• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:38
Okasha schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 13:55:
Ik begrijp dat de API-key uit de gebruikersomgeving is gehaald, maar hoe koppel ik nu dan met Home Assistant? Ik heb opnieuw geinstalleerd, maar deed dat voorheen met de API key. Als ik nu toevoeg moet ik API toevoegen, maar die is er niet meer. Klantenservice benadert, maar via de chat kan ik alleen standaardvragen stellen
API key is op te halen door je installateur

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ronald schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 13:59:
[...]

API key is op te halen door je installateur
Gek zeg, Kon toch weinig kwaad die api? Mijn installateur is iets anders gaan doen, dat bedrijf bestaat niet meer

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:51

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Topicstarter
Lekker bellen met solaredge. Als ze er genoeg last van krijgen kan je het ineens weer zelf.... ;)

Wise enough to play the fool

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:45

Smoke

Maverick Reploid

teacher schreef op zaterdag 17 januari 2026 @ 17:06:
Lekker bellen met solaredge. Als ze er genoeg last van krijgen kan je het ineens weer zelf.... ;)
SolarEdge hangt dan lekker op omdat de telefoonlijnen alleen voor installateurs zijn, dus da's niet zo'n best idee. Op de chat kan je echter wel gewoon een API-sleutel krijgen via een medewerker (Moet je uiteraard wel even voorbij de bot komen)
Pagina: 1 ... 106 107 Laatste

Let op:
Algemene situatie bespreken? Offerte (met non solaredge) laten checken? Dat doe je in een nieuw/eigen topic. Neem dan wel de tips mee: Tips bij openen offerte topic zonnepanelen

Algemene vragen kunnen prima in het algemene topic: Topicreeks: Elektriciteit opwekken met zonnepanelen (PV)

Ja, het monitoring platform heeft soms vertraging. Check bij je omvormer of er een S_OK is. Zo ja, dan ligt het niet aan jou. Hier geen "bij mij ook niet, bij mij weer wel" slowchat.