AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed
Same hier, Mijn weekend is Zo-Ma. Zaterdag werken ging nog wel met een paar uurtjes slaap, maar vandaag valt vies tegen na een weekend doorhalen.Chaoss schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 10:05:
[...]
Ik heb sinds vrijdag gemiddeld zo'n 5-6 uurtjes per nacht geslapen, niet goed
Maar, en haters gonna hate, ik heb lang niet zo veel lol gehad met gamen als met een game als deze. Vind hem wel echt goed waard die Early Access.
Pas wel op dat je als je nieuw schip vindt/overneemt/krijgt, de cargo overgezet wordt. Dus als je veel cargo hebt moet je het ergens stashen eerst.Rezania schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 12:50:
Net even mijn schip geüpgraded. Duur geintje wel, zo'n 50000 credits. 1400 cargo erbij was nog wel oke, maar dan heb je ook nieuwe engines nodig en daardoor een nieuwe grav drive en dan gaat het hard.Kan nu wel veel meer troep opslaan om te verkopen, dus hoop dat het zichzelf snel terugverdiend.
Weet niet hoe dat op zo'n ROG Ally werkt. Maar als je de Achievement Enabler mod installeert, dan wordt je savegame niet geflagged alszijnde modded en werkt het gewoon nog naar behoren incl. achievements.uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 12:49:
[...]
Ja mijn main platform is dan ook de console. En wil geen risico lopen. Zeker ook niet vanwege cloud saves.
Zo gebruik ik het ook met één en dezelfde save tussen mijn Series X en PC (die mods bevat).
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 05-09-2023 13:07 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hoe krijg je cargo erbij? of ik kijk heel erg scheel maar zie nergens de optie om die te upgradenRezania schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 12:50:
Net even mijn schip geüpgraded. Duur geintje wel, zo'n 50000 credits. 1400 cargo erbij was nog wel oke, maar dan heb je ook nieuwe engines nodig en daardoor een nieuwe grav drive en dan gaat het hard.Kan nu wel veel meer troep opslaan om te verkopen, dus hoop dat het zichzelf snel terugverdiend.
In de ship builder kan je ze kopen en toevoegen, onder cargo. let we op dat je dan ook je motoren etc moet aanpassenmike0001 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:10:
[...]
Hoe krijg je cargo erbij? of ik kijk heel erg scheel maar zie nergens de optie om die te upgraden
Ik heb die optie niet? Ik neem aan dat je die bij update ship vind?janus_freggel schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:15:
[...]
In de ship builder kan je ze kopen en toevoegen, onder cargo. let we op dat je dan ook je motoren etc moet aanpassen
Ik heb alleen:
Weapon zero, one, two, engines, shields, grav drive en reactors
Thanks. Ik ga er eens in verdiepen zodra ik geen andere quests meer heb te doenRivanov schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:07:
[...]
Weet niet hoe dat op zo'n ROG Ally werkt. Maar als je de Achievement Enabler mod installeert, dan wordt je savegame niet geflagged alszijnde modded en werkt het gewoon nog naar behoren incl. achievements.
Zo gebruik ik het ook met één en dezelfde save tussen mijn Series X en PC (die mods bevat).
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Uit intresse, met welke hardware wou je het dan gaan spelen? De minimum reqs (Ryzen 5 2600x) zorgen al voor een CPU bottleneck, laat staan dat je een CPU van ~10 jaar of ouder hebt.Chrisje1983 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 00:41:
Heb starfield gepredownload op zowel xbox als computer, helaas gaat het computer verhaal niet door vanwege de avx instructieDat is na death stranding de 2de game voor mij. Ik was er al bang voor maar, omdat fallout 4, en 76 geen avx vereisten had ik goede hoop.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Nadeel van de mods is, wanneer je er aan gewend bent, je de Xbox versie eigenlijk niet meer wilt spelen.uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:21:
[...]
Thanks. Ik ga er eens in verdiepen zodra ik geen andere quests meer heb te doenvoor de zekerheid zal ik dan nog een andere save op mijn series S achterlaten zodat ik de cloud saves kan omzeilen als het fout gaat
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee niet bij update, je moet de andere optie in dat menu hebben. Je gaat namelijk echt componenten vervangenmike0001 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:21:
[...]
Ik heb die optie niet? Ik neem aan dat je die bij update ship vind?
Ik heb alleen:
Nee, je moet bij de ship builder zijn. Inspect en dan build.mike0001 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:21:
[...]
Ik heb die optie niet? Ik neem aan dat je die bij update ship vind?
Ik heb alleen:
AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed
Heb ik nu ook een beetje, maar ik heb volgens mij niet eerder zulke mod vrijheid gezien op consoles dan bij Fallout 4 en ik heb er persoonlijk veel vertrouwen dat hetzelfde of niet betere mod support ook naar Xbox komt dmv de Starfield mod SDK die er uiteindelijk aankomt.Rivanov schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:25:
[...]
Nadeel van de mods is, wanneer je er aan gewend bent, je de Xbox versie eigenlijk niet meer wilt spelen.
Bij Fallout 4 kon je naast framerate unlock mods ook complete nieuwe models (dus ook nieuwe wapens, items, armor etc) toevoegen of de graphics tweaken voor betere schaduwen of meer details in bepaalde steden. De meest populaire PC mods waren ook beschikbaar op Xbox met de uitzondering van bepaalde 'pittige' mods.
Klopt. Maar het zijn niet enkel de mods. Ook de FPS. 30FPS is het gewoon écht niet meer voor mij deze generatie.Vagax schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:37:
[...]
Heb ik nu ook een beetje, maar ik heb volgens mij niet eerder zulke mod vrijheid gezien op consoles dan bij Fallout 4 en ik heb er persoonlijk veel vertrouwen dat hetzelfde of niet betere mod support ook naar Xbox komt dmv de Starfield mod SDK die er uiteindelijk aankomt.
Bij Fallout 4 kon je naast framerate unlock mods ook complete nieuwe models (dus ook nieuwe wapens, items, armor etc) toevoegen of de graphics tweaken voor betere schaduwen of meer details in bepaalde steden. De meest populaire PC mods waren ook beschikbaar op Xbox met de uitzondering van bepaalde 'pittige' mods.
https://www.nexusmods.com/starfield/mods/773
[ Voor 54% gewijzigd door Rezania op 05-09-2023 13:50 ]
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/76427018Rezania schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:49:
Over mods gesproken, StarUI is echt een aanrader. Veel overzichterlijker, en je kan sorteren op value/mass.
https://www.nexusmods.com/starfield/mods/773
[Afbeelding]
Ah, GMTA laten we dan maar zeggen.
Vraag me echt af wat ze bij Bethasda dachten over de eigen UI, wat een baggeroverzicht.
Dat klopt, persoonlijk kan ik voor games als dit 30 fps prima aan aangezien de actie nooit te wild wordt.Rivanov schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:48:
[...]
Klopt. Maar het zijn niet enkel de mods. Ook de FPS. 30FPS is het gewoon écht niet meer voor mij deze generatie.
Maar ik zou in welk scenario dan ook altijd de speler de optie geven voor een 60 fps performance mode ook al lever je resolutie en grafische diepte in.
Geef de keuze aan de speler, 1 tab met alles voor gekauwd en dan een experten tab voor alles te tweaken.
Daarnet mijn Series X controller terug gehad van MS, net 3 dagen voor Starfield stick drift. Dan maar vervang controller genomen, maar dat speelde niet al te goed.
Alex Hay was een grootte fan van Bethesda die begin dit jaar is gestorven aan gevolg van kanker. Doordat Bethesda vorig jaar besloot om Starfield uit te stellen, heeft Alex Hay nooit de kans gekregen om Starfield te spelen.
Als eerbetoon kunnen mensen een note van Alex Hay vinden. Dit is niet de eerste keer dat Bethesda zoiets doet. In The Elders Scrolls 6, kunnen we ook "Skyrim-grandma" verwachten als een NPC. Nuka World, een NPC in Fallout 4 is ook een eerbetoon aan een overleden fan.
[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 05-09-2023 14:35 ]
PSN: MrMistral
Ben nu vanaf vrijdag aan het spelen en moet zeggen dat ik best snel aan die 30fps gewend ben.Net wat je zegt de actie is hier nooit zoals DOOM ofzo.Vagax schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:54:
[...]
Dat klopt, persoonlijk kan ik voor games als dit 30 fps prima aan aangezien de actie nooit te wild wordt.
Maar ik zou in welk scenario dan ook altijd de speler de optie geven voor een 60 fps performance mode ook al lever je resolutie en grafische diepte in.
Heb Skyrim en Fallout 3/4 bij release altijd in 30fps gespeeld.[360/Xbox One]
Zelf hoop ik natuurlijk ook dat er in 2024 nog een 1440p/60 optie komt.En anders is het wachten op nieuwe console hardware.
Misschien je commerce skills eens upgraden?MrMistral schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:30:
Volgens mij is er totaal geen incentive in deze game om contraband te smokkelen? Heb stolen artwork die 15600 waard is. Kan het verkopen voor 1950 (!) bij de trade authority. Wat een anticlimax
[ Voor 99% gewijzigd door Mog op 05-09-2023 14:39 ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Je gaat me niet vertellen dat je het dan wel waard vindt? Bij Rank 4(!) krijg je er iets van 2400 voor. Dat is het nog steeds niet waard natuurlijkjanus_freggel schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:34:
[...]
Misschien je commerce skills eens upgraden?
Hoe vergelijkt de DLSS mos hiermee, klinkt nogal alsof FSR de TAA problemen oplost maar weer andere introduceert.Help!!!! schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 08:15:
fwiw:
Starfield: FSR 2.2 Review
Conclusion
In Starfield, the in-game TAA solution does not use any sharpening filters in the render path at all and does not have the ability to enable it from the menu directly. Instead, if you want to have a native TAA image with the sharpening filter applied, you need to activate AMD's FidelityFX Contrast Adaptive Sharpening (CAS) and keep the render scale at 100%. The FSR 2.2 implementation uses a sharpening filter in the render path with the ability to tweak the sharpening values through a separate sharpening slider, and during this round of testing, we used a default value of 70% for the FSR 2.2 sharpening filter. The inclusion of a separate sharpening filter is a great option to have, especially when the sharpening is well implemented without causing any negative side effects or artifacts during gameplay.
The in-game TAA solution has a very blurry overall image across all resolutions, even at 4K, and very poor rendering of small object-detail—thin steel objects and power lines, transparent materials, tree leaves, and vegetation in general. Also, the in-game TAA solution has shimmering issues on the whole image, even when standing still, and this is especially visible at lower resolutions like 1080p. All these issues with the in-game TAA solution, except shimmering, were resolved as soon as FSR 2.2 was enabled, due to a better quality anti-aliasing solution and the sharpening filters in the FSR 2.2 render path. With FSR 2.2 enabled at 100% render scale, the overall image quality improvement goes even further, rendering additional details compared to the in-game TAA solution. However, the FSR 2.2 implementation isn't perfect and the image is suffering from shimmering on thin steel objects, transparent materials, tree leaves and vegetation in general. These shimmering artifacts are visible across all resolutions and quality modes even when standing still. The FSR 2.2 implementation also has some visible pixelation on particles and disocclusion artifacts on NPCs, which is especially visible at lower resolutions such as 1080p, and it can be distracting in motion for some people.
Speaking of performance, the FSR 2.2 implementation in Starfield has a significantly lower performance gains compared to other FSR 2.2 supported games. Usually, going from the native rendering to FSR 2.2 "Quality" mode you will have a nice 40% performance boost or even higher in some games, but in Starfield, the performance increase is only around 25% in "Quality" mode compared to the native rendering. Starfield is a very CPU intensive game, especially inside big cities, and high-powered GPUs such as the GeForce RTX 4080 can end up CPU bottlenecked in some sequences of the game at 1440p and below. At 4K, there is no such issue, and with FSR 2.2 enabled, you can expect around 25% more performance in "Quality" mode with all graphics settings maxed out.
Ik vind dit dus echt geweldig als zo iets in een game verwerkt wordt.Toonen1988 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:29:
Ondanks dat Bethesda de laatste jaren goede games uitbrengen die gedeeltelijk ook teleurstellend zijn, is Bethesda wel een van de weinige die echt om zijn fans geeft.
Alex Hay was een grootte fan van Bethesda die begin dit jaar is gestorven aan gevolg van kanker. Doordat Bethesda vorig jaar besloot om Starfield uit te stellen, heeft Alex Hay nooit de kans gekregen om Starfield te spelen.
Een vorm van "oneindig"
Missschien toch maar deze game aanschaffen
FUMES et CARNES
Gewoon een stuk of 20 tegelijk verkopenMrMistral schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:43:
[...]
Je gaat me niet vertellen dat je het dan wel waard vindt? Bij Rank 4(!) krijg je er iets van 2400 voor. Dat is het nog steeds niet waard natuurlijk
Bedankt voor je nuttige bijdragejanus_freggel schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:56:
[...]
Gewoon een stuk of 20 tegelijk verkopen
[ Voor 4% gewijzigd door 3DEXP op 05-09-2023 15:13 ]
Yes, wanneer je ook voor het eerst switched, krijg je daar ook uitleg over van de game3DEXP schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:12:
Gaat de cargo automatisch over op een ander schip die je vrij speeld? Ik heb nu de Razorleaf, wat een beest is dat.
Alle schepen die ik tot nu toe gevonden heb staat bij "unauthorized to use" of "inaccesible"
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
De meesten die je kan "looten" "kapen" kom je vaak tegen als je gaat exploren op planeten, dan zie je schepen landen middle of nowhere. Althans, dit was mijn ervaring.Frez schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:25:
Hoe zit dat nu precies met die schepen?
Alle schepen die ik tot nu toe gevonden heb staat bij "unauthorized to use" of "inaccesible"
Die vliegen altijd weg voordat ik er ben😅HaruHaru schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:29:
[...]
De meesten die je kan "looten" "kapen" kom je vaak tegen als je gaat exploren op planeten, dan zie je schepen landen middle of nowhere. Althans, dit was mijn ervaring.
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
ja hahaha The side effect idd
Als ik wil upgraden zie ik nooit een optie staan voor storage. Is dat bij bepaalde stations?Rezania schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 12:50:
Sorry, bedoelde bouwen. Je kan cargo inderdaad niet upgraden. Enkel erbij bouwen.Beakzz schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 15:40:
[...]
Als ik wil upgraden zie ik nooit een optie staan voor storage. Is dat bij bepaalde stations?
Ja het is apart volk. Net met het ontvangen van licht (wil niks spoilenBlazeMuis schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 16:00:
Wat een sukkels zijn die NPC's/followers soms toch ook.
Ga jij maar even met je gezicht tegen de muur staan![]()
[Afbeelding]
Dat is een flink oudje inderdaad, dual cpu xeon x5680 met een vega 56 gpu (flashed naar vega 64). Ik gebruik hem hoofdzakelijk voor een andere hobby en heb daar geen xbox in de buurt dus leek het mij wel leuk om tussendoor starfield te kunnen spelen, of nouja kijken of het een beetje draait. Lukt dat niet, geen probleem.D4NG3R schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 13:23:
[...]
Uit intresse, met welke hardware wou je het dan gaan spelen? De minimum reqs (Ryzen 5 2600x) zorgen al voor een CPU bottleneck, laat staan dat je een CPU van ~10 jaar of ouder hebt.
Maar eigelijk draaien relatief nieuwe games (bf 2042 bijvoorbeeld) hierop als een zonnetje.
De enige game die wat minder loopt is horizon zero dawn, met een mix van high en ultra instellingen doet horizon 40 fps op 3440 x 1440.
Maar ik heb goede hoop, modders hebben bij cyberpunk 2077 een avx fix uitgebracht, wie weet doen ze het ook bij starfield.
Knap dat je m er uberhaupt in krijgt, mijn follower gaat voor geen goud mee de lift in. En als de lift dan weer open gaat boven, heb ik elke keer een hart aaval, Staat ze met een death-stare pal voor de opening. "I hate enclosed spaces" Ja?! Nou ik straks ook als je dat blijft doen...BlazeMuis schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 16:00:
Wat een sukkels zijn die NPC's/followers soms toch ook.
Ga jij maar even met je gezicht tegen de muur staan![]()
[Afbeelding]
Trade Authority geeft ook vrij weinig voor basicly alles, dat is de tradeoff van een "we hebben / kopen alles" vendor. Waarschijnlijk is dr ergens een specifieke vendor die meer geld voor zo'n schilderij geeft enzo.MrMistral schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 14:30:
Volgens mij is er totaal geen incentive in deze game om contraband te smokkelen? Heb stolen artwork die 15600 waard is. Kan het verkopen voor 1950 (!) bij de trade authority. Wat een anticlimax
Ik geloof dat je standaard iets van 10-12% van de weergegeven waarde krijgt en dat je het met skills kan boosten naar iets rond de 20%. Maar het zal volgens mij nooit zo zijn dat je de weergegeven waarde van het object gaat krijgen.iekue schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 16:36:
[...]
Trade Authority geeft ook vrij weinig voor basicly alles, dat is de tradeoff van een "we hebben / kopen alles" vendor. Waarschijnlijk is dr ergens een specifieke vendor die meer geld voor zo'n schilderij geeft enzo.
Ben bezig met de laatste missies van Ryujin Industries. Daarna weer eens wat verder met de mainquest. Mijn activity lijst is wel echt huge geworden. Verder ben ik nu vrij OP voor de missies die ik doe. Met mijn pistols (heb 2 erg goede pistols) schiet ik op very hard vijanden one shot in stealth of een klein magazijn.
https://www.nexusmods.com/starfield/mods/773?tab=description
Ja, dat zou ik logisch vinden inderdaad. Fingers crossed!iekue schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 16:36:
[...]
Trade Authority geeft ook vrij weinig voor basicly alles, dat is de tradeoff van een "we hebben / kopen alles" vendor. Waarschijnlijk is dr ergens een specifieke vendor die meer geld voor zo'n schilderij geeft enzo.
Waar blijven de Xbox mods.......!GN!T!ON schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 17:04:
Mochten er meer zijn die zich irriteren aan de minder dan basale inventory management:
Ik zat trouwens voor de gein even te kijken of ik Starfield kan spelen op mijn pc. ik hoef eigenlijk alleen mijn videokaart te upgraden en dan kan ik het volgens (can i run it) top spelen. Misschien toch maar weer eens keer keertje doen. Bedoel op de pc zijn die mods zoveel beter en veel meer mogelijkheden.
Ik kan niet wachten op een vrije dag en alles eens goed te verkennen.
Ik ben geen echte fan van RPG, maar dit in combinatie met space is echt gaaf!
Ik heb geen idee of ik in mijn 1e run alles oke aan het doen ben.Wat ik wel weet is dat ik dingen lekker op mijn eigen manier aan het doen ben.
Starfield speedrunner finishes game in less than three hours to set new record
Wat een slowpokes zijn wij toch e
Je kiest een background inderdaad en kunt vrijwillig 1 tot 3 traits kiezen.t mac schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 18:32:
Ik wil straks al even een build verzinnen. Kies je in het begin alleen een background (met 3 skillpunten)? Of krijg je er meer.
Als je level omhoog gaat krijg je steeds 1 punt erbijt mac schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 18:32:
Ik wil straks al even een build verzinnen. Kies je in het begin alleen een background (met 3 skillpunten)? Of krijg je er meer.
Is ook pas meerdere malen hier gepost.!GN!T!ON schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 17:04:
Mochten er meer zijn die zich irriteren aan de minder dan basale inventory management:
Nou, ik moet zeggen dat ik ook wel iets meer diepgang zou willen. Ik las iets over dat ze zeiden dat dit een spel is die je jaren blijft spelen... ik denk het nietKBE91 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 18:34:
https://www.dexerto.com/s...o-set-new-record-2279183/
Starfield speedrunner finishes game in less than three hours to set new record
Wat een slowpokes zijn wij toch e
Ik vind hem geweldig hoor, maar je kan vrij makkelijk door alle questlijnen heen. Ok er zijn veel sidequests, maar die bestaan vaak maar uit een of een paar stappen
Je kan het rekken door helemaal los te gaan in het bouwen van schepen en outposts enzo, maar dat moet je ding zijn
[ Voor 7% gewijzigd door mvds op 05-09-2023 18:57 ]
[ Voor 99% gewijzigd door !GN!T!ON op 05-09-2023 19:00 ]
Skyrim kan men in 20 minuten uitspelenmvds schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 18:56:
[...]
Nou, ik moet zeggen dat ik ook wel iets meer diepgang zou willen. Ik las iets over dat ze zeiden dat dit een spel is die je jaren blijft spelen... ik denk het niet
Ik vind hem geweldig hoor, maar je kan vrij makkelijk door alle questlijnen heen. Ok er zijn veel sidequests, maar die bestaan vaak maar uit een of een paar stappen
Je kan het rekken door helemaal los te gaan in het bouwen van schepen en outposts enzo, maar dat moet je ding zijn
En wat denk je van een planeet volledig scannen. Ben ik nu mee bezig maar dat is wel erg tijdrovend hoor. Met de scanner op je schip scant ie 59%, de rest mag je te voet doen... Of doe ik iets verkeerd en is er een snellere manier?mvds schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 18:56:
[...]
Nou, ik moet zeggen dat ik ook wel iets meer diepgang zou willen. Ik las iets over dat ze zeiden dat dit een spel is die je jaren blijft spelen... ik denk het niet
Dat zijn gewoon missies overigens.
Daar ben ik nog niet aan toe gekomen. Maar volgens mij kun je behoorlijk wat skills upgraden om dat sneller te laten verlopenDutchOwnage schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 19:10:
[...]
En wat denk je van een planeet volledig scannen. Ben ik nu mee bezig maar dat is wel erg tijdrovend hoor. Met de scanner op je schip scant ie 59%, de rest mag je te voet doen... Of doe ik iets verkeerd en is er een snellere manier?
Ja, bedenk ik me ook opeens. Zit nog in de Frontier als schip. Misschien hebben betere schepen betere scanners? Is je scanner te upgraden? Many questionsuchiha tijntje schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 19:14:
[...]
Daar ben ik nog niet aan toe gekomen. Maar volgens mij kun je behoorlijk wat skills upgraden om dat sneller te laten verlopen
Er staan op YouTube video's over gratis schepen, zoals de Manthis. Wellicht dat bemanning met scan skills ook al een verschil maken.DutchOwnage schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 19:16:
[...]
Ja, bedenk ik me ook opeens. Zit nog in de Frontier als schip. Misschien hebben betere schepen betere scanners? Is je scanner te upgraden? Many questions
In Science op de skill tree is een talent voor betere scanning maar geen idee of dat ook je schip helpt.
[ Voor 11% gewijzigd door Lekker Ventje op 05-09-2023 19:25 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Thx. Dan leg ik planeten scannen voorlopig maar even opzij, tot ik mijn must have skill trees vol heb. Meer dan genoeg te doen in de tussentijd.Lekker Ventje schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 19:23:
[...]
Er staan op YouTube video's over gratis schepen, zoals de Manthis. Wellicht dat bemanning met scan skills ook al een verschil maken.
In Science op de skill tree is een talent voor betere scanning maar geen idee of dat ook je schip helpt.
Haha dan verschillen onze ervaringen erg, ze vallen mij meer lastig dan me lief isG_Dragon schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 19:27:
Eindelijk na 20 keer jumpen kwam ik vijandige schepen tegen en dit keer heb ik er een kunnen boarden en overnemen.
Gaat dat syncen van savegames tussen de Windows- en Xbox-versie bij jullie overigens ook zo traag?
[ Voor 35% gewijzigd door NotSoSteady op 05-09-2023 20:23 ]
Oh dat zou heel goed kunnen, want ik kom amper vijanden tegen.NightShadow22 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 20:04:
[...]
Haha dan verschillen onze ervaringen erg, ze vallen mij meer lastig dan me lief iskomt denk ik ook door een trait die ik heb uitgekozen toen ik begon.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Echt een system overload, same here maar 2 main quests gedaan en al 33+ uur bezig en iedere questline voelt als een main questline.NotSoSteady schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 20:19:
Wat een verslavende game. Ben inmiddels alweer level 21 en nog maar 1 main quest afgerond.
Gaat dat syncen van savegames tussen de Windows- en Xbox-versie bij jullie overigens ook zo traag?
Enorm deze game
Volgens mij hoef je niet de hele planeet te scannen hoor. Je moet alleen van elke resource er eentje oprapen om op 100% te komenDutchOwnage schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 19:10:
[...]
En wat denk je van een planeet volledig scannen. Ben ik nu mee bezig maar dat is wel erg tijdrovend hoor. Met de scanner op je schip scant ie 59%, de rest mag je te voet doen... Of doe ik iets verkeerd en is er een snellere manier?
Ik vermoed dat deze game net als Skyrim/Fallout 4 ook nog wel een flink DLC traject gaat krijgen.mvds schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 18:56:
[...]
mixing a drink and music
Zal me er nog eens in verdiepen. Maar dit zijn van die missies die leuk zijn als je "klaar" bent met de game. Misschien dat je onderweg nog wat leuks tegenkomt.mvds schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 20:32:
[...]
Volgens mij hoef je niet de hele planeet te scannen hoor. Je moet alleen van elke resource er eentje oprapen om op 100% te komenAls die allemaal binnen een straal van één meter liggen, ben je dus ook zo klaar
Waar loop je tegenaan?Boefmans schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 20:45:
Over cargo gesproken, net ff klein uurtje gespeeld, krijg met geen mogelijkheid cargo naar mijn schip. Wat een gedoe zeg, niet echt vanzelfsprekend :-)
Met Tab ga je linksonder naar je Ship. Dan kies je Cargo Hold en dan kies je je Inventory en kun je items transferren.
Je moet wel binnen 205m van je Ship zijn.
Ik zat in mijn schip, ga naar inventory, (i), met q naar inventory ship, en dan weer terug maar geen optie dan om te transfereren..maar zal later nog eens proberen, mss via tab ofzo.PuckStar schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 20:56:
[...]
Waar loop je tegenaan?
Met Tab ga je linksonder naar je Ship. Dan kies je Cargo Hold en dan kies je je Inventory en kun je items transferren.
Je moet wel binnen 205m van je Ship zijn.
mixing a drink and music
Daar heeft het alle potentie voor,maar zelfs zonder dlc heeft het al 4 x meer content dan meeste games.jori040 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 20:35:
[...]
Ik vermoed dat deze game net als Skyrim/Fallout 4 ook nog wel een flink DLC traject gaat krijgen.
Dit is echt helemaal insane, ik ben echt weggeblazen.
Sipio schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 21:12:
Als de vrouwen ergens graag heen willen gewoon meegaan natuurlijk![]()
Ze kan ook leuk dansen trouwens..
[Afbeelding]
Neon is echt tof! net een hele vette quest gedaan daar.
/f/image/mvXIbqAnEjTvV7GfHcoErpPw.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door G_Dragon op 05-09-2023 21:36 ]
Bruut!G_Dragon schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 21:22:
En toen kwam je opeens een tier 3 schip tegen, its mine now!
[Afbeelding]
Whoaa! Vet man. Ziet er gaaf uitG_Dragon schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 21:22:
[Afbeelding]
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Wow zo gaafG_Dragon schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 21:22:
[Afbeelding]
Effectief moet ik dus nu constant dit doen: Sell > Sit/Sleep 24h > Sell > Sit/Sleep 24h > Sell > Sit/Sleep 24h > Sell > Sit/Sleep 24h > Sell.
Rete-irritant. Geef dat ding gewoon 50k, wat maakt het uit als het na 24h toch weer bijvult
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Weer bij elkaar gejat?G_Dragon schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 21:22:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Potverdorie en ik vlieg nog steeds rond in dat stuk schroot wat ik kado heb gehad aan het beginG_Dragon schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 21:22:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Moet toch ook maar eens op roof tour.
Om vervolgens vrij snel vast te lopen omdat ik niet door een plastic gordijn kon omdat dan de game er mee kapt (op te lossen met ff wat settings tweaken)
[ Voor 22% gewijzigd door 2Dutch op 05-09-2023 21:50 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
/f/image/RSqgyMBdDOTEE4NE9Zy9j3cH.png?f=fotoalbum_large)
Als je al een note genaamd 'Secret Outpost!' in je inventory hebt, lees hem en volg de quest.NightShadow22 schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 21:42:
[...]
Potverdorie en ik vlieg nog steeds rond in dat stuk schroot wat ik kado heb gehad aan het begin![]()
Moet toch ook maar eens op roof tour.
[ Voor 34% gewijzigd door BeefHazard op 05-09-2023 22:07 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 05-09-2023 22:26 ]
Die heb ik ook nog in de log! maar nog niet aan toegekomen... echt wat een gameBeefHazard schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 21:57:
Space fascism!
[Afbeelding]
[...]
Als je al een note genaamd 'Secret Outpost!' in je inventory hebt, lees hem en volg de quest.
Als ik deze questline af heb gemaakt zal ik die eens gaan bekijken bedankt voor de tip!
Gebruik spoiler-tags waar ze redelijkerwijs nodig zijn, kleine moeite, en houd het voor iedereen leuk!
Houd het ook ontopic, bespreek vooral je eigen ervaringen, en wees lief en respectvol naar elkaar. Je hoeft het niet eens te zijn.
/f/image/ih1mANAj4gsqYcdbSs7qtAsG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rTasv4yLKdHDMXkmB6UjBflI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/UHYKhdSnZAcHaCRQ0r442ZJg.png?f=fotoalbum_large)