Nu zelfs een noodmelding op mijn GSM.
Meer mensen die het hebben gekregen?
[ Voor 12% gewijzigd door Zorian op 18-02-2022 17:13 ]
Jup.Wolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:13:
YES ,NL alert!!Wolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:13:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 81% gewijzigd door vso op 18-02-2022 17:15 ]
Tja vanalles
[ Voor 62% gewijzigd door Dracula op 18-02-2022 17:14 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
[ Voor 4% gewijzigd door Wokschotel op 18-02-2022 17:14 ]
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
Technomania schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:08:
Webcam van de Noordzee bij Den Helder
https://www.webcam-denhel...eras/nogalwiedus-zuid.php
https://www.webcam-denhel...ras/nogalwiedus-noord.php
Jammer van het slechte beeld maar best woeste kust.
Be yourself, no matter what they say ...
Ah yes, het noodummer is overbelast.AW_Bos schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:14:
[Afbeelding]
Vier telefoons tegelijk af...
Wat een herrie
[ Voor 3% gewijzigd door Zorian op 18-02-2022 17:16 ]
Nou ja als nu 112 niet meer bereikbaar is ja dan snap ik het wel
Ah, daar zat hetTechnomania schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:08:
Webcam van de Noordzee bij Den Helder
https://www.webcam-denhel...eras/nogalwiedus-zuid.php
https://www.webcam-denhel...ras/nogalwiedus-noord.php
Jammer van het slechte beeld maar best woeste kust.
Coding in the cold; <brrrrr />
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Mja, je zweeft half tegen Flevoland aan waar het wel code rood was.drooger schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:16:
Hier in Zwolle is ook het dak er deels afgewaaid bij de buren, en dat terwijl het hier geen code rood is.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Dan kun je wel nagaan hoe het hier in het westen is...drooger schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:16:
Hier in Zwolle is ook het dak er deels afgewaaid bij de buren, en dat terwijl het hier geen code rood is.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Het is nu dat je ziet of een dak(-kapel) en andere extra aanpassingen op een huis legaal is geplaatst of op z'n beun de haas manierdrooger schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:16:
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Als jij en hij een kite tuigje aan doen dan moet het wel lukken....
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Nu snap ik die landelijke NL Alert wel.Drardollan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:18:
Uurtje terug had ik op de afrit allerlei omgewaaide bomen, kon er net omheen. 4x 112 gebeld zonder succes, daarna een of ander brandweer nummer en die nemen gewoon niet op. Super geregeld weer.
Op de snelweg kan je (tenzij levensbedreigend) beter rijkswaterstaat (0800-8002) bellen. Die gaan daarover en kunnen indien nodig ook direct de matrixborden aan zetten om rijstroken af te sluiten of snelheid er uit te halen.Drardollan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:18:
Uurtje terug had ik op de afrit allerlei omgewaaide bomen, kon er net omheen. 4x 112 gebeld zonder succes, daarna een of ander brandweer nummer en die nemen gewoon niet op. Super geregeld weer.
[ Voor 13% gewijzigd door Orion84 op 18-02-2022 17:25 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Tja, wij woonden hiervoor in een nieuwbouwhuis met garage opgeleverd in 2018 en bij dat gehele project waren (en zijn) de daken van de garages niet verankerd aan de muur (met zo'n anker wat zeg 30cm lager zit dan het plafond, zodat het niet alleen vastzit aan de bovenste laag bakstenen)Soggney schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:18:
[...]
Het is nu dat je ziet of een dak(-kapel) en andere extra aanpassingen op een huis legaal is geplaatst of op z'n beun de haas manier
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Drardollan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:18:
En die van De Telegraaf?Zorian schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:15:
[...]
Ah yes, het noodummer is overbelast.De n is zeker ook weg gewaaid.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
112 is overbelast. U bent niet de enige.Drardollan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:18:
Dat heeft bar weinig te maken met of het al dan niet legaal is.Soggney schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:18:
[...]
Het is nu dat je ziet of een dak(-kapel) en andere extra aanpassingen op een huis legaal is geplaatst of op z'n beun de haas manier
Mijn kat wil ook al een paar uur heel graag naar buiten. Zit mij alweer boos aan te kijken bij de achterdeur.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Toevallig het enige rijtjeshuis met zonnepanelen is wel het enige in het rijtje met een nog vrij intact dak.Soggney schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:18:
[...]
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Erasmusbrug nu afgesloten voor voetgangers! Politie brengt je per auto naar de overkant! #StormEunice @RTV_Rijnmond pic.twitter.com/NAaOBszPur
— Maikel Coomans (@maikelcoomans85) 18 februari 2022
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
[ Voor 37% gewijzigd door Dracula op 18-02-2022 17:22 ]
Moet je voor de grap eens ten noorden van London kijken. Stansted en Luton bijvoorbeeld. Krijg je dit soort plaatjes:azerty schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:06:
[...]
Vraag me af wat deze gaat doen... https://globe.adsbexchange.com/?icao=4bb1c3
Ik herinner mij een jaar of acht geleden in mijn dorp. Een flinke kortstondige windhoos was er geweest, en een grote boom was omgewaaid. De hele buurt rukte met kettingzagen en een paar shovels uit om de boom weg te halen. Een minuut of tien later kwam de brandweer die even stopte, duim opstak en weer doorreed
maar een omgevallen boom op een belangrijke weg staat hier dan niet bij... Lijkt me op zich in zo'n geval wel 112-waardig, juist vanwege bereikbaarheid voor hulpdiensten
Je ziet ook goed het effect van het draaien van de wind rondom Londen, ook al is het maar met twintig graden. Waar een paar uur geleden Stansted beter te doen was dan Heathrow is het nu andersom.BartS12 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:21:
[...]
Moet je voor de grap eens ten noorden van London kijken. Stansted en Luton bijvoorbeeld.
Be yourself, no matter what they say ...
Hier een mooie..BartS12 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:21:
[...]
Moet je voor de grap eens ten noorden van London kijken. Stansted en Luton bijvoorbeeld. Krijg je dit soort plaatjes:
https://www.flightradar24.com/RYR6GF/2adc6573
Er zijn er al aardig geweest de afgelopen uren die 2 go-arounds hebben gehad, en een complete tour van zuid-oost engeland...
Ryanair flight #FR4967 from Lamezia Terme to London, diverted to... OSLO!! https://t.co/z4Pc3hdGib#StormEunice pic.twitter.com/LHvL614XU2
— Flightradar24 (@flightradar24) 18 februari 2022
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
lol, de vriend van je collega zit op Dumpert:_Bailey_ schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:19:
Een collega van mij zit nu op Texel, weersomstandigheden daar zijn al heel slecht. Gevoelstemperaturen van tegen de nul, veel regen en windvlagen van 120 tot 130 km per uur.
Ze zijn nu volledig geïsoleerd en zijn schoonmoeder doet niets anders dan door het keukenraam kijken.
Hij denkt als het zo doorgaat, dat hij geen andere keuze heeft dan haar binnenlaten..
Coding in the cold; <brrrrr />
Bron: https://nos.nl/liveblog/2...-storm-in-regio-amsterdamSchat, ik ben wat later thuis. Zit onder een vrachtauto
[ Voor 38% gewijzigd door VirinR op 18-02-2022 17:28 ]
En dat 0900-nummer voor de brandweer kent ook niet iedereen.rik86 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:24:
[...]
maar een omgevallen boom op een belangrijke weg staat hier dan niet bij... Lijkt me op zich in zo'n geval wel 112-waardig, juist vanwege bereikbaarheid voor hulpdiensten
We hebben een nummer dat lang niet iedereen kent. Laten we dus een nieuw nummer verzinnenAW_Bos schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:27:
[...]
En dat 0900-nummer voor de brandweer kent ook niet iedereen.
Waarom niet net als in andere landen een apart verkort nummer?
112 - daar red je levens mee
113 - politie, geen spoed
114 - Brandweer, geen acute spoed.
Waarom? Zolang er geen levens in gevaar zijn ligt daar niet de prioriteit.rik86 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:24:
[...]
YouTube: 0118 999 881 999 119 7253 | The IT Crowdeamelink schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:28:
[...]
We hebben een nummer dat lang niet iedereen kent. Laten we dus een nieuw nummer verzinnen
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Het verbaast me gewoon dat hij moet holden terwijl er schijnbaar geen andere vluchten in de buurt zijn die willen landen? Maar goed, ken er veel te weinig vanBartS12 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:21:
[...]
Moet je voor de grap eens ten noorden van London kijken. Stansted en Luton bijvoorbeeld. Krijg je dit soort plaatjes:
https://www.flightradar24.com/RYR6GF/2adc6573
Er zijn er al aardig geweest de afgelopen uren die 2 go-arounds hebben gehad, en een complete tour van zuid-oost engeland...
Beter dan 0900-04 eh......nogwat.eamelink schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:28:
[...]
We hebben een nummer dat lang niet iedereen kent. Laten we dus een nieuw nummer verzinnen
Maar, een snelwegafrit is wel vrij essentieel voor de hulpdiensten. Een niet-doorgaande weg is een ander verhaal, maar op hoofdwegen is het, juist voor de hulpdiensten, van belang dat ze 't weten en kunnen bepalen of 't snel opgelost moet wordenSleepkever schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:28:
[...]
Waarom? Zolang er geen levens in gevaar zijn ligt daar niet de prioriteit.
Dat er mensen vertraging oplopen en moeten omrijden nadat ze tegen advies in toch nog de weg op zijn gegaan is heel vervelend, maar echt niet waar de prioriteit van de hulpdiensten ligt. De gemeente of het niet spoed nummer bellen is daarvoor veel beter. Dat mensen daar 4x 112 voor gaan bellen zorgt er dus ook voor dat iemand die wel een levensbedreigende situatie heeft niet de hulpdiensten kan bereiken.
#Elandstraat #DenHaag #Eunice
— Geert (@Geert73577607) 18 februari 2022
Kerktoren beweegt pic.twitter.com/qqDClKxAnl
Wie kent het niet uit zijn hoofd?
Is al aan zijn vierde rondje begonnen.azerty schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:06:
[...]
Vraag me af wat deze gaat doen... https://globe.adsbexchange.com/?icao=4bb1c3
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
114 is al gereserveerd voor belangrijkere zaken. 114 red een diereamelink schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:28:
[...]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Echte Noord-Hollander! In de polder stormt het altijdpletter schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:24:
De noord Hollandse bezorger heeft de Chinees bezorgt, zijn woorden valt best mee, beetje wind lol.
5 euro fooi gegeven👍
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
144 is het toch?Zewatanejo schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:32:
[...]
114 is al gereserveerd voor belangrijkere zaken. 114 red een dier
O..ik zie het u ook...
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Klopt, maar iedereen heeft 114 in zijn hoofd, maar dat is iets Europees of zo...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
ticfauten ?AW_Bos schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:27:
[...]
En dat 0900-nummer voor de brandweer kent ook niet iedereen.
Waarom niet net als in andere landen een apart verkort nummer?
112 - daar red je levens mee
113 - politie, geen spoed
114 - Brandweer, geen acute spoed.
Tja vanalles
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
[ Voor 30% gewijzigd door evilution op 18-02-2022 17:36 ]
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Die horen toch een beetje 'flex' te hebben? Net als wolkenkrabbers?Wolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:31:
[Twitter]
Die kerktoren in Den Haag staat te dansen in de wind, zie filmpje.
Deze Ryanair voor Weeze heeft het na een poging of 4 ook opgegeven.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Nee, 11x zijn Europees bepaald. 113 is de zelfmoordpreventielijn, zie ik.
Het was levensbedreigend, de bomen hingen op knappen boven het wegdek.Orion84 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:19:
[...]
Op de snelweg kan je (tenzij levensbedreigend) beter rijkswaterstaat (0800-8002) bellen. Die gaan daarover en kunnen indien nodig ook direct de matrixborden aan zetten om rijstroken af te sluiten of snelheid er uit te halen.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Wat mij betreft mogen ze degene die verantwoordelijk is om deze lege vrachtwagen met code rood de weg op te sturen vervolgen wegens poging tot doodslag. Vind het bizar dat dit gewoon kan.VirinR schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:27:
[Afbeelding]
Zal vast een leuk telefoongesprek zijn:
[...]
Bron: https://nos.nl/liveblog/2...-storm-in-regio-amsterdam
Dit is iets teveel flex, de ene staat ook stil vergeleken bij die andere.Fiber schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:35:
[...]
Die horen toch een beetje 'flex' te hebben? Net als wolkenkrabbers?
Technomania schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:35:
Stormschade aan de hoofdingang van ons ziekenhuis dat gerenoveerd wordt.
Gevalletje omgevallen steiger?
https://112-nu.nl/melding...weer-met-grote-spoed.html
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
En 113 is er voor andere dingen... Waarover ik geen grapje durf te makenZewatanejo schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:32:
[...]
114 is al gereserveerd voor belangrijkere zaken. 114 red een dier
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
VreselijkRobinNL schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:35:
Storm Eunice eist al drie levens in regio Amsterdam.
https://www.parool.nl/ams...regio-amsterdam~b02a533e/
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
0900-TUIG, beetje zelfde categorie als de NS Business kaart (NSB kaart).AW_Bos schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:30:
[...]
Beter dan 0900-04 eh......nogwat.
Of gewoon 0118999881999119725...3
Hell / 0
Zit hier ook nog steeds te wachten tot hij gaat. Wiebel de wiebel maar wonder boven wonder staat hij nog.Nutral schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:40:
zojuist is een deel van mijn schutting omgevallen
Gefeliciteerd met je tuinuitbreidingNutral schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:40:
[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 18-02-2022 17:41 ]
Hier zag ik ook een mooie schutting met poort omliggend. Die was twee maanden geleden trots door de bewoners geplaatst... Hadden dus iets meer beton moeten gebruiken en even een hoekje extra in moeten plaatsen.Nutral schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:40:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ach ja, heb er maar even een parasol basis opgezet zodat hij niet wegwaait. Morgen maar eens kijken of de rest van de schutting wel heel is geblevenCaelorum schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:41:
[...]
Hier zag ik ook een mooie schutting met poort omliggend. Die was twee maanden geleden trots door de bewoners geplaatst... Hadden dus iets meer beton moeten gebruiken en even een hoekje extra in moeten plaatsen.
Ach ja.. Morgen kan je em zo weer overeind zetten!
[ Voor 20% gewijzigd door Waah op 18-02-2022 17:44 ]
Gelijk maar isoleren nu je er goed bij komt.
-
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq