Ik kan soortgelijke spec's (NU, na jouw aanwijzing) vinden op mijn jaaropgave.Newbie schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:25:
[Afbeelding]
Hier duidelijk te zien dat ze dus geen kWh salderen bij variabel contract
Bij mijn zijn het 2 vaste contracten met 4 tarieven op 1 jaar opgave van 365 dgn.
Zo op het eerste oog ziet het er naar uit dat met saldeer binnen de contractperiodes, maar ik moet hiervoor maar ik heb voor NORMAAL altijd in mijn periodes stroom "OVER" dus dat gaat tegen een gemiddeld tarief (of per periode opgeteld (= het zelfde dan bij 2 keer "OVER").
Bij mijn DAL tarief kan ik het niet volgen 0,18 delen door 47KHw is 0,003... en niet 0,03095 als gemiddeld tarief. Moet dat eens uit zoeken. Zie foto detail van mij totalen jaaropgave inc. BTW.
Ik kan het bij jouw inderdaad niet verklaren. Misschien is het iets met dat je niet een heel jaar bij BE bent geweest (??). Je moet tegenwoordig ook aangemeld zijn bij Energieleveren.nl ?? Ik zou toch eens de ACM site erop gaan nalezen.
Mijn detail van jaaropgave over de 2 vaste contracten (zie wat posts terug van mijn) van 365 dagen de jaarafrekening: