Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Of Eviolite, dan heb je er nog iets aan ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
G_Dragon schreef op woensdag 16 november 2022 @ 14:00:
[...]

Ik vind het jammer dat die eind evoluties niet veel mooier zijn dan wat ze nu hebben bedacht, die tweede evolutie van die kat is echt heel gaaf gedaan maar wat je erna krijgt is echt wel een achteruitgang in mijn ogen.
Inderdaad 2de evolutie van die kat is best gaaf, maar die laatste evolutie is echt een achteruitgang(net als Delphox die rare ballet dansende vos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onyxio
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-06-2024
Carlos0_0 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 17:46:
[...]

Inderdaad 2de evolutie van die kat is best gaaf, maar die laatste evolutie is echt een achteruitgang(net als Delphox die rare ballet dansende vos).
Gaat denk ik allemaal wel meevallen. Delphox, bijvoorbeeld, ziet er in de anime mooi uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Onyxio schreef op woensdag 16 november 2022 @ 18:13:
[...]

Gaat denk ik allemaal wel meevallen. Delphox, bijvoorbeeld, ziet er in de anime mooi uit.
Dat kan ik vond Delphox zowel in het spel als de tv serie niet mooi, dat goed dat blijft een mening :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-06 20:19
ErikT738 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:17:
[...]

Ik begrijp het gevoel wel, aangezien ik ook met elke reveal minder enthousiast werd. Als je sinds Gold & Silver geen Pokémon games hebt gespeeld dan zou ik je echt Pokémon Legends Arceus aanraden. In vergelijking met Scarlet/Violet neemt PLA veel meer risico's en wijkt het af van de standaard Pokémon-formule. Qua speeltijd en character customisation opties zit je bij PLA in ieder geval goed.
Ik vind het concept van Pokémon vangen leuk. Op het moment dat het geforceerd moet, zoals in PL:A vind ik het niet meer leuk.
Tel daarbij op dat het spel amper trainer gevechten heeft en je krijgt een spel dat ik niet eens meer verder wilde spelen.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:00
whahas schreef op woensdag 16 november 2022 @ 22:19:
[...]

Ik vind het concept van Pokémon vangen leuk. Op het moment dat het geforceerd moet, zoals in PL:A vind ik het niet meer leuk.
Tel daarbij op dat het spel amper trainer gevechten heeft en je krijgt een spel dat ik niet eens meer verder wilde spelen.
Apart, ik vond het vangen van Pokemon helemaal niet geforceerd en heb eigenlijk vanzelf de dex grotendeels compleet gemaakt. Het klopt dat er nauwelijks trainer battles zijn, maar dat maken de battles met Alpha Pokémon of meerdere normale Pokémon meer dan goed (en laten we eerlijk zijn, negen van de tien trainer battles die je in de main games tegenkomt zijn niet interessanter dan een gevecht tegen een wilde Pokémon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Leuk dat jouw ervaring beter was, maar dat maakt de mijne niet minder waar.

Ik vind de Pokédex compleet maken niet meer leuk sinds de eerste #Dexit. Pokémon vangen is door de jaren heen alleen maar makkelijker geworden, tenzij het Alpha Pokémon zijn, want zelfs met status changes en rode HP gaan ze bij mij niet in ballen zitten en slopen ze mijn hele team.

De laatste keer dat ik PL:A speelde ving ik 10 Pokémon en kreeg ik 60 punten. Dat vond ik geen leuke ervaring.

Trainer gevechten zijn inherent moeilijker dan wilde gevechten, want bij die laatste kun je weg rennen. Zeker in een nuzlocke een belangrijk verschil.

[ Voor 78% gewijzigd door whahas op 16-11-2022 22:45 ]

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:44

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:28
Ik twijfel dus heel erg. Ik vind persoonlijk de final evolution van alle starters dus niet leuk (voor degene die het filmpje hebben gezien)

• Dubrillion
Double post, maar wel ander onderwerp.

De games zijn weer op voorraad bij instantgaming.com.
Voor degene die digitaal kopen. Ik koop daar veel games, nog nooit gezeur gehad.
Activeren in de eShop en gewoon nog Nintendo puntjes krijgen erbij :)

• G_Dragon
Dubrillion schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:10:
Ik twijfel dus heel erg. Ik vind persoonlijk de final evolution van alle starters dus niet leuk (voor degene die het filmpje hebben gezien)
Hier precies hetzelfde, zou bijna een starter een everstone geven.
Ik ga sowieso beginnen met het verzamelen van alle 3 de starters op een savefile voordat ik ga spelen, dus bij het ander spel word het New game -> doorgaan tot je kan ruilen -> Reset -> New Game -> Repeat.

Mijn bestelling bij Fnac en Coolshop zijn beiden nog niet verzonden, wel is bij de bestelling van Coolshop het verzendlabel al aangemaakt sinds Dinsdag en heb ik toen ook al mail gehad dat mijn bestelling was ingepakt. Maar vanmorgen nog geen update te zien bij de bestelling van Fnac.

[ Voor 43% gewijzigd door G_Dragon op 17-11-2022 10:58 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Serieus? Jullie zouden een spel volledig laten liggen omdat de starters er niet "leuk" uitzien? :?
Het spel bevat, vergeleken met 3 final evo's, zó veel meer content. Raar dat je dan net daarover valt als je kunt kiezen uit 900+ andere Pokémon... -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 22:18

PBP

Reviews zijn binnen. Op dit moment gemiddeld 78 op Metacritic. Bijna elke reviewer gaat het over de performance issues...

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

RangedNeedles schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:59:
Serieus? Jullie zouden een spel volledig laten liggen omdat de starters er niet "leuk" uitzien? :?
Het spel bevat, vergeleken met 3 final evo's, zó veel meer content. Raar dat je dan net daarover valt als je kunt kiezen uit 900+ andere Pokémon... -O-
Zullen er eerder 400(ish) zijn zoals in Sword&Shield.

Ik vind de discussie wel grappig, ik wil de evo's namelijk niet zien en alle meningen over iets wat je niet wil zien zijn onmogelijk te beoordelen :+

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

PBP schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:59:
Reviews zijn binnen. Op dit moment gemiddeld 78 op Metacritic. Bijna elke reviewer gaat het over de performance issues...
Ik hoop dat dat opgelost kan worden of dat ik me er op de een of andere manier niet aan stoor. (BotW level performance is toch wel de base line, Korok forest daargelaten).

Wel fijn om te lezen dat er genoeg nieuwe en innovatieve dingen (voor Pokémon) in zitten, en dat de consensus is dat het een goed spel is in de basis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dubrillion
RangedNeedles schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:59:
Zeker niet. De pre-order code heb ik een uurtje geleden gekocht op instantgaming.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Hier een overzicht van de reviews:

Digital Trends - Giovanni Colantonio - 3.5 / 5
Pokémon Scarlet and Violet's open-world pivot is exactly what the series needed, though poor tech holds back its true potential.

Eurogamer - Lottie Lynn - No Recommendation
An interesting reworking of the traditional Pokémon gameplay for an open-world setting brought low by its lifeless environments and graphics

GameSpot - Jacob Dekker - 8 / 10
Pokemon Scarlet & Violet's open-world approach reinvigorates the long-running series.

GamesRadar+ - Joel Franey - 3 / 5
"The open world inherently changes so much for the series that it needed a total ground-up rethink of the mechanics"

Geeks & Com - Anthony Gravel - French - 8.5 / 10
Pokémon Scarlet & Pokémon Violet bring some interesting new innovations such as a complete open world and a fun new Let’s Go! mechanic that speeds up fighting. The fact that you can now tale multiple paths really helps to diversify gameplay and the narrative behind is the best the series has to offer. Unfortunately, some technical issues such as texture problems and Pokémons that load too slowly in the open world will irritate players.

Glitched Africa - Marco Cocomello - 9 / 10
Some ideas might not work and there are some obvious visual issues to overcome but there’s never been a grander, more exciting Pokemon adventure.

God is a Geek - Adam Cook - 7.5 / 10
Pokemon Scarlet and Violet are great games mired by a host of technical issues.

Guardian - Tom Regan - 3 / 5
Technical problems and an evident lack of development time take the shine off this ambitious new outing for the world-conquering critters

Inverse - Jess Reyes - 7 / 10
Pokémon Scarlet and Violet give you more choices than ever before. In exchange, it expects you to adapt to its half-baked open world and mostly optional new features. These latest games aren’t the great leap forward from Pokémon Legends: Arceus that fans were hoping for, but it is a small step.

Metro GameCentral - David Jenkins - 8 / 10
A significant advancement on Pokémon Sword and Shield and while it's not hard to see how it could be improved further this is the most ambitious and entertaining Pokémon has been in a long while.

Nintendo Life - Alana Hagues - 7 / 10
It's a smaller step than many may have hoped for, especially considering what Pokémon Legends: Arceus did, but it's definitely one in the right direction.

Polygon - Kenneth Shepard - Unscored
Despite my frustrations with its structure, mechanics, and the fact that it looks and runs like a middling GameCube game most of the time (there were several instances, even outside of the open-world areas, where character animations would drop to near stop-motion levels of movement), I still left Scarlet and Violet enamored by its character relationships and neatly tied-up themes of finding one’s own joy in the big, wild Pokémon world.

Press Start - Harry Kalogirou - 7.5 / 10
Whilst there's still stumbling missteps as Game Freak try to find their footing in the future of Pokémon, Scarlet and Violet is an endearing, and enjoyable attempt at a fundamentally different Pokémon experience. New ideas, some quality of life improvements, and some excellent new Pokémon designs make the trip to Paldea worthwhile.

Screen Rant - Cody Gravelle - 4.5 / 5
Pokémon Scarlet & Violet is engrossing at its best but clunky at its worst, offering an uneven but ultimately exceptional experience on Switch.

Shacknews - Donovan Erskine - 7 / 10
Pokemon Scarlet and Violet are ambitious new entries in the franchise that are held back by abysmal performance issues.

TheSixthAxis - Jason Coles - 7 / 10
Pokemon Scarlet and Violet feel like the awkward second evolution of one of its starters. It's growing into something resplendent, it's showing signs of an exciting second type, but it's got that weird vibe of a 20-something that hasn't quite figured out who they actually are. Add that weirdly stretched feeling to the constant technical oddities and you've got a game that's undoubtedly good fun, but it's still not even it's final form. I can't wait to see what Pokemon becomes, but it's not quite there yet.

Unboxholics - Στράτος Χατζηνικολάου - Greek - Worth your time
Pokémon Scarlet and Pokémon Violet bring some innovative ideas to the series and freshen it up slightly, with new features that are certainly worthwhile. It's Nintendo's classic and successful formula, with the ninth generation being extremely interesting, with brand new Pokémon, new missions and ideas that are sure to "ring a bell" for hardcore gamers. Is this the next step that Game Freak has been waiting for? The answer is...sort of.

VG247 - Alex Donaldson - 4 / 5
Pokemon Scarlet & Violet is more than the sum of its parts. Those parts include the woeful performance and optimization problems, which are a real drag – but much of the rest of the title soars so high that it does go a long way to make one ignore them, after a fashion.

XGN.nl - Luuc ten Velde - Dutch - 7.5 / 10
Pokémon Scarlet & Violet takes the next step for the franchise thanks to the lush open world. Even the new Terastallizing mechanic is great fun, although it is kinda a reskin of an earlier mechanic. Amazing music and some smart design choises make it a game you can't miss. At least, that is what we would've said if the performance wasn't as bad as it is.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Enige wat ik hoop dat goed werkt is de CO-OP/Multiplayer. Ik ben alleen bang dat het gewoon weer een matig iets is waar je eigenlijk niet zo veel mee kan. Dit gevoel komt ook voornamelijk door het feit dat er te weinig over naar buiten is gebracht. Als het echt super zou zijn hadden ze hier wel meer over verteld.

• Dubrillion
Over het algmeen dus positief op de performance issues na. Ik heb een review gezien op YouTube die aangeeft dat Handheld mode wel de beste modus is. Wat voor mij prima is, aangezien ik 99% van de tijd handheld speel.
Wie weet komt er nog wat patch werk. Ik heb er opzich wel zin in. Zeker toen ik in een review een Scyther zag lopen. Doei starter Pokémon, Hallo Scizor!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Fnac is ook begonnen met inpakken *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sE5OSHXf34Qp5SyW2VxXyxpo898=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FKXh68AafJFcN5xr967paevA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dubrillion schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:43:
Over het algmeen dus positief op de performance issues na. Ik heb een review gezien op YouTube die aangeeft dat Handheld mode wel de beste modus is. Wat voor mij prima is, aangezien ik 99% van de tijd handheld speel.
Extra blij met m'n upgrade naar de OLED in dat geval, mooi scherm is dat :)
Nice! Ik ga vanmiddag ook irrationeel paranoïde (:S) m'n bestelstatus verversen, want heb nog nooit bij deze winkel besteld.

• G_Dragon
Migrator schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:54:
[...]

Nice! Ik ga vanmiddag ook irrationeel paranoïde (:S) m'n bestelstatus verversen, want heb nog nooit bij deze winkel besteld.
Ik kreeg een melding van Paypal dat ik betaald had aan hun en toen zag ik dat mijn bestelstatus geupdated was, maar dit ging vorig jaar ook precies hetzelfde. De dag voor de officiële release dat de status van mijn bestelling veranderde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

G_Dragon schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:03:
[...]

Ik kreeg een melding van Paypal dat ik betaald had aan hun en toen zag ik dat mijn bestelstatus geupdated was, maar dit ging vorig jaar ook precies hetzelfde. De dag voor de officiële release dat de status van mijn bestelling veranderde.
Sorry, met "deze winkel" bedoelde ik niet dat ik ook bij fnac had besteld, ik heb gewoon bij een Nederlandse webshop besteld maar die is wel nieuw voor me. Verder wel goede reviews, dus vandaar irrationeel paranoïde :p

• G_Dragon
Migrator schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:06:
[...]

Sorry, met "deze winkel" bedoelde ik niet dat ik ook bij fnac had besteld, ik heb gewoon bij een Nederlandse webshop besteld maar die is wel nieuw voor me. Verder wel goede reviews, dus vandaar irrationeel paranoïde :p
Aah oke dan begreep ik je verkeerd :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

G_Dragon schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:06:
[...]

Aah oke dan begreep ik je verkeerd :P
Ik had het ook verwarrend opgeschreven. Jij hebt bij fnac besteld vanwege de steelbooks per game? Dat had ik ook wel kunnen overwegen (als ik het wist), die losse zien er erg goed uit. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Migrator schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:09:
[...]

Ik had het ook verwarrend opgeschreven. Jij hebt bij fnac besteld vanwege de steelbooks per game? Dat had ik ook wel kunnen overwegen (als ik het wist), die losse zien er erg goed uit. :Y
Ja puur om die exclusieve mooie steelbooks want dat zijn pareltjes!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:23
Migrator schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:09:
[...]

Die Steelbooks zijn nog steeds beschikbaar bij FNAC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Sir_Lion schreef op donderdag 17 november 2022 @ 12:49:
[...]

Die Steelbooks zijn nog steeds beschikbaar bij FNAC.
Oei, daar ga ik even over nadenken dan. Wel jammer dat er zo'n versnippering is qua pre-order bonussen, zelfs binnen dezelfde regio, vanuit Nintendo/GameFreak gezien.

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 17:11
Voor de Legends Arceus-spelers hier: werd de performance iets beter na de patches? Ik probeer even - misschien tegen beter weten in - in te schatten of Gamefreak de moeite gaat nemen dingen glad(der) te strijken.

Oprecht enorm veel zin in de game, maar maak me wel zorgen over die performance.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

@Ambling_Alp er lijkt wel iets van bewustzijn, want de v.1.0.1 day 0 patch brengt, zo las ik op Twitter, al merkbare verbeteringen. Ondanks dat zijn er nog steeds flinke problemen, en het is echt koffiedik kijken of en op welke termijn alles opgelost wordt, helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
G_Dragon schreef op donderdag 17 november 2022 @ 11:14:
Hier een overzicht van de reviews:

Digital Trends - Giovanni Colantonio - 3.5 / 5
Pokémon Scarlet and Violet's open-world pivot is exactly what the series needed, though poor tech holds back its true potential.

Eurogamer - Lottie Lynn - No Recommendation
An interesting reworking of the traditional Pokémon gameplay for an open-world setting brought low by its lifeless environments and graphics

GameSpot - Jacob Dekker - 8 / 10
Pokemon Scarlet & Violet's open-world approach reinvigorates the long-running series.

GamesRadar+ - Joel Franey - 3 / 5
"The open world inherently changes so much for the series that it needed a total ground-up rethink of the mechanics"

Geeks & Com - Anthony Gravel - French - 8.5 / 10
Pokémon Scarlet & Pokémon Violet bring some interesting new innovations such as a complete open world and a fun new Let’s Go! mechanic that speeds up fighting. The fact that you can now tale multiple paths really helps to diversify gameplay and the narrative behind is the best the series has to offer. Unfortunately, some technical issues such as texture problems and Pokémons that load too slowly in the open world will irritate players.

Glitched Africa - Marco Cocomello - 9 / 10
Some ideas might not work and there are some obvious visual issues to overcome but there’s never been a grander, more exciting Pokemon adventure.

God is a Geek - Adam Cook - 7.5 / 10
Pokemon Scarlet and Violet are great games mired by a host of technical issues.

Guardian - Tom Regan - 3 / 5
Technical problems and an evident lack of development time take the shine off this ambitious new outing for the world-conquering critters

Inverse - Jess Reyes - 7 / 10
Pokémon Scarlet and Violet give you more choices than ever before. In exchange, it expects you to adapt to its half-baked open world and mostly optional new features. These latest games aren’t the great leap forward from Pokémon Legends: Arceus that fans were hoping for, but it is a small step.

Metro GameCentral - David Jenkins - 8 / 10
A significant advancement on Pokémon Sword and Shield and while it's not hard to see how it could be improved further this is the most ambitious and entertaining Pokémon has been in a long while.

Nintendo Life - Alana Hagues - 7 / 10
It's a smaller step than many may have hoped for, especially considering what Pokémon Legends: Arceus did, but it's definitely one in the right direction.

Polygon - Kenneth Shepard - Unscored
Despite my frustrations with its structure, mechanics, and the fact that it looks and runs like a middling GameCube game most of the time (there were several instances, even outside of the open-world areas, where character animations would drop to near stop-motion levels of movement), I still left Scarlet and Violet enamored by its character relationships and neatly tied-up themes of finding one’s own joy in the big, wild Pokémon world.

Press Start - Harry Kalogirou - 7.5 / 10
Whilst there's still stumbling missteps as Game Freak try to find their footing in the future of Pokémon, Scarlet and Violet is an endearing, and enjoyable attempt at a fundamentally different Pokémon experience. New ideas, some quality of life improvements, and some excellent new Pokémon designs make the trip to Paldea worthwhile.

Screen Rant - Cody Gravelle - 4.5 / 5
Pokémon Scarlet & Violet is engrossing at its best but clunky at its worst, offering an uneven but ultimately exceptional experience on Switch.

Shacknews - Donovan Erskine - 7 / 10
Pokemon Scarlet and Violet are ambitious new entries in the franchise that are held back by abysmal performance issues.

TheSixthAxis - Jason Coles - 7 / 10
Pokemon Scarlet and Violet feel like the awkward second evolution of one of its starters. It's growing into something resplendent, it's showing signs of an exciting second type, but it's got that weird vibe of a 20-something that hasn't quite figured out who they actually are. Add that weirdly stretched feeling to the constant technical oddities and you've got a game that's undoubtedly good fun, but it's still not even it's final form. I can't wait to see what Pokemon becomes, but it's not quite there yet.

Unboxholics - Στράτος Χατζηνικολάου - Greek - Worth your time
Pokémon Scarlet and Pokémon Violet bring some innovative ideas to the series and freshen it up slightly, with new features that are certainly worthwhile. It's Nintendo's classic and successful formula, with the ninth generation being extremely interesting, with brand new Pokémon, new missions and ideas that are sure to "ring a bell" for hardcore gamers. Is this the next step that Game Freak has been waiting for? The answer is...sort of.

VG247 - Alex Donaldson - 4 / 5
Pokemon Scarlet & Violet is more than the sum of its parts. Those parts include the woeful performance and optimization problems, which are a real drag – but much of the rest of the title soars so high that it does go a long way to make one ignore them, after a fashion.

XGN.nl - Luuc ten Velde - Dutch - 7.5 / 10
Pokémon Scarlet & Violet takes the next step for the franchise thanks to the lush open world. Even the new Terastallizing mechanic is great fun, although it is kinda a reskin of an earlier mechanic. Amazing music and some smart design choises make it a game you can't miss. At least, that is what we would've said if the performance wasn't as bad as it is.
Hartelijk bedankt voor het delen!

Keuzes maken de Mens

• Dubrillion
YouTube: Paldean Starter Evolutions Reveal in Pokemon Scarlet and Violet

Spoiler gevoelig natuurlijk. Filmpje over de starter van Austin John Plays

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 10:45
Net toch even Pokémon Violet met steelbook besteld, kon hem niet laten liggen... Ben benieuwd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Onyxio
Idem dito. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/awI65aieUnWo7akY8gxHGh-eD0o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mAf45ke2mNoFgXmJm39xGqVe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
Vind het wel grappig nadat ik @G_Dragon tipte over FNAC, dat nu toch ook een aantal anderen daar hun bestellingen geplaatst hebben.

Heel tof!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Onyxio
@Sir_Lion: was dan ook een hele goede tip.

Zonder dit forum zou ik niet geweten hebben dat er FNAC exclusieve steelbooks uitgegeven gingen worden.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Het is geen FNAC exclusive, maar FNAC biedt wel de beste deal ;)

In de Nintendo Store zijn ze voor de volle mep van €59,99 te koop, ook met steelbook: https://store.nintendo.nl/nl/pokemon-scarlet-pokemon-violet

• Sir_Lion
Onyxio schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:37:
@Sir_Lion: was dan ook een hele goede tip.

Zonder dit forum zou ik niet geweten hebben dat er FNAC exclusieve steelbooks uitgegeven gingen worden.
Ik heb ook voor PL:A en BDSP daar de spellen besteld met steelbook :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Ik laat hem voorlopig liggen.

Voor mij persoonlijk is de slechte performance echt een afknapper, ik weet al zeker dat het bij mij ten koste gaat van speelplezier.

Vooral de review van Nintendo Life (normaal gesproken een overwegend positief kanaal) spreekt boekdelen.

YouTube: Pokémon Scarlet & Violet Nintendo Switch Review - Are They Worth It?

Het gaat dan vooral om de laatste anderhalve minuut, vanaf 16:10. Die beelden vind ik echt treurig.

Voor alle anderen die de game wel hebben aangeschaft: ik hoop dat jullie er van kunnen genieten! :)

• Sir_Lion
Migrator schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:39:
Het is geen FNAC exclusive, maar FNAC biedt wel de beste deal ;)

In de Nintendo Store zijn ze voor de volle mep van €59,99 te koop, ook met steelbook: https://store.nintendo.nl/nl/pokemon-scarlet-pokemon-violet
Maar helaas compleet uitverkocht. En dat was al het moment dat die winkel online kwam.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Sir_Lion schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:41:
[...]

Maar helaas compleet uitverkocht. En dat was al het moment dat die winkel online kwam.
Nee hoor? Ik kan zowel Scarlet als Violet zonder problemen toevoegen aan mijn winkelmandje (wel fysiek/digitaal selecteren natuurlijk). Als je nu nog bestelt komen worden ze overigens niet morgen al geleverd.

[ Voor 4% gewijzigd door Migrator op 17-11-2022 16:47 ]

• Sir_Lion
Migrator schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:47:
[...]

Nee hoor? Ik kan zowelScarlet als Violet zonder problemen toevoegen aan mijn winkelmandje. Als je nu nog bestelt komen worden ze overigens niet morgen al geleverd.
De Steelbooks zijn daar uitverkocht... We hadden het toch over de steelbooks?

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Sir_Lion schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:47:
[...]

De Steelbooks zijn daar uitverkocht... We hadden het toch over de steelbooks?
Ja, maar waar zie jij dat die uitverkocht zijn? Ook die worden gewoon aan de winkelmand toegevoegd...

• Sir_Lion
Migrator schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:49:
[...]

Ja, maar waar zie jij dat die uitverkocht zijn? Ook die worden gewoon aan de winkelmand toegevoegd...
Omdat je de bundles met Steelbook niet meer kan toevoegen in je winkelwagentje...

Voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OLTKDp7hbM6GeMGvofn0Cdok_VA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GOS89oR2n9e39dLKCv6Cb4Ba.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door Sir_Lion op 17-11-2022 16:51 ]

• Locolau
Migrator schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:49:
[...]

Het staat er niet echt duidelijk dat die worden toegevoegd, maar wel in de tekst "met bonus artikel bij aankoop". Omdat de rest van de keuzes grijs zijn want uitverkocht.

Maar blijkbaar als je dus een van de twee kiest en voor fysiek, wordt het wel toegevoegd (net getest).

Paar uur geleden FNAC besteld en meestal duurde een levering daar wel een dag of 2 (ook al was iets al in de verkoop). Ik koop er vaak (gelimiteerde) vinyl platen.

[ Voor 14% gewijzigd door Locolau op 17-11-2022 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Sir_Lion schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:51:
[...]

Omdat je de bundles met Steelbook niet meer kan toevoegen in je winkelwagentje...

Voorbeeld:
[Afbeelding]
Ja, dat is de versie met fles zoals ik zei.

De door mij gelinkte artikelen zijn game + steelbook, en die zijn gewoon leverbaar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hidJ7wi5FFNhoGMAtgABj98klC4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9X4T5FQTv4reAMDrTkrVlMPK.png?f=user_large

• Sir_Lion
Migrator schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:52:
[...]

Ja, dat is de versie met fles zoals ik zei.

De door mij gelinkte artikelen zijn game + steelbook, en die zijn gewoon leverbaar:

[Afbeelding]
Ah, mae culpa dan. Zo had ik hem niet gevat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Geen probleem. Die van FNAC blijft de betere deal, tenzij je heel veel waarde hecht aan de taal van je plastic doosje en cartridge :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
De shiny rates:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EkL-98QnKQRu87Noz0aAen9Zkxw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WZ9DPd5z7qcSx7usRXDzULs9.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:55
Aryawn schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:41:
Ik laat hem voorlopig liggen.

Voor mij persoonlijk is de slechte performance echt een afknapper, ik weet al zeker dat het bij mij ten koste gaat van speelplezier.

Vooral de review van Nintendo Life (normaal gesproken een overwegend positief kanaal) spreekt boekdelen.

YouTube: Pokémon Scarlet & Violet Nintendo Switch Review - Are They Worth It?

Het gaat dan vooral om de laatste anderhalve minuut, vanaf 16:10. Die beelden vind ik echt treurig.

Voor alle anderen die de game wel hebben aangeschaft: ik hoop dat jullie er van kunnen genieten! :)
Echt bizar die graphics en performance. Zo jammer dat Gamefreak nog steeds niets kan op grafisch gebied. Geef die franchise aan een capabele ontwikkelaar want dit kan eigenlijk écht niet. Maar toch gaan ze weer miljoenen verkopen en wordt Gamefreak weer beloond voor hun onkunde. Fucking shame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:40
Disfigured schreef op donderdag 17 november 2022 @ 19:03:
[...]

Echt bizar die graphics en performance. Zo jammer dat Gamefreak nog steeds niets kan op grafisch gebied. Geef die franchise aan een capabele ontwikkelaar want dit kan eigenlijk écht niet. Maar toch gaan ze weer miljoenen verkopen en wordt Gamefreak weer beloond voor hun onkunde. Fucking shame.
Helaas maar waar. Mja je mag toch verwachten dat ook nintendo de reviews leest en Gamefreak ook. Dat ze hiermee wegkomen komt omdat t Pokémon is, maar het is zo riskant om op deze voet verder te gaan.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Ja, het is alsof ze een kip met gouden eieren hebben. De eieren ontwikkelen ze wel helemaal uit, maar de kip lijken ze te verwaarlozen.

Zoals eerder gesteld zou een verdubbeling van het aantal werknemers niet tot 100% betere uitkomst leiden, maar wat meer mensen die naar de enige kijken, die naar de mogelijkheden van de Switch kijken, wat meer testers en wat meer QA zou echt niet misstaan.
We hebben het hier tenslotte over 's werelds grootste mediafranchise (tenzij je die van Disney allemaal op één hoop gooit) en niet over de concurrent Temtem die net komt kijken.

Dat gezegd hebbende, vandaag zal de laatste dag zijn waarop ik actief ben in dit onderwerp voor de rest van het jaar. Ik ga morgen beginnen aan mijn blind nuzlocke in Pokémon Violet. Nee, ik heb niet alle spoilers weten te vermijden (ik weet hoeveel nieuwe Pokémon er zijn), maar ik weet bijvoorbeeld niet wat de 'versie-exclusieven' van Violet zijn.
Aangezien het spel een open wereld bevat en er tal van andere zaken anders zijn, zal ik 'on the fly' regels moeten verzinnen. 3 andere vrienden van mij gaan ook een nuzlocke doen. Mocht je nog tips hebben of ideeën laat het me dan even weten. Mijn plan is om meteen achter elkaar alle gyms te doen - puur om te kijken of dat kan zonder voorkennis.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Disfigured schreef op donderdag 17 november 2022 @ 19:03:
[...]

Vooral dat laatste vind ik echt een schande. Dit halfbakken product brengt weer een heleboel geld in het laatje. Zolang de gemiddelde consument geen signaal afgeeft en niet stopt met de aanschaf van deze games, zie ik voorlopig niets veranderen.

Ik bedoel, wtf moet dit voorstellen:

YouTube: The Jank of Pokemon Scarlet and Violet

Deze glitches zijn niet selectief gekozen, blijkbaar komen ze volgens de volledige review van GameXplain consequent en frequent voor.

Maar goed, zoals ik in mijn vorige posts al zei: ik hoop dat degenen die de game straks wél hebben er toch plezier aan beleven. Ik ga op zoek naar wat anders leuks in de Black Friday sale ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Aryawn op 17-11-2022 20:47 ]

• whahas
Tsja, kapitalistisch gezien zal de winstmarge op deze manier beter zijn. Dat ze wellicht nog meer winst kunnen maken als ze wat meer moeite deden met hun game vinden ze blijkbaar een te groot risico.
Dát is wat de echte schande is.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:26

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

PBP schreef op donderdag 17 november 2022 @ 10:59:
Mijn vrouw en dochter klagen er ook over, dochter werd zelfs misselijk toen ze gisteren waren het spelen, hopelijk komt er snel een patch uit.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Zijn we klaar voor vandaag? :)
Ik heb gisteren beide controllers nog even opgeladen, zodat ik niet zonder zit vanavond.
Ben echt hyped voor dit spel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-06 12:45
Sinds de stap naar 3D is de serie er helaas niet beter op geworden. Black & White zag er fantastisch uit en is, wat mij betreft niet ontoevallig, de laaste game die door elke fan top genoemd kan worden.

Laat deze, net als Arceus, ook maar voor wat het is. Zie dat Coromon nu ook op de Switch beschikbaar is, die maar eens een poging geven om toch het Pokemon gevoel te behouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:29
Van mij mag het einde werkdag zijn, kan ik mijn copy ophalen en beginnen voor een klein stukkie.

Ja, performance moet eigenlijk wel beter, maar dan zullen ze idd eerst eens de engine waar het allemaal op loopt moeten vervangen (hopelijk met die van Nintendo zelf voor dingen zoals een zelda/odyssey) maar of dat gaat gebeuren. Ik weet het niet.

Het zal voor mij de pret denk ik niet drukken maar we gaan het zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Linksquest schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 07:48:
[...]

Mijn vrouw en dochter klagen er ook over, dochter werd zelfs misselijk toen ze gisteren waren het spelen, hopelijk komt er snel een patch uit.
Dan had je hem op tijd binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:06

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ga de game ergens in december oppikken. Had hem wel besteld voor vandaag, maar geannuleerd. Moet toch even aan mn centjes denken momenteel jammergenoeg. Iedereen die al wel speelt, veel plezier! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 18-11-2022 10:40 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 24-06 21:11
Akaendra schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 08:49:
Van mij mag het einde werkdag zijn, kan ik mijn copy ophalen en beginnen voor een klein stukkie.

Ja, performance moet eigenlijk wel beter, maar dan zullen ze idd eerst eens de engine waar het allemaal op loopt moeten vervangen (hopelijk met die van Nintendo zelf voor dingen zoals een zelda/odyssey) maar of dat gaat gebeuren. Ik weet het niet.

Het zal voor mij de pret denk ik niet drukken maar we gaan het zien :)
Hopelijk kan ik vandaag wel online bestellen.
Gisteren op de nintendo store lukte het niet omdat hij altijd die steelbook gratis toevoegde maar niet meer op voorraad is.
Ik wil gewoon het digitaal spel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:01

Mauz1978

Console War Veteran

Ik vind de performance ook zwaar tegenvallen. Schokkerig, soms blinkt of bevriest het hele beeld een nanoseconde, onzichtbare dingen die je worden overhandigd. De framerate is om te huiilen. En dan de houterigheid van de personen zelf, niet meer van deze tijd zeg!

[ Voor 19% gewijzigd door Mauz1978 op 18-11-2022 10:51 ]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

G_Dragon schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:26:
[...]

Dan had je hem op tijd binnen :D
Klopt, gisteren, was dinsdag op de post gegaan, gekocht bij coolshop.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Niet online
Zeror schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 10:40:
Ik ga de game ergens in december oppikken. Had hem wel besteld voor vandaag, maar geannuleerd. Moet toch even aan mn centjes denken momenteel jammergenoeg. Iedereen die al wel speelt, veel plezier! :)
Geen overstandige keuze in dat geval, respect :(:) Een misschien stom voordeel aan je situatie maar toch: hopelijk speelt het spel wat soepeler in december en heb je de diashow nooit hoeven mee te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Linksquest schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:12:
[...]

Klopt, gisteren, was dinsdag op de post gegaan, gekocht bij coolshop.nl
Huh ik heb hem daar ook besteld en die van mij komt pas vandaag in huis.
Maar was ook vanaf Dinsdag al verzonden O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik kreeg net bericht dat mijn bestelling van Coolshop is aangekomen. Nu die van Fnac nog :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Z9SROIfecmjVJE_O54loJeB5Iw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sxgR7E89tSQvzgq4uqvbnmUo.jpg?f=user_large

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 18-11-2022 12:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onyxio
G_Dragon schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 12:49:
Ik kreeg net bericht dat mijn bestelling van Coolshop is aangekomen. Nu die van Fnac nog :P

[Afbeelding]
Mooie verpakking. :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
En de bestelling van Fnac is ook binnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ljh-g2rbKY_s1NsCXkWvWuEDIBE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/toopg2b8WNxh8BalvexrXNnj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 18-11-2022 14:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

[Afbeelding]
Ik heb dat met een andere game gehad, die kwam pas op zaterdag aan en was toen ook op dinsdag op de post, ligt er volgens mij ook maar aan hoe snel de post het verweken doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Welke starters nemen jullie?
Ik was van plan om eerst alle 3 over te zetten voordat ik ga spelen, maar ik begin nu toch te twijfelen of ik dit wel ga doen. Maar wil ze voor de Pokédex natuurlijk wel allemaal een keer hebben :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onyxio
G_Dragon schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:49:
Ik was van plan om eerst alle 3 over te zetten voordat ik ga spelen, maar ik begin nu toch te twijfelen of ik dit wel ga doen. Maar wil ze voor de Pokédex natuurlijk wel allemaal een keer hebben :P
Ik neig naar Sprigatito. Anders Fuecoco.

Ik wacht nog op de spellen. FNAC, Mediamarkt... nog niks... Wordt denk ik morgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Onyxio op 18-11-2022 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headozz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:41
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rHaeV0FU2-32ZdjKmXzirqtVh2A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o7KUlLCCzKH330nJ4pkkReXJ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb gras gekozen als starter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

G_Dragon schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:49:
Weet even de namen niet, maar ga altijd voor vuur, dus denk ook deze keer, ga er pas komende week aan beginnen, helaas veel werken momenteel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onyxio

[Afbeelding]
Zit in die Dual Pack Edition ook dat kaartje met Tera Pikachu erbij? (Of twee kaartjes, elk spel één Tera Pikachu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 07:22
Had in september al via Amazon besteld maar vandaag een mail gekregen dat ik het pas later ontvang :( Zijn er nog webshops waar de steelbook versie voor beide versies beschikbaar is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Headozz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:41
2 cartridges. Dus ik neem aan 1 Pikachu per spel. Zat wel een kaartje bij met 2 codes voor 100 pokebals te claimen via mysterygift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
de Foarsitter schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:56:
Had in september al via Amazon besteld maar vandaag een mail gekregen dat ik het pas later ontvang :( Zijn er nog webshops waar de steelbook versie voor beide versies beschikbaar is?
FNAC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 07:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Nintendo store? Worden wel pas volgende week verzonden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uMNjft5A5JgoMhk1tU7BgwCjtGI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zlvhjpuKQOE2f5t08MCloHYu.png?f=fotoalbum_large

https://store.nintendo.nl/nl/pokemon-violet-70010000053972

[ Voor 50% gewijzigd door Sir_Lion op 18-11-2022 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Laatst online: 22:18

PBP

Inmiddels een uurtje of 2 inzitten. Fuecoco als starter genomen. Qua gameplay zit het allemaal tot dusver prima in elkaar.

Performance is wel echt dramatisch te noemen. Flikkerde schaduwen, framerate om hoofdpijn van te krijgen. Toch wel een domper. Hopelijk kunnen ze nog het 1 en ander fixen. Maar heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd. Arceus draaide ook niet geweldig, maar dit is nog wel een tandje erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-06 21:05
PBP schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 17:19:
Inmiddels een uurtje of 2 inzitten. Fuecoco als starter genomen. Qua gameplay zit het allemaal tot dusver prima in elkaar.

Performance is wel echt dramatisch te noemen. Flikkerde schaduwen, framerate om hoofdpijn van te krijgen. Toch wel een domper. Hopelijk kunnen ze nog het 1 en ander fixen. Maar heb er een hard hoofd in eerlijk gezegd. Arceus draaide ook niet geweldig, maar dit is nog wel een tandje erger.
Ik reageer maar even, tot zover niet verder dan 2e pokecentre gekomen, maar speelt redelijk? Hier en daar een drop maar niets storend. Zit op de nieuwe switch oled pokemon versie.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
de Foarsitter schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:56:
Hier ook, Vandaag bij toychamp opgehaald voor 49.95

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onyxio
Headozz schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:56:
2 cartridges. Dus ik neem aan 1 Pikachu per spel. Zat wel een kaartje bij met 2 codes voor 100 pokebals te claimen via mysterygift.
Mooi om te weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Headozz schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:56:
Het is per account eigenlijk, gezien het via Mystery Gift Web gaat ipv code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik hoop dat er snel een grote update komt om de framerate stabiel 30fps te laten lopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

G_Dragon schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:31:
Ik hoop dat er snel een grote update komt om de framerate stabiel 30fps te laten lopen
Ja inderdaad, dochter is zelfs er even mee gestopt, kreeg hoofdpijn zij ze me net via de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Linksquest schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:36:
[...]

Ja inderdaad, dochter is zelfs er even mee gestopt, kreeg hoofdpijn zij ze me net via de app.
Ja snap ik! Ik ben al 3 keer opnieuw begonnen en heb straks alle starters op mijn new game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik lees net dat er een speler op Twitter een tijdelijke oplossing heeft gevonden.
Pokemon Scarlet and Violet players fix performance issues by resetting the game

https://www.gamesradar.co...es-by-resetting-the-game/
Nu lees ik ook op andere forums dat mensen denken dat de Switch het niet aan kan, maar ik ben van mening dat het gewoon aan het programmeren of aan de Engine licht, want kijken naar Xenoblade Chronicles 3 en The Witcher, die lopen goed. En volgens mij is Breath of the Wild ook geen kleine game en grafisch gezien ongeveer het zelfde. Dus hoop dat ze dit gewoon met een update weten te fixen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Locolau
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fhz1-XEXgAYftff.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Is de performance in handheld of in docking slecht?!of beide?

Ik speel eigenlijk alleen handheld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
jaydenjarno schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 19:06:
Is de performance in handheld of in docking slecht?!of beide?

Ik speel eigenlijk alleen handheld
Beide zijn hier echt slecht , dikke drops en veel animaties gaan niet lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IDNULOMcCYfOuetSDVivFhlv-SE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JVFWYxTujab0ISc0gQ44e7nv.jpg?f=fotoalbum_large

Lets go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Als je goed kijkt, zie je ook zoals ik het noem, het knip en plak werk goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oggy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Oggy schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 20:34:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
2 Nintendo Switches en de beide games hebben, dan 4 keer new game beginnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oggy
G_Dragon schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 20:35:
[...]

Ah onmogelijk voor mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

G_Dragon schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 20:35:
[...]

Gotta Catch ‘Em All! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ik ben een klein beetje de weg kwijt over waar je nu precies heen zou moeten gaan. Het zou een open wereld moeten zijn waar je zelf kan kiezen waar je heen gaat. Dus ik dacht, nou dan ga ik richting het oosten en begin ik daar.. Kom ik daar dus direct level 20+ vijanden tegen wat hem nu dus nog niet gaat worden.

Als ik dus nu alleen even ga kijken hoe het werkt met die levels dan staat alles qua level gewoon vast. Dan vervalt het hele idee toch dat je zelf de keuze kan maken waar je heen gaat omdat je eigenlijk geforceerd wordt om een bepaalde route te nemen omdat je anders scheef loopt qua levels?

Mis ik iets of is dit gewoon heel stom gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Nou het feit waarover ik mij verbaas is dat vanaf het moment dat je op je legendary kan stappen dat je niet alles unlocked, dit werd namelijk wel de hele tijd zo verkocht in de trailers en livestreams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

G_Dragon schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 22:38:
Nou het feit waarover ik mij verbaas is dat vanaf het moment dat je op je legendary kan stappen dat je niet alles unlocked, dit werd namelijk wel de hele tijd zo verkocht in de trailers en livestreams.
Dat is inderdaad wel erg apart, ik zal maandag mijn dochter eens vragen, die is naar de oma en zie haar dan pas weer, volgens mijn vrouw de telefoon thuis vergeten 8)7

Die heeft inmiddels al 7 uur erin zitten, dus kan niet meer dan vragen hoe zij erover denkt.

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste

Let op:
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.