Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 17:11
Sir_Lion schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:50:
[...]

Heb je de Japanse trailer gezien? Framerate en pop-in stuk beter dan de UK/US trailer.
Nee, maar las al zoiets! (Over die Sunflora) Ik ga kijken. Niet dat ik me dan automatisch rijk reken, het blijft GameFreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-06 20:19
RangedNeedles schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:18:
Ik vraag me ook af hoe ze "any Pokémon can have any tera type" gaan aanpakken. Er zijn 18 verschillende types, dus ook 18 verschillende tera types die - letterlijk - op elke Pokémon passen.

Breeden gaat er niet makkelijker op worden, dat weet ik nu al :P
Een Tyranitar gaat het inderdaad vast niet erg vinden als ie opeens single type is.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
G_Dragon schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:11:
Salt Pokemon Hidden in the Pokemon Scarlet and Violet Trailer!

[Afbeelding]
Een zout Pokémon wil ik wel in mijn team hebben!
Is het al bekend welk type deze Pokémon is? Ik moest aan een champignon denken bij dit plaatje.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Sir_Lion schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:50:
[...]

Heb je de Japanse trailer gezien? Framerate en pop-in stuk beter dan de UK/US trailer.
Deze bedoel je toch?

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:03
whahas schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:54:
[...]

Een zout Pokémon wil ik wel in mijn team hebben!
Is het al bekend welk type deze Pokémon is? Ik moest aan een champignon denken bij dit plaatje.
Nee nog geen idee verder, kwam dit op Twitter tegen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5uwsibQ12X7irog3G-MF5j2REgk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FJUhE9cZTjTbXxRMGxuqZsyM.jpg?f=user_large

Flabebe confirmed. Pokemon Center promo voor komend jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FZRyBcT6JXH6Vl_2WoBYtENTA3w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/P3YZm2Y0LtU1NERF61a8Fjx8.png?f=user_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 14:19
Waarschijnlijk word ik ook gewoon ouder. Maar ik kan me steeds minder bekorren om de nieuwe Pokemon games. Arceus was leuk voor een paar uur. En het Terraformen doet me niet zo heel veel. Meer een gimmick om het ''nieuw'' te laten voelen. Ook een Pokemon motor....

De game gaat er wel komen, maar ik wacht wel eerst even de reviews af.
Zijn de starter evolutions al gelekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Er komt weer nieuwe informatie aan!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:37
3 weken achter elkaar nieuwe info. Ik ben benieuwd wat ze nog meer willen laten zien haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Akaendra schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:21:
3 weken achter elkaar nieuwe info. Ik ben benieuwd wat ze nog meer willen laten zien haha.
Volgens een leaker krijgen we een nieuwe Pokémon te zien:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3Nd0AhxR-9F4AlZg5SUpR_NdzYo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CdxpZHoZq1oB1B8TzMlUCD2q.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Eerlijk gezegd moet ik me inhouden om niet te klikken.
Gelukkig weet ik dat ik het morgen zal zien. Dat helpt.

@G_Dragon , waar komt het citaat uit jouw handtekening vandaan?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
whahas schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 16:20:
Eerlijk gezegd moet ik me inhouden om niet te klikken.
Gelukkig weet ik dat ik het morgen zal zien. Dat helpt.

@G_Dragon , waar komt het citaat uit jouw handtekening vandaan?
Komt uit DragonBall Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d4eUPrWoER-bJDBJlBb0GOVp_Dw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TfxhSwBFMAql9Zy2yiW80gOp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
nouja, het was... iets zullen we maar zeggen.
Geen idee waarom dit niet vorige week erbij had gekunnen maar goed.
Wellicht paldean magnemite ofzo, meer kon ik er niet echt uitmaken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Akaendra schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:14:
nouja, het was... iets zullen we maar zeggen.
Geen idee waarom dit niet vorige week erbij had gekunnen maar goed.
Wellicht paldean magnemite ofzo, meer kon ik er niet echt uitmaken
De gym leader is een Paldean Magneton. Die Pokémon beginnen telkens meer op mensen te l ijken zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-06 20:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Zou me niet verbazen als het een of andere elektrische slak gaat zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TDPVzL5ugYr1-JCTQdpsU9MUzNw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CYySfthYKlAjxUzwfkvgfmww.jpg?f=fotoalbum_large

Of deze waarheid is geen idee :o , kom er verder nog niks over tegen.

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 12-10-2022 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zat zelf te denken aan Dedenne ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Morgen weten we meer, want dan komt de volgende 'stream' als ik serebii mag geloven :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:39
Ik had de trailer gezien van de week inderdaad, ik zat echt in mijn stoel van mijn god he dit is toch verschrikkelijk.
Ik mag toch niet hopen zulke dingen in het spel ook voor komen, dan ben ik heel snel klaar met het spel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Dat zei ik gisterenavond ook tegen vrienden. Ze kunnen het vandaag nog compenseren met een hele leuke Pokémon.

Ik speel vanaf Blue en ik ben van mening dat dit de ergste / slechtste trailer is die TPC ooit heeft durven delen met het publiek.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Carlos0_0 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 12:00:
[...]

Ik had de trailer gezien van de week inderdaad, ik zat echt in mijn stoel van mijn god he dit is toch verschrikkelijk.
Ik mag toch niet hopen zulke dingen in het spel ook voor komen, dan ben ik heel snel klaar met het spel :o
Ik was hier zelf ook geen fan van inderdaad.. past niet bij de games :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
whahas schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:12:
Dat zei ik gisterenavond ook tegen vrienden. Ze kunnen het vandaag nog compenseren met een hele leuke Pokémon.

Ik speel vanaf Blue en ik ben van mening dat dit de ergste / slechtste trailer is die TPC ooit heeft durven delen met het publiek.
Ik heb deze week 1 of andere rom gedownload, een hack van fire red genaamd nameles fire red.
Dit zag er wel grappig uit, je kan de moeilijkheid graad aanpassen, en nog wat meer dingen ben benieuwd.

Maar ik speel ook vanaf Blue wou eigenlijk red maar uitverkocht, en elk deel vond ik leuk.
Ik vond op zich zelfs Sword en Shield leuk om te spelen, ja zeker het was niet heel moeilijk. maar totaal plaatje met die open stukken was zeker leuk.
Ik vond dan Pokemon Legends Archeus echt helemaal niks aan, maar goed dit was ook wel heel wat anders.

Ik heb wel idee dat ze Archeus idee gaan uitbreiden, wat het na mijn idee niet leuk meer maakt.
Ik heb al hele tijd idee dat dit echt laatste pokemon deel is wat ik zal kopen, ik hoop dat ik ongelijk heb straks :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:42
Carlos0_0 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:49:
[...]

Ik heb deze week 1 of andere rom gedownload, een hack van fire red genaamd nameles fire red.
Dit zag er wel grappig uit, je kan de moeilijkheid graad aanpassen, en nog wat meer dingen ben benieuwd.

Maar ik speel ook vanaf Blue wou eigenlijk red maar uitverkocht, en elk deel vond ik leuk.
Ik vond op zich zelfs Sword en Shield leuk om te spelen, ja zeker het was niet heel moeilijk. maar totaal plaatje met die open stukken was zeker leuk.
Ik vond dan Pokemon Legends Archeus echt helemaal niks aan, maar goed dit was ook wel heel wat anders.

Ik heb wel idee dat ze Archeus idee gaan uitbreiden, wat het na mijn idee niet leuk meer maakt.
Ik heb al hele tijd idee dat dit echt laatste pokemon deel is wat ik zal kopen, ik hoop dat ik ongelijk heb straks :).
Ik heb beide dlc gekocht voor SwSh maar beide niet meer dan 1 uur gespeeld. Vond er niks meer aan. Arceus dan juist weer wel! Heerlijke ff wat anders in een Pokémon setting.

Ik heb hoge verwachtingen van Scarlet/Violet. Het zou fijn zijn als ze daar ook eens een moeilijkheidsgraad aan toevoegen. Normal / Hard. Bij hard is dan de AI net wat slimmer ofzo en doen ze geen tail whipe als je bijna dood bent…

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Het vervolg van Wie is de partnerpokemon van Iono?
https://www.youtube.com/watch?v=OkfN-jyEcrI

spoiler:
Het is Bellibolt

Gameplay van de 'partner-pokemon':
https://www.youtube.com/watch?v=2rABZFQmWII

[ Voor 53% gewijzigd door Zeror op 14-10-2022 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
tis iig niet de design zoals hierboven :P
Een kikker met nepogen dus :P
Ik vind het wel wat hebben in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Alekz87 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:46:
[...]

Ik heb beide dlc gekocht voor SwSh maar beide niet meer dan 1 uur gespeeld. Vond er niks meer aan. Arceus dan juist weer wel! Heerlijke ff wat anders in een Pokémon setting.

Ik heb hoge verwachtingen van Scarlet/Violet. Het zou fijn zijn als ze daar ook eens een moeilijkheidsgraad aan toevoegen. Normal / Hard. Bij hard is dan de AI net wat slimmer ofzo en doen ze geen tail whipe als je bijna dood bent…
Ja het was inderdaad heel wat anders, alleen dat sprak mij echt totaal niet aan.
Hele tijd heen en weer lopen, en steeds verder en verder voor een bepaalde pokemon(Om vervolgens terug te gaan en tergend lange gesprek diaglogen te hebben).
Ook de items vinden om zelf je pokemon ballen etc van te maken, was gewoon niks voor mij dat ging mij te ver om leuk te houden.

Ik vond Sword.Shield juist nog wel leuk met het verhaal etc(Ook de DLC), maar inderdaad moeilijk was die niet.
Het zou ze goed doen als die exp share uit kan, denk dat veel al erg blij zijn als die keuze er zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2WsCUeT3rNgFWunlSY8PJkQhuus=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p986VQ93uNBNVwdLT3lZiBsH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g2PV_4Dbb7i_-Ytt8pAzlzRw-SE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xwBOwv5TtepCdtSXRU4mjR8j.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KaW52C2MzietOMhNJH1_XFXzStE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eC5Z7m6HZGSfXPQZK43DrNOG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9VBDzVpPaGE7aua2QsADZSAcazo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cFqqCM1ukp5achpQSH0lZIRX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Carlos0_0 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:49:
[...]

Ik zit er op dezelfde manier in. Ik heb tegen vrienden gezegd dat het best de eerste keer kan zijn dat ik een game reset om 'm nog een keer te spelen, omdat er zo veel diversiteit in de game lijkt te zitten. Ik ga 'm proberen te nuzlocken, voor zover dat kan, en daarna kijk ik wel of ik een team maak.
Het ligt er ook aan wat mijn vrienden doen. In de 8e generatie (Sword / Shield) had slechts een van mijn vrienden een team, dus ik heb niet veel tegen mijn vrienden kunnen spelen.
Online tegen CPU met z'n vieren in de DLC was best tof overigens.

Ik wil het liever niet meer over Pokémon Legends: Arceus hebben. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een game mij tegen hield als ik naar een nieuw gebied wilde, ook al had ik de 'baas' al verslagen. Echt heel raar. Gelukkig is het officieel een soort van spin-off en moet er veel gebeuren wil ik weer een Legends gaan spelen. Nee, ik heb het spel niet eens uitgespeeld.

Er zaten wel goede zaken in Legends, dus ik hoop dat ze de goede zaken hebben overgenomen en dat ze de andere zaken in PL:A hebben laten zitten.
In geen enkele trailer van de 9e generatie heb ik kunnen zien wat ze met frozen en sleep gedaan hebben, dus ik ben benieuwd. Mocht ik iets gemist hebben, laat het me even weten.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Heb die trailer nog eens bekeken, en vind die vrouw eigenlijk best eng.
Ze heeft echt wat weg van een vampier, met al die slacht tanden in der mond :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• whahas
Een half uur geleden heb ik de belangrijkste transactie (voor mij vandaag) gedaan:

Ik heb Pokémon Violet gekocht (in de voorverkoop) om op vrijdag 18 november 2022 op te kunnen halen bij mijn favoriete game winkel in de dichtstbijzijnde stad om vervolgens met vrienden een heel weekend Pokémon te gaan spelen.

Woei!

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
whahas schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 21:15:
Een half uur geleden heb ik de belangrijkste transactie (voor mij vandaag) gedaan:

Ik heb Pokémon Violet gekocht (in de voorverkoop) om op vrijdag 18 november 2022 op te kunnen halen bij mijn favoriete game winkel in de dichtstbijzijnde stad om vervolgens met vrienden een heel weekend Pokémon te gaan spelen.

Woei!
In de tijd van Pokémon gold/Ruby echt vaak weekenden bij vriendjes gelogeerd en dan tot diep in de nacht met lampjes en schermpjes aan zitten gamen! Vervolgens 5 uurtjes slapen en sochtends beneden op de bank weer de hele dag. Ouders werden gek van ons ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Je hebt van die spellen waarbij samen de singleplayer doen niet veel voorstelt.
Pokémon is niet een van die spellen.

Op de een of andere manier voegt het heel wat toe om samen aan het avontuur te beginnen. In ons geval kunnen we niet eens zo veel delen, omdat we dus een nuzlocke gaan doen.
Ondanks dat wordt het vast dolle pret.

Vervolgens bepaalt de kracht van de meta-game of ik daarna nog veel zal spelen. Stiekem hoop ik nog wel een leuk Trick Room team te maken, bijvoorbeeld met de laatst vrijgegeven nieuwe Pokémon.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
whahas schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 13:42:
Je hebt van die spellen waarbij samen de singleplayer doen niet veel voorstelt.
Pokémon is niet een van die spellen.

Op de een of andere manier voegt het heel wat toe om samen aan het avontuur te beginnen. In ons geval kunnen we niet eens zo veel delen, omdat we dus een nuzlocke gaan doen.
Ondanks dat wordt het vast dolle pret.

Vervolgens bepaalt de kracht van de meta-game of ik daarna nog veel zal spelen. Stiekem hoop ik nog wel een leuk Trick Room team te maken, bijvoorbeeld met de laatst vrijgegeven nieuwe Pokémon.
Klopt. Altijd tof om samen deze singleplayer te doen. Welke gym ben jij? Wie train je nu?

We hadden vroeger zo’n rondje. Pokemonleague, rival, trainer Red (in die grot). En dan resetten we de interne klok en deden we dit opnieuw. Tientallen keren achter elkaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sj0eRdJuH
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-06 11:59
De eerste previews staan ook online:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
2 totaal verschillende meningen. Schrok wel van de 720p 30fps met enorm veel framedrops. Spel loopt helaas niet helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-06 13:13
Alekz87 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 18:56:
[...]

2 totaal verschillende meningen. Schrok wel van de 720p 30fps met enorm veel framedrops. Spel loopt helaas niet helemaal lekker.
Het heeft toch helemaal geen zin om de performance van een pre release build te beoordelen.
Bovendien het is een game voor de Switch, ik heb geen hoge verwachtingen. Voor eye candy heb ik een pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GlRAGR5y--bLJTq7G6J6h9khweQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WJouzLRLMP5z9unh1Z8JTQrf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
friketje1 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:13:
[...]

Het heeft toch helemaal geen zin om de performance van een pre release build te beoordelen.
Bovendien het is een game voor de Switch, ik heb geen hoge verwachtingen. Voor eye candy heb ik een pc.
Hoeveel kan je doen in 3 weken? Alles moet ook nog verscheept worden.

Ik vind 30fps met 720p anno 2022 mager. En dan helemaal met framedrops. BoTW, Mario odessy kunnen t wel…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:13
Sword en shield hadden ook enorme framedrops in dat kleine stukje openworld. Ik heb op 2 games na. oprecht nog geen Pokémon game gespeeld zonder FPS drops. Sun en Moon waren veruit het ergst om te spelen. Omega Sapphire en Brilliant Diamond speelden wél lekker weg. Echter wel remakes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Ik vond de remakes van de vierde generatie anders enorm traag spelen - dat lag alleen niet aan de engine.

Ik heb de preview van Joe van Serebii gekeken. Ik ben nu al tevreden met mijn aankoop.
Ja, nuzlocke wordt wel echt een uitdaging!

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Alekz87 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:31:
[...]

Hoeveel kan je doen in 3 weken? Alles moet ook nog verscheept worden.

Ik vind 30fps met 720p anno 2022 mager. En dan helemaal met framedrops. BoTW, Mario odessy kunnen t wel…
Een hele vette dikke day one patch?
Ik vraag het me ook af.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-06 13:13
whahas schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 00:15:
[...]

Een hele vette dikke day one patch?
Ik vraag het me ook af.
Dat kan echt prima. Bovendien is het niet zeker of ze de meest recente build hadden.
Het heeft echt geen zin om op dit punt nu al conclusies te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Nee, mee eens.

Sowieso ga ik op z'n minst pas écht conclusies trekken nadat ik de aftiteling gezien heb.
Goede kans dat ik de meta heel interessant ga vinden en daar de game op ga beoordelen.

Het is sowieso knap hoe ze het voor elkaar krijgen om zo'n diverse doelgroep aan te spreken. Je kunt verzamelen, vangen, trainen en ook nog een verhaal ervaren.
Het verzamelen ben ik afgeleerd door de eerste Dexit. Het vangen, trainen en het verhaal geeft nog steeds uren tot dagen en weken speelplezier.

Sinds mijn 15e is er geen jaar geweest waarin ik geen Pokémon heb gespeeld. Er moet veel gebeuren wil dat stoppen.
Oh, ik laat me even wegvoeren hier. DotT mag dan mijn favoriete spel zijn, Pokémon is mijn favoriete reeks.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
Begrijp me niet verkeerd. Heb de game allang gepreorderd en dat blijft ook zo. Het valt mij helaas tegen dat het ze maar niet lukt om een extreem goed stabiel lopende game te ontwikkelen. Maar je mag toch best kritisch zijn en blijven. Als het slecht ontwikkeld is mogen ze dat wat mij betreft prima te horen krijgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Ik hoop wel dat je bij deze games niet meer van te voren kan zien of een aanval "effective" of "super effective" is want dat maakte het naast de Exp-share wel héeeeel makkelijk om te winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
G_Dragon schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 20:08:
Ik hoop wel dat je bij deze games niet meer van te voren kan zien of een aanval "effective" of "super effective" is want dat maakte het naast de Exp-share wel héeeeel makkelijk om te winnen.
Idd zeg. Viel me laatst op toen ik crystal opnieuw speelde dat je ook de kracht van de aanval niet ziet. Dus het was echt een gok als je geen idee hebt ;).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• whahas
Alekz87 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 08:55:
Begrijp me niet verkeerd. Heb de game allang gepreorderd en dat blijft ook zo. Het valt mij helaas tegen dat het ze maar niet lukt om een extreem goed stabiel lopende game te ontwikkelen. Maar je mag toch best kritisch zijn en blijven. Als het slecht ontwikkeld is mogen ze dat wat mij betreft prima te horen krijgen!
Echte fans zijn juíst kritisch, want die hebben het beste voor met een spellenreeks.
Dat geldt niet alleen voor games overigens.

[ Voor 62% gewijzigd door whahas op 23-10-2022 22:48 . Reden: Duidelijk gemaakt waarop ik reageerde. ]

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Alekz87 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 08:55:
Het is juist erg goed dat je niet zoals veel mensen snel genoegen neemt met wat ze aanbieden, je ziet dit namelijk overal mee (Viaplay, Games, dagelijks leven). Juist door kritisch te blijven blijf je scherp en ja ik ben het ook met veel dingen in de nieuwe games niet eens want ze zijn nou eenmaal een behoorlijk stuk kind vriendelijker gemaakt.

Waar wij eerder als kind alles zelf moesten uitzoeken word het ze nu gewoon voorgekauwd ( denk aan dat je bij de aanvallen kan zien welke super effective is of het grote gemak van Exp-share ).

Ik ben zeker niet tegen vernieuwingen maar hoe makkelijk het tegenwoordig is in Pokémon vergeleken bij onze kindertijd is best een groot verschil, laat ze toch lekker zoeken / leren / denken en puzzelen want daar leer je zoveel van.

Alekz87 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 21:34:
[...]

Idd zeg. Viel me laatst op toen ik crystal opnieuw speelde dat je ook de kracht van de aanval niet ziet. Dus het was echt een gok als je geen idee hebt ;).
Helemaal mee eens! Hier leerde je als kind zoveel meer van en nu kunnen we de zwaktes dromen als we een spel spelen. Dit zie ik nu niet zo snel meer bij de nieuwe spellen die kinderen gaan spelen |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
G_Dragon schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:41:
[...]

Het is juist erg goed dat je niet zoals veel mensen snel genoegen neemt met wat ze aanbieden, je ziet dit namelijk overal mee (Viaplay, Games, dagelijks leven). Juist door kritisch te blijven blijf je scherp en ja ik ben het ook met veel dingen in de nieuwe games niet eens want ze zijn nou eenmaal een behoorlijk stuk kind vriendelijker gemaakt.

Waar wij eerder als kind alles zelf moesten uitzoeken word het ze nu gewoon voorgekauwd ( denk aan dat je bij de aanvallen kan zien welke super effective is of het grote gemak van Exp-share ).

Ik ben zeker niet tegen vernieuwingen maar hoe makkelijk het tegenwoordig is in Pokémon vergeleken bij onze kindertijd is best een groot verschil, laat ze toch lekker zoeken / leren / denken en puzzelen want daar leer je zoveel van.

[...]

Helemaal mee eens! Hier leerde je als kind zoveel meer van en nu kunnen we de zwaktes dromen als we een spel spelen. Dit zie ik nu niet zo snel meer bij de nieuwe spellen die kinderen gaan spelen |:(
Helemaal met je eens. Ik had vroeger zelf lijstjes ergens gezocht met wat is sterk tegen wie. Slash of razor leaf, welke is meer kracht?

Wat ik vroeger nooit begreep was het EV trainen enzo. Hier ben ik nog steeds niet echt mee bezig. Ben ook niet competitief met Pokémon. Kan wel uren verdwalen in de wereld en het sterker maken van een team, maar het optimaliseren tot in de kleinste detail is niet voor mij weggelegd.

Uiteindelijk is elke Pokémon game, zo ook arceus, een no brainer voor mij en preorder ik. Voel me altijd weer even 10 jaar als ik dit speel. Heerlijk. (Ben nu 35 en vader)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Alekz87 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 08:44:
[...]

Helemaal met je eens. Ik had vroeger zelf lijstjes ergens gezocht met wat is sterk tegen wie. Slash of razor leaf, welke is meer kracht?

Wat ik vroeger nooit begreep was het EV trainen enzo. Hier ben ik nog steeds niet echt mee bezig. Ben ook niet competitief met Pokémon. Kan wel uren verdwalen in de wereld en het sterker maken van een team, maar het optimaliseren tot in de kleinste detail is niet voor mij weggelegd.

Uiteindelijk is elke Pokémon game, zo ook arceus, een no brainer voor mij en preorder ik. Voel me altijd weer even 10 jaar als ik dit speel. Heerlijk. (Ben nu 35 en vader)
Haha ja klopt Pokémon is bij mij ook instant pre-order, ik ben dan 31 en geen vader :9.
Ik had als kind inderdaad ook altijd een mapje gemaakt met alle types en hun zwaktes, hier besteedde ik als echt veel tijd aan omdat ik het wou leren/begrijpen. Jammer dat de kinderen van nu dit niet meer hoeven en het voorgekauwd worden, merk dat ik het zelfs jammer vind tijdens het spelen.

Alleen door die stomme verplichte Exp-share gaat het uren verdwalen en het sterker maken van een team al een stuk sneller tegenwoordig, want je krijgt al xp bij het vangen van een Pokémon dus je ontkomt er niet meer aan. De enige manier om aan Exp-share te ontkomen is 1 Pokémon in je party en dat is natuurlijk ook niet ideaal, maar ik denk wel dat ik dit ga proberen aangezien ik niet te snel wil levelen.

Ja dat EV trainen ben ik ook niet zo handig mee, maar @Sir_Lion weet daar volgens mij wel meer van :*)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 08:55:
[...]

Haha ja klopt Pokémon is bij mij ook instant pre-order, ik ben dan 31 en geen vader :9.
Ik had als kind inderdaad ook altijd een mapje gemaakt met alle types en hun zwaktes, hier besteedde ik als echt veel tijd aan omdat ik het wou leren/begrijpen. Jammer dat de kinderen van nu dit niet meer hoeven en het voorgekauwd worden, merk dat ik het zelfs jammer vind tijdens het spelen.

Alleen door die stomme verplichte Exp-share gaat het uren verdwalen en het sterker maken van een team al een stuk sneller tegenwoordig, want je krijgt al xp bij het vangen van een Pokémon dus je ontkomt er niet meer aan. De enige manier om aan Exp-share te ontkomen is 1 Pokémon in je party en dat is natuurlijk ook niet ideaal, maar ik denk wel dat ik dit ga proberen aangezien ik niet te snel wil levelen.

Ja dat EV trainen ben ik ook niet zo handig mee, maar @Sir_Lion weet daar volgens mij wel meer van :*)
EV trainen is vrij simpel, vooral als je een net gevangen, ongetrained pokemon hebt. In essentie krijg je bij het verslaan van elke pokemon 1-3 punten in de basis. Dit kan dan door verschillende manieren verhoogd worden zoals via Pokerus, items zoals Macho Brace of Power items, maar ook door items zoals Proteins. Er is een totaal maximum van 510 punten, en een individuele maximum van 255. Voor elke 4 punten, krijg je 1 stat verhoging. Vandaar dat je vaak de spread 252/252/6 ziet om het meeste eruit te halen.

Elke pokemon geeft ook in een andere stat EVs. Die kun je gewoon opzoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monkrim
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 09:35
Ev trainen is sinds SWSH ook een stuk makkelijker geworden. Je kan nu met stat items zoals proteins van 0 naar 252 gaan. Hierdoor is het niet eens meer nodig om evs te grinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
Sir_Lion schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 09:01:
[...]

EV trainen is vrij simpel, vooral als je een net gevangen, ongetrained pokemon hebt. In essentie krijg je bij het verslaan van elke pokemon 1-3 punten in de basis. Dit kan dan door verschillende manieren verhoogd worden zoals via Pokerus, items zoals Macho Brace of Power items, maar ook door items zoals Proteins. Er is een totaal maximum van 510 punten, en een individuele maximum van 255. Voor elke 4 punten, krijg je 1 stat verhoging. Vandaar dat je vaak de spread 252/252/6 ziet om het meeste eruit te halen.

Elke pokemon geeft ook in een andere stat EVs. Die kun je gewoon opzoeken.
Bizar heldere uitleg. Vind t knap dat mensen dit vroeger uitvogelde. Ik kan mij nog goed herinneren dat ik een mewtwo had die elke keer hogere HP kreeg na een gevecht en ik begreep maar niet hoe dat kwam, want hij was al level 100.

Maar je hebt tegenwoordig zoveel items met boosts en ook het kunnen switchen van nature enzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
Alekz87 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 09:23:
[...]

Bizar heldere uitleg. Vind t knap dat mensen dit vroeger uitvogelde. Ik kan mij nog goed herinneren dat ik een mewtwo had die elke keer hogere HP kreeg na een gevecht en ik begreep maar niet hoe dat kwam, want hij was al level 100.

Maar je hebt tegenwoordig zoveel items met boosts en ook het kunnen switchen van nature enzo.
Voor een deel is dat gewoon data-mining.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Monkrim
Naast EVs heb je ook nog IVs. Deze waarde bepaalt hoe goed een stat is. De waarde gaat van 0(worst stat)naar 31(best stat). Dat was in de 3e en 4e generatie een hel om te berekenen en je moest online calculators gebruiken om hier achter te komen. Gelukkig hebben ze volgens mij sinds de 7e generatie een indicator hoe goed een stat is. Als er bij een stat "best" achter staat dan heb je een IV van 31 en kan je de hoogste waarde van die stat krijgen met behulp van EV training. Met bepaalde items kan je ook IVs doorgeven met breeding.

Hyper training helpt hier ook bij dat wanneer je met behulp van Bottlecaps een stat of alle stats naar IV waarde 31 kan brengen.Het fijne hieraan is dat je hierbij ook je team die je gebruikt voor de main game kan ombouwen tot competitive mons.Het enige nadeel is wel dat je pokemon lvl100 moet zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:35

Een nieuwe trailer? Morgen te zien om 15:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Aha, dus toch. Ik vroeg me al af waar de aankondiging van de trailer bleef.
Op dinsdag dus? Ze wijken al een paar keer van hun vaste woensdag af!

Edit1:
Er zijn dus al anderhalf duizend Youtube gebruikers geweest die die trailer bij voorbaat al een like hebben gegeven. Dan ben je dus duidelijk niet kritisch.

[ Voor 36% gewijzigd door whahas op 24-10-2022 18:54 . Reden: Reactie op video toegevoegd ]

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
[Streamable: https://streamable.com/ua7jwu]
"waarom is dit zo stom opgenomen en niet gewoon horizontaal argh.."

Zal het om een ghost type gaan?

[ Voor 37% gewijzigd door G_Dragon op 24-10-2022 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Zeer waarschijnlijk. Binnenkort Halloween.

Het zal wel verticaal opgenomen zijn, omdat ze ook Pokémon GO spelers aan willen spreken.
Ach ja.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
:D

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
Spookhond ziet er goed uit :)

Verticaal opgenomen en slechte kwaliteit want je wil natuurlijk al die neppe spookvideos op youtube persifleren ook ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/piMhtUIuo_4yxnEtm1hk7OCnVUY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2xpCgNvlVyKYSIDPW0AceBpW.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F0XFG8-Cawd76fD12NXwixwoC5U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pcsy1aGqBJcV3qBdSVkzs3L9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SPnhTA-K2p96PreQ1dUjC4uOu1I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bzd46kGVR4tkf9stQes8Ldw5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTUiyYqBLzpgu0Fkti6WZXyOQNc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CbP5j2yxEABhLTBQDSXBM2Im.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuzzy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-06 10:21
Sir_Lion schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 09:01:
[...]

Er is een totaal maximum van 510 punten, en een individuele maximum van 255.
Heldere uitleg maar een kleine correctie. Tegenwoordig is de max gewoon 252. Weet niet meer precies in welke Gen ze deze wijziging hebben gemaakt, volgens mij 6 of 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkrim
Greavard doet mij vreemd genoeg denken aan Muttly van Wacky Racers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Hoeveel hond Pokémon hebben we inmiddels? Ik ben de tel kwijt.

Hij is schattig en luguber tegelijkertijd.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik vond het raar toen die hond met 'n kaars op z'n kop omrolde in de trailer.
Gaat die kaars dan niet... uit? :P

Ik snap verder de hele commotie niet. Zo speciaal is die niet. Net zoals iedereen liep te kwijlen op Lechonk toen die bekend gemaakt werd. Of Wooloo in SwSh. Als ze morgen een nieuwe Pokémon laten zien in een trailer, springt iedereen daar waarschijnlijk weer op :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Onyxio
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-06-2024
Alex van Nintendo Life is altijd lekker eerlijk. Goede preview. Tenminste weten we nu zeker dat de performance wat minder loopt. Nog steeds hyped.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 14:19
Ik heb ook meestal niet z'n probleem met Graphics en FPS. Als het maar boven de 30 blijft.
Ik wil gewoon weer een ''geen handjes vast houden'' Pokemon game

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
RangedNeedles schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:26:
Ik vond het raar toen die hond met 'n kaars op z'n kop omrolde in de trailer.
Gaat die kaars dan niet... uit? :P

Ik snap verder de hele commotie niet. Zo speciaal is die niet. Net zoals iedereen liep te kwijlen op Lechonk toen die bekend gemaakt werd. Of Wooloo in SwSh. Als ze morgen een nieuwe Pokémon laten zien in een trailer, springt iedereen daar waarschijnlijk weer op :+
Nee inderdaad zo speciaal is het allemaal niet deze beestjes, ze mogen nu wel eens een keer de evoluties van de starters laten zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkrim
Carlos0_0 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:11:
[...]

Nee inderdaad zo speciaal is het allemaal niet deze beestjes, ze mogen nu wel eens een keer de evoluties van de starters laten zien :).
Ik heb het gevoel dat ze de starter evolutions een klein weekje voor de release laten zien. Ben toch wel benieuwd naar de final evolution van Fuecoco.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Monkrim schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 15:05:
[...]

Ik heb het gevoel dat ze de starter evolutions een klein weekje voor de release laten zien. Ben toch wel benieuwd naar de final evolution van Fuecoco.
Moest eerst opzoeken wie dat ook al weer was :+ , maar inderdaad na die ben ik ook erg benieuwd.
Ik ben sowieso van de fire pokemon starters, heb ze bijna in elk deel gekozen. behalve in de generatie met Fennekin.

Dat vosje Fennekin ging nog wel op zich, maar die versies erna sorry nee. Dat had niks stoers ofzo was mij te vrouwelijk.
Elke generatie vuur starters was stoer en alles, en ineens hebben we 1 of ander ballet dansende vos 8)7 .
Daar koosde ik voor Froaki die was leuk, en helemaal in Greninja super vet. nog steeds 1 van mijn favoriete pokemons 8) .

[ Voor 8% gewijzigd door Carlos0_0 op 29-10-2022 16:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monkrim
Carlos0_0 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 16:43:
[...]

Moest eerst opzoeken wie dat ook al weer was :+ , maar inderdaad na die ben ik ook erg benieuwd.
Ik ben sowieso van de fire pokemon starters, heb ze bijna in elk deel gekozen. behalve in de generatie met Fennekin.

Dat vosje Fennekin ging nog wel op zich, maar die versies erna sorry nee. Dat had niks stoers ofzo was mij te vrouwelijk.
Elke generatie vuur starters was stoer en alles, en ineens hebben we 1 of ander ballet dansende vos 8)7 .
Daar koosde ik voor Froaki die was leuk, en helemaal in Greninja super vet. nog steeds 1 van mijn favoriete pokemons 8) .
Delphox is ook mijn minst favoriete starter in x\y vooral omdat Greninja zoveel flair heeft. En zijn hidden ability is zo goed voor online play en battle tower.

Het coole is wel dat de gen 6 starters gebaseerd zijn op de rpg classes warrior/rogue/mage.

Persoonlijk ben ik meer van de water starters en ik ga 100% zeker voor quaxsly het eendje. Toch hoop ik ooit dat er een main game komt waarbij je andere types als starters krijgt. Denk bijvoorbeeld aan psychic, dark, en fighting.

[ Voor 10% gewijzigd door Monkrim op 29-10-2022 18:07 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

Nieuwe trailer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onyxio
Ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe Pokies toevoegingen. :)

Nog 18 dagen. :o Tijd voor een countdown...

[ Voor 11% gewijzigd door Onyxio op 31-10-2022 18:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ajOGJtrKrdjxIPwSz1Kh0nNo5fk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/we14bc3GXTERryLskpMgitiQ.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
Just over a fortnight!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
En nu echt een fortnight!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onyxio
Wel grappig dat ze een Kpop band hebben ingehuurd. Is Pokémon trouwens populair in Zuid-Korea (en in China)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wolfstein89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-04 09:42
Vandaag de pre-order eruit gedaan. Lang getwijfeld maar heb scarlet gekozen. Vond de bewegingen van die robot legendary niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Waarom is de making of leuker dan de video zelf?
Ik ben toch niet de enige die dat vind?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Is dat 2 weken?

Nooit geweten dat dat 2 weken is.
Oh wacht, het is nu al zaterdag. Wat is het dan nu?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Onyxio
Ik zit in een Pokémon mood. Heb gelijk even de nieuwste Pokémon Oled besteld. :9

[ Voor 4% gewijzigd door Onyxio op 05-11-2022 14:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Terwijl je dus al een Switch had? Begrijp ik dat goed?

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Onyxio schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 14:15:
Ik zit in een Pokémon mood. Heb gelijk even de nieuwste Pokémon Oled besteld. :9
Wij willen die nieuwe Oled Switch ook nog van Pokémon of Splatoon 3 maar vinden het erg zonde omdat onze Switch uit 2017 nog werkt en vaak gespeeld word op een Oled van Sony.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
G_Dragon schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 14:37:
[...]

Wij willen die nieuwe Oled Switch ook nog van Pokémon of Splatoon 3 maar vinden het erg zonde omdat onze Switch uit 2017 nog werkt en vaak gespeeld word op een Oled van Sony.
Wat brengt een 2e hands switch op tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Alekz87 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 15:56:
[...]

Wat brengt een 2e hands switch op tegenwoordig?
Geen idee, gok zelf tussen de 100 en 200 euro? Het is wel een van de oudste modellen he die wij hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Let op:
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.