Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 00:00
Onyxio schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 00:16:
[...]

Vragenronde. :)

We mogen nu wel ervanuit gaan dat Nederlandse (online) winkels zoals Intertoys of Bol.com die exclusieve Scarlet en Violet steelbooks niet gaan aanbieden of wel?

Dat wordt importeren.

Bij Fnac, worden de steelbooks automatisch toegevoegd aan de Scarlet en Violet bestelling of moet je de steelbooks nog apart selecteren en toevoegen?

De Deezer-service die Fnac aanbiedt is niet elk moment/ maandelijks opzegbaar of wel? Scheelt wel 10 euro per spel. (Denk dat ik gewoon een bestelling ga plaatsen voor 2 x 49,99 euro)

De Flying Tera Pikachu preorder, is het al bekend hoe die aangeboden gaat worden?
Als fysiek codekaartje verstopt in de dual pack en de individule spellen, op een kassabon of als digitale code verstuurd per mail?

Bedankt. :)

Edit:

Blijkbaar moet je de steelbooks handmatig toevoegen (zie screenshot).

Trouwens, ik neem geen Deezer abo erbij, maar naast de Scarlet steelbook staat dan wel weer een tekst "vier maanden gratis Deezer". Is dat normaal? Hoort dat zo?

[Afbeelding]
Die moet je idd er apart bijvoegen. Had al de duopack besteld, maar heb ze bij Fnac nogmaals besteld voor de steelbooks en ga de spellen zelf doorverkopen. Heb al een toezegging voor 1 van de spellen :D.

Verder is die Flying Pikachu een mystery gift event. Dus connected met WiFi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onyxio
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17-06-2024
Sir_Lion schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 17:24:
[...]

Die moet je idd er apart bijvoegen. Had al de duopack besteld, maar heb ze bij Fnac nogmaals besteld voor de steelbooks en ga de spellen zelf doorverkopen. Heb al een toezegging voor 1 van de spellen :D.

Verder is die Flying Pikachu een mystery gift event. Dus connected met WiFi.
Aha, Mystery Gift. Fijn om te weten. Lees net dat het te claimen is voor 28 februari 2023, dus we hebben nog een tijdje.

De duopack moet ik nog reserveren. De individuele steelbooks zijn besteld bij Fnac. d:)b
Ik heb niet het gehele draadje gelezen, maar blijkbaar zijn die steelbooks alleen in Frankrijk te verkrijgen, zelfs niet in de VS. Had op Reddit gelezen dat veel Amerikanen ze willen importeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3E8fHUDAo3-FgJ3SbmbuPKmtKUQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kBOd9vg7isnEWQWOXCceAMB0.jpg?f=fotoalbum_large

*O* toch maar voor de losse steelcases gegaan, inplaats van de double pack.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onyxio
G_Dragon schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 17:51:
[Afbeelding]

*O* toch maar voor de losse steelcases gegaan, inplaats van de double pack.
Nice. :) Waar besteld? Ook Fnac? (Bestelscherm ziet er anders uit).

Die duopack vind je toch wel op Marktplaats terug mocht je ze later toch willen hebben.
Die losse steelbooks zullen denk ik moeilijker te vinden zijn later (of handelaren moeten veel opgekocht hebben voor de "NLse markt").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Onyxio schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 17:57:
[...]

Nice. :) Waar besteld? Ook Fnac? (Bestelscherm ziet er anders uit).

Die duopack vind je toch wel op Marktplaats terug mocht je ze later toch willen hebben.
Die losse steelbooks zullen denk ik moeilijker te vinden zijn later (of handelaren moeten veel opgekocht hebben voor de "NLse markt").
Ja via Fnac besteld, was 4 euro meer dan de duopack bij Coolrom. Daar heb ik toen gekozen voor achteraf betalen met Klarna, dus kan nog even kijken wat ik doe met die. Of verkopen of annuleren hmm..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onyxio
G_Dragon schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 18:13:
[...]

Ja via Fnac besteld, was 4 euro meer dan de duopack bij Coolrom. Daar heb ik toen gekozen voor achteraf betalen met Klarna, dus kan nog even kijken wat ik doe met die. Of verkopen of annuleren hmm..
Ik heb zojuist de dualpack gepreordered, die gouden steelbook hé? O+
Hopelijk komen alledrie de steelbooks onbeschadigd binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Onyxio schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 23:08:
[...]

Ik heb zojuist de dualpack gepreordered, die gouden steelbook hé? O+
Hopelijk komen alledrie de steelbooks onbeschadigd binnen.
Nice!! Ja dat is die met de gouden steelcase, Ik heb mijn pre-order nog niet geannuleerd, probeer eerst iemand te vinden die ik er blij mee kan maken aangezien ze best snel uitverkocht zijn. De vorige keer kwam de steelcase van Arceus ook onbeschadigd binnen dus ik maak me weinig zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KmxifFiUSPlr7jgFwi1ZwePZXV4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lM4ZW1Y168FFzgIPVQCXZ5kk.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onyxio
Stylish tasje. 8) :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qU2gSsrz5KpnPDY9Y1geGLrqVHU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ahm4Z9tOfU3eu61aYInlShjJ.jpg?f=fotoalbum_large

Een digitale code per e-mail. Mogelijk VS-exclusief? Het uitdelen van preorder goodies is weer begonnen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
I honestly couldn't care less :P

Zolang ze maar niets "belangrijks" wegsteken achter pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onyxio
Waar ik echt op hoop is dat Gamefreak eindelijk eens voice acting in de mainline games stopt.

Ik word er echt suf van om de alsmaar complexere verhalen te lezen. De cutscenes duren ook nog eens te lang (elk NPC buddy moet iets nutteloos te zeggen hebben) en ze komen vaker voor dan in voorgaande spellen.
Voice acting draagt echt bij aan de totale spelervaring imo (een voorbeeld is Monster Hunter Rise).

Desnoods stoppen Gamefreak en The Pokémon Company enkel Japanse stemmen in de games. De Japanners zijn een kei in voice acting (zie: anime). Ik snap niet waarom ze steeds besluiten af te zien van voice acting. Je ontwikkelt een Switch-game... in een land als Japan... waar ze de beste en meest professionele stemacteurs tot hun beschikking hebben... en dan: nope! We're not having that. |:(

[ Voor 25% gewijzigd door Onyxio op 24-08-2022 22:56 ]

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:47
Onyxio schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 22:41:
Waar ik echt op hoop is dat Gamefreak eindelijk eens voice acting in de mainline games stopt.

Ik word er echt suf van om de alsmaar complexere verhalen te lezen. De cutscenes duren ook nog eens te lang (elk NPC buddy moet iets nutteloos te zeggen hebben) en ze komen vaker voor dan in voorgaande spellen.
Voice acting draagt echt bij aan de totale spelervaring imo (een voorbeeld is Monster Hunter Rise).

Desnoods stoppen Gamefreak en The Pokémon Company enkel Japanse stemmen in de games. De Japanners zijn een kei in voice acting (zie: anime). Ik snap niet waarom ze steeds besluiten af te zien van voice acting. Je ontwikkelt een Switch-game... in een land als Japan... waar ze de beste en meest professionele stemacteurs tot hun beschikking hebben... en dan: nope! We're not having that. |:(
Kan je rekenen? Reken er maar niet op!

Sowieso zou alleen Japanse voice acting ook problemen geven, aangezien de lokalisatie nog wel eens flink af kan wijken van de oorspronkelijke content. Zolang Game Freak het roer niet radicaal omgooit komt er geen voice acting in deze games.

Ik raak er steeds meer van overtuigd dat ik Scarlet en/of Violet gewoon niet ga kopen. Het lijkt zo "safe", ouderwets en beperkt in vergelijking met Arceus. Misschien als ik 'm een keer goedkoop tweedehands zie ofzo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wuzzy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-06 10:21
Ik hoop wel dat ze de focus niet al te veel gaan leggen op de Raids 2.0, dat was in Sword & Shield echt een dooddoener. Zeker omdat de AI gewoon compleet waardeloos is en er grotendeels voor zorgde dat je gewoon niet kon winnen tenzij je met anderen speelt. Daarnaast wil ik ook gewoon een leuke postgame waarbij je je pokemon naar 100 traint door ze echt te gebruiken en niet vol te stoppen met snoep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Interessant bericht op Facebook.

https://www.facebook.com/...TMyampczYbXayQciYza6aXWl/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d5U5AK-R4XvFKP9ythA187B9Llk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qqZNQa2AGVXrRReztNJEwf0O.jpg?f=fotoalbum_large

De afbeeldingen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BGVDpeGKTwe9hCKF3NYuITZu8CU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U2hc0QepMuUSol6lbU5SsRZJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7JNq-0WCnYQRK8sy1QpB60lKKTA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AR532bBmVDvFJXQbhGhoWui7.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ZKdr7zcouc5OAbFtGFn75Vyoq4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/v5GrfDzklkbEZq6sy03miXhI.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JJBHvf_-lxo05nEzpyHhwon4WJA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WqFyP8nFTDYrjjWLhtnzYXEQ.jpg?f=fotoalbum_tile

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locolau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 19:25
Apple Watch Activity Rings, nu ook voor in Pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nog een Facebook post:
https://www.facebook.com/...s1HCETEkamEq8w2ZBME9E3Jl/

Het gaat om een nieuwe pokemon genaamd Grafaiai.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AL1aCRYF7rhVsRJHHx-QOkcd4_8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iV2xmyVeRT5bgDmkD0rv8r6F.jpg?f=fotoalbum_large

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onyxio
Een soort Paldean Smeargle dus. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Onyxio op 30-08-2022 22:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:47
Een soort Freek Vonk heeft de Grafaiai gespot.

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Meet Grafaiai, the Poison/Normal Pokémon!

This Pokémon specializes in using its poisonous saliva—which changes color depending on what the Pokémon eats—to attack foes by spitting at them or by slashing at them after coating its claws with the saliva. :X
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/veajqfUiYAWAXtqx5_fJAzX8iNw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bhBkd3vGHorAdEhzkYwjz3JK.jpg?f=fotoalbum_large

• G_Dragon

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 01-09-2022 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Gespot door iemand op Reddit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q3dUCHHjWz5oBNvrl6fAsXz_258=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4DaTedrCzqiNABSCU9F3Qxc5.webp?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Die is niet nieuw toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Nee klopt, maar grappig dat die in zo'n resturant er zo tussen loopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:04
Deze stond op de Pokémon Channel's youtube feed, was in ieder geval nieuw voor mij :

Afbeeldingslocatie: https://yt3.ggpht.com/2vidf5RawjzYOiimyonmxrY6jCziQb21YBTaXhE4DRYQ0MrzZMeetIN5M0ud2NNmYxnh67il4wVX6Q=s640-nd-v1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onyxio
Eerst een landhaai, nu een landwalvis. :P
Kleurencombinatie is niet echt denderend.

Wel goede abilities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuzzy
Is Slush Rush een nieuwe ability? Klinkt mij niet bekend in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
wuzzy schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 23:56:
Is Slush Rush een nieuwe ability? Klinkt mij niet bekend in ieder geval.
Dit is geen nieuwe aanval, ik kende hem eerlijk gezegd ook nog niet. Maar hij is uitgekomen in Gen7, zie hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wuzzy
G_Dragon schreef op zondag 4 september 2022 @ 00:08:
[...]

Dit is geen nieuwe aanval, ik kende hem eerlijk gezegd ook nog niet. Maar hij is uitgekomen in Gen7, zie hier
Ah ik zie het. Swift Swim maar dan voor hagel. Nooit geweten, en alle Gens gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9WiQelK-uf9lFhfZQToxc1a6zZY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nDSoz8dDIK1jdZdbxXQBkCDv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nx4cU1F-wQaIIyN1eZY-DnSwfjs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qvXYfWKAw6irLWO5IA3BcAvh.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VUAJVl3ajbq02TUB6WrkRjntoMY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5CUJ41i3ZtYI08EiJgrzlCam.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1V6N4tpw6YBUkK7lSMJgqDVbcEk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l0sGr9nNPcPobQ9Xdf45yxUq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Y1COr3rMANElXbHvzgDK39AIzU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7uGDfPvFHXam2YbIxoG9palC.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:50
Cetitan met Think Fat is wel leuk.
Qua competetive was er in London jammer genoeg geen demo, maar de items zijn dan wel weer leuk.
Blij eigenlijk dat we nog zo weinig gehoord hebben ivm Scarlet/Violet, des te meer om zelf te ontdekken.

Volgend jaar wordt het wereldkampioenschap gehouden in Yokohama, zeker iets voor mezelf om naar uit te kijken.

Qua voice acting, tja, voegt het voor een game voornamelijk gericht op kinderen daadwerkelijk iets toe? Ik zou zeggen van niet, dat is met een Xenoblade bijvoorbeeld wel anders, maar zelfs daar is de vertaling (tenminste met JP VA en engelse subs) niet echt denderend, dan zou je echt een Yakuza Like a dragon moeten hebben, waarbij de 2 verschillende subs hebben afhankelijk van de taal van de voiceacting, maar dat kost een heleboel meer tijd en vooral geld en dat wil je gewoonweg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onyxio
Akaendra schreef op maandag 5 september 2022 @ 12:27:
Cetitan met Think Fat is wel leuk.
Qua competetive was er in London jammer genoeg geen demo, maar de items zijn dan wel weer leuk.
Blij eigenlijk dat we nog zo weinig gehoord hebben ivm Scarlet/Violet, des te meer om zelf te ontdekken.

Volgend jaar wordt het wereldkampioenschap gehouden in Yokohama, zeker iets voor mezelf om naar uit te kijken.

Qua voice acting, tja, voegt het voor een game voornamelijk gericht op kinderen daadwerkelijk iets toe? Ik zou zeggen van niet, dat is met een Xenoblade bijvoorbeeld wel anders, maar zelfs daar is de vertaling (tenminste met JP VA en engelse subs) niet echt denderend, dan zou je echt een Yakuza Like a dragon moeten hebben, waarbij de 2 verschillende subs hebben afhankelijk van de taal van de voiceacting, maar dat kost een heleboel meer tijd en vooral geld en dat wil je gewoonweg niet.
Voice acting draagt zeker weter bij aan de totale spelbeleving, zowel voor jong als oud.
Pokémon games bevatten steeds meer en langere cutscenes en ik weet van mijn eigen kind dat hij liever een spel speelt met voice acting erin dan zonder. Daarnaast, Engels verstaat hij wel, maar lezen kan hij nog niet.

Let's Go Pikachu/Eevee was het spel om te experimenteren met voice acting: kort en duidelijk verhaal gericht op o.a. jonge kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OabsNLI9CURYaK8138t9X-dhtmE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ozsNYZfJSmazj9BVtLmIOzkl.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 66% gewijzigd door G_Dragon op 06-09-2022 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Iedereen een beetje klaar voor straks? 15:00 mogen we weer gaan genieten van een nieuwe trailer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Nieuwe legends? :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HubWc89cDsDtS2qq80wXGGaQ9TI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VZv8DcvU9amlbX3tVh342Qr2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q2k3UXYGnoLwciL4TlGWh4aqoEI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z93zsunfr701sp3jpvAkpnCm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door G_Dragon op 07-09-2022 15:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Fire Esper type??

Vertaling die fout is gegaan? Moet het niet Fire Psychic zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Sir_Lion schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:34:
Fire Esper type??

Vertaling die fout is gegaan? Moet het niet Fire Psychic zijn?
Ja haha, heb van het Japans vertaalt naar het Engels omdat de Engelse website nog niks erop had staan.

Edit: heb ze aangepast

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 07-09-2022 15:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 24-06 08:34
De marketing gaat lekker rondom deze game.Die Switch Oled is wel heel erg cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
jori040 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:42:
De marketing gaat lekker rondom deze game.Die Switch Oled is wel heel erg cool!
Ja die is zeker heel mooi, wij hebben nog geen Oled model staan maar als die van ons nu stuk zou gaan kopen wij helaas wel die van Splatoon 3 want die ziet er toch nog steeds het mooiste uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Ikzelf heb al een V1 en Oled switch. Deze is wel mooi, maar ga hem niet aanschaffen denk ik zo. daar is 350€ toch een beetje te duur voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 24-06 08:34
G_Dragon schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:48:
[...]

Ja die is zeker heel mooi, wij hebben nog geen Oled model staan maar als die van ons nu stuk zou gaan kopen wij helaas wel die van Splatoon 3 want die ziet er toch nog steeds het mooiste uit.
Ja persoonlijk vind ik die ook net iets mooier.Maar Nintendo doet ook bij deze game goed zijn best.
Zelf heb ik al een witte Oled.

[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 07-09-2022 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wuzzy
@G_Dragon Beetje Sword & Shield vibes met die 2 😂 Alleen dan harnas ipv schild. Ze zien er in ieder geval beter uit dan Zacian en Zamazenta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Op de website staat dat de game een nieuwe feature heeft. Het heet Auto Battles. Je kunt daarmee je pokemon vooruit sturen om de pokemon uit zichzelf laten battlen zonder dat wij als trainer hier voor iets hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Zeror schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:36:
Op de website staat dat de game een nieuwe feature heeft. Het heet Auto Battles. Je kunt daarmee je pokemon vooruit sturen om de pokemon uit zichzelf laten battlen zonder dat wij als trainer hier voor iets hoeven doen.
En dan vond ik persoonlijk Exp. share al erg.. :D, deze nieuwe feature maakt het nog makkelijker als ik het goed lees.

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 07-09-2022 17:47 ]

• Akaendra
G_Dragon schreef op woensdag 7 september 2022 @ 17:46:
[...]

En dan vond ik persoonlijk Exp. share al erg.. :D, deze nieuwe feature maakt het nog makkelijker als ik het goed lees.
Het maakt het grinden voor EV's een stuk minder erg ja. Niet alles is een nadeel. Daarnaast is de game echt open wereld dus kun je jezelf het zo moeilijk maken als je zelf wil. Als jij graag een gym leader wil doen met pokemon die 20 levels hoger zijn, niemand houdt je tegen :D

Overal ziet het er allemaal weer uit alsof het de goede kant op gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 07-05 14:13

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter
Ik zie steeds meer en krijg er steeds meer zin in. Echter hoop ik niet dat ie als S/S word. Want die game is iets te makkelijk in mijn optiek.

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d_J-1r0gMveU_KkNFAMAGm6890A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hBEGkFdbgUupBr2NOQz83ine.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teknizion
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-06 10:05
Zin in deze game. Ik ben vooral heel erg benieuwd hoe uitgebreid de co-op is, we weten er nog niet heel erg veel over. Een aantal vrienden hebben eindelijk weer eens interesse in de game dus ik hoop ze enthousiast te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion

Wiglett!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/slvyyiOCJrqIuhNVpv6kEnhCR5E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/thkUBc30XfuQ05KOehLwatJU.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door G_Dragon op 29-09-2022 18:54 ]

• G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23-06 20:19
Zouden we in Violet en Scarlet eindelijk de afstanden op het Metric systeem kunnen zetten? Dat zou ik wel fijn vinden.

Ik ga Violet nuzlocken. Een paar vrienden van mij gaan dat ook doen. We proberen de spellen daarmee wat uitdagender te krijgen.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:38
whahas schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 00:41:
Zouden we in Violet en Scarlet eindelijk de afstanden op het Metric systeem kunnen zetten? Dat zou ik wel fijn vinden.

Ik ga Violet nuzlocken. Een paar vrienden van mij gaan dat ook doen. We proberen de spellen daarmee wat uitdagender te krijgen.
Is zoiets niet leuker nadat je de game 1 keer “normaal” hebt uitgespeeld?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Alekz87 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 09:27:
[...]

Is zoiets niet leuker nadat je de game 1 keer “normaal” hebt uitgespeeld?
Niet noodzakelijk. In dit geval zou er een blind nuzlocke zijn, want je weet niet precies hoe het spel gaat verlopen. Als je het spel al een keer uitgespeeld hebt, dan weet je waar je op moet letten. Een nuzlocke is juist om de uitdaging te verhogen. En je kunt een spel maar 1x blind spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuzzy
Zou dit betekenen dat ze weer van regional variants afstappen of zou deze een uitzondering zijn? Waarom niet gewoon Paldean Diglett?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
wuzzy schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:47:
[...]

Zou dit betekenen dat ze weer van regional variants afstappen of zou deze een uitzondering zijn? Waarom niet gewoon Paldean Diglett?
Omdat het geen Diglett is. En we hebben al wel meer vergelijkbare Pokemon. Tauros en Bouffalant. Luvdisc en Alomomola. En vast nog wel meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuzzy
Sir_Lion schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:48:
[...]

Omdat het geen Diglett is. En we hebben al wel meer vergelijkbare Pokemon. Tauros en Bouffalant. Luvdisc en Alomomola. En vast nog wel meer :).
Ja maar als je in de omschrijving dat dus al moet zetten dan is het duidelijk dat de overeenkomst zo groot is dat het net zo goed een variant kan zijn. Maar ik heb m'n antwoord al want we hebben natuurlijk al de regionale Wooper gezien, dus ze stappen er niet vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkrim
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 23:25
@wuzzy

Regional forms blijven bestaan. Wooper heeft een paldean form zoals te zien in een van de trailers. Deze Wiglett lijkt een beetje op een branche evolution maar is toch een nieuwe pokemon. Ben daarom zeer benieuwd wat de evolutie eruit zal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Monkrim schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:56:
@wuzzy

Regional forms blijven bestaan. Wooper heeft een paldean form zoals te zien in een van de trailers. Deze Wiglett lijkt een beetje op een branche evolution maar is toch een nieuwe pokemon. Ben daarom zeer benieuwd wat de evolutie eruit zal zien.
Het is ook geen branch evolutie, tenzij je bedoeld HEEEEEEEL ver terug in de branch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkrim
Hehe dat laatste ja. Past ook een beetje in de themas van deze generatie. Toekomst en verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Monkrim schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 18:59:
Hehe dat laatste ja. Past ook een beetje in de themas van deze generatie. Toekomst en verleden.
Maar op die manier kun je ook de vergelijking trekken tussen ons en een waterbeertje, of een wilg. Als je ver genoeg terug gaat, zijn wij ook daarmee gerelateerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Monkrim
Je hebt gelijk daarin. Het lijkt mij in ieder geval een leuke pkmn om te gebruiken in mijn 1ste playthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whahas
Het is inderdaad mijn bedoeling om een blind nuzlocke te doen.
Daarom vind ik het ook wel jammer dat de gyms geen variabele levels zijn en je niet helemaal zelf de volgorde kunt bepalen. Als de levels van de Pokémon van de tegenstander wel variabel waren, dan kon je namelijk wel soort van meerdere keren een blind nuzlocke doen.

Nu is dat niet echt aan te raden - als je je nuzlocke wilt halen tenminste.

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
whahas schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:22:
Het is inderdaad mijn bedoeling om een blind nuzlocke te doen.
Daarom vind ik het ook wel jammer dat de gyms geen variabele levels zijn en je niet helemaal zelf de volgorde kunt bepalen. Als de levels van de Pokémon van de tegenstander wel variabel waren, dan kon je namelijk wel soort van meerdere keren een blind nuzlocke doen.

Nu is dat niet echt aan te raden - als je je nuzlocke wilt halen tenminste.
Success daarmee. Zou het wel tof vinden als je er hier over zou bloggen. Ben best benieuwd hoe je het gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whahas
Je wilt dat ik hier ga microbloggen?
Ergens kan dat best wel, alleen als ik hier ga lezen na release dan lees ik naar verwachting allerlei zaken die ik (nog) niet wil weten...

Keuzes maken de Mens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
whahas schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:40:
Je wilt dat ik hier ga microbloggen?
Ergens kan dat best wel, alleen als ik hier ga lezen na release dan lees ik naar verwachting allerlei zaken die ik (nog) niet wil weten...
Je kunt ze mij ook DM'en. Dan plaats ik ze hier voor je? Zo mijd je dit topic, en hebben we (vooral ik ;) ) toch nog kunnen genieten van je verhaal on the go.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Sowieso erg blij op dit moment met hoe weinig info we tot nu toe nog hebben over de game.
Nog een klein maandje en dan kunnen we spelen.
Ik kijk er in ieder geval naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:38
Akaendra schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 08:51:
Sowieso erg blij op dit moment met hoe weinig info we tot nu toe nog hebben over de game.
Nog een klein maandje en dan kunnen we spelen.
Ik kijk er in ieder geval naar uit :)
Ik moet de hype nog wel even voelen hoor. Vind dat altijd leuk de laatste 2 weken. Dan ben ik echt aan het aftellen!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YTwAB-56PQp5H-yMrvj7WMFHTDw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hdaugj5QgrG0g3g79as4B9RW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
Morgen om 3 uur weer een nieuwe trailer.
Ben benieuwd wat ze gaan laten zien.
Starter evoluties?
Of misschien wel de obvious pokemon op de auto van team star (de motor om het zo maar te zeggen, Ghost/Steel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:30
woensdag 06:00, Pacific Time (PT) is
woensdag 15:00 in Nederland

15.00 uur dus.

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onyxio
Bedankt voor de info. Fijn kijken zo dadelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Onyxio schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:03:
Bedankt voor de info. Fijn kijken zo dadelijk. :)
Helaas kan ik pas om 5 uur kijken -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
OMG ik kon het niet laten om even te kijken, een mini-map!!!!!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SagVOslGuY5nNVEg3YAn1iAVWh0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Au8sQABcepTwPE2cMPjER6fE.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
SPOILER AHEAD!

Paar hoogtepunten:
* Wild Tera pokemon.
- Wilde pokemon die dus in battle kunnen Terastalizen.
* Quick defeats "Let's Go!" battles
- Pokemon die je volgen kunnen andere wilden pokemon snel verslaan zonder direct in battle te gaan.
* Pokemon die je volgen, of uit stuurt kunnen items oppakken in de buurt.
* Bases zijn op een timer en je moet binnen die tijd X-pokemon verslaan.
- Elke base heeft een boss-fight.
* TMs kunnen zelf gemaakt worden met items van Pokemon die je gevangen of verslagen hebt.
* Rotophone geeft aan waar volgende Path of Legends/Urban mystica is. Dit gaat dan om Titans.
* Evolutie voor Girafarig!! Tail become the head? Or the head wearing the tail?! Farigiraf (palindrome btw).
* Gym-tests voor de gym-battles.
*

TBC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Akaendra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GqcZmHxzKlvBw1RKEkJ-Ug5Ewf8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QmEF2VvpwDExos8G5KxRu5LV.jpg?f=user_large

Ook deze 3 nieuwe onbekende mons te zien in de trailer minimap, hoe kort ook :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Als dat terastallize er nou niet zo afzichtelijk eruit zag, was het een top game geweest. Dan had ik zelfs de motor legendary kunnen accepteren. Maar ik vind die kristallen bovenop de pokemon kop echt lelijk. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik vraag me ook af hoe ze "any Pokémon can have any tera type" gaan aanpakken. Er zijn 18 verschillende types, dus ook 18 verschillende tera types die - letterlijk - op elke Pokémon passen.

Breeden gaat er niet makkelijker op worden, dat weet ik nu al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Zeror schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:53:
Als dat terastallize er nou niet zo afzichtelijk eruit zag, was het een top game geweest. Dan had ik zelfs de motor legendary kunnen accepteren. Maar ik vind die kristallen bovenop de pokemon kop echt lelijk. :r
Mee een! Had wel iets anders gekund, maar verder ziet de game er goed en vermakelijk uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:13
Gaan ze dit spel nog een keer grafisch wat mooier maken? Ik had zulke goede verwachtingen bij pokemon op de switch maar ziet er gewoon crap uit. Ik mis vooral de AA. Die randjes kunnen écht niet.

Verder ook niet zo'n fan van hoe de battles gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Paar leuke screenshots van de trailer voor de liefhebbers:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MguSanT0viDNWY4TcYqbobnkEeg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FIurY9vCxc8yhmjqCrUepi4W.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fNtyzIlwDcWZKNoflaDsGdxMaI0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gw5YYnPQzH3Zb6mm2R9IoakD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vbeMdestVN_ChiSiGkxqn2XAHsw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DrI1DrDZwy9iaTTDBTBfFKvS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fDbUSoqrDk1XT7ENhgDEJCFtGsA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/umUfkddbeSg6myxvM33Jxn2f.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YZrxDwDOWdxXPTnBUDma6fcDCiY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dYpjdkIREOjt5Bg3KKMVssOJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PmJblmS_dodJGo8j3hjO8ii4bPU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/da62H5TnmcDh3GRuRo2cNdnP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dfvb0jU5rVi_IvJlQ34ggyL8fps=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nzWBP2mLIcGbgw3AhKZQ4Dz9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QuxrmSCBjOC1ZS0Iqd2FKFXFpLk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s0oDf7CbtJUf8FyzBygHrftG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onyxio
Farigiraf ziet er erg tof uit. Lijkt op een Halloween kostuum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkrim
Ja ik moet zeggen dat Farigiraf er erg cool uit ziet maar het beste is ook dat de normal type behouden wordt. Altijd handig tegen Ghost types. Ook ben ik wel benieuwd hoe tera forms types bepaald wordt. Ik hoop dat daar enige customization voor komt en niet dat het een compleet rng fest is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
Wat gaat me dit een game worden zeg en wat lieten ze ons wederom weer veel nieuwe features zien!

Hoop door de verschillende verhaallijnen dat we hier makkelijk 100+ uren in kwijt kunnen, want als je bij Pokémon Sword/Shield, Brilliant Diamond/Shining Pearl en Legends: Arceus al 80 tot 100 uur gemiddeld kwijt was en dan vaak nog de Pokédex geen eens compleet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
Salt Pokemon Hidden in the Pokemon Scarlet and Violet Trailer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/roQG3JxXqtNlHdlshqz8GgJ_xUk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O60zgvf2lN8oDQaevU6bmm5W.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Bizar hoe Nintendo elk jaar nieuwe versies kan uitgeven zoals EA met een FIFA doet.

Elke keer geven ze je net wat meer net wat anders.

Burp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
Wii4all schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:14:
Bizar hoe Nintendo elk jaar nieuwe versies kan uitgeven zoals EA met een FIFA doet.

Elke keer geven ze je net wat meer net wat anders.
De vergelijking gaat hier wel een beetje mank. Hoewel het core concept veelal hetzelfde blijft (Gyms e.d.), voelt elk spel toch vrij vernieuwend aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambling_Alp
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 17:11
Inmiddels voorzichtig optimistisch. Vind nog steeds dat ze door hun eigen timeline games te snel en gehaast afleveren, maar dit is wel een step up vergeleken bij S&S. De Pokémonanimaties zijn duidelijk beter (maar de framerate en pop-in nog steeds niet te doen), het landschap oogt interessanter (maar nog steeds wel leeg en met auto-vegetatie die echt niet meer kan) en een paar leuke nieuwe twists. Ik had zonder terastalize gekund, maar als ze echt random een type toekennen aan zelfs wilde Pokémon, vind ik het alweer beter. Toch zin in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Ambling_Alp schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:49:
Inmiddels voorzichtig optimistisch. Vind nog steeds dat ze door hun eigen timeline games te snel en gehaast afleveren, maar dit is wel een step up vergeleken bij S&S. De Pokémonanimaties zijn duidelijk beter (maar de framerate en pop-in nog steeds niet te doen), het landschap oogt interessanter (maar nog steeds wel leeg en met auto-vegetatie die echt niet meer kan) en een paar leuke nieuwe twists. Ik had zonder terastalize gekund, maar als ze echt random een type toekennen aan zelfs wilde Pokémon, vind ik het alweer beter. Toch zin in deze game.
Heb je de Japanse trailer gezien? Framerate en pop-in stuk beter dan de UK/US trailer.
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste

Let op:
Door de grote hack bij Pokémon studio GameFreak, zijn er veel dingen uitgelekt. De vraag dan ook als je informatie tegenkomt en deze wilt delen, dan aub de spoiler tag te gebruiken, om het zo voor iedereen een beetje leuk te houden.