Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Hij zit in de regio Woerden.Panzer_V schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:54:
[...]
En waar in het land is dat ongeveer?
Hier in regio Arnhem valt het allemaal nog mee.
Verwijderd
Ja. Niemand hoeft daar te zijn. Letterlijk.Drardollan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:51:
[...]
Zijn dat sensatiezoekers die daar rijden?
Volgens Facebook staat hij er gelukkig nog.TheIbex schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:47:
[...]
In dat geval; die staat er al 370 jaar... die zal nog wel 370 jaar blijven staan. Althans, dat was altijd mijn redenering over mijn oude huis uit 1860 in Den Helder.
Over Den Helder gesproken, ik ben benieuwd of de Lange Jaap (vuurtoren) het houdt. Iemand daar in de buurt?
(weet nu meteen welke Tweakers Jutter zijn
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Simpele henkies. En dan gebeurd er zo dadelijk iets en dan is het natuurlijk weer de schuld van jan en alleman....Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:54:
[...]
Ja. Niemand hoeft daar te zijn. Letterlijk.
Verwijderd
Dat niet. Maar dit valt tot nu toe echt mee hoor. Waait hard, dat zeker. Maar ik laat de bakfiets thuis, dat wel. Ben net nog langs de zee gefietst. Niet heel spectaculair.Wolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:42:
[...]
Eigenlijk rond 1700-1800 geloof ik, ga je livestreamen?
👋🏻Technomania schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:55:
[...]
Volgens Facebook staat hij er gelukkig nog.
(weet nu meteen welke Tweakers Jutter zijn)
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Yes, vlak bij de haven. Nieuwbouw tegenover oude Unilever gebouw
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
ZegveldStylze schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:54:
[...]
waar is dat dan? in Amsterdam waait het wel hard maar enkel wat takken die van de bomen komen.. had toch wel wat meer spektakel verwacht rond dit tijdstip.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
we zitten naar buiten te kijken ... en dat valt inderdaad mee totdat je de deur open doet om bv katten naar buiten te laten of een andere reden hebt om in de tuin te zijn (iets wat je vergeten was te verankeren oid) best wel onwerkelijkZorian schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:53:
[...]
Zou nu in roze moeten zitten, het is gewoon bewolkt en een mild windje die een tak of 2 laat wapperen en that's it, de hele dag al.
Tja vanalles
Net nog maar even wat zandzakken en oude grindtegels gebruikt om diverse lichtere spullen te verzwaren.
Ben wel wat gewend, ik heb ook eens met 60 knopen windvlagen een zeiljacht in veiligheid gebracht als schipper. Niet dat zoiets leuk is, vooral als de crew groen uitslaat en bij tijd en wijle over de reling hangt
Goede voorbereiding is het halve werk.
Ik heb uitzicht op een bergje bomen, struiken, heggen etc, die zijn vaak een goeie indicator voor het weer.vso schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:55:
[...]
we zitten naar buiten te kijken ... en dat valt inderdaad mee totdat je de deur open doet om bv katten naar buiten te laten of een andere reden hebt om in de tuin te zijn (iets wat je vergeten was te verankeren oid) best wel onwerkelijk
Het wordt hier nu wel ineens compleet windstil, stilte voor de storm?
Haagse Humor

Zo maar eens richting huis gaan.
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
jup dat is is wel zo alhoewel mijn plaatsnaam begint met MaasDennusB schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:55:
[...]
Yes, vlak bij de haven. Nieuwbouw tegenover oude Unilever gebouwWant klinkt alsof je bekend bent hier
Bedoel je tussen de waterweg en unilever of tussen het spoor en ...
tja bij holy zal het wel meevallen
hmm krijg net een rukwind (voelde het huis gewoon bewegen) .. lees raam bewoog
Tja vanalles
Muurtje heeft ook Groningse trekjes aangenomen, gaat het zo hard daar?Thomas schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:59:
[Afbeelding]
Bij de buren (restaurant) ligt er iig al een pan af.
Tussen waterweg en het spoor in, Unilever gebouw kan ik bijna aanraken vanaf hier hahavso schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:58:
[...]
jup dat is is wel zo alhoewel mijn plaatsnaam begint met Maas![]()
Bedoel je tussen de waterweg en unilever of tussen het spoor en ...![]()
tja bij holy zal het wel meevallen
hmm krijg net een rukwind (voelde het huis gewoon bewegen) .. lees raam bewoog
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Die antenne heeft ook z'n beste tijd gehadThomas schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:59:
[Afbeelding]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Die pan was dan sowieso rot. Dit was niet meer dan de genadeklap.Thomas schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:59:
[Afbeelding]
https://www.ventusky.com
Maar het gaat hier behoorlijk te keer.
Zoals gezegd windkracht 9, dichter op de kust nu 10.
Hele zware dakpan die erop knaldeZorian schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:59:
[...]
Muurtje heeft ook Groningse trekjes aangenomen, gaat het zo hard daar?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Prima johUnknown Alien schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:49:
[...]
Dude kon net weer binnen, na rondje met de hond. windkracht 3 max
Over een paar uurtjes ligt er nog maar 1 pan OP, als ik de kwaliteit van dat dakje zo zieThomas schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:59:
[Afbeelding]

Gaat lekkahhhhFreezerator schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:53:
Dak bij het ADO station in Den Haag is er ook deels afgewaaid
https://twitter.com/DenHaagFM/status/1494687798095405066
https://www.at5.nl/artike...men-omgewaaid-veel-schade
Moet je die liveblog eens langsscrollen
[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 18-02-2022 16:15 ]
erhm jup .. dat zou best kunnen 30 min was ik ook nog best wel "hmm dit alles" .. nu begint het wel spannend te worden .. diverse objecten zijn aan het verplaatsen ..Zorian schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:57:
[...]
Ik heb uitzicht op een bergje bomen, struiken, heggen etc, die zijn vaak een goeie indicator voor het weer.
Het wordt hier nu wel ineens compleet windstil, stilte voor de storm?
ben ik blij dat mijn schutting "ondersteund" word door de coniferen van de buren
Tja vanalles
[ Voor 97% gewijzigd door DonJunior op 18-02-2022 16:03 ]
*sowieso
is gewoon charmeZorian schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:59:
[...]
Muurtje heeft ook Groningse trekjes aangenomen, gaat het zo hard daar?
Ben ik ook bang voor.Dakillerbean schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:01:
[...]
Over een paar uurtjes ligt er nog maar 1 pan OP, als ik de kwaliteit van dat dakje zo zie
De wind is hier nu ook gearriveerd, maar het zijn korte stootjes. Niks denderends en de bomen staan nog rechtop.vso schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:02:
[...]
erhm jup .. dat zou best kunnen 30 min was ik ook nog best wel "hmm dit alles" .. nu begint het wel spannend te worden .. diverse objecten zijn aan het verplaatsen ..
ben ik blij dat mijn schutting "ondersteund" word door de coniferen van de buren
En dan moet het hoogtepunt van de storm nog komen, daar gaan nog wel wat panelen rondvliegen.
In Zeeland gaat het nu inderdaad echt snoeihard tekeer, ik zou bijna zeeziek worden op zolder.drooger schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:52:
Voor de mensen die aangeven dat het (nog) rustig is daar:
[Afbeelding]
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
En dan zijn de zwarte pannen ook nog eens op.Thomas schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:59:
[Afbeelding]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
https://globe.adsbexchange.com/?icao=4ba8c5
Vol tegen de wind in, beste kans op succesvolle landing, je wilt namelijk geen wind in je rug met landen, dan raak je teveel draagkracht kwijt onder je vleugels.Cheesy schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:06:
Wat neemt deze een vage aanvliegroute. Nooit recht ongelijnd geweest.
/kortesamenvatting
Dat hoort zo. Is geladen met zand en daardoor erg zwaar.Pazo schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:49:
[...]
Ik keek net even; dat bootje ligt best diep in het water![]()
[Afbeelding]
[ Voor 29% gewijzigd door Beta op 18-02-2022 16:09 ]
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Maar dat is dan slecht gelukt, want hij maakt een go around (of vliegt helemaal weg lijkt het nu...). De rest erachter lijnt wel recht op (exact over Amsterdam CS).Vorkie schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:07:
[...]
Vol tegen de wind in, beste kans op succesvolle landing, je wilt namelijk geen wind in je rug met landen, dan raak je teveel draagkracht kwijt onder je vleugels.
/kortesamenvatting
Nadeel van harde tegenwind is dat vliegtuig voor de streep op de baan krijgen, want je vliegtuig wil door de wind naar boven.Cheesy schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:09:
[...]
Maar dat is dan slecht gelukt, want hij maakt een go around (of vliegt helemaal weg lijkt het nu...). De rest erachter lijnt wel recht op (exact over Amsterdam CS).
https://www.slachtofferhulp.nl/Daniel36 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:10:
Commotie hier: ik ben buiten geweest omdat het deksel van de papier container open was gewaaid.
*sowieso
Windguru werkt nog wel:Daniel36 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:00:
Ik wilde naar een mooie windkracht-site linken maar die heeft het te druk denk ik
https://www.windguru.cz/m...85&zoom=6.393844728699657
Als je nou een uur wacht kan je hem 3 straten verderop oppikken.Daniel36 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:10:
Commotie hier: ik ben buiten geweest omdat het deksel van de papier container open was gewaaid.
Daarom...ByteMe_ schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:11:
[...]
Als je nou een uur wacht kan je hem 3 straten verderop oppikken.
En is die geleegd.ByteMe_ schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:11:
[...]
Is het land weer open na de lock-downs, is het strand gewoon weg.....DutchCrownNL schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:53:
Gratis scrub in scheveningen
https://twitter.com/i/status/1494685826109874176
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Is dit een probleem of een oplossing, gratis legingByteMe_ schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:11:
[...]
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Verwijderd
Zit hier ook op mijn kantoortje op zolder.DonJunior schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:11:
Vind het met die rukwinden toch wel spannen worden op mijn zoldertje hier in Breda ..
Echt het gevoel dat mijn hele dakkapel op elk moment ervandoor kan gaan. (Zuid-Holland)
Er zijn ook al wat letters weggewaaid...
Geen idee of ADO deze echt zelf gepost had of nu maar verwijderd heeft.
[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 18-02-2022 16:16 ]
Dichterbij de 5G zendmasten.Daniel36 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:14:
Het is opvallend hoeveel van ons (tweakers) op zolder zitten.
Wij wonen in een boerderij uit 1712 met schuur van het zelfde bouwjaar. Uiteraard de nodige stormen overleefd in de loop van de eeuwen maar dit is onze eerste, ik houd mijn hard vast qua dakpannenVlassie1980 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:12:
Hier wat meer commotie, 5 dakpannen eraf en het gaat straks nog regenen ook 😕

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat is wel treurig nieuws...Oekiejoekie schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:12:
AT5 meldt op dit moment de eerste dode (die eerder zwaargewond was door die boom aan de Aalsmeerweg)
Ik zie wat foto's van mensen die foto's maken van omgewaaide bomen. Als je nou even lekker binnenblijft?
Dat wordt een extra waddeneiland!DutchCrownNL schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:53:
Gratis scrub in scheveningen
https://twitter.com/i/status/1494685826109874176
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Precies, dat hele "in your mom's basement" stigma is zwaar overtrokkenDaniel36 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:14:
Mocht deze te druk zijn, deze site is ook leuk:Daniel36 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:00:
Ik wilde naar een mooie windkracht-site linken maar die heeft het te druk denk ik
https://www.windy.com/
Dan ben je er tenminste live bij als het dak er afwaaitDaniel36 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:14:
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Een voordeel. Dan wordt al het stof wat er ligt naar 1 kant geblazen en hoef ik minder te vegen

Shit zeg..Oekiejoekie schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:12:
AT5 meldt op dit moment de eerste dode (die eerder zwaargewond was door die boom aan de Aalsmeerweg)
*sowieso
Gauw de wind aangeven voor ongewenst gedrag, kan echt niet dat (na)fluiten.XFlame schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:16:
In Huizen gaat het inmiddels wel echt tekeer. De wind gaat langs mijn hoekmaissonnette, je hoort hem fluiten.
Gaat het nog een keer proberenCheesy schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:09:
[...]
Maar dat is dan slecht gelukt, want hij maakt een go around (of vliegt helemaal weg lijkt het nu...). De rest erachter lijnt wel recht op (exact over Amsterdam CS).
[ Voor 5% gewijzigd door dvdheiden op 18-02-2022 16:19 ]
Volgens ventrusky nog 9 maar ik ga ff elders kijken.
Hell / 0
WindfinderDaniel36 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:19:
Het gaat hier nu echt hard tekeer.
Volgens ventrusky nog 9 maar ik ga ff elders kijken.
Verwijderd
Mochten er mensen interesse hebben, waarschijnlijk binnen nu en een half uur gratis spullen op te halen op de A4 ter hoogte van Leiden.
Als het een stacaravan blijft, is er niks aan de hand. Wordt het een vliegcaravan, dan zou ik het ook spannend vinden...Basekid schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:22:
Ik begin het wel wat spannend te vinden in de stacaravan hier....
Punctuality is the politeness of kings

Paar stutten aangebracht en nog een touw gespanne haha
Aap!
Dat was hier ook. Eerst regen. Toen blauwe luchten......en toen...kwam de windwolly_a schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:25:
Hoe laat begint de storm? Of hebben ze bij het KNMI de woorden storm en voorjaar per ongeluk verwisseld?
[Afbeelding]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Lijkt wel een lagedrukgebied ofzo.Zorian schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:23:
Lijkt wel een orkaan ofzo daar boven.
[Afbeelding]
Punctuality is the politeness of kings
In het Westen storten gevels in en vliegen daken eraf.wolly_a schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:25:
Hoe laat begint de storm? Of hebben ze bij het KNMI de woorden storm en voorjaar per ongeluk verwisseld?
[Afbeelding]
Ik denk dat het punt was dat hij een andere baan naderde dan de rest, namelijk niet baan 22 maar baan 24. Hij naderde nu weer baan 24 maar maakt een go-around vanwege een windshear-melding.Cheesy schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:06:
Be yourself, no matter what they say ...
Ik weet niet waar je woont, maar in het Westen zijn er aardig wat bomen om- en daken weggewaaidwolly_a schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:25:
[Afbeelding]
Best fascinerend om dat zo "in gang" te zien.
Nature is wild.
Tijd voor weekend, ik ga naar huis!
1,5 uur geleden kwam de regen horizontaal voorbij, nu schijnt de zon.. (Achterhoek)Zewatanejo schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:27:
[...]
Dat was hier ook. Eerst regen. Toen blauwe luchten......en toen...kwam de wind
Ik vind het maar een laffe, storm

[ Voor 3% gewijzigd door -tom-562 op 18-02-2022 16:29 ]
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Dat is wel k** ja. Sterkte!Daniel36 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:10:
Zit er nu weer fors naastvoske schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:27:
[...]
Ik denk dat het punt was dat hij een andere baan naderde dan de rest, namelijk niet baan 22 maar baan 24. Hij naderde nu weer baan 24 maar maakt een go-around vanwege een windshear-melding.

[ Voor 6% gewijzigd door Cheesy op 18-02-2022 16:31 ]
Oosten pas rond 18:00 hoogtepunt nog eve geduldwolly_a schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:25:
[Afbeelding]
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Het is hem weer niet gelukt zo te zien, poging 3, of zal hij gaan uitwijken?Cheesy schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:06:
*sowieso