• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-03 19:07
Top. Dank je wel. Ga zo gelijk kijken.

• alexhooven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:02
MisterEagle schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:13:
[...]

Bijna hetzelfde hier, 1e poging keihard af door continu confused..
Wel zelfde build vermoed ik maar het pushen zodat ik deze raids dit weekend al kreeg was meer moeite dan de raid zelf.

Wel echt een super vette game vind ik. Visuele glitches stoor ik me niet heel erg aan maar eindelijk een pokemon game zoals ik al hoopte sinds release switch
Als t bij visueel bleef. Ik viel gister 3x door de vloer heen in t laatste gebied. Bepaalde Pokémon zitten soort van vast in de muur. Deze game voelt helaas soms als een open beta test :(.

Tot nu toe prima spel, maar het voelt gewoon niet af.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• Headozz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-06 11:50
MisterEagle schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 16:13:
[...]

Bijna hetzelfde hier, 1e poging keihard af door continu confused..
Wel zelfde build vermoed ik maar het pushen zodat ik deze raids dit weekend al kreeg was meer moeite dan de raid zelf.

Wel echt een super vette game vind ik. Visuele glitches stoor ik me niet heel erg aan maar eindelijk een pokemon game zoals ik al hoopte sinds release switch
Ik vind de game ook leuk, al hoop ik nog steeds op een game dat meer als PokeMMO is. Lijkt mij echt vet om meerdere gebieden te kunnen verkennen etc. Dat vond ik echt super tof aan Gold en Silver, dat je na eenmaal klaar in Johto naar Kanto kon.

• Stefan!
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 18:31
alexhooven schreef op zondag 4 december 2022 @ 09:18:
[...]

Als t bij visueel bleef. Ik viel gister 3x door de vloer heen in t laatste gebied. Bepaalde Pokémon zitten soort van vast in de muur. Deze game voelt helaas soms als een open beta test :(.

Dat gevoel komt doordat de game simpelweg ook nog niet af is. Los van de grafische kommer en kwel en slechte optimalisatie, zie je ook overal tekortkomingen als je kritisch kijkt.

Wat kleine voorbeelden:

- Op wat kleine uitzonderingen na kun je geen gebouwen binnengaan. Winkels bestaan dus uit menuschermen.
- Je kunt geen kleding kopen. Op wat accessoires na moet je het met je schooluniform doen.
- Veel textures van winkels/gebouwen worden op grote schaal hergebruikt.
- Er zijn geen losse portretten gemaakt voor shiny Pokémon.

Wat mij betreft hadden ze de game wel met een jaar mogen uitstellen voor optimalisatie en het zetten van de puntjes op de i. Hopelijk heeft SV een goede basis neergelegd voor de volgende game, al hoopte ik stiekem dat Arceus dat al had gedaan.

Desondanks vermaak ik me wel met de game, maar het blijft gewoon erg jammer.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 00:31
Gen 1 veteraan hiero. Dit is de eerst mainline (buiten Arceus als die telt) die ik na een lange tijd hebt gespeeld. Heb wel enorme fun moet ik zeggen. Speelt wel lekker weg, maar speelt idd minder soepel dan Arceus moet ik bekennen..

Vraagje, ik heb GO wel actief gespeeld. Kunnen die al die shinies en legendaties wel transferred worden naar Scarlet, of hebben we te maken met een limited selection?

[Voor 5% gewijzigd door Silversin op 04-12-2022 21:44]

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:38
alexhooven schreef op zondag 4 december 2022 @ 09:18:
[...]

Dit heb ik zelf, gelukkig, nog niet mogen ervaren. Wel 1x dat het spel echt crashte en ik opnieuw moest starten. Maar dat is dan ook alles.

Man man man wat een ellende om naar IV 6 te breeden zeg. Inmiddels 200 eggs verder 😞

• Headozz
MisterEagle schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:55:

Man man man wat een ellende om naar IV 6 te breeden zeg. Inmiddels 200 eggs verder 😞
Mja kan even duren maar waarom 6 iv, meestal is of attack niet belangrijk of special attack ;)
eitjes hatchen gaat wel 10 keer sneller dan voorheen.

6 iv baby uit 2 perfect ouders (6iv) is nog steeds maar 1/32 als je destiny knot als held item gebruikt op 1 van de ouders.

[Voor 15% gewijzigd door Headozz op 04-12-2022 22:19]

• MisterEagle
Headozz schreef op zondag 4 december 2022 @ 22:15:
[...]

Mja kan even duren maar waarom 6 iv, meestal is of attack niet belangrijk of special attack ;)
eitjes hatchen gaat wel 10 keer sneller dan voorheen.

6 iv baby uit 2 perfect ouders (6iv) is nog steeds maar 1/32 als je destiny knot als held item gebruikt op 1 van de ouders.
Ja of hyper trainen die laatste. Maar klopt, maarja perfectie he... +)

Edit, nice zojuist 6 sterren Ditto raid :-) die was erg makkelijk samen haha.
Wel 'slechts' 5IV maargoed was ook te mooi om waar te zijn al een 6IV ditto te vinden first try

[Voor 16% gewijzigd door MisterEagle op 05-12-2022 01:08]

• alexhooven
MisterEagle schreef op zondag 4 december 2022 @ 20:55:
[...]

Dit heb ik zelf, gelukkig, nog niet mogen ervaren. Wel 1x dat het spel echt crashte en ik opnieuw moest starten. Maar dat is dan ook alles.

Zit er nog verschil in 6iv best vs 6iv hyper trained?
Nu voor t eerst 3 Pokémon level 100 iv/ev getrained met max stats. Hield me er nooit mee bezig, maar hier gaat het wel makkelijk(er) heb ik t idee.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro. iPhone 14 Pro

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 00:41
alexhooven schreef op maandag 5 december 2022 @ 07:56:
[...]

Zit er nog verschil in 6iv best vs 6iv hyper trained?
Nu voor t eerst 3 Pokémon level 100 iv/ev getrained met max stats. Hield me er nooit mee bezig, maar hier gaat het wel makkelijk(er) heb ik t idee.
Natuurlijke 6 IV kan die IVs doorgeven.
Hypertrained niet.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-06 16:12
Hebben jullie profijt van de patch?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:44
Mars18 schreef op maandag 5 december 2022 @ 08:32:
Hebben jullie profijt van de patch?
Nee heb zelf nog niet veel verbetering gemerkt, ze hebben in mijn ogen ook meer de prioriteit gelegd op het oplossen van de duplication glitch dan de grotere problemen. Ik zie vooral veel verbazing op Twitter en Facebook voorbij komen waarom niet eerst de performance aangepakt werd, ik blijf me ook elke keer weer verbazen wat bij een ontwikkelaar meer prioriteit heeft :D..

Hier een video:

EDIT: Maar ik heb Vrijdag wel mijn eerste Charizard gevangen _/-\o_

[Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 05-12-2022 08:54]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Headozz
Ik heb ook geen verschil gemerkt qua performance, boxes laden nog steeds traag.

Een paar keer de charizard raid gedaan voor leuke loot. 2x ability patches aan overgehouden voor hidden abilities.
Wel fijn is dat de raids pokemon een veel grotere kans hebben op de hidden ability en deze door te breeden is al is het geen 100%, ongeveer 1/3 van mijn verse charmanders beschikken ook over solar power.

Nog even een slowking zien te regelen, dat is de laatste voor mijn pokedex 399/400. Dan maar eens kijken voor een competitief team samen te stellen.
Blijf het wel jammer vinden dat niet alle pokemon er in zitten of te transferren zijn. Dit was voor het laatst bij sun/moon dacht ik.

• G_Dragon
Headozz schreef op maandag 5 december 2022 @ 09:40:
Ik heb ook geen verschil gemerkt qua performance, boxes laden nog steeds traag.

Een paar keer de charizard raid gedaan voor leuke loot. 2x ability patches aan overgehouden voor hidden abilities.
Wel fijn is dat de raids pokemon een veel grotere kans hebben op de hidden ability en deze door te breeden is al is het geen 100%, ongeveer 1/3 van mijn verse charmanders beschikken ook over solar power.

Nog even een slowking zien te regelen, dat is de laatste voor mijn pokedex 399/400. Dan maar eens kijken voor een competitief team samen te stellen.
Blijf het wel jammer vinden dat niet alle pokemon er in zitten of te transferren zijn. Dit was voor het laatst bij sun/moon dacht ik.
Als je wil kan ik hem wel met je traden als touch-trade of dat je zelf een Slowpoke hebt om heen en weer te ruilen?

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• wuzzy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-06 15:46
De patch zou toch ook geen performance verbeteringen bevatten? Ze lieten bij de bekendmaking van de patch alleen weten dat ze zich bewust zijn van de performance problemen.

OT: Ik heb helaas geen tijd gehad om al klaar te zijn voor de charizard raid, dus ik moet hem aan mij voorbij laten gaan.

[Voor 26% gewijzigd door wuzzy op 05-12-2022 10:19]

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-06 16:03
wuzzy schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:18:
De patch zou toch ook geen performance verbeteringen bevatten? Ze lieten bij de bekendmaking van de patch alleen weten dat ze zich bewust zijn van de performance problemen.

OT: Ik heb helaas geen tijd gehad om al klaar te zijn voor de charizard raid, dus ik moet hem aan mij voorbij laten gaan.
Dit klopt inderdaad. Heb ook na de update nog flinke performance issues gehad. Hoop toch echt dat ze dit snel oplossen, hoe leuk ik het spel desondanks ook vindt!

• MisterEagle

Door blijven spelen hij komt nog een keer. Niet komend weekend maar die daarna.

• G_Dragon

Daar heb je een punt, dat hebben ze ook netjes van te voren aangegeven. Maar dan blijft nog wel altijd de vraag of ze dan niet beter hun energie/tijd in een performance update hadden kunnen steken in plaats van dat het naar de dupe glitch ging :D. Ben wel heel benieuwd naar de volgende update, tot hoever ze de performance uiteindelijk zullen gaan verbeteren. Tot die tijd blijf ik me nog prima vermaken met dit spel :*)

• alexhooven
Sir_Lion schreef op maandag 5 december 2022 @ 08:08:
[...]

Natuurlijke 6 IV kan die IVs doorgeven.
Hypertrained niet.
Ik heb dmv een guide de aanval bellydrum via picknick en een held item kunnen doorgeven aan azumarill. Hier was ik natuurlijk normaal never nooit opgekomen. Waar kan ik meer van dit soort dingen terugvinden? Bepaalde Pokémon zijn soort van “familie” van elkaar en kunnen aanvallen overgeven…. Snap hier echt totaal niks van nog.

• Autofan1985
alexhooven schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:05:
[...]

Ik heb dmv een guide de aanval bellydrum via picknick en een held item kunnen doorgeven aan azumarill. Hier was ik natuurlijk normaal never nooit opgekomen. Waar kan ik meer van dit soort dingen terugvinden? Bepaalde Pokémon zijn soort van “familie” van elkaar en kunnen aanvallen overgeven…. Snap hier echt totaal niks van nog.
Als er 1 site is waar eigenlijk alles op staat wat je wilt weten over Pokémon dan is het wel Serebii. Dat van die 'familie' betreft de egg groups. Zolang Pokemon onderling een egg group gemeen hebben kan je ze met elkaar breeden om egg moves over te kunnen dragen. Bijvoorbeeld Cetitan kan Belly Drum als egg move leren en behoort tot de egg group Field. Bijvoorbeeld Zangoose behoort ook tot de egg group fields en deze kan Belly Drum leren via move reminder. Als je dan een vrouwtje Cetitan breed met een mannetje Zangoose die Belly Drum kent zou je een Cetoddle uit je ei moeten krijgen die Belly Drum kent. Hopelijk is het zo een beetje duidelijk. :)

• wuzzy
@alexhooven Naast Serebii is ook Bulbapedia een goede bron van informatie.

@Autofan1985 Daarop is nog toe te voegen dat je tegenwoordig ook Egg moves op bestaande pokemon kan krijgen via Pokemon die niet eens in dezelfde familie of Egg group zitten door de Pokemon met de move een Mirror Herb te geven, de pokemon zonder de move moet ruimte hebben om een move te leren en dan gewoon een picknick starten. Geen ei nodig.

• Autofan1985
@wuzzy Ah, dat van die Mirror herb wist ik dan weer niet. Zo leer je altijd weer iets. :) Bulbapedia heb ik zeker in het verleden ook veel gebruikt idd, maar merk zelf dat ik steeds meer switch richting Serebii.

• alexhooven
wuzzy schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:59:
@alexhooven Naast Serebii is ook Bulbapedia een goede bron van informatie.

@Autofan1985 Daarop is nog toe te voegen dat je tegenwoordig ook Egg moves op bestaande pokemon kan krijgen via Pokemon die niet eens in dezelfde familie of Egg group zitten door de Pokemon met de move een Mirror Herb te geven, de pokemon zonder de move moet ruimte hebben om een move te leren en dan gewoon een picknick starten. Geen ei nodig.
Die mirror herb heb ik dus gebruikt idd. Maar werkt dat bij elke Pokémon met elke aanval? Zo heb je toch geen TM meer nodig?

• Headozz
Inderdaad, ik weet nog wel in de goede oude tijd..
Een move via meerdere egg-groups breeden om uit eindelijk uit te komen waar je de move wilde hebben.

Ook met de move sketch op een Smeargle kopiëren omdat je specifiek 2 egg moves wilde hebben die niet in dezelfde egg-group zaten en dus onmogelijk was om die eggmoves door te geven. Alleen het mannetje gaf moves door.

Mirror herb moet op de pokemon die de move wil leren, verder maakt geslacht van de pokemon ook niet meer uit voor eggmoves.

• Headozz
G_Dragon schreef op maandag 5 december 2022 @ 10:13:
[...]

Als je wil kan ik hem wel met je traden als touch-trade of dat je zelf een Slowpoke hebt om heen en weer te ruilen?
Dat zou fijn zijn, heb zelf wel een slowpoke en kingsrock die wel even heen en weer kan.

Zitten er mensen van hier in een discord server o.i.d. voor trades / raids / battles etc? Ik zoek het niet echt om in zon wereldwijde discord te gaan.

[Voor 18% gewijzigd door Headozz op 05-12-2022 15:39]

• wuzzy
alexhooven schreef op maandag 5 december 2022 @ 15:10:
[...]

Die mirror herb heb ik dus gebruikt idd. Maar werkt dat bij elke Pokémon met elke aanval? Zo heb je toch geen TM meer nodig?
Nee de aanval moet specifiek onder het rijtje 'Egg moves' vallen op de Pokemon waar je de aanval wilt leren.

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:42

Rick-Jan

always connected

Headozz schreef op maandag 5 december 2022 @ 15:31:
[...]

Dat zou fijn zijn, heb zelf wel een slowpoke en kingsrock die wel even heen en weer kan.

Zitten er mensen van hier in een discord server o.i.d. voor trades / raids / battles etc? Ik zoek het niet echt om in zon wereldwijde discord te gaan.
Ik zou zelf toch de algemene Discord aanraden. Paar uurtjes geruild dit weekend en heb mn dex nu compleet(terwijl ik net de 4e gymn gehaald heb). Veel mensen waar je mee kan traden!

[Voor 3% gewijzigd door Rick-Jan op 05-12-2022 16:31]

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

• ferrywijn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17-05 10:05
M'n oudste zoon heeft gisteren Violet van Sinterklaas gekregen. De issues en bugs vallen me tot nu toe mee. Af en toe hapert er iets, maar eigenlijk nooit echt dat het heel vervelend is. Het is inderdaad niet de mooiste game ooit gemaakt, maar het is een prima ervaring.

Waar ik me wel over blijf verbazen is de buitengewoon grote hoeveelheid dialogen die je moet doorspitten in de eerste paar uur gamen. Ik vind dat voor mezelf al vervelend, maar voor m'n zoon al helemaal. Hij wil gewoon lekker gamen: pokémon vangen, gevechten houden, op avontuur gaan. Maar wat krijgt hij? Eindeloze dialogen waarbij dingen die ook in 1 zin gezegd kunnen worden in 10 zinnen worden gezegd.
Dit ergert mij al jaar en dag bij Pokémon en ik snap niet dat ze dit nooit veranderen. Die arme jongen wilde vandaag na school lekker gamen, maar uiteindelijk was hij voornamelijk bezig met de school verkennen en verplicht de verdiepingen afgaan. Echt frustrerend voor zo'n jongen van 8 jaar.
Voor mij ook minder prettig, want ik mag alle Engelse dialogen realtime vertalen.

• abc874
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-06 14:05
Ik twijfel om deze game te kopen. Zijn er ondertussen al updates geweest die de performance aanpakken?

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:47
Er is 1 update tot nu toe uitgekomen, maar die fixt, tenminste op mijn release model en mijn dochter der Lite, het probleem nog niet. Mijn advies als je hem voor je zelf wilt en dit wel belangrijk vind, wacht nog even. Maar als je hem echt nu wilt spelen, hij is te spelen, maar je merkt het performance probleem.

Zie ook deze video's

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 13:25
Gisteren in een Surprise trade een Charmander gekregen terwijl ik zelf nog lang niet klaar ben voor de Raid. Maar heb dus nu wel een Charizard in het team. Blijft toch een favorietje natuurlijk!

• Silversin
Vraagje, ik heb via Surprise Trade een aantal leuke Japanse mons (zonder nickname) gekregen. Herinner me in oude versies dat deze een engelse naam kregen na een evolve, alleen werkt dat dus niet zo in Scarlet/Violet.

Iemand enig idee of het alsnog mogelijk is om een Engelse naam te krijgen.

• G_Dragon
abc874 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:27:
Ik twijfel om deze game te kopen. Zijn er ondertussen al updates geweest die de performance aanpakken?
Nee want de focus lag bij hun meer op de Charizard raid en het fixen van een duplication glitch dan op de performance problemen, ze hebben voor de eerste update dit ook wel duidelijk aangegeven maar dat maakt het niet minder raar om te zien hoe hun prioriteiten liggen :D.

Het spel speelt ondanks de performance problemen vermakelijk weg, natuurlijk heb ik wel momenten gehad waarbij ik mij ergerde aan het schokkend beeld of de draw distance (Pokémon die laat inspawnen) maar dat het spel niet minder leuk om te spelen.

• Headozz
Silversin schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:32:
Vraagje, ik heb via Surprise Trade een aantal leuke Japanse mons (zonder nickname) gekregen. Herinner me in oude versies dat deze een engelse naam kregen na een evolve, alleen werkt dat dus niet zo in Scarlet/Violet.

Iemand enig idee of het alsnog mogelijk is om een Engelse naam te krijgen.
breeden, pokemons ontvangen uit trade kan je 1 keer een andere nickname geven.

• abc874
G_Dragon schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:38:
[...]

Nee want de focus lag bij hun meer op de Charizard raid en het fixen van een duplication glitch dan op de performance problemen, ze hebben voor de eerste update dit ook wel duidelijk aangegeven maar dat maakt het niet minder raar om te zien hoe hun prioriteiten liggen :D.

Het spel speelt ondanks de performance problemen vermakelijk weg, natuurlijk heb ik wel momenten gehad waarbij ik mij ergerde aan het schokkend beeld of de draw distance (Pokémon die laat inspawnen) maar dat het spel niet minder leuk om te spelen.
Ik ben nu in de stad met de 1e gym en tot nu toe erger ik me nog niet aan de performance en graphics. De lat lag misschien wat laag vanwege alle commotie, maar ik vind het een leuke game. :D

• Silversin
Headozz schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:57:
[...]

breeden, pokemons ontvangen uit trade kan je 1 keer een andere nickname geven.
Ah thanks, dat laatste werkt blijkbaar dus ook niet als je een JPN pokemon hebt. Die blijven altijd hun Japanse naam houden. Volgens Reddit aldus.

• alexhooven
G_Dragon schreef op donderdag 8 december 2022 @ 13:38:
[...]

Stiekem kon ik het niet laten en heb ik nu 17 masterballs. Uiteraard gewoon geüpdatet voor charizard. Geen idee wat ik ermee moet overigens. Ik hunt geen shinys ;)

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:28

Mauz1978

Console War Veteran

Hmm, zit nu wel een beetje in een ‘ wat moet ik nou doen’ - fase. Het enige wat nog rest is mn pokedex compleet te krijgen, en met link trade vind ik het lastig. Het lijkt alsof de rest alleen shiny pokemon wil ruilen en daar ben ik er nog geen een van tegen gekomen.

Ook heb ik soms geen idee dat degene die zij aanbieden ik al heb, is dat op een of andere manier te zien? Anders dan zo’n 350 pokemon te onthouden die ik al heb? Is er een manier om netjes je box te ordenen op nummers?

Wat voor meer postgame activiteiten zijn er? Ik heb de 4 gesealde pokemon al, de schoolwedstrijd gedaan, alle lessen gevolgd en gehaald… Alleen min/maxen voor terr raids of battles?

[Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 11-12-2022 18:11]

Something under the bed is drooling

• alexhooven
Mauz1978 schreef op zondag 11 december 2022 @ 18:11:
Hmm, zit nu wel een beetje in een ‘ wat moet ik nou doen’ - fase. Het enige wat nog rest is mn pokedex compleet te krijgen, en met link trade vind ik het lastig. Het lijkt alsof de rest alleen shiny pokemon wil ruilen en daar ben ik er nog geen een van tegen gekomen.

Ook heb ik soms geen idee dat degene die zij aanbieden ik al heb, is dat op een of andere manier te zien? Anders dan zo’n 350 pokemon te onthouden die ik al heb? Is er een manier om netjes je box te ordenen op nummers?

Wat voor meer postgame activiteiten zijn er? Ik heb de 4 gesealde pokemon al, de schoolwedstrijd gedaan, alle lessen gevolgd en gehaald… Alleen min/maxen voor terr raids of battles?
Ik heb een klein competitive team gemaakt. Met maximale stats. Maar ik battle eigenlijk nooit echt online. Zit beetje in dezelfde fase als jij. Ik ben niet van t shiny hunten en Dex compleet maken is leuk maar hou ik geen dagen achter elkaar vol.

• G_Dragon
Mauz1978 schreef op zondag 11 december 2022 @ 18:11:

Beetje hetzelfde probleem hier, want heb de game al een week niet meer aangeraakt. Heb de Pokedex en het verhaal compleet, heb de Charizard Raid gedaan dus wat nu naast shiny hunten hmm..

• Linksquest
Ik heb hem ook alweer even niet aangeraakt, maar bij mij even een andere reden, en dat is Stadia, deze stopt binnenkort en dan kan ik daar niet meer op spelen, Pokémon kan ik nog altijd door spelen.

• alexhooven
G_Dragon schreef op maandag 12 december 2022 @ 00:58:
[...]

Beetje hetzelfde probleem hier, want heb de game al een week niet meer aangeraakt. Heb de Pokedex en het verhaal compleet, heb de Charizard Raid gedaan dus wat nu naast shiny hunten hmm..
Ja ik snap dat shiny hunten niet zo. Het is echt heel saai om te doen. Ja een shiny tegenkomen is leuk, maar niet als dit 4000 keer het doden van een Pokémon is.

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

alexhooven schreef op maandag 12 december 2022 @ 08:00:
[...]

Ja ik snap dat shiny hunten niet zo. Het is echt heel saai om te doen. Ja een shiny tegenkomen is leuk, maar niet als dit 4000 keer het doden van een Pokémon is.
Ik snap het ook niet zo. Het is niet zo dat de stats beter zijn dan gewone. Het is echt alleen de kleur die anders is, toch?

• alexhooven
Mauz1978 schreef op maandag 12 december 2022 @ 08:23:
[...]

Ik snap het ook niet zo. Het is niet zo dat de stats beter zijn dan gewone. Het is echt alleen de kleur die anders is, toch?
Klopt. En de meeste mensen die echt veel hunten hebben toch van vorige generaties al genoeg? Die kan je straks zo overzetten…

• G_Dragon
alexhooven schreef op maandag 12 december 2022 @ 08:00:
[...]

Ik vind het wel leuk, maar hoef zoals je al zegt niet alle 400 Pokémon's shiny te hebben. Ik jaag vaak meer op mijn favorieten wanneer er een outbreak van is zoals bijvoorbeeld Gyarados (zie foto) :)

[Voor 29% gewijzigd door G_Dragon op 12-12-2022 08:50]

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

G_Dragon schreef op maandag 12 december 2022 @ 08:45:
[...]

Ik vind het wel leuk, maar hoef zoals je al zegt niet alle 400 Pokémon's shiny te hebben. Ik jaag vaak meer op mijn favorieten wanneer er een outbreak van is zoals bijvoorbeeld Gyarados (zie foto) :)

[Afbeelding]
Ben jij bereid om pokemon te traden? Dan trade ik constant degene terug die ik van je krijg? Ik hoef nog maar 55 pokemon voor completion en heb toch de drang om dat eerst af te maken voor ik het spel weg kan leggen haha

• G_Dragon
Mauz1978 schreef op maandag 12 december 2022 @ 12:11:
[...]

Ben jij bereid om pokemon te traden? Dan trade ik constant degene terug die ik van je krijg? Ik hoef nog maar 55 pokemon voor completion en heb toch de drang om dat eerst af te maken voor ik het spel weg kan leggen haha
Ik wil altijd wel een touch trade doen, moeten we even kijken wanneer het ons beiden uitkomt d:)b

• Mauz1978

Mauz1978

Console War Veteran

Super, heb je een DM gestuurd :) - edit - ah dat heet een touch trade lol

[Voor 39% gewijzigd door Mauz1978 op 12-12-2022 12:18]

• Headozz
Shiny hunten heeft mij ook nooit aangetrokken, vond het vroeger shinies wel wat hebben omdat het echt gewoon zeldzaam was om er 1 tegen te komen.
Weet nog wel mijn eerste shinies ooit in Pokemon Silver, een shiny Donphan en Golbat in het einde van de grot van Victory Road omdat ik nog wat levels wilde halen voor de pokemon League.

Als je alles hebt uitgespeeld is het denk ik vooral leuk als je competitief gaat battlen. Dan kom je er achter dat alle gevechten in de game easy mode is.

Dit moet je uiteraard wel leuk vinden om te doen.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:21
Ik was huiverig over deze nieuwe deel, maar heb toch maar Scarlet besteld. Als ik t niks vindt verkoop ik t wel door. Had eigenlijk nog zoveel te doen met Brilliant Diamond na de league, maar toch maar dit eerst proberen

NS FC: SW 2742 0448 8213

• abc874
Weet iemand hoe je mensen kan vinden om mee te ruilen? Vroeger vond ik die op het schoolplein, maar dat zou nu een beetje raar zijn :X Ik heb 2 Quaxly die ik graag wil ruilen voor de gras en vuur starter pokemon. Misschien iemand hier die dat wilt ruilen?

• Linksquest
Dat is niet heel moeilijk, via het menu. Heb je even een video erbij gepakt die het heel duidelijk laat zien.

• abc874
Ja maar dan kan ik niet specifiek zoeken naar de starter pokemon. Je bent toch afhankelijk wat de random persoon je geeft (bij link trading en suprise trade). Ik heb wel de gras starter gekregen via suprise trade gelukkig.

• Sir_Lion
abc874 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 08:32:
Ja maar dan kan ik niet specifiek zoeken naar de starter pokemon. Je bent toch afhankelijk wat de random persoon je geeft (bij link trading en suprise trade). Ik heb wel de gras starter gekregen via suprise trade gelukkig.
Met kerst is er ook vaak veel surprise trades met exclusives en starters. Dat is elk jaar zo.

• abc874
Sir_Lion schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 08:33:
[...]

Met kerst is er ook vaak veel surprise trades met exclusives en starters. Dat is elk jaar zo.
Hoe bedoel je? Dit is toch gewoon afhankelijk van wat mensen aan de andere kant van de lijn aanbieden? Hoezo heeft dat met kerst te maken? Of zijn mensen dan meer vrijgeving?

• Sir_Lion
abc874 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 08:42:
[...]

Hoe bedoel je? Dit is toch gewoon afhankelijk van wat mensen aan de andere kant van de lijn aanbieden? Hoezo heeft dat met kerst te maken? Of zijn mensen dan meer vrijgeving?
Omdat dit een community event is. Zowat elk jaar gebeurd dit. Zeker met een nieuwe release.

• Willem_48
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:15
abc874 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 08:32:
Bij link trading kun je een link code meegeven die bestaat uit de pokedexnummers van de 2 pokemon. Er is een lijst met codes om zo ook de regional exclusives te krijgen.

vb.
Quaxly - Spirigato = 001007
Quaxly - Fuecoco = 004007

• Evest
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

@Willem_48 online link codes zijn 8 cijfers, dus extra nulletje is nodig: 00010007 en 00040007. Maar lang niet iedereen is bekend met die codes en inmiddels hebben de meeste mensen hun pokedex al, dus is het makkelijker om via een forum of Discord server te krijgen wat je wil :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Headozz
Evest schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 11:41:
online link codes zijn 8 cijfers, dus extra nulletje is nodig: 00010007 en 00040007.
Nee hoor link codes kunnen ook maar 4 cijfers zijn :) Wel meer kans dat je dan met iemand anders komt die toevallig dezelfde code gebruikt.

• Evest
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Evest

Mt. Evest 🏔

Headozz schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 12:12:
[...]

Nee hoor link codes kunnen ook maar 4 cijfers zijn :) Wel meer kans dat je dan met iemand anders komt die toevallig dezelfde code gebruikt.
Oh verrek, ik dacht dat dat alleen het geval was bij local trades, en dat het online altijd 8 cijfers waren. Ik zal er op letten de volgende keer dat ik trade :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-06 16:12
Met kerst ga ik het spel wel spelen.
16 december zou de official guide komen, ik vind dat altijd wel mooie boeken om te hebben, en de pokedex in af te vinken.

Echter zie ik hem nog nergens staan

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• abc874
Mars18 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:13:
16 december zou de official guide komen, ik vind dat altijd wel mooie boeken om te hebben, en de pokedex in af te vinken.

Het is zeker een goed idee om iets van een guide te gebruiken. Ik had niet de goede volgorde aangehouden qua gyms etc, kon ik uiteindelijk backtracken naar gyms waar ik veel te hoog level voor was |:(

• Onyxio
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 25-12-2022
Mars18 schreef op dinsdag 13 december 2022 @ 14:13:

Heb je een link naar de guide waar je het kan preorderen?

Normaliter gebruik ik geen guides, maar ik geloof dat wij hier heel veel dingen gemist hebben en ik moet nog steeds wennen aan een open wereld Pokémon spel. Ik ben gewend aan een lineaire Pokémon.

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:46
Weet iemand of er al een nieuwe update is aangekondigd? Heb de game al gekocht en gedownload. Maar wil 'm eigenlijk pas spelen als de performance bugs zijn gefixed - of valt dat allemaal wel mee?

• Autofan1985
Moet zeggen dat los van de traag ladende boxen en het soms hangen van de tera raids het me alles meevalt de laatste tijd. Heb het idee dat dit een stuk erger was in het begin.

• G_Dragon
Tux3.14 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:45:
Weet iemand of er al een nieuwe update is aangekondigd? Heb de game al gekocht en gedownload. Maar wil 'm eigenlijk pas spelen als de performance bugs zijn gefixed - of valt dat allemaal wel mee?
Nee ik heb na de laatste update niks meer gehoord over een update voor de performances..

• alexhooven
Autofan1985 schreef op woensdag 14 december 2022 @ 08:47:
Moet zeggen dat los van de traag ladende boxen en het soms hangen van de tera raids het me alles meevalt de laatste tijd. Heb het idee dat dit een stuk erger was in het begin.
Ik vind t juist erger geworden. Heb t idee alsof ik de hele game met lagg en vertraging speel. Ik mis het snappy klikken, aanvallen doen, lopen, rennen. Met deze versie gaat alles soort van vertraagd

• Linksquest
Ik heb ook het idee dat de laatste update het erger gemaakt heeft, raar maar waar. Mijn dochter is er zelfs helemaal mee gestopt, daar stond ik echt van te kijken. Ze vraagt wel elke dag of er al een update is.

• wuzzy
@alexhooven en @Linksquest Sluiten jullie het spel én de switch weleens helemaal af? Dus niet in sleep mode maar echt helemaal uit. Scarlet en violet hebben namelijk een memory leak die de perfomance problemen steeds erger maken als je deze niet volledig sluit en dus je memory leegt.

• Linksquest
Jazeker, zelfs al het systeem reboot, probleem met de release Switch en Switch Lite.

• abc874
Vreemd, ik vind het vrij goed spelen. Het is niet next-gen qua graphics en performance, maar het speelt gewoon lekker weg. En ik speel meestal handheld en ik zet de switch nooit helemaal uit.

• alexhooven
abc874 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 08:59:
Vreemd, ik vind het vrij goed spelen. Het is niet next-gen qua graphics en performance, maar het speelt gewoon lekker weg. En ik speel meestal handheld en ik zet de switch nooit helemaal uit.
Ik heb er een ps5 naast. En als ik dan weer even wissel van console, dan is dat extra treurig helaas.

• MisterEagle
abc874 schreef op donderdag 15 december 2022 @ 08:59:
Ik heb, op 2 keer een spontane crash na, ook echt nergens last van. Ja NPC's lopen niet vloeiend in een stadje, vooral niet als je in een encounter zit maar verder speelt het meer dan prima.

Nu 71 uur gespeeld:
- Pokedex is compleet dus shiny hunten kan beginnen
- De eerste 6IV's zijn gebreed of gevangen. (Tyranitar, Annihilape, (Spaanse) Ditto, Charizard, Azumarill en Garchomp)

[Voor 7% gewijzigd door MisterEagle op 15-12-2022 10:57]

• wuzzy
Heeft iemand hier trouwens een Quaxly? Normaal gebruik ik die trade codes for starters en exclusives maar het lijkt erop dat niemand Quaxly heeft gekozen want ik kom alleen maar mensen tegen die ook Fuecoco aanbieden. Ik kan de andere starters bieden of iets van Scarlet. Ben alleen nog niet zover dat ik de Paradox pokemon heb of Koraidon om te touch traden.

EDIT: Ik heb iemand gevonden, niet meer nodig.

[Voor 6% gewijzigd door wuzzy op 16-12-2022 14:52]

• G_Dragon
*O*

• megaDUDE2020
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 01-01 22:39
zoek vrienden om Pokémon Scarlet mee te spelen LQ2BDS is mijn linkcode.
Gr,Rutger

• wuzzy

• G_Dragon
Nee Dachsbun met charm, howl, play rough en helping hands

• G_Dragon
megaDUDE2020 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 19:20:
zoek vrienden om Pokémon Scarlet mee te spelen LQ2BDS is mijn linkcode.
Gr,Rutger
Wat wil je zoal doen in Pokémon?

• megaDUDE2020
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 01-01 22:39
palafin level up

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Als het je puur om de evolutie gaat, die kan je ook vangen in een 5*-raid

• Linksquest
Nice, die had ik in Sword als mijn begin Pokémon, vond hem toen al erg vet.

• G_Dragon
Linksquest schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 09:54:
[...]

Nice, die had ik in Sword als mijn begin Pokémon, vond hem toen al erg vet.
Do you want one? Kan wel even een ei voor je maken

• G_Dragon

Inmiddels twee boxen vol eieren van ScorBunny voor de liefhebber..

• alexhooven
Ben ondertussen alweer gestopt met spelen. Merk dat ik weinig meer te doen heb na de story. Ik mis een beetje daily/weekly dingen om te doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Linksquest
Heb de game voor nu ook even aan de kant gelegd, nu ik het verhaal enzo uitgespeeld heb, ook mijn vrouw en dochter doen er niks meer mee. Heel raar maar alle 3 hebben toch liever Sword en Shield (main game, DLC vonden we ook minder)

• G_Dragon
Oke maar dan weten jullie dat ik er genoeg heb om eventueel te ruilen, ik had het spel ook echt alleen maar weer opgezet voor die speciale Cinderace tera raid. Maar wel gelijk eieren gemaakt omdat het spel wederom lekker weg speelde en ik zo misschien mensen die de raid niet konden spelen blij kan maken met een Scorbunny.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-06 16:34
Linksquest schreef op zondag 1 januari 2023 @ 10:28:
Heb de game voor nu ook even aan de kant gelegd, nu ik het verhaal enzo uitgespeeld heb, ook mijn vrouw en dochter doen er niks meer mee. Heel raar maar alle 3 hebben toch liever Sword en Shield (main game, DLC vonden we ook minder)
Inderdaad ik ook Sword & Shield bevielen mij stukken beter, ik ben zelfs gestopt tijdens verhaal nog.
Het hele vrijheid kijk maar wat je doet en wanneer staat mij niet aan, ja je kan van gym naar gym lopen maar je moet toch trainen etc(Dus je moet wel die wereld inlopen).

Ik heb dan toch liever iets minder vrijheid(En misschien iets minder groot), zoals Sword/Shield en iets meer structuur erin ofzo dan dit.

• G_Dragon
Linksquest schreef op zondag 1 januari 2023 @ 10:28:
Carlos0_0 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 09:45:
[...]

Inderdaad ik ook Sword & Shield bevielen mij stukken beter, ik ben zelfs gestopt tijdens verhaal nog.
Het hele vrijheid kijk maar wat je doet en wanneer staat mij niet aan, ja je kan van gym naar gym lopen maar je moet toch trainen etc(Dus je moet wel die wereld inlopen).

Ik heb dan toch liever iets minder vrijheid(En misschien iets minder groot), zoals Sword/Shield en iets meer structuur erin ofzo dan dit.
Wel grappig om de verschillende meningen te lezen, want mijn vriendin en ik denken er juist compleet anders over want spelen veel liever Scarlet en Violet door de vrijheid en een levendige wereld.

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Carlos0_0 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 09:45:
[...]

Hetzelfde hier. Al weken niet meer aangeraakt en voel ook niet langer de urge om het opnieuw op te pakken. Op zich is de wereld zelf ontdekken nog wel oké, maar doe dan dynamische levels. Nu ben je vrij... maar toch ook weer niet want je gaat niet met je level 15 mons een gym van level 40 aankunnen.

Los daarvan, zijn er nog een paar andere dingen die me "storen". De steden zijn bijvoorbeeld echt lame. Vroeger praatte ik met elk character om te kijken of ze me iets gaven of interessante hints dropten wat betreft het verhaal, maar nu zijn steden gewoon shops. Met fucking sandwiches, die je al dan niet zelf kan maken. Serieus... :F Het is dat mijn screen protector mat is, want anders zag ik in de reflectie mezelf een vlaggetje door een virtueel broodje prikken 8)7

De raids dan, tja, die zijn best buggy en, meer persoonlijk, maar dat hele terastylizen, mmm, ik weet het niet. Blijf het ook jammer vinden dat ze al na twee weken met exclusieve Pokémon in raids komen, terwijl je gewoon nog niet ver genoeg in het verhaal zit om er aan deel te nemen. Geef mensen wat tijd en vooral, zie dat deze raids degelijk werken.

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-06 16:34
RangedNeedles schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:30:
[...]

Hetzelfde hier. Al weken niet meer aangeraakt en voel ook niet langer de urge om het opnieuw op te pakken. Op zich is de wereld zelf ontdekken nog wel oké, maar doe dan dynamische levels. Nu ben je vrij... maar toch ook weer niet want je gaat niet met je level 15 mons een gym van level 40 aankunnen.

Los daarvan, zijn er nog een paar andere dingen die me "storen". De steden zijn bijvoorbeeld echt lame. Vroeger praatte ik met elk character om te kijken of ze me iets gaven of interessante hints dropten wat betreft het verhaal, maar nu zijn steden gewoon shops. Met fucking sandwiches, die je al dan niet zelf kan maken. Serieus... :F Het is dat mijn screen protector mat is, want anders zag ik in de reflectie mezelf een vlaggetje door een virtueel broodje prikken 8)7

De raids dan, tja, die zijn best buggy en, meer persoonlijk, maar dat hele terastylizen, mmm, ik weet het niet. Blijf het ook jammer vinden dat ze al na twee weken met exclusieve Pokémon in raids komen, terwijl je gewoon nog niet ver genoeg in het verhaal zit om er aan deel te nemen. Geef mensen wat tijd en vooral, zie dat deze raids degelijk werken.
Klopt idd over die grote stad waar toen was is idd best lame, en de poppetjes ook waar ik ook vroeger elk huis etc in ging om met elk poppetje te praten(Winkeltjes ook saai).
De Raids tja daar kan ik snappen je aan kan storen, al boeien die mij niet zoveel. bij Sword en Shield ook niet veel gedaan.
Ik heb zelf al iets van de wereld vind ik niet leuk, ook die op zich vrijheid niet het is te veel en te groot. ik heb geen drang van ik moet trainen etc.
Dat had ik met oude delen wel en heerlijk door gras wandelen, tig keer een ratata verslaan om maar eens beter te worden (Al die vervelende trainers doen heerlijk :9 ).

Het is gewoon echt saai en de shops en steden en poppetjes niet leuk, hoop dat ze Gold & Silver nog eens remake van Let's Go eventueel doen(Of een gewone remake mag ook).

• Linksquest
G_Dragon schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 09:52:
[...]

[...]

Wel grappig om de verschillende meningen te lezen, want mijn vriendin en ik denken er juist compleet anders over want spelen veel liever Scarlet en Violet door de vrijheid en een levendige wereld.
Gelukkig verschillend de smaken een beetje, wat ik soms ook vind, is iets te veel gepraat in het spel, dat ik soms maar duur klik en het niet meer lees, en vaak dat onderbreken in gevechten met praten vind ik irritant.

• G_Dragon
Linksquest schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:47:
[...]

Gelukkig verschillend de smaken een beetje, wat ik soms ook vind, is iets te veel gepraat in het spel, dat ik soms maar duur klik en het niet meer lees, en vaak dat onderbreken in gevechten met praten vind ik irritant.
Hier ben ik het helemaal met je eens!

De verbeterpuntjes die ik zelf graag zou willen zien in het volgende Pokémon spellen zijn toch wel (kan me zo niet meer bedenken, maar zal er vast een paar vergeten):
  • De gevechten met de trainers, want ze gebruiken geen items terwijl ze dat wel deden in de vorige games en hebben door alle jaren heen nog steeds geen volle party aan Pokémons.
  • Een optie om die irritante Exp-share uit te zetten zodat niet iedereen verplicht is om hem te gebruiken, want trainen is hierdoor verleden tijd waardoor je zo door het spel heen wandelt.

• Linksquest
Dat klopt inderdaad, dat Exp-share zou een optie moeten zijn, zoals bij X en Y dat was op de 3DS, daar kon je het namelijk aan of uit zetten.

• Seal64
  • Laatst online: 02-06 11:35
G_Dragon schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:09:
Oke maar dan weten jullie dat ik er genoeg heb om eventueel te ruilen, ik had het spel ook echt alleen maar weer opgezet voor die speciale Cinderace tera raid. Maar wel gelijk eieren gemaakt omdat het spel wederom lekker weg speelde en ik zo misschien mensen die de raid niet konden spelen blij kan maken met een Scorbunny.
Als je er nog eentje over hebt, dan houd ik me aanbevolen. Weet niet of je nog iets nodig hebt (heb zelf Violet en alle starters + Charmander).

• G_Dragon
Seal64 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:07:
[...]

Als je er nog eentje over hebt, dan houd ik me aanbevolen. Weet niet of je nog iets nodig hebt (heb zelf Violet en alle starters + Charmander).
Ik heb nog 2 volle boxen, je kan er zo een krijgen. Heb zelf niks nodig omdat ik de Pokédex al compleet heb :), wanneer wil je ruilen?

• Seal64
G_Dragon schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:10:
[...]

Ik heb nog 2 volle boxen, je kan er zo een krijgen. Heb zelf niks nodig omdat ik de Pokédex al compleet heb :), wanneer wil je ruilen?
Ben nu online 😋

• G_Dragon
Zal de game even opstarten, ik gebruik linkcode: 1601 (ID Olivia) altijd.

• Seal64
G_Dragon schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:16:
[...]

Zal de game even opstarten, ik gebruik linkcode: 1601 (ID Olivia) altijd.
Ik gebruik ID John in-game.

• G_Dragon
Seal64 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 21:19:
[...]

Ik gebruik ID John in-game.
Nog wat nodig als touch-trade voor je Pokédex?

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee