Welke Beltrafo voor Eufy deurbel?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:34
Trokken schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 09:16:

Ik heb zojuist Eufy gecontacteerd via de live chat en die reageren als volgt...
Dus mijn eerdere post met de specificatie van Eufy klopt nog steeds.....
Gearjunkie schreef op vrijdag 5 april 2024 @ 09:56:
[...]

Hier vind je een overzicht van Eufy Deurbellen en de benodigde transformator specificaties per type deurbel.

...

[ Voor 13% gewijzigd door Gearjunkie op 31-12-2024 14:22 ]

I'm not bothered by those who think they are right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Trokken schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 09:16:
[...]

Hoe kom je aan 10VA als ik vragen mag?

Ik heb zojuist Eufy gecontacteerd via de live chat en die reageren als volgt:

[...]

30VA is een stuk meer en veel trafos leveren niet zoveel.

Het lijkt overigens AI gegenereerd, want de chat reageert vrij snel en antwoorden lijken soms net zoals ChatGPT.
Ik heb ooit rond geklikt op de support pagina’s van Eufy en ik vond deze pagina. Hieruit meende ik op te merken dat alle deurbellen mét batterij maar 10VA nodig hebben en zonder batterij 30VA. Dat, gecombineerd met deze pagina die verwijst naar deze. Die laatste pagina heeft het over een 2K deurbel maar verwijst wel specifiek door vanaf een E340 camera.

Overigens meen ik ergens gelezen te hebben dat voor de deurbellen met batterij de trafo meer werkt als een soort druppellader - de deurbel werkt primair op de batterij maar die wordt continu bijgeladen door de trafo.

De ABB draait hier overigens al een paar maanden mee en werkt perfect. Ik wilde vooral een ABB trafo vanwege de kwaliteit.

[ Voor 4% gewijzigd door LAD93 op 31-12-2024 14:23 ]

per aspera ad astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC83
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-06 22:11
Ik heb deze ook gekocht. Hoe heb je deze transformator opgehangen in de meterkast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhhhh
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 14-03 11:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M0SkLl5-HpwdZpXFwd8jZSYMlY0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LiIvaOaIamW5uJUEwcUUVSrO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WnKZMtx6m6Vwx2_zI2O2BR4mdQA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4PIzkYEKeUOEuedHwkAV6d7t.jpg?f=fotoalbum_large

Moet toch wel lukken met de E340 deurbel🫣
Output is onbelast 27v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelvA
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-03 18:49
Dames en heren,
Omdat deze thread relevant is voor de Eufy E340 deurbel (https://www.eufy.com/nl/p...11?variant=40767103565885) en velen deze eenvoudig(er) willen kunnen opladen, plaats ik mijn bevindingen - in de hoop dat anderen er iets aan hebben.
Nu ik de afgelopen maanden de Eufy vaak van de voordeur heb weggehaald (ik heb er nog een metalen beschermkooi voor zitten) omdat de acculading 4-6 weken meegaat, vond ik het te veel werk om de bel zo vaak te moeten demonteren. Daarnaast werkt de bel natuurlijk niet als deze aan de oplader zit.
Op vele fora had ik gelezen dat de accu na enkele maanden kapot gaat als de E340 aan een constante voeding is aangesloten. Een vaste voeding via de bestaande (2 aderige) beldraad is dus geen optie.
De oplossing is een losneembare voeding.
Dit kan door een USB kabel naar binnen te trekken, maar op de bestaande houder voor de deurbel is geen plaats voor een kleine USB stekker. Daarnaast vraag ik me af of deze connector vochtbestendig is.
De accu is ook op te laden is via de 2 draads bel-aansluitingen bovenaan de Eufy. In de doos worden 2 korte kabeltjes met vorkjes meegeleverd, dus deze heb ik aan de beldraad gesoldeerd, en van krimpkous voorzien.
Een 18 V 500 mA voeding volstaat (ik heb deze: https://elektronica-onlin...oeding-18-volt-500ma-8228). Hiermee is de oplaadsnelheid ongeveer gelijk aan laden met de standaard USB kabel. Dit heb ik nog maar 1 keer gedaan, ik ben dus niet geheel zeker of de laadsnelheden overeenkomen.
Zodra de accu vol is, kan de voeding worden losgekoppeld en de Eufy werkt gewoon op de accu.
Om de accu-inhoud te zien, moet de voeding even worden losgenomen, het stekker symbooltje in de app gaat dan na enkele seconden over op accu-inhoud in procent.
Voor degenen die de beldraad wat netter willen aansluiten, raad ik deze connector aan: https://elektronica-onlin...ings-stekker-contra-13697 Ik heb deze ook gebruikt, werkt erg handig en je hoeft de voedingskabel niet door te knippen. Daarnaast wordt de kans dat de beldraadjes elkaar raken verkleind, dit kan funest voor de accu zijn - zeker als deze niet geheel leeg is.
Voor de volledigheid: ik gebruik de Eufy Chime, dus geen standaard bel of gong.

[ Voor 13% gewijzigd door MichelvA op 01-02-2025 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jff.fbr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-06 13:11
ik heb ter beveiliging een schroefje besteld (m2.5x8 torx) op aliexpress. deze heb ik in het bovenste gat geschoefd zodat hij niet erg makkelijk eraf te halen is met alleen een paperclip.

ik heb de zelfde stekkervoeding als jij, @MichelvA . ik heb hem 1 keer op moeten laden via usb omdat hij leeg was. nu een jaar in gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Enterprise1701
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 11:04
Hoi, lijkt erop dat deze topic een meer algemeen topic voor Eufy deurbellen is geworden met betrekking tot de trafo, wij hebben sinds kort een Eufy C31, het lijkt erop dat er niet genoeg stroom word geleverd door de huidige trafo en deze moet worden geupgrade, welke hebben we het best nodig?

Ik was al een beetje aan rondzoeken en zag deze bij Praxis: https://www.praxis.nl/ele...viz-db1c-deurbel/10104819

Is dit een goeie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:44
Uiteindelijk heb ik mijn Eufy E340 aangesloten op deze ABB 25VA trafo.
Pikant detail is dat ik achteraf in de app te zien kreeg dat minimaal 30VA vereist is als je vooropname in wil schakelen. Dat lijkt meer een fout/inconsistentie want de deurbel werkt prima met deze trafo.
Ik heb hem nu 3 weken en aan mijn logs in home assistant te zien laad hij elke keer op zodra het batterij percentage onder de 85% komt.
MichelvA schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 18:51:
Op vele fora had ik gelezen dat de accu na enkele maanden kapot gaat als de E340 aan een constante voeding is aangesloten. Een vaste voeding via de bestaande (2 aderige) beldraad is dus geen optie.
Dat hoop ik niet. Mocht het bij mij gebeuren dan dien ik wel een garantieclaim in want het hoort toch gewoon te werken volgens de specs.
Ik zie trouwens ook in de logs dat hij meestal tot maximaal 90% laadt, dat lijkt me oke bescherming voor de batterij, alhoewel een max percentage van 80% of zelfs 60% nog beter zou zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Trokken op 05-02-2025 08:13 . Reden: Aanvulling max percentage ]

Hyundai Ioniq Electric 28kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarsMuziek
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-05 10:00
Toch even aanhaken op dit topic.

Al een half jaar heb ik de Eufy E340 hangen aan de bestaande deurbeltransformator. (8v-0,5A)

Deze werkt prima (laad bij) alleen de pre rec functie werkt niet omdat deze niet door de test komt.

Gelet op de positieve geluiden over over de ABB 25VA overweeg ik deze aan te schaffen.

De huidige gong betreft een 8volt gong. Deze dient dus ook vervangen te worden.

Met de huidige gong hoor ik af en toe een zoem komen uit de gong. (denk de momenten dat de Eufy laadt, of juist vol zit. daar heb ik de vinger nog niet op kunnen leggen)

Aangezien er nu een trafo inkomt van 12 of 24 volt moet ik de gong dus ook gaan vervangen. Ik kan hierbij dus dan kiezen voor een 12volt of 24 volt gong.

Zijn er voordelen om te kiezen voor een 12 of 24 volt gong. Is er bij 1 van die voltages een grotere kans op zoomen ten opzichte van de andere voltage?

Benieuwd naar jullie kennis / ervaring hierin.

P.s. de mechanische gong laten vervallen en kiezen voor een Chime van Eufy is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:51

Prosperot

Today is a gift...

Ik heb een 24v mechanische gong geprobeerd, maar die viel tegen. Veel te zacht.
Dus nu weer wat jij hebt: 12v op de 340 en een 8v mechanische bel. Dat zoemen heb ik heeeel af en toe ook.

[ Voor 12% gewijzigd door Prosperot op 06-02-2025 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarsMuziek
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-05 10:00
Ik dacht dat 12v trafo op een 8v gong voor problemen zou zorgen. Maar blijkbaar niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

Bij 12v werkt alleen het pre-recorden niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxsimonse
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-06 08:38
Ik ben van plan om een Eufy E340 aan te schaffen en kwam na het lezen van deze topic uit bij deze trafo die aan de eisen van Eufy zou moeten voldoen: https://www.amazon.nl/Tra...TM30-12-24V/dp/B07KQJHY7T

Is deze geschikt voor continue stroomvoorziening en pre-recording? Ik vind hem met 70 euro wel flink aan de prijs. Is een andere, goedkopere trafo minstens zo geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sahinasappelsap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:13
Ik heb voor mijn Imou DB61i deurbel destijds de trafo ook moeten vervangen met eentje van 8/12/24v en toen bij de gamma deze gehaald:
https://www.gamma.nl/asso...z-transformator/p/B201668

Werkt tot op heden als een zonnetje. Wellicht werkt deze ook gewoon prima voor de eufy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trokken
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:44
maxsimonse schreef op zaterdag 8 februari 2025 @ 10:45:
Ik ben van plan om een Eufy E340 aan te schaffen en kwam na het lezen van deze topic uit bij deze trafo die aan de eisen van Eufy zou moeten voldoen: https://www.amazon.nl/Tra...TM30-12-24V/dp/B07KQJHY7T

Is deze geschikt voor continue stroomvoorziening en pre-recording? Ik vind hem met 70 euro wel flink aan de prijs. Is een andere, goedkopere trafo minstens zo geschikt?
Zelf heb ik deze 24VA ABB trafo. Het pre-recorden ging initieel prima, maar op een gegeven was de deurbel volledig vast gelopen. Het leek eerder een software fout dan dat het aan de trafo lag. Het batterij niveau bleef wel netjes hoog. Sinds het pre-recorden uit staat heb ik geen problemen meer.

Hyundai Ioniq Electric 28kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_ozcleik
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 13-02 18:15
groenekan schreef op zondag 7 juli 2024 @ 10:37:
Eigenlijk ongelofelijk wat een gedoe in dit topic. Goed lezen bij Eufy: beste is trafo/adapter AC/AC 24 volt en 1 Ampere. Dan heb je optimale prestaties, je bent alleen een tientje meer kwijt.
Dat mensen 8 volt en dergelijke proberen: verspild geld en tijd.

trafo/adapter AC/AC 24 volt en 1 Ampere.

Is overal te koop, zelfs op Aliexpress voor een habbekrats
Waar staat dat je AC/AC adapter nodig hebt en niet een AC/DC dan?

Op de achterkant van mijn E340 duo staat: 8-24V~, 50/60 hz, 0.5 A (via doorbell wire)...betekent het golfje dat het een AC stroom is?

Ik heb contact opgenomen met support en die raden mij deze beltrafo aan: https://www.amazon.de/dp/B07J2NWYC4/

[ Voor 18% gewijzigd door s_ozcleik op 09-02-2025 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luger
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-02 20:56
De Eufy E340 heeft 10 VA nodig. Na een lange en moeizame zoektocht blijkt dat de Eaton beltrafo 4V 8V-12V 240VAC (artikelnummer: 272483), wanneer die aangesloten wordt op 12 V, uitstekend werkt zonder haperingen of problemen.
Als je dan ook nog een mooie beschermkap wilt die je beschermt tegen diefstal, kijk dan even op markplaats bij: MRb 3D Printing en zoek op: Eufy E340 / C30 / C31 Deurbelbescherming. Wanneer je beide gebruikt heb je een hele mooie Eufy E340 die probleemloos functioneert! Doe er je voordeel mee!
Voor de beltrafo: https://www.bol.com/nl/nl...-ac-2-a/9200000099288922/
Voor de beschermkap: https://www.marktplaats.n...elbescherming-vanaf-23-50

[ Voor 5% gewijzigd door luger op 10-02-2025 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
Gearjunkie schreef op dinsdag 31 december 2024 @ 14:18:
[...]

Hier vind je een overzicht van Eufy Deurbellen en de benodigde transformator specificaties per type deurbel.

[...]
Dit 👆 is wat de Eufy nodig heeft, alleen staat de E340 er nu niet meer bij 8)7

Eufy E340 Product link

[ Voor 14% gewijzigd door Gearjunkie op 11-02-2025 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

Volgens eufy zelf, 30 VA. Maar ook mijn ervaring is dat minder ook kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luger
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-02 20:56
Prosperot schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:26:
Zoek niet verder: een van de weinige trafo's die probleemloos werkt heb ik hierboven genoemd. Waarom verder nog moeite doen?

[ Voor 9% gewijzigd door luger op 11-02-2025 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
Prosperot schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:26:
Er zal een reden zijn dat Eufy 30VA adviseert. Het verschil tussen 25VA en 30VA is vrij gering maar zou in sommige situaties wel cruciaal kunnen zijn. Als het bij mij werkt wil dat per definitie niet zeggen dat het bij iedereen werkt. (lengte en dikte kabel en toepassing heeft b.v. hier al invloed op....)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prosperot

Prosperot

Today is a gift...

Eens, daarom gebruik ik tegenwoordig ook 30 VA.

[ Voor 16% gewijzigd door Prosperot op 11-02-2025 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_ozcleik
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 13-02 18:15
Er wordt 30VA geroepen maar...waar the hell staat dat je 30VA nodig hebt? Alle batterij modellen die je hardwired kan installeren heeft gewoon 10 minimaal nodig? Bij mij staat nergens dat ik 30 nodig hebt (Eufy E340)

[ Voor 77% gewijzigd door s_ozcleik op 11-02-2025 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 11:26

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

luger schreef op maandag 10 februari 2025 @ 21:16:
... Eaton beltrafo 4V 8V-12V 240VAC (artikelnummer: 272483), wanneer die aangesloten wordt op 12 V, uitstekend werkt zonder haperingen of problemen.
Hoe lang heb je dit al draaiend?

Specs

• ViTeX
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-06 16:46
luger schreef op maandag 10 februari 2025 @ 21:16:
De Eufy E340 heeft 10 VA nodig. Na een lange en moeizame zoektocht blijkt dat de Eaton beltrafo 4V 8V-12V 240VAC (artikelnummer: 272483), wanneer die aangesloten wordt op 12 V, uitstekend werkt zonder haperingen of problemen.
Als je dan ook nog een mooie beschermkap wilt die je beschermt tegen diefstal, kijk dan even op markplaats bij: MRb 3D Printing en zoek op: Eufy E340 / C30 / C31 Deurbelbescherming. Wanneer je beide gebruikt heb je een hele mooie Eufy E340 die probleemloos functioneert! Doe er je voordeel mee!
Voor de beltrafo: https://www.bol.com/nl/nl...-ac-2-a/9200000099288922/
Voor de beschermkap: https://www.marktplaats.n...elbescherming-vanaf-23-50
Werkt de vooropname functie ook probleemloos met deze Eaton beltrafo?

• maxsimonse
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-06 08:38
s_ozcleik schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 23:56:
Er wordt 30VA geroepen maar...waar the hell staat dat je 30VA nodig hebt? Alle batterij modellen die je hardwired kan installeren heeft gewoon 10 minimaal nodig? Bij mij staat nergens dat ik 30 nodig hebt (Eufy E340)
Ik begrijp ook niet helemaal waar die 30VA vandaan komt. Op deze officiële supportpagina van Eufy staat ook 16-24V, 10VA als vereiste: https://support.eufy.com/...f-the-Video-Doorbell-E340

• Gearjunkie
maxsimonse schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 16:43:
[...]

Ik begrijp ook niet helemaal waar die 30VA vandaan komt. Op deze officiële supportpagina van Eufy staat ook 16-24V, 10VA als vereiste: https://support.eufy.com/...f-the-Video-Doorbell-E340
Nog één keer dan: Het stond tot voor kort in het diverse keren hier geposte overzicht op de Eufy website. Momenteel staat de T8214 er echter helemaal niet meer bij....

Zie hieronder de reactie van Eufy support op een ticket die ik vorig jaar heb geopend.

Thank you for reaching out to us with your inquiry regarding the Video Doorbell Dual, model T8214.

We understand that you are looking to purchase a bell transformer to enable continuous charging for your Video Doorbell. To ensure optimal performance and safety, it is crucial to select a transformer with the correct specifications.

For the Video Doorbell T8214, we recommend using a transformer with the following specifications:

- Voltage: 16-24V AC
- Current: At least 30VA (volt-amps) or 1.25A (amps)

If you have any further questions or need assistance with the installation process, please do not hesitate to contact our customer support team. We are here to help ensure your Video Doorbell is set up for success.

Thank you for choosing our product, and we look forward to assisting you further.

Best regards,

Clara
eufy Customer Support Engineer

[ Voor 10% gewijzigd door Gearjunkie op 14-02-2025 23:30 ]

• sumigaeshi
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 05-03 12:31
Heeft iemand ervaring met een transformator voor de S330? Er wordt heir vooral gesproken over de E340.

Ik ben me rot aan het zoeken maar kan het even niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gearjunkie
sumigaeshi schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 21:44:
Heeft iemand ervaring met een transformator voor de S330? Er wordt heir vooral gesproken over de E340.

Ik ben me rot aan het zoeken maar kan het even niet vinden.
Staat in het overzicht op de Eufy site welke je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sumigaeshi
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 05-03 12:31
Gearjunkie schreef op vrijdag 21 februari 2025 @ 10:56:
[...]

Staat in het overzicht op de Eufy site welke je nodig hebt.
Ik zag het. Volgens de tabel op de Eufy website is 24v, 10VA (500mA) genoeg.
Built-in 6500mAh Battery (180-day battery life)
or
Existing Doorbell Wiring (8-24V, 10VA or above
Ik heb deze besteld; hopelijk gaat het voldoende zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door sumigaeshi op 21-02-2025 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:56

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik weet het niet meer...ik heb nu een aantal tegenstrijdige verhalen gelezen. Kijken of hier iemand het weet.

Ik woon in een appartement, en we hebben een intercom met video, waarbij wij beeld van beneden bij de ingang krijgen. Nou wil ik graag een Eufy E340 op de voordeur doen, zodat we bv makkelijk kunnen zien wanneer de pakketbezorger er eindelijk is (die doet meer verdiepingen voor ie bij ons is).
Nou hebben we een bel (duh!) en een intercomunit. De deurbel zit aan die intercomunit en ik heb met de multimeter iets van 14.8V gemeten. Maar ik denk niet dat ik dat kan gebruiken voor de Eufy te voorzien van stroom. Ik lees hier in de topic dat je een generieke trafo kunt kopen met de juiste waarden. Die wil ik dan ook wel gebruiken. So far so good...

Mijn vraag is dan of ik op een of andere manier het indrukken van de bel alsnog door kan geven aan die intercomunit zodat de 'oude' bel klinkt. Ik denk van niet, want ik heb alleen maar die twee draden, maar wie weet is daar een truuk voor. Ik dacht dat ik iets las van bypass bedrading, maar ik kan niets vinden in de manual van die E340.

Of moet je dan met een relais aan de gang (dit bedenk ik nu net zelf eigenlijk)? Dus de oude bel gebruiken om een relais te laten schakelen en zo de Eufy aan te sturen. Maar dan zou ik de bel van de Eufy moeten uitschakelen. Does this make sense? :+

System 1” is fast, instinctive and emotional; “System 2” is slower, more deliberative, and more logical.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MichelvA
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-03 18:49
Voor degenen die dit onderwerp volgen; een update van mijn bevindingen na mijn post op 1 februari 2025.
Zoals ik vermeldde kan de Eufy E340 extern via een beldraad worden opgeladen en ik heb dat op de werkbank getest met een 18V 500mA voeding.
Inmiddels heb ik de bel 2 keer via de beldraad opgeladen en kan meedelen dat het laden vrij traag gaat op deze wijze; van 30 naar 90% duurt meer dan 2 dagen.
Ik heb ook een andere voeding getest; 20V 1A (iets hogere spanning, dubbele maximale stroom) en dit duurde net zo lang. Ik vermoed dus dat de Eufy een laadbegrenzing heeft.
Ondanks het trage laden werkt deze methode voor mij goed omdat ik niet langer elke 4-6 weken de bel moet demonteren en elders op moet laden. Een ander voordeel is dat tijdens het laden de bel en camera gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gearjunkie
Ik heb nog niets aan de voeding aangepast sinds ik de bel heb gekocht (1,5 jaar geleden) Maar sinds de update 3.1.2.4 van 18-02-2025 laad de bel continu (groen stekkertje display) Ik vermoed dus dat Eufy toch iets in de software heeft aangepast. Mijn voeding is een HEP 24V die NIET aan de specs voldoet maar lijkt dus nu ineens na 1.5 jaar wel te werken. Afstand tussen bel en trafo is ongeveer een meter of 5-8 (Schatting).

Pagina: 1 2 Laatste