Mmm apart. Jij hebt al flink lopen troubleshooten zie ik.Tegels schreef op zaterdag 19 september 2026 @ 20:14:
Ik zit met een vervelend probleem. Eerst een korte geschiedenis en verhaal om alle informatie zoveel mogelijk compleet te krijgen.
In juni heb ik de Hue Sync app geïnstalleerd op mijn S95C (compatibel). De eerste periode geen enkel probleem. Omdat ik echter de app vrij duur vond. Heb ik een Hue Sync box 8K aangeschaft. Dit werkte echter zeker niet zoals ik had gedacht (oa het automatisch switchen). Ervoor gekozen om de box weer terug te sturen en toch maar weer met de app verder te gaan. Mijn maandabonnement had ik even gepauzeerd.
Nu wil echter de Hue Sync regelmatig niet opstarten. Het probleem is onregelmatig. Als hij niet opstart moet ik handmatig naar de app op de tv om hem te activeren. Echt van alles geprobeerd, opnieuw installeren, nieuwe entertainment ruimte aangemaakt, tv van de stroom af. Hue Bridge van de stroom af, niets hielp.
Van de week dacht ik het gevonden te hebben! Ik kwam erachter dat de tv wel internet had (kon bv wel Netflix streamen op de tv) maar op de één of andere manier zag ik de TV niet in de app van mijn netwerk! (TPLink Deco app). Ik heb toen de netwerkinstellingen op de tv gereset, via WiFi ingelogd op het netwerk en de TV werd weer zichtbaar in de app. Het leek erop dat dit het probleem was, leek ergens ook wel logisch.
Helaas was dit van korte duur.... Vanavond startte de app weer niet op na het inschakelen...
Wat kan ik nog doen? Echt alle hulp is welkom!
Ik vind het kijken met die extra verlichting echt een verrijking! Hopelijk kan iemand mij de goede kan op helpen...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel eens heb op mijn S95B, maar ook op mijn S95F. Dit komt denk ik 1 op de 15 keer voor ofzo? En dan moet ik inderdaad even de app handmatig starten en dan werkt die weer een tijdje naar behoren. Alleen als dit zo vaak bij jou gebeurd is wel heel apart en ik zou ook echt niet weten wat daar dan de oorzaak van kan zijn. Dus sorry niet direct een oplossing helaas...