Wordt grotendeels ook gewoon hier besproken en een apart topic daarvoor zal waarschijnlijk maar een handje vol mensen besteed zijn. @robcoenen Zou jij misschien de OP kunnen aanvullen met wat Studio Display info en dan zou een mod de titel kunnen aanpassen naar:Ik heb gezocht maar vind geen specifiek Apple Studio Display topic?
Mac Studio & Studio Display (1e generatie, 2022) - Ervaringen & Discussie (o.i.d.)
In principe werkt het natuurlijk met elke Mac en zelfs bepaalde iPad's, twijfel zelf nog over de Mac Studio en gebruik hem daarom nu met een Mac Mini M1, M2 Air en een 14" Mbp.maar het lijkt me dat de doelgroep voor dat scherm toch wel de Mac Studio koper is, met flink wat budget en die waarschijnlijk gewoon de combo mac studio + scherm in huis haalt?
Ik heb hem zelf ook voor een prijs kunnen oppikken die ik kon rechtvaardigen en ik kan je wel zeggen dat het echt een prachtig scherm is om dagelijks mee te werken. Heb zelf gewoon de basis versie met de standaard stand. Als er echter een MiniLED variant van komt zal ik hem echter wel upgraden en hopelijk gaat die niet 2x zo duur wordenAmos_x schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 14:34:
Maar het blijft natuurlijk apple spul, dus ik lijd aan een onweerstaanbare drang tot aanschaf
Hier nog een goeie review trouwens:
[ Voor 4% gewijzigd door Greatsword op 22-10-2022 16:11 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”