Met die houder bedoel je dan de elastiek op de achterkant?SnakeSolidNL schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:30:
Zojuist ontvangen, was in mijn geval dus 3 werkdagen.
Wat ik wel raar vind is dat de case die erbij zit een houder heeft voor de adapter ondanks dat ik het 256GB model heb.
Was dit niet alleen voorbehouden voor mensen met de 512GB versie ? Of hebben andere mensen ook deze case gehad ?
Nou ik heb mijn Steam Deck ontvangen, maar helaas haptic feedback is links niet lekker. Steam heeft me een RMA aangeboden, maar ik kan de PDF's nergens vinden. Iemand een idee waar ik dat kan vinden?
ja preciescmegens schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 11:40:
[...]
Met die houder bedoel je dan de elastiek op de achterkant?
Hier zojuist een bezorging door de Duitse GLS, het pakket komt echter uit Waalwijk. Heb enkel een track & trace code gehad maar geen verdere code voor de bezorging. Maakte me uiteraard enigszins zorgen, temeer omdat zoals hier ook al gesteld het best een opvallend pakket is qua formaat en vorm en omdat Valve ook genoemd wordt, hetzij in een klein schrift. Alles ongegrond in mijn geval en netjes op tijd afgeleverd.SnakeSolidNL schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:14:
Geen idee of andere mensen dit ook al hebben meegemaakt of is opgevallen, maar GLS stuurt nu een unieke code naar je email toe die je aan de bezorger moet geven.
Ik denk dat ze dit hebben gedaan om de kans op diefstal te proberen voorkomen.
Dit betrof overigens een 19 juli reservering, 16:00 om precies te zijn. De bestelling was voldaan om 9 juni. Aangezien gisteren een feestdag was zal het een dag langer geduurd hebben de Deck te leveren. Het betreft de 256GB versie overigens.
@DoctorV64 Is dat blauwe cirkeltje het exclusieve aan de 512GB case? Ik heb namelijk een grijze.
Even luie modus. Ja logo is anders en nog wat.Cid Highwind schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:18:
@DoctorV64 Is dat blauwe cirkeltje het exclusieve aan de 512GB case? Ik heb namelijk een grijze.
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Top, had het allemaal nog niet gezien. Het leek wat underwhelming maar tegelijkertijd zijn het wel toffe details, het is namelijk geen print, maar 3d, en wat handige extra's. Over de werkelijke value geen oordeelDoctorV64 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 12:25:
[...]
Even luie modus. Ja logo is anders en nog wat.
https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Sowieso, veel plezier!
[ Voor 3% gewijzigd door Cid Highwind op 17-06-2022 12:49 ]
Net mijn steam deck kunnen bestellen! Hopelijk deze week nog binnen krijgen. Meteen de sheet aangepast
. De steam deck calculator app was heel nauwkeurig dus!
Hier ook m'n Steam Deck kunnen bestellen. Tot op de dag nauwkeurig via de calculator!
Noise, kreeg gisteren de melding dat hij was afgegeven bij distributie maar kon de tracking niet volgen. Net van GLS de melding dat hij vanmiddag bezorgd wordt
Hopen op een foutloos apparaat, bij voorkeur ook met de goeie fan maar om eerlijk te zijn denk ik dat ik ook wel met de mindere kan leven.
edit: hij is binnen! geen tijd om de installatie op te pakken vandaag
maar wel alle knoppen even bevoeld. de kliks zijn goed en geen b knop die blijft hangen ofzo dus zo happy als ik kan zijn zonder hem aan te zetten.
heel benieuwd.
Edit: kon het toch niet laten. Volgens mij heb ik de goeie fan en alles werkt pico bello. Knoppen klikken goed en blijven niet hangen, haptics zijn gelijkmatig, geen drift in mijn stick. Super blij mee! Aperture desk job gedaan en hollow knight geïnstalleerd. Echt heerlijk. Enige minpunt is toch echt wel de enorme bezels rondom het scherm. Er had toch moeiteloos een inch extra scherm op het device gepast
Hopen op een foutloos apparaat, bij voorkeur ook met de goeie fan maar om eerlijk te zijn denk ik dat ik ook wel met de mindere kan leven.
edit: hij is binnen! geen tijd om de installatie op te pakken vandaag
heel benieuwd.
Edit: kon het toch niet laten. Volgens mij heb ik de goeie fan en alles werkt pico bello. Knoppen klikken goed en blijven niet hangen, haptics zijn gelijkmatig, geen drift in mijn stick. Super blij mee! Aperture desk job gedaan en hollow knight geïnstalleerd. Echt heerlijk. Enige minpunt is toch echt wel de enorme bezels rondom het scherm. Er had toch moeiteloos een inch extra scherm op het device gepast
[ Voor 55% gewijzigd door Rhaegar1 op 21-06-2022 19:09 ]
Mijn Deck is zojuist afgeleverd door GLS, laat de pret maar beginnen
Ben erg benieuwd, volgens de calculator zit in de mailgroep van aankomende maandag, ben benieuwd of hij ook zo accuraat bij mij isJoeri4Real schreef op maandag 20 juni 2022 @ 18:57:
Net mijn steam deck kunnen bestellen! Hopelijk deze week nog binnen krijgen. Meteen de sheet aangepast. De steam deck calculator app was heel nauwkeurig dus!
User Error -- Please Replace User
Ook bij mij was het precies goed, maar ik zie dat je pas de 27ste hebt besteld. Ik schat je kans vrij klein eerlijk gezegd. Calculator is al een tijdje niet meer bijgewerkt en houd geen rekening met de mailing op donderdag. Maar toch hoop ik het wel voor jeIkke_Niels schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 14:58:
[...]
Ben erg benieuwd, volgens de calculator zit in de mailgroep van aankomende maandag, ben benieuwd of hij ook zo accuraat bij mij is
Laten we hopen dat de calculator er naast zit, want dan zou die van mij pas in mei volgend jaar komen volgens de gunstigste prognoses 
niet dat ik hem jou niet gun hoor @Ikke_Niels
niet dat ik hem jou niet gun hoor @Ikke_Niels
[ Voor 19% gewijzigd door Magic op 23-06-2022 15:59 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Geen verkoop op het forum. Dat kan in Vraag & Aanbod
[ Voor 75% gewijzigd door BM op 24-06-2022 10:33 ]
Gister mn steam deck ontvangen, levering door GLS verliep vlekkeloos. Na een paar comments gelezen te hebben van mede-tweakers was ik wel een beetje huiverig, maar viel allemaal reuze mee.
Meteen dus ook set-up gedaan. Alle knoppen werken goed, haptic feedback werkt naar behoren, geen joy-stick drift of fan whine. Ik heb denk ik een goed exemplaar! Meteen games er op geinstalleerd en wow, wat ben ik impressed. Fallout NV on the go is een game changer voor mij. Verder is het tweaken en instellen van verschillende power profiles voor verschillende games ook veel handiger dan ik van te voren dacht.
Nog veel wacht(en daarna speel)plezier aan alle mensen die hem nog moeten bestellen/ontvangen. Hopelijk verloopt bij jullie alles zo soepel als bij mij
Meteen dus ook set-up gedaan. Alle knoppen werken goed, haptic feedback werkt naar behoren, geen joy-stick drift of fan whine. Ik heb denk ik een goed exemplaar! Meteen games er op geinstalleerd en wow, wat ben ik impressed. Fallout NV on the go is een game changer voor mij. Verder is het tweaken en instellen van verschillende power profiles voor verschillende games ook veel handiger dan ik van te voren dacht.
Nog veel wacht(en daarna speel)plezier aan alle mensen die hem nog moeten bestellen/ontvangen. Hopelijk verloopt bij jullie alles zo soepel als bij mij
Vorige week maandag mijn Deck kunnen bestellen, en sinds donderdag 00:32 ligt hij op het GLS Depot bij mij in Rotterdam. Nu verschuift sinds donderdag de afleverdatum/tijd elke keer een dag vooruit, de levering is al vier keer uitgesteld
verwachte bezorging is nu morgen, maar zie het eigenlijk niet gebeuren
:fill(white):strip_exif()/f/image/1I2LnICYIcBX9FvIca8JnPkV.png?f=user_large)
Als ik bij de reviews kijk is dit blijkbaar gebruikelijk bij GLS in Rotterdam. Maar eens kijken of ik het zonder niet-thuis bericht ook bij een depot kan afhalen

:fill(white):strip_exif()/f/image/1I2LnICYIcBX9FvIca8JnPkV.png?f=user_large)
Als ik bij de reviews kijk is dit blijkbaar gebruikelijk bij GLS in Rotterdam. Maar eens kijken of ik het zonder niet-thuis bericht ook bij een depot kan afhalen
Mijn RMA is donderdag verzonden en via de depot in Rotterdam afgelopen vrijdag bezorgd in Zoetermeer.Frikandel schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:22:
Vorige week maandag mijn Deck kunnen bestellen, en sinds donderdag 00:32 ligt hij op het GLS Depot bij mij in Rotterdam. Nu verschuift sinds donderdag de afleverdatum/tijd elke keer een dag vooruit, de levering is al vier keer uitgesteldverwachte bezorging is nu morgen, maar zie het eigenlijk niet gebeuren
[Afbeelding]
Wat was je RMA-tijdlijn? De mijne ligt sinds donderdag/vrijdag volgens DHL bij het bedrijf, maar Steam zegt nog dat ze op mijn retourzending wachten. Ik gok dus dat de handeling nu bij dat bedrijf ligt. Duurt dat enkele werkdagen?kadir76 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:47:
[...]
Mijn RMA is donderdag verzonden en via de depot in Rotterdam afgelopen vrijdag bezorgd in Zoetermeer.
Edit: aan je posts te zien, kwam de jouwe maandag aan en had je vrijdag je nieuwe. Dat biedt hoop.
[ Voor 10% gewijzigd door ap3nr0ts op 27-06-2022 09:57 ]
Haha klopt idd.ap3nr0ts schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:55:
[...]
Wat was je RMA-tijdlijn? De mijne ligt sinds donderdag/vrijdag volgens DHL bij het bedrijf, maar Steam zegt nog dat ze op mijn retourzending wachten. Ik gok dus dat de handeling nu bij dat bedrijf ligt. Duurt dat enkele werkdagen?
Edit: aan je posts te zien, kwam de jouwe maandag aan en had je vrijdag je nieuwe. Dat biedt hoop.
17e vrijdag ingeleverd bij DHL
20e maandag afgeleverd in Waalwijk.
22e woensdag veranderde status naar "nieuwe versie is verzonden" maar ik had geen track and trace ontvangen.
23e donderdag kreeg ik een tack and trace via de mail. GLS heeft het dezelfde avond opgehaald in Waalwijk.
24e vrijdag ochtend was het in Rotterdam depot, waarna die is bezorgd op de dezelfde dag.
Vooraf nog een research gedaan en meerdere mensen op internet hebben het vrijdag afgeleverd en een week later ontvangen. Vandaar ervoor gekozen om het nog voor de weekend op te sturen
[ Voor 9% gewijzigd door kadir76 op 27-06-2022 10:14 ]
Haha. Bedankt. Dan hoop ik dat ze mij dezelfde tijdlijn kunnen bieden. Zie dat hij sinds vrijdagochtend daar ligt, volgens de DHL-tracking. Donderdag al geleverd krijgen zou nog vetter zijn dan.kadir76 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 10:13:
[...]
Haha klopt idd.
17e vrijdag ingeleverd bij DHL
20e maandag afgeleverd in Waalwijk.
22e woensdag veranderde status naar "nieuwe versie is verzonden" maar ik had geen track and trace ontvangen.
23e donderdag kreeg ik een tack and trace via de mail. GLS heeft het dezelfde avond opgehaald in Waalwijk.
24e vrijdag ochtend was het in Rotterdam depot, waarna die is bezorgd op de dezelfde dag.
Vooraf nog een research gedaan en meerdere mensen op internet hebben het vrijdag afgeleverd en een week later ontvangen. Vandaar ervoor gekozen om het nog voor de weekend op te sturen
Ik hoop het voor je. Wat waren je problemen? Ikzelf had het voor de haptic feedback opgestuurd, maar een sticky B button en fan is ook gelijk opgelost merk ik nadat ik de nieuwe heb ontvangen. Enige wat ik jammer vind is dat de batterij gezondheid op 92% staat in desktop modus.. Geen idee of dit een software bug isap3nr0ts schreef op maandag 27 juni 2022 @ 10:18:
[...]
Haha. Bedankt. Dan hoop ik dat ze mij dezelfde tijdlijn kunnen bieden. Zie dat hij sinds vrijdagochtend daar ligt, volgens de DHL-tracking. Donderdag al geleverd krijgen zou nog vetter zijn dan.
Zou het gewoon even vragen dan. Kwam hij wel helemaal nieuw over? Bij mij was het rechterpookje veel stroever opeens. Naar beneden voelde je het schrapen (richting touchpad). Ik vind het jammer dat het relatief moeilijk te fixen is, want ik las dat het waarschijnlijk door die draadjes komt rondom de pookjes. Ik wil echter niet meteen zo diep in dat ding schroeven. De rest was echt dikke prima.kadir76 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 10:25:
[...]
Ik hoop het voor je. Wat waren je problemen? Ikzelf had het voor de haptic feedback opgestuurd, maar een sticky B button en fan is ook gelijk opgelost merk ik nadat ik de nieuwe heb ontvangen. Enige wat ik jammer vind is dat de batterij gezondheid op 92% staat in desktop modus.. Geen idee of dit een software bug is
Ik heb 3 calculators gebruikt.Magic schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 15:48:
Laten we hopen dat de calculator er naast zit, want dan zou die van mij pas in mei volgend jaar komen volgens de gunstigste prognoses
niet dat ik hem jou niet gun hoor @Ikke_Niels![]()
Moo's Steam Deck Calculator: 266 dagen te gaan (20 maart 2023)
Jimmosio's Calculator Deck: 94 dagen (Donderdag 29 September, en claimt 100% accuraat te zijn bij deze calculatie)
Gecked's Steam Deck Calculator: 91 dagen (Maandag 26 September)
Mijn RT is: 1654955502. 256GB EU, gereserveerd op 11 Juni 2022 (Latertje).
What a terrible day to have eyes!
Volgens jimmosio komt die van mij ook 29 september, hij claimt niet 100% accuraat te zijn (zie ook de dikke disclaimer bovenin), maar van alle runs die hij heeft gedaan op de dataset, komt 100% op 29e uit.AltTabKeys schreef op maandag 27 juni 2022 @ 15:25:
[...]
Ik heb 3 calculators gebruikt.
Moo's Steam Deck Calculator: 266 dagen te gaan (20 maart 2023)
Jimmosio's Calculator Deck: 94 dagen (Donderdag 29 September, en claimt 100% accuraat te zijn bij deze calculatie)
Gecked's Steam Deck Calculator: 91 dagen (Maandag 26 September)
Mijn RT is: 1654955502. 256GB EU, gereserveerd op 11 Juni 2022 (Latertje).
Ach, 't is leuk om er over na te denken, zou mooi zijn als die van mij nog voor december komt, maar ik hou mijn verwachting in toom.
Edit: ik zie ook waarom dat zo is, hij heeft te weinig gegevens om de periode na Q3 te vullen, en omdat je geen "na q3" kan kiezen, kiest hij de laatste donderdag van Q3, wat de 29e is
[ Voor 14% gewijzigd door Magic op 27-06-2022 16:28 ]
nieuws: Valve verdubbelt leveringen Steam Deck
Dat is een beste opschaling. Vraag me alleen af of deze verdubbeling al gepland was (en dus in de leveringprognose is meegenomen), of dat ze nu kunnen inlopen.

Zou mooi zijn als ze inlopen, ik merk dat met de summer sale mijn backlog alweer groeit met "games die ik op de deck wil gaan spelen"
Los daarvan denk ik dat Valve goud in handen heeft, ik heb afgelopen maand al meer uitgegeven aan steamgames (ook in humble bundles e/d) dan ik in de afgelopen 3 jaar bij elkaar heb uitgegeven aan PC games in het algemeen. En ik heb nog niet eens een steam deck.
Dat is een beste opschaling. Vraag me alleen af of deze verdubbeling al gepland was (en dus in de leveringprognose is meegenomen), of dat ze nu kunnen inlopen.

Zou mooi zijn als ze inlopen, ik merk dat met de summer sale mijn backlog alweer groeit met "games die ik op de deck wil gaan spelen"
Los daarvan denk ik dat Valve goud in handen heeft, ik heb afgelopen maand al meer uitgegeven aan steamgames (ook in humble bundles e/d) dan ik in de afgelopen 3 jaar bij elkaar heb uitgegeven aan PC games in het algemeen. En ik heb nog niet eens een steam deck.
[ Voor 44% gewijzigd door Magic op 28-06-2022 08:59 ]
Levering is weer een dag uitgesteld naar morgen.Frikandel schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:22:
Vorige week maandag mijn Deck kunnen bestellen, en sinds donderdag 00:32 ligt hij op het GLS Depot bij mij in Rotterdam. Nu verschuift sinds donderdag de afleverdatum/tijd elke keer een dag vooruit, de levering is al vier keer uitgesteldverwachte bezorging is nu morgen, maar zie het eigenlijk niet gebeuren
[Afbeelding]
Overigens heb ik gister het (betaalde) nummer van GLS gebeld om te kijken of ik het zelf bij het depot kon ophalen. Maar na 3 kwartier wachten kreeg ik te horen dat dat echt niet kon, en dat er daar wat 'logistieke problemen' zijn. Dan maar nog langer wachten
Ik zou even contact opnemen met Steam support. Ik denk dat je pakketje "verdwenen" is..Frikandel schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 10:12:
[...]
Levering is weer een dag uitgesteld naar morgen.
Overigens heb ik gister het (betaalde) nummer van GLS gebeld om te kijken of ik het zelf bij het depot kon ophalen. Maar na 3 kwartier wachten kreeg ik te horen dat dat echt niet kon, en dat er daar wat 'logistieke problemen' zijn. Dan maar nog langer wachten
@kadir76 Ik hou echt te veel mijn statuspagina in de gaten vandaag, omdat jouw verzendbevestiging woensdag kwam en de mijne een dag eerder bij ze binnen was.
Nog steeds dat vervloekte "we wachten op je Deck", haha. Hoe laat was het bij jou eindelijk veranderd?
Euhh ik had steam support een bericht gestuurd van "hebben jullie het al ontvangen" en dinsdag ochtend kreeg ik een antwoord met ja en gelijk was de status veranderd. Misschien heeft diegene het zelf handmatig op "ontvangen" gezet. Was vroeg in de ochtend voordat ik wakker was.ap3nr0ts schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 15:34:
@kadir76 Ik hou echt te veel mijn statuspagina in de gaten vandaag, omdat jouw verzendbevestiging woensdag kwam en de mijne een dag eerder bij ze binnen was.Nog steeds dat vervloekte "we wachten op je Deck", haha. Hoe laat was het bij jou eindelijk veranderd?
Thanks.kadir76 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 16:10:
[...]
Euhh ik had steam support een bericht gestuurd van "hebben jullie het al ontvangen" en dinsdag ochtend kreeg ik een antwoord met ja en gelijk was de status veranderd. Misschien heeft diegene het zelf handmatig op "ontvangen" gezet. Was vroeg in de ochtend voordat ik wakker was.
Ik zou zeggen dat je uiterlijk morgen een track and trace moet ontvangen (was bij mij zo). Er zit denk ik ook geen stap tussen, het gaat gelijk door van "We wachten op je pakketje" naar "We hebben een nieuwe verzonden". Track and trace link kreeg ik pas op donderdag.ap3nr0ts schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 13:36:
[...]
Thanks.Vind het nu wel irritant worden, haha. Dat ze hem moeten verwerken, prima, maar hij staat nu al sinds vrijdagochtend 9 uur of iets dergelijks alleen bij DHL als verzonden. Ik heb dan liever een status als "Received, pending".
Stuur ze anders even een bericht met het verzoek voor een update.
Yeah, doe ik vrijdag wel als het nodig is. Ze zeiden namelijk al: we wachten meestal 5 werkdagen, tot 1 juli dus. Denk dat ze tot die tijd niks voor je doen en wil ze niet onnodig lastigvallen met mijn gepieker.kadir76 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 13:51:
[...]
Ik zou zeggen dat je uiterlijk morgen een track and trace moet ontvangen (was bij mij zo). Er zit denk ik ook geen stap tussen, het gaat gelijk door van "We wachten op je pakketje" naar "We hebben een nieuwe verzonden". Track and trace link kreeg ik pas op donderdag.
Stuur ze anders even een bericht met het verzoek voor een update.
Ik heb dinsdag een order ofja, aanbetaling gedaan voor een Deck. Denk niet dat ik deze week nog een mail ga krijgen voor de echte bestelling. Staat nu gepland na Q3 voor levering.
Zojuist de betaling gedaan voor mijn Deck.
Besteld op 24 juli.
AMD Ryzen 5 3600 | MSI B450 Tomahawk Max | Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200MHz | ASRock RX 6800 Challenger Pro 16GB | Crucial MX500 2TB | DeepCool PX850G | Antec Nine Hundred
Yesss…pre-order 24 juli 14:05, bestel mail 30 juni 19:42. Weekje verheugen.
Ik zou hopen op 2022KwepsjIrrpel schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 13:22:
Ik heb dinsdag een order ofja, aanbetaling gedaan voor een Deck. Denk niet dat ik deze week nog een mail ga krijgen voor de echte bestelling. Staat nu gepland na Q3 voor levering.
meh, ben er bang voor dat het ergens dit jaar gaat zijn inderdaad
Er staat na Q3. Dat kan net zo goed 2023 zijn. En dat had je ook kunnen weten als je het topic een beetje doorleest en de Google sheet onderaan het topic bekijkt.KwepsjIrrpel schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 07:46:
[...]
meh, ben er bang voor dat het ergens dit jaar gaat zijn inderdaad
Na de 8e keer bezorging uitstellen maar gedaan. Ze gaan het onderzoeken, ben benieuwd.kadir76 schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 11:47:
[...]
Ik zou even contact opnemen met Steam support. Ik denk dat je pakketje "verdwenen" is..
Oh wauw, azijn gehad als ontbijt?cmegens schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:49:
[...]
Er staat na Q3. Dat kan net zo goed 2023 zijn. En dat had je ook kunnen weten als je het topic een beetje doorleest en de Google sheet onderaan het topic bekijkt.
Geen dank! Ik help graag mensen op weg als ze nieuw zijn in een topic, voordat ze allemaal overbodige vragen en stellingen posten.
Top man! Zo zorg je er natuurlijk wel voor dat men zich welkom voeltcmegens schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:20:
[...]
Geen dank! Ik help graag mensen op weg als ze nieuw zijn in een topic, voordat ze allemaal overbodige vragen en stellingen posten.
Dan heb je het nog goed volgehoudenFrikandel schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:02:
[...]
Na de 8e keer bezorging uitstellen maar gedaan. Ze gaan het onderzoeken, ben benieuwd.
Zojuist m'n deck binnen gekregen! Gister was de verwachte datum maandag, maar goed. Ben blij dat ik toevallig thuis was.Frikandel schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:02:
[...]
Na de 8e keer bezorging uitstellen maar gedaan. Ze gaan het onderzoeken, ben benieuwd.
ik baal er ergens wel van dat ik hem pas in 2023 krijg hoor
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Wanneer krijg je de track&trace-mail? Vorige week donderdag betaald, had al wel verwacht iets te horen.
AMD Ryzen 5 3600 | MSI B450 Tomahawk Max | Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200MHz | ASRock RX 6800 Challenger Pro 16GB | Crucial MX500 2TB | DeepCool PX850G | Antec Nine Hundred
Ik denk morgen of overmorgen.FereiDON schreef op maandag 4 juli 2022 @ 20:33:
Wanneer krijg je de track&trace-mail? Vorige week donderdag betaald, had al wel verwacht iets te horen.
Hij is binnen vandaag!ejtje schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 19:48:
Yesss…pre-order 24 juli 14:05, bestel mail 30 juni 19:42. Weekje verheugen.

Inmiddels is de 'expected order date' van https://steam-deck-calculator.web.app/ verstreken voor meer dan een week en tot dus ver nog niets vernomen.
Dus voor andere die ook nog wachten, bindt je er maar niet op vast.
Ik sta op na q3 en krijg nu 11 juli te zien in de calculator. Ik vraag me af of dit klopt of dat gewoon hun dataset minder accuraat is geworden.Qunix schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 17:48:
Inmiddels is de 'expected order date' van https://steam-deck-calculator.web.app/ verstreken voor meer dan een week en tot dus ver nog niets vernomen.
Ik stond voor 27 juni. Nog steeds niets ontvangen, dus vandaar mijn post.GranCanaria schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 09:26:
[...]
Ik sta op na q3 en krijg nu 11 juli te zien in de calculator. Ik vraag me af of dit klopt of dat gewoon hun dataset minder accuraat is geworden.
1/07 men orderverzoek binnengekregen en op 02/07 betaald.
Gisteren (05/07) ontvangen, wel geen verzendbevestiging of dergelijke. GLS stond plots aan de deur met een pakket.
Gisteren (05/07) ontvangen, wel geen verzendbevestiging of dergelijke. GLS stond plots aan de deur met een pakket.
Hoewel niet gewenst, toch een leuke verrassing denk ik. Blijft toch een probleem van GLS hoor, jaren geleden ook issues mee gehad.Haell schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:08:
Veel plezier met de Deck!
Dan zou je de email gemist hebben denk ik. Emails worden door Steam verzonden. Kan ook in je spambox binnen gekomen zijn.Haell schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:08:
Hoe staat (stond?) het in je Steam account?Haell schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:08:
Als je in de client rechtsboven klikt op je account > Accountgegevens > Aankoopgeschiedenis bekijken > Steam Deck - Verzendingsdetails bekijken.
Ik heb ook 30 juni de mail gekregen, meteen betaald, maar er staat nog steeds "Verzendingsstatus: Wordt binnenkort verzonden".

Edit @Finraziel Je hebt gelijk, verkeerd topic, excuses!
[ Voor 4% gewijzigd door FereiDON op 06-07-2022 13:43 ]
Op 04/07 stond hij nog op processing shipping op men order overzicht.kadir76 schreef op woensdag 6 juli 2022 @ 10:19:
[...]
Dan zou je de email gemist hebben denk ik. Emails worden door Steam verzonden. Kan ook in je spambox binnen gekomen zijn.
De mail dat hij afgeleverd was van GLS heb ik wel ontvangen
Nu voor mij geen probleem mede ik hoofdzakelijk van thuis uit werk.
Nou, het duurde even, maar ik heb nu toch de GLS mail. Morgen komt 'ie binnen!
He-le-maal klaar met dat RMA-proces. Dat mijn eerste RMA niet in orde was. OK. Pech. Nu heb ik dat ding dus weer via DHL ingeleverd dinsdagochtend en is hij nog steeds niet in Waalwijk. De laatste status is: 1 of 2 dagen vertraging. Als het alleen om geld terugkrijgen ging, zou het me geen drol interesseren, maar ze rennen pas in Waalwijk voor je als daar een Deck ligt natuurlijk. Ik kan hier zo onredelijk chagrijnig van worden.
Gelijk een bericht naar support sturen denk ik. Ik denk dat ze te lui zijn om de binnengekomen zendingen in het systeem te zetten, waarna de nieuwe verzonden kan wordenap3nr0ts schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 08:45:
He-le-maal klaar met dat RMA-proces. Dat mijn eerste RMA niet in orde was. OK. Pech. Nu heb ik dat ding dus weer via DHL ingeleverd dinsdagochtend en is hij nog steeds niet in Waalwijk. De laatste status is: 1 of 2 dagen vertraging. Als het alleen om geld terugkrijgen ging, zou het me geen drol interesseren, maar ze rennen pas in Waalwijk voor je als daar een Deck ligt natuurlijk. Ik kan hier zo onredelijk chagrijnig van worden.

@kadir76 Het is dus DHL. Daarna moeten ze in Waalwijk nog aan de slag. Nou ja, als het morgen wel lukt bij DHL, is hij in ieder geval in dezelfde werkweek geretourneerd ...
Ga anders even naar hier: https://getmydeck.ingenhaag.dev/Qunix schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 17:48:
Daar krijg je wat meer een idee over je plek in de wachtrij, helaas geen voorspelling, maar meer dan niks. Helaas gaan er wat minder steamdek's naar europa. De belofte van q2 is gehaalt, ik ben bang dat Valve de planning goed gemaakt heeft waar de "na q3" echt "na q3" gaat worden en "q3" ook echt "q3" gaat zijn.
Ik hoop dat ik het fout heb maar vrees het ergste.
Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |
Oef. Dat zijn hele andere getallen...teun-v schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 20:00:
[...]
Ga anders even naar hier: https://getmydeck.ingenhaag.dev/
Daar krijg je wat meer een idee over je plek in de wachtrij, helaas geen voorspelling, maar meer dan niks. Helaas gaan er wat minder steamdek's naar europa. De belofte van q2 is gehaalt, ik ben bang dat Valve de planning goed gemaakt heeft waar de na q3 echt na q3 gaat worden en q3 ook echt q3 gaat zijn.
Ik hoop dat ik het fout heb maar vrees het ergste.

Dan zit ik op 25% gedaan...
De voorspelling van de calculator was ook alleen maar geldig voor q1, de q2 orders lijken overeen te komen voor de q2 waardoor de calculator ook daar accuraat was. Niks meer, niks minder.
De voorspelling van q3 en later zijn niet accuraat omdat er een shift is naar de levering van America, deze loopt enorm achter kwa tijd in de reservering dan Europa.
Tot er een nieuw model is voor die calculator ( https://steam-deck-calculator.web.app/ ) zal deze niet accuraat zijn.
Tevens mij gok: de productie verhoging die Valve heeft aangegeven is ingepland, en rekening mee gehouden met de "after q3" planning.
Houd er rekening mee dat de order curve er ongeveer als volgt uit ziet expres zonder aantallen en tijd:
:fill(white):strip_exif()/f/image/NgLN7MCZkjGR528YB3R3yna8.png?f=user_large)
Voor Europa zijn we exact in het midden tussen preorder en lancering. America is meer in de richting van 10% in de orders in tijd na de start van de preorders.
Mijn eigen preorder valt exact op de wisseling van "q3" naar "after q3" letterlijk enkele dagen na de overgang ( nu op 39.73% tijd van deze post ) maar verwacht mijn steam deck niet voor begin oktober. (Nee, ik ga de google spreadsheet niet invullen, vooruit mijn link van de progres van "q3" naar "after q3". Mijn unix time stamp zit in de link. De overgang zit op 3 augustus 2021 om 18:00 lokale tijd voor zover ik kan zien. Mijn pre order 7 augustus 2021 https://getmydeck.ingenhaag.dev/s/EU/512/1628343844)
De voorspelling van q3 en later zijn niet accuraat omdat er een shift is naar de levering van America, deze loopt enorm achter kwa tijd in de reservering dan Europa.
Tot er een nieuw model is voor die calculator ( https://steam-deck-calculator.web.app/ ) zal deze niet accuraat zijn.
Tevens mij gok: de productie verhoging die Valve heeft aangegeven is ingepland, en rekening mee gehouden met de "after q3" planning.
Houd er rekening mee dat de order curve er ongeveer als volgt uit ziet expres zonder aantallen en tijd:
:fill(white):strip_exif()/f/image/NgLN7MCZkjGR528YB3R3yna8.png?f=user_large)
Voor Europa zijn we exact in het midden tussen preorder en lancering. America is meer in de richting van 10% in de orders in tijd na de start van de preorders.
Mijn eigen preorder valt exact op de wisseling van "q3" naar "after q3" letterlijk enkele dagen na de overgang ( nu op 39.73% tijd van deze post ) maar verwacht mijn steam deck niet voor begin oktober. (Nee, ik ga de google spreadsheet niet invullen, vooruit mijn link van de progres van "q3" naar "after q3". Mijn unix time stamp zit in de link. De overgang zit op 3 augustus 2021 om 18:00 lokale tijd voor zover ik kan zien. Mijn pre order 7 augustus 2021 https://getmydeck.ingenhaag.dev/s/EU/512/1628343844)
[ Voor 46% gewijzigd door teun-v op 07-07-2022 23:54 . Reden: The paint skills ;-) Afbeelding van order curve toegevoegd ]
Ook gek op Ovalracen? | Canon EOS 350 D | Canon EF-S 10-22mm F/3.5-4.5 | Sigma 17-70 F/2.8-4.5 DC Macro | Canon EF 70-200 F/2.8L USM | >Blog< |
Gisteren besteld. Bij mij gaf een calculator eerder aan eind juni. Ik zat in Q3 volgens steam en dat klopt dus ook, maar wel redelijk dicht bij de voorspelde datum. Preorder ik geloof 26 juli, 512gb.
@ap3nr0ts Hoe staat het met je RMA? Komt er nu al een beetje schot in?
Grappig. Steam stuurde net vanuit het niets ook een "update". Ik dacht: die gasten zijn blij dat ik ze eindelijk niet zo reageer-spam.Pierre_nr1 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 17:49:
@ap3nr0ts Hoe staat het met je RMA? Komt er nu al een beetje schot in?
Ik reken er maar op dat hij weer rond komende maandag komt, net als vorige keer. Dankzij de vertragingen bij DHL kwam hij namelijk pas vrijdag aan in Waalwijk, en de vorige keer kwam hij ook op een vrijdag aan daar. Enige jammere is dat ik vrijdag ga trouwen en maandag daar nog iets voor vier. Er zijn ergere dingen in het leven, denken we dan maar. Dan hoop ik op eerlijke en thuiswerkende buren.Hello,
Thanks for your patience, Just chiming in to let you know we are still working on this.
If you have any questions in the meantime, please let us know - we will be happy to assist you.
Thanks for using Steam,
Cletus
Lijkt allemaal goed te komen dus. Alvast een hele fijne trouwdag!ap3nr0ts schreef op maandag 11 juli 2022 @ 20:26:
[...]
Grappig. Steam stuurde net vanuit het niets ook een "update". Ik dacht: die gasten zijn blij dat ik ze eindelijk niet zo reageer-spam.Steam:
[...]
Ik reken er maar op dat hij weer rond komende maandag komt, net als vorige keer. Dankzij de vertragingen bij DHL kwam hij namelijk pas vrijdag aan in Waalwijk, en de vorige keer kwam hij ook op een vrijdag aan daar. Enige jammere is dat ik vrijdag ga trouwen en maandag daar nog iets voor vier. Er zijn ergere dingen in het leven, denken we dan maar. Dan hoop ik op eerlijke en thuiswerkende buren.
Grappig. Mijn RMA is gisteren eindelijk verzonden, maar vanuit Bellevue, US. Met FedEx, prio shipping en komt maandag al aan? Geen idee waarom nu deze route wordt gebruikt, haha. Zou Lord Gaben hem daar even gezegend hebben?
Update vanuit mijn kant:
Steam Deck 256 GB
Email ontvangen van Steam over aflevering: 19 juli 2022, 17:00
Email ontvangen van GLS: 20 juli 2022, 07:47
ETA bezorging GLS: 20 juli 2022, 10:30-13:30
Steam Deck ontvangen van GLS: 20 juli 2022, 10:17
Steam Deck 256 GB
- Preordered: 26 juli 2021, 01:12
- Mail met bestelling mogelijkheid: 14 juli 2022, 17:59
- Betaald: 14 juli 2022, 18:54
Email ontvangen van Steam over aflevering: 19 juli 2022, 17:00
Email ontvangen van GLS: 20 juli 2022, 07:47
ETA bezorging GLS: 20 juli 2022, 10:30-13:30
Steam Deck ontvangen van GLS: 20 juli 2022, 10:17
[ Voor 36% gewijzigd door yzh op 21-07-2022 10:47 . Reden: Update ontvangst ]
Heb een leverings update gekregen.:
Datum pre-order: 26-07-2021 16:57 (bijna een jaar geleden)
Model: Steam Deck 512 GB
Mail bestelling tot mogelijkheid: 18-07-2022 19:30
betaald:18-07-2022 20:00
nog geen verzendbevestiging in de mail, maar hoop die vandaag of morgen ook binnen te krijgen.
Datum pre-order: 26-07-2021 16:57 (bijna een jaar geleden)
Mail bestelling tot mogelijkheid: 18-07-2022 19:30
betaald:18-07-2022 20:00
nog geen verzendbevestiging in de mail, maar hoop die vandaag of morgen ook binnen te krijgen.
Who`s afraid of a little thunder?
Als eerste een TIP als je wel een mail van GLS hebt gehad, maar je code niet lijkt te werken!
Ik had de mail gehad, maar de code bleek niet te werken.
Nadat ik naar de nederlandse website van GLS was gegaan (gls-info.nl) en daar handmatig de code had ingevuld bij track en trace werkt het wel!
Blijkbaar is de mail op een internationale website
(Geldt ook als je je verzendingsnummer via steam ziet!)
Iig updateje:
Datum pre-order: 26-07-2021 20:00 (bijna een jaar geleden)
Mail bestelling tot mogelijkheid: 18-07-2022 19:00
betaald:18-07-2022 21:00
mail GLS: 20-07-2022 10:45
Levering GLS: 21-07-2022 11:15
Ik had de mail gehad, maar de code bleek niet te werken.
Nadat ik naar de nederlandse website van GLS was gegaan (gls-info.nl) en daar handmatig de code had ingevuld bij track en trace werkt het wel!
Blijkbaar is de mail op een internationale website

(Geldt ook als je je verzendingsnummer via steam ziet!)
Iig updateje:
Datum pre-order: 26-07-2021 20:00 (bijna een jaar geleden)
Mail bestelling tot mogelijkheid: 18-07-2022 19:00
betaald:18-07-2022 21:00
mail GLS: 20-07-2022 10:45
Levering GLS: 21-07-2022 11:15
[ Voor 14% gewijzigd door Ikke_Niels op 21-07-2022 11:23 ]
User Error -- Please Replace User
Goed nieuws vanuit steam wat betreft preorders en leveringen, blijkbaar wordt alles wat nu in preorder staat nog dit jaar geleverd: https://store.steampowere.../view/3413183219974913051
Klopt, Valve heeft de productie fors opgeschaald. Ik heb al een 256GB Steam Deck via Marktplaats, maar mijn reservering voor een 512GB versie is vandaag veranderd van 'after Q3' naar 'Q3 - juli-september'. Ik laat 'm toch maar even staan.joenja schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 22:39:
Goed nieuws vanuit steam wat betreft preorders en leveringen, blijkbaar wordt alles wat nu in preorder staat nog dit jaar geleverd: https://store.steampowere.../view/3413183219974913051
Hier ook idd!Pierre_nr1 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 22:50:
[...]
Klopt, Valve heeft de productie fors opgeschaald. Ik heb al een 256GB Steam Deck via Marktplaats, maar mijn reservering voor een 512GB versie is vandaag veranderd van 'after Q3' naar 'Q3 - juli-september'. Ik laat 'm toch maar even staan.
En bij mij is na Q3 veranderd naar ; Geschatte beschikbaarheid voor je bestelling:
Q4 (oktober-december) 2022
Is ook ok. Hopelijk een verbeterde versie
'Een verbeterde versie.....'? Wat wil je zoal verbeterd zien dan?maartend schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 23:05:
En bij mij is na Q3 veranderd naar ; Geschatte beschikbaarheid voor je bestelling:
Dit:Pierre_nr1 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 23:14:
[...]
'Een verbeterde versie.....'? Wat wil je zoal verbeterd zien dan?
Qunix schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:19:
Interessante video met de hardware "bug" fixes:
YouTube: Let's compare the DAY ZERO Steam Deck to the Q3 Deck.
Fan, ssd boeit niet, die vervanhg ik tock. thumbstick.Pierre_nr1 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 23:14:
[...]
'Een verbeterde versie.....'? Wat wil je zoal verbeterd zien dan?
ik heb prima werkende thumbsticks, een snelle X4 PciE en een rustige fan op mij 256GB steam Deck, dus ben zeer tevreden. Wat mij betreft mag de 512GB hetzelfde zijn, we gaan het zien,maartend schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 23:21:
[...]
Fan, ssd boeit niet, die vervanhg ik tock. thumbstick.
Die van mij, in mei gereserveerd, ook. en dat is prima, ik hoopte al een beetje op +- november om voor de donkere dagen weer wat te doen te hebben, inmiddels begin ik al wat games te hoarden die ik erg graag op de SD zou willen spelen. Ik begon langzaamaan de vrees te krijgen dat het misschien wel niet eens voor de winter zou worden, maar dit soort berichtgeving stemt mij dan weer positiefmaartend schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 23:05:
Ik ook. De PC games die ik koop moeten op de SD te spelen zijn, anders koop ik ze niet meer.Magic schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:27:
[...]
inmiddels begin ik al wat games te hoarden die ik erg graag op de SD zou willen spelen.
Zeker waar, hoewel bij controle blijkt dat eigenlijk alles wel speelbaar te krijgen is, al dan niet door door het handmatig kiezen van een alternatieve proton versie. De games die echt niet draaien zijn vaak degene met 3rd party DRM, en die mijdt ik eigenlijk toch al.maartend schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:29:
[...]
Ik ook. De PC games die ik koop moeten op de SD te spelen zijn, anders koop ik ze niet meer.
Die bedoel ik dus zeker. En moet ook nog bekijken of GoG werken..Magic schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:32:
[...]
Zeker waar, hoewel bij controle blijkt dat eigenlijk alles wel speelbaar te krijgen is, al dan niet door door het handmatig kiezen van een alternatieve proton versie. De games die echt niet draaien zijn vaak degene met 3rd party DRM, en die mijdt ik eigenlijk toch al.
Maar afijn, ik wordt juist wel steeds enthousiaster van dat ding en bij binnenkomst gaat mijn Vita er uit, daar kan ik ook van alles op emuleren, maar dat gaat op de SD nog een stapje verder
De Steam Deck komt gelukkig dit jaar nog voor mij. Ik vind het overigens raar dat sommige later hebben gereserveerd en eerder in de queue staan, maar dat zal wel ook van het land afhangen waar je woont. Ik heb overigens in Januari van dit jaar gereserveerd, had het niet moeten twijfelen voor die 5 euro en hem gelijk moeten reserveren, maar ja als je alles weet.
Ik had een reservering staan voor de 512GB versie.. die heb ik een maand geleden verwijderd omdat het me nog te lang wachten was en ik begon te twijfelen of ik de Steam Deck wel zou gaan gebruiken. M'n Switch ligt ook voornamelijk stof te vergaren namelijk.
Nu heb ik bij een maat van me een Steam Deck in de handen gehad en nu begint het me weer te jeuken. Echter gezien de vele 'SSD upgrade' videos online twijfel ik nu of ik de 64GB versie moet kopen en deze moet upgraden of dat ik toch voor de 512GB versie ga. Het geëtste glas lijkt me wel erg fijn.. maar of dat de meerprijs van ruim €250,00 waard is betwijfel ik.
Is er ergens te vinden hoe lang de wachtrijen zijn per versie? Want ze staan nu allemaal op Q4.
Nu heb ik bij een maat van me een Steam Deck in de handen gehad en nu begint het me weer te jeuken. Echter gezien de vele 'SSD upgrade' videos online twijfel ik nu of ik de 64GB versie moet kopen en deze moet upgraden of dat ik toch voor de 512GB versie ga. Het geëtste glas lijkt me wel erg fijn.. maar of dat de meerprijs van ruim €250,00 waard is betwijfel ik.
Is er ergens te vinden hoe lang de wachtrijen zijn per versie? Want ze staan nu allemaal op Q4.
Niks officieels. Maar de SteamDeck-community houdt het wel in de gaten, zoals hier redditor Fammy, die ook GetMyDeck beheert: https://www.reddit.com/r/...4_2022/iixypxp/?context=3Scorpio616 schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:00:
Maar dit is allemaal gebaseerd op gerapporteerde tijden door community-leden.
Maar als je nu bestelt, is de kans groot dat je hem nog voor het einde van het jaar hebt. Zeker de 64gb editie.
[ Voor 9% gewijzigd door MadJo80 op 07-08-2022 01:34 ]
Nu het erop lijkt dat de steamdeck besteld kan worden en over 4 maanden al geleverd kan worden ga ik misschien toch maar is kijken of het voor mij is weggelegd
.
Ga dan voor de 256gb variant. Zie overwegend meer positieve reacties op dit forum staan.
Ga dan voor de 256gb variant. Zie overwegend meer positieve reacties op dit forum staan.
https://getmydeck.ingenhaag.dev is weer geüpdatet.
Ik sta momenteel op 44.7% en het nieuwe gele lijntje zie ik dat ik per keer gemiddeld +2.5% omhoog ga. Dan kan je daarmee een inschatting maken hoeveel weken je nog moet wachten.
Ik sta momenteel op 44.7% en het nieuwe gele lijntje zie ik dat ik per keer gemiddeld +2.5% omhoog ga. Dan kan je daarmee een inschatting maken hoeveel weken je nog moet wachten.
let wel dat dat enkel om de verstreken tijd gaat, en niet op basis van hoeveelheid bestellingen, ze hebben nu de eerste 15 dagen uitgeleverd sinds de verkoopstart, als je dus 30 dagen na de start besteld hebt, dan zit je nu op +-50%. als je zoals ik pas na 10 maanden een 512GB model besteld hebt (in mei) zoals ik, zit je pas op 5%, en daar komt elke week zo'n 0.6 procentpunt bij. ik denk wel dat dat op een gegeven moment harder gaat omdat de bulk van de bestellingen er nu door is. Je moet alleen niet verwachten dat de groei voor iedereen nu 5% per week is en daarmee 20 weken per definitie reëel is voor bestellingen die vandaag gedaan worden.Qunix schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:02:
Elke dinsdag en donderdag laat in de avond worden die stats geüpdatet. Ik zit nu pas op 15% en volgens valve zou ik nog in Q3 de SD kunnen bestellen.Qunix schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:02:
Ik heb een bestelling geplaatst voor een 512 versie. Q1 2023, ouch. Maar ja, was te verwachten.
Kun je mods handmatig installeren? Voor Automobilista 2 zou ik graag skins kunnen installeren. Kan dat?
Kun je mods handmatig installeren? Voor Automobilista 2 zou ik graag skins kunnen installeren. Kan dat?
Bedankt voor de info. Zou je het willen bij houden in dit overzicht? Dan kunnen toekomstige bestellers beter schatten hoe lang hun wachttijd wordtMarcoM schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 23:40:
Ik heb een bestelling geplaatst voor een 512 versie. Q1 2023, ouch. Maar ja, was te verwachten.
Dat zou zeker moeten lukken. Ligt wel aan wat voor interface je moet gebruiken, maar Wine ondersteuning gaat heel ver tegenwoordigKun je mods handmatig installeren? Voor Automobilista 2 zou ik graag skins kunnen installeren. Kan dat?
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Had ik al gedaanXanderDrake schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 08:11:
[...]
Bedankt voor de info. Zou je het willen bij houden in dit overzicht? Dan kunnen toekomstige bestellers beter schatten hoe lang hun wachttijd wordt
[...]
Dat zou zeker moeten lukken. Ligt wel aan wat voor interface je moet gebruiken, maar Wine ondersteuning gaat heel ver tegenwoordig
OK nice!
[ Voor 4% gewijzigd door MarcoM op 14-08-2022 11:43 ]

Deze meet methode zegt blijkbaar ook niks... Ik heb vandaag de mail ontvangen en net besteld.
Ik had hem 21 augustus gereserveerd.
Toch even een update van mij, ik heb vandaag mijn Steamdeck mogen bestellen, dat 1,5 maand eerder dan verwacht
Ik zat orgineel op de rand van Q3 naar Q4 maar wel in het begin van Q4. Orders worden dus idd sneller uitgeleverd. Volgens getmydeck.ingenhaag.dev zit ik nu op 133%
Wat is jouw reserveringsdatum?teun-v schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 22:18:
Toch even een update van mij, ik heb vandaag mijn Steamdeck mogen bestellen, dat 1,5 maand eerder dan verwachtIk zat orgineel op de rand van Q3 naar Q4 maar wel in het begin van Q4. Orders worden dus idd sneller uitgeleverd. Volgens getmydeck.ingenhaag.dev zit ik nu op 133%
Valve heeft het aantal mails dat men verstuurd sinds vandaag verhoogd.
Voor mijn reservering van mijn 64GB-versie heb ik ook een leuke jump gemaakt van +/- 11% naar 59%
Hi all, just a quick note that starting with this morning's batch of Steam Deck order invites, we've increased the number of emails we're sending out (again). We're excited to get more of these into your hands!
— Steam Deck (@OnDeck) 15 augustus 2022
(Order emails are sent out Monday and Thursday mornings PT) pic.twitter.com/Qa9Fl6UPjO
Voor mijn reservering van mijn 64GB-versie heb ik ook een leuke jump gemaakt van +/- 11% naar 59%
-
Let op:
Geen V&A in dit topic: het aanbieden van decks mag in Vraag & Aanbod. Ook geen verwijzingen of links naar je advertentie.
Bestel- en ordertijd van mede-tweakers zien: https://docs.google.com/s...u3SZxNrY/edit?usp=sharing
Je eigen gegevens invullen kan: https://docs.google.com/f...LRmA/viewform?usp=sf_link
Je eigen gegevens bijwerken: https://docs.google.com/f...Xf20LRmA/alreadyresponded
Geen V&A in dit topic: het aanbieden van decks mag in Vraag & Aanbod. Ook geen verwijzingen of links naar je advertentie.
Bestel- en ordertijd van mede-tweakers zien: https://docs.google.com/s...u3SZxNrY/edit?usp=sharing
Je eigen gegevens invullen kan: https://docs.google.com/f...LRmA/viewform?usp=sf_link
Je eigen gegevens bijwerken: https://docs.google.com/f...Xf20LRmA/alreadyresponded