Je moet de spaties er tussenuit halen
Nu dat ik de auto's zie begint het toch wel weer te borrelen en kan ik niet wachten tot de eerste race.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Je moet de spaties er tussenuit halen
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
LOL
[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 23-02-2022 11:30 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ja dat mag je wel verwachten. Dichte wielen = geen verstoorde lucht.AtlAntA schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:23:
Weten we al of de wheel covers er zo uit blijven zien? De auto's zelf begin ik steeds meer aan te wennen en begin een paar zelfs al mooi te vinden maar die wheel covers blijven een doorn in mijn oog tot nu toe.
Laat ze er dan een een leuke BBS velg sticker oid op plakkenMonteurX schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:27:
[...]
Ja dat mag je wel verwachten. Dichte wielen = geen verstoorde lucht.
Komt wel bij dat een beetje floor damage door te wijd te gaan op hoge kerbs of een grindbak grotere gevolgen zal hebben.MasterMaceMichu schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:27:
Voorvleugels op de kerbs kapot rijden zal met de hoge plaatsing van de front-wings niet veel voorkomen, maar zover als de wing-end plates uitsteken bij een aantal teams, zullen er waarschijnlijk behoorlijk wat kapot gaan als er een band van andere auto tegenaan komt.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
McLaren was bezig met led verlichting in de wielen.AtlAntA schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:29:
[...]
Laat ze er dan een een leuke BBS velg sticker oid op plakken
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Zelfvertrouwen. Als alles klopt hoef je niet meer te laten zien om de concurrentie wijzer te maken.Plenkske schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:19:
[...]
Zouden Haas en Alfa Romeo problemen hebben, omdat ze zo weinig rondjes hebben gereden ?
alles kan off-topic
Realtime RGB die de tire age en/of temperatuur aangeeft?asing schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:30:
[...]
McLaren was bezig met led verlichting in de wielen.
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
'Bovenste bevestigingspunt achterwielophanging (push rod)'spartacusNLD schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:27:
[Afbeelding]
iemand die dit kan vertalen?
Alfa verklaart het beperkt aantal ronden van KubicaAnkona schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:31:
[...]
Zelfvertrouwen. Als alles klopt hoef je niet meer te laten zien om de concurrentie wijzer te maken.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
De highlight staat op de 'rockers' van de 'push rod' iigspartacusNLD schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:27:
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Lekker nietszeggend. Waarom zou je kleinigheidjes die je verwacht niet vooraf oplossenasing schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:32:
[...]
Alfa verklaart het beperkt aantal ronden van Kubica
Alfa Romeo valt tot op heden tegen met slechts vier ronden op de teller voor testcoureur Robert Kubica. Navraag bij het team leert dat er wat kleine probleempjes zijn, maar het gaat niet om schokkende zaken: "Er zijn wat kleinigheidjes met de auto, maar niets waar we niet op gerekend hadden. We volgen het plan dat we opgesteld hebben."
Jup, niemand geloofd dat ze vantevoren al gepland hadden om sochtends op de eerste ochtend maar 4 rondjes te rijden en geen rondetijd neer te zetten.Plenkske schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:36:
[...]
Lekker nietszeggend. Waarom zou je kleinigheidjes die je verwacht niet vooraf oplossen
PSN
Natuurlijk, dat meesterlijke plan om maximaal 10 rondes per dagdeel te rijdenasing schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:32:
[...]
Alfa verklaart het beperkt aantal ronden van Kubica
Alfa Romeo valt tot op heden tegen met slechts vier ronden op de teller voor testcoureur Robert Kubica. Navraag bij het team leert dat er wat kleine probleempjes zijn, maar het gaat niet om schokkende zaken: "Er zijn wat kleinigheidjes met de auto, maar niets waar we niet op gerekend hadden. We volgen het plan dat we opgesteld hebben."
Ja, of de positie van de auto, daar wordt serieus aan gewerkt. Als ik het goed heb onthouden is de teams dit jaar de optie geboden om een wieldop met ledjes te gebruiken maar was die technisch nog niet klaar waardoor geen enkel team daar voor heeft gekozen.thof schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:31:
Realtime RGB die de tire age en/of temperatuur aangeeft?
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ik vind die andere pijl interessanter. Centrale middenradiator op de airbox?spartacusNLD schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:27:
[Afbeelding]
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Die rechtse: Centrale middenradiatorspartacusNLD schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:27:
[Afbeelding]
Het kan ook een test zijn van Max, misschien probeert hij vanmiddag wat anders.
Ik vermoed dat Max al de nodige race afstanden in de simulator erop heeft zitten. Dat andere heeft ie waarschijnlijk dus virtueel al uitgesloten.Plenkske schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:47:
[...]
Het kan ook een test zijn van Max, misschien probeert hij vanmiddag wat anders.
Misschien ook niet, we zullen zien
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Ja, hoe weet je anders de limieten van de wagen?
Tribute aan zn vader
Unser Fotograf Stefan Baldauf berichtet, dass der Alfa-Sauber in der Garage in viele Einzelteile zerlegt sei. Spricht für irgendeinen Gremlin im Auto.
[ Voor 43% gewijzigd door Chocoball op 23-02-2022 11:54 ]
Kippenvel van hoe Max anders rijdt dan de rest.Illegal_Alien schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:45:
[YouTube: LIVE: 2022 F1 Testing Updates (Day 1)]
En eeN text live blog: https://the-race.com/f1-testing-2022-barcelona-day-1/
En een snipp uit dat blog:
[Afbeelding]
Klinkt goed.
1996 belde, ze willen hun grap terug.
Verstappen is zo te zien weer bezig met "zijn rijstijl" aanpassen aan de auto. Ik zou dit bijna bookmarken voor als we weer gaan krijgen dat de auto voor Verstappen "zijn rijstijl" ontworpen is.Illegal_Alien schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:45:
[YouTube: LIVE: 2022 F1 Testing Updates (Day 1)]
En eeN text live blog: https://the-race.com/f1-testing-2022-barcelona-day-1/
En een snipp uit dat blog:
[Afbeelding]
Klinkt goed.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dan ga je hiervan helemaal soppen.Joehoe900 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:52:
[...]
Kippenvel van hoe Max anders rijdt dan de rest.![]()
Geweldig om te lezen
Beetje meer respect voor ons oudjes jah
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 23-02-2022 12:04 ]
"When you grow up your heart dies"
Nogal duidelijk jasjaool schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:57:
[Afbeelding]
Ik mag hopen dat dit een Photoshop is...
[ Voor 3% gewijzigd door Illegal_Alien op 23-02-2022 11:59 ]
No offence maar als je dat moet vragen mag ik je dan adviseren je ogen te laten checken? Best wel duidelijk een sjopsjaool schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:57:
[Afbeelding]
Ik mag hopen dat dit een Photoshop is...
Ik zit achter een beeldscherm met de zon erop. Dan is het een stukje lastiger om dat direct te zien.Player1S schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:58:
[...]
No offence maar als je dat moet vragen mag ik je dan adviseren je ogen te laten checken? Best wel duidelijk een sjop
"When you grow up your heart dies"
Hier B100...MasterMaceMichu schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:59:
Inderdaad. Die jas bij Ham is duidelijk fake.....
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-02-2022 12:04 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ook dat is testen, even kijken of je met die nieuwe lage vloer nog die graveltrap uit kunt rijden.
Denk dat je de regel moet aanpassen naar elke coureur. Mazespin is nog niet langsgeweest en Crashtappen.DaniëlWW2 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:01:
[modbreak] Nieuwe seizoen, nieuwe kansen en daar is dan weer een klassieke regel.
Nee, we gaan dit seizoen dus ook niet constant lopen zeuren in welke hoedanigheid dan ook, over Hamilton. [/]
Reserve onderdelen zijn beperkt op voorraad momenteel, dus je vloer eraan rijden is geen goed idee.Kenny_026 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:02:
Tegelijkertijd zou het me niets verbazen
Nee ik doelde op de foto van hamilton maar er sneakte twee posts tussendoorasing schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:03:
[...]
Reserve onderdelen zijn beperkt op voorraad momenteel, dus je vloer eraan rijden is geen goed idee.
Als dit geen negatieve gevolgen heeft voor de prestaties van de auto maakt dat toch niet zo heel veel uit?BasvanS schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:08:
Maak me toch wel een beetje zorgen om die extreem smalle auto auto van MER. Hopen dat RB bewust voor wat meer Bulk gekozen heeft, en dat het door de benodigde ruimte van de motor geen gedwongen keuze was.
[ Voor 87% gewijzigd door Chocoball op 23-02-2022 14:08 ]
Honda en Merc zijn het dichtst bij hun oude motor design gebleven, dus dat was min of meer te verwachten.asing schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:13:
65 rondjes voor Max nu. Als je al iets kan zeggen over testdagen dan zit het met de betrouwbaarheid wel snor!
[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 23-02-2022 12:15 ]
PSN
KilljoyDaniëlWW2 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:01:
[modbreak] Nieuwe seizoen, nieuwe kansen en daar is dan weer een klassieke regel.
Nee, we gaan dit seizoen dus ook niet constant lopen zeuren over Hamilton, in welke hoedanigheid dan ook. [/]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Smiling as the shit comes down...
Dat is volgens mij ook het idee dat hier nog iets mee gedaan wordt. Ik weet alleen niet wanneer.ScrooLoose schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:36:
Mooi om te zien al die verschillende ontwerpen van auto's
Die "wheel covers" ( of hoe je ze ook maar moet noemen) hadden ze wel wat meer mee mogen doen, zien er wat te industrieel uit imo.
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Grote radiusspartacusNLD schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:48:
RB vs Merc vs Ferrari
Bron
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Coureur, team | Aantal ronden |
---|---|
Verstappen, Red Bull | 80 |
Leclerc, Ferrari | 78 |
Russell, Mercedes | 76 |
Latifi, Williams | 66 |
Alonso, Alpine | 54 |
Vettel, Aston Martin | 51 |
Norris, McLaren | 50 |
Tsunoda, AlphaTauri | 42 |
Mazepin, Haas | 18 |
Kubica, Alfa Romeo | 9 |
[ Voor 5% gewijzigd door Edd op 23-02-2022 13:06 ]
-
Mercedes and Red Bull sidepods configuration comparission.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 23 februari 2022
Comparativa entre los pontones de Mercedes y Red Bull. #F1Testing pic.twitter.com/e4HuW6Yz6K
[ Voor 16% gewijzigd door Badie op 23-02-2022 13:17 ]
Nikita finishes the morning session on 19 laps 🔄
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 23 februari 2022
There was a cooling leak on the car which hampered the running, but MAZ got back out there to complete some more laps before the lunch break. #HaasF1 pic.twitter.com/1UYWmslXau
-
Als ik deze foto's zo bekijk, lijkt de Merc hier met iets meer camber achter te rijden, of is dat optisch bedrog?spartacusNLD schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:48:
RB vs Merc vs Ferrari
Bron
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
[ Voor 8% gewijzigd door SterqVerhael op 23-02-2022 13:28 ]
Tot zover "spiegel mounts mogen geen aero functie hebben"
Helemaal als je vergelijkt met de Merc.SterqVerhael schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:20:
De Red Bull is bijna horizontaal in 2 delen te splitsen door die sidepods. Radicaal ontwerp als je het mij vraagt. I like.
Ik denk het niet. Volgens mij is dit echt zo gekozen. Zie ook de Mclaren als voorbeeld. Heeft dezelfde motor etc, dus zou ook het slanke Merc design kunnen toepassen. Hebben hier ook niet voor gekozen.Vuvuzela schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:29:
[...]
Denk dat de RB ook nog wel wat afslankt gedurende het jaar.
[ Voor 24% gewijzigd door Zahariac op 23-02-2022 13:30 ]
Denk dat de RB ook nog wel wat afslankt gedurende het jaar.Extigo schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:19:
Bovenaanzicht tussen de RB18 en W13
[Afbeelding]
I served in a company of heroes.
Waar is deze zoveel breder danVuvuzela schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:29:
[...]
Mijn boefje is liev!
Gewoon één seizoen wél aub.. Gewoon even dik eroverheen en in 2023 kan iedereen weer lekker dicht op elkaar.. Laat Max maar een jaartje voorop cruisen. Hebben ViaPlay, Olav Mol en de rest ook de tijd om de boel op orde te krijgen zonder al die emotieswowly schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 10:25:
Het kan er nog zo impressive uitzien, het moet aerotechnisch in de praktijk wel werken…… beste periode ooit in F1 voor mij. De WDC in NL/BE, nieuwe wagens en nieuwe ronde nieuwe kansen !!
Nu aub geen suprematie van een team aub, zelfs niet van RBR
La primera salida a pista de @Max33Verstappen a bordo del Red Bull RB18
— KONS (@MRKONS) 23 februari 2022
Video es cortesía de @QuintanaFoto pic.twitter.com/hkp0oPFXzp
De regels zijn duidelijk, de hoeveelheid tijd in de windtunnel is beperkt en het moet op schaal. Het model is maximaal 60% van de auto.Vuvuzela schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:29:
[...]
Zie foto hierboven en kijk naar het gedeelte van de vloer dat je ziet bij de Mercedes tov de RB.
In de sidepods. Zie maar hoeveel vloer er zichtbaar is bij beide auto's.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
De regels rond spiegels en spiegelhouders zijn niet restrictief zolang er maar geen outwash of vortex generator ontstaat.gwystyl schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:26:
[...]
Tot zover "spiegel mounts mogen geen aero functie hebben"
Volgens mij zijn beide auto's voor even breed, maar achter niet.Herko_ter_Horst schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:36:
[...]
In de sidepods. Zie maar hoeveel vloer er zichtbaar is bij beide auto's.
[ Voor 6% gewijzigd door Zewatanejo op 23-02-2022 13:40 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Lijkt wel alsof de Merc een dak heeft op de Halo, of is dat een ding dat eropgezet is vanwege de pitstop?Extigo schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:19:
Bovenaanzicht tussen de RB18 en W13
[Afbeelding]
ping 127.212.23.124
Dat is iets wat voor koeling zorgt als de auto niet kan rijden (en dus door rijwind gekoeld wordt)pjottum schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:40:
[...]
Lijkt wel alsof de Merc een dak heeft op de Halo, of is dat een ding dat eropgezet is vanwege de pitstop?
Zewatanejo schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:39:
[...]
Volgens mij zijn beide auto's voor even breed, maar achter niet.
I served in a company of heroes.
Ik zie het oprecht niet (heb er ook de ballen verstand van...). Ik zie juist dat bij RBR de vloer eerder stopt kijkende naar de achterbanden. Verder zie ik niet wat er breder is qua auto.Vuvuzela schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:41:
[...]
mooi gevonden. De Merc is bizar slank, snap waarom mensen dat niet willen zien.
Niemand weet nog of dat wel de beste oplossing is.
Mijn boefje is liev!
Het bodywork (motorkap) is bij RBR breder nabij de achterwielen dan bij Mercedes.JB schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:43:
[...]
Ik zie het oprecht niet (heb er ook de ballen verstand van...). Ik zie juist dat bij RBR de vloer eerder stopt kijkende naar de achterbanden. Verder zie ik niet wat er breder is qua auto.
[ Voor 8% gewijzigd door skate master op 23-02-2022 13:45 ]
Lelijk getekend, maar dit is waar iedereen op doelt:JB schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:43:
[...]
Ik zie het oprecht niet (heb er ook de ballen verstand van...). Ik zie juist dat bij RBR de vloer eerder stopt kijkende naar de achterbanden. Verder zie ik niet wat er breder is qua auto.
[ Voor 3% gewijzigd door IceBlackz op 23-02-2022 13:47 ]
Kijk even naar de 'd' van "Red" op de sidepod (achterkant van de auto). En vergelijk daar hoeveel bodywork je ziet op de RB tov de Mercedes. De Mercedes is daar ongeveer 2x smaller.JB schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:43:
[...]
Denk dat mensen nog vietnam flashbacks hebben van de mclaren die veel issues hadden doordat ze zo slank waren.Vuvuzela schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:41:
[...]
mooi gevonden. De Merc is bizar slank, snap niet waarom mensen dat niet willen zien.
Ik snap wat je zegt maar dat maakt de auto toch niet breder? Bij RB zit er juist een "sleuf/hap" onder die sidepod, waardoor je minder vloer ziet maar dat maakt de auto niet brederRequiem19 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:46:
[...]
Kijk even naar de 'd' van "Red" op de sidepod (achterkant van de auto). En vergelijk daar hoeveel bodywork je ziet op de RB tov de Mercedes. De Mercedes is daar ongeveer 2x smaller.
Dit kun je nog duidelijker zien als je vergelijkt welk stuk van de vloer (het zwarte gedeelte) van beide auto's ziet. Bij de Mercedes is er 2x zoveel meer vloer te zien.
[Afbeelding]
Mijn boefje is liev!
Deze volg ikIceBlackz schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:45:
[...]
Lelijk getekend, maar dit is waar iedereen op doelt:
[Afbeelding]
De breedte van het bodywork dus, niet de vloer!
[ Voor 5% gewijzigd door JB op 23-02-2022 13:49 ]
Mijn boefje is liev!
Alle auto's zijn even breed he, dat is reglementair vastgelegdJB schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:47:
[...]
Ik snap wat je zegt maar dat maakt de auto toch niet breder? Bij RB zit er juist een "sleuf/hap" onder die sidepod, waardoor je minder vloer ziet maar dat maakt de auto niet breder
Smiling as the shit comes down...
Precies, zo kunnen 2 mensen even lang zijn en kan de ene toch een stuk meer wegen dan de anderScrooLoose schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:56:
De auto's zijn even breed maar niet allemaal even dik
mijn punt is denk ik dat er een verschil is tussen breed en slank.Vuvuzela schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:41:
[...]
mooi gevonden. De Merc is bizar slank, snap niet waarom mensen dat niet willen zien.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
[ Voor 4% gewijzigd door BlauweFles op 23-02-2022 14:04 ]
Dat is zeker waar. Maar ben wel benieuwd in hoeverre de nieuwe auto's de rijstijl van de coureurs beinvloeden.BlauweFles schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:04:
@Extigo Leuk idee van Mark Hughes. Maar het kan ook zijn dat hij gewoon 'rustig aan doet', om de auto te leren kennen.
Ik had eigenlijk nooit het idee dat Max 'rustig aan doet' (die keer in 2021/Hongarije na z'n crash in Silverstone bijvoorbeeld.. Pit uit en meteen vol gas terwijl iedereen dacht dat ie het wel ff rustig aan ging doen..)BlauweFles schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:04:
@Extigo Leuk idee van Mark Hughes. Maar het kan ook zijn dat hij gewoon 'rustig aan doet', om de auto te leren kennen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq