• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:08
himlims_ schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:15:
Kan iemand verifiëren dat mijn psn: hollandhards is? (Of toch got_hollandhards)

Oude ps4 op kop getikt, al weer even geleden

Waar zonnig dat zelf kunnen zien?

//edit @Mog :9B
in je footnote staat:

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam RootGamer_com · PSN got_HollandHards · Ʊplay HollandHards

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-11 15:54
steel123 schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 22:46:
Hebben er hier meer mensen last van dat ze bijna geen battlepass tokens krijgen? Tijdens heb spelen staat er wel steeds dat ik er verdien, maar bij de battlepass worden ze niet zichtbaar. Ik moet dan telkens na het spelen het spel opnieuw opstarten en dan direct naar battlepass en dan heb ik er wel een paar.

Mijn battlepass is nog steeds niet complete terwijl ik al superlang level 250 ben en alle wapens al op max level heb. Battlepass is pas op 85%. Echt frustrerend deze bekende bug.
Heb het hier juist andersom, zit qua rank nu op ongeveer 220 waar ik de battle pass ongeveer een maand geleden al heb voltooid. Heb overigens wel een hele lading ongebruikte xp tokens, die vergeet ik elke keer te selecteren voor ik ga spelen. Gaat het ene sneller levellen dan het andere wellicht ook sneller door verschillende game modi? In het begin speelde ik veel gewone multiplayer, nu vrijwel enkel nog DMZ.

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-11 12:06
@PrimalFury wat is een beetje jouw loadout bij de chimera?

Don’t go around the mountain but go over the mountain

himlims_ schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 15:15:
Kan iemand verifiëren dat mijn psn: hollandhards is? (Of toch got_hollandhards)

Oude ps4 op kop getikt, al weer even geleden

Waar zonnig dat zelf kunnen zien?

//edit @Mog :9B
Op playstation.com kan je aanmelden met je email adress en zo je id ergens zien
Leviathius schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 11:08:
[...]

Volgens mij is het al meermaals benoemd in dit topic maar in de Warzone/DMZ map kun je al Afghan, Quarry, Terminal en Highrise vinden. Dus dat die eraan zitten te komen zit er dik in! Hoogstwaarschijnlijk de maps die in Season 2 komen lijkt mij.

[YouTube: Classic MW2 Maps In Warzone 2.0! (Terminal, Afghan, Highrise, Quarry)]
YouTube: Classic MW2 Maps In Warzone 2.0! (Terminal, Afghan, Highrise, Quarry)

Ook zijn er stukken te vinden van Rust, Dome en nog een paar.

Of ze zijn lui geweest bij IW door mappen te hergebruiken en aan elkaar te knopen om zo de Warzone map te maken. Of er zit een speciale DLC-pack aan te komen met Modern Warfare greatest hits map pack...? :9~
Wel gaaf, maar ik ben toch een beetje skeptisch. Lijkt me eerder dat ze gewoon bestaande assets in Warzone hebben geknikkerd. Want, lekker makkelijk en goedkoop scoren met de memberberries. Wat een greatest hits mappack ook zou zijn, uiteraard :P

Maar we gaan het zien. Het spel moet twee jaar meegaan dus er is genoeg tijd. Ik zou het trouwens ook wel leuk vinden als ze mappen uit de campaign gebruiken. De gevangenis, het grensstadje, het huis van de terrorist etc.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• vrankerik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 13:15

vrankerik

't Leven is van de simpele.

666888#xxx, hier een uitnodiging. Waar zit je? }:O

EDIT: je wist toch dat ik zonder wapen gestart was? Enige uitleg, heb je?

[ Voor 56% gewijzigd door vrankerik op 14-01-2023 17:05 ]

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:48
Even klagen: Wat zijn er toch ontzettend veel sukkels im MW2, in shoothouse op het muurtje met 3 tegelijk steeds maar opnieuw.
Worden allemaal nagenoeg direct afgeknalt met als gevolg a na 1 minuut het luchtruim vol vtol's en choppergunners. man man man wat een stelletje kippen zijn dat toch.

[ Voor 60% gewijzigd door merlin1201 op 14-01-2023 16:40 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Maar die ene zorgt dus niet voor zo'n kekke calling card, embleem en eventueel charm. Tenzij je die los kan kopen ofzo 8)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• ThunderaceNL
Serieus... net boven de DMZ exfill met een large backpack, 3 plate carrier, gasmasker, self revive, insured weapon met de heli rondjes vliegen tot de exfill helo geland is, net even buiten de rode randjes en..........dood! Kan dat nou niet een paar seconden langer...?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ThunderaceNL schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:25:
Serieus... net boven de DMZ exfill met een large backpack, 3 plate carrier, gasmasker, self revive, insured weapon met de heli rondjes vliegen tot de exfill helo geland is, net even buiten de rode randjes en..........dood! Kan dat nou niet een paar seconden langer...?
Het is inderdaad vrij kort en ook korter dan bij de vorige. Aan de andere kant doe je zoiets 1x fout en daarna niet meer. DMZ zit vol met dingen die je fout doet en dan leer je er van. Genoeg manieren om dood te gaan waarbij je je moet aanpassen voor de volgende keer.

• ThunderaceNL
PilatuS schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:36:
[...]

Het is inderdaad vrij kort en ook korter dan bij de vorige. Aan de andere kant doe je zoiets 1x fout en daarna niet meer. DMZ zit vol met dingen die je fout doet en dan leer je er van. Genoeg manieren om dood te gaan waarbij je je moet aanpassen voor de volgende keer.
Als het dan een keer gebeurt met een lege zak oke, maar net als ie ook echt helemaal vol met mooie spulletjes zit 8)7 .....

• PilatuS
  • Niet online
ThunderaceNL schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:49:
[...]

Als het dan een keer gebeurt met een lege zak oke, maar net als ie ook echt helemaal vol met mooie spulletjes zit 8)7 .....
Als je bij een exfil bent zonder gear doe je het ook niet goed toch ? :)

Alles verliezen hoort er helaas bij, ook op de meest irritante manieren. Gelukkig is gear vrij makkelijk weer terug te krijgen in 1 of 2 runs. Ik moet trouwens zeggen dat het aantal exfil campers best meevalt, dat scheelt al een hoop. Ze zijn er wel, maar meestal niet en da's prettig.

• ThunderaceNL
PilatuS schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 20:01:
[...]

Als je bij een exfil bent zonder gear doe je het ook niet goed toch ? :)

Alles verliezen hoort er helaas bij, ook op de meest irritante manieren. Gelukkig is gear vrij makkelijk weer terug te krijgen in 1 of 2 runs. Ik moet trouwens zeggen dat het aantal exfil campers best meevalt, dat scheelt al een hoop. Ze zijn er wel, maar meestal niet en da's prettig.
Ach ja net volgende rondje even solo gedaan, laatste potje van vanavond. Al weer een large backpack, two plate carrier en paar mooie wapens mee terug. En een self revive. O nee wacht, had last van een exfill camper (not kidding :+), dankzij de self revive nog wel succesvol het veld kunnen verlaten.

• vrankerik

vrankerik

wil je je (eigen/laatste) wapen houden?start dan zonder en mep er ene neer of tag enemis voor je maten en pluk eentje.

chimera

et: nog niemand om mee te spelen
99% word ik gekeeld door players/ghost, lol.
match?(achtergrond): loop helpen donderen! :(

kill ann? = dood ;)

[ Voor 38% gewijzigd door vrankerik op 14-01-2023 20:49 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 00:15
merlin1201 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 16:27:
Even klagen: Wat zijn er toch ontzettend veel sukkels im MW2, in shoothouse op het muurtje met 3 tegelijk steeds maar opnieuw.
Worden allemaal nagenoeg direct afgeknalt met als gevolg a na 1 minuut het luchtruim vol vtol's en choppergunners. man man man wat een stelletje kippen zijn dat toch.
Longshot challenge...

• PilatuS
  • Niet online
ThunderaceNL schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 20:06:
[...]
O nee wacht, had last van een exfill camper (not kidding :+), dankzij de self revive nog wel succesvol het veld kunnen verlaten.
Echt een exfil camper, of was er iemand bij de exfil ? Het kan prima een camper zijn geweest, maar iemand tegenkomen bij de exfil is natuurlijk iets anders.

Wanneer ik zeg dat ik vrijwel nooit exfil campers tegenkom, dan laat ik mensen eigenlijk altijd ook gewoon gaan. Zie ik dat de flare de lucht in gaat dan wacht ik even 300 meter verderop. Kom ik mensen tegen bij een exfil dan is het of wachten of door naar de volgende afhankelijk van de tijd die er nog is. Op die manier is het maar zelden dat ik mensen tegenkom die niet zelf proberen te exfillen, maar dus echt campen zonder dat ze zelf gebruik maken van de exfil.

• Ys-Blok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-10 19:00
Iemand tijd en zin om de m13b voor mij te droppen?
Heb al meerdere keren de chemist omgelegd maar het lukt telkens niet om het wapen op te pakken.
Begint een beetje frustrerend te worden :-)

Update: Thanks voor de hulp ThunderAce.

[ Voor 13% gewijzigd door Ys-Blok op 15-01-2023 09:43 ]

• ThunderaceNL
PilatuS schreef op zondag 15 januari 2023 @ 00:15:
[...]

Echt een exfil camper, of was er iemand bij de exfil ? Het kan prima een camper zijn geweest, maar iemand tegenkomen bij de exfil is natuurlijk iets anders.

Wanneer ik zeg dat ik vrijwel nooit exfil campers tegenkom, dan laat ik mensen eigenlijk altijd ook gewoon gaan. Zie ik dat de flare de lucht in gaat dan wacht ik even 300 meter verderop. Kom ik mensen tegen bij een exfil dan is het of wachten of door naar de volgende afhankelijk van de tijd die er nog is. Op die manier is het maar zelden dat ik mensen tegenkom die niet zelf proberen te exfillen, maar dus echt campen zonder dat ze zelf gebruik maken van de exfil.
Zou inderdaad ook nog best kunnen. Aangezien het m'n laatste ronde van de dag was wilde ik graag wel met bagage zien te vertrekken om vandaag niet leeg te hoeven starten. Vandaar vrij onopvallend richting exfill gegaan, en daar gebruik gemaakt van cover tot de helo er was. Zag geen andere spelers. Maar in de laatste meters naar de helo toch nog gedowned, vervolgens richting klep gekropen en self revive gebruikt. Had camper kunnen zijn maar inderdaad ook net zo goed iemand anders die net aan kwam.

• ThunderaceNL
Ys-Blok schreef op zondag 15 januari 2023 @ 08:24:
Heb al meerdere keren de chemist omgelegd maar het lukt telkens niet om het wapen op te pakken.

No problem

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ThunderaceNL schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:25:
Ja klopt..met invasion kan je echt ruim 10 seconden in het rode gebied rijden..met dmz heb ik het gevoel dat het maar 4 seconden is en instant dood.

Burp

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hebben jullie ook weleens dat het spel vastloopt na een potje Shoot House? Het spel loopt dan vast en ik krijg geen punten toebedeeld. Ik speel op een Xbox series x.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ys-Blok schreef op zondag 15 januari 2023 @ 08:24:

die sessie zou ik graag aanhaken; de gun regelmatig gepakt, maar exit [..] faalt steeds

inmiddels mijn juiste psn gevonden: hollandhards

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 16-01-2023 12:12 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• spijk860
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14:27
himlims_ schreef op maandag 16 januari 2023 @ 10:55:
[...]

die sessie zou ik graag aanhaken; de gun regelmatig gepakt, maar exit [..] faalt steeds

inmiddels mijn juiste psn gevonden: hollandhards
Voeg me maar toe, ik heb de m13B en drop hem wel voor je!
PSN: Spijk860

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-11 18:22
Als we dan toch aan het droppen zijn..M13 heb ik al..chimera nog niet.
Tweakers squad : MayheM

[ Voor 15% gewijzigd door internaut op 16-01-2023 12:47 ]

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:42

rCk

internaut schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:44:
Als we dan toch aan het droppen zijn..M13 heb ik al..chimera nog niet.
Tweakers squad : MayheM
Chimera unlock je gemakkelijk,
15 x 2 kills met AR maken in multiplayer.
Dus 2 kills, leave game, enzovoorts
Of meer geduld hebben en 15 games doen 😂

Ik ben vanavond mogelijk wel online om wat DMZ te doen:
PSN: ChefRickert 👍

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-11 02:54

thunder8

Het gedonder begint weer.

spijk860 schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:18:
[...]

Voeg me maar toe, ik heb de m13B en drop hem wel voor je!
PSN: Spijk860
Heb je een verzoek gedaan, heb de M13B ook nog nodig. Ben vanavond wel online. Thunder76NL. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• internaut
rCk schreef op maandag 16 januari 2023 @ 12:50:
[...]

Prima. Komt in orde vanavond.

• ThunderaceNL
[...]

Let wel dat je hier andere players moet afknallen, bots in DMZ of invasion tellen niet mee. Paar rondjes shoothouse ofzo en je hebt 'm zo.

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Wat is jullie voorkeur qua short to midrange wapens in maps als shoot house?

[ Voor 19% gewijzigd door darkdesign op 16-01-2023 16:18 ]

• Exactor it
darkdesign schreef op maandag 16 januari 2023 @ 16:18:
Wat is jullie voorkeur qua short to midrange wapens in maps als shoot house?
Die waar ik longshots voor nodig heb. :)

Om mijn best te doen:
-Lachman sub of P90 of Hurricane als smg
-Chimera of STB qua AR
-Werkelijk iedere shotgun
-SPR of die Lockwood qua marksman rifle
-Scar of RPK voor LMG (al vind ik die ook allemaal prima)

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

[...]

Ah wist niet eens dat je de chimera vrij moest spelen, tijdens de cammo grind voor AR gewoon geleveld maar heb natuurlijk al meer dan 15 potjes gespeeld.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-11 21:27
TheXclusiveAce heeft een interessante uitleg over SBMM en wat je kunt doen om het een beetje makkelijker te maken:

Wat vinden we van zijn bevindingen en mogelijke oplossingen? Terecht? Ga je het zelf ook toepassen of niet?

Ik merk zelf wel dat het inderdaad in de avond en in het weekend een stuk lastiger is dan doordeweeks overdag. En ook dat teammates vaak idioot zijn vs redelijke tegenstanders. Merk vooral als ik met 2 of 3 vrienden speel, de game inderdaad ook wat pittiger lijkt te zijn dan wanneer ik solo ga of met grotere groep. Ook queue ik meestal maar 1 mode, dus dat is nog wel makkelijk toe te passen. Morgen maar eens wat mee spelen en kijken of ik er meer plezier uit haal.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• RoycoNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-11 09:57
darkdesign schreef op zondag 15 januari 2023 @ 17:47:
Hebben jullie ook weleens dat het spel vastloopt na een potje Shoot House? Het spel loopt dan vast en ik krijg geen punten toebedeeld. Ik speel op een Xbox series x.
Nee COD is op mijn Series X nog geen enkele keer vast gelopen/gecrashed.

XBL: TrueDeadEyeNL

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:57
Martinspire schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 00:11:
TheXclusiveAce heeft een interessante uitleg over SBMM en wat je kunt doen om het een beetje makkelijker te maken:
[YouTube: How to Beat SBMM in Modern Warfare II! | (No Exploits or Reverse Boosting)]

Wat vinden we van zijn bevindingen en mogelijke oplossingen? Terecht? Ga je het zelf ook toepassen of niet?
Ik heb eigenlijk geen problemen met SBMM. Kan dat ook? Herken mij helemaal niet in wat hij allemaal zegt.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Exactor it schreef op maandag 16 januari 2023 @ 16:59:
[...]

Die waar ik longshots voor nodig heb. :)

Om mijn best te doen:
-Lachman sub of P90 of Hurricane als smg
-Chimera of STB qua AR
-Werkelijk iedere shotgun
-SPR of die Lockwood qua marksman rifle
-Scar of RPK voor LMG (al vind ik die ook allemaal prima)
kun je dat soort stats nog ergens terugvinden? had laatst een headshot met DE op 65m (dacht ik, vond helemaal mooi, door enthousiasme de 'info' niet helemaal goed opgenomen)

• Exactor it
himlims_ schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 11:28:
[...]

kun je dat soort stats nog ergens terugvinden? had laatst een headshot met DE op 65m (dacht ik, vond helemaal mooi, door enthousiasme de 'info' niet helemaal goed opgenomen)
Dingen als longest headshot bedoel je? Nee joh, dat kun je niet verwachten van een kleine indy developer.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Exactor it schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 12:22:
[...]

Dingen als longest headshot bedoel je? Nee joh, dat kun je niet verwachten van een kleine indy developer.
laatste CoD was MW op ps3 ofzo :+ inmiddels ~10jr verder. Maar wel nog battlefield gespeeld daarbij kon je dit soort stats opvragen. Begrijp uit jouw reactie dat bij CoD niet mogelijk is?

• Exactor it
himlims_ schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 12:24:
[...]

laatste CoD was MW op ps3 ofzo :+ inmiddels ~10jr verder. Maar wel nog battlefield gespeeld daarbij kon je dit soort stats opvragen. Begrijp uit jouw reactie dat bij CoD niet mogelijk is?
Nope. In deze niet in ieder geval. Volgens mij kon je bij Cold War wel vrij veel zien.

Je zou wel een blik in de combat record kunnen werpen. Daar hebben ze ook info over Guns maar volgens mij gaat dat niet verder dan KD.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Exactor it schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 12:25:
[...]

Nope. In deze niet in ieder geval. Volgens mij kon je bij Cold War wel vrij veel zien.

Je zou wel een blik in de combat record kunnen werpen. Daar hebben ze ook info over Guns maar volgens mij gaat dat niet verder dan KD.
geen idee of dit vergelijkbaar is; https://cod.tracker.gg/modern-warfare-2

• thunder8

thunder8

Exactor it schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 12:22:
[...]

Daar zitten wij ook op te wachten, dan hoef je niet moeilijk te doen met screenshots of video's maken als je weer een enorme eind headshot kill maakt. :P Interne vrienden competitie. :9

Mijn persoonlijke record staat op 452 meter. Probeer het niet vaak meer, omdat het weinig toevoegt aan de gameplay en ook omdat je snel gekicked wordt voor inactivity, ondanks dat je gewoon druk bezig bent met richten, schieten en verliggen. Gisteren op Taraq invasion wel weer een flink aantal kills gemaakt op 300+ meter. Je ziet op die afstand ook dat enemies niet meer normaal bewegen, alleen in welke stand ze staan/liggen en waar ze heen bewegen. Van het weekend op dezelfde map een 29 killstreak gehaald met snipershots tussen 200-300 meter. Vijanden waren niet slim genoeg en gingen midden op de straat staan om mij om te leggen. Dan geef je mij teveel tijd voor een snelle interventie. :w

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zocht al even de locaties van deaddrops (kun je cash in een container dumpen en zo tijd van je wapen verminderen)

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/insider-gaming.com/wp-content/uploads/2022/12/dead-drop-locations.jpg?resize=504%2C1024&ssl=1

heb nog niet geverifieerd of deze info nog actueel is

//edit mocht iemand nog een map/afbeelding hebben van loot-locaties [..] ?

[ Voor 26% gewijzigd door himlims_ op 17-01-2023 15:17 ]

• Exactor it
Die site zou het misschien kunnen als ze live gaan. Ze lezen de api van Cod uit waar vaak meer uitgehaald kan worden dan ingame. Bij Halo infinite is de tracker.gg wel al live en die geeft veel meer info dan de ingame stats. Geen longest headsbot (is niet zo relevant voor Halo) maar wel KD per potje, per dag, per week etc en welke medals je allemaal gehaald hebt.

• PilatuS
  • Niet online
himlims_ schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 13:49:
zocht al even de locaties van deaddrops (kun je cash in een container dumpen en zo tijd van je wapen verminderen)

[Afbeelding]

heb nog niet geverifieerd of deze info nog actueel is

//edit mocht iemand nog een map/afbeelding hebben van loot-locaties [..] ?
Die locaties kloppen allemaal.

Een ander voordeel van de deaddrop is dat het 30k per uur is ipv 40k per uur bij exfillen. Dus los van het risico lopen bij de exfil is het ook nog eens wat sneller om je wapens terug te krijgen.

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 11:17
thunder8 schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 12:52:
[...]

Daar zitten wij ook op te wachten, dan hoef je niet moeilijk te doen met screenshots of video's maken als je weer een enorme eind headshot kill maakt. :P Interne vrienden competitie. :9

Mijn persoonlijke record staat op 452 meter. Probeer het niet vaak meer, omdat het weinig toevoegt aan de gameplay en ook omdat je snel gekicked wordt voor inactivity, ondanks dat je gewoon druk bezig bent met richten, schieten en verliggen. Gisteren op Taraq invasion wel weer een flink aantal kills gemaakt op 300+ meter. Je ziet op die afstand ook dat enemies niet meer normaal bewegen, alleen in welke stand ze staan/liggen en waar ze heen bewegen. Van het weekend op dezelfde map een 29 killstreak gehaald met snipershots tussen 200-300 meter. Vijanden waren niet slim genoeg en gingen midden op de straat staan om mij om te leggen. Dan geef je mij teveel tijd voor een snelle interventie. :w
Met welke sniperrifle + loadout haal je de grootste afstanden?

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 09:45

Bever!

3

Martinspire schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 00:11:
[YouTube: How to Beat SBMM in Modern Warfare II! | (No Exploits or Reverse Boosting)]

Ik merk zelf wel dat het inderdaad in de avond en in het weekend een stuk lastiger is dan doordeweeks overdag. En ook dat teammates vaak idioot zijn vs redelijke tegenstanders. Merk vooral als ik met 2 of 3 vrienden speel, de game inderdaad ook wat pittiger lijkt te zijn dan wanneer ik solo ga of met grotere groep. Ook queue ik meestal maar 1 mode, dus dat is nog wel makkelijk toe te passen. Morgen maar eens wat mee spelen en kijken of ik er meer plezier uit haal.
Interessant! Ga het eens proberen. Kan niet zeggen dat ik me er heel erg aan stoor, merkte onlangs toen ik de basilisk wilde levelen en daardoor niet zo lekker speelde dat ik daarna voor mijn gevoel echt giga goed speelde met andere Guns.. wat ik wel vervelend vind zijn crossplay en controller spelers in dezelfde games als ik en kan het niet uitschakelen:(

• thunder8

thunder8

Baltar schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 18:20:
[...]

Met welke sniperrifle + loadout haal je de grootste afstanden?
De Signal50 is de zwakste van de 5. Favoriet zijn de Victus XMR en de SP-X 80. Dan de LA-B 330 en de MCPR-300.

Sowieso heb je de High Velocity ammo nodig, net als een Bipod. High Velocity ammo zorgt voor heel veel minder bulletdrop. Bipod heb je nodig om te kunnen mounten als je ergens op de grond ligt en je je scope helemaal stabiel wil krijgen, wat bij langere afstanden een noodzakelijkheid is. Als scope de Raptor FVM-40 vanwege zijn rangefinder en aanpassende red dot op basis van die afstand. De andere 2 slots kan je zelf bepalen, maar ik neem vaak een groter magazijn en eventueel een andere barrel voor meer afstand, als die er is. Soms kan een muzzle ook helpen met range of bullet velocity. Muzzle flash hoef je je niet druk over te maken, want je scope glint is zo groot dat je tegenstander die sneller ziet dan een shot. En je ziet ook de kogels vliegen als je de juiste kant op kijkt. Maar in plaats van een barrel of muzzle, kan je ook kiezen voor een grip of stock die andere voordelen geeft.

Wat qua loadout ook kan helpen, is de spotter scope in je tactical slot. Dan kan je kijken waar vijanden zitten zonder meteen met die laser scope glint te signaleren waar je zit. :9

Trouwens de enige map in MWII Invasion waar je meer dan 400 meter kan schieten is in mijn ogen Sarrif Bay. En dan moet je ook nog starten aan de kant waar de "kerktoren" staat. Je moet dan hier langs lopen (loop langs de ammo refill en gebruik deze!) en helemaal achterin het level staat een radiotoren in rood-wit. Daar kan je op het middenlevel of toplevel gaan liggen. De kruizing in het midden van de map, waar je vanuit die kerktoren ook naar kijkt, is dan al 450 meter. Lopen er enemies ver achter, moet 500-600 meter mogelijk zijn. Let wel op dat je regelmatig moet flink moet bewegen of raak moet schieten, anders ben je redelijk snel het haasje en wordt je gekicked voor inactivity. Dat is mij al tig keer gebeurd en daarom doe ik het bijna niet meer, omdat je dan de hele ronde moet uitzitten als je in een party zit. Rejoinen is vaak niet mogelijk en een ronde invasion duurt wel even.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WRe2loHQSGo9znC0OgbOI195GzI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NsIB36usImzjcCMiCq7IDcQY.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is die kruizing die ik bedoel. :) Rechts onderin zie je nog net de bewuste kerktoren.

[ Voor 39% gewijzigd door thunder8 op 18-01-2023 09:37 ]

• vrankerik

vrankerik

squadhunters zijn zielepoten,
die al jaren samenspelen en zich vervelen. wat zoeken ze die nu eigenlijk, 'n we'apen?

EDIT: en nu word ik opgewacht door dezelfden bij 'n gijzelaar

[ Voor 103% gewijzigd door vrankerik op 18-01-2023 17:57 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 13:24

SD5k

>4&X

Dit soort reacties zijn onnodig en onwenselijk.

[ Voor 80% gewijzigd door Bart ® op 19-01-2023 08:37 ]

@thunder8 Die bipod zou ik zeker niet gebruiken. Lig jij serieus een hele pot op de grond scopend te liggen?
Ik zou eerder aanraden om een zo snel mogelijke build te maken qua ADS zonder veel op stability in te boeten.

• PilatuS
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:01:
@thunder8 Die bipod zou ik zeker niet gebruiken. Lig jij serieus een hele pot op de grond scopend te liggen?
Ik zou eerder aanraden om een zo snel mogelijke build te maken qua ADS zonder veel op stability in te boeten.
Long range is ADS vrij nutteloos. Zelfs met mijn TAQ-56 voor midrange geef ik ADS op voor accuracy en lage sway.
PilatuS schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 15:32:
[...]

Long range is ADS vrij nutteloos. Zelfs met mijn TAQ-56 voor midrange geef ik ADS op voor accuracy en lage sway.
Er is toch haast amper long range in multiplayer. Als je in invasion gaat snipen snap ik het nog enigzins.
ADS word sowieso al super traag als je er bepaalde attachments voor recoil/range gaat opzetten dus is het altijd een goed evenwicht zoeken.

• vrankerik

vrankerik

@thunder8 Die bipod zou ik zeker niet gebruiken. ................
heb je wel nodig voor 'n missie

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dit soort reacties zijn onnodig en onwenselijk.

[ Voor 87% gewijzigd door Bart ® op 19-01-2023 08:37 ]

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:07
De challenges (longshots, mounted kills enz) zijn de doodsteek voor shooters.
Iedereen bezig hiermee, PTFO ho maar.
Staan ze lekker met zn vieren op een tafeltje bij shoothouse.

Wat mij betreft spelen zoals he bedoeld is i.p.v. jagen op een zielige camo.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Iemand misschien een tip om het volgende te fixen?

Ik speel dmz met wat maten we hebben gister bijv van white lotus de convenience missie gehaald deze blijft op completed staan maar omdat de hele tier completed is kan ik de missie niet meer verwijderen

Al een keer opnieuw opgestart maar deze missie blijft op completed staan. Je kan oude missies zien welke je completed hebt maar omdat de hele tier compleet was kom ik er gewoon niet bij

Update ik denk dat ik het als volgt kan fixen.. Ik moet een nieuwe missie selecteren en dan zal het.spel zelf aangeven of ik de completed missie wil vervangen

[ Voor 15% gewijzigd door Wii4all op 19-01-2023 08:14 ]

Burp

• donvalentino

donvalentino

Layumi schreef op woensdag 18 januari 2023 @ 17:09:
De challenges (longshots, mounted kills enz) zijn de doodsteek voor shooters.
Iedereen bezig hiermee, PTFO ho maar.
Staan ze lekker met zn vieren op een tafeltje bij shoothouse.

Wat mij betreft spelen zoals he bedoeld is i.p.v. jagen op een zielige camo.
Volgens mij speelt al jaren niemand voor de objective toch 8)7

• thunder8

thunder8

Denk dat je mijn post niet snapt. Het ging hier om (extreem) long range sniping in Invasion/Groundwar. Als jij op 400 meter + wil snipen zonder Bipod, succes dan maar. De sway is misschien minimaal, maar genoeg om op die afstand meters naast het doel te schieten. En zo heel veel doelen vind je op die afstand niet.

Maar ook op 200-300 meter is de bipod in mijn ogen een zeer welkome toevoeging. Juist omdat de sway weg is, heb je veel sneller je crosshairs op je tegenstander. Vooral gezien het feit dat Iron sights nog steeds veel te accuraat zijn. Zelfs bij het belachelijke af. Dus veel tijd krijg je niet van je tegenstanders.

In gewone quickplay zijn dit soort toevoegingen inderdaad veel minder effectief. Sowieso is een zware scope overkill, buiten het feit dat de glint je meteen verraad en een target op zich wordt. Op quickplay met sniper werk ik met de Forge Tac Delta 4. Minimale glint en genoeg vergroting om goed mee te kunnen werken.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

vind DMZ een van de leukste game modussen in tijden.

tuurlijk smaak verschilt, voor mij is het de ideale modus; regulier cod kom ik niet meer mee met de huidige generatie gamers (iets met leeftijd, reactie vermogen), dat resulteerd meestal in een slachtfeest.

DMZ vind ik de ideale balans hebben tussen pve en pvp. Helaas speel ik 99% vande gevallen met randoms, erg wisselend qua succes (geregeld eentje die afk is, of solo verder gaat; join dan geen squad, vernagelt ook mijn sessie)

De bots vind ik soms wel 'te' goed, maar dat houdt t ook wel interessant. Er valt voldoende te ontdekken in DMZ, alleen navigatie blijf ik soms wel lastig vinden. Idealiter zou ik graag een 2e scherm (tablet) hebben voor real life map en locatie informatie. (lijkt me iets wat op de pc wel mogelijk is met eoa hip tooltje)

Gister een mega potje (voor mijn doen) 6 operator kills, 44 bots, een bak aan loot. Heerlijk die spanning bij de EXFIL.

Wat ik tot heden niet lukt; een 'downed' speler die om hulp vraagt, te helpen. Op de ps4 is 'support' en 'loot player' beide het vierkante-knopje. Hoe ik iemand kan uitnodigen bij squad lukt voorals nog niet. (begrijp dat je 2 squads kunt samenvoegen, en zo met 6 spelers samen in clubje zit)

Ping systeem nog niet onder de knie, maar bij randoms maakt dat niet uti; ieder lijkt beetje eigen kant op te gaan :(

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 19-01-2023 09:07 ]

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:57
Zijn er meer mensen die last hebben dat de CD van Modern Warfare soms als niet leesbaar word gezien? het gaat om de PS5 versie.

call of duty is het enige spel wat ik fysiek erin heb zitten en soms moet ik hem wel 10x opnieuw erin en eruit doen om het te laten werken.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sten123 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:36:
Zijn er meer mensen die last hebben dat de CD van Modern Warfare soms als niet leesbaar word gezien? het gaat om de PS5 versie.

call of duty is het enige spel wat ik fysiek erin heb zitten en soms moet ik hem wel 10x opnieuw erin en eruit doen om het te laten werken.
probeer eens met andere disk? misschien is het niet de disk maar de lazer

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:57
himlims_ schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:46:
[...]

probeer eens met andere disk? misschien is het niet de disk maar de lazer
andere cd`s geen problemen mee

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• donvalentino

donvalentino

Fijn dat Shipment weer terug is om de laatste paar wapens te levelen.
Jammer dat Shoothouse tier1 alleen niet komt maar wederom Shipment...

• ThunderaceNL
himlims_ schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:05:
vind DMZ een van de leukste game modussen in tijden.

tuurlijk smaak verschilt, voor mij is het de ideale modus; regulier cod kom ik niet meer mee met de huidige generatie gamers (iets met leeftijd, reactie vermogen), dat resulteerd meestal in een slachtfeest.

DMZ vind ik de ideale balans hebben tussen pve en pvp. Helaas speel ik 99% vande gevallen met randoms, erg wisselend qua succes (geregeld eentje die afk is, of solo verder gaat; join dan geen squad, vernagelt ook mijn sessie)

De bots vind ik soms wel 'te' goed, maar dat houdt t ook wel interessant. Er valt voldoende te ontdekken in DMZ, alleen navigatie blijf ik soms wel lastig vinden. Idealiter zou ik graag een 2e scherm (tablet) hebben voor real life map en locatie informatie. (lijkt me iets wat op de pc wel mogelijk is met eoa hip tooltje)

Gister een mega potje (voor mijn doen) 6 operator kills, 44 bots, een bak aan loot. Heerlijk die spanning bij de EXFIL.

Wat ik tot heden niet lukt; een 'downed' speler die om hulp vraagt, te helpen. Op de ps4 is 'support' en 'loot player' beide het vierkante-knopje. Hoe ik iemand kan uitnodigen bij squad lukt voorals nog niet. (begrijp dat je 2 squads kunt samenvoegen, en zo met 6 spelers samen in clubje zit)

Ping systeem nog niet onder de knie, maar bij randoms maakt dat niet uti; ieder lijkt beetje eigen kant op te gaan :(
Hier ook een grote liefhebber van DMZ. Gewoon multiplayer gaat ook prima (zal ook wel door sbmm komen) maar ik kan het open wereld principe van DMZ erg waarderen en doe dat bijna alleen nog maar. Merk alleen wel dat ik nu wat pittigere faction missions te doen heb, en die met randoms gewoon niet geregeld krijg.

Communicatie is vaak lastig, hoor geregeld Russisch of Japans, of helemaal niets. Als er te communiceren is dan ook vaak maar met één teammate waar de andere hele andere plannen aan het uitvoeren is.

Ben dus inmiddels ook wat minder aan het gamen. Hoop dat een volgend seizoen qua missies wat vriendelijker wordt voor solo spelers.

Mocht je willen samenspelen nodig me dan gerust uit, doe graag missies samen om weer met een doel te kunnen werken.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ThunderaceNL schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:06:
[...]

Hier ook een grote liefhebber van DMZ. Gewoon multiplayer gaat ook prima (zal ook wel door sbmm komen) maar ik kan het open wereld principe van DMZ erg waarderen en doe dat bijna alleen nog maar. Merk alleen wel dat ik nu wat pittigere faction missions te doen heb, en die met randoms gewoon niet geregeld krijg.
heb de laatste 2 missies van de eerste fracties ook nog open staan; zonder communcatieve party is dat een kansloze missie :+ hopelijk keer clubje vormen vanuit dit topic.

• ThunderaceNL
himlims_ schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:14:
[...]

heb de laatste 2 missies van de eerste fracties ook nog open staan; zonder communcatieve party is dat een kansloze missie :+ hopelijk keer clubje vormen vanuit dit topic.
Kon jou pas niet vinden via cod, op steam zie ik met rootgamer_com ook geen resultaat. Weet je toevalig jouw Activision ID met nummer?

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ThunderaceNL schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:39:
[...]

Kon jou pas niet vinden via cod, op steam zie ik met rootgamer_com ook geen resultaat. Weet je toevalig jouw Activision ID met nummer?
ACTIVISION ID: hollandhards
PLAYSTATION ACCOUNT: HOLLANDHARDS
BATTLE.NET ACCOUNT: HOLLANDHARDS#2930
XBOX LIVE ACCOUNT: HOLLANDHARDS765

meestal actief >18:30u

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 19-01-2023 11:48 ]

• ThunderaceNL
himlims_ schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:45:
[...]

Heb je (denk ik) gevonden en invite gestuurd. Ben er ook meestal in de avond.

• rCk

rCk

himlims_ schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 11:45:
[...]

Ik heb je ook op PSN toegevoegd.
Vanavond ben ik vanaf ca 19.30 - 20.00 online als het mee zit.
Ben wel in voor wat normale MP of DMZ 👍

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

rCk schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:11:
[...]

Ik heb je ook op PSN toegevoegd.
Vanavond ben ik vanaf ca 19.30 - 20.00 online als het mee zit.
Ben wel in voor wat normale MP of DMZ 👍
je kunt schijnbaar een ander squad uitnodigen om bij jouw squad te komen; is dus 6 man party :P

lijkt me wel chill qua onderling support, maar vooral voro cashflow; kunnen verschillende missies doen, maar de reward wordt wel collectief toegekend :P

//edit; moet overwerken tot 2230 - vandaag weinig cod

[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 19-01-2023 16:26 ]

• rCk

rCk

himlims_ schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:23:
[...]

je kunt schijnbaar een ander squad uitnodigen om bij jouw squad te komen; is dus 6 man party :P

lijkt me wel chill qua onderling support, maar vooral voro cashflow; kunnen verschillende missies doen, maar de reward wordt wel collectief toegekend :P
Owh?! Dat wist ik nog niet, dat is wel tof ja!
6 man party ben je echt enorm goed want je hebt vaak alleen maar lapzwansen rondlopen met 2 man die samenwerken en vaak aan 't rommelen zijn.

Wie weet komen we er vanavond aan toe :+

• ThunderaceNL
rCk schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 16:25:
[...]

Owh?! Dat wist ik nog niet, dat is wel tof ja!
6 man party ben je echt enorm goed want je hebt vaak alleen maar lapzwansen rondlopen met 2 man die samenwerken en vaak aan 't rommelen zijn.

Wie weet komen we er vanavond aan toe :+
Ben zo vrij geweest je ook een invite te sturen ;) .... team van drie?

• vrankerik

vrankerik

en ik ga ook uitkijken naar jullie (MauveOtter) want ik speel liever met kiekens mét kop. ;-)
2 cards b21 voor erna/tussenin.

• PilatuS
  • Niet online
Er is weer een bug waarbij er de mogelijkheid is om een kopie van je wapens te maken in DMZ voor later gebruik. Moet je dan wachten op je cooldown kan je een wapen uit de stash pakken om eigenlijk altijd je loadout wapens te gebruiken.

Het werkt op de volgende manier: Ga naar DMZ met 2 weaponslots (Edit: insured weaponslots) in gebruik. Het wapen waar je een kopie van wil maken moet in het 2e slot zitten. Voordat je naar de exfil gaat zorg dat je het 2e wapen in je handen hebt en pak een random wapen op de grond op, dan laat je het wapen in je handen automatisch vallen. Pak je wapen weer op en exfil. Nu is het wapen een contraband wapen geworden en deze kan je naar je stash verplaatsen terwijl je wapenslot geen cooldown heeft. (Edit: Zorg er wel voor dat je het wapen waarvan je een kopie wil in je handen hebt tijdens de exfil.)

Ik kwam er toevallig achter toen ik opeens een loadout wapen in de stash had zitten. Doe je dit dan een aantal keer krijg je een stash zoals dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o3Mxu3HQ2XfWCjVB5rYshIp-7rg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5K5sAxK1mUnUWoRERANgopRo.jpg?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 20-01-2023 10:57 ]

• ThunderaceNL
PilatuS schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:47:
Er is weer een bug waarbij er de mogelijkheid is om een kopie van je wapens te maken in DMZ voor later gebruik. Moet je dan wachten op je cooldown kan je een wapen uit de stash pakken om eigenlijk altijd je loadout wapens te gebruiken.

Het werkt op de volgende manier: Ga naar DMZ met 2 wapenslots in gebruik. Het wapen waar je een kopie van wil maken moet in het 2e slot zitten. Voordat je naar de exfil gaat zorg dat je het 2e wapen in je handen hebt en pak een random wapen op de grond op, dan laat je het wapen in je handen automatisch vallen. Pak je wapen weer op en exfil. Nu is het wapen een contraband wapen geworden en deze kan je naar je stash verplaatsen terwijl je wapenslot geen cooldown heeft.

Ik kwam er toevallig achter toen ik opeens een loadout wapen in de stash had zitten. Doe je dit dan een aantal keer krijg je een stash zoals dit:

[Afbeelding]
Insured slot 3 wtf _/-\o_ ....
Goeie tip wel, ga 'm zo meteen even testen.

• PilatuS
  • Niet online
ThunderaceNL schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:52:
[...]

Insured slot 3 wtf _/-\o_ ....
Goeie tip wel, ga 'm zo meteen even testen.
Dat 3e slot valt opzich nog wel mee als je constant met een goed team speelt. Sowieso hoef je maar 1 van de 3 tiers te voltooien om dat slot te krijgen en je mag een missie overslaan.

• vrankerik

vrankerik

PilatuS schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 20:47:
Er is weer een bug ......................
2x geprobeerd, geen sukses. }:O

EDIT: pilatus, exact wat je vermeldde, geen sukses.

[ Voor 16% gewijzigd door vrankerik op 20-01-2023 06:49 ]

• PilatuS
  • Niet online
vrankerik schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 22:11:
[...]

2x geprobeerd, geen sukses. }:O
Ik heb het een uurtje terug nog gedaan. Heb je beide slots in gebruik gehad en dan het 2e wapen ? Voor zover ik weet is er geen update geweest dus het zou moeten werken. Nadat je terug bij het loadout menu bent zou het wapen er als contraband moeten staan.

Edit: Weer 2 runs gedaan en weer 2 wapens er bij. Nu ook een TAQ-56 gedaan, dus ieder wapen zou moeten werken. Dacht misschien is het een SMG ding, maar niet dus.

Edit2: Nog even wat getest. Als je het wapen waarvan je een kopie wil maken niet in je handen hebt bij het exfillen werkt het niet. Net wat solo runs gedaan. In game gaan, 1 tot 5 bots schieten. Een random bot wapen oppakken en je wapen weer terug oppakken. Daarna exfil met dat wapen in de hand. Nu ook gedaan met slot 1 en slot 3 waarbij de kopie in slot 3 zit. Er in met een VEL-46 als main en TAQ-56 als secondary uit slot 3. 1 bot dood schieten, dat wapen oppakken en gelijk weer mijn eigen wapen. Daarna exfil met dat wapen in de hand en weer een extra weaponslot wapen in de stash.

Nu is mijn stash vol en ben ik er even klaar mee. Ga ook geen 70 euro betalen voor 10 extra slots :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vzMt6_U2qqswzoTxByjb7uEVFxg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uMvpTnT8zfhelDWhYmWy5nXp.jpg?f=user_large

[ Voor 59% gewijzigd door PilatuS op 20-01-2023 00:20 ]

• Fidelity
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:05
himlims_ schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 09:05:
Wat ik tot heden niet lukt; een 'downed' speler die om hulp vraagt, te helpen. Op de ps4 is 'support' en 'loot player' beide het vierkante-knopje
Op PC is dit beide ook dezelfde knop. Maar iemand accepteren die om hulp vraagt is "1x drukken" en looten is "ingedrukt houden". Naar mijn mening hadden ze dit om moeten wisselen, want automatisch hou je altijd het knopje in omdat dat ook zo is als je een teammate probeert te redden

• ThunderaceNL
PilatuS schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 22:14:
[...]

Ik heb het een uurtje terug nog gedaan. Heb je beide slots in gebruik gehad en dan het 2e wapen ? Voor zover ik weet is er geen update geweest dus het zou moeten werken. Nadat je terug bij het loadout menu bent zou het wapen er als contraband moeten staan.

Edit: Weer 2 runs gedaan en weer 2 wapens er bij. Nu ook een TAQ-56 gedaan, dus ieder wapen zou moeten werken. Dacht misschien is het een SMG ding, maar niet dus.

Edit2: Nog even wat getest. Als je het wapen waarvan je een kopie wil maken niet in je handen hebt bij het exfillen werkt het niet. Net wat solo runs gedaan. In game gaan, 1 tot 5 bots schieten. Een random bot wapen oppakken en je wapen weer terug oppakken. Daarna exfil met dat wapen in de hand. Nu ook gedaan met slot 1 en slot 3 waarbij de kopie in slot 3 zit. Er in met een VEL-46 als main en TAQ-56 als secondary uit slot 3. 1 bot dood schieten, dat wapen oppakken en gelijk weer mijn eigen wapen. Daarna exfil met dat wapen in de hand en weer een extra weaponslot wapen in de stash.

Nu is mijn stash vol en ben ik er even klaar mee. Ga ook geen 70 euro betalen voor 10 extra slots :P

[Afbeelding]
Just checking, bedoel je slot in de zin van insured slot of primary / secondary / rugzak wapen? Heb pas 1 insured slot geunlocked, met secondary wapen gisteren wilde het ook niet lukken (ook maar 1x geprobeerd, was laatste potje).

• PilatuS
  • Niet online
ThunderaceNL schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 08:28:
[...]

Just checking, bedoel je slot in de zin van insured slot of primary / secondary / rugzak wapen? Heb pas 1 insured slot geunlocked, met secondary wapen gisteren wilde het ook niet lukken (ook maar 1x geprobeerd, was laatste potje).
Met weaponslot bedoel ik insuredslot, dat was misschien niet helemaal duidelijk. Je moet dus het 2e slot vrij hebben gespeelt en beide insured sloten gebruiken om 2 wapens mee te nemen voordat je begint. Daarna is het binnen 5 minuten gedaan aangezien je maar 1 wapen op de grond moet vinden voordat je kan exfillen. Alleen heb nog geen 2e insuredslot, dan is het niet mogelijk.

• ThunderaceNL
PilatuS schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 10:25:
[...]

Met weaponslot bedoel ik insuredslot, dat was misschien niet helemaal duidelijk. Je moet dus het 2e slot vrij hebben gespeelt en beide insured sloten gebruiken om 2 wapens mee te nemen voordat je begint. Daarna is het binnen 5 minuten gedaan aangezien je maar 1 wapen op de grond moet vinden voordat je kan exfillen. Alleen heb nog geen 2e insuredslot, dan is het niet mogelijk.
Ah dat verklaart het. Maar dat geeft niet, met het nieuwe tweakers eliteteam dat we hier aan het samenstellen waren zullen we dit weekend neem ik aan allemaal wel alle slots vrij hebben gespeeld :9.

• PilatuS
  • Niet online
ThunderaceNL schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 10:36:
[...]

Ah dat verklaart het. Maar dat geeft niet, met het nieuwe tweakers eliteteam dat we hier aan het samenstellen waren zullen we dit weekend neem ik aan allemaal wel alle slots vrij hebben gespeeld :9.
Ik heb de eerste post aangepast voor de duidelijkheid. Een weaponslot is natuurlijk niet hetzelfde als een insured weaponslot, dus die verwarring snap ik wel.

• vrankerik

vrankerik

ik snap er niets van. 'k heb 2 slots standaard en kan het 3de vrijspelen (rugzak).
dus nog eens geprobeerd en noga.
dan 'n quad ontmoet bij exfill, lap de 1ste neer (gewond) en vraag om te joinen, 2de komt hem helpen in pantserwagen die ik toevallig blijf ontwijken en vraag om joining. 3de schiet me vanachter neer. lol, NOT. |:(

goed lesen!

• rCk

rCk

Helaas is het er gisteren niet van gekomen mannen om een potje samen te doen. Ik was uiteindelijk pas rond 2100 online en zag jullie niet meer online staan. Daarna nog even wat potjes zonder mic met Devo gespeeld, dat was wel lachen.

Op naar de light helo voor mijn DMZ missie, zaten er twee gasten die plek te snipen, dat konden we helaas niet meer navertellen 😂

Het blijft leuk, maar soms toch ook wel vervelend wanneer je helemaal kapot gecampt wordt haha.
Vanavond ben ik denk ik wel weer online vanaf een uurtje of 8. Mocht iemand nog willen joinen, graag!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-11 10:44
vrankerik schreef op vrijdag 20 januari 2023 @ 12:44:
ik snap er niets van. 'k heb 2 slots standaard en kan het 3de vrijspelen (rugzak).
dus nog eens geprobeerd en noga.
dan 'n quad ontmoet bij exfill, lap de 1ste neer (gewond) en vraag om te joinen, 2de komt hem helpen in pantserwagen die ik toevallig blijf ontwijken en vraag om joining. 3de schiet me vanachter neer. lol, NOT. |:(

goed lesen!
Goed verhaal.

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-10 15:40

siemenz

Koetje

Als iemand het leuk vind af en toe een DMZ te spelen let me know via een PN

Mijn vrienden spelen niet en alleen is maar saai.

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

• PilatuS
  • Niet online
Na de update van vandaag is het nogsteeds mogelijk een kopie van wapens te maken in DMZ. Wat ik nu alleen wel tegen ben gekomen is dat als je ingame gaat met alleen een wapen waarvan je een kopie hebt gemaakt je start zonder wapen en je het wapen kwijt bent. Neem je naast de kopie een insured slot wapen mee of een ander legit wapen uit de stash dan is het geen probleem.

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-11 17:38
Vraagje, ik heb Modern Warfare II op PS4 disc nu krijg ik straks mijn PS5 (digital) console.. neem ik mijn game data mee? Of moet ik het spel opnieuw kopen uit de store ?
heppe01 schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 10:52:
Vraagje, ik heb Modern Warfare II op PS4 disc nu krijg ik straks mijn PS5 (digital) console.. neem ik mijn game data mee? Of moet ik het spel opnieuw kopen uit de store ?
Ik heb de cross-gen versie voor mijn PS4, disc uitvoering. Als ik ooit een PS5 heb (de paus een vrouw is en Sint Juttemis met pinksteren paaseieren gaat zoeken) moet ik de disc wel in de PS5 hebben om te kunnen spelen.

Dus er zijn twee dingen belangrijk:
1. Je hebt de cross-gen versie
2. Je hebt een disc

Ik denk trouwens niet dat het uitmaakt voor je gamedata, aangezien dat via de servers van Activision loopt. Saves, kleurtjes, stats etc. zijn voor zover ik weet gewoon bij heb gestald. Maar er is een grote kans dat je wel het spel voor de PS5 opnieuw moet kopen, als je tenminste niet de cross-gen hebt nu.

• ThunderaceNL
Iemand (of liever 2x iemand) hier die me in DMZ wil helpen met het extracten van een weapons case? Al paar dagen mee bezig. The Chemist gisteravond solo 2x omgelegd, 1x succesvol met dat wapen geexfilled maar die telt niet blijkbaar (mocht iemand dat wapen nog willen hebben, ik heb 'm nu in kleur als contraband). Die heli boss ook solo gedaan maar telt ook al niet. Andere missie met 3x boss killen dan wel weer vast voltooid.

Blijft de lastigste over, die krijg ik solo nog niet niet voor elkaar. Moet echt de Juggernaut zien te killen en dan met die koffer exfillen. Gisteren voor het eerst met een paar randoms die wel wilden, blijft de klootviool die het koffertje had vervolgens lekker door looten. Op de final exfill met 4 teams tegelijk, uitkomst laat zich raden ;w ....

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-11 15:39
Ik stoor me al best een tijdje aan dat ID achter mijn username. Dit is gewoon een bug, toch? Aangezien best wat users dit niet hebben.

Verder niet belangrijk, maar toch :)

• heppe01
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-11 17:38
-

[ Voor 100% gewijzigd door heppe01 op 21-01-2023 17:27 ]

• vrankerik

vrankerik

heb er weer ene moeten liquideren, n...killer speelt niet meer mee (na kill ann). dan is 't toch begrijpelijker geworden, voor mezelf. b21 blijft verbazend vreemd. geen denken aan dat ik een card meepak zodat 'n 'player' ermee weg is. dada.

nog steeds zoekende (noobbody next nick).

[ Voor 8% gewijzigd door vrankerik op 21-01-2023 22:41 ]

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-11 22:49
Ik kom er niet helemaal uit.
Bij DMZ heb je blijkbaar ergens een wapen wat je kunt krijgen wat speciaal is.
als je deze dan hebt kun je die dan ook in de gewone multiplayer gebruiken of alleen bij DMZ?
en moet je een bepaald level zijn?

mocht er iemand mij mee willen helpen het wapen te krijgen houd ik me aanbevolen. heb geen groep of iets die cod spelen

PSN: McMillan0984

• internaut
Clavat schreef op zondag 22 januari 2023 @ 12:57:
als je deze dan hebt kun je die dan ook in de gewone multiplayer gebruiken of alleen bij DMZ?

mocht er iemand mij mee willen helpen het wapen te krijgen houd ik me aanbevolen. heb geen groep of iets die cod spelen
The Chemist - boss die je moet doden in de radiatiezone - dropt de M13 assault rifle.
Exfill met dat wapen en je kunt het levellen in multiplayer en DMZ.

• ThunderaceNL
Clavat schreef op zondag 22 januari 2023 @ 12:57:

Bedoel je deze?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LmOMqAyM9G3BJXTfREsMB6fGVcE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EphOG6BeIHqplQvaUhC7ujyR.png?f=fotoalbum_large

Dat is inderdaad door The Chemist te killen, die laat dan dit wapen vallen. Mooi skinnetje heb je overigens niet heel veel aan, die blijft volgens mij als contraband in DMZ. Als je die kwijt raakt in een potje ben je die kwijt. Het wapen is in de basis gewoon de M13B, als hieronder. Die blijft wel beschikbaar in alle modi. Die kun je ook simpeler krijgen, gewoon iemand anders vragen 'm op de grond te gooien voor je. Als je er dan mee exfillt in DMZ dan heb jij hem ook geunlocked.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/38KDp2wejwni5RwwAGQyf1znuFo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zBX7FbqQfqO9kAcJ8jt92MSb.png?f=fotoalbum_large

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-11 22:49
aah ja die M13 bedoel ik idd.
Misschien iemand die me er eens mee wil helpen?

PSN: McMillan0984

• ThunderaceNL
Clavat schreef op zondag 22 januari 2023 @ 15:26:
aah ja die M13 bedoel ik idd.
Misschien iemand die me er eens mee wil helpen?
ja hoor stuur maar een invite, heb die Hazardous nu in m'n contraband dus die kan ik wel ff droppen. Zelfde ID als hier.
Pagina: 1 ... 66 ... 85 Laatste