Yep.
Na het mailtje wat ik van de repair service kreeg zat ik nog met wat vragen, maar onbereikbaar per telefoon en op mail reageren ze niet. Dus ik bellen met de shop, deze gaf mij het email adres van hun contactpersoon bij Servilux/Let me Repair.
Ik heb deze man gemailt, nog geen enkele reactie. Toen ik achter die Trustpilot ervaringen kwam heb ik de winkel weer gemailt en hun dit laten zien en laten weten dat ik hier niet heel veel geruster van wordt. Gevraagd hoe hun ervaring is met dit bedrijf, geen reactie nog.
Ik begrijp dat dit soort dingen even kunnen duren, voor een repair service die wellicht onderdelen moet bestellen, maar het feit dat ze onbereikbaar zijn vindt ik echt super shit. Woensdag zijn we een week verder en nog geen enkele afspraak is er gemaakt, maar goed, kan natuurlijk dat ik maandag of dinsdag wat hoor. Maar die ervaringen maken me dan weer niet blij, want ik lees juist over lang wachten, bagger slechte communicatie etc. CE Repair had ik al over de vloer gehad, ging altijd heel vlot.
Heb ik woensdag niets, dan mail ik de shop niet meer, dan bel ik er rechtstreeks heen en dan moet er iets gaan gebeuren. Vrijdag zit ik twee weken zonder S95B. Geen ramp, als dit betekende dat ie onderhand in de repair was.
Maar goed, het is nog maar 3 dagen sinds het mailtje van Servilux, dus uiteraard geef ik dat even tijd, maar ik had echt liever CE Repair gehad. Die kan je tenminste gewoon normaal bellen.
[
Voor 6% gewijzigd door
devilsnight op 28-01-2023 12:18
]