nog nooit op de zwartecross geweest ?Zorian schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:02:
[...]
Vandaag heb ik nieuwe plaatsnamen geleerd.
Also, weer een NL Alert erbij hier.
Ik zou het doen!
nog nooit op de zwartecross geweest ?Zorian schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:02:
[...]
Vandaag heb ik nieuwe plaatsnamen geleerd.
Also, weer een NL Alert erbij hier.
Ik zou het doen!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Als de zekering niet houd, fixt de verzekering het welYaksa schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 18:39:
Schutting omgewaaid nu. Ondanks zekeringen. Maar goed, er moest toch een nieuwe middenpaal in. In ieder geval (samen met de buurvrouw) de schermen zelf kunnen redden. Het gaat aardig tekeer nu (Omgeving Arnhem).
Volgens zeggen ben ik een aardige chauffeur, maar ook mij overkwam dit vanmiddag. Mijn aandacht ging naar de troep op het wegdek, of er niemand achterop kwam rijden en het verkeer op de aankomende rotonde. Pas later besefte ik mij dat de bomen in een hoek van 45 graden stonden waar ik onderdoor reed.MikeyMan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 18:51:
[...]
de gemiddelde automobilist ziet een boom pas als ie op de motorkap ligt.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Code rood. Ga niet naar buiten! Mensen kunnen zelf niet meer nadenken, maar varen blind op de adviezen van "deskundigen". Leg het land plat met een klimaatlockdown! Koppel de QR-code aan de weerstoestand! Alleen essentiële personen krijgen een groen vinkje om de deur uit te gaan.
— Martin Bos (@realMartinBos) 18 februari 2022
Niets meer aan toe te voegen.
— WillemMinkels (@willemcmminkels) 18 februari 2022
EUnice.. EU.. Eunice betekent ' de overwinning '.
Met dank aan Geo engineering en HAARP systemen.
Opzetje naar klimaatlockdowns ( er is niets mis met het klimaat behalve gecreëerd weer)https://t.co/uA8tsrr8cd
[ Voor 27% gewijzigd door Drardollan op 18-02-2022 20:15 ]
*sowieso
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Tsja als die mensen maar twee hersencellen hebben….DonJunior schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:17:
Die tweets hierboven.. wauw..
Zeker Nederland heeft gewoon een paar grote turbines ergens op zee richting de kust gedraaid en extra hard gezet. Alles voor de klimaatlockdown..
Ik vraag me soms echt af hoe mensen zo ver komen.. waar komt dit toch vandaan.
hangt er vanaf waar je woontTortelli schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:19:
Heb het idee dat we het ergste gehad hebben of is dit wishfull thinking?
Heb het idee dat het steeds harder tekeer gaat nu in Flevoland.Tortelli schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:19:
Hangt er vanaf waar je woont. Ik dacht net ook het wordt minder. Maar nu de wind gedraaid is naar west is het weer harder aan het waaien.Tortelli schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:19:
FVD hè, zegt genoeg.DonJunior schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:17:
Zeker Nederland heeft gewoon een paar grote turbines ergens op zee richting de kust gedraaid en extra hard gezet. Alles voor de klimaatlockdown..
Gemeente Duiven, vlakbij Arnhem.
Het is hier in het midden van Gelderland anders weer harder gaan waaien. Was even behoorlijk stil, maar nu is het weer terug.Han schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:07:
Wij wonen in het oosten van Nederland, grens Gelderland/Overijssel/Duitsland. Net toen we tegen elkaar zeiden dat het buiten rustiger wordt komt er plots een NL Alert binnen; niet naar buiten gaan vanwege gevaarlijke situatie in noordoost Gelderland. Wtf? Staat best wel haaks op het beeld dat wij hebben op dit moment, ook het weerstation laat een afname zien in windkracht. Krijg een beetje mosterd na de maaltijd gevoel bij dat NL Alert
Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super
Hoor van een collega dat er in Eibergen een (hoofd)leiding is gesprongen-tom-562 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:01:
[...]
Lichtenvoorde, Zieuwent, Harreveld, Lievelde, Aalten, Groenlo. Heel Oost Gelre en Aalten dus
Ik denk dat dit niet het topic is om dat te bespreken. Maar kort door de bocht is het vaak ontstaan vanuit een wantrouwen richting de autoriteiten, meestal veroorzaakt door een negatieve ervaring. In combinatie met eenvoudige platformen als Twitter en Facebook waar zogenaamde echoputten ontstaan waar elke theorie, hoe waanzinnig deze ook mag klinken, consequent bevestigd wordt door gelijkgestemden.DonJunior schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:17:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Lijkt hier ook het geval, wind is wat van richting veranderd volgens mij.Caelorum schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:21:
[...]
Het is hier in het midden van Gelderland anders weer harder gaan waaien. Was even behoorlijk stil, maar nu is het weer terug.
Er stijgt er net een op richting Stockholm... Je moet er maar zin in hebbenSoldaatje schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:24:
Ben benieuwd of die 777 nog een keer gaat proberen te landen op Schiphol. https://www.flightradar24.com/UAE149/2adc22f5
Was hier ook, toen de kracht toenam draaide de wind. Maar na een uurtje werd het minder en ondertussen lijkt de storm weer ver weg. Midden van NL.Tortelli schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:25:
[...]
Lijkt hier ook het geval, wind is wat van richting veranderd volgens mij.
Zo te zien wel.Soldaatje schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:24:
Ben benieuwd of die 777 nog een keer gaat proberen te landen op Schiphol. https://www.flightradar24.com/UAE149/2adc22f5
Er zijn nog x wachtenden voor u…MikeyMan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:31:
Hier toch ook schade. Zinken dakrand heeft de bakstenen waar ie aan vast zat kapot getrokken. Net even met een spanband vast gezet, morgen de verzekering bellen.
Geland
Volgens mij is de zuigende werking het probleem, dus niet de directe wind.Verona27 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:37:
Ik vraag me toch af hoe het kan dat huizen hun daken verliezen..
Bijna een VTOL....
Haha ja IDD. Sowieso ff mailtje naar tussenpersoon. Mag die het fijn oplossen.
[ Voor 17% gewijzigd door MikeyMan op 18-02-2022 20:46 ]
Hier zijn blijkbaar een uurtje terug ofzo auto's van hun plek gekomen.Possible schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:36:
Hier 4 van de 6 zonnepanelen van het platte dak gevlogen.... echt
Zaten met betonvoeten vast en laag.. en toch nog grip op gekregen
Dat. Dezelfde reden waarom een vliegtuig kan vliegen.Drardollan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:41:
[...]
Volgens mij is de zuigende werking het probleem, dus niet de directe wind.
Remmende werking van de windRocketKoen schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:43:
[...]
Bijna een VTOL....
Al op 1/3 van baan 27 stil staan is best knap.
Airspeed: 70 knots
Een trein weegt tussen de 12 a 160 ton, veilig zat om te reizen in een storm.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Hemelsbreed 6 km onder Leeuwarden rook ik het ook!!Dracoz schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:22:
Hier in Leeuwarden nog aardig rustig. Ruik wel een beetje een verbrande lucht buiten alsof er iets loopt te smeulen.
Buren zijn het in ieder geval niet en wij ook niet..
12 x 330WP | Oost/west
Wow, da's wel creatief. Een weerswaarschuwing gelijkstellen aan de lockdown en dan ook nog QR-codes in de mix gooien. Plus het woord klimaat droppen want tja, dat is evil ofzoDrardollan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:14:
[...]
[Twitter]
[Twitter]
En ja, deze mensen zijn serieus. De rest van mijn opmerking zal ik inslikken.
[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 18-02-2022 20:56 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Weer een fijn premium gedrocht.RobinNL schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:55:
Zeer zware storm met orkaankracht bij Terschelling.
Storm nu met windkracht 12 op Terschelling: ‘Serieuze wind’
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Maar vertragingen op het Duitse spoor is toch standaard? In de tijd dat ik daar nog veel werkte (pre-corona) was dat bijna iedere dag raak. Dan waardeer je de NS best wel weer als je vaak genoeg in Duitsland met de trein gaat.Weissbier schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:50:
Ook in Duitsland de nodige vertraging overigens, net bij het station in Düsseldorf stond het vertrektijden bord vol met vertragingen tot meer dan een uur
Apart dat regio Tilburg in een relatieve luwte lijkt te liggen. Zal denk ik toeval zijn dat die windmeter net verkeerd hangt ofzo, al let men daar volgens mij wel op bij het plaatsen van zulke apparatuur.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Sterker nog: Die storm is een complot van de antivaxxers !:anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:55:
[...]
Wow, da's wel creatief. Een weerswaarschuwing gelijkstellen aan de lockdown en dan ook nog QR-codes in de mix gooien. Plus het woord klimaat droppen want tja, dat is evil ofzo
Hoe zagen ze het voor zich dan? Dat er een weeralarm van drie maanden komt en je alleen met een geldige QR-code naar buiten mag?
Als je gevaccineerd bent tegen wind ofzo?
Ik snap echt niet wat in die hoofden omgaat
Van AD livblog20:48
Stormschade bij vaccinatielocatie
Ondanks dat de GGD vandaag alle test- en vaccinatielocaties had gesloten, kon het stormschade niet voorkomen. De vaccinatietent aan de Doesburgweg in Gouda is grotendeels verwoest.
Het is nog niet bekend wat er met de afspraken voor komende dagen gaat gebeuren.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Maar je mag het geen wappies noemenDrardollan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:14:
[...]
[Twitter]
[Twitter]
En ja, deze mensen zijn serieus. De rest van mijn opmerking zal ik inslikken.
Waarom denk je dat ze die windparken op zee willen. Die zijn echt niet om energie op te wekken.DonJunior schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:17:
[ Voor 8% gewijzigd door Waah op 18-02-2022 21:02 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja, maar niet zo extreem hoorFrame164 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:57:
[...]
Maar vertragingen op het Duitse spoor is toch standaard? In de tijd dat ik daar nog veel werkte (pre-corona) was dat bijna iedere dag raak. Dan waardeer je de NS best wel weer als je vaak genoeg in Duitsland met de trein gaat.
Rook hier op de noord veluwe hetzelfde om 20.30. Een schroeilucht toen ik naar de supermarkt ging.Elahkneh schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:54:
[...]
Hemelsbreed 6 km onder Leeuwarden rook ik het ook!!
Of het moet toeval zijn
u can fool all people some time and fool some people alltime
Windkracht 12 was dacht ik sinds 1944 niet meer voorgenomen in NL?RobinNL schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:55:
Zeer zware storm met orkaankracht bij Terschelling.
Storm nu met windkracht 12 op Terschelling: ‘Serieuze wind’
[ Voor 8% gewijzigd door Pinobigbird op 18-02-2022 21:10 ]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dan is er dus niks mis met mijn neus, begon al gek te worden.digifun schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:06:
[...]
Rook hier op de noord veluwe hetzelfde om 20.30. Een schroeilucht toen ik naar de supermarkt ging.
[ Voor 9% gewijzigd door Dracoz op 18-02-2022 21:12 ]
Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super
Storm in hun hoofd denk ik.anandus schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:55:
[...]
Wow, da's wel creatief. Een weerswaarschuwing gelijkstellen aan de lockdown en dan ook nog QR-codes in de mix gooien. Plus het woord klimaat droppen want tja, dat is evil ofzo
Hoe zagen ze het voor zich dan? Dat er een weeralarm van drie maanden komt en je alleen met een geldige QR-code naar buiten mag?
Als je gevaccineerd bent tegen wind ofzo?
Ik snap echt niet wat in die hoofden omgaat
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik las iets over een schuur in Oldebroek die in brand staat. Mogelijk ruik je dat?digifun schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:06:
[...]
Rook hier op de noord veluwe hetzelfde om 20.30. Een schroeilucht toen ik naar de supermarkt ging.
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Dat was een wirbelwindPinobigbird schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:09:
[...]
Windkracht 12 was dacht ik sinds 1944 niet meer voorgenomen in NL?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb tijdens het zeilen bij relatief windstil weer wel eens gegrapt of iemand niet een eurotje in een van die windmachines kon gooienDonJunior schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:17:
112maasmedia.nl (post op facebook) welllicht tzt op de website ...In Het Scheur tussen Rozenburg en Maassluis is een voertuig te water geraakt. De hulpdiensten zijn met spoed onderweg, het voertuig zou aan de kant van Rozenburg liggen. Veel hulpdiensten zijn gealarmeerd, waaronder duikteams van de brandweer en het Mobiel Medisch Team. Later volgt er meer informatie!
Tja vanalles
gekkie schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:17:
[...]
Ik heb tijdens het zeilen bij relatief windstil weer wel eens gegrapt of iemand niet een eurotje in een van die windmachines kon gooien.
Wordt gemeten op vliegbasis Gilze-Rijen. Dichtbijzijnste bomen staan meer dan 100 meter weg, wel in de zuidwestelijke hoek.Maarten_E schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:58:
Apart dat regio Tilburg in een relatieve luwte lijkt te liggen. Zal denk ik toeval zijn dat die windmeter net verkeerd hangt ofzo, al let men daar volgens mij wel op bij het plaatsen van zulke apparatuur.
Don't do this to meWeissbier schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 20:50:
Ook in Duitsland de nodige vertraging overigens, net bij het station in Düsseldorf stond het vertrektijden bord vol met vertragingen tot meer dan een uur
Met filmpjes voor als je het nog niet gezien had: https://www.zwollenu.nl/c...laten-los-in-zwolle-zuid/Destruction schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:15:
[...]
Ik las iets over een schuur in Oldebroek die in brand staat. Mogelijk ruik je dat?
Hier in Zwolle valt 't tot nu toe mee. Al woon ik niet heel ver weg bij die 6 huizen waar het dak vanaf gewaaid is
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
[ Voor 9% gewijzigd door Zorian op 18-02-2022 21:26 ]
Waar is hier?Zorian schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:25:
Sodeju, gaat hier ineens snoeihard tekeer, harder dan het tot zover heeft gedaan vandaag. Het waait zelfs behoorlijk door het huis heen ondanks dat alles dicht zit. De roosters worden gewoon geforceerd open geblazen.Het halve huis kraakt en piept ook enorm.
Dronten, Flevoland.
Het dak deed hier ook echt heel freaky . Zal een filmpje uploaden.Zorian schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:31:
[...]
Dronten, Flevoland.
Hoor ook enge geluiden van het dak afkomen nu.Hoop dat ie blijft zitten.
[ Voor 82% gewijzigd door defiant op 18-02-2022 23:25 ]
Dat is een goede, maar toch nog milde, omschrijving van de gemiddelde FVD stemmer inderdaad.Scorpio861 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:38:
Sommigen zijn echt de realiteit uit het oog verloren.
Als mensen echt denken dat de storm gegenereerd is door de overheid ja sorry... Als ik me daar al niet slimmer en verstandiger mag vinden
[ Voor 23% gewijzigd door defiant op 18-02-2022 23:27 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
uittrappen lukte ookGAIAjohan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:42:
Wiebelende lantaarnpalen heb je toch overal? Sterker zo zijn ze toch gebouwd? Vroeger als kind vaak genoeg 1 laten wiebelen (in het noorden was dat) en in Limburg tegenover m’n huis wiebelen ze iig al bij windkracht 3..
Ik zou het doen!
[ Voor 36% gewijzigd door apis29 op 18-02-2022 22:08 ]
Hierbij de filmpjes . Dit was vanmiddag met windkracht 10. Dak ging toch een partij te keer. Het schudde en trilde gewoon. Heel eng.Zorian schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:31:
[...]
Dronten, Flevoland.
Hoor ook enge geluiden van het dak afkomen nu.Hoop dat ie blijft zitten.
Ik was eerder op de avond nog van raam naar raam aan het rennen om naar buiten te kijken. Inmiddels ben ik in bed gaan liggen. Ik kan toch niets meer aan de situatie veranderen. Morgen de schade opmaken. Hopelijk valt het mee. Auto staat onder de carport. Alhoewel daar nog wel een daklicht in zit waar een pan doorheen kan vallen, hoop ik dat hij daar veilig staat.Arsenius schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:34:
En die dakpannen raken geen auto's en ruiten etc? Je zou verwachten dat ze nu aan het vliegen zijn.
Always look on the bright side of life.
Oef dat gekraak klinkt niet lekker nee. Het klinkt freaky ja.Galaxis schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:45:
[...]
Hierbij de filmpjes . Dit was vanmiddag met windkracht 10. Dak ging toch een partij te keer. Het schudde en trilde gewoon. Heel eng.
YouTube: Dak 01
YouTube: Dak02
Is met een telefoon gefilmd, dus je moet je geluid wat harder zetten. Filmpjes duren 1,5 minuut ongeveer, voor een indruk moet je ze even afkijken ,vooral met de windstoten is het echt freaky.
Ja is ook zo. En naast die lantaarnpaal sta je veiliger dan vlak naast een huis.GAIAjohan schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:42:
Wiebelende lantaarnpalen heb je toch overal? Sterker zo zijn ze toch gebouwd? Vroeger als kind vaak genoeg 1 laten wiebelen (in het noorden was dat) en in Limburg tegenover m’n huis wiebelen ze iig al bij windkracht 3..
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Zo klinkt het hier op 10 hoog altijd als er flink wind staat.Galaxis schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:45:
[...]
,vooral met de windstoten is het echt freaky.
[ Voor 46% gewijzigd door pingkiller op 18-02-2022 21:56 ]
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Ik hoop dat het voor middernacht een beetje gaat liggen en ik de boel kan inspecteren. Anders doe ik inderdaad geen oog dicht.
Meeste trilling lijkt wel in je hand te zitten though.Galaxis schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:45:
[...]
Hierbij de filmpjes . Dit was vanmiddag met windkracht 10. Dak ging toch een partij te keer. Het schudde en trilde gewoon. Heel eng.
YouTube: Dak 01
YouTube: Dak02
Is met een telefoon gefilmd, dus je moet je geluid wat harder zetten. Filmpjes duren 1,5 minuut ongeveer, voor een indruk moet je ze even afkijken ,vooral met de windstoten is het echt freaky.
Hier precies hetzelfde. Deklijst helemaal omgevouwen. Brandweer is wel even geweest, maar klimmen niet het dak op met deze wind (logisch). Morgen op vakantie....Falcon schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:53:
Wij hebben hier (Friesland) een blok van 5 drive-in woningen met een platdak waar de dakrand (rvs omlijsting) omhoog golft over de gehele breedte van het blok.
Voor de zekerheid maar in de woonkamer een slaapplek gemaakt en helemaal beneden zitten onze 2 oudste te gamen en straks slapen.
Ik denk niet dat ik een oog dicht doe vannacht
Oef.... Vanmiddag lagen ze hier nog stevig op het dak... Ook Friesland hier. Maar es ff kijken op zolder. Heb een groot dakraam dus genoeg te zien.Possible schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:55:
@Falcon Hier in Leeuwarden zijn bij ons 4/6 panelen van het dak gevlogen.
Daktrim is bij 1 stuk kapot gegaan. 1 zonnepaneel ligt bij de buren en de rest heb ik nu in de garage staan...
Ja niet normaal.. 6 panelen met 4 betonvoeten van 55 kg per stuk. Totaal dus zon 320kg aan gewicht.. en dan nog...Waah schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:58:
[...]
Oef.... Vanmiddag lagen ze hier nog stevig op het dak... Ook Friesland hier. Maar es ff kijken op zolder. Heb een groot dakraam dus genoeg te zien.
Man deze piloten hebben balls of steel..... En ben blij dat ik niet in dat vliegtuig zit.
YouTube: LIVE: Storm Eunice at London Heathrow Airport
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik heb er 14 liggen, wel gelukkig in een A frame met flink wat verzwaring en een multi-split.. fingers crossedPossible schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:59:
[...]
Ja niet normaal.. 6 panelen met 4 betonvoeten van 55 kg per stuk. Totaal dus zon 320kg aan gewicht.. en dan nog...
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
update https://mediatv.nl/auto-t...diensten-massaal-aanwezigvso schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 21:20:
[...]
112maasmedia.nl (post op facebook) welllicht tzt op de website ...
Hoop niet dat het mensen zijn die zijn gaan kijken oid, waardoor hulpdiensten er nu staan met gevaar voor eigen leven
[ Voor 30% gewijzigd door vso op 18-02-2022 22:05 ]
Tja vanalles
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq