Oh heeft iemand toevallig die M13 al
?
Hij is al level 17 voor mij
Steam: Ryada.
Moesten er eigenlijk nog mensen zijn die code hebben voor de Burger King skinβ¦.
Ik zoek er 3:eentje voor mezelf en de 2 zonen π₯Ήππ.
Heb zelf een iPhone en de youtube methode ( ο£Ώ Id van land veranderen enzo) ga ik nu ook niet doen..β.
Ik zoek er 3:eentje voor mezelf en de 2 zonen π₯Ήππ.
Heb zelf een iPhone en de youtube methode ( ο£Ώ Id van land veranderen enzo) ga ik nu ook niet doen..β.
Niks noppes nul ππ»ππ»ππ»
Ik had hem gedropped voor een maat en die heeft hem niet unlocked. Maar ik kan wel een insured versie droppen, schijnt dat die wel werkt. Moeten even kijken of ik vanavond tijd kan vinden.
Edit: WOEF!
Hoeveel tijd/moeite heeft het je gekost om het wapen zelf vrij te spelen? Dan weet ik of ik daar vanavond m'n tijd aan besteedRyada schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:36:
[...]
Ik had hem gedropped voor een maat en die heeft hem niet unlocked. Maar ik kan wel een insured versie droppen, schijnt dat die wel werkt. Moeten even kijken of ik vanavond tijd kan vinden.
[quote]Ryada schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:36:
[...]
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yLRgh5n573yM4UjS8DIA6kmx.gif?f=user_large)
[ Voor 103% gewijzigd door Cardwizard op 17-11-2022 14:42 ]
Ik had hem in de 2de run. Het was wel even heel erg billenknijpen want mijn 2 squad mates gingen dood omdat een 2nd squad ons dood schoot. Dus ik heb hem naar een extract geboekttommerd_ schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:37:
[...]
Hoeveel tijd/moeite heeft het je gekost om het wapen zelf vrij te spelen? Dan weet ik of ik daar vanavond m'n tijd aan besteed
Check! Klinkt als een leuke uitdaging voor vanavond dusRyada schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:40:
[...]
Ik had hem in de 2de run. Het was wel even heel erg billenknijpen want mijn 2 squad mates gingen dood omdat een 2nd squad ons dood schoot. Dus ik heb hem naar een extract geboektDaarna nog een uur geprobeerd hem voor hun te krijgen maar dat was niet echt een success.
Je kan hem halen en dan een hostage extraction doen. Dan kan je m ook boeken.
Haha het is geen moeten heRyada schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:36:
[...]
Voor deze week draaide ik netjes 100+ fps op 1440p met mn 3700x en 3070.MaTr1x schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:26:
[...]
Even reageren op een oude quote (ik zat te zoeken op 'fps' in dit topic). Jij haalt 100fps met een 2080ti op 4K? Welke CPU heb je dan? Want met mijn 2080 en 9600K op 1440p op Ultra haal ik Β± 120 fps. Maar heb het gelocked op 100 fps (dynamic resolution). Voor WZ2 gisterenavond gelocked op 90 fps.
Maar ik zocht in dit topic omdat misschien iemand hier ook last van heeft: Want met de laatste twee Game Ready drivers van Nvidia (526.98 & 526.86) is mijn fps echt hard gelocked op 60 fps met V-sync uit wat ik ook doe/reset verander ingame of in het Nvidia Control panel. Ook totaal niks over te vinden op Google. Ben weer terug naar 522.25 met een clean install. Maar ik zie dat ik wat texture flickering heb (ook in WZ2) en zou dit toch graag fixen. Anyone?
Deze week heb ik een update gedaan van mn Nvidia drivers en daarbij is de Season 1 van MW gekomen.. nu is het gemiddeld 90 fps, met behoorlijk wat schokken.
- CASfidelity fx staat aan, omdat het beeld zoveel scherper & beter er uit ziet.
- Overige settings bijna allemaal low/mid..
Voorheen had ik mijn overige settings ook hoger staan. Het liep lekker soepel, maar nu is de ervaring van het spel ook wat minder positief..
Het is me dus ook een raadsel of het aan de GPU driver update ligt, of aan de MW2 update, of....
Ik heb dit ook maar daarnet even geprobeerd en hij telt de longshots precies wel.Wolverine9000 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:16:
Heb al mijn ar gold en wil longshots gaan doen in tier 1 . Maar er staat nul van de 8 gold. Dus ga nog even wachten ermee denk ik...
PSN : Fruitsla379
Probleem was voor s1 had ik stuk of 10 longshots en nu alles terug op nul lolfruitsla2800 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:15:
[...]
Ik heb dit ook maar daarnet even geprobeerd en hij telt de longshots precies wel.
Ik krijg toch wel steeds meer het idee dat de hitregistratie bij deze CoD niet zo best is. Vandaag ook al 3x gehad dat ik letterlijk op een meter iemand in zijn borst schiet met een shotgun (helaas moet je die ook levelen) en dan niet neer gaat.
Shotguns zijn gewoon stom qua spread is mijn gevoel. (wat nog stommer is is dat ADS spread verkleint maar dat terzijde) Een kill maken met je shotgun komt neer op hoeveel pellets raak gaan. Ik heb nog nooit gezien dat ik geen oneshot had op close range als de crosshair volledig over de tegenstander heen lagen. Wel als dat niet zo is. Dan kunnen pellets langs gaan.fetix1 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:56:
Ik krijg toch wel steeds meer het idee dat de hitregistratie bij deze CoD niet zo best is. Vandaag ook al 3x gehad dat ik letterlijk op een meter iemand in zijn borst schiet met een shotgun (helaas moet je die ook levelen) en dan niet neer gaat.
Het gebeurt ook met een AR bijvoorbeeld. Vijf, zes keer raken (niet van veraf) en dan alsnog neergeknald worden. Aparte is ook dat het zeker niet altijd het geval is, maar in specifieke potjes waar het dan ook meteen heel vaak gebeurt. Maar goed, verder wel echt een topgame. Vermaak me er prima meeExactor it schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:04:
[...]
Shotguns zijn gewoon stom qua spread is mijn gevoel. (wat nog stommer is is dat ADS spread verkleint maar dat terzijde) Een kill maken met je shotgun komt neer op hoeveel pellets raak gaan. Ik heb nog nooit gezien dat ik geen oneshot had op close range als de crosshair volledig over de tegenstander heen lagen. Wel als dat niet zo is. Dan kunnen pellets langs gaan.
Shotguns zijn ook zeer lastig te balancen denk ik. Ofwel zijn ze te sterk ofwel ruk
Ik moet wel zeggen hitdetectie is wel echt compleet random vandaag het is echt insane.
Ik heb het met AR nog niet gehad. Wel met de revolver (schijnt een bug met niet registreren kogels te zijn) en battlerifles. Vooral die laatste heb ik last van, maar dan heb ik ook geen hitmarker. Heb het best vaak bij stilstaande luitjes.fetix1 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:14:
[...]
Het gebeurt ook met een AR bijvoorbeeld. Vijf, zes keer raken (niet van veraf) en dan alsnog neergeknald worden. Aparte is ook dat het zeker niet altijd het geval is, maar in specifieke potjes waar het dan ook meteen heel vaak gebeurt. Maar goed, verder wel echt een topgame. Vermaak me er prima mee
Alsnog bedanktDevo88 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 13:15:
[...]
Dat is correct!
*edit*
en dan zie je dat het bericht gewoon heel erg oud is
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Op 1440P haal ik dat ook wel denk ik , ga zo even testen op 1440P... mijn cpu is de I9-9900KMaTr1x schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:26:
[...]
Even reageren op een oude quote (ik zat te zoeken op 'fps' in dit topic). Jij haalt 100fps met een 2080ti op 4K? Welke CPU heb je dan? Want met mijn 2080 en 9600K op 1440p op Ultra haal ik Β± 120 fps. Maar heb het gelocked op 100 fps (dynamic resolution). Voor WZ2 gisterenavond gelocked op 90 fps.
Maar ik zocht in dit topic omdat misschien iemand hier ook last van heeft: Want met de laatste twee Game Ready drivers van Nvidia (526.98 & 526.86) is mijn fps echt hard gelocked op 60 fps met V-sync uit wat ik ook doe/reset verander ingame of in het Nvidia Control panel. Ook totaal niks over te vinden op Google. Ben weer terug naar 522.25 met een clean install. Maar ik zie dat ik wat texture flickering heb (ook in WZ2) en zou dit toch graag fixen. Anyone?
MuziekLiefhebbert
Bij mij ook, schiet gelijk terug naar het menu.Sleeon schreef op donderdag 17 november 2022 @ 17:01:
Mijn R3 werkt niet in Warzone om in mijn friendslist te komen, schiet ook weer niet op
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Controller of niet deze keer kon ik ze allemaal afmaken. Dan bedenk ik dat we de ronde hebben gewonnen daar ik toevallig zeer strategisch gesetteld was (erin gesukkeld). Ik spotter/lokker van dienst heb van deze intens genoten.
edit: was verkeerd geplaatst.
edit: was verkeerd geplaatst.
Ik speel op de ps5 en sinds de update van dinsdag staan mijn player en al mijn guns weer op level 1. Was bezig wat gouden guns te halen en baal een beetje om opnieuw te beginnen.
Is er iets wat ik kan doen ?
Is er iets wat ik kan doen ?
www.mariovisser.com
Ik had eerder schokken bij mw2 en dat ging weg door hardware accelerated gpu scheduling uit heb gezet. Wellicht kan je daar ook eens naar kijken.JeroenD92 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:52:
[...]
Voor deze week draaide ik netjes 100+ fps op 1440p met mn 3700x en 3070.
Deze week heb ik een update gedaan van mn Nvidia drivers en daarbij is de Season 1 van MW gekomen.. nu is het gemiddeld 90 fps, met behoorlijk wat schokken.
- CASfidelity fx staat aan, omdat het beeld zoveel scherper & beter er uit ziet.
- Overige settings bijna allemaal low/mid..
Voorheen had ik mijn overige settings ook hoger staan. Het liep lekker soepel, maar nu is de ervaring van het spel ook wat minder positief..
Het is me dus ook een raadsel of het aan de GPU driver update ligt, of aan de MW2 update, of....
Wolverine9000 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 20:22:
30 prone kills. Pfff moet ik nu echt 30 keer op mijn buik liggen om de hurricane smg goud te krijgen lol
Ik zal het eens gaan uitproberen. Bedankt voor de tip in ieder geval!Cobiwan schreef op donderdag 17 november 2022 @ 19:19:
[...]
Ik had eerder schokken bij mw2 en dat ging weg door hardware accelerated gpu scheduling uit heb gezet. Wellicht kan je daar ook eens naar kijken.
Help!! Is de crossplay chat tussen ps5/pc broken sinds de update van vandaag?
Ik hoor mijn maatjes op pc wel, vise versa niks ππ
Ik hoor mijn maatjes op pc wel, vise versa niks ππ
Mβn hele in-game friendlist opent niet op mβn Series X. Als ik op RT druk dan knalt hij direct weer terug.
β25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32β LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34β MSI 341CQP QD-OLED
Op ps5 ook. Ben men longshots vaΒ΄ de ar kwijt pfRivanov schreef op donderdag 17 november 2022 @ 21:48:
Mβn hele in-game friendlist opent niet op mβn Series X. Als ik op RT druk dan knalt hij direct weer terug.
Heel veel crashes weer die eerst verholpen waren...
Twee keer aan toe deze avond bij de laatste 4 of 5 squads dat mijn game freeze en ermee ophoudt. Zo jammer dit was eindelijk gefixt.
Twee keer aan toe deze avond bij de laatste 4 of 5 squads dat mijn game freeze en ermee ophoudt. Zo jammer dit was eindelijk gefixt.
Workaround voor de friendlist is om via een channel mensen te inviten.
Potjes joinen die al bezig zijn en waar de achterstand heel groot is,moeten ze gewoon verbieden vind ik
Net in een nieuw potje hardpoint, vijandige team was vol, wij waren met z'n drieΓ«n.Wolverine9000 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 22:34:
Potjes joinen die al bezig zijn en waar de achterstand heel hroot is,moeten ze gewoon verbieden vind ik

Matchmaking heeft dus ook nog wat werk nodig.
Ach, ik heb vaak zat ingespawned tegen een flinke achterstand met allerlei zooi in de lucht en daarna gewonnen. Zeker als je met een paar man speelt die meteen het luchtverkeer schoon vegen en daarna de objectives veilig stelt, gaat het gewoon prima.Wolverine9000 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 22:34:
Potjes joinen die al bezig zijn en waar de achterstand heel groot is,moeten ze gewoon verbieden vind ik
Als je zelf aan het winnen bent (ik on ieder geval) heb ik niet eens door dat tegenstanders quitten. En als je zelf met 2 man overblijft vindt je het maar wat fijn dat er 3 man bijkomen.
IW zou een quit penalty in moeten voeren. Dat lost het probleem beter op dan niet meer volgooien van lopende potjes.
Wat voor penalty stel je dan voorExactor it schreef op donderdag 17 november 2022 @ 22:53:
[...]
Ach, ik heb vaak zat ingespawned tegen een flinke achterstand met allerlei zooi in de lucht en daarna gewonnen. Zeker als je met een paar man speelt die meteen het luchtverkeer schoon vegen en daarna de objectives veilig stelt, gaat het gewoon prima.
Als je zelf aan het winnen bent (ik on ieder geval) heb ik niet eens door dat tegenstanders quitten. En als je zelf met 2 man overblijft vindt je het maar wat fijn dat er 3 man bijkomen.
IW zou een quit penalty in moeten voeren. Dat lost het probleem beter op dan niet meer volgooien van lopende potjes.
Ja sinds warzone is dat. vrij fijnRivanov schreef op donderdag 17 november 2022 @ 21:48:

Zoals in vele games. Opbouwend van waarschuwing naar oplopende 'je mag niet spelen' tijdstraffen.Wolverine9000 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 22:57:
[...]
Wat voor penalty stel je dan voor
Leuker zou zijn : 1 random camo wordt afgepakt na elke quit.
[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 17-11-2022 23:37 ]
Infinity Ward:
We've just deployed a fix that makes the Social menu accessible across #MWII and #Warzone2. Please restart your game if you continue to experience issues.
We've just deployed a fix that makes the Social menu accessible across #MWII and #Warzone2. Please restart your game if you continue to experience issues.
Opmerkelijk met iedere update wordt het slechter op de ps4.
Steeds meer bugs, wat een stelletje amateurs zijn het.
Ballans is kompleet zoek, hitboxen kloppen niet en de battlerifles en marksman zijn veel te sterk. 3 categorieΓ«n je met 1 shot killen is te veel voor een ballans. 4 met shotgun zelfs.
Vraag me af hoe die matchmaking werkt als je als team speel, ik ben vaak het haasje en haal amper kils π. Team maatjes zijn stukken beter maar voor mij onspeelbaar,
Steeds meer bugs, wat een stelletje amateurs zijn het.
Ballans is kompleet zoek, hitboxen kloppen niet en de battlerifles en marksman zijn veel te sterk. 3 categorieΓ«n je met 1 shot killen is te veel voor een ballans. 4 met shotgun zelfs.
Vraag me af hoe die matchmaking werkt als je als team speel, ik ben vaak het haasje en haal amper kils π. Team maatjes zijn stukken beter maar voor mij onspeelbaar,
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Gisteravond moest ik verplicht mβn game opnieuw opstarten, daarna werkte dit inderdaad weerCardwizard schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 06:46:
Infinity Ward:
de CDL thieves skin op 4.34 is een aardig donkere skin zelfde als oude Roze skin
Donβt go around the mountain but go over the mountain
Ik vind die zwarte skin van Rose in de BP toch ook al behoorlijk zwartzaander schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 07:55:
[...]
de CDL thieves skin op 4.34 is een aardig donkere skin zelfde als oude Roze skin
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
K/D reset naar -100Wolverine9000 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 22:57:
[...]
Wat voor penalty stel je dan voor
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeΓ―nformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". JΓj bent die kwaliteitsposter!
heb je gelijk in idd, ik zit nog ff te kijken waar je nou het best mee kan spelen om "stealth" te zijnOxigeon schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:34:
[...]
Ik vind die zwarte skin van Rose in de BP toch ook al behoorlijk zwart
Donβt go around the mountain but go over the mountain
Riot shield. Als je daar een camo op doet is je poppetje bijna helemaal onzichtbaar!zaander schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:56:
[...]
heb je gelijk in idd, ik zit nog ff te kijken waar je nou het best mee kan spelen om "stealth" te zijn
___
Ik was gisteravond moe, chagrijnig en stoΓ―cijns. Ik had me voorgenomen een Lmg te levelen. Volgens mij hebben vooral mijn tegenstanders hun wapens goed kunnen levelen.:) Dit spel gaat echt keihard merkte ik toen ik dus heel sloom speelde.
[ Voor 27% gewijzigd door Exactor it op 18-11-2022 10:57 ]
Gisteren een succesvol avondje gehad, van lvl 60 naar lvl 69. Paar potjes DMZ gedaan, was ook leuk, wel zoekende. En met squadmates die met hun kinderen op schoot (met de mic aan) zitten te spelen die geen idee hebben wel pittig.
Is Invasion nog altijd de meest interessante manier om wapens te levelen nu met de komst van de rest vd multiplayer modes (BR, DMZ etc)?
Overall K/D stond op 1.05, ik had 't erger verwacht
Hopelijk dit weekend nog meer tijd.
Is Invasion nog altijd de meest interessante manier om wapens te levelen nu met de komst van de rest vd multiplayer modes (BR, DMZ etc)?
Overall K/D stond op 1.05, ik had 't erger verwacht
Hangt ook een beetje af van de map. Als er veel zonlicht is en het is een beetje een woestijn omgeving, heb je meer aan bruin/groene skins. Is het meer industrie of gebouwen, kan je beter zwart/grijs in de skin hebben. En natuurlijk ook je wapencamo er op aanpassen. Heeft weinig nut als je een neonroze M16 rondzeultzaander schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:56:
[...]
heb je gelijk in idd, ik zit nog ff te kijken waar je nou het best mee kan spelen om "stealth" te zijn
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeΓ―nformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". JΓj bent die kwaliteitsposter!
Hangt van de plek af waar je wilt gaan campenzaander schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:56:
[...]
Rupsen, Rapsen.
Metian schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:41:
[...]
Hangt van de plek af waar je wilt gaan campen![]()
![]()

Tent met wallhack
[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 18-11-2022 11:50 ]
iemand een tip misschien?
Playstation 5
Normaal kon je tijdens het spelen via de middelste grote button het score menu oproepen nu schiet hij het 'social' kanaal met de party open.
Kan dat ingesteld worden of is het misschien een andere knop?
Playstation 5
Normaal kon je tijdens het spelen via de middelste grote button het score menu oproepen nu schiet hij het 'social' kanaal met de party open.
Burp
Niet te ver/te lang indrukken. Kort indrukken zorgt voor het scorebord, langer en/of dieper indrukken (je voelt een klik) opent het social menuWii4all schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:09:
iemand een tip misschien?
Playstation 5
Ik heb geen idee maar ik heb zo het vermoeden dat ik in Warzone sneller level dan in de Multiplayer... Na een potje Warzone vliegen de levels van mezelf en de guns omhoog. Een potje Warzone duurt net zo lang dan 3 gewone potjes?rCk schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:01:
Gisteren een succesvol avondje gehad, van lvl 60 naar lvl 69. Paar potjes DMZ gedaan, was ook leuk, wel zoekende. En met squadmates die met hun kinderen op schoot (met de mic aan) zitten te spelen die geen idee hebben wel pittig.
Overall K/D stond op 1.05, ik had 't erger verwacht![]()
Ook als lone wolf? Ik ben namelijk helemaal geen Warzone speler tot nu toe, merkte bij een van de vorige CoD's dat ik daar vrij lastig in kwam. Wellicht is het zodra je het meer door hebt ook wel leuker hoor.Oxigeon schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:17:
[...]
Ik heb geen idee maar ik heb zo het vermoeden dat ik in Warzone sneller level dan in de Multiplayer... Na een potje Warzone vliegen de levels van mezelf en de guns omhoog. Een potje Warzone duurt net zo lang dan 3 gewone potjes?
Misschien maar een keertje proberen. Als het je leuk lijkt kunnen we dat wel eens samen doen? PSN = ChefRickert.

Squadmates met kinderen blijft ook elke cod weer een ding iddrCk schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:01:

Nah WZ gaat het levelen ook vies snel. Wapen vasthouden is al genoeg
Dat is het inderdaad. Het is wel heel vervelend. Ik ben voortdurend mis...tommerd_ schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:10:
[...]
Niet te ver/te lang indrukken. Kort indrukken zorgt voor het scorebord, langer en/of dieper indrukken (je voelt een klik) opent het social menu
Nou, ook DMZ maar eens aangeslingerd om de M13B te extracten. Wil nog niet echt lukken.
Wellicht zijn er hier wat tweakers die dit mee willen proberen. Mijn psn is Spijk860
Wellicht zijn er hier wat tweakers die dit mee willen proberen. Mijn psn is Spijk860
MBP 13 2017, Mac mini 16/256gb, iPad Pro M1/128 Iphone 15 Pro 256, PS5,
@spijk860 ik wou net vragen:
Iemand die de M13B al heeft en deze in een potje DMZ wil afstaan, daarna meteen extracten (want dat werkt als ik me niet vergis)
Uiteraard doe ik daarna hetzelfde voor de volgende, zijn er vast meer die dit zo willen doen
Iemand die de M13B al heeft en deze in een potje DMZ wil afstaan, daarna meteen extracten (want dat werkt als ik me niet vergis)
Uiteraard doe ik daarna hetzelfde voor de volgende, zijn er vast meer die dit zo willen doen
Snelste manier en solo te doen, Pak een auto rij naar de zone rij die fel gele chemis om ver en loot wapen en rij naar de Exfillspijk860 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:08:
Nou, ook DMZ maar eens aangeslingerd om de M13B te extracten. Wil nog niet echt lukken.
Gister een aantal maal gedaan en werkt perfect.
Als je de zone in rij en er is geen skull te zien dan is iemand je voor geweest, dan door naar exfil.
Ik ga in DMZ zonder gun, loot een gun ergens of mep een NPC neer voor een gun terwijl ik onderweg ben naar een auto.
Als je de gun heb kan je de volgende keer die gun mee nemen naar een nieuwe DMZ en de gun droppen, je teamgenoot pakt hem op en meteen naar de exfil. Let wel op dat je dan zelf die contraband gun niet meer in je inventory heb maar de gun blijft natuurlijk wel unlocked in MP and Warzone
P.S> als die friendlist nogsteeds kaput is dan is teamen met tweakers een lastig verhaal.
Worklaround voor mij is een channel maken daar heb ik mijn frienden (max 5) geinvite en vanuit daar kan je wel weer een party invite sturen.
[ Voor 27% gewijzigd door Derr_Hans op 18-11-2022 14:13 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Als je de M13B "loot" via DMZ, is deze dan ook in de normale multiplayer beschikbaar?Derr_Hans schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:10:
[...]
Snelste manier en solo te doen, Pak een auto rij naar de zone rij die fel gele chemis om ver en loot wapen en rij naar de Exfill
Als je de zone in rij en er is geen skull te zien dan is iemand je voor geweest, dan door naar exfil.
Ik ga in DMZ zonder gun, loot een gun ergens of mep een NPC neer voor een gun terwijl ik onderweg ben naar een auto.
Als je de gun heb kan je de volgende keer die gun mee nemen naar een nieuwe DMZ en de gun droppen, je teamgenoot pakt hem op en meteen naar de exfil. Let wel op dat je dan zelf die contraband gun niet meer in je inventory heb maar de gun blijft natuurlijk wel unlocked in MP and Warzone
P.S> als die friendlist nogsteeds kaput is dan is teamen met tweakers een lastig verhaal.
Worklaround voor mij is een channel maken daar heb ik mijn frienden (max 5) geinvite en vanuit daar kan je wel weer een party invite sturen.
β25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32β LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34β MSI 341CQP QD-OLED
Je kan mensen uitnodigen/joinen via playstation zelf. Cross platform uitnodigen word wel lastig.Derr_Hans schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:10:
[...]
Maar gisteren werktte de social ineens maar kon je geen warzone spelen als je vrienden geen MW2 hadden.

spijk860 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:08:
Ik zag een how to op Youtube hoe dit solo en tamelijk easy te doen. Ga vanavond een poging wagen.Cardwizard schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:10:
Mocht er iemand willen joinen, of de gun naderhand ook willen, let me know.
Nog bezig? Want start net MW2 opCardwizard schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:10:
Denk probeer even een keer met een auto, had die gast meteen⦠werd alleen vlak daarna neergeschoten.
Poging 2
Poging 2
Hetzelfde voor mij, net wanneer ik ee bijna ben of hem heb ga ik down door de AI.Cardwizard schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:05:
Denk probeer even een keer met een auto, had die gast meteen⦠werd alleen vlak daarna neergeschoten.
Poging 2
Jup ook. Je krijgt al (wapen) xp indien je de volgende cirkel haalt etc. Dus gaat echt wel rap. Of als je weet dat de timer bijna afloopt gewoon een gun in de hand pakken welke je normaal niet zou willen levelen haha.rCk schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:32:
[...]
Ook als lone wolf? Ik ben namelijk helemaal geen Warzone speler tot nu toe, merkte bij een van de vorige CoD's dat ik daar vrij lastig in kwam. Wellicht is het zodra je het meer door hebt ook wel leuker hoor.
Misschien maar een keertje proberen. Als het je leuk lijkt kunnen we dat wel eens samen doen? PSN = ChefRickert.
Het nieuwe battlepass systeem vind ik wel beter. Geeft toch iets meer vrijheid.
Waar ik me wel weer aan irriteer. Speel ik de gewone MP en dan krijg ik op een of andere manier de WZ Overlay. Kan ik dus tussen de potjes door weer alleen de WZ loadouts aanpassen....
Zo'n grote release met vele studios die er aan meewerken en dan zulke onnodige problemen in de menu's.
3d person is trouwens wel een aanrader voor als je de High paced actie even zat bent. Een iets meer casual speelervaring.
3d person Warzone is ook wel de moeite waard. Je krijgt toch even meer mee van de speelwereld.
Waar ik me wel weer aan irriteer. Speel ik de gewone MP en dan krijg ik op een of andere manier de WZ Overlay. Kan ik dus tussen de potjes door weer alleen de WZ loadouts aanpassen....
Zo'n grote release met vele studios die er aan meewerken en dan zulke onnodige problemen in de menu's.
3d person is trouwens wel een aanrader voor als je de High paced actie even zat bent. Een iets meer casual speelervaring.
3d person Warzone is ook wel de moeite waard. Je krijgt toch even meer mee van de speelwereld.
Hebben jullie sinds de update ook problemen met het vinden van een game wanneer je met meerdere mensen in een party zit? Nat is open .
Bears and Bulls
Dit heb ik niet sinds de update, maar eigenlijk vanaf het begin van de game al. Vaak werkt het als de party leader even de party verlaat en weer terug erin gaat.mindcre8r schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:32:
Hebben jullie sinds de update ook problemen met het vinden van een game wanneer je met meerdere mensen in een party zit? Nat is open .
Ik ga jouw techniek blijven toepassen tot het lukt. Zoals het er nu naar uit ziet lukt het me nietDerr_Hans schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:10:
[...]
Snelste manier en solo te doen, Pak een auto rij naar de zone rij die fel gele chemis om ver en loot wapen en rij naar de Exfill
Ik heb het probleem echt pas na de update, echt verschrikkelijk kansloos na de updatetommerd_ schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:33:
[...]
Dit heb ik niet sinds de update, maar eigenlijk vanaf het begin van de game al. Vaak werkt het als de party leader even de party verlaat en weer terug erin gaat.
Bears and Bulls
Bij mij werkt deze truk niet helaas. Op series X.spijk860 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:34:
[...]
Ik ga jouw techniek blijven toepassen tot het lukt. Zoals het er nu naar uit ziet lukt het me niet
Hetzelfde... Met een 1 plate body armor is het niet te doen.Exactor it schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:47:
[...]
Bij mij werkt deze truk niet helaas. Op series X.
Opzich werkt het aanrijden wel om veel vijanden te verslaan maar daarna wordt het zo'n clutch dat het bijna niet mogelijk is om veilig weg te komen.
Ik ga proberen enkele potjes te spelen om tier 3 spul te extracten om zo een goede basis aan gear op te bouwen.
Probeer nu ook deze truc, maar kom zonder benzine te zitten. 
ok nice, thanks! gaan we dat maar een keertje proberen vh weekend als ik tijd heb.Oxigeon schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:11:
[...]
Jup ook. Je krijgt al (wapen) xp indien je de volgende cirkel haalt etc. Dus gaat echt wel rap. Of als je weet dat de timer bijna afloopt gewoon een gun in de hand pakken welke je normaal niet zou willen levelen haha.
Haha ja zonder wapens en auto ook net ff gedaan. Is niks geworden

Kunnen het altijd samen proberen, weet niet hoe goed de crossplay tussen xbox en ps werkt.MrGizMo schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:01:
Haha ja zonder wapens en auto ook net ff gedaan. Is niks geworden
Zal eens in de lijst kijken naar je activision idspijk860 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:04:
[...]
Kunnen het altijd samen proberen, weet niet hoe goed de crossplay tussen xbox en ps werkt.
Nah die is er niet
[ Voor 5% gewijzigd door MrGizMo op 18-11-2022 16:05 ]
Ik ga hem nu direct toevoegen in het bestand!MrGizMo schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:04:
[...]
Zal eens in de lijst kijken naar je activision id
Nah die is er niet
Stuur maar invite!spijk860 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:08:
[...]
Ik ga hem nu direct toevoegen in het bestand!
Omg, ik wist helemaal niet dat dit een speciaal wapen was, gister stond ik te wachten bij een exfil site en kwam er iemand aanlopen, ik heb hem overreden en dit wapen van hem overgenomen.Rivanov schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:57:
Probeer nu ook deze truc, maar kom zonder benzine te zitten.
[YouTube: M13B SOLO UNLOCK! Get the New MW2 Weapon BY YOURSELF in UNDER 5 MINUTES | Modern Warfare 2 DMZ Tips]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
M13 binnen via WZ heel snel op max level, schiet wel lekker!
Stay hungry, stay foolish!
Ik heb het samen met een random gedaan, nadat we het wapen hadden een nieuwe match samen opgestart en de gun aan hem gegeven. Zo heeft iedereen er wat aan.CHKYBSTRD schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 17:09:
M13 binnen via WZ heel snel op max level, schiet wel lekker!
Hoe nodig je een random dan terug uit?CHKYBSTRD schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 17:10:
[...]
Ik heb het samen met een random gedaan, nadat we het wapen hadden een nieuwe match samen opgestart en de gun aan hem gegeven. Zo heeft iedereen er wat aan.
Als ik extract komt ik weer solo in de lobby terecht en gaat die weer nieuwe teammates zoeken. In de vorige warzone had je een play again knop en als je die beide indrukt kwam je terug in de matchmaking samen.
Moet overigens wel zeggen dat de randoms goed meevallen, werken vaak samen. Blijven in de buurt en leaven niet.
Bij warzone gaan ze altijd solo op pad en als ze dood gaan leaven ze

Uitnodigen als een friend en dan een party aanmaken?Chelseamarre123 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 17:18:
[...]
Hoe nodig je een random dan terug uit?
Als ik extract komt ik weer solo in de lobby terecht en gaat die weer nieuwe teammates zoeken. In de vorige warzone had je een play again knop en als je die beide indrukt kwam je terug in de matchmaking samen.
Moet overigens wel zeggen dat de randoms goed meevallen, werken vaak samen. Blijven in de buurt en leaven niet.
Bij warzone gaan ze altijd solo op pad en als ze dood gaan leaven ze
Ow ja lol op die manier. Ik ga niet elke random zo uitnodigen dan heb ik binnenkort een enorme vrienden lijst..CHKYBSTRD schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 17:44:
[...]
Uitnodigen als een friend en dan een party aanmaken?
Nee alleen wanneer het wapen samen behaald wordt natuurlijk dus 1xChelseamarre123 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 17:52:
[...]
Ow ja lol op die manier. Ik ga niet elke random zo uitnodigen dan heb ik binnenkort een enorme vrienden lijst..
Krijgen we dubbel xp dit weekend, ale vanaf 19 uur
Echt? Waar staat dat?Wolverine9000 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:15:
Krijgen we dubbel xp dit weekend, ale vanaf 19 uur
Ging inderdaad erg vlot. Die M13B knalt ook lekker in multiplayer zeg.MrGizMo schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:53:
Zo. de M13B is binnen![]()
Ging nog aardig rap @spijk860
Geen idee. Was gewoon een vraag of we dubbel xp krijgen
Zoals ik eerder deze week al zei: ik helemaal verbaasd van de skills van mijn zoon.Cardwizard schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 17:20:
Haha al een mooie tijd bezig. Elke keer net niet
Was inmiddels dus al een hele tijd bezig om de M13B te krijgen, oh zal ik even proberen? Tweede poging.. hier aub ik ga chillen tot straks

Sorry dat ik weg ging. main menu hoor ik je nietspijk860 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:19:
[...]
Ging inderdaad erg vlot. Die M13B knalt ook lekker in multiplayer zeg.

Oh dan ga ik hem straks ff proberen