tier1 (HC);
  • Je ziet niet actief (popup) wanneer je je waar XP voor krijgt, bijv. een vlag cappen = 50 punten
  • Je ziet niet wie je neerschiet... of door wie je word neergeschoten..
  • Je ziet niet hoe iemand een ander neerschiet.
Nu zou dit niet ontzettend erg zijn, ware het niet dat specifieke mensen nu niet zichtbaar gerapporteerd kunnen worden als men enkel bijv. headshots geven. Ligt dit nu aan mij ... ?

Los even dat ik graag wil weten hoeveel xp ik krijg met elke actie ik uitvoer... :+
Niemand die bovenstaande ook heeft, of heb ik dan specifieke settings verkeerd staan waardoor ik bijv. de info niet zie/krijg }:O

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Niet online
fruitsla2800 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 18:45:
@Jopio en @Buddha_ zijn ook geholpen. Als er nog iemand op zoek is naar de M13 mag je gewoon een berichtje sturen en dan help ik als ik online ben en geen cooldown heb. Dat maakt het misschien iets overzichtelijker voor de rest aangezien er geen apart topic is voor DMZ.

Thank you sir! Ging super snel. 👌🏻👏🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNewBlood
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 01-09 20:42
Zojuist ook de M13B bemachtigd, ik kan ook wel doorgeven eventueel.

Daarna was ik in nieuwe match voor de Weapon Cas level 3 gegaan en daar zit dan iedereen met een Riot Shield rond te campen, dus die zijn we kwijtgespeeld..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het wordt wel tijd dat je net zoals bij de vorige versie wapens kan opslaan. Zeker bij DMZ als je naar een ander wapen gaat en weer terug moet je alles weer opnieuw doen. Vreemd dat dit er eerst wel was en nu niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
ThekingofFanta schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 19:07:
[...]

Poeh ik denk 5 minuten. En je moet wel veel ongeluk hebben als iemand je in de tussentijd killed
Toen ik iemand ermee aan het helpen was knalde hij een random dude die aan het extracten was snoeihard neer met zijn nieuwe M13B. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De spawns in mp trekken echt op geen reet. Gewoon midden in de map spawnen 1 meter lopen en dood of naast of voor een enemy spawnen pfff

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Jarenlang vond ik de meeste CoD games maar muah, het leukste was de zombie mode voor mij, maar wat speelt deze lekker weg en ik kan niet zeggen waarom eigenlijk. Als ik denk even snel een potje spelen is het zo weer uren later :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik niet snap. Ik lig op mijn buik. Schiet een volledig magazijn met 30 kogels neer op iemand die passeert. Niet dood die persoon draait zich om e ja tuurlijk prijs e....
Pagina: 1 ... 55 ... 85 Laatste