Ik ook , en als er dan toch één veel sneller is dan de rest dan hoop ik dat het McLaren is en niet Mercedes en zeker niet Redbull. Het liefst heb ik Verstappen en Hamilton kort bij elkaar want die hebben nog een appeltje te schillen. Redbull die in de verte verdwijnt is misschien wel het minst leuke scenario voor fans van RB. Dan zit je de hele race alleen maar te wachten of er iets mis gaat met je kampioen of dat iemand anders er langs weet te komen. Niet echt iets om blij van te worden.
Volgens mij is dat ook deel van de moeizame relatie van de wereld met Hamilton. Die heeft zoveel gewonnen dat het normaal is en hij nog maar weinig respect krijgt voor een volgende overwing. Wat er ook gebeurt, de halve wereld is negatief over zijn prestatie en ontkent zijn bijdrage. Het is altijd weer dat de Mercedes zo dominant is, dat Hamilton zo veel geluk heeft, dat FIA unfair is, etc... Met zoveel overwinningen is alles wel een keer voorgekomen. Het gaat dus al snel over randzaken.
Ik hoop dus dat tenminste vier teams zijn die een coureur hebben die echt mee doet voor de overwinning en het liefst beide coureurs zodat ze ook onderling vergelijkbaar zijn.
Net als de afgelopen jaren stel ik me maar in op een dominant Ferrari, dan kan de werkeljkheid alleen maar meevallen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.