• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

G_Dragon schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:19:
[...]

Nog niet gebruikt, maar er was net 1 ei *O*
Egg Power is wel een must hoor, je krijgt dan zo binnen een minuut of 2 al 5+ eieren. De goedkoopste Egg Power lv. 2 sandwich is Butter + Peanut Butter + Banana :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Speelt het op de tv trouwens echt beter dan in Handheld?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14:15
Mars18 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 08:36:
Ik merk dat het op Handheld beter speelt dan op een groot scherm.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 15:19
Niet best. Ik heb deze game nog in het plastic zitten als cadeau voor mn vriendin voor Sinterklaas. Nu is zij niet zo gevoelig voor graphics en performance. Is de game in de basis wel leuk? De vorige pokémon games vond ze erg leuk om te spelen (shield en shining pearl).

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 24-11-2022 08:55 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 15:19
Mars18 schreef op donderdag 24 november 2022 @ 08:36:
Wat ik van digital foundry begrijp is dat Handheld er beter uit ziet. De resolutie is lager, maar het scherm ook veel kleiner. Daarnaast ziet 720p er in Handheld altijd beter uit dan op de tv, omdat de Handheld een 720p scherm heeft (pixel perfectie). Kan me voorstellen dat de sub 1080p in docked mode op een 55-65" 4K scherm niet om aan te gluren is.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15:04
Hulleman schreef op donderdag 24 november 2022 @ 08:52:
Niet best. Ik heb deze game nog in het plastic zitten als cadeau voor mn vriendin voor Sinterklaas. Nu is zij niet zo gevoelig voor graphics en performance. Is de game in de basis wel leuk? De vorige pokémon games vond ze erg leuk om te spelen (shield en shining pearl).
Ik zou me niet zo druk maken over wat 'reviewers' en 'critici' zeggen. Een eigen smaak ontwikkelen is veel leuker en minder geven om wat men denkt. Speel het zelf en kijk of leuk is, ik geniet er in ieder geval van! Dat geld denk ik voor de meesten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Locolau schreef op donderdag 24 november 2022 @ 10:17:
[...]

Ik zou me niet zo druk maken over wat 'reviewers' en 'critici' zeggen. Een eigen smaak ontwikkelen is veel leuker en minder geven om wat men denkt. Speel het zelf en kijk of leuk is, ik geniet er in ieder geval van! Dat geld denk ik voor de meesten...
Klopt, maar potverdorie wat was het fijn geweest als het spel in ieder geval soepel liep, want dan waren het gewoon écht goede games geweest. Nu zullen er toch mensen zijn die spijt hebben van hun aankoop of vinden dat ze de "luiheid" (volgens mij eerder verkeerde prioriteit en langere termijn strategie) van GameFreak steunen als ze de games kopen.

@Hulleman er is meer te doen dan in de door jouw genoemde spellen en wat mij betreft is het verhaal ook een stuk beter. Komt wel goed dus :)

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:13
Oh wauw. Er zit dus echt een verschil tussen Arceus en S/V.
Je ziet veel filmpjes als vergelijk met BotW. Maar zelfs vergeleken met Arceus is het ruk.
Wat veel toch verwachtten dat Arceus de Beta test van S/V zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:54
Mijn Pokédex na 47 uur spelen met 7 van de 8 gyms, 5/5 van de path of legends, 0 van de 5 starfall street. Geen idee hoeveel er daadwerkelijk zijn, maar het gaat lekker met verzamelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/am_xsiTWahKi0rugEJ0eQS3AnCI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XGo9vrqzHMZ0Vygi0n1gZgUP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 24-11-2022 14:26 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:10

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Goed bezig, heb pas 2 gyms gedaan.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Headozz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:01
Netjes, ik zit op 273 caught en 318 seen. Alle gymbadges en titans gedaan, nu nog 2 starfall bases.
Dacht iets van 38 uur.

Gisteren mijn eerste shiny tegengekomen en was blij dat ik gespot had.. Zat onder een boom dus in de schaduw waardoor de kleur ook al niet helemaal klopte.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D-xc65hhUYbl7wT6mkRV__c-4OY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sq4zgJbgEH8vVeHKixYeSkKW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Mijn eerste shiny na 2 uur hunten _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OByFufzdAMdB-DUghJfqu567SWs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V0qYw3EqAWSf9ruJmnEQjKgv.jpg?f=fotoalbum_large

Edit:

Ik vind de Pokédex wel heel makkelijk in deze game!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ITUx14riPFj8QncgbUDrXacmWsw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/osVuGkFdh0qjs1jHAJIpNwyO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door G_Dragon op 24-11-2022 20:29 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BUPeCPzitA4rO8oojNSu4Ol_Uc0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KCefOjKO4BPxjRvDC5j2qvUU.png?f=user_large

Dit weekend Tera-Eevee Raids event!

Je kunt alle Tera-Types Eevee krijgen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Sir_Lion schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 09:59:
[Afbeelding]

Dit weekend Tera-Eevee Raids event!

Je kunt alle Tera-Types Eevee krijgen nu.
Gaat lekker hier, inmiddels al meer dan 20 gedaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

G_Dragon schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 15:27:
[...]

Gaat lekker hier, inmiddels al meer dan 20 gedaan!
Wat is het verschil tussen die Eevees dan? Heb het idee dat ik elke keer dezelfde vang. (Pokemon noob hier, maar wel 8 gyms, 5 ttitans en 3 star bases inmiddels gedaan haha)

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Mauz1978 schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 16:24:
[...]

Wat is het verschil tussen die Eevees dan? Heb het idee dat ik elke keer dezelfde vang. (Pokemon noob hier, maar wel 8 gyms, 5 ttitans en 3 star bases inmiddels gedaan haha)
Hun tera type veranderd telkens en ja soms hebt je dezelfde, het gaat mij ook vooral om de rewards die je ontvangt van zo'n raid. Zoals die Xp candy's zijn handig voor het vullen van de Pokédex en de nuggets/stardust zijn handig voor geld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tvszLUpUCJ4949SSIsua3TEEtzc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZvHZhUlUCdMTo7iYEhaGlDw2.jpg?f=fotoalbum_large

Je bent een stuk verder dan mij in het verhaal, ik moet nog 1 gym doen, heb nog geen Team Star dingen gedaan en wel alle titans verslagen.

[ Voor 34% gewijzigd door G_Dragon op 25-11-2022 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 31-07 13:33
Heb zo een teracdeerling ( ghost) verslagen en gevangen is die dan sterker?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CiouzU-Ahhv5Waey5tGGXumHrHI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uMYVcGaFhsecukOjKGAuw72Q.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb geen keus meer, moet nu wel verder met de story! Ik merk persoonlijk dat ik die vrijheid veel te leuk vind en daarom echt totaal afgeleid word van het verhaal.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bp6GuMjrhZd0BVjR1jPbf5ieyXo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g1eWOC2fIEzGnSLjRDlPUsgz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

ronalnilson schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 22:51:
Heb zo een teracdeerling ( ghost) verslagen en gevangen is die dan sterker?
Weet niet hoe diep je in Pokémon stats wil duiken, maar Pokémon uit raids hebben (iets) betere stat punten vanwege hun hogere Individual Values. Dat gaat om 1-15 op punten op lv 50 ongeveer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

G_Dragon schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 00:38:
[Afbeelding]

Ik heb geen keus meer, moet nu wel verder met de story! Ik merk persoonlijk dat ik die vrijheid veel te leuk vind en daarom echt totaal afgeleid word van het verhaal.

[Afbeelding]
Hah, dat is wel toewijding hoor. Welke twee mis je nu dan? Je zou ze allemaal al via traden hebben moeten kunnen krijgen lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

G_Dragon schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 00:38:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je gaat lekker, ik heb nu 3 titens gedaan, 1 star en 3 gyms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headozz
Migrator schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 08:10:
[...]

Weet niet hoe diep je in Pokémon stats wil duiken, maar Pokémon uit raids hebben (iets) betere stat punten vanwege hun hogere Individual Values. Dat gaat om 1-15 op punten op lv 50 ongeveer.
Na de verhaallijn kan je in je pokebox bij benadering ook zien wat de IV stats zijn van je pokemon aan de hand van een beschrijving. Best = 31 wat het hoogste is. Een aantal 5 starraid eevee's gedan en deze hebben allemaal 4 stats op best staan.

Ondertussen alle verhaallijnen uitgespeeld, nu de pokedex nog vullen. Zonder te traden op 301 / 358

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Even wat anders:
YouTube: HOW POKEMON FANS REACTED TO SCARLET/VIOLET!

Goede sketch van Keef, klopt van begin tot eind 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headozz
zojuist een garchomp 5 star(dark) terra raid solo gedaan nadat hij online faalde.. 2 keer solo gefaald, wat aanpassingen gedaan en toen terwijl de tijd eigenlijk al op was mocht ik gelukkig nog de finishing move doen :9 .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Migrator schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 08:11:
[...]

Hah, dat is wel toewijding hoor. Welke twee mis je nu dan? Je zou ze allemaal al via traden hebben moeten kunnen krijgen lijkt me.
Ik moet er wel bij vermelden dat we hier beiden de hele week thuis zaten met covid en veel klachten, daardoor ook veel heb gespeeld om de tijd te doden.

Ik mis de twee main legends van de game Miradon en Koraidon, alleen dat kan pas in of na postgame. Dan ruilen mijn vriendin ik ze eenmalig heen en weer voor dex registratie. De Pokédex voltooien vind ik zelf altijd een van de aller mooiste dingen die er is in een Pokémon game :)

[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 26-11-2022 11:36 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
We did it again! En dat voor de laatste gym oeps..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cszfou-s3WrBSFlrKL6qbuZaEGE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hazbVEStyoH0nznaxh0cOIVJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AcSOeLPl8SvoBcqaJuFj13Ev8_I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UwtmWpmAlD7w1FMwmNbkiVeR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S0WmLLFrfLuJeftz6ovHNEHL5z8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aWWn3Md6ZRoU04goqLXcQ4Uu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuzzy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 17:32
Ik moet zeggen dat ik de game in algemene zin best goed vind. De open wereld is leuk om te verkennen maar soms wel wat leeg. Dat je de volgorde zelf kan kiezen is leuk bedacht maar werkt niet als de levels/teams niet schalen. Elke keer moet ik weer dat plaatje erbij pakken om te zien wat nou ook alweer de volgorde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
wuzzy schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 22:47:
Ik moet zeggen dat ik de game in algemene zin best goed vind. De open wereld is leuk om te verkennen maar soms wel wat leeg. Dat je de volgorde zelf kan kiezen is leuk bedacht maar werkt niet als de levels/teams niet schalen. Elke keer moet ik weer dat plaatje erbij pakken om te zien wat nou ook alweer de volgorde is.
Eens. Ik heb vandaag de laatste gym verslagen, wat voor mij de bug gym was :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Nice! Kan je je eigen game compleet maken zonder dat je de tegenpool nodig hebt dmv ruilen?

Ik heb zojuist alle roads voltooid en ga nu de endgame in als Pokemon Champion richting de krater. Ik vind het zo’n geweldige game. De pokemons hiervoor kwam ik nooit in en liet ik bij level 20 of zo liggen. Maar nu je je eigen weg kan gaan is het exploreren voor mij erg leuk, waardoor je ook sterker wordt door pokemon te vangen (inmiddels zo’n 250) en vanalles te battlen. Sommige matches zijn echt moeilijk die ik 3 keer opnieuw moet doen, en dan geeft het veel voldoening wanneer je het haalt, zeker als je echt door taktiek wint, zoals een U-turn skill richting eentje die klappen kan vangen (ik kijk zo min mogelijk youtube en ken 3/4 van de Pokemon niet, daarom is U-turn voor mij zo’n goeie skill om te zien tegen wat voor type ik ga spelen haha)…

Ook de academie waar je daadwerkelijk van alles leert over de game en mechanics is super uitgevoerd (al duren de laadtijden wat lang).

[ Voor 10% gewijzigd door Mauz1978 op 27-11-2022 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ben gisteren even moeten stoppen, werd misselijk van het haperen. Het level met de zonnebloemen liep zo slecht dat alles op 5 frames begon te lopen. Man wat zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbdie
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 11:59
Het schijnt te helpen als je de game van je SD kaart naar je Switch overzet. Ik heb dit al voordat ik begon gedaan en moet zeggen dat ik niet heel veel last heb van haperingen etc. Performance blijft natuurlijk wat stroefjes (vooral ik in de steden inderdaad) maar vind het prima te spelen.

Wel jammer dat het een duidelijke stap achteruit is ten opzichte van Arceus. Qua gameplay hebben ze daarentegen wel mooie toevoegingen in kunnen passen. Als de game wat meer gepolijst was, was het echt een héle goede game. Misschien wel de beste Pokemon tot nu toe. Maar al met al vermaak ik me er nu ook prima mee. Al blijft het jammer natuurlijk dat het potentieel er niet helemaal is uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Robbdie schreef op zondag 27 november 2022 @ 11:35:
Het schijnt te helpen als je de game van je SD kaart naar je Switch overzet. Ik heb dit al voordat ik begon gedaan en moet zeggen dat ik niet heel veel last heb van haperingen etc. Performance blijft natuurlijk wat stroefjes (vooral ik in de steden inderdaad) maar vind het prima te spelen.

Wel jammer dat het een duidelijke stap achteruit is ten opzichte van Arceus. Qua gameplay hebben ze daarentegen wel mooie toevoegingen in kunnen passen. Als de game wat meer gepolijst was, was het echt een héle goede game. Misschien wel de beste Pokemon tot nu toe. Maar al met al vermaak ik me er nu ook prima mee. Al blijft het jammer natuurlijk dat het potentieel er niet helemaal is uitgehaald.
Je bedoeld de game niet van de card afspelen maar van de console zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
Zojuist story uitgespeeld. Heb alle “main” dingen gedaan nu. Nu kwestie van Pokémon vangen. Meestal haal ik voor t einde daarvan af. Eerst ff de wereld opnieuw bekijken

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Hier ook helemaal uitgespeeld. Enige wat rest is nog zo’n 150 pokemon te vangen. Fantastische game(play), ondanks de grafische beperkingen.

Kan je je pokedex van je eigen game helemaal vol krijgen, of heb je altijd de mirror game hiervoor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:04
Linksquest schreef op zondag 27 november 2022 @ 11:56:
[...]

Je bedoeld de game niet van de card afspelen maar van de console zelf?
Dit wordt inderdaad bedoeld. Vanaf het interne geheugen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Mauz1978 schreef op zondag 27 november 2022 @ 09:52:
[...]

Nice! Kan je je eigen game compleet maken zonder dat je de tegenpool nodig hebt dmv ruilen?

Ik heb zojuist alle roads voltooid en ga nu de endgame in als Pokemon Champion richting de krater. Ik vind het zo’n geweldige game. De pokemons hiervoor kwam ik nooit in en liet ik bij level 20 of zo liggen. Maar nu je je eigen weg kan gaan is het exploreren voor mij erg leuk, waardoor je ook sterker wordt door pokemon te vangen (inmiddels zo’n 250) en vanalles te battlen. Sommige matches zijn echt moeilijk die ik 3 keer opnieuw moet doen, en dan geeft het veel voldoening wanneer je het haalt, zeker als je echt door taktiek wint, zoals een U-turn skill richting eentje die klappen kan vangen (ik kijk zo min mogelijk youtube en ken 3/4 van de Pokemon niet, daarom is U-turn voor mij zo’n goeie skill om te zien tegen wat voor type ik ga spelen haha)…

Ook de academie waar je daadwerkelijk van alles leert over de game en mechanics is super uitgevoerd (al duren de laadtijden wat lang).
Officiëel gezien kan je pas je Pokédex compleet maken wanneer je de postgame hebt uitgespeeld en dan iemand vind die dan een touch trade wil doen voor de Pokédex, zodat hun Legendary van het ander spel op je Pokédex komt. Maar ik zit in een paar Discord groepen waar ik bij de vorige games een aantal mensen heb geholpen en nu wouden ze mij graag helpen om dit mogelijk te maken, aangezien het wel erg uniek is dat iemand zijn Pokédex compleet maakt voor de postgame.
Mauz1978 schreef op zondag 27 november 2022 @ 18:03:
Hier ook helemaal uitgespeeld. Enige wat rest is nog zo’n 150 pokemon te vangen. Fantastische game(play), ondanks de grafische beperkingen.

Kan je je pokedex van je eigen game helemaal vol krijgen, of heb je altijd de mirror game hiervoor nodig?
Hiervoor heb je de mirror game nodig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headozz
Je kan je Koraidon/Miraidon die je in het begin gekregen hebt gebruiken om te battlen. Je kan in de postgame nog een extra Koraidon/Miraidon vangen om te ruilen tegen legendary van de andere versie. Ik heb nu 2 Koraidon, zag wel dat de ene teratype fighting is en de andere dragon.

Ik moet voor de pokedex alle violet paradox en nog een aantal version exclusives.

Gisteren nog wel een 5 star palafin raid gesolo-ed waar een 5 perfect IV palafin uit kwam. De story gedaan zonder water pokemon maar wat is dit ding een beest zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Nu ik de storyline van mijn Violet uit heb dit topic ook maar eens volgen. :) Nu aan de dex aan het werken voor de shiny charm. Gelukkig Koraidon al kunnen touch traden en heb alle area zero exclusives uit Scarlet ook al gehad inclusief 2 eggs voor de starters die ik miste. Dat scheelt weer iets.

Edit: wel begrepen dat de co-op mode nog niet lekker werkt tussen 2 verschillende versies. Hopelijk kan dit snel opgelost worden om het shiny hunten bij elkaar mogelijk te maken.

[ Voor 23% gewijzigd door Autofan1985 op 28-11-2022 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
wuzzy schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 22:47:
Heb desondanks niet de gebruikelijke volgorde bewandeld, alleen kwam ik daar pas achter toen ik met L55 pokies bij een gym aan kwam met L20's. :) Maar los van dat je wat extra moet levelen is het prima mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ik heb zelf geen volgorde opgezocht of aangehouden, maar op goed geluk een challenge begonnen. Alleen de fightingTeam Star base was te lastig in eerste instantie. Verder ook niet zelf enorm overleveled geweest daardoor overigens, ook wel zo fijn :)

Gisteren de 300 gepasseerd in mijn dex, en kan binnenkort alle Violet Paradoxes + Miraidon van een vriend krijgen, dus dan gaat het rap.

[ Voor 22% gewijzigd door Migrator op 28-11-2022 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Autofan1985 schreef op maandag 28 november 2022 @ 10:29:
Nu ik de storyline van mijn Violet uit heb dit topic ook maar eens volgen. :) Nu aan de dex aan het werken voor de shiny charm. Gelukkig Koraidon al kunnen touch traden en heb alle area zero exclusives uit Scarlet ook al gehad inclusief 2 eggs voor de starters die ik miste. Dat scheelt weer iets.

Edit: wel begrepen dat de co-op mode nog niet lekker werkt tussen 2 verschillende versies. Hopelijk kan dit snel opgelost worden om het shiny hunten bij elkaar mogelijk te maken.
Wij hadden thuis geen enkele problemen tussen Scarlet en Violet :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
G_Dragon schreef op maandag 28 november 2022 @ 11:22:
[...]

Wij hadden thuis geen enkele problemen tussen Scarlet en Violet :D
Ah, dat is positief! Heb er 2 het zien proberen en die kregen onderling compleet andere spawns. Waar de host de Violet exclusive Paradoxes kreeg zag de ander op Scarlet die juist niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Autofan1985 schreef op maandag 28 november 2022 @ 11:26:
[...]

Ah, dat is positief! Heb er 2 het zien proberen en die kregen onderling compleet andere spawns. Waar de host de Violet exclusive Paradoxes kreeg zag de ander op Scarlet die juist niet.
Ja dit klopt ook want dit is juist de bedoeling, vind het zelf wel super handig gedaan!
Als jij als Violet speler een Scarlet speler joined en je wil graag Exclusives vangen dan moet de Scarlet speler ze eerst voor je laten spawnen, dit werkt trouwens ook andersom. Hierdoor hoef je geen 2 verschillende werelden te joinen en kan je alles in een wereld vangen wanneer je elkaar bent gejoined.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
G_Dragon schreef op maandag 28 november 2022 @ 11:31:
[...]

Ja dit klopt ook want dit is juist de bedoeling, vind het zelf wel super handig gedaan!
Als jij als Violet speler een Scarlet speler joined en je wil graag Exclusives vangen dan moet de Scarlet speler ze eerst voor je laten spawnen, dit werkt trouwens ook andersom. Hierdoor hoef je geen 2 verschillende werelden te joinen en kan je alles in een wereld vangen wanneer je elkaar bent gejoined.
Ah, dus je moet echt bij elkaar blijven om de exclusives voor elkaar te laten spawnen zeg maar? Lijkt me inderdaad wel het hele idee achter co-op, dus op zich klinkt dat logisch. Vraag me alleen wel af hoe dit dan in zijn werk gaat met shiny hunten. Shiny spawnt dan voor iedereen die gejoined is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Autofan1985 schreef op maandag 28 november 2022 @ 11:34:
[...]

Ah, dus je moet echt bij elkaar blijven om de exclusives voor elkaar te laten spawnen zeg maar? Lijkt me inderdaad wel het hele idee achter co-op, dus op zich klinkt dat logisch. Vraag me alleen wel af hoe dit dan in zijn werk gaat met shiny hunten. Shiny spawnt dan voor iedereen die gejoined is?
Ja alleen ik zou de speler die de Pokémon's moet laten spawnen wel iets vooruit laten lopen, om het risico te verminderen dat de game ook jou exclusives laat spawnen. Shiny hunten zou ik alleen doen als ik iets mag zeggen, want de shiny spawnt niet voor iedereen. De gene die hemt vangt heeft hem en de andere speler loopt dan die shiny Pokémon mis.

Op mijn Pokédex staat dat ik er tegen 5 heb gevochten, nou ik heb er serieus maar 1 gezien/gevangen :X

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 28-11-2022 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
G_Dragon schreef op maandag 28 november 2022 @ 11:38:
[...]

Ja alleen ik zou de speler die de Pokémon's moet laten spawnen wel iets vooruit laten lopen, om het risico te verminderen dat de game ook jou exclusives laat spawnen. Shiny hunten zou ik alleen doen als ik iets mag zeggen, want de shiny spawnt niet voor iedereen. De gene die hemt vangt heeft hem en de andere speler loopt dan die shiny Pokémon mis.

Op mijn Pokédex staat dat ik er tegen 5 heb gevochten, nou ik heb er serieus maar 1 gezien/gevangen :X
Ah, bedankt. Juist co-op shiny hunten leek me wel leuk, maar exclusives uit de andere versie kan je dus alleen krijgen door de naar jou getrade versie te breeden. Jammer dat het co-op shiny hunten dus eigenlijk geen optie blijkt te zijn. Mijn Pokedex geeft nog een maagdelijke 0 aan overigens, terwijl ik echt wel rondkijk als ik over de map loop. Maar heb daarentegen ook de charm nog niet uiteraard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ook al zou de shiny voor iedereen spawnen (ik dacht zelf dat dit het geval was, maar goed), dan kan alsnog maar één persoon hem vangen toch? Ik heb in co-op geen enkele mogelijkheid gehad de Pokémon te encounteren die mijn vriend op dat moment al aan het bevechten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onyxio
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-06-2024
Fijne game. Wij zijn alleen nog niet erg ver in het spel, mijn zoontje wil alleen maar Pokémon vangen en geen gyms vechten of challenges uitvoeren.

Hij vertelde me gisteren dat hij een "grijze" Psyduck heeft gevangen die sterretjes geeft.
"Ah! Shiny! Jij hebt geluk! Shinies zijn erg zeldzaam!"
Hij helemaal blij. :')

(Ik had niet eens in de gaten dat het shiny was, want in ons party overzicht is de shiny Psyduck gewoon in zijn normale gele kleur).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Autofan1985
Onyxio schreef op maandag 28 november 2022 @ 15:10:
(Ik had niet eens in de gaten dat het shiny was, want in ons party overzicht is de shiny Psyduck gewoon in zijn normale gele kleur).
Ah, dat hebben ze dus niet over genomen uit PLA, maar gewoon lekker onzichtbaar gelaten zoals in SwSh. Jammer, want dit maakt het erg makkelijk om per ongeluk shinies te releasen. Daarom release ik in SwSh ook meestal via Home, daar is dit wel normaal zichtbaar. Tevens krijg je er dan gelijk multi-select om Pokémon te releasen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headozz
pff 6 star raids zijn wel van een hele andere orde tegenover 5 star raids.
een water tera Armarouge.. Kom tot halverwege en 1 keer tot driekwart
Moet ik toch iets meer coverage over meerdere typings hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Zeker bij die 6 sterren raids zitten er ook nasty tera typings tussen. Zo hadden een streamer die ik volg laatst een Electric tera Gengar met Levitate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Bereiden jullie je voor op de raids van komend weekend? Ik zie overal builds verschijnen, maar ik heb de mainline story nog niet eens uit. Toch wil ik wel 'n Charizard Dragon tera type :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headozz
RangedNeedles schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:09:
Bereiden jullie je voor op de raids van komend weekend? Ik zie overal builds verschijnen, maar ik heb de mainline story nog niet eens uit. Toch wil ik wel 'n Charizard Dragon tera type :P
Ik ga hem proberen ja. Gister mijn wilde tera gevangen Azumarill gebottlecapped en volgepropt met prestatie verhogende substanties (attack en hp) en snoepjes voor lvl 100.

huidige moveset die ik nog even moet bekijken.
- belly drum
- play rough
- liquidation
- aquajet

Als iemand met violet een setje paradox pokemon met mij wil ruilen en evt een schone (geen EV's) Miraidon die je post game kan vangen tegen mijn Koraidon ben ik een blij man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Is Azumarill niet beter in Special Attack? Al is damage dealen sowieso niet zijn beste onderdeel trouwens. Is vooral defensief erg sterk. Maar Attack is idd beter i.c.m Belly Drum. Eventueel kan je nog Misty Terrain (TM139) erbij doen om zijn dragon attacks wat te minderen (op anderen, want fairy voelt dat sowieso niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkrim
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 15:40
Azumarill is beter in physical doormiddel van de Huge Power ability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Monkrim schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:52:
Azumarill is beter in physical doormiddel van de Huge Power ability.
Snap ik, maar neem aan dat je voor Charizard juist Sap Sipper wil om niet weg geblazen te worden door een Solar Beam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headozz
Is de moveset van de Charizards al bekend dan? Volgens mij alleen speculaties. In de eerste paar uur zal er vast wel al een ideale strategie bekend worden.

Voor Sap Sipper (hidden ability) heb je een ability patch nodig. Die heb ik nog niet en kan je voor zover ik weet ook niet kopen. Kan een reward zijn van 6-star raids.
Met ability capsules switch je alleen tussen de gewone abilities indien de pokemon er meer dan 1 kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Headozz schreef op woensdag 30 november 2022 @ 09:34:
[...]

Ik ga hem proberen ja. Gister mijn wilde tera gevangen Azumarill gebottlecapped en volgepropt met prestatie verhogende substanties (attack en hp) en snoepjes voor lvl 100.

huidige moveset die ik nog even moet bekijken.
- belly drum
- play rough
- liquidation
- aquajet

Als iemand met violet een setje paradox pokemon met mij wil ruilen en evt een schone (geen EV's) Miraidon die je post game kan vangen tegen mijn Koraidon ben ik een blij man.
Pff, damn. Zijn die bottlecaps wat makkelijk en oneindig te krijgen eigenlijk? Of "moet" je ze verspillen aan 'n Azumarill voor deze tera raid? Ik ga zien aan wat ik nog geraak op dit punt in het spel, maar anders zal ik toch vooral moeten rekenen op de andere drie mensen en wat lopen cheeren 8)7

Wat mij betreft, hadden ze deze 7* raid wel nog wat verder in de toekomst mogen leggen. Niet iedereen heeft de tijd om op twee weken tientallen uren in dit spel te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Headozz schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:03:
Is de moveset van de Charizards al bekend dan? Volgens mij alleen speculaties. In de eerste paar uur zal er vast wel al een ideale strategie bekend worden.

Voor Sap Sipper (hidden ability) heb je een ability patch nodig. Die heb ik nog niet en kan je voor zover ik weet ook niet kopen. Kan een reward zijn van 6-star raids.
Met ability capsules switch je alleen tussen de gewone abilities indien de pokemon er meer dan 1 kan hebben.
Ability patches zijn idd een 6-star raid reward. Heb er zelf 1 volgens mij door een 6-star van iemand anders te joinen aangezien ik zelf ook pas net de storyline heb uitgespeeld.
RangedNeedles schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:04:
Wat mij betreft, hadden ze deze 7* raid wel nog wat verder in de toekomst mogen leggen. Niet iedereen heeft de tijd om op twee weken tientallen uren in dit spel te steken.
Dat ben ik zeker met je eens inderdaad. Ik zal er ook nog wel een kluif aan krijgen om hier wat voor op te bouwen.

[ Voor 21% gewijzigd door Autofan1985 op 30-11-2022 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkrim
ja bij nader inzien is sap sipper voor specifiek dat doel veel beter. Heb je in ieder geval een inmunity + atk boost. De ability patch werkt volgens mij niet voor hidden abilities.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headozz
Bottle caps kan je kopen in de delibird store voor 20k per stuk (zo niet dan is het de chansey store)

edit: mogelijk pas nadat je bepaalde milestones hebt gehaald in de story

[ Voor 29% gewijzigd door Headozz op 30-11-2022 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Er zal toch nog wel een review op de frontpage komen?
Jammer dat het zo lang moet duren

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:59
Monkrim schreef op woensdag 30 november 2022 @ 10:06:
ja bij nader inzien is sap sipper voor specifiek dat doel veel beter. Heb je in ieder geval een inmunity + atk boost. De ability patch werkt volgens mij niet voor hidden abilities.
Ability Patch uit 6* Raids is specifiek om bij een hidden ability uit te komen.
Ability Capsules (die ook voor 100k te koop zijn mits ver genoeg in de story) switchen tussen 2 normale niet hidden abilities.

Sowieso verwacht ik bij een Charizard wel iets van Flamethrower/Sunny Day/Solar Beam/Flying type move/Dragon type Move/Boostmove zoals bij alle hogere Tera raids het geval meestal is.

Sowieso een Tauntmon met eventueel Screech/Metal sound altijd wel handig is, plus Pokemon die rain dance kunnen doen (helpt ook tegen een mogelijke Solar Beam in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Ik moet nog maar zien of alle status moves goed werken... Het zit er dik in dat een 7* Tera mon héél aggresief is in het nullifien van stat boosts en abilities aan jouw kant en het verwijderen van drops en andere negatieve effects aan eigen kant. Bij 5* Eevee werkte Belly Drum set up al amper.

Verder eens met dat dit event wel vroeg komt, heb redelijk fanatiek gespeeld maar zit echt nog niet goed voor het EV/IV trainen van allerlei mons die goed zijn voor raids.

[ Voor 5% gewijzigd door Migrator op 30-11-2022 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headozz
Migrator schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:43:
Verder eens met dat dit event wel vroeg komt, heb redelijk fanatiek gespeeld maar zit echt nog niet goed voor het EV/IV trainen van allerlei mons die goed zijn voor raids.
Over een paar weken komt ie nog een keer langs

https://scarletviolet.pok.../black_crystal_tera_raid/
Charizard with the Mightiest Mark will be appearing at black Tera Raid crystals during two time periods: first December 1–4, then again December 15–18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkrim
Akaendra schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:09:
[...]

Ability Patch uit 6* Raids is specifiek om bij een hidden ability uit te komen.
Ability Capsules (die ook voor 100k te koop zijn mits ver genoeg in de story) switchen tussen 2 normale niet hidden abilities.

Sowieso verwacht ik bij een Charizard wel iets van Flamethrower/Sunny Day/Solar Beam/Flying type move/Dragon type Move/Boostmove zoals bij alle hogere Tera raids het geval meestal is.

Sowieso een Tauntmon met eventueel Screech/Metal sound altijd wel handig is, plus Pokemon die rain dance kunnen doen (helpt ook tegen een mogelijke Solar Beam in ieder geval)
Dank voor de opheldering over de ability capsules. Denk dat ik de komende tijd wat 6star raids moet gaan farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Migrator schreef op woensdag 30 november 2022 @ 15:43:
Ik moet nog maar zien of alle status moves goed werken... Het zit er dik in dat een 7* Tera mon héél aggresief is in het nullifien van stat boosts en abilities aan jouw kant en het verwijderen van drops en andere negatieve effects aan eigen kant. Bij 5* Eevee werkte Belly Drum set up al amper.

Hmmm heb een Max ev/iv attack/Hp azumarill met huge power en belly drum op level 73. Dit weekend voelt wel erg snel. Denk dat ik over 2 weken klaar ervoor ben. Meer tips?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headozz
Ik had zo juist een raid van een 5 star gothitella of hoe dat beest heet. En die healde 2 keer nadat ik em ko sloeg.. zwaar irritant. iemand anders al eerder meegemaakt?

en nog 2 keer met een andere pokemon, tot nu toe alleen bij 5 star raids. Zal toch niet een update zijn zodat je mechanics cutscenes zoals shield up en down niet kan skippen?

[ Voor 33% gewijzigd door Headozz op 01-12-2022 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Headozz schreef op woensdag 30 november 2022 @ 21:21:
en nog 2 keer met een andere pokemon, tot nu toe alleen bij 5 star raids. Zal toch niet een update zijn zodat je mechanics cutscenes zoals shield up en down niet kan skippen?
Omdat raids real time (zouden) moeten zijn lijkt het me logisch dat je geen tijd moet kunnen winnen door een instelling. Healen lijkt me een move als Wish of Recover?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Vandaag is update v1.1.0 uit voor de games, met bug fixes en het toevoegen van de Ranked ladder:
Ver. 1.1.0 (Releasing December 1, 2022)
  • Season 1 of Ranked Battles will kick off, allowing you to enjoy Ranked Battles through the Battle Stadium.
    • Please check the in-game notice for more details about Ranked Battles Season 1.
  • An issue has been fixed that caused the music to not play correctly during the battles with the Elite Four and the Top Champion in the Victory Road path.
  • Other select bug fixes have been made.
We are aware that players may encounter issues that affect the games' performance. Our goal is always to give players a positive experience with our games, and we apologize for the inconvenience. We take the feedback from players seriously and are working on improvements to the games.
De officiële erkenning voor de performance issues is het minste wat ze kunnen doen, maar desondanks fijn om te hebben.

[ Voor 72% gewijzigd door Migrator op 01-12-2022 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headozz
Migrator schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:14:
[...]

Omdat raids real time (zouden) moeten zijn lijkt het me logisch dat je geen tijd moet kunnen winnen door een instelling. Healen lijkt me een move als Wish of Recover?
Het is geen move, want die zouden niet meer moeten werken als de healthbar helemaal leeg is.

Ik gebruikte een bellydrum Azumarill met shellbell als heal item, werkt vrij goed soms terug naar vol hp. Maar dus meerdere keren gehad dat als ik een pokemon van bijna vol hp in 1 keer neerhaal (health bar leeg) er ineens een sloot health terug kwam en dan shield up en alle debuffs werden geactiveerd.

En solo raids. Ook een 6 star garchomp die ik vanuit zijn shield neerhaalde kreeg weer health terug waarna het shield brak, maar moest daarna weer een paar attacks doen vanwege debuffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
nvm was al gepost :D

[ Voor 86% gewijzigd door G_Dragon op 01-12-2022 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Migrator schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:15:
Vandaag is update v1.1.0 uit voor de games, met bug fixes en het toevoegen van de Ranked ladder: [Twitter]

[...]

De officiële erkenning voor de performance issues is het minste wat ze kunnen doen, maar desondanks fijn om te hebben.
Kleine correctie op mezelf: komt ergens vannacht uit, terwijl het dan nog net 1 dec is in de VS :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Benieuwd of het dupliceren van items al gefixt is?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Zou best kunnen, is immers wel een redelijk exploitable bug. Maar het blijft gissen totdat de patch uit is, want GameFreak blijft zoals gewoonlijk lekker vaag in het benoemen van welke bugs er gefixt zijn.

Met code HAJ1ME0R1G1NAL kun je overigens momenteel wat sandwich ingrediënten krijgen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Met de code HAJ1ME0R1G1NAL kan je in Pokémon Scarlet en Violet ingrediënten krijgen voor het maken van sandwiches. De code kan ingevuld worden bij Mystery Gift through code!

Je krijgt de volgende items:

10 Peanut Butter
10 Prosciutto
10 Hamburger
10 Cream Cheese
10 Noodles
10 Rice

Oops, staat hieroven dus ook al :o

[ Voor 6% gewijzigd door Mauz1978 op 02-12-2022 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Alekz87 schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:19:
Benieuwd of het dupliceren van items al gefixt is?
Ja ik zag vanmorgen een video van Blaines dat hij fixed is tot op zekere hoogte.

Iedereen een beetje klaar voor de Charizard raid? _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 02-12-2022 08:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headozz
Wat ik lees online valt het best mee en is ie goed te solo-en.
Zie ook dat er meer mensen last hebben van het healen na ko.. Blijkt een bugje te zijn met de move play rouh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Headozz schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:33:
Zie ook dat er meer mensen last hebben van het healen na ko.. Blijkt een bugje te zijn met de move play rouh.
Ik heb net even gekeken en zie nooit de Charizard raid verschijnen in de Portal :/

Moet de E4 nog doen, de Champion verslaan, Area Zero story aan beginnen en uitspelen, nog eens alle gymleaders verslaan, dan in de University nog wat liggen vechten, althans, dat is wat je allemaal moet doen om 5* (of was het 6*?) raids te unlocken, heb ik gelezen maar is dat echt de enige manier om aan dit unieke event mee te doen?

Ik heb 'n paar random raids gejoined, omdat ik dacht dat je zo ook wel ergens in kon geraken, toch volgens andere bronnen, maar nope. Voorlopig toch niet. Iemand die hier meer over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
RangedNeedles schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:16:
[...]

Ik heb net even gekeken en zie nooit de Charizard raid verschijnen in de Portal :/

Moet de E4 nog doen, de Champion verslaan, Area Zero story aan beginnen en uitspelen, nog eens alle gymleaders verslaan, dan in de University nog wat liggen vechten, althans, dat is wat je allemaal moet doen om 5* (of was het 6*?) raids te unlocken, heb ik gelezen maar is dat echt de enige manier om aan dit unieke event mee te doen?

Ik heb 'n paar random raids gejoined, omdat ik dacht dat je zo ook wel ergens in kon geraken, toch volgens andere bronnen, maar nope. Voorlopig toch niet. Iemand die hier meer over weet?
De raid is ook post-game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
... dus iedereen die studeert en/of werkt, valt sowieso uit de boot? Echt, had dit event dan toch opgeschoven, Nintendo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
RangedNeedles schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:21:
[...]

... dus iedereen die studeert en/of werkt, valt sowieso uit de boot? Echt, had dit event dan toch opgeschoven, Nintendo!
Er is een tweede over 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Sir_Lion schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:21:
[...]

Er is een tweede over 2 weken.
Met al hetgene ik opgenoemd heb dat nog moet gebeuren, wordt dat nog even goed doorknallen om dan daar iet of wat op voorbereid te zijn. Beter dan niets wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headozz
RangedNeedles schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 10:16:
[...]
Ik gok dat je 5/6/7 star raids ook alleen online ziet als je ze zelf daadwerklijk hebt unlocked? Ik heb dit zelf nooit geprobeerd. Je kan denk ik wel een raid joinen middels een join code die door een friend is gehost. Maar als pokemon elke keer ge-oneshot wordt heeft het weinig zin vanwege de time penalties. Dan is het verstandiger om denk ik gewoon een goede supporter te pakken. Lightscreen / helping hand / misty terrain etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Headozz schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 09:33:
Ja klopt, ik heb ook al 2 raid Pokémons voor deze Charizard raid waarmee je de raid solo moet kunnen doen.

Zelf heb ik een Dachsbun van level 100 met de moves: Charm, Play Rough, Helping Hand, Howl. Met de Ability: Well-baked-body (The Pokémon takes no damage when hit bij Fire-type moves. instead, Defense stats is sharply boosted. Die ook nog eens hyped / IV trained is met een Golden Bottle Cap en door vitamines te geven.

[ Voor 28% gewijzigd door G_Dragon op 02-12-2022 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headozz
Flutter Mane of Sylveon kan ook nog wel leuk zijn.

https://www.reddit.com/r/...ard_910_times_completely/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Heb nu alle badges verzameld en de League gedaan, ben nu naar het laatste mysterieuze gebied, voor de mensen die hem al uit hebben of al daar geweest zijn weten wat ik bedoel, wil niet spoilen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uLDDqhF3izLRrPdYrPKDMopf-64=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D19gfSwrAcecJzVu9WnBvXve.jpg?f=fotoalbum_large
Eindelijk! Werd vast gecarried door een ander maar ik heb m haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Mauz1978 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 18:18:
[Afbeelding]
Eindelijk! Werd vast gecarried door een ander maar ik heb m haha!
Netjes! Ik moet eerst nog de 6 sterren raids unlocken door 15x een 5 sterren te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RRoxl-K7X9EiOH3UZfPvo89t2Yw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2QisZGwIuELuQAqEiYNkvMub.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Headozz
Solo first try.. easy peasy. heb 5 stars gehad waar ik meer moeite mee had haha.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aKbC4h3GkEX8-QaVQ-x8ByOmsyc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rQFHfLuohsOZMp9rCpRS71d1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Main game net uitgespeeld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mRGZiJJ80dHAVdMlHcL5R0Eoqo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/peHlNXrZRec5FRK6MLhSLlX1.jpg?f=user_large

En met dit team heb ik het uitgespeeld, team is ook vanaf het begin niet veranderd, Lucardio kreeg ik toen mijn EZIO level 12 was van mijn dochter, toen was hij level 4 en zie wat hij geworden is. De rest gewoon zelf al van heel klein gevangen en getraind op Donphan na, die ving ik op level 24.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nrGXNKs8iYIVP99Vu9c1ABEqsGA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p1ftrHg2AI9BTbSd55QtFOyw.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Linksquest schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 22:27:
Main game net uitgespeeld

[Afbeelding]

En met dit team heb ik het uitgespeeld, team is ook vanaf het begin niet veranderd, Lucardio kreeg ik toen mijn EZIO level 12 was van mijn dochter, toen was hij level 4 en zie wat hij geworden is. De rest gewoon zelf al van heel klein gevangen en getraind op Donphan na, die ving ik op level 24.

[Afbeelding]
*O* Congrats, succes met de post game! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headozz
Grats! nu de dex compleet maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

[ Voor 51% gewijzigd door G_Dragon op 03-12-2022 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:10
Headozz schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 19:11:
Solo first try.. easy peasy. heb 5 stars gehad waar ik meer moeite mee had haha.

[Afbeelding]
Bijna hetzelfde hier, 1e poging keihard af door continu confused..
Wel zelfde build vermoed ik maar het pushen zodat ik deze raids dit weekend al kreeg was meer moeite dan de raid zelf.

Wel echt een super vette game vind ik. Visuele glitches stoor ik me niet heel erg aan maar eindelijk een pokemon game zoals ik al hoopte sinds release switch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:49
Stomme vraag;
Kan je ergens zien welke boosts je hebt van een sandwich? En hoe lang dat nog duurt?

Net voor het eerst 1 gedaan en had +1 ei. Dat werkte goed maar kon nergens vinden hoe of wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
jaydenjarno schreef op zaterdag 3 december 2022 @ 21:25:
Stomme vraag;
Kan je ergens zien welke boosts je hebt van een sandwich? En hoe lang dat nog duurt?

Net voor het eerst 1 gedaan en had +1 ei. Dat werkte goed maar kon nergens vinden hoe of wat
Ja volgens mij zo even uit mijn hoofd is het pijltje naar rechts :)

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Let op:
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.