Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sassymousasi
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-06-2023
cmegens schreef op maandag 30 mei 2022 @ 19:03:
[...]

Je staat niet in de google sheet. Wanneer gereserveerd?
Ik sta erin nu! Goddamn voel me net 12 toen ik de Gamecube uitpakte bij Sinterklaas :+

[ Voor 0% gewijzigd door sassymousasi op 30-05-2022 19:06 . Reden: Lol ik wordt oud en vergeet heo snel de tijd gaat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:41
2e hands markt t waard om 100/150 euro meerprijs neer te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-05 15:19
Volgens mij is 100-150 euro een schijntje, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
125 euro om 6+ maanden wachten te voorkomen is vrij goedkoop mijns inziens. Met een beetje geluk ben ik binnen 1-2 weken aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zahh
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-04 18:16
Als verwacht aflevermoment heb ik nu woensdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri4Real
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 06-03 15:43
De lijst lijkt steeds slomer te gaan nu mijn positie steeds dichterbij komt. Zolang ik hem nog in Q2 kan ontvangen vind ik het helemaal goed. Nu al een beetje hopen dat de bezorging ook goed gaat. Al deze horror verhalen zijn niet goed voor mn zenuwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OllieMongollie
Au contraire mon ami. 't Aantal EU 512GB leveringen per reservation batch stijgt alleen maar. Je staat wat lager op de lijst, maar dat komt omdat je pas de 20ste hebt besteld.

De mijne is overigens out for delivery. Woot!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VbbLpp54Nb-tv5HatBTzF08OE84=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xX6auqpKYptNuhtL2XVgMZN7.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seditiar schreef op maandag 30 mei 2022 @ 22:36:
125 euro om 6+ maanden wachten te voorkomen is vrij goedkoop mijns inziens. Met een beetje geluk ben ik binnen 1-2 weken aan de beurt.
Je kan daarnaast ook je reservering laten staan en voordat je de Deck bestelt wanneer het mag, even kijken wat de markt doet. Je hebt een kans dat je je nieuwe Deck met winst kan doorverkopen om de eerdere meerprijs te compenseren. Als dat niet kan (markt is ingestort/Decks zijn goed nieuw leverbaar), dan kan je altijd nog je reservering annuleren/laten verlopen. Die 4 EUR kan je dan weer besteden aan je eerstvolgende Steam-aankoop, dus niets verloren. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door The Zep Man op 31-05-2022 10:07 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri4Real
OllieMongollie schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:59:
Au contraire mon ami. 't Aantal EU 512GB leveringen per reservation batch stijgt alleen maar. Je staat wat lager op de lijst, maar dat komt omdat je pas de 20ste hebt besteld.

De mijne is overigens out for delivery. Woot!

[Afbeelding]
Fijn om te weten dat het gewoon tussen m'n oren zit! Waar haal je al deze info trouwens vandaan? Ben ik wel benieuwd naar :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OllieMongollie
Op reddit wordt er voor iedere reservation batch een draadje gemaakt. Meestal na een paar uur staat daar ook een post in met de stats per device en region.

https://www.reddit.com/r/...l_megathread_may_30_2022/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
Hoe lang duurde het bij iedereen voordat hij van de orderstatus "Processing" af ging? Ik heb het idee dat er iets fout is gegaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OllieMongollie
Ik heb afgelopen donderdag de mail gekregen. Direct betaald. En gisteren veranderde de status naar verzonden. Wordt als het goed is vandaag afgeleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NullZer0
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 17:11
sassymousasi schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:39:
Hoe lang duurde het bij iedereen voordat hij van de orderstatus "Processing" af ging? Ik heb het idee dat er iets fout is gegaan...
Volgens mij duurt dat doorgaans een dag als ik het internet zo mag geloven. Kan misschien ook 2 dagen duren, ik hoop alleen ook op het eerste :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:10

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

sassymousasi schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 10:39:
Ik heb maandag besteld en woensdag avond ging deze naar volgende status uit mijn hoofd

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zahh
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 14-04 18:16
zahh schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 00:45:
Als verwacht aflevermoment heb ik nu woensdag
nou tis geen woensdag maar heb m zojuist al ontvangen

leuk die GLS t&t :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
Na een 24 uur is die van mij op Shipping soon gezet. Dus hopelijk morgen verzonden en donderdag binnen. Kan niet wachten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Adam13
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17-03 08:31
Steam Deck is hier veilig en wel aangekomen! Het wachten was spannend gezien de slechte recensies rondom de bezorging hiervan. Mijn pakket ging langs de depots Den Bosch en Sliedrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:03
Vraag & Aanbod is niet toegestaan op het forum, hoewel ik wel snap waar je vraag vandaan komt. Hiervoor kun je terecht in: https://tweakers.net/aanbod/

[ Voor 79% gewijzigd door BM op 03-06-2022 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-04 14:41
Adam13 schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 17:18:
Steam Deck is hier veilig en wel aangekomen! Het wachten was spannend gezien de slechte recensies rondom de bezorging hiervan. Mijn pakket ging langs de depots Den Bosch en Sliedrecht.
De mijne kwam ook aan, weliswaar ruim 2 uur na het bezorgwindow, maar ik ben niet anders gewend van GLS. Helaas een RMA, dus ik mag nog een keer hopen dat ie aankomt als ik een vervanger krijg :+

(Reden: de fan schraapte ergens langs en maakte een hels kabaal)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cmegens
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-05 23:07
ksborg schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 08:47:
[...]

De mijne kwam ook aan, weliswaar ruim 2 uur na het bezorgwindow, maar ik ben niet anders gewend van GLS. Helaas een RMA, dus ik mag nog een keer hopen dat ie aankomt als ik een vervanger krijg :+

(Reden: de fan schraapte ergens langs en maakte een hels kabaal)
Dan schroef je hem toch even open? Dat mag gewoon van Valve, verbreekt niet de garantie. Wellicht is het een losgeraakt stickertje ofzo. Zonde om dat terug te sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-04 14:41
cmegens schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 09:16:
[...]

Dan schroef je hem toch even open? Dat mag gewoon van Valve, verbreekt niet de garantie. Wellicht is het een losgeraakt stickertje ofzo. Zonde om dat terug te sturen!
Dat heb ik voorgesteld (wilde wel eerst goedkeuring, voordat ik iets stuk maak), maar ze hebben gelijk de RMA procedure gestart i.p.v. mee te gaan in dat voorstel. Dus dan maar gewoon terug. Heb liever een apparaat dat direct goed werkt i.p.v. op dag 1 al te moeten gaan sleutelen, dus op zich is het niet erg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:21

ap3nr0ts

hoi

Ik gok vanavond of maandag. Zeker als het tempo opgevoerd wordt. Laat ik maar uitgaan van maandag. Dan valt het (waarschijnlijk) mee. :P

(18e besteld. 8 uur 's avonds. Zie in de Excel dat ze tot ongeveer 12 uur in de middag zijn uitgeleverd nu.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noisyboy112
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 09-06-2023
duurt het altijd zo lang voor dat je een T&T krijg en dat hij van de status shipping soon afgaat? want ik heb geen veranderingen gezien in de status vanaf dinsdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sassymousasi
noisyboy112 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:30:
duurt het altijd zo lang voor dat je een T&T krijg en dat hij van de status shipping soon afgaat? want ik heb geen veranderingen gezien in de status vanaf dinsdag.
Ik heb 24 uur later een Track and trace code gekregen, dus dat was woensdagavond. Inmiddels zou de bezorger onderweg moeten zijn, en ook al bij mij moeten zijn, maar er is nog niemand langsgeweest.
EDIT: GOT IT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noisyboy112
sassymousasi schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:43:
[...]

Ik heb 24 uur later een Track and trace code gekregen, dus dat was woensdagavond. Inmiddels zou de bezorger onderweg moeten zijn, en ook al bij mij moeten zijn, maar er is nog niemand langsgeweest.
dan hoop ik dat ik in korte tijd dan toch nog iets van nieuws krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NullZer0
noisyboy112 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 11:51:
[...]

dan hoop ik dat ik in korte tijd dan toch nog iets van nieuws krijg.
Hier duurde het ook even. Heb inmiddels een T&T, maar er staat dat GLS het pakketje nog niet heeft. Dus klein gokje dat die morgen pas bezorgd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
ksborg schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 09:53:
[...]

Dat heb ik voorgesteld (wilde wel eerst goedkeuring, voordat ik iets stuk maak), maar ze hebben gelijk de RMA procedure gestart i.p.v. mee te gaan in dat voorstel. Dus dan maar gewoon terug. Heb liever een apparaat dat direct goed werkt i.p.v. op dag 1 al te moeten gaan sleutelen, dus op zich is het niet erg :).
technisch gezien hebben ze dat hier al gezegd:
YouTube: Take a look inside Steam Deck™!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noisyboy112
NullZer0 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 13:08:
[...]

Hier duurde het ook even. Heb inmiddels een T&T, maar er staat dat GLS het pakketje nog niet heeft. Dus klein gokje dat die morgen pas bezorgd wordt :)
ik heb net ook eindelijk een T&T gekregen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gewoon_Jansen
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-04 23:03
Omdat er toch nog wel wat mensen zijn met zorgen over de levering, even mijn positieve ervaring.

Steam Deck (512GB versie) maandag om 18:30 betaald. Status ging binnen 24 uur van processing naar ready to sent. Woensdagochtend bevestiging van verzending en een tracking ID gekregen van GLS. Tracking ID was woensdagmiddag te zien en was woensdagavond bij het depot.

Vanmorgen update dat ie in Utrecht aangekomen was, levertijd tussen 13:30 en 16:30. Bezorger stond om 15:20 voor de deur. Pakketje zag er keurig uit, geen beschadigingen, niks.

Testje gedaan en even uurtje op gespeeld en hij bevalt tot nu toe perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DVX73
  • Registratie: November 2012
Spatie vereist in de postcode...
Wie heeft dat zo slecht geprogrammeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NullZer0
Niet-thuis bericht ontvangen van GLS. Heel leuk weer dit, kan je er weer achter aan bellen |:(

Ik werk nota bene thuis, geen deurbel gehoord. Dit is niet eens de eerste keer met GLS dat dit gebeurt.

Edit: Steam Deck komt nu volgende week. Bedankt, luie GLS-chauffeur.

[ Voor 40% gewijzigd door NullZer0 op 03-06-2022 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noisyboy112
NullZer0 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 14:23:
Niet-thuis bericht ontvangen van GLS. Heel leuk weer dit, kan je er weer achter aan bellen |:(

Ik werk nota bene thuis, geen deurbel gehoord. Dit is niet eens de eerste keer met GLS dat dit gebeurt.

Edit: Steam Deck komt nu volgende week. Bedankt, luie GLS-chauffeur.
jij heb nog wat. die van mij is gewoon afgemeld door de bezorger. en ik heb niks ontvangen. hoe kan ik het beste handelen nu want ik weet niet wat ik nu moet doen. :? ;( :-(

please help !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NullZer0
noisyboy112 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 20:00:
[...]

jij heb nog wat. die van mij is gewoon afgemeld door de bezorger. en ik heb niks ontvangen. hoe kan ik het beste handelen nu want ik weet niet wat ik nu moet doen. :? ;( :-(

please help !!!!
Wat? Dat is helemaal gaar! Ik zou eerst met GLS contact opnemen, als je daar niet verder komt echt even Valve contacteren. Meen ergens gelezen te hebben dat Valve je echt wel tegemoet komt.

Hoewel ik je zorgen begrijp, hopelijk komt het goed!

[ Voor 5% gewijzigd door NullZer0 op 03-06-2022 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noisyboy112
NullZer0 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:09:
[...]

Wat? Dat is helemaal gaar! Ik zou eerst met GLS contact opnemen, als je daar niet verder komt echt even Valve contacteren. Meen ergens gelezen te hebben dat Valve je echt wel tegemoet komt.

Hoewel ik je zorgen begrijp, hopelijk komt het goed!
thx voor het mee denken :) contact met GLS heeft volgens mij niet veel nut als je de reacties lees (maar ga dit natuurlijk wel proberen) ook heb ik valve al een case aan laten maken. ook ga ik de politie aangifte doen maar daar moet ik eerst 5 dagen voor wachten. de gene die hem gestolen heeft, gaat hier spijt van krijgen (ga door tot die gene ontslagen is.) en als het mogelijk is opgepakt voor diefstal en identiteit roof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NullZer0
noisyboy112 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:32:
[...]

thx voor het mee denken :) contact met GLS heeft volgens mij niet veel nut als je de reacties lees (maar ga dit natuurlijk wel proberen) ook heb ik valve al een case aan laten maken. ook ga ik de politie aangifte doen maar daar moet ik eerst 5 dagen voor wachten. de gene die hem gestolen heeft, gaat hier spijt van krijgen (ga door tot die gene ontslagen is.) en als het mogelijk is opgepakt voor diefstal en identiteit roof
Denk idd niet dat GLS je echt verder helpt. Zou het graag anders zien, personeel lijkt totaal geen speling te hebben (vanmiddag nog aan de telefoon gehangen).

Misschien komt het pakket ook nog gewoon volgende week en was jouw bezorger nog achterlijker bezig dan de mijne ;)

Ik weet wel: hoezeer ik ook soms kan zeuren als PostNL weer met een tijdvak tussen 8 en 18 komt (laatste tijd niet meer trouwens) is het in wel meestal goed. GLS is één keer en direct de komende decennia hopelijk niet weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joeri4Real
Iemand hier ervaring met de Steam Deck Calculator en hoe accuraat het Moo v2 model is?

Volgens de calculator kan ik hem op maandag 20 juni bestellen en was gewoon benieuwd.

Ik lees op reddit dat je hem vaak eerder krijg dan later met die berekeningen. Hopen voor het beste :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Joeri4Real schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 09:46:
Iemand hier ervaring met de Steam Deck Calculator en hoe accuraat het Moo v2 model is?

Volgens de calculator kan ik hem op maandag 20 juni bestellen en was gewoon benieuwd.

Ik lees op reddit dat je hem vaak eerder krijg dan later met die berekeningen. Hopen voor het beste :)
Bij mij was het precies nauwkeurig. Ik had via de Excel op Tweakers geëxtrapoleerd dat ik begin juni aan de beurt was, en dat Moo-model zei 6 juni. Gisteren was het raak. :P

/u/deckbot geeft ook een prima indicatie (Reddit). Die vertelt je vooral hoeveel minuten aan bestellingen je nog voor je hebt. En dat is best een handig beeld bij ongeveer zoveel uren die verspringen per maandag of donderdag.

[ Voor 15% gewijzigd door ap3nr0ts op 07-06-2022 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
Pech.. Ik ga 'm toch precies mislopen op een week, aan de lijst te zien ben ik volgende week wel aan de beurt maar dan woon ik niet meer in Nederland :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-05 04:52
JJerome schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:22:
Pech.. Ik ga 'm toch precies mislopen op een week, aan de lijst te zien ben ik volgende week wel aan de beurt maar dan woon ik niet meer in Nederland :(
Kan je 'm niet bij familie/vrienden laten bezorgen? En hen dan laten doorsturen naar jouw nieuwe adres?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cmegens

Hier ook, klopte precies. Gisteren 6 Juni ook besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-05 22:50
Ik heb ook eindelijk mijn e-mail gehad en heb mijn gegevens bijgewerkt, maar nu sta ik twee keer in de lijst met dezelfde tijd, één keer zonder bestelmail en één keer met. Blijkbaar heb ik op mijn telefoon de link ge-fatfingered en per ongeluk opnieuw ingevuld!

@Arunia zou jij mijn entry zonder bestelmail kunnen verwijderen? Dank!

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
kaesve schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:27:
[...]

Kan je 'm niet bij familie/vrienden laten bezorgen? En hen dan laten doorsturen naar jouw nieuwe adres?
Zeker, dat was m'n backup plan, is niet goedkoop naar Singapore maar dat is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NullZer0
Hier ein-de-lijk gisteravond de Steam Deck in handen gekregen. Zaterdag bij GLS pakketshop afgeleverd, gisteren in de gelegenheid geweest om hem eindelijk in ontvangst te nemen. Gelukkig is die helemaal heelhuids aangekomen!

Al wel een beetje mee kunnen spelen, maar nog niet heel veel. Ligt bijzonder goed in de hand, maar de sticks zijn mij te glad. Nog even kijken of ik daar iets op kan vinden of gewoon eraan wennen.

@noisyboy112 heb je al iets meer vernomen van je bestelling?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noisyboy112
NullZer0 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:55:
Hier ein-de-lijk gisteravond de Steam Deck in handen gekregen. Zaterdag bij GLS pakketshop afgeleverd, gisteren in de gelegenheid geweest om hem eindelijk in ontvangst te nemen. Gelukkig is die helemaal heelhuids aangekomen!

Al wel een beetje mee kunnen spelen, maar nog niet heel veel. Ligt bijzonder goed in de hand, maar de sticks zijn mij te glad. Nog even kijken of ik daar iets op kan vinden of gewoon eraan wennen.

@noisyboy112 heb je al iets meer vernomen van je bestelling?
ik ben aan het spreken met valve met hopelijk een oplossing (nieuwe of zo). en heb met GLS gesproken waren verassend aardig en snel. alleen ze kregen de bezorger niet aan de lijn, dus ik heb valve gevraagd voor een onderzoek. in de hoop dat dat wat oplevert. we zullen zien en hopen. XD

TIP: als je moet bellen maar GLS doe het in de ochtend dan zijn ze volgens mij redelijker.

[ Voor 5% gewijzigd door noisyboy112 op 07-06-2022 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Lekker bezig, @noisyboy112. :) Als je het geduld kan opbrengen wat je hier lijkt te tonen, vind ik dat best knap van je. Ik ben dan wel het type dat redelijk pissig is, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noisyboy112
ap3nr0ts schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:49:
Lekker bezig, @noisyboy112. :) Als je het geduld kan opbrengen wat je hier lijkt te tonen, vind ik dat best knap van je. Ik ben dan wel het type dat redelijk pissig is, haha.
geduldig ben ik zeker XD, en het loont zeker want ik heb een bericht van GLS gekregen dat de bezorger er op is aangesproken en persoonlijk langs komt om het af te geven. dus laat nog weten of dit werkelijk gebeurd is. mocht het zo zijn dat dit dus niet het geval is dan heb ik nog een backup want valve is bereid om een nieuwe op te sturen. dus ik krijg er zo ie zo een _/-\o_ :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:37
sassymousasi schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:15:
Ik heb vermoedelijk ook een Delta fan. Maar ik moet zeggen, door alle verhalen had ik het veel erger ingeschat. Ik ga hem dus niet RMA'en, maar alleen maar omdat ik bang ben dat ik straks een ander defect krijg. Tzt ga ik wel gewoon een andere fan inbouwen, dat is ook de moeite niet.
Ik zie die tzt gewoon vervangen voor een goede als dat mogelijk is. Denk een betere optie dan om zien te ruilen als dat al mogelijk is. dan heb je weer kans op andere problemen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• noisyboy112
mijn steamdeck is eindelijk binnen. de bezorder is betrapt en heeft hem bij mij afgeleverd. GLS dankje voor het oplossen (dit zeggen niet veel mensen XD). ik kan nu eindelijk gaan genieten van me steamdeck XD.

alles komt altijd goed als je er maar aan vast houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadir76
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14:33
noisyboy112 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 17:14:
mijn steamdeck is eindelijk binnen. de bezorder is betrapt en heeft hem bij mij afgeleverd. GLS dankje voor het oplossen (dit zeggen niet veel mensen XD). ik kan nu eindelijk gaan genieten van me steamdeck XD.

alles komt altijd goed als je er maar aan vast houd.
Ik hoop dat andere bezorgers er iets van mee krijgen en fatsoenlijk omgaan met het pakketjes. Toevallig regio Rotterdam? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noisyboy112
kadir76 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 18:55:
[...]

Ik hoop dat andere bezorgers er iets van mee krijgen en fatsoenlijk omgaan met het pakketjes. Toevallig regio Rotterdam? :P
de mijne kwam van Sliedrecht af. hopelijk komt die van jou netjes aan en hebben ze er inderdaad van geleerd. want mijn weg wens ik niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

noisyboy112 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 08:50:
[...]

de mijne kwam van Sliedrecht af. hopelijk komt die van jou netjes aan en hebben ze er inderdaad van geleerd. want mijn weg wens ik niemand.
Maar, betrapt? Nu wil ik wel meer context, haha. Had hij hem ook opengemaakt of iets of dat niet? Of hield hij hem gewoon achter in de hoop dat het vergeten zou worden? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noisyboy112
ap3nr0ts schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 09:54:
[...]

Maar, betrapt? Nu wil ik wel meer context, haha. Had hij hem ook opengemaakt of iets of dat niet? Of hield hij hem gewoon achter in de hoop dat het vergeten zou worden? :P
gelukkig was hij nog compleet dicht _/-\o_ . met betrapt bedoel ik dat ze er achter zijn gekomen wie hem mee genomen had want hij was namelijk wel afgemeld met mijn achternaam. en omdat hij wel gewoon op verstuurd is gezet was het bijna zeker dat het de bezorger moest zijn en dat was ook zo ver ik weet. door mijn achternaam te gebruiken om hem af te melden zijn we er achter gekomen. anders was hij er mee weg geweest. hij hield hem gewoon achter ja in die hoop. genoeg info :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

noisyboy112 schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 10:12:
[...]

gelukkig was hij nog compleet dicht _/-\o_ . met betrapt bedoel ik dat ze er achter zijn gekomen wie hem mee genomen had want hij was namelijk wel afgemeld met mijn achternaam. en omdat hij wel gewoon op verstuurd is gezet was het bijna zeker dat het de bezorger moest zijn en dat was ook zo ver ik weet. door mijn achternaam te gebruiken om hem af te melden zijn we er achter gekomen. anders was hij er mee weg geweest. hij hield hem gewoon achter ja in die hoop. genoeg info :P
Lekker bezig. :) Ik snap dat het een combinatie is van mensen slecht betalen en waarschijnlijk een slechte aannamebeleid, maar ik verbaas me er altijd over wat voor figuren ik in afgetrapte witte busjes voorbij zie rijden. Blij dat het meestal nog goed gaat eigenlijk met pakketjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft er iemand al een verzend bevestiging / tnt van de 2 juni bestellingen? Staat hier nog steeds op: wordt binnenkort verzonden. Ik had gisteren / vandaag een verzend update verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Tadango schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 21:09:
Heeft er iemand al een verzend bevestiging / tnt van de 2 juni bestellingen? Staat hier nog steeds op: wordt binnenkort verzonden. Ik had gisteren / vandaag een verzend update verwacht.
Ik gok dat maandag roet in het eten heeft gegooid. Over 6 juni logischerwijs ook nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ap3nr0ts schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:14:
[...]

Ik gok dat maandag roet in het eten heeft gegooid. Over 6 juni logischerwijs ook nog niks gehoord.
Ik snap dat maandag een dag vertraagd, maar normaal is het maandag bestellen, woensdag de TNT update een donderdag een levering. Bij donderdag besteld is het maandag de TNT update en dinsdag de levering. Vandaar dat ik dinsdag of woensdag de TNT update had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Tadango schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:19:
[...]

Ik snap dat maandag een dag vertraagd, maar normaal is het maandag bestellen, woensdag de TNT update een donderdag een levering. Bij donderdag besteld is het maandag de TNT update en dinsdag de levering. Vandaar dat ik dinsdag of woensdag de TNT update had verwacht.
Ja, same. Ik had die van jou ergens gisteren of vandaag verwacht dan. De mijne met een beetje geluk vrijdag of zaterdag. Nu gok ik eerder volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ap3nr0ts schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:24:
[...]

Ja, same. Ik had die van jou ergens gisteren of vandaag verwacht dan. De mijne met een beetje geluk vrijdag of zaterdag. Nu gok ik eerder volgende week.
Ik zie in de bestel excel lijst dat een aantal gisteren inderdaad geleverd zijn van de 2 juni bestelling. Het zit ons nooit mee :) Dan moet de rest van het gezin nog maar even wachten op hun steam deck.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieux
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:39
Tadango schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:35:
[...]

Ik zie in de bestel excel lijst dat een aantal gisteren inderdaad geleverd zijn van de 2 juni bestelling. Het zit ons nooit mee :) Dan moet de rest van het gezin nog maar even wachten op hun steam deck.....
Ja klopt. Donderdag 2 juni besteld, dinsdag 7 juni de e-mail van Steam met "We're preparing your items to ship" ontvangen en gisteren geleverd (België).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Mathieux schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:26:
[...]

Ja klopt. Donderdag 2 juni besteld, dinsdag 7 juni de e-mail van Steam met "We're preparing your items to ship" ontvangen en gisteren geleverd (België).
Voor als je het zelf nog niet hebt: ik net wel. Dus dan zou het wel heel raar zijn als jij vandaag niks ontvangt. GLS-code. Nog niet actief uiteraard.

@Tadango Voor jou bedoeld. :+

[ Voor 3% gewijzigd door ap3nr0ts op 09-06-2022 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noisyboy112
ap3nr0ts schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:51:
[...]

Voor als je het zelf nog niet hebt: ik net wel. Dus dan zou het wel heel raar zijn als jij vandaag niks ontvangt. GLS-code. Nog niet actief uiteraard.

@Tadango Voor jou bedoeld. :+
de T&T link die je van valve mee krijg werkt nooit je moet deze hebben (https://www.gls-info.nl/Tracking/Index) dan zal hij wel actief zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

noisyboy112 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:59:
[...]

de T&T link die je van valve mee krijg werkt nooit je moet deze hebben (https://www.gls-info.nl/Tracking/Index) dan zal hij wel actief zijn.
Yes. Klopt. Daar staat 'data ontvangen'. Had het zelf al geklooid, haha. Nou. Morgen nog maar een dag thuiswerken dan to be safe. Anders hoop ik dat ze ook op zaterdag rijden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sassymousasi
ap3nr0ts schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:02:
[...]

Yes. Klopt. Daar staat 'data ontvangen'. Had het zelf al geklooid, haha. Nou. Morgen nog maar een dag thuiswerken dan to be safe. Anders hoop ik dat ze ook op zaterdag rijden. :+
Je krijgt hem morgen! Beloofd! :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DVX73
  • Registratie: November 2012
Bestel proces was makkelijk.
Bezorging door GLS daarin tegen....
Was niemand thuis dus leggen ze hem bij de voordeur achter de skelter neer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sassymousasi
DVX73 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 16:06:
Bestel proces was makkelijk.
Bezorging door GLS daarin tegen....
Was niemand thuis dus leggen ze hem bij de voordeur achter de skelter neer....
Ik snap inderdaad jouw frustratie maar aan de andere kant, heb ik wel liever dat ze mijn pakketje afleveren op een verstopte plek dan terugnemen en een andere dag bezorgen. Maar aan de andere kant moeten ze hem dan wel goed verstoppen, en zorgen dat hij niet nat kan worden. Ik zet meestal een briefje op mijn deur dat ze hem achter in de schuur mogen leggen, en vaak doen de bezorgers dat ook. Maar meestal heb ik ook 1 vaste bezorger, dat is echt een prachtvent. Helaas is die van PostNL. Dus ik ben maar lekker thuisgebleven de hele dag om voor het raam te zitten en te wachten tot die kwam.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-05 14:26
Ik heb op 6 juni kunnen bestellen, 512 versie, en volgens de GLS tracker komt het apparaat morgen. Heel veel zin in!

[ Voor 5% gewijzigd door badbadpresident op 09-06-2022 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan015
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 26-03-2023
badbadpresident schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:14:
Ik heb op 6 juni kunnen bestellen, 512 versie, en volgens de GLS tracker komt het apparaat morgen. Heel veel zin in!
Bij mij staat er bij de GLS tracker voorlopig nog alleen ‘Data ontvangen’. Hopelijk komt hij morgen maar ik vrees het ergste :/. Hopelijk bezorgen ze in dat geval ook op zaterdag! In ieder geval alvast heel veel plezier met de Deck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Bastiaan015 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:27:
[...]

Bij mij staat er bij de GLS tracker voorlopig nog alleen ‘Data ontvangen’. Hopelijk komt hij morgen maar ik vrees het ergste :/. Hopelijk bezorgen ze in dat geval ook op zaterdag! In ieder geval alvast heel veel plezier met de Deck!
Zaterdag niet. Dat moet een bedrijf kennelijk betalen en dat heeft Valve kennelijk niet gedaan. Hier staat het ook nog op data ontvangen hoor. Dat wordt dus morgen of volgende week, hoop ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
Verwachte bezorg datum staat bij mij nu op aankomende maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Same, maandag nu. Ga nu naar bed, maar toen ik een uur geleden keek voor ik ging gamen, stond er volgens mij vrijdag als verwachting. Volgens mij kun je bij GLS nog beter in je glazen bol kijken en een muntje opgooien. Dat is vast nauwkeuriger. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-05 14:26
ap3nr0ts schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 00:36:
Same, maandag nu. Ga nu naar bed, maar toen ik een uur geleden keek voor ik ging gamen, stond er volgens mij vrijdag als verwachting. Volgens mij kun je bij GLS nog beter in je glazen bol kijken en een muntje opgooien. Dat is vast nauwkeuriger. :+
Mijn tracker is binnen no-time van depot naar bezorger gesprongen dus het kan allemaal snel gaan. Denk dat de belangrijkste stap het verdeel station bij je in de buurt is waar de bezorgen kan inladen.. als ie daar is gaat het snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

badbadpresident schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:04:
[...]

Mijn tracker is binnen no-time van depot naar bezorger gesprongen dus het kan allemaal snel gaan. Denk dat de belangrijkste stap het verdeel station bij je in de buurt is waar de bezorgen kan inladen.. als ie daar is gaat het snel.
Ik blijf toch kijken terwijl ik werk, en zag hem vanochtend weer op vandaag staan. En nu na jouw post weer op maandag. Hij is wel in Rotterdam (in de buurt) inderdaad. Ik ga gewoon van een gestolen Deck uit en weken mailen. Dan valt het altijd mee. :P

E: en nu krijg ik een mailtje dat hij onderweg is en is die tracker opeens daar, haha.

[ Voor 6% gewijzigd door ap3nr0ts op 10-06-2022 09:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastiaan015
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 26-03-2023
Hij is bij mij nu gelukkig ook onderweg. Zou ieder moment bezorgd kunnen worden!
Nu alleen nog hopen dat de Deck zelf helemaal goed is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cmegens
badbadpresident schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 09:04:
[...]

De mijne ligt in het depot, hier in mijn woonplaats, maar wordt echt pas maandag geleverd.

edit: pas dinsdag staat er nu. Heb GLS gebeld, ondanks dat deze op het depot moet liggen, mag ik het pakket daar niet ophalen, want deze is nog niet gescand?

[ Voor 15% gewijzigd door cmegens op 13-06-2022 16:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:09
JapyDooge schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:01:
Volgens mij accepteren ze ook geen RMA voor enkel de fan. Er is niets defect aan, just unlucky.
Mijn rma is toch aangevraagd en gelukt voor de fan zenne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:57

The Chosen One

Zie signature!

badbadpresident schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 22:14:
Krijg je hem snel binnen. Zal wel stuk minder vraag voor dat top model zijn.
Mijn 'March 7' 64GB staat nog steeds op na Q3. Heb ook geen haast gelukkig. Dan had ik het 256GB launch model wel gehouden.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 02-04 21:45

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Als ik 256GB, EU, Q3 After doe:
Volgens de calculater moet ik nog 281 dagen, 1 uur en 46 minuten wachten.
Als dat echt zo is, janken!

Maar als ik wijzig van Q3 After naar Q3, is het 386 dagen...?

Edit: Vervolgens weer gewijzigd naar Q3 After, en het is 384 dagen. Yikes!

[ Voor 5% gewijzigd door AltTabKeys op 12-06-2022 18:18 ]

What a terrible day to have eyes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cmegens
The Chosen One schreef op zondag 12 juni 2022 @ 16:55:
[...]

Krijg je hem snel binnen. Zal wel stuk minder vraag voor dat top model zijn.
Mijn 'March 7' 64GB staat nog steeds op na Q3. Heb ook geen haast gelukkig. Dan had ik het 256GB launch model wel gehouden.
Reserveren en bestellen zijn 2 verschillende dingen. Jij hebt 7 maart gereserveerd en mag dus na q3 bestellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhaegar1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-05 06:33
Nou vandaag is de dag (misschien) als ik de Google sheets hier er een beetje op na sla (circa 3 512 GBs per maandag) mocht het net niet zo zijn dan donderdag wel.

Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:36

DoctorV64

Cosmopoliet

Rhaegar1 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 13:19:
Nou vandaag is de dag (misschien) als ik de Google sheets hier er een beetje op na sla (circa 3 512 GBs per maandag) mocht het net niet zo zijn dan donderdag wel.

Heb er zin in!
Ik sta niet op de sheet (iets met lui), wel 19 juli 2021 pre-order geplaatst voor de 512 GB versie en net mijn bestelling geplaatst.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhaegar1
Vandaag was niet de dag :-( gefeliciteerd! Heb de 20ste besteld dus hopen op donderdag!
DoctorV64 schreef op maandag 13 juni 2022 @ 19:24:
[...]

Ik sta niet op de sheet (iets met lui), wel 19 juli 2021 pre-order geplaatst voor de 512 GB versie en net mijn bestelling geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 09-05 09:22

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Jemig, serieus? Zijn we nog maar op die datum ja? Gaat ook niet echt vlotjes dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cmegens
Lijkt er sterk op dat de mijne ook ‘verdwenen’ is bij GLS. Verspringt iedere dag naar de volgende dag en als je ze belt weten ze niet waar het pakket precies is. Vanaf morgen is het officieel en kan Valve actie ondernemen. GLS heeft duidelijk een serieus probleem met betrouwbaarheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 21:47
cmegens schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:34:
GLS heeft duidelijk een serieus probleem met betrouwbaarheid.
Vertel mij wat. Zijn een keer een elektrische fiets die ik had gekocht kwijt geraakt. Maanden later is dat ding terug gevonden, stond in een ander magazijn. Had gelukkig wel van fabrikant al lang een andere gehad.
Maar een fiets. Het is ook niet dat je daar over heen kijkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

maartend schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 17:39:
[...]

Vertel mij wat. Zijn een keer een elektrische fiets die ik had gekocht kwijt geraakt. Maanden later is dat ding terug gevonden, stond in een ander magazijn. Had gelukkig wel van fabrikant al lang een andere gehad.
Maar een fiets. Het is ook niet dat je daar over heen kijkt
Hahaha, hoe kun je dat nou kwijt raken 😅.
DHL heeft het momenteel ook niet op orde.
Ik had een CPU-koeler verkocht, was 3 weken van de aardbodem verdwenen. Op de dag dat ik mijn geld terug zou krijgen, hebben ze hem spontaan gevonden. “Verkeerd gesorteerd”.

Ik heb mijn Deck van de week besteld met Q3 Later als datum, echter denk ik dat ik maar nu alvast elke dag buiten ga zitten, om GLS niet mis te lopen 😅

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cmegens
Ik heb hem binnen. Gisterenavond stond ineens de GLS bezorger op de stoep. De track en trace was niet veranderd.

Pakketten die dus bij GLS op het depot binnenkomen worden gescand, maar er wordt niet vastgelegd/gescand waar deze dan blijven. Echt bizar dat een logistiek bedrijf dit niet op orde heeft. Je hebt dus een warenhuis vol pakketten en je kunt er geen een opzoeken. Daar moeten ze dan weer voor sorteren.

Maar goed, ik ga gamen! (En de sheet aanpassen)

[ Voor 13% gewijzigd door cmegens op 15-06-2022 09:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• taaLi
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-04 23:18
Hoi allemaal,

Afgelopen maandag heb ik mijn ordermail ontvangen om 18:47 uur voor de SD 512GB.
Ik heb gereserveerd op 20/07/2021 om 20.00 uur.

Nu wachten op een shipping mail. Steam geeft in ieder geval aan: Shipping Soon.
Excel ook direct even bijgewerkt.

Succes allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djmaster329
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21:04
taaLi schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:20:
Hoi allemaal,

Afgelopen maandag heb ik mijn ordermail ontvangen om 18:47 uur voor de SD 512GB.
Ik heb gereserveerd op 20/07/2021 om 20.00 uur.

Nu wachten op een shipping mail. Steam geeft in ieder geval aan: Shipping Soon.
Excel ook direct even bijgewerkt.

Succes allemaal!
Weet je zeker dat je je reservering op 20/07/2021 geplaatst hebt? Op andere plekken waar mensen de queue bijhouden komt de orderdatum niet verder dan de 19e: https://www.reddit.com/r/...ead_june_13_2022/ic7xh1c/.

Zou goed nieuws zijn als het klopt trouwens, want dan ben ik wellicht al deze week aan de beurt *O* .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• taaLi
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-04 23:18
djmaster329 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 13:37:
[...]

Weet je zeker dat je je reservering op 20/07/2021 geplaatst hebt? Op andere plekken waar mensen de queue bijhouden komt de orderdatum niet verder dan de 19e: https://www.reddit.com/r/...ead_june_13_2022/ic7xh1c/.

Zou goed nieuws zijn als het klopt trouwens, want dan ben ik wellicht al deze week aan de beurt *O* .
Yes, heel erg zeker! :)

Ik zie overigens dezelfde opmerkingen voorbij komen op Reddit (megathread): een aantal mensen van 20/07 die ook al een ordermail hebben ontvangen, terwijl er nog mensen van 19/07 aan het wachten zijn.
Vreemd, maar verwacht dat deze mensen donderdag, uiterlijk volgende week ook aan de beurt zijn hopelijk.

Nou nog even wachten op de shipping mail, die heb ik overigens nog niet ontvangen.

[ Voor 8% gewijzigd door taaLi op 16-06-2022 00:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kadir76
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14:33
taaLi schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 00:55:
[...]

Nou nog even wachten op de shipping mail, die heb ik overigens nog niet ontvangen.
Nog geen track and trace ontvangen? Ik heb de mijne ook maandag besteld en gister een mail ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Ik heb ook nog geen T&T ontvangen en maandagavond besteld Correctie, om 10:25 uur kwam hij binnen. Mhhh, op de site staat nog steeds wordt binnenkort verzonden. Status op site nu verzonden dus.

Even een andere vraag aan de gelukkigen die hem al hebben ontvangen, zit de SD verpakt in een normale doos zonder SD & Valve logo's?

[ Voor 14% gewijzigd door DoctorV64 op 16-06-2022 12:53 . Reden: mailtje ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cmegens
DoctorV64 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 08:50:
Ik heb ook nog geen T&T ontvangen en maandagavond besteld. Mhhh, op de site staat nog steeds wordt binnenkort verzonden.

Even een andere vraag aan de gelukkigen die hem al hebben ontvangen, zit de SD verpakt in een normale doos zonder SD & Valve logo's?
Het staat niet groot op de doos, maar Valve staat wel op het verzendlabel. Als je weet wat je zoekt pak je de dozen er zo tussen uit. Ik moet zeggen dat de verpakking, zeker in vergelijking met de steam link en steam controller, best een beetje underwhelming was. De case maakt veel goed ;).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rhaegar1
Zojuist besteld! gereserveerd op de 20ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Rhaegar1 schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:37:
Zojuist besteld! gereserveerd op de 20ste
Twintigste van welke maand en jaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhaegar1
AltTabKeys schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 19:43:
[...]

Twintigste van welke maand en jaar?
Geen idee meer, 4 dagen ofzo vanaf het moment dat je voor het eerst kon reserveren. 512 GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnakeSolidNL
  • Laatst online: 08-04 04:12
Geen idee of andere mensen dit ook al hebben meegemaakt of is opgevallen, maar GLS stuurt nu een unieke code naar je email toe die je aan de bezorger moet geven.
Ik denk dat ze dit hebben gedaan om de kans op diefstal te proberen voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhaegar1
SnakeSolidNL schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:14:
Geen idee of andere mensen dit ook al hebben meegemaakt of is opgevallen, maar GLS stuurt nu een unieke code naar je email toe die je aan de bezorger moet geven.
Ik denk dat ze dit hebben gedaan om de kans op diefstal te proberen voorkomen.
Goed dat je het zegt. Mijn order staat nog op 'processing' en heb nog niks gehad van GLS. Als ik wat krijg moet ik dus zorgen dat ik het even doorstuur naar mijn vrouw. Kans is toch wel groot dat ik er niet ben als het komt.

hoe lang is in NL de levertijd ongeveer vanaf bestelling? Ze worden verzonden uit NL toch? Maar het zal wel na het weekend worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnakeSolidNL
Rhaegar1 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:51:
[...]

Goed dat je het zegt. Mijn order staat nog op 'processing' en heb nog niks gehad van GLS. Als ik wat krijg moet ik dus zorgen dat ik het even doorstuur naar mijn vrouw. Kans is toch wel groot dat ik er niet ben als het komt.

hoe lang is in NL de levertijd ongeveer vanaf bestelling? Ze worden verzonden uit NL toch? Maar het zal wel na het weekend worden.
Als je afgaat op de data die mensen in het excel bestand hebben ingevuld, 3-4 werkdagen (binnen 24 uur nadat steam aangeeft dat de status "Shipped" is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Rhaegar1 schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 09:51:
[...]

Gisteren verzendmail gekregen (afgelopen maandag besteld&betaald) en status shipped op de site. GLS brengt hem vandaag langs als het goed is (tracking geeft aan dat de chauffeur onderweg is, fingers crossed).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnakeSolidNL
Zojuist ontvangen, was in mijn geval dus 3 werkdagen.
Wat ik wel raar vind is dat de case die erbij zit een houder heeft voor de adapter ondanks dat ik het 256GB model heb.
Was dit niet alleen voorbehouden voor mensen met de 512GB versie ? Of hebben andere mensen ook deze case gehad ?
Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Let op:
Geen V&A in dit topic: het aanbieden van decks mag in Vraag & Aanbod. Ook geen verwijzingen of links naar je advertentie.

Bestel- en ordertijd van mede-tweakers zien: https://docs.google.com/s...u3SZxNrY/edit?usp=sharing
Je eigen gegevens invullen kan: https://docs.google.com/f...LRmA/viewform?usp=sf_link
Je eigen gegevens bijwerken: https://docs.google.com/f...Xf20LRmA/alreadyresponded