Is net weer een boom omgewaaid op de Aalsmeerweg, Amsterdam.
[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 18-02-2022 16:33 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Is net weer een boom omgewaaid op de Aalsmeerweg, Amsterdam.
[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 18-02-2022 16:33 ]
Flitsbezorger Gorillas blijft voorlopig aan het werk. De fietsers worden uitgerust met winterjassen, regenjassen en -broeken, handschoenen, regenlaarzen, helmen, brillen en nekwarmers https://t.co/n64nBqXAoG #storm #eunice pic.twitter.com/wCvsiccZdT
— RTV Utrecht (@rtvutrecht) 18 februari 2022
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Dan snap ik wel dat steden die shitzooi willen verbieden. Wat een complete klotebaas heb je dan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
En de prijs van meest bezorgde werkgever van het jaar gaat naar:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Achja, nu regent het takken ipv bladeren.anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:34:
Ik denk dat we aardig wat geluk hebben dat de bomen nog niet in blad staan, trouwens.
Wel nekwarmers, die heb ik van mijn baas nog nooit gekregenByteMe_ schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:37:
[...]
Pfff, fijne werkgever
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Damn.Oekiejoekie schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:37:
AT5 meldt ondertussen tweede dode in Diemen door een boom op een auto
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 18-02-2022 16:41 ]
Kijkt naar de naam van het gebouw. Tsja ik weet het ook niet. 😂anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:40:
Dat verwacht je ook niet, een boom door je raam... Als je drie hoog woont
[Afbeelding]
Je hebt vast op je werk geen risico's op bomen in je nek schat ik. Ik niet iigWolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:38:
[...]
Wel nekwarmers, die heb ik van mijn baas nog nooit gekregen
En de prijs voor meest asociale klanten gaat naar...ByteMe_ schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:37:
[...]
Vaak bu'j te bang!
1 deur verder (Dronten) valt het wel mee qua wind nog steeds. Af en toe een kort briesje die je zwakjes hoort ruizen in de roosters of over het dak maar that's it.ehtweak schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:43:
ff verderop alhier (Lelystad), vliegende dakpannen hebben al de eerste autoruit doen sneuvelen...
Niet relevant, als bedrijf moet je maar verantwoording nemen gezien het weer. Dan kan de klant ook niks bestellen op dit moment.-tom-562 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:43:
[...]
En de prijs voor meest asociale klanten gaat naar...
Zou al eventjes in de dangerzone moeten zitten maar het is so far best een anticlimax.
* bezorgwerkgeverByteMe_ schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:37:
[...]
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
Het is bijna kunst.ehtweak schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:43:
ff verderop alhier (Lelystad), vliegende dakpannen hebben al de eerste autoruit doen sneuvelen...
[ Voor 4% gewijzigd door Wolly op 18-02-2022 16:48 ]
"Hallo, CarGlass? Ja ik heb een nieuwe ruit nodig, want uhm, tja..."
Dakpannen liggen hier ook regelmatig te klapperen. Nog niks naar beneden gekomen gelukkig.ehtweak schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:43:
"Heeft u panne?"Zorian schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:48:
[...]
"Hallo, CarGlass? Ja ik heb een nieuwe ruit nodig, want uhm, tja..."
Moet ik nu denken aan honderden feestelijk gekleurde ballonnen die door de lucht zweven of wat is een ballonhal precies?Coffeemonster schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:47:
Ik krijg net beelden doorgeappt van een ballonhal van een sportvereniging in Delft die kapot is gewaaid. Dan baal je goed als vereniging.
Zie het positief, gratis tuinuitbreiding!Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:50:
En hier is de schutting net omgevlogen...Fijn...
In Brabant is toch ook geen code rood?Scorpio861 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:50:
Al met al valt het reuze mee (west Brabant), is dit nu echt een code rood waard??
Vindt het meer een normale storm niet echt een buiten categorie...
Een hal gemaakt van ballonnen?anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:50:
[...]
Moet ik nu denken aan honderden feestelijk gekleurde ballonnen die door de lucht zweven of wat is een ballonhal precies?
Ik heb waarschijnlijk een vrolijker beeld voor ogen dan het daadwerkelijk is
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik nodig je van harte uit om even hier aan de Noord-Hollandse kust te komen kijkenScorpio861 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:50:
Al met al valt het reuze mee (west Brabant), is dit nu echt een code rood waard??
Vindt het meer een normale storm niet echt een buiten categorie...
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
In Brabant was toch ook geen code rood?Scorpio861 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:50:
Ik zie gelukkig geen schuttingtaal
Klopt, wel Zeeland en daar schuur ik heel dicht tegenaan
Meer een hockeyhal.anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:50:
[...]
Moet ik nu denken aan honderden feestelijk gekleurde ballonnen die door de lucht zweven of wat is een ballonhal precies?
Toch maar op de veldhockeyvereniging danWolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:52:
[...]
Meer een hockeyhal.
Zie https://twitter.com/otterhouse/status/1494691432539787267
Ze moeten maar uitkijken op de weg, anders worden de werknemers bezorgd bij het ziekenhuisByteMe_ schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:37:
[...]
Zeg dan gelijk dat het een ballentent is...Wolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:52:
[...]
Meer een hockeyhal.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Nieuw, alleen vandaag te verkrijgen: Luchtige pizza's.AW_Bos schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:53:
[...]
Ze moeten maar uitkijken op de weg, anders worden de werknemers bezorgd bij het ziekenhuis
Een update over Eunice van NOS-weerman Marco Verhoef: "Het stormt stevig. Bij de kust tot windkracht 10. Bij Hoek van Holland zijn windstoten gemeten van 141 kilometer per uur. Dat kun je van die locatie verwachten, maar tot aan Utrecht zijn windsnelheden van 120 gemeten, en dat is zeer uitzonderlijk."
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Wolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:52:
[...]
Meer een hockeyhal.
HahaZorian schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:54:
[...]
Nieuw, alleen vandaag te verkrijgen: Luchtige pizza's.
Lelystad ook niet gelukt zo te zien, nu maar richting Duitsland?Dracula schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:46:
Gaat nog steeds niet helemaal goed denk ik : https://globe.adsbexchange.com/?icao=4ba8c5
[ Voor 13% gewijzigd door ralpje op 18-02-2022 16:56 ]
Op naar Düsseldorf?Dracula schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:46:
Gaat nog steeds niet helemaal goed denk ik : https://globe.adsbexchange.com/?icao=4ba8c5
dan voel je het mikpunt ipv het trefpuntanandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:40:
Krijg je een boom door je raam... Op drie hoog
[Afbeelding]
Tja vanalles
Hoevaak wordt Lelystad nu gebruikt voor landingen? Het is nog niet open....ralpje schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:55:
[...]
Lelystad ook niet gelukt zo te zien, nu maar richting Duitsland?
[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 18-02-2022 16:56 ]
Hij heeft Lelystad niet genaderd, maar daar alleen rondjes gevlogen (bij waypoint ARTIP gok ik). Volgens FR24 gaat ie nu naar Frankfurt.ralpje schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:55:
[...]
Lelystad ook niet gelukt zo te zien, nu maar richting Duitsland?
Be yourself, no matter what they say ...
Technisch gezien is het open maar voeren ze simpelweg nog geen commerciële vluchten uit.AW_Bos schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:56:
[...]
Hoevaak wordt Lelystad nu gebruikt voor landingen? Het is nog niet open....
Die boom heeft het niet gesnapt, hij had beneden alleen iets moeten treffen op dat puntanandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:40:
Krijg je een boom door je raam... Op drie hoog
[Afbeelding]
[ Voor 20% gewijzigd door vso op 18-02-2022 16:59 ]
Tja vanalles
Illegaal lachgasfeestje?anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:50:
[...]
Maar zit er dan luchtverkeersleiding die daar een pootje aan het vervelen is, ofzo?Zorian schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:56:
[...]
Technisch gezien is het open maar voeren ze simpelweg nog geen commerciële vluchten uit.
[ Voor 5% gewijzigd door AW_Bos op 18-02-2022 16:58 ]
Diverting to Frankfurt: https://www.flightradar24.com/THY6GY/2adc0acfDracula schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:46:
Privévliegtuigen zat die er dagelijks opstijgen en landen, het zijn voornamelijk de kleinere vliegtuigjes enzo ipv de grote Boeings etc.AW_Bos schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:57:
[...]
Maar zit er dan luchtverkeersleiding die daar een pootje aan het vervelen is, ofzo?
Airhockey spelen ofzo, zegmaarOf je luchtige pizza's bestellen?
Waalhaven Rotterdam-Zuid, tamelijk bizar tafereel. Sowieso is het altijd bar en bas als er ook maar een beetje wind staat. Maar het is nu zo erg dat er een lunchtafel, massief hout, stalen poten, dik 60kg zo van de 6e verdieping naar beneden is gewaaid. We hebben de rest direct naar binnen gehaald, ook de Big Green Egg voor de zekerheid. Nog nooit meegemaakt dit.vso schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:55:
@ConZito lijkt alsof vlaardingen oost / schiedam (alhoewel hier minder woningen staan denk ik met zicht op)
mooie plaatjes !
[...]
dan voel je het mikpunt ipv het trefpunt
Jep.AW_Bos schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:57:
[...]
Maar zit er dan luchtverkeersleiding die daar een pootje aan het vervelen is, ofzo?
'Werkloze' luchtverkeersleiding Lelystad Airport kost jaarlijks miljoenenSinds september vorig jaar heeft Lelystad Airport een eigen brandweerkorps en in november werd de luchtverkeersleiding aangesteld. Dat betekent dat geen enkel vliegtuig meer gebruik mag maken van het vliegveld zonder toestemming van de verkeerstoren. De achterliggende gedachte was dat de dertien luchtverkeersleiders en elf assistenten alvast konden inwerken voor de geplande opening in 2020. Maar nu die is verschoven naar november volgend jaar, betekent het dat de luchtverkeersleiding tot die tijd alleen hobbyvliegers en lesvliegtuigjes begeleidt.
Kijken wat deze vlucht gaat doen, zal zo aan zijn tweede nadering beginnenNoxious schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:58:
[...]
Diverting to Frankfurt: https://www.flightradar24.com/THY6GY/2adc0acf
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Ook in Diemen is vanmiddag iemand om het leven gekomen door een vallende boom. Het slachtoffer zat in een auto https://t.co/SoPRInIlOb pic.twitter.com/DurqcY2Wok
— AT5 (@AT5) 18 februari 2022
[ Voor 3% gewijzigd door RobinNL op 18-02-2022 17:02 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
pic's or it didn;t happen ..;)ConZito schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:59:
[...]
Waalhaven Rotterdam-Zuid, tamelijk bizar tafereel. Sowieso is het altijd bar en bas als er ook maar een beetje wind staat. Maar het is nu zo erg dat er een lunchtafel, massief hout, stalen poten, dik 60kg zo van de 6e verdieping naar beneden is gewaaid. We hebben de rest direct naar binnen gehaald, ook de Big Green Egg voor de zekerheid. Nog nooit meegemaakt dit.
Tja vanalles
[ Voor 3% gewijzigd door Hemingr op 18-02-2022 17:03 ]
Make Tweakers Great Again
Lelystad is het op een na drukste veld qua vliegbewegingen, dus de luchtverkeersleiding heeft genoeg te doen daar.AW_Bos schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:57:
[...]
Airhockey spelen ofzo, zegmaarOf je luchtige pizza's bestellen?
Shiiiiiiit. Geen schijn van kans.RobinNL schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:01:
Holy sht! Die boom is echt goed terecht gekomen op die auto... Dode nummer 2 in Diemen.
[Twitter]
Testing, one, two ...
Holy WTFRobinNL schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:01:
Holy sht! Die boom is echt goed terecht gekomen op die auto... Dode nummer 2 in Diemen.
[Twitter]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Camera is weg gewaaid.ralpje schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:04:
Is er nou nergens een livestream vanaf Schiphol?
Mooie gedachte.anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:50:
[...]
Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange
vso schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:02:
[...]
pic's or it didn;t happen ..;)
balen voor je .. hopen dat er geen andere schade is .dat is nog vervelende(r)
Waalhaven dacht eemshaven oid .. maar goed zo goed "haven" overzicht heb ik ook niet .. keer op een boot van rotterdam naar hvh gedaan .. tis dat je soms beetje herkent maar bv over de A4 varen is best apart.
holy f ..ConZito schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:05:
[...]
[Afbeelding]
Je zal maar op de fiets zijn
Tja vanalles
Vraag me af wat deze gaat doen... https://globe.adsbexchange.com/?icao=4bb1c3Arjan A schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:00:
[...]
Kijken wat deze vlucht gaat doen, zal zo aan zijn tweede nadering beginnen
https://globe.adsbexchange.com/?icao=4b1a29
Ik verbaas me meer over die badaap die een boom zo vervaarlijk ziet hellen en er nog ff snel onderdoor rijdtWolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:01:
Dit filmpje moet je even met geluid kijken. Eerst denk je wat een jankbal maar op het einde snap ik het wel.
https://twitter.com/paule...tatus/1494696971059220482
De mini werd nog iets meer mini.Patriot schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:07:
[...]
Ik verbaas me meer over die badaap die een boom zo vervaarlijk ziet hellen en er nog ff snel onderdoor rijdt
Update windstoten met Cabauw een absurd zware windstoot van 145 km/u!! #Eunice pic.twitter.com/ibUAl1bO2E
— Reinier van den Berg (@weermanreinier) 18 februari 2022
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Yolanthe?RobinNL schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:08:
Cabauw (Utrecht) heeft een windstoot gehad van 145km/u!
[Twitter]
Grote torens van de kerk in de Elandsstraat in Den Haag staan volgens de brandweer op instorten #storm #StormEunice #CodeRood pic.twitter.com/oB7TMplGic
— Rooie Reporter (@rooiereporter) 18 februari 2022
Misschien keek hij ergens anders naarPatriot schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:07:
[...]
Ik verbaas me meer over die badaap die een boom zo vervaarlijk ziet hellen en er nog ff snel onderdoor rijdt
Je had het ook even netjes kunnen opbergen....tis niet dat het ineens is gaan stormen ofzoXWB schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:08:
Hier in de tuin ook forse schade, benieuwd wat de verzekering gaat doen.
[Afbeelding]
[ Voor 93% gewijzigd door anandus op 18-02-2022 20:52 ]
Arjan A schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 17:00:
[...]
Kijken wat deze vlucht gaat doen, zal zo aan zijn tweede nadering beginnen
https://globe.adsbexchange.com/?icao=4b1a29
@ByteMe_ kuch --> https://twitter.com/i/status/1494349347470954503Daniel36 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:10:
Commotie hier: ik ben buiten geweest omdat het deksel van de papier container open was gewaaid.
Tja vanalles
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq