Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-10 01:47
Hahaha blijft toch mooi die glitches _O- _O-

[ Voor 24% gewijzigd door MrGizMo op 18-11-2022 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-09 09:29
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 17:52:
[...]

Ow ja lol op die manier. Ik ga niet elke random zo uitnodigen dan heb ik binnenkort een enorme vrienden lijst..
Ooo neeeee 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:36

Louw Post

Cerenas

Gaat lekker met de servers. Dacht even lekker Ground War te doen, maar 2 van de 3 games heb ik nu al een disconnect..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KU6xP0SEOOwoEs_S4bj1lor9bUk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YLNK9m85D753aB4x6VPTJEec.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:51
Ik heb dus het probleem dat ik al zeker 4x het balkje voor een token vol heb maar ik geen tokens krijg...

En ik heb wel de Battle Pass aangeschaft en de eerste 3 tokens gewoon zaken geunlocked.

Wat is dat voor een shitzooi dan... Meer mensen last van?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MYo6MVoFPmTi4XYfU1SC0I1z4B8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AFc8OozW0MQeiupG6MMiEZFj.jpg?f=fotoalbum_large

Edit: Ook al heb ik mijn xbox niet in stand-by modus. Een restart gedaan vanuit het Xbox menu, spel opnieuw opgestart en ik had gelukkig mijn tokens.

Spel uit quick resum verwijderen werkte niet.

[ Voor 13% gewijzigd door stijn1309 op 18-11-2022 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:35
Pfooeee wat verschrikkelijk die M13 unlock in DMZ zeg. Ook heel top als je dood gaat en weer een extra ronde moet gaan grinden voor tier 3 armor en gasmasker. Wil nog niet echt lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-10 20:17

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Alexknl schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 22:20:
Pfooeee wat verschrikkelijk die M13 unlock in DMZ zeg. Ook heel top als je dood gaat en weer een extra ronde moet gaan grinden voor tier 3 armor en gasmasker. Wil nog niet echt lukken.
Welk platform speel je? Kan hem anders wel gewoon droppen voor je denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelodeon
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-04-2024
Ik heb de M13B inmiddels unlocked.
+/- 10 pogingen nodig gehad voordat ik eindelijk eens geluk had met een lobby waarbij ik, en op tijd in de radiation zone was, en niet door een full squad werd opgewacht bij de exfil zones...

[ Voor 27% gewijzigd door mikkelodeon op 19-11-2022 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cardwizard schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:50:
[...]

Zoals ik eerder deze week al zei: ik helemaal verbaasd van de skills van mijn zoon.

Was inmiddels dus al een hele tijd bezig om de M13B te krijgen, oh zal ik even proberen? Tweede poging.. hier aub ik ga chillen tot straks :X
Het moment dat elke gamende vader vreest :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 02:39
Met MW 2019 was een regiment (of hoe heet dat ook alweer?) dat je een clan kon starten. Is daar al iets meer bekend over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Die M13 schijnt lastig te zijn.

(Heb iemand neergeschoten die het ding had en toen was het na de extract klaar :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:50

Oxigeon

En zo is dat!

Is die m13 dan echt een bazenwapen? Ik bedoel. Is het de met een beetje pech "grind" waard? Anders ga ik vandaag of morgen eens proberen of ik dat ding kan bemachtigen...

Indien het wapen echt zo goed is is het toch een kwestie dat iedereen met dat wapen rondloopt? Diegene dan killen en dan exfillen?

Klinkt in elk geval allemaal makkelijker dan het is denk ik haha.

Daarna is het een kwestie om het wapen in de insured slot te doen? Of hoe wordt je het dan niet meer kwijt?
Hoe lang ben je een insured wapen kwijt als je gesloopt wordt ingame met dat wapen

Edit: contraband wapen ben je voorgoed kwijt toch als je gekillt wordt?

[ Voor 26% gewijzigd door Oxigeon op 19-11-2022 08:16 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-10 15:57
Vrijdag schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 00:12:
[...]

Het moment dat elke gamende vader vreest :P
Had hier juist gisteren zo'n moment waar elke vader het ooit hoopt te gaan meemaken 8) , zoon heeft onlangs Fortnite ontdekt en was met z'n vrienden bezig. Mocht het ook even proberen, waarbij ik meteen meerdere van z'n vriendjes af heb geknald >:) . Zoon was helemaal onder de indruk van m'n skills _/-\o_ . Hoe lang zou ik nog beter zijn... maanden, weken, paar dagen :P ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:29

GG85

.......

Iemand die de M13B voor me wil droppen (en een exfil doen neem ik aan)?

Paar keer geprobeerd maar niet te doen solo. Vaak is ie ook al weg of lopen er nog een paar teams.

Geef ik hem daarna weer door aan anderen.

@Ryada THX!

[ Voor 55% gewijzigd door GG85 op 20-11-2022 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 16:38

Ryada

She/Her

Net getest en je kan een insured versie droppen van de m13b en daarmee exfillen. Daar unlock je het wapen ook mee voor MP

Steam: Ryada.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:25
Oxigeon schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 08:14:
Is die m13 dan echt een bazenwapen? Ik bedoel. Is het de met een beetje pech "grind" waard? Anders ga ik vandaag of morgen eens proberen of ik dat ding kan bemachtigen...

Indien het wapen echt zo goed is is het toch een kwestie dat iedereen met dat wapen rondloopt? Diegene dan killen en dan exfillen?

Klinkt in elk geval allemaal makkelijker dan het is denk ik haha.

Daarna is het een kwestie om het wapen in de insured slot te doen? Of hoe wordt je het dan niet meer kwijt?
Hoe lang ben je een insured wapen kwijt als je gesloopt wordt ingame met dat wapen

Edit: contraband wapen ben je voorgoed kwijt toch als je gekillt wordt?
Geen idee of het zo’n geweldig wapen is maar ik ben het eens met een YouTuber die zegt dat het belachelijk is dat je een game koopt en een gratis wapen in het f2p gedeelte moet zien te pakken. Hopelijk komt het wapen ook gewoon in de mp beschikbaar.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-10 16:17

Metian

Snert is vies

Lekker Ventje schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 12:26:
[...]

Geen idee of het zo’n geweldig wapen is maar ik ben het eens met een YouTuber die zegt dat het belachelijk is dat je een game koopt en een gratis wapen in het f2p gedeelte moet zien te pakken. Hopelijk komt het wapen ook gewoon in de mp beschikbaar.
Marketing he. Dit is puur en alleen gedaan om te zorgen dat men ook het Warzone gedeelte gaat spelen, alleen maar om een wapen te unlocken.

Enige wat ik me af vraag is hoe lang het wapen te krijgen is. Anders wacht ik nog wel even tot de meeste hem hebben, dan is het niet zo lastig meer om hem even snel te fixen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Zojuist pas begonnen met Warzone 2.0 en eerste paar potjes waren erg tof! Klopt het dat de wapens geen kleur meer hebben en dat de kwaliteit/kracht wordt weergegeven door de vijf puntjes (1 minst krachtig, 5 meest krachtig)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4 vs 6 starten in domination. Waarvan 3 team maten die afk staan. Conclusie 1 vs 6. Hopeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Klopt het dat er een bug is waardoor je geen tokens verdient in de battle pas? Net een uur FFA gespeeld, zes levels gestegen, maar niks aan tokens gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:36
Iemand die mij wil helpen aan de M13B? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 14:49:
Graag wil ook ene. Maar niet geïnstalleerd warzone lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Rivanov schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 14:49:
Ik kan hem wel droppen voor je als je wil. Dan kan jij hem doorgeven aan @Wolverine9000 eventueel want er zit een cooldown van 2 uur op. Of omgekeerd maakt mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fruitsla2800 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:08:
[...]

Ik kan hem wel droppen voor je als je wil. Dan kan jij hem doorgeven aan @Wolverine9000 eventueel want er zit een cooldown van 2 uur op. Of omgekeerd maakt mij niet uit.
Kan je die in mp ook droppen. Toch enkel in warzone of dmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Wolverine9000 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:21:
[...]
Kan je die in mp ook droppen. Toch enkel in warzone of dmz
In dmz normaal. Daar kan ik het droppen en dan moet je naar exfill gaan met dat wapen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fruitsla2800 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:24:
[...]

In dmz normaal. Daar kan ik het droppen en dan moet je naar exfill gaan met dat wapen.
Dat zal niet lukken dan want speel dmz en warzone nooit. En ook niet geïnstalleerd. Toch bedankt voor het aanbod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:47
Wolverine9000 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 14:16:
4 vs 6 starten in domination. Waarvan 3 team maten die afk staan. Conclusie 1 vs 6. Hopeloos
Gisteren 2vs6 search en destroy gespeeld.. dacht even om te leaven maar uiteindelijk nog met 5-2 gewonnen ook! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijk860
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-10 20:01
Na het behalen van de M13B ben ik op zoek naar wat Tweakers die vanavond met mij mee de DMZ weapon cache willen exfillen.

Iemand die mee wilt doen?

Levert je een mooie operator skin op en nog wat spulletjes.

MBP 13 2017, Mac mini 16/256gb, iPad Pro M1/128 Iphone 15 Pro 256, PS5,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 15:25:
[...]

Dat zal niet lukken dan want speel dmz en warzone nooit. En ook niet geïnstalleerd. Toch bedankt voor het aanbod
Installeer dan effe dmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Oxigeon schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 08:14:
Is die m13 dan echt een bazenwapen?
Vind hem wel matig atm
spijk860 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:09:
Na het behalen van de M13B ben ik op zoek naar wat Tweakers die vanavond met mij mee de DMZ weapon cache willen exfillen.

Iemand die mee wilt doen?

Levert je een mooie operator skin op en nog wat spulletjes.
Aan welk tijdstip zit je te denken?

[ Voor 50% gewijzigd door MrGizMo op 19-11-2022 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das 115 gb dacht ik e

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb je geen ruimte dan. Dmz is best proberen waard hoor. Niet echt te vergelijken met warzone

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd geen ruimte voorlopig. Mss in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 02:39
Kan Crossplay niet uit met Warzone als PC player? Wij sluiten nu controllers aan om de aimlockers nog enigzins te kunnen overmeesteren maar ook in deze Warzone weer erg overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinpr
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 09:48
Zijn er eigenlijk nog clans in MW2?

Ik ben 28 jaar, werk fulltime en speel graag wat potjes samen in teamverband. Ik ben de meeste avonden en weekends wel online. Vroeger aan veel toernooien mee gedaan maar dat niveau haal ik nu niet meer. Ik begrijp echter wel hoe teamwork werkt :) Vroeger vooral een leader maar nu volg ik liever in het team.

Welk(e) team / clan / community zoekt nog leden? Stuur mij even een berichtje :) Ik speel op PC!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-10 19:31
Timbox88 schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 13:26:
Zojuist pas begonnen met Warzone 2.0 en eerste paar potjes waren erg tof! Klopt het dat de wapens geen kleur meer hebben en dat de kwaliteit/kracht wordt weergegeven door de vijf puntjes (1 minst krachtig, 5 meest krachtig)?
5 puntjes betekend 5 attachments dus ja die zijn vaak beter.

Wat ik even vergeten was dat de perks op je loadout wapen niet werken in WZ 2.0 😂

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-10 17:44
Metian schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 12:30:
[...]

Marketing he. Dit is puur en alleen gedaan om te zorgen dat men ook het Warzone gedeelte gaat spelen, alleen maar om een wapen te unlocken.

Enige wat ik me af vraag is hoe lang het wapen te krijgen is. Anders wacht ik nog wel even tot de meeste hem hebben, dan is het niet zo lastig meer om hem even snel te fixen.
Vertrouw daar ook maar niet op, je moet dat ding ook nog even extracten. Genoeg spelers die even je extraction komen heisten. Het lijkt af en toe net alsof je in de Darkzone (The Division) rond loopt, alleen maar prayen op extractende spelers, zelfs in de opstijgende heli ben je niet veilig.

Vanmiddag ook weer gewacht op de heli en terwijl ik er in spring klimt er ook even een groepje van 3 aan boord in eerste instantie wordt ik nog gespaard totdat de heli opstijgt en één van de spelers het lumineuze idee heeft om aan boord een vuurgevecht te starten. Dan allemaal maar dood, Thermite in een kleine ruimte FTW! :+

De manier van extracten en de opzet van DMZ is wel iets waar nog wel het een en ander aan gesleuteld mag worden. (meer extraction plekken of zelf op te roepen extraction, misschien in combinatie met iets voor de mensen die gewoon even in als Single player willen looten.)

Zo'n PVP gebied zou voor die M13 ook wel een uitkomst zijn, gisteren nog met 3 of 4 teams in zo'n gebied lopen zoeken naar iets wat al weg was. :+ Viel me overigens mee dat iedereen vooral opzoek was naar de Chemist en niet naar elkaar.

Verder wel vermakelijk hoor die DMZ, krijg zeker weer het positieve gevoel dat de Division altijd leuk maakte om in rond te lopen. Zeker wanneer je op pad bent met een paar gasten die gewoon een beetje willen spelen, missies doen en looten.

[ Voor 14% gewijzigd door TIGER1125 op 19-11-2022 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:17
ok na een half uur DMZ nog steeds niet gelukt om de wapen te krijgen... iemand bereid om mij even te helpen?
Begin nu al weer echt een hekel aan t spel te krijgen... wapens achter bepaalde modes zetten zodat je die verplicht moet spelen :kots:.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:35
Moet zeggen, deze avond wat potjes DMZ gespeeld met een maat van me, eigenlijk best wel tof. Ben totaal geen Warzone speler maar nu ik DMZ redeijk onder de knie heb is het eigenlijk wel leuk. Je komt vrijwel geen echte spelers tegen, laat me een beetje denken aan Outbreak van Cold War. Beetje objectives hier en daar voltooien op de map en wat groepen NPC's knallen. Levert ook nog best wat XP op en de RPK natuurlijk bijna max level hierdoor. Met als hoogtepunt op het laatste moment exfillen wanneer de storm de hele map bedekt heeft en we nog mensen vanuit de heli knallen om te vertrekken met flink wat keys op zak. Ik zie me dit wel vaker spelen als afwisseling op MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

FireBladeX schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 22:09:
ok na een half uur DMZ nog steeds niet gelukt om de wapen te krijgen... iemand bereid om mij even te helpen?
Begin nu al weer echt een hekel aan t spel te krijgen... wapens achter bepaalde modes zetten zodat je die verplicht moet spelen :kots:.
Wil hem wel droppen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ik snap DMZ eigenlijk nog niet echt en zeker niet dat mensen het hier vergelijken met Warzone. In mijn ogen totaal iets anders,.. behalve dat beide eindigen ofwel in de dood ofwel in een helikopter.

Ik zat laatst met een vriend en toen deden we wat missies.. dus ik dacht dat is het.. maar toen ik gisteravond zelf aan de bak ging zat ik in een groepje die alleen maar NPC’s aan het neerknallen was… ik was dan wel de enige die wel het exfill haalde.

Maargoed wat is nou eigenlijk hèt doel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21:26
Als je tijd hebt, kun je mij er ook blij mee maken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Exactor it schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 22:46:
[...]

Als je tijd hebt, kun je mij er ook blij mee maken!
Zal je een berichtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Nou, dat ging soepel zeg. Hartelijk dank!

Als er tweakers zijn die hem ook willen, laat maar horen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fruitsla2800

fruitsla2800

Exactor it schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 23:04:
[...]

Geen probleem. Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Hebben anderen ook problemen met battle pass tokens? Die van mij blijven op nul staan terwijl ik er eerder vandaag 5 waren. Krijg ook geen progressie na potjes.

Edit: de derde restart herstelde het probleem.

[ Voor 13% gewijzigd door Exactor it op 19-11-2022 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:22
Dmz is eigenlijk te vergelijken zeker met the Division?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
pina schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 23:40:
Dmz is eigenlijk te vergelijken zeker met the Division?
Is niet een slechte vergelijking eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ik blijf hier op de PS5 wel continu met een probleem van zogenaamd missende DLC packs zitten voor Warzone/DMZ. Zeer frustrerend. Ene moment kan ik spelen, andere moment mis ik ineens spontaan de download. Kan ik op install drukken maar gebeurt er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
crimby schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 22:37:
Ik snap DMZ eigenlijk nog niet echt en zeker niet dat mensen het hier vergelijken met Warzone. In mijn ogen totaal iets anders,.. behalve dat beide eindigen ofwel in de dood ofwel in een helikopter.

Ik zat laatst met een vriend en toen deden we wat missies.. dus ik dacht dat is het.. maar toen ik gisteravond zelf aan de bak ging zat ik in een groepje die alleen maar NPC’s aan het neerknallen was… ik was dan wel de enige die wel het exfill haalde.

Maargoed wat is nou eigenlijk hèt doel?
Gisteren met een vriend van mij DMZ gespeeld voor die M13B gun ofzo... 2x volledig rond gelopen in die gascirkel maar die gast niet tegen gekomen...

Eerste keer nog een exfill gehaald en zijn we het hele potje alleen NPC's tegengekomen, 2de potje waren we er klaar mee, alleen werden we bij de exfill neergehaald door echte spelers.

Maar voor ons was het spel en het doel totaal onduidelijk en ook hoe je dus bepaalde zaken haalt. Je moet dan weer op Youtube een filmpje van een content creator kijken om te weten hoe en wat... ik vind dat dit "moet" toch echt wel jammer van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Exactor it schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 23:21:
Hebben anderen ook problemen met battle pass tokens? Die van mij blijven op nul staan terwijl ik er eerder vandaag 5 waren. Krijg ook geen progressie na potjes.

Edit: de derde restart herstelde het probleem.
Ik heb hier ook last van als ik in een party speel. Gelukkig komen ze na een paar restarts wel de behaalde token!

Daarnaas heb ik nog iets "shits" ontdekt. Je hebt 10 custom loadouts.. verwijder is je eerste loadout... in WZ in een buy station staat die wel als eerste, maar onder de afbeelding van je huidige eerste loadout. Pas na 3x begreep ik pas wat er fout ging...

Toen weer een 10de custom loadout aangemaakt en die goed ingesteld en alles klopte weer...

Maar helaas is dit wel zo'n beetje de staat waarin tegenwoordig spellen worden afgeleverd... veel bugs en problemen. Heb ook nog steeds elk potje wel lag in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Exactor it schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 23:04:
[...]

Nu tijd toevallig? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Heb je nu toevallig tijd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 08:50
Gisteren voor het eerst DMZ gespeeld, ik snapte er in eerste instantie niets van. Maar idd met wat uitleg online prima. Een paar geslaagde exfills en een paar KIA. De laatste keer door een aantal andere spelers. Die de exfill locatie overvallen.

Dat laatste komt een beetje in de buurt van The Division 2 Dark Zone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Voor de PC spelers hier, ik heb wat performance issues met mijn GPU die moet ik vervangen. Daarvoor heb ik al er advies gevraagd in een ander forum hier.

Wat gebruiken jullie als CPU en GPU voor bijvoorbeeld 1440p?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenD92
tommy2005 schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:50:
Voor de PC spelers hier, ik heb wat performance issues met mijn GPU die moet ik vervangen. Daarvoor heb ik al er advies gevraagd in een ander forum hier.

Wat gebruiken jullie als CPU en GPU voor bijvoorbeeld 1440p?
Ik speel 1440p met een 3700x en 3070, waar de gpu de bottleneck is. Voor 1440p zou ik een 3080 aanbevelen (minimaal). Ik haal 100-140 fps. Mast afgelopen week schommelde het ook eens rond de 80-90 fps en het schokte.. niet te doen 🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:50

Oxigeon

En zo is dat!

tommy2005 schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:47:
Gisteren voor het eerst DMZ gespeeld, ik snapte er in eerste instantie niets van. Maar idd met wat uitleg online prima. Een paar geslaagde exfills en een paar KIA. De laatste keer door een aantal andere spelers. Die de exfill locatie overvallen.

Dat laatste komt een beetje in de buurt van The Division 2 Dark Zone.
Wij hebben in totaal met 3 vrienden 2 potten dmz gespeeld. Eerste keer werden we ergens midden op de map overhoop geschoten.

2e keer op ongeveer 100mtr van de exfill uit de auto gestapt. Dan te voet verder en kijken of er meerdere teams in de buurt zijn.

Dat laatste was het geval aan de manier van lopen te zien. Dus toen ze out in the open liepen het vuur geopend en het team gewiped. Helaas geen tijd meer om de backpacks van die gasten te checken omdat de heli alweer vertrok. Al met al best een leuke game mode

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 19:02
Ik snap niks van die loadouts.
Ik heb een paar games gespeeld en ben nu al mijn contraband wapens kwijt.
Echter staat er ook nog 1 zelfgekozen wapen bovenin (secured ofzo?) maar die krijg ik met geen mogelijkheid geselecteerd met als gevolg dat ik elke game nu begin zonder wapens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-10 19:31
CHKYBSTRD schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 19:38:
[...]

5 puntjes betekend 5 attachments dus ja die zijn vaak beter.

Wat ik even vergeten was dat de perks op je loadout wapen niet werken in WZ 2.0 😂
Kom er net achter dat de perks op je loadout alleen werken als je een stronghold loudout bemachtigd. Was iedereen hier al van op de hoogte?

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quick fix of ghost als perk. Ben meer en meer geneigd om naar quick fix te gaan. Voor de mp

[ Voor 7% gewijzigd door Wolverine9000 op 20-11-2022 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ik heb dus mijn vrouw zo ver om vanavond eens samen COD te proberen. Hier al ervaringen met splitscreen coop?

Krijg je op de PS geneuzel met meerdere accounts/ps plus abbo’s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Toevallig niet om negen uur sochtends op zondag. :+ Vanavond ben ik wel online.Ik heb wel al met iemand afgesproken dat ding te droppen. Geen idee of je het 'trukje' achter elkaar kan doen. Zo niet, zal het vast binnenkort goed komen. (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Wolverine9000 schreef op zondag 20 november 2022 @ 11:29:
Quick fix of ghost als perk. Ben meer en meer geneigd om naar quick fix te gaan. Voor de mp
Voor hard point vind ik quickfix ideaal. Voor andere modi gebruik ik Ghost al weet ik niet hoe zinvol dat is aangezien je op de radar komt als je schiet. Het scheelt wel wanneer je flankt overigens.

___

Ondanks dat ze wellicht iets te krachtig zijn vind ik de oneshot wapens marksman rifles (althans die 3 die echt oneshot uitdelen) en de shotguns erg leuk om mee te spelen. Ze komen dit keer echt goed mee waar ik in eerdere cods toch meestal volautomatisch wilde schieten.

[ Voor 25% gewijzigd door Exactor it op 20-11-2022 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tommy2005
Aomi schreef op zondag 20 november 2022 @ 11:08:
Ik snap niks van die loadouts.
Ik heb een paar games gespeeld en ben nu al mijn contraband wapens kwijt.
Echter staat er ook nog 1 zelfgekozen wapen bovenin (secured ofzo?) maar die krijg ik met geen mogelijkheid geselecteerd met als gevolg dat ik elke game nu begin zonder wapens...
Contraband wapens verlies je zodra je dood gaat in DMZ. Je krijgt ze ook niet meer terug.

Secured wapen, gaat op een cooldown van 2 uur zodra je dood gaat.

Als je het overleefd en een exfill hebt, dan neem je de wapens die je had mee terug, deze kan je dan weer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 23:22
JeroenD92 schreef op zondag 20 november 2022 @ 09:53:
[...]

Ik speel 1440p met een 3700x en 3070, waar de gpu de bottleneck is. Voor 1440p zou ik een 3080 aanbevelen (minimaal). Ik haal 100-140 fps. Mast afgelopen week schommelde het ook eens rond de 80-90 fps en het schokte.. niet te doen 🥲
80-90fps is wellicht niet genoeg in een shooter maar dan kan het niet’schokken’. Het schokken heeft meer te maken met de game die nog niet geoptimaliseerd is en latency lijkt me. Ik speel op 1440p, 5600x en een 3080 en alles op Ultra. Dat schokken heb ik ook wel eens en als ik dan via Tab de latency check zit dit boven de 100..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenD92
Baltar schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:24:
[...]

80-90fps is wellicht niet genoeg in een shooter maar dan kan het niet’schokken’. Het schokken heeft meer te maken met de game die nog niet geoptimaliseerd is en latency lijkt me. Ik speel op 1440p, 5600x en een 3080 en alles op Ultra. Dat schokken heb ik ook wel eens en als ik dan via Tab de latency check zit dit boven de 100..
Latency, als in hoge ping bedoel je? Daar zaten geen uitschieters in.

Maar wellicht was het een combinatie van Driver update / optimalisatie richting de game en de update van S1. Ik weet het ook niet... Nu is het al een stuk beter :) én is het weer terug naar 100+ FPS.
Momenteel heb ik mijn graphics wel wat omlaag bijgesteld.

Edit: Overigens kom ik van CS af en begrijp wel hoe het zit met FPS/Ping e.d.
Ik vond het wat vreemd dat COD wat stroever leek te draaien op mijn PC deze week.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenD92 op 20-11-2022 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:13
Hihi, gister in shoothouse mijn shield een potje proberen te levelen. Dat had iemand van de tegenstander door en die kwam me telkens opzoeken voor een gratis kill. Dan gaat het ineens snel! Ga ik voortaan ook doen als ik het door heb. Kost je 1 potje, maar bespaart iemand echt meerdere potjes grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
HenkEisDS schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:05:
Hihi, gister in shoothouse mijn shield een potje proberen te levelen. Dat had iemand van de tegenstander door en die kwam me telkens opzoeken voor een gratis kill. Dan gaat het ineens snel! Ga ik voortaan ook doen als ik het door heb. Kost je 1 potje, maar bespaart iemand echt meerdere potjes grinden.
Als je lui met een platinum shield ziet, draai je ff om. Ze moeten 10 backsmacks hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knife heel leuk op farm en embassy 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:13
Ah vandaar. Ik heb een grijze camo, misschien zag hij die aan voor platinum. Of hij was gewoon in een goede bui. Either way vond ik het erg vermakelijk.:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die FTAC Recon, wat een dramawapen zeg :') 10 patronen per magazijn, herladen duurt een eeuwigheid, enorme recoil, standaard op single shot met weinig schade... :{

Ohja en echt, flash moet generfed worden. Zelfs al draai je je om en sta je aan de andere kant van de kamer ben je alsnog verblind. De range is veel te groot.

Of Battlehardened moet een buff krijgen. Want dat is nu een onbruikbare perk.

[ Voor 60% gewijzigd door Vrijdag op 21-11-2022 00:15 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:40
Mocht iemand zin en tijd hebben om me te helpen de m13 te halen zou dat mooi zijn. Speel zelf op XSX. GT: Xgar NL

Speel zelf puur de gewone mp, maar wil wel graag dit wapen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 19:02
tommy2005 schreef op zondag 20 november 2022 @ 12:58:
[...]

Contraband wapens verlies je zodra je dood gaat in DMZ. Je krijgt ze ook niet meer terug.

Secured wapen, gaat op een cooldown van 2 uur zodra je dood gaat.

Als je het overleefd en een exfill hebt, dan neem je de wapens die je had mee terug, deze kan je dan weer gebruiken.
Maar ik kan heel dat secured wapen niet kiezen. Ook niet na 2 uur, dat bedoel ik. Als ik 'm selecteer staat ie bij m'n loadout maar als ik dan een pagina verder ga dan is m'n hele loadout weer leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:29

GG85

.......

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jcB3BERvG-qbOeRgXXASoOo-6Nk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0DazFZwWuJ7E7yH4xKMS44uy.png?f=fotoalbum_large

Meer mensen bij wie het LVL16 BAS-P barrel niet unlockt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
@Exactor it Nu tijd voor de M13B? :+

[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 20-11-2022 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy2005
Aomi schreef op zondag 20 november 2022 @ 17:23:
[...]

Maar ik kan heel dat secured wapen niet kiezen. Ook niet na 2 uur, dat bedoel ik. Als ik 'm selecteer staat ie bij m'n loadout maar als ik dan een pagina verder ga dan is m'n hele loadout weer leeg.
Ik zit nu niet in de buurt van mijn pc, anders had ik je even door de stappen heen genomen. Misschien kan iemand anders je nu even uit de brand helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Krijgen meer mensen vaker geen battlepass xp na een potje van iets gespeeld te hebben?

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
daltona schreef op zondag 20 november 2022 @ 20:41:
Krijgen meer mensen vaker geen battlepass xp na een potje van iets gespeeld te hebben?
Bij mij staat er iedere keer 0 XP, maar ik level wel gewoon door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
PilatuS schreef op zondag 20 november 2022 @ 20:46:
[...]

Bij mij staat er iedere keer 0 XP, maar ik level wel gewoon door.
Bij mij staat dat soms ook, maar lijkt wel alsof jet niet verder lvlt

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Baltar schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:24:
[...]

Schokken heb ik geen last van in de gewone Multiplayer.
Warzone is een heel ander verhaal..

Zeker bij de drop staat het beeld letterlijk stil.dat heeft echt een patch nodig om dat te verhelpen 8)7 8)7 .
Of het heeft met de servers te maken.
Dat is dus nog twijfel wat het precies is.
Het is in elk geval is het wel de game zelf..

Ik speel op een legion 5 pro laptop met 5800h en 3070
En een pc met een 12700k en 3080ti

[ Voor 15% gewijzigd door freaky35 op 20-11-2022 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
freaky35 schreef op zondag 20 november 2022 @ 21:09:
[...]

Schokken heb ik geen last van in de gewone Multiplayer.
Warzone is een heel ander verhaal..

Zeker bij de drop staat het beeld letterlijk stil.dat heeft echt een patch nodig om dat te verhelpen 8)7 8)7 .
Of het heeft met de servers te maken.
Dat is dus nog twijfel wat het precies is.
I nelk geval is het wel de game zelf..

Ik speel op een legion 5 pro laptop met 5800h en 3070
En een pc met een 12700k en 3080ti
Er zijn bepaalde plekken waar de boel compleet vastloopt. Vooral de vliegveld terminal is heel erg. Na iets van 2 minuten gaat het weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat ik zeker 10 potjes na elkaar zweters of zware sbmm heb. Miljaarde.... 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Wolverine9000 schreef op zondag 20 november 2022 @ 22:08:
Denk dat ik zeker 10 potjes na elkaar zweters of zware sbmm heb. Miljaarde.... 😉
Dan ben je gewoon goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb maar 1.09 kd hoor. Gewoon de voetstappen moeten minder luider zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-10 13:37
Waarom hebben ze alleen voor Shoothouse een aparte mode gemaakt en niet voor die andere map, Shipyard ofzo?

Tot nu toe heb ik de Shipyard map nog niet gehad ook. Waar zit die in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:23
Even hoor... Tier1 (HC);
  • Je ziet niet actief (popup) wanneer je je waar XP voor krijgt, bijv. een vlag cappen = 50 punten
  • Je ziet niet wie je neerschiet... of door wie je word neergeschoten..
  • Je ziet niet hoe iemand een ander neerschiet.
Nu zou dit niet ontzettend erg zijn, ware het niet dat specifieke mensen nu niet zichtbaar gerapporteerd kunnen worden als men enkel bijv. headshots geven. Ligt dit nu aan mij ... ?

Los even dat ik graag wil weten hoeveel xp ik krijg met elke actie ik uitvoer... :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-10 19:07

rCk

Vrijdagavond heel goed vermaakt met @Devo88 ! Nog even meegedaan in de game met oa @Wolverine9000 die er ook bij zat. Daarna met Devo nog tot in midden vd nacht lekker zitten ouwehoeren en knallen! Was leuk.

Gisteren DMZ met maatje gedaan voor die M13B. Hij had hem alleen in 1x, wij samen meer dan 15 pogingen. Achteraf gezien had hij hem gewoon kunnen droppen uiteraard 🤓 daar kwam @smokeintheface mee toen ik hem er ook aan hielp… toch handig zo’n slimme ingeving 😂

Verder begin ik de game echt steeds leuker te vinden en speelt echt lekker.
SBMM is soms nog wel kut, hier en daar bugs (partys en de daily challenges die niet altijd blijven hangen). Of heeft iemand daar nog een fix voor?

Verder ervaarde ik mega lag bij DMZ als er meerdere spelers in de buurt waren en bij Warzone zelf al helemaal.
Ik heb meer dan genoeg snelheid, Ping >20, zou het niet aan moeten liggen.
Latency schiet dan omhoog naar 60-110 :/

Bij wie is dat nog meer en heeft iemand daar ook en fix voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rCk schreef op zondag 20 november 2022 @ 22:45:
Vrijdagavond heel goed vermaakt met @Devo88 ! Nog even meegedaan in de game met oa @Wolverine9000 die er ook bij zat. Daarna met Devo nog tot in midden vd nacht lekker zitten ouwehoeren en knallen! Was leuk.

Gisteren DMZ met maatje gedaan voor die M13B. Hij had hem alleen in 1x, wij samen meer dan 15 pogingen. Achteraf gezien had hij hem gewoon kunnen droppen uiteraard 🤓 daar kwam @smokeintheface mee toen ik hem er ook aan hielp… toch handig zo’n slimme ingeving 😂

Verder begin ik de game echt steeds leuker te vinden en speelt echt lekker.
SBMM is soms nog wel kut, hier en daar bugs (partys en de daily challenges die niet altijd blijven hangen). Of heeft iemand daar nog een fix voor?

Verder ervaarde ik mega lag bij DMZ als er meerdere spelers in de buurt waren en bij Warzone zelf al helemaal.

Bij wie is dat nog meer en heeft iemand daar ook en fix voor?
Serieus weet ik daar niet van haha. Zoveel te beter e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Wolverine9000 schreef op zondag 20 november 2022 @ 22:48:
[...]

Serieus weet ik daar niet van haha. Zoveel te beter e...
Hahah ik zat er sneaky bij 😂
Daarna nog party met Devo, volgende keer join ik de party wel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
rCk schreef op zondag 20 november 2022 @ 22:45:
Heb het al meerdere keren gezegt, het zijn bepaalde locaties zoals de terminal van het vliegveld. GPU gebruik gaat naar 0 en dus voor 15 seconden oid 0 frames. Na een paar minuten is het over. Heeft niets te maken met spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

PilatuS schreef op zondag 20 november 2022 @ 22:51:
[...]

Heb het al meerdere keren gezegt, het zijn bepaalde locaties zoals de terminal van het vliegveld. GPU gebruik gaat naar 0 en dus voor 15 seconden oid 0 frames. Na een paar minuten is het over. Heeft niets te maken met spelers :)
Thanks! Volgende keer even doorheen zitten dus, spawnde toen midden tussen ventjes en ik mocht meteen naar de Gulag :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
rCk schreef op zondag 20 november 2022 @ 22:53:
[...]

Thanks! Volgende keer even doorheen zitten dus, spawnde toen midden tussen ventjes en ik mocht meteen naar de Gulag :X
Ik ga in DMZ graag naar het vliegveld omdat er veel loot is, maar je moet er even doorheen. Dus even ergens zonder vijanden een paar minuten door de freezes heen, daarna blijft het goed werken. Het is een erg vaag probleem, maar ik neem aan dat het al wel bekend is en gefixed gaat worden. Eigenlijk iedereen heeft hetzelfdfe probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:25
Net drie keer DMZ gedaan in telkens een random groep maar dat is niet echt ideaal. DMZ is op zeg wel leuk, mits je weet wat je doet 😀 Komende week op YouTube maar eens kijken voor hoe en wat.
Heb een exfil gedaan, niemand te bekennen maar had behalve 1 sleutel ook niets bijzonders bij. Maar ik denk dat DMZ wel potentie heeft om een succes te worden.

Mocht iemand volgend weekend tijd hebben om de M13B te droppen op XBox dan hou ik me warm aanbevolen😊

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Heel weekend over gedaan (icm pokemon spelen) om longshot challenges te completen. Heb nu de AR's BR's en bijna alle LMG's done. Volgende week de LMG's afmaken en dan de Marksman en Snipers in Ground War afronden. Ground war vind ik toch wel echt een drama gamemode, maar helaas genoodzaakt moet ik het spelen want om 1 lane te campen in de 6v6 mappen dat gaat me wat te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een lag deze avond niet normaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op zondag 20 november 2022 @ 23:17:
Heel weekend over gedaan (icm pokemon spelen) om longshot challenges te completen. Heb nu de AR's BR's en bijna alle LMG's done. Volgende week de LMG's afmaken en dan de Marksman en Snipers in Ground War afronden. Ground war vind ik toch wel echt een drama gamemode, maar helaas genoodzaakt moet ik het spelen want om 1 lane te campen in de 6v6 mappen dat gaat me wat te ver.
Heb alle ar goud. Nog drie smg. Knife goud. Pila goud en twee battle rifle goes. Lmg nog niet aangeraakt. Maat om ze pmatinum te maken zal ik toch tier1 aka hardcore moeten spelen lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Wolverine9000 schreef op zondag 20 november 2022 @ 23:32:
[...]

Heb alle ar goud. Nog drie smg. Knife goud. Pila goud en twee battle rifle goes. Lmg nog niet aangeraakt. Maat om ze pmatinum te maken zal ik toch tier1 aka hardcore moeten spelen lol
De LMG’s waren echt geen issue tbh, tot nog toe alles gedaan zonder tier 1 en denk dat ik dat ook zo houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ryada schreef op maandag 21 november 2022 @ 00:01:
[...]

De LMG’s waren echt geen issue tbh, tot nog toe alles gedaan zonder tier 1 en denk dat ik dat ook zo houd.
De longshots voor smg is me toch iets te lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De snipers en de pistols ga ik lastig mee hebben denk ik. De marksman rifle moet nog wel lukken. Pistils challenge is akimbo en speel daar niet graag mee... de snipers ga ik levelen in invasion of ground war als dubbel xp is... zal wel komen binnenkort denk ik. Ale hoop ik

[ Voor 27% gewijzigd door Wolverine9000 op 21-11-2022 00:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 21:33
Ik ben zooo slecht in Warzone terwijl ik mezelf wel gewoon als Goed beschouw in multiplayer. De TTK met 3 pieces of armor zit me echt niet lekker in warzone. zodra iemand 3 shields kan een snipe gewoon geen 1 shot zijn. Opzich is dat in zo'n gamemode ook wel beter ofzo maarja ben het niet gewend :P

DMZ vind ik wel leuk though omdat je wat mogelijkheden hebt en het meer in de hand hebt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
crimby schreef op zondag 20 november 2022 @ 11:44:
Ik heb dus mijn vrouw zo ver om vanavond eens samen COD te proberen. Hier al ervaringen met splitscreen coop?

Krijg je op de PS geneuzel met meerdere accounts/ps plus abbo’s?
Wat was dit een grote teleurstelling zeg! Ik dacht dat Cooperative modus wel Coop kon, maar niet dus... uiteindelijk met veel pijn en moeite een private match tdm kunnen starten (wat compleet bugged is) en dat even kunnen spelen...
Pagina: 1 ... 54 ... 85 Laatste