Nee, dank je wel. Ik had die raid gemist maar Cinderace was mijn starter last gen dus daar baalde ik wel van.G_Dragon schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:21:
[...]
Nog wat nodig als touch-trade voor je Pokédex?
OkeSeal64 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:24:
[...]
Nee, dank je wel. Ik had die raid gemist maar Cinderace was mijn starter last gen dus daar baalde ik wel van.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Goed voorbeeld idd van een pokie die ik gewoon lekker via Masuda ga doen.
Net als Tynamo. Tauros daarentegen wil ik wel proberen bijvoorbeeld.
Hallo,
Ik ben ook net begonnen en mij eens aan het verdiepen een mijn favo Pokemon van deze gen, zie ik dat o.b.v. typing en looks mijn favoriet in t andere spel zit... Grrrr
Heeft hier iemand een malicious armor voor me?
Ik ben ook net begonnen en mij eens aan het verdiepen een mijn favo Pokemon van deze gen, zie ik dat o.b.v. typing en looks mijn favoriet in t andere spel zit... Grrrr
[ Voor 4% gewijzigd door Dazzler2120 op 27-01-2023 18:43 ]
PS4 PSN: Dazzler2120
Yes got him! Pff wat een lastige raid..
Als iemand er een ei van wil, laat het maar weten.
:strip_exif()/f/image/lqisCq2p0Js9W6mBHWmkUMfw.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 27-01-2023 18:58 ]
Hoe zit 't met die item duping? Kan dat nog gedaan worden na de update van de game? Ik heb nu Scarlet en zit op de basisgame zonder patch etc, dus 1.0.0, maar zou wel een paar ability patches willen 
Die zou ik ook wel willen nogDazzler2120 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 17:52:
Hallo,
[ Voor 48% gewijzigd door Musta op 28-01-2023 10:40 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
In jouw versie kan dat allemaal nog.Musta schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:39:
Hoe zit 't met die item duping? Kan dat nog gedaan worden na de update van de game? Ik heb nu Scarlet en zit op de basisgame zonder patch etc, dus 1.0.0, maar zou wel een paar ability patches willen
[...]
Die zou ik ook wel willen nog
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Was iets lastiger dan Cinderace met mijn Slowbro inderdaad. Maar nog steeds goed te doen solo. Moest wel een beetje geluk hebben dat je geen crits tegen krijgt of hele tijd mist door de doubleteams.G_Dragon schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 18:56:
Yes got him! Pff wat een lastige raid..
[Afbeelding]
Nog nodig? Ik speel Violet, dus kan er wel 1 maken voor je. En zoek zelf nog een Auspicious Armor voor mijn shiny Charcadet.Dazzler2120 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 17:52:
Hallo,
Ik heb hem wel nog nodig, maar ik ben volgens mij nog niet in de positie om zelf een Auspicious armor te leveren (ben nog vóór mijn eerste badge), ik begreep dat ik Auspicious armor straks in Zapapico kan halen? Ergens in het oosten van het land?Autofan1985 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:22:
[...]
Nog nodig? Ik speel Violet, dus kan er wel 1 maken voor je. En zoek zelf nog een Auspicious Armor voor mijn shiny Charcadet.
PS4 PSN: Dazzler2120
Het is in Zapapico idd. Ik heb er zelf geen haast mee, maar kan vandaag of morgen al wel vast een Mailicious Armour voor je maken. Ik verwacht morgen, aangezien ik vanavond mee doe aan een shinyhunt op een stream om de shiny paradox Pokemon van Scarlet te kunnen bemachtigen in ruil voor die van Violet. Vorige week ben ik tot 4 van de 7 gekomen in de stream en vanavond hoop ik de laatste 3 te kunnen bemachtigen.Dazzler2120 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 09:49:
[...]
Ik heb hem wel nog nodig, maar ik ben volgens mij nog niet in de positie om zelf een Auspicious armor te leveren (ben nog vóór mijn eerste badge), ik begreep dat ik Auspicious armor straks in Zapapico kan halen? Ergens in het oosten van het land?
Serebii Update: As of December 31st 2022, Pokémon Scarlet & Violet has sold 20.61 million units https://t.co/gDbXkHSvkT pic.twitter.com/MaQbViq82h
— Serebii.net (@SerebiiNet) 7 februari 2023
So eindelijk de credits van de game gezien, hoewel ik arceus en sword/shield heb overgeslagen (wel brilliant diamond gespeeld) . Vond de game verassend leuk, de 'open wereld' vergeleken met de ouderwetse games.
Nog niet online gespeeld, en dus alle tera raids gemist. Als ik later online kan, zal ik hier wel om de andere starters vragen
Zit nog op de basic versie van 1.0.0. Nu eerst ff de post game spelen en alles vangen inclusief die nieuwe ancient pokemon en wat breeden.
Wel spijt dat ik niet violet heb gekocht, had niet op de verschillen gelet tijdens 't kopen, maar merk dat die paradox pokemon me meer aantrekken
Kan je de paradox pokemon van violet/scarlet traden btw? Neem aan van wel?
Nog niet online gespeeld, en dus alle tera raids gemist. Als ik later online kan, zal ik hier wel om de andere starters vragen
Zit nog op de basic versie van 1.0.0. Nu eerst ff de post game spelen en alles vangen inclusief die nieuwe ancient pokemon en wat breeden.
Wel spijt dat ik niet violet heb gekocht, had niet op de verschillen gelet tijdens 't kopen, maar merk dat die paradox pokemon me meer aantrekken
Kan je de paradox pokemon van violet/scarlet traden btw? Neem aan van wel?
Serebii Update: A large list of adjustments and bug fixes have been announced for the Pokémon Scarlet & Violet Version 1.2 patch, due later this month.
— Serebii.net (@SerebiiNet) 17 februari 2023
You can find them @ https://t.co/gDbXkHSvkT pic.twitter.com/Tpft1cBhvC
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
| Size: 485mb Fixes: Feature Adjustments Additional functionality will be added for Pokémon Boxes: From a Pokémon's summary, players will be able to change Pokémon's nicknames, markings, held items, and mark- or Ribbon-related titles, as well as being able to reorder moves, have Pokémon remember moves, have Pokémon forget moves, and use TMs. Players will be able to swap out held items by pressing the Y Button when in the Held Items view. Players will be able to select All Boxes while moving Pokémon or items in the Party and Boxes view and Held Items view. When in the Battle Team view, Pokémon in your Boxes that are assigned to a Battle Team will now have their icons displayed in a darker hue if those Pokémon are members of the Battle Team that is currently being displayed. Bug Fixes Tera Raid Battles A bug that can prevent an opposing Tera Pokémon's HP gauge from properly reflecting damage done by certain moves (such as Play Rough) or certain status conditions may occur in Tera Raid Battles, resulting in the Tera Pokémon's HP gauge fluctuating in an unusual manner. This will be fixed. A bug that causes all Pokémon on your side to faint at once despite their HP gauges indicating that they still have HP may occur in black crystal Tera Raid Battles against Pokémon with the Mightiest Mark. This will be fixed. A bug that can temporarily prevent a player from entering any input into the game may occur if a Tera Pokémon takes certain actions while the player is choosing the target of their move. This will be fixed. Errors may occur when someone connecting to a Tera Raid Battle sees a different Pokémon displayed on their screen than what the host sees. This will be fixed. A bug may occur that causes players joining a Tera Raid Battle from the Tera Raid Battles search screen to be brought to a Tera Raid Battle against a Pokémon different from the one they saw displayed. This will be fixed. A bug that causes Tera Raid Battle crystals to not appear for a set amount of time may occur under certain circumstances. This will be fixed. Battles Type matchups against Pokémon that have fainted will no longer appear when selecting a move or target during Double Battles. A Zoroark that has Terastallized and is disguised as another Pokémon via its Illusion Ability can be identified as a Zoroark by using the Check Target option. This is a bug and will be fixed. When a Zoroark has Terastallized and is disguised as another Pokémon via its Illusion Ability, the type matchups of moves are displayed based on the type of the Pokémon that Zoroark is disguised as, rather than Zoroark's Tera Type. This is a bug and will be fixed. The stats of a Dondozo with a Tatsugiri in its mouth will increase when Dondozo uses Order Up, even when the move should have been negated (for example, by an opponent using Protect). This is a bug and will be fixed. If a Pokémon Terastallizes after using Destiny Bond and then faints, the effects of Destiny Bond will fail to activate. This is a bug and will be fixed. Other We will address an issue that can cause the game to forcibly close at certain locations. As a result of this fix, there may be a reduction of Pokémon and people displayed in certain towns or in the wild. When a Pokémon that is not a part of the Paldea Pokédex is obtained through a Link Trade, it is displayed as being registered to the Paldea Pokédex. This is a bug and will be fixed. Certain actions can cause the main character's expressions to not change until the game is closed and reopened. This will be fixed . A bug occurred for some players after Ranked Battles Season 1, wherein visiting the Ranked Battles screen immediately after the season's results had been calculated caused an error right after these players received their rewards. Following this error, players were unable to participate in any further Ranked Battles. This will be fixed. If a player has created several Battle Teams but does not use the Battle Team in the first slot for their Ranked Battles, they may not receive the Master Rank Ribbon after winning Ranked Battles in the Master Ball Tier. This will be fixed . When a Pokémon you caught comes back to you from another player through Link Trade, it may not listen to your commands in accordance with what is written in the profile app ("Pokémon caught at Lv. XX or below will listen to your commands"). This will be fixed . A bug is preventing the Pokédex from displaying additional entries (such as entries for Shiny Pokémon or Pokémon that were received through Surprise Trade from players that play in a different language) for Pokémon species that were already registered in the Pokédex. This will be fixed. Objects such as Poké Balls may be displayed in certain locations of the field unintentionally. This will be fixed. Passersby will no longer be displayed during certain battles that take place in towns during the main story. Other select bug fixes will be implemented. Notes This update is required for your game to go online. |
Wel ja, ik zou denken, zoek exact uit waarom de game crasht als je je op specifieke locaties bevindt (te druk daar?), maar langs de andere kant, waarom zou ik als GF veel moeite doen als ik het op deze manier ook kan oplossen? Ik heb als team vooral nog niet meerdere maanden de tijd gehadAs a result of this fix, there may be a reduction of Pokémon and people displayed in certain towns or in the wild.
Misschien dat ik Violet binnenkort wel nog eens opstart om te kijken of het me opnieuw wat trekt en die raids daadwerkelijk minder een bugfest zijn
Niet meer aangeraakt al een tijdje. Ben weer terug op m’n oude 3ds met Pokémon crystal. Speelt op de een of andere manier een stuk lekkerder weg. Doe mij maar de oude gameplay en graphics.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Dan noem je er ook wel eentje, wat een geweldig spel was Pokémon Crystal! Die heb ik echt teveel gespeeldAlekz87 schreef op zondag 19 februari 2023 @ 16:26:
Niet meer aangeraakt al een tijdje. Ben weer terug op m’n oude 3ds met pokkende crystal. Speelt op de een of andere manier een stuk lekkerder weg. Doe mij maar de oude gameplay en graphics.
Serebii Update: The next 7 star raid event has been announced for Pokémon Scarlet & Violet. Battle a Water Tera Type Pikachu. Runs from February 24th through February 27th https://t.co/NWlAdn57aQ pic.twitter.com/6gExAUaPaT
— Serebii.net (@SerebiiNet) 21 februari 2023
Dat gaat waarschijnlijk de eerste 7 sterren raid worden die ik oversla. Of de beloningen moeten enorm goed zijn, misschien dat ik het dan nog overweeg.
Twijfel nu erg, maar de gekleurde icoontjes op de map (raids) kan je die nou allemaal doen zodat ze na gespeeld te hebben van de map verdwijnen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Die verdwijnen dan tijdelijk ja, maar na een bepaalde tijd komen er weer nieuwe raids voor terug en is de map weer vol met gekleurde icoontjes
Op 18 en 19 maart 2023 is er een VGC toernooi in de jaarbeurs in Utrecht!
Gisterenavond had ik eindelijk mijn ontwerp voor mijn team klaar, dus ik heb het voornemen om mee te doen aan het toernooi. Het is dus minder dan 3 weken, dus mocht je mee willen doen en nog geen team hebben, dan mag je je voor gaan bereiden.
Hier kun je je registreren: https://rk9.gg/tournament/iq8HkJq9v11G7GoAOsT0
Het is ook mogelijk te registreren als toeschouwer, GO of TCG speler.
Gisterenavond had ik eindelijk mijn ontwerp voor mijn team klaar, dus ik heb het voornemen om mee te doen aan het toernooi. Het is dus minder dan 3 weken, dus mocht je mee willen doen en nog geen team hebben, dan mag je je voor gaan bereiden.
Hier kun je je registreren: https://rk9.gg/tournament/iq8HkJq9v11G7GoAOsT0
Het is ook mogelijk te registreren als toeschouwer, GO of TCG speler.
[ Voor 19% gewijzigd door whahas op 27-02-2023 02:56 . Reden: Link toegevoegd ]
Keuzes maken de Mens
Ik heb er niet eens de tijd voor gehad om deze te doen, maar volgens mij was deze ook niet echt heel bijzonder toch?Autofan1985 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 09:59:
Dat gaat waarschijnlijk de eerste 7 sterren raid worden die ik oversla. Of de beloningen moeten enorm goed zijn, misschien dat ik het dan nog overweeg.
Valt wel mee, al vond ik het wel een bijzonder lastige raid om te voltooien.G_Dragon schreef op maandag 27 februari 2023 @ 08:14:
[...]
Ik heb er niet eens de tijd voor gehad om deze te doen, maar volgens mij was deze ook niet echt heel bijzonder toch?
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT
Uiteindelijk met een groepje wel gedaan. Pikachu gooie direct een schild op, dus screech, fake tears, taunt werkte niet. Verder direct Rain dance en Surf voor je ook maar 1 zet kon doen, dus dat komt wel aan met water tera. Beloning was calcium, dus niet verkeerd. En met de juiste tactiek was hij uiteindelijk wel te doen. Wij gebruikten Acid Sprayers zoals water absorb Clodsire en Toadscruel om vervolgens met contrary leaf storm Lurantis te terastalisen en hem in 1 klap weg te knallen.G_Dragon schreef op maandag 27 februari 2023 @ 08:14:
[...]
Ik heb er niet eens de tijd voor gehad om deze te doen, maar volgens mij was deze ook niet echt heel bijzonder toch?
/f/image/6p8sNG0JoJM2vhi1aaJc1TDV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wkUTTmKChfegnqbBMews0GYu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/myd8s51yHvpzaQQg6Zny51XO.png?f=fotoalbum_large)
Wat hebben ze met Suicine gedaaaaaaaaaaaaaan .....

[ Voor 76% gewijzigd door G_Dragon op 27-02-2023 15:41 ]
[ Voor 70% gewijzigd door G_Dragon op 27-02-2023 15:40 ]
Wat een dramatische onthulling zeg. Pokémon Sleep kreeg meer aandacht dan de DLC. Praktisch 0 beelden. Nieuwe legendarische via een raid? Heel suf. Ik hou niet van die raids. Deze Pokémon gaan dan aan mij voorbij.
Vind het echt heel jammer. Had gehoopt op Pokémon red/blue in NSO.
[ Voor 14% gewijzigd door Alekz87 op 27-02-2023 16:48 ]
Like with SWSH 1.2.0, in SV 1.2.0, GF have deleted Pokédex entries for a lot of Pokémon, instead of stubbing them.
— Matt (@mattyoukhana_) 27 februari 2023
Included in the list are all of the currently confirmed returning Pokémon for DLC, like Yanma.
Here's the list I've compiled: https://t.co/ExlKHOJu6P
[SV 1.2.0] Deleted Pokédex Entries:
- Bulbasaur
- Ivysaur
- Venusaur
- Charmander
- Charmeleon
- Charizard
- Squirtle
- Wartortle
- Blastoise
- Ekans
- Arbok
- Sandshrew
- Sandslash
- Clefairy
- Clefable
- Vulpix
- Ninetales
- Oddish
- Gloom
- Vileplume
- Poliwag
- Poliwhirl
- Poliwrath
- Bellsprout
- Weepinbell
- Victreebel
- Tentacool
- Tentacruel
- Geodude
- Graveler
- Golem
- Doduo
- Dodrio
- Seel
- Dewgong
- Exeggcute
- Exeggutor
- Hitmonlee
- Hitmonchan
- Koffing
- Weezing
- Rhyhorn
- Rhydon
- Horsea
- Seadra
- Electabuzz
- Magmar
- Lapras
- Porygon
- Snorlax
- Chikorita
- Bayleef
- Meganium
- Cyndaquil
- Quilava
- Typhlosion
- Totodile
- Croconaw
- Feraligatr
- Sentret
- Furret
- Hoothoot
- Noctowl
- Spinarak
- Ariados
- Chinchou
- Lanturn
- Cleffa
- Bellossom
- Politoed
- Aipom
- Yanma
- Wooper
- Quagsire
- Gligar
- Snubbull
- Granbull
- Slugma
- Magcargo
- Swinub
- Piloswine
- Skarmory
- Kingdra
- Porygon2
- Smeargle
- Tyrogue
- Hitmontop
- Elekid
- Magby
- Treecko
- Grovyle
- Sceptile
- Torchic
- Combusken
- Blaziken
- Mudkip
- Marshtomp
- Swampert
- Poochyena
- Mightyena
- Lotad
- Lombre
- Ludicolo
- Seedot
- Nuzleaf
- Shiftry
- Nosepass
- Plusle
- Minun
- Volbeat
- Illumise
- Trapinch
- Vibrava
- Flygon
- Corphish
- Crawdaunt
- Feebas
- Milotic
- Duskull
- Dusclops
- Chimecho
- Beldum
- Metang
- Metagross
- Turtwig
- Grotle
- Torterra
- Chimchar
- Monferno
- Infernape
- Piplup
- Prinplup
- Empoleon
- Cranidos
- Rampardos
- Shieldon
- Bastiodon
- Ambipom
- Chingling
- Munchlax
- Rhyperior
- Electivire
- Magmortar
- Yanmega
- Gliscor
- Mamoswine
- Porygon-Z
- Probopass
- Dusknoir
- Blitzle
- Zebstrika
- Drilbur
- Excadrill
- Timburr
- Gurdurr
- Conkeldurr
- Sewaddle
- Swadloon
- Leavanny
- Cottonee
- Whimsicott
- Scraggy
- Scrafty
- Minccino
- Cinccino
- Solosis
- Duosion
- Reuniclus
- Ducklett
- Swanna
- Joltik
- Galvantula
- Litwick
- Lampent
- Chandelure
- Mienfoo
- Mienshao
- Golett
- Golurk
- Vullaby
- Mandibuzz
- Espurr
- Meowstic
- Inkay
- Malamar
- Phantump
- Trevenant
- Rowlet
- Dartrix
- Decidueye
- Litten
- Torracat
- Incineroar
- Popplio
- Brionne
- Primarina
- Pikipek
- Trumbeak
- Toucannon
- Grubbin
- Charjabug
- Vikavolt
- Cutiefly
- Ribombee
- Dewpider
- Araquanid
- Comfey
- Minior
- Jangmo-o
- Hakamo-o
- Kommo-o
- Cramorant
- Milcery
- Alcremie
- Morpeko
- Duraludon
- Wyrdeer
- Kleavor
- Ursaluna
- Basculegion
- Sneasler
- Overqwil
- Enamorus
Dit was dan ook wel een beetje wishful thinking als je het mij vraagt.Alekz87 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 16:47:
De Suicune is geen Suicune... gelukkig.
Keuzes maken de Mens
Ik had toch wel stiekem gehoopt op een pokemon home compatibility, vind het erg lang duren. Meeste van de replayability voor mij was altijd het breeden van pokemon, maar dan wel met m'n 6iv Ditto. Sinds het uitspelen dus niet meer aangeraakt en doe ik ook niet tot pokemon home er is en ik m'n ditto over kan brengen.
Wij hebben Scarlet en Violet en als we beiden de DLC willen spelen moeten we het twee keer kopen want ze worden los voor elk spel verkocht en niet in een bundel
Jup, en het is ook nog eens per Switch afhankelijkG_Dragon schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:27:
Wij hebben Scarlet en Violet en als we beiden de DLC willen spelen moeten we het twee keer kopen want ze worden los voor elk spel verkocht en niet in een bundel
Lekker dan.. wij hebben toen bij Pokémon Sword and Shield ook de dlc gehaald via het account van mijn vriendin (die is het hoofdaccount) waardoor ik hem ook kon spelen op mijn spel. Maar weet niet of dit ook gaat werken met Scarlet en Violet,Sir_Lion schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:28:
[...]
Jup, en het is ook nog eens per Switch afhankelijk. Zou willen dat die DLC op cartridge zou werken in plaats van digital, en dus gebonden aan het device.
Het werkt met dezelfde Switch, maar niet met een 2e Switch.G_Dragon schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:31:
[...]
Lekker dan.. wij hebben toen bij Pokémon Sword and Shield ook de dlc gehaald via het account van mijn vriendin (die is het hoofdaccount) waardoor ik hem ook kon spelen op mijn spel. Maar weet niet of dit ook gaat werken met Scarlet en Violet,
Ik heb de game uitgespeeld en daarna niet meer aangeraakt. Zijn die nieuwe legendaries te solo'en? Vond die Tera raid gimmick niet echt leuk om te doen, dus die negeerde ik vooral in game.
Misschien dat er een fysieke versie komt waar ook de DLCs op staan? Dan zou je die kunnen kopen en verkopen...G_Dragon schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:27:
Hoop het maar ben er bang voor dat zoiets niet gaat gebeuren..Locolau schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 09:42:
[...]
Misschien dat er een fysieke versie komt waar ook de DLCs op staan? Dan zou je die kunnen kopen en verkopen...
Ook voor deze twee Pokémon moet je 7* (of wat is het net?) raids al unlockt hebben, of niet?G_Dragon schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 16:07:
Ik heb ze binnen, die Iron Leaves was heel moeilijk vergeleken bij die Walking Wake![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Deze zijn verkrijgbaar via een 5 sterren raidRangedNeedles schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 16:20:
[...]
Ook voor deze twee Pokémon moet je 7* (of wat is het net?) raids al unlockt hebben, of niet?
Oeh, oké. 6* star raids had ik nog geen toegang toe, maar vijf sterren wel normaal. Misschien toch maar eens proberen dan!G_Dragon schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 16:21:
[...]
Deze zijn verkrijgbaar via een 5 sterren raid
Succes je hebt tot 12 Maart!RangedNeedles schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 16:25:
[...]
Oeh, oké. 6* star raids had ik nog geen toegang toe, maar vijf sterren wel normaal. Misschien toch maar eens proberen dan!
Die Iron Leaves heb ik meer dan 20 keer moeten doen voordat ik hem eindelijk versloeg
[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 28-02-2023 16:35 ]
Net deze video gekeken, de patch doet helaas niet wat hij zou moeten doen. Ik hoef geen hoog grafisch spel maar het moet wel stabiel 30fps lopen, was al teleurgesteld na de Pokémon Presents maar dit maakt mij ook niet blij.
Er zal een reden zijn waarom ze de patch amper tot niet genoemd hebben in de presentatie...
Keuzes maken de Mens
Vraagje:Is deze game volledig solo te spelen of vragen die raids toch voor online[co-op] te spelen ???
Volledig solo is mogelijk. Wel online nodig om samen met andere Raids te doen, maar solo zou mogelijk moeten zijn.jori040 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 20:55:
Vraagje:Is deze game volledig solo te spelen of vragen die raids toch voor online[co-op] te spelen ???
Volledig niet.
Tenzij je het niet volledig wil spelen zul je nog een game nodig hebben of online.
Gaat je het puur om het verhaal, dan kun je prima zonder online of zonder ander spel. Dat heb ik namelijk zelf gedaan tijdens mijn nuzlocke.
Aanpassing:
Ik had niet gezien dat er al iemand gereageerd had.
Tenzij je het niet volledig wil spelen zul je nog een game nodig hebben of online.
Gaat je het puur om het verhaal, dan kun je prima zonder online of zonder ander spel. Dat heb ik namelijk zelf gedaan tijdens mijn nuzlocke.
Aanpassing:
Ik had niet gezien dat er al iemand gereageerd had.
[ Voor 12% gewijzigd door whahas op 28-02-2023 21:06 ]
Keuzes maken de Mens
Legends vond ik overall een leukere game. Echt totaal ander gevoel. Draaide daar meer om ontdekken en Pokémon vangen. V/S is meer zoals t oude maar dan in een (matig)nieuw jasje. Helaas valt mij de game enorm tegen.jori040 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:13:
@Sir_Lion @whahas
Bedankt heren.
Ik speel games het liefst in m'n eentje.
Vindn jullie deze nou slechter dan Legends of valt dat wel mee ?
Legends is namelijk mijn beste Pokemon ervaring.
Zit nog in twijfel of ik hem bestel.
Ik vind zowel Legends als V/S leuk, Legends was een goede afwisseling.
Het nadeel is voor mij momenteel dat ik vooral met vlagen heel druk bezig kan zijn en denken ja nu ga ik hem doorspelen. Vervolgens na een week ofzo leg ik hem aan de kant en heb ik het volgende spel wat mn interesse trekt.
Het lukt me gewoon niet makkelijk meer om spellen uit te spelen.
Maar als ik dan weer lees over de nieuwe raids begint het wel weer te kriebelen om verder te gaan want ik heb ook nog niet alle badges bijv.
Het nadeel is voor mij momenteel dat ik vooral met vlagen heel druk bezig kan zijn en denken ja nu ga ik hem doorspelen. Vervolgens na een week ofzo leg ik hem aan de kant en heb ik het volgende spel wat mn interesse trekt.
Het lukt me gewoon niet makkelijk meer om spellen uit te spelen.
Maar als ik dan weer lees over de nieuwe raids begint het wel weer te kriebelen om verder te gaan want ik heb ook nog niet alle badges bijv.
ik heb me met beide spelen erg goed vermaakt, Legends heeft zijn eigen charme en dat geldt ook voor Scarlet and Violet. Ik heb dit weekend toch maar een langzame start gemaakt aan Violet, omdat die Dlc's straks per game gekocht moeten gaan worden.jori040 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:13:
@Sir_Lion @whahas
Bedankt heren.
Ik speel af en toe online, maar mijn zoontje speelt volledig offline. Voor de raids kan je online wachten op mensen die mee willen doen, maar als je drukt op "we zijn er klaar voor", vult hij de party gewoon aan met willekeurige trainers/Pokémon. Ik heb daarmee tot nu toe nog geen problemen gehad om de tera-raids te doen. Meestal ben ik te ongeduldig om te wachten op echte spelers, dus laat ik het spel ook de party aanvullen.jori040 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 21:13:
@Sir_Lion @whahas
Bedankt heren.
Legends heb ik niet, maar ik vind Scarlet wel leuker dan Let's Go door de wat vrijere manier van rondlopen. Ik krijg regelmatig een opmerking van mijn zoon in de trant van "ik ben nu daar, en heb deze Pokémon gevangen. Die heb jij nog niet he?". Waarop ik dan antwoord met wat ik al wel heb en hij niet. Als het interessant is gaat de ene dan in de regio van de andere kijken, maar over het algemeen spelen we gewoon op onze eigen manier en komen we beide wel door het spel heen.
Ben er nog niet uit.Dat die laatste grote update/patch weinig wonderen heeft gedaan helpt ook niet echt.G_Dragon schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 08:32:
[...]
ik heb me met beide spelen erg goed vermaakt, Legends heeft zijn eigen charme en dat geldt ook voor Scarlet and Violet. Ik heb dit weekend toch maar een langzame start gemaakt aan Violet, omdat die Dlc's straks per game gekocht moeten gaan worden.
Snap ik heel goed , maar verkijk je er niet op want het spel is best wel vermakelijk! Maar dat blijft natuurlijk altijd een persoonlijke voorkeurjori040 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:11:
[...]
Ben er nog niet uit.Dat die laatste grote update/patch weinig wonderen heeft gedaan helpt ook niet echt.
-------
De dlc zat stiekem als hint al die tijd al in het spel lol
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9ZbQhI1oFMTSIIJ4bJeSBCKT.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2EQHHS114BUrTFI36kGMjlKK.jpg?f=user_large)
Zie je wel vaker dat achteraf hints worden gevonden.
@G_Dragon
Zijn die open gebieden leuk om te verkennen of was dat bij Legends net wat beter ?
Zijn die open gebieden leuk om te verkennen of was dat bij Legends net wat beter ?
Niet degene die je tagged, maar persoonlijk vond ik het open rondlopen in Legends net wat leuker.
Net of er meer te zien was aan pokemon e.d.
S/V heb ik nog wel eens dat ik denk van hier had wat meer mogen spawnen. Bij Legends had ik daar geen last van.
(Zegt trouwens niet dat het niet goed is in S/V!, gewoon.... anders)
Net of er meer te zien was aan pokemon e.d.
S/V heb ik nog wel eens dat ik denk van hier had wat meer mogen spawnen. Bij Legends had ik daar geen last van.
(Zegt trouwens niet dat het niet goed is in S/V!, gewoon.... anders)
Pokémon Scarlet en Violet heeft een meer open wereld waar meer valt te beleven, veel wilde Pokémons lopen rond vrij rond en trainers die je kan battlen. Maar het word pas echt leuk als jij bij je legendary alle vaardigheden hebt, deze moet je eerst wel vrijspelen door de Titans te verslaan.jori040 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:59:
@G_Dragon
Pokémon Arceus is beter en mooier uitgewerkt, minder trainer battles zoals we gewend zijn van Pokémon. Maar Legends is wel echt een hele mooie game die je een keer moet spelen.
Beide games hebben zo hun eigen charme
@G_Dragon
Legends heb ik gespeeld.Juist omdat die zo goed was ben ik bang voor deze.
Mijn vorige post deed vermoeden dat ik die niet gespeeld heb.
Van alle Pokemon games die ik gespeeld heb vind ik Legends zelfs de beste.
Violet besteld bij Bol.com
Mijn vorige post deed vermoeden dat ik die niet gespeeld heb.
[ Voor 37% gewijzigd door jori040 op 01-03-2023 14:23 ]
Blij dat we konden helpen, wij hebben beide games dus als je ooit iets nodig hebt doe gerust een berichtjejori040 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:17:
@G_Dragon
Mijn vorige post deed vermoeden dat ik die niet gespeeld heb.Van alle Pokemon games die ik gespeeld heb vind ik Legends zelfs de beste.
Jij en de andere jongens bedankt voor de info.G_Dragon schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:08:
[...]
Blij dat we konden helpen, wij hebben beide games dus als je ooit iets nodig hebt doe gerust een berichtje. Heel veel speelplezier met je nieuwe game
Violet was niet mijn leukste nuzlocke, wel mijn leukste blind nuzlocke.
Niet dat het nu nog uitmaakt, tenslotte heb je al besteld!
Niet dat het nu nog uitmaakt, tenslotte heb je al besteld!
Keuzes maken de Mens
Sinds afgelopen vrijdagmiddag heb ik een Pokémon VGC Team in Violet.
Daar heb ik al enige succesjes mee weten te boeken.
Zowel offline als online. Bij seizoen 4 zit ik nu in Great Ball tier.
Stiekem heb je tegenwoordig best veel voorwerpen nodig om een goed team te kunnen maken. Nu weet ik niet hoeveel mensen hier wel eens gevechten houden. Kennen een paar mensen hier de voorwerpen die ik bedoel?
Edit:
Dat toernooi, waarover ik eerder iets heb geplaatst, zit al vol.
Ik probeerde me eerder vandaag te registreren. Dat is dus niet gelukt.
Daar heb ik al enige succesjes mee weten te boeken.
Zowel offline als online. Bij seizoen 4 zit ik nu in Great Ball tier.
Stiekem heb je tegenwoordig best veel voorwerpen nodig om een goed team te kunnen maken. Nu weet ik niet hoeveel mensen hier wel eens gevechten houden. Kennen een paar mensen hier de voorwerpen die ik bedoel?
Edit:
Dat toernooi, waarover ik eerder iets heb geplaatst, zit al vol.
Ik probeerde me eerder vandaag te registreren. Dat is dus niet gelukt.
[ Voor 15% gewijzigd door whahas op 05-03-2023 19:28 . Reden: Extra toernooi informatie ]
Keuzes maken de Mens
Van Serebii: The next 7 Star Tera Raid Battle event has been announced for Pokémon Scarlet & Violet. This event will feature a battle against a Decidueye with the Flying Tera Type and the Mightiest Mark. It can only be caught once per save file.
This event will run from 00:00 UTC on March 17th through 23:59 UTC on March 19th and then repeat one week later on March 24th through March 26th
This event will run from 00:00 UTC on March 17th through 23:59 UTC on March 19th and then repeat one week later on March 24th through March 26th

Oeh die moeten we dan ook even gaan halen!Autofan1985 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 10:54:
Van Serebii: The next 7 Star Tera Raid Battle event has been announced for Pokémon Scarlet & Violet. This event will feature a battle against a Decidueye with the Flying Tera Type and the Mightiest Mark. It can only be caught once per save file.
[Afbeelding]
Ook een goede om als False Swiper te gebruiken tijdens shiny hunts. Als ghost type doen moves als Take Down immers helemaal niks. Zijn enige nadeel is dat hij dit niet kan combineren met Spore of Hypnosis. Daarentegen kan hij met zijn Scrappy ability wel ghost types False Swipen!
[ Voor 15% gewijzigd door Autofan1985 op 06-03-2023 11:55 ]
Ik baal er een beetje van. Ik vind die raid battles echt helemaal niet leuk om te doen. En dat lijkt wel het enige waar ze aandacht aan geven. Waarom niet deze Pokémon ergens in het wild laten rondhuppelen en dan tegenkomen. En dan ook niet bepaalde weekenden. Ik wil spelen wanneer ik er zin in heb en niet middels events die ik vaak mis.
Same here, ook al zie je dat met zoveel games tegenwoordig. Soms heb je gewoon wat anders te doen in een weekend en kan je er geen tijd voor maken. Heel erg jammere ontwikkeling.Alekz87 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:57:
Ik baal er een beetje van. Ik vind die raid battles echt helemaal niet leuk om te doen. En dat lijkt wel het enige waar ze aandacht aan geven. Waarom niet deze Pokémon ergens in het wild laten rondhuppelen en dan tegenkomen. En dan ook niet bepaalde weekenden. Ik wil spelen wanneer ik er zin in heb en niet middels events die ik vaak mis.
In het weekend bijvoorbeeld ook die Virizion en Suicune geprobeerd en gehaald maar dat kwam vooral door de anderen
Balen dat ik 7* raids zoals deze moet laten liggen, want living dex enzo, net zoals die Charizard in het begin, maar goed. Ik maak me er niet meer druk in, of dat probeer ik toch althans
Als ik kijk hoe ongelofelijk kut en buggy die raids nog steeds werken, zelfs met 1.2.0 geïnstalleerd, is het echt lachwekkend dat ze wel DLC aankondigen maar dan niet hun - zo blijkt dan toch - paradepaardje genaamd "Tera raids" op orde kunnen krijgen. Dat GF de grafische glitches, performance en pop-in eindelijk eens gaat aanpakken, daar geloof ik zelfs niet eens meer in
Dat zou moeten kunnen ja. In principe zou je dan ook je ondersteunde Hisuian Formes vanuit PLA over moeten kunnen zetten.RangedNeedles schreef op maandag 6 maart 2023 @ 12:11:
[...]
...En Home support, tja, oké, je kan met Go uitwisselen, maar wat met de andere games zoals SwSh? Daar heb ik nog wel wat in boxes zitten om raids mee te doen
Ik had 80% van de tijd geen eens door wat er gebeurde tijdens die tera raids. Ineens was of de Pokémon dood, of was die dood en schoot z’n HP ineens omhoog. Of erger nog, was ik ineens verslagen.RangedNeedles schreef op maandag 6 maart 2023 @ 12:11:
[...]
Same here, ook al zie je dat met zoveel games tegenwoordig. Soms heb je gewoon wat anders te doen in een weekend en kan je er geen tijd voor maken. Heel erg jammere ontwikkeling.
In het weekend bijvoorbeeld ook die Virizion en Suicune geprobeerd en gehaald maar dat kwam vooral door de anderen(En omdat het maar 'n 5 sterren raid was, hoger kan ik nog niet eens, denk ik.) Doordat ik het spel 'n lange tijd heb laten liggen (en nu nog eigenlijk), zijn m'n hoogste level Pokémon mid 70, dus ja.
Balen dat ik 7* raids zoals deze moet laten liggen, want living dex enzo, net zoals die Charizard in het begin, maar goed. Ik maak me er niet meer druk in, of dat probeer ik toch althans
Als ik kijk hoe ongelofelijk kut en buggy die raids nog steeds werken, zelfs met 1.2.0 geïnstalleerd, is het echt lachwekkend dat ze wel DLC aankondigen maar dan niet hun - zo blijkt dan toch - paradepaardje genaamd "Tera raids" op orde kunnen krijgen. Dat GF de grafische glitches, performance en pop-in eindelijk eens gaat aanpakken, daar geloof ik zelfs niet eens meer inEn Home support, tja, oké, je kan met Go uitwisselen, maar wat met de andere games zoals SwSh? Daar heb ik nog wel wat in boxes zitten om raids mee te doen
Als je die raids echt niks vind, wil ik er best wel eieren van maken zodat je de Pokémons wel krijgt.Alekz87 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:57:
@G_Dragon
Zeer genereus aanbod. Maar ik denk dat ik toch weer teruggrijp naar de oudere games.
Ik weet ook niet zo goed of ik komende DLC ga kopen. Of deze serie even met rust laat voorlopig. Wellicht komen er weer goede remakes aan.
Zeer genereus aanbod. Maar ik denk dat ik toch weer teruggrijp naar de oudere games.
Ik weet ook niet zo goed of ik komende DLC ga kopen. Of deze serie even met rust laat voorlopig. Wellicht komen er weer goede remakes aan.
Ja, eens Home support er is voor andere games dan Go, sure. Maar tot die tijd kunnen we nu momenteel niets. "Spring 2023" is het enige wat momenteel bekend is.Autofan1985 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 12:47:
[...]
Dat zou moeten kunnen ja. In principe zou je dan ook je ondersteunde Hisuian Formes vanuit PLA over moeten kunnen zetten.
Ik heb wel moeite in dit spel om de gyms te bereiken, de map is zo groot dat ik vaak niet weet hoe ik ergens precies moet komen.
Kwam er pas dit weekend na 22 uur achter dat je kan rennen met Koraidon.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dat scheelt een hoop idd. En per Titan die je verslaat wordt dat nog beter.Mars18 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 14:50:
Ik heb wel moeite in dit spel om de gyms te bereiken, de map is zo groot dat ik vaak niet weet hoe ik ergens precies moet komen.
Wauw, een video van de Pokémon games die ik daadwerkelijk een duimpje omlaag heb gegeven.
Wat een bijzondere trailer. Wat zou het idee hierachter zijn geweest? Hoe kunnen we zo veel mogelijk nieuwe (Paradox) Pokémon laten zien met techno muziek erbij?
Wat een bijzondere trailer. Wat zou het idee hierachter zijn geweest? Hoe kunnen we zo veel mogelijk nieuwe (Paradox) Pokémon laten zien met techno muziek erbij?
Keuzes maken de Mens
Op het moment dat je dacht dat het niet erger kon, gaan er deze geruchten rond:
https://gamer.nl/artikele...-naar-verluidt-savefiles/
Keuzes maken de Mens
Heb die verhalen ook gehoord inderdaad. Ik weet nog niet wat ik er van moet denken. Zo hoorde ik van 1 persoon dat zijn savefile gewist was nadat hij tijdens het zenden van een postcard alles uit zette. Toen hem echter gevraagd werd waarom hij dat deed gebeurde het ineens later, want hij had ook nog een Vivillon gevangen.whahas schreef op dinsdag 7 maart 2023 @ 23:02:
Op het moment dat je dacht dat het niet erger kon, gaan er deze geruchten rond:

Zelf heb ik inmiddels 25 postcards verzonden vanaf 8 verschillende telefoons en heb nog steeds mijn savefile. Mogelijk is het gewoon geluk, maar ook het feit dat er op een dergelijk grote subreddit minder mensen er last van hebben dan mensen waarvan ik weet dat het wel goed gaat vind ik bijzonder. Wel heb ik gemerkt dat een Union Circle met 4 personen met elk een andere vorm crashes kan opleveren. Gelukkig met behoud van savefile, maar dit ga ik inderdaad niet nogmaals doen. Wel save ik na het sturen altijd nog een keer handmatig voor de zekerheid.
Bevredig mijn nieuwsgierigheid alsjeblieft:
Die 8 telefoons, zijn dat je eigen telefoons?
Die 8 telefoons, zijn dat je eigen telefoons?
Keuzes maken de Mens
Nee, slechts 2 daarvan. De overige 6 zijn van andere PoGo-spelers die graag een Gimmighoul tas willen. Gisteravond weer 9 tassen gegeven in totaal overigens, gaat nog steeds prima.
[ Voor 27% gewijzigd door Autofan1985 op 09-03-2023 07:49 ]
Heeft iemand een malicious armor voor me? En baby's van de afgelopen 7 ster tera raids, zoals een charmander, froakie etc?
Heb bijna m'n dex compleet nu, mis nog de violet exclusives en de trade-evos.
Ook geüpdatet naar 1.2.0,speel al een tijdje geen pogo meer dus hopelijk niet teveel risico met dat save gedoe
Ook geüpdatet naar 1.2.0,speel al een tijdje geen pogo meer dus hopelijk niet teveel risico met dat save gedoe
Zo, ik ben klaar met de Vivillon. Vooral Ocean was lastig te krijgen, maar had gelukkig iemand in de lokale PoGo groep die mij aan een postcard hiervoor kon helpen. Nu alles shiny, dus kom maar op met de Pokeball forme. 
:strip_exif()/f/image/IEULvotUkAyNKrFQzJh59jZS.jpg?f=fotoalbum_large)
Laat tevens maar weten welke exclusives je nog mist. Ga ik daar ook achteraan. Helaas zitten wel mijn boxen zo goed als vol, dus heb momenteel eigenlijk geen ruimte voor Masuda. Ik sta dus te springen om Home.
:strip_exif()/f/image/IEULvotUkAyNKrFQzJh59jZS.jpg?f=fotoalbum_large)
Daar kan ik je wel mee helpen. Laatst een Sinistea outbreak gedaan, dus zou nog genoeg zooi moeten hebben.Musta schreef op maandag 13 maart 2023 @ 12:38:
Heeft iemand een malicious armor voor me? En baby's van de afgelopen 7 ster tera raids, zoals een charmander, froakie etc?

even checken, iig een bagon, dreepy, misdreavus, gulpin, eiscue en clauncher + de Armour age. Ook de starters behalve fuecoco.
De evos ervan kan ik wel breeden daarna
Oh en de paradox pokemon natuurlijk van violet, Iron hands heb ik al maar de rest nog niet
Die 999 coins verzamelen duurt wel lang zeg, zit nu rond de 700..
Oh en de paradox pokemon natuurlijk van violet, Iron hands heb ik al maar de rest nog niet
[ Voor 37% gewijzigd door Musta op 14-03-2023 06:44 ]
Ik ga ermee aan de slag. Je hoort van me zodra ik ze heb.
Ik zie je bericht nu pas, maar mocht je na de hulp van @Autofan1985 nog een aantal missen, laat het even weten. Want ik heb alle raids tot nu toe gehaald en kan zo eieren maken, ook hebben we hier beide games en twee Nintendo Switches dus hebben veel tot onze beschikkingMusta schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 06:41:
even checken, iig een bagon, dreepy, misdreavus, gulpin, eiscue en clauncher + de Armour age. Ook de starters behalve fuecoco.
Op het Game Weekend gaan we Pokémon gevechten houden. Of we een raid gaan doen is nog niet zeker.
Gaat iemand morgen naar de jaarbeurs?
Gaat iemand morgen naar de jaarbeurs?
Keuzes maken de Mens
Serebii Update: The next 7 Star Tera Raid Battle has been fully revealed. Battle against Bug Tera Type Samurott.
— Serebii.net (@SerebiiNet) 26 maart 2023
Runs from March 31st through April 2nd and April 7th through 9th
Details @ https://t.co/gDbXkHSvkT pic.twitter.com/0v3VFaPlvv
:fill(white):strip_exif()/f/image/rhdyOs6YdBEcfvZr1dFzIUrk.png?f=user_large)
Even een klein overzicht met welke raids die we allemaal hebben gehad en die nog gaan komen.
Eevee Spotlight November 25th 2022 - November 27th 2022 | ![]() |
Unrivaled Charizard December 2nd - 4th 2022 December 16th - 18th 2022 | ![]() |
Tyranitar and Salamence Spotlight December 9th - 11th 2022 | ![]() |
Delibird Spotlight December 23rd - 25th 2022 | ![]() |
Unrivaled Cinderace December 30th - January 1st 2023 January 13th - 15th 2023 | ![]() |
Hydreigon & Dragapult Spotlight January 6th - 8th 2023 | ![]() |
Drifblim & Mismagius Spotlight January 20th - 22nd 2023 | ![]() |
Unrivaled Greninja January 27th - 29th 2023 February 10th - 12th 2023 | ![]() |
Armarouge & Ceruledge Spotlight February 3rd - 5th 2023 | ![]() |
Garchomp & Sylveon Spotlight February 17th - 19th 2023 | ![]() |
Mighty Pikachu February 24th - 27th 2023 | ![]() |
Walking Wake & Iron Leaves February 27th - March 12th 2023 | ![]() |
Mighty Decidueye March 17th - 19th 2023 March 24th - 26th 2023 | ![]() |
Blissey Spotlight March 24th - 26th 2023 | ![]() |
Mighty Samurott March 31st - April 2nd 2023 April 7th - April 9th 2023 | ![]() |
Ditto Spotlight April 7th - 9th 2023 | ![]() |
Mighty Typhlosion April 14th - April 16th 2023 April 21st - April 23rd 2023 | ![]() |
Mighty Inteleon April 28th - April 30th 2023 May 5th - May 7th 2023 | ![]() |
[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 25-04-2023 08:57 ]
Ik heb zó veel shards gekregen door Blissey te verslaan. Daar werd ik best wel blij van. 😍
Keuzes maken de Mens
Merk zoals ik eerder al zei dat de focus echt volledig om raids ligt bij Gamefreak. Ik vind hier echt geen hol aan. Waarom niet wat leuke “world events” dus free roaming versies.
Zo vond ik Pokémon Legends: Arceus bijvoorbeeld die time space distortions erg vermakelijkAlekz87 schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 10:04:
Merk zoals ik eerder al zei dat de focus echt volledig om raids ligt bij Gamefreak. Ik vind hier echt geen hol aan. Waarom niet wat leuke “world events” dus free roaming versies.
Let op:
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.