Ja dat kan dus wel Coop, maar niet op 1 console. Ook een manier om meer mensen CoD te laten kopen. Dat vind ik ook wel een beetje zuinig gedaan. Enige verklaring waar ze zich achter kunnen verschuilen is dat je elkaars scherm kunt zien en daarmee teveel info hebt. Ik heb het nog niet gespeeld, maar in het verleden was Coop ook nog wel eens zo dat de 1 de ander moest coachen. Ik vind het geen sterk argument, maar een andere reden kan ik echt niet verzinnen.crimby schreef op maandag 21 november 2022 @ 08:56:
[...]
Wat was dit een grote teleurstelling zeg! Ik dacht dat Cooperative modus wel Coop kon, maar niet dus... uiteindelijk met veel pijn en moeite een private match tdm kunnen starten (wat compleet bugged is) en dat even kunnen spelen...
Iets anders:
Hoewel ik het principe van het unlocken van gear wel goed gedaan vind, kunnen ze dit wel eenvoudig duidelijker maken voor de speler. Omdat het soms een hele reeks van afhankelijkheden zijn en je alleen de laatste ziet bij wat je wilt unlocken.
Het zou simpelweg zo moeten zijn:
Unlock scope X:
Operator level 17 - M4 level 7 - FTAC Recon level 13 - Shotgun lvl 5
Waarbij dat dynamisch is. Dus als je level 20 bent zie je de eerste dependency niet meer.
Dan zie je altijd in 1 oogopslag de volgorde van wat je moet doen en dit kan zeer eenvoudig en makkelijk in beeld staan. Grote gemiste kans..
Ik vind het matchmaking proces in CoD altijd wel prima de laatste decennia
Het niveauverschil lijkt wel erg groot.
Note to self: haal die wijsvinger eens van de trigger af en schiet met kortere bursts..