Hier maakt het dak ook al krakende geluiden.Vlassie1980 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:07:
Ik zit op zolder te werken en de dakpannen beginnen te dansen. Niet echt relaxed
Ach, gelukkig waait zo'n dak er bijna nooit vanaf right
Hier maakt het dak ook al krakende geluiden.Vlassie1980 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:07:
Ik zit op zolder te werken en de dakpannen beginnen te dansen. Niet echt relaxed
Die heeft NH Nieuws en het niveau is precies wat je ervan verwacht. Piloot erbij en alle opengewaaide deuren worden ingetraptBasekid schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:03:
Hopelijk komt er ook een leuke Schiphol livestream
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ben net nog ff wezen inspecteren maar alles staat hier nog op z'n plek op balkon (op ZZW). Bezem staat wel voor de zekerheid binnen maar dat had ik dinsdag al gedaan.Pierre schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:04:
Net toch ook maar eens iets van het balkon binnen gezet.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
BeefHazard schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:10:
[...]
"Het idee is dus eigenlijk recht op de baan landen"
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Mag ik jullie voorstellen aan deze leuke dame: Eunice Storm 👍
— Helga van Leur ☀ (@helgavanleur) 18 februari 2022
💨 #Eunice #storm
Credits 📷 Wim Storm (trotse vader) - met toestemming van zijn dochter pic.twitter.com/S2FVJTVAzE
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Tja vanalles
En niet eens door Diana Woei getwitterd
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Op schiphol word het ook rustig zo te zien. Nog maar enkele landingen, de rest allemaal delayed of cancelled.Beta schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:18:
Rotterdam Zestienhoven is ook gesloten per direct.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Ja nu is het nog grappig maar wacht maar totdat mensen de schade op haar gaan verhalen!
Nee, het is vooral hele pittige rukwinden, maar de constante wind valt (nog?) mee.XFlame schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:14:
In Huizen ook een paar flinke windstoten, nog geen constante harde wind.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
[ Voor 25% gewijzigd door _Bailey_ op 18-02-2022 15:27 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 18-02-2022 15:28 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Hier vlakbij staat ook een grote hijskraan. Die zwiept me daar toch heen en weer (draait om z'n as van links naar rechts). Blijkt dat dat de stormstand is. Ik vind het er eng uit zien, zo'n zwiepende armNat-Water schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:26:
Ik woon naast een bouwplaats, en er vliegt nu toch wel wat materiaal rond. Planken die naar beneden vallen, isolatie.
Zijn ook wel flinke windstoten nu.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Bij de overburen hebben ze gisteren een steiger opgebouwd... sowieso al niet de lekkerste dag ervoor, benieuwd wat dat ding gaat doen als het er wat harder aan toe gaat.Nat-Water schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:26:
Ik woon naast een bouwplaats, en er vliegt nu toch wel wat materiaal rond. Planken die naar beneden vallen, isolatie die rondfladdert.
Zijn ook wel flinke windstoten nu.
Rond 7 minuten stijgt er een KLM vliegtuig op. Komt amper los van de baan en stijgen gaat echt tergend langzaam
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
En bovenin die kraan drinkt de machinist lekker z'n bakkie ;PPinobigbird schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:29:
[...]
Hier vlakbij staat ook een grote hijskraan. Die zwiept me daar toch heen en weer (draait om z'n as van links naar rechts). Blijkt dat dat de stormstand is. Ik vind het er eng uit zien, zo'n zwiepende arm
Ik denk dat je niet eens die cabine in kunt kijken als daar momenteel een machinist in zit. Ik word in mijn appartementje op 13 hoog al zeeziek, laat staan boven in zo'n wiebeldingolafmol schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:29:
[...]
En bovenin die kraan drinkt de machinist lekker z'n bakkie ;P
Dan kijk jij naar andere beelden dan ik.japie06 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:32:
Cam van het strand bij Scheveningen. Gaat er best hard aan toe.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Verwijderd
School heeft het hier keurig gecommuniceerd overigens. Ik wist gisteren al dat, als het code rood werd, de school waarschijnlijk om 12:00 uur zou sluiten en dat er noodopvang geregeld werd voor de kinderen die echt niet opgehaald konden worden. Heel goed hoor. Ik zat min of meer op het berichtje te wachten vanmorgen. En dat kwam ruim op tijd, voor half 11.VidaR-9 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:06:
[...]
Hier dus niet. Begin vd middag gebeld: "nee hoor meneer, gaat gewoon door vooralsnog, maar houd de mail in de gaten.." En nog niets gehoord, net besloten zelf maar af te melden nu het zo aantrekt en het toch 20km rijden is.
Net als onze BSO die om 12.15 een mail stuurde: "vanaf 13.00 uur gaan we dicht". WTF!?
Verwijderd
Ligt eraan waar je woont.Arunia schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:36:
[...]
Mijn vrouw is een paar huizen verderop, maar hoop dat ze zo slim is om daar te blijven.
Da's ook niet aardigArunia schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:36:
Mijn vrouw is een paar huizen verderop, maar hoop dat ze zo slim is om daar te blijven.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Die doet niets meer nu..japie06 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:32:
Cam van het strand bij Scheveningen. Gaat er best hard aan toe.
[ Voor 10% gewijzigd door DonJunior op 18-02-2022 15:40 ]
*sowieso
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Nee joh, fantastische stream. Een verslaggever op zoek naar niet-bestaande sensatie en een piloot die dat continu afzwaktPanzer_V schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:35:
Het ene na het andere "grote" toestel op Schiphol maakt nu een doorstart. Ik vind de livestream van NH echt slecht vergeleken met onze Londonse vriend.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
Over een uur? Kan ik wel even gaan kijken eigenlijk. Niet in Zandvoort overigens.Wolly schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:38:
Over een uur is het vloed, denk dat die strandtent in Zandvoort wel natte voeten kriijgt.
YouTube: Live Zandvoort Boulevard and Beach Camera
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2022 15:40 ]
Je vriendin is op bezoek?Arunia schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:36:
[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 18-02-2022 15:40 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ik zat beelden van Londen Heathrow te kijken. Dat was best spectaculair.BeefHazard schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:39:
[...]
Nee joh, fantastische stream. Een verslaggever op zoek naar niet-bestaande sensatie en een piloot die dat continu afzwakt
Ja hier in Vlaardingen gaat het ook goed los, hoor het hele huis kraken xDRobinNL schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:40:
In omgeving Rotterdam waait het nu ook goed, sinds een kwartier.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Wat een onzin. Midden Nederland staat nu al 6-7 bft met uitschieters van rond de 70km/h.Unknown Alien schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:38:
Midden NL nog geen zuchtje wind ..
Haha nee...bij ons kan dat niet zomaar.dehardstyler schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 11:13:
[...]
Nice, goed geregeld dan!
[...]
Op vrijdag niet?![]()
Dit is toch een geweldig excuus om de VrijMiBo wat eerder te starten?
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Oeh dat is niet cool. Zwaargewond ook. Dat verwacht je ook niet als je in de binnenstad fietst..anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:40:
Auw, iemand heeft een boompje op zich gekregen in Amsterdam:
Zwaargewonde door omgevallen boom op Aalsmeerweg
[Afbeelding]
*sowieso
Eigenlijk rond 1700-1800 geloof ik, ga je livestreamenVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:39:
[...]
Over een uur? Kan ik wel even gaan kijken eigenlijk. Niet in Zandvoort overigens.
Wij halen de springmat er altijd uit met dit soort weersomstandigheden. Op de poten heb ik geen tegels maar zandzakken (tegels glijden weg).Arunia schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:36:
Net een klap, trampoline omgegaan. Liggen tegels op de poten, maar deden toch niet hun werk.
Of gewoon het ding op z'n kop neerzetten. Dan krijgt de wind er ook slecht vat opDrardollan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:42:
[...]
Wij halen de springmat er altijd uit met dit soort weersomstandigheden. Op de poten heb ik geen tegels maar zandzakken (tegels glijden weg).
Als de springmat eruit halen lastig is kan je overwegen om daar ook een zandzak op te gooien, dan krijg de wind er veel lastiger grip op.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Huh? Dat maakt niets uit? Wordt het zelfs slechter van omdat de poten van het net langer zijn die aan de onderkant. Dan vangt hij nog veel meer wind?LordSinclair schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:43:
[...]
Of gewoon het ding op z'n kop neerzetten. Dan krijgt de wind er ook slecht vat op
https://www.nu.nl/storm-e...punt-bekijk-het-hier.htmlDrardollan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:43:
Om hoe laat zijn we over het ergste heen trouwens? Weet iemand dat? Lees net dat in België de windmolens in zee rond 15:30 stilgezet zijn en een uur later alweer opgestart worden. Betekent dit dat wij rond 17:00 over het hoogtepunt zijn in Nederland?
Yup, vooral als ik de avond ervoor Mexicaans of Thais heb zitten bunkerenpingkiller schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:43:
Hebben jullie ook dat het water in de wc een beetje op en neer gaat? Zal wel door luchtdruk verschil komen voor en na de sifon.
Tja, werkt alleen in situaties zonder net.. met net is het helemaal een windvanger.Drardollan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:44:
[...]
Huh? Dat maakt niets uit? Wordt het zelfs slechter van omdat de poten van het net langer zijn die aan de onderkant. Dan vangt hij nog veel meer wind?
Ik denk al, wat bedoel je. Maar nu snap ik dat je bedoeld dat je ook een trampoline zonder net kan hebben. Die hebben wij niet, veiligheid voor allesLordSinclair schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:45:
[...]
Tja, werkt alleen in situaties zonder net.. met net is het helemaal een windvanger.
Brandweerman Sam?
Je hebt wel gelijk lekker doorgelucht voor de voorjaarsschoonmaakThomas schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:45:
Begint hier ook aardig te spoken buiten (Leiden). Zit zelf in een huis uit ~1650 dus is altijd best eng. Deels ook nog enkel glas en natuurlijk een dak vol pannen. Je hoort de windt gewoon door het huis heen knallen.
In dat geval; die staat er al 370 jaar... die zal nog wel 370 jaar blijven staan. Althans, dat was altijd mijn redenering over mijn oude huis uit 1860 in Den Helder.Thomas schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:45:
Begint hier ook aardig te spoken buiten (Leiden). Zit zelf in een huis uit ~1650 dus is altijd best eng. Deels ook nog enkel glas en natuurlijk een dak vol pannen. Je hoort de windt gewoon door het huis heen knallen.
Interpolis, glashelder!
Die ken ik niet, die komt nooit op TV.
Die watertaxi komt nauwelijks vooruitBeta schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:42:
Pfff hier Rotterdam met een groot raam op Z-W, ik hoor de kozijnen kraken in het frame. Beetje eng wel.
https://fotopaulmartens.netcam.nl/erasmus2.php
Ik keek net even; dat bootje ligt best diep in het waterBeta schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:42:
Pfff hier Rotterdam met een groot raam op Z-W, ik hoor de kozijnen kraken in het frame. Beetje eng wel.
https://fotopaulmartens.netcam.nl/erasmus2.php
Grote Enphase topic • IQ Gateway uitlezen • PVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023
Dude kon net weer binnen, na rondje met de hond. windkracht 3 maxSkybullet schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:41:
[...]
Wat een onzin. Midden Nederland staat nu al 6-7 bft met uitschieters van rond de 70km/h.
En dat gaat nu flink oplopen.
Weet niet wat je wil bereiken met je post. Ben je al buiten geweest ?
Zo heb ik mij ooit moed ingepraat toen ik in een toestel van FlyAir (Turkse maatschappij, failliet ondertussen) ging zitten en het bruine behang uit de jaren 40 (overdreven!) van de muren afkrulde en de stoelen rammelden omdat de bouten niet goed vast zatenTheIbex schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:47:
[...]
In dat geval; die staat er al 370 jaar... die zal nog wel 370 jaar blijven staan. Althans, dat was altijd mijn redenering over mijn oude huis uit 1860 in Den Helder.
Als het niet te extreem waait, zal ik zo eens langs rijden.TheIbex schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:47:
[...]
Over Den Helder gesproken, ik ben benieuwd of de Lange Jaap (vuurtoren) het houdt. Iemand daar in de buurt?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Verwijderd
Vanaf de zolder te zien hier. Net stond hij er nog.TheIbex schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:47:
[...]
In dat geval; die staat er al 370 jaar... die zal nog wel 370 jaar blijven staan. Althans, dat was altijd mijn redenering over mijn oude huis uit 1860 in Den Helder.
Over Den Helder gesproken, ik ben benieuwd of de Lange Jaap (vuurtoren) het houdt. Iemand daar in de buurt?
insert Das Boot-muziekjePazo schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:49:
[...]
Ik keek net even; dat bootje ligt best diep in het water![]()
[Afbeelding]
We krijgen nu veel meldingen van voertuigen in de problemen. Op de Moerdijkbrug (#A16) richting Breda ging het ook mis. Verkeer gaat er langs via de vluchtstrook. #Eunice #coderood pic.twitter.com/CWx7uF1d05
— Rijkswaterstaat Verkeersinformatie (@RWSverkeersinfo) 18 februari 2022
Be yourself, no matter what they say ...
Zijn dat sensatiezoekers die daar rijden?Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:50:
Op de boulevard in Vlissingen blijf je ook niet droog.
Wel geinig om te zien hoeveel 'ramptoeristen' een rondje boulevard rijden, nu.
https://www.webcams-vlissingen.nl/pages/cameras/rede.php
Praktisch windstil in Flevoland, het wappert lichtjes maar het is totaal geen storm.Daniel36 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:48:
Windkracht 9 in Sneek.
Lucky you, ik zal ze allemaal voorbij moeten laten schieten, geen stormschades voor mij deze keer.Exception schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:45:
In Steenwijk (OV) gaat het dak er ook af:
[Afbeelding]
(wie o wie staat er in de korf)
Tja het is ten slotte pas 2 dagen de hele dag op tv/radio dat het vanmiddag zou gaan stormen..........voske schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:50:
Er zijn inmiddels al wat kleine vrachtwagens omver gewaaid, onder meer op de A9 en op de Moerdijkbrug. Die laatste staat op beeld
[Twitter]
offtopic:
geen idee hoe ik die GIF direct link
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Ik dacht dat het een duikboot wasPazo schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:49:
[...]
Ik keek net even; dat bootje ligt best diep in het water![]()
[Afbeelding]
Ik lig op het strand in Domburg met een lekkere cocktail, niets te zien verder.Zorian schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:51:
[...]
Praktisch windstil in Flevoland, het wappert lichtjes maar het is totaal geen storm.
You beat me to it
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
valt best mee of woon je bij de havenDennusB schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:40:
[...]
Ja hier in Vlaardingen gaat het ook goed los, hoor het hele huis kraken xD
Tja vanalles
Ik had gelezen dat ie deze storm wel moet overleven.TheIbex schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:47:
[...]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Code rood. Weeralarm. Transport en Logistiek Nederland roept op om niet de weg op te gaan.voske schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:50:
Er zijn inmiddels al wat kleine vrachtwagens omver gewaaid, onder meer op de A9 en op de Moerdijkbrug. Die laatste staat op beeld
[Twitter]
offtopic:
geen idee hoe ik die GIF direct link
Zou nu in roze moeten zitten, het is gewoon bewolkt en een mild windje die een tak of 2 laat wapperen en that's it, de hele dag al.drooger schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:52:
Voor de mensen die aangeven dat het (nog) rustig is daar:
[Afbeelding]
Is ook leuk en indrukwekkend om te zien. Maar die sensatiezucht vind ik pas écht geweldig - alsof vliegers ook maar in de buurt zouden komen als er daadwerkelijk gevaar wasemil_406 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:40:
[...]
Ik zat beelden van Londen Heathrow te kijken. Dat was best spectaculair.
Ach, over het algemeen zijn dit nou niet de meest leuke uitrukkenFabianGTI schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:51:
[...]
Lucky you, ik zal ze allemaal voorbij moeten laten schieten, geen stormschades voor mij deze keer.
Ach je kent de gemiddelde mens toch: als IK er geen last van heb, is alles overdreven en een complot van de media!drooger schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:52:
Voor de mensen die aangeven dat het (nog) rustig is daar:
[Afbeelding]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
waar is dat dan? in Amsterdam waait het wel hard maar enkel wat takken die van de bomen komen.. had toch wel wat meer spektakel verwacht rond dit tijdstip.AW_Bos schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:53:
Hier gaat het nu echt helemaal los. Holy moly !!!
Playstation 5
Oostblokkers met hun lichtgewicht alu/zuil vrachtwagentjes, elke keer gaan die weer om.anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:53:
[...]
Code rood. Weeralarm. Transport en Logistiek Nederland roept op om niet de weg op te gaan.
En natuurlijk gaan er mensen gewoon de weg op
En waar in het land is dat ongeveer?AW_Bos schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:53:
Hier gaat het nu echt helemaal los. Holy moly !!!
[ Voor 11% gewijzigd door Panzer_V op 18-02-2022 15:54 ]
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Verwijderd
Al was het een jaar van te voren aangekondigd, dan nog was dit gebeurd.Scorpio861 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 15:52:
[...]
Tja het is ten slotte pas 2 dagen de hele dag op tv/radio dat het vanmiddag zou gaan stormen..........
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq